<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 415840 | 2010. június 13. 10:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bubu | Adatlap | 415839 | 2010. június 13. 07:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szépen megtuningolod! Az igaz,hogy a jármű eredetijét nő tervezte? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415838 | 2010. június 12. 23:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Gaz-66, Revell. Pár aprósággal feldobom, ha nem lesz használható anyagom a "Láma"-verzióhoz, marad síma platós jármű a Zu-23 mellé. Az első keréken a fellépők kifogyott "Zebra" toll betét anyagából készültek, a csörlő félig az Eduard maratása némi házilagos drótkötél és vonószem hozzá adásával, az üléseket kissé gyűröttebbre készítettem. Reszelő és marófej segítségével alakra formáltam, utána lekentem Revell ecsetes ragasztóval (ettől fénylik, de szép síma lesz). A pótkereket annyiban módosítottam, hogy befúrtam a csavarok közepénél levágtam a csavar fejeket, kimartam a tengely helyét a felni vastagságáig. Oldalsó index lámpát és a felső méret jelzőket ICM Ural tető lemezéről levett mintából öntöm ki gyantából (ez is Kuznyecov gyártmány eredetileg, mint a Gaz-66). Váltó rendszer végein (Japán üveg gyöngy) hobby boltból származó üveg gyöngy van a rézdrót végén, pont jó a mérete és gömbölyded, a pótekrék rögzítő és a plató hátulsó zár réz drót. Egyenlőre ennyi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415837 | 2010. június 12. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözletem! Klassz kompozíció, főleg a második felvétel tetszik. A havat mivel fogod imitálni? Így "messziről" a figuráid is jól mutatnak. Most én is ezekkel killódok több-kevesebb sikerrel :) Főleg az arc festése jelent kihívást. Sok sikert a folytatásban! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Matee | Adatlap | 415836 | 2010. június 12. 13:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Kontár. Így terveztem.A fákkal még lesz munka + a hó.(a gipszkarton nem a végleges alap) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415835 | 2010. június 12. 10:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi akkor még ma azt is megcsinálom és este rakok képeket | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415834 | 2010. június 11. 23:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Hello kinggi, Jol nez ki! A muszereket viszont szerintem erdemes lenne kifesteni a kormany alatt, a 3 karikat. udv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoltán | Adatlap | 415833 | 2010. június 11. 22:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
NAGYON SZÉP! Örömmel látom,hogy újra repülőt építesz :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Matee | Adatlap | 415832 | 2010. június 11. 21:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Igazából még soha nem csináltam zimmeritet.Most is csak próbálkoztam.Gittel próbáltam csak nem jött össze.Dehát egy kis ügyességgel el lehet tülnetni a ronda részeket:D Dobokrá 1-2 faágat is álcának + a hó és máris alig látszik.:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415831 | 2010. június 11. 21:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Miből készítetted a "zimmeritet"? Nem sikerült eltávolítani rendesen, miután meggondoltad magad? Oldalról viszont jól néz ki (gondolom oda nem került bevonat). Jó drámázást! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Matee | Adatlap | 415830 | 2010. június 11. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kontár! Igen ecsettel festettem.am az eleje azért olyan ronda mert megpróbáltam zimeritet tenni rá csak nem jött össze.:( De majd a hó eltakarja.xD | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415829 | 2010. június 11. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Matee! Ecsettel festetted? Az első kép alapján nekem úgy tűnik. Majd rakj még fel képeket, kíváncsi vagyok a vadászodra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415828 | 2010. június 11. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
vereri05d | Adatlap | 415827 | 2010. június 10. 07:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
kató | Adatlap | 415826 | 2010. június 9. 23:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép munka ! Gratulálok ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Matee | Adatlap | 415825 | 2010. június 9. 21:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 415824 | 2010. június 9. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Két MiG-31 egyszerre? Mi történt emberek? Lassan már épülhetne egy újabb Sufa, vagy Raam... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 415823 | 2010. június 9. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az alapkészlet a Tamiya Dewoitine D.520 készlete, amit Aires kabinnal és kerekekkel javítottam fel. Abszolút örömmakettezés volt, semmilyen építési probléma nem adódott. A Mushroom füzet alapján a szegecselést is megcsináltam. Blue Tack maszkolásos módszerrel készült az összes átszóródás. Kipróbáltam a Vallejo sárgát, a fehértől eltérően abszolút nem fed, de fehérre fújva szép árnyalatot ad. A kereszteket fújtam, a horogkeresztet lézernyomtatóval matricalapra nyomtattam. A vezérsíkon és a törzsön alul lévő csepp alakú helyzetjelzők elkészítéséhez a PK Tinyland sablonját használtam fel. Remekül bevált. A szárnyvégeken lévő helyzetjelzőket öntőkeret anyagából reszeltem ki, és alkoholos filccel színeztem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Dani | Adatlap | 415822 | 2010. június 8. 23:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok!Nálam meg a Zvezda MiG-31-ese készülget. A pilótafülke kialakítása alapból elég gyenge, a hátsó és belső falakat házilag pótoltam.A Begemot matricáit használtam, most elsőre: nagyon szépek, jól kezelhetőek. Bár a WSO műszerfala esetén volt egy kis hiányosság a fejmagasságban lévő műszereknél,ehhez a dobozban lévő matricaívből vágtam megfelelő méretűt. Jönnek még bele gyanta ülések és házilag kicsit feljavítani tervezett kabintető és HUD.A beömlőknél muszáj volt a turbinalapátokat pótolni: papírból ragasztottam, műanyag lapra. Így a képen lehet, hogy nem szépek, de arra pont jók, hogy a beömlő sötét lyukába pillantva lássa az ember, ott vannak. Az utánégető illeszkedése is hagy kivánnivalót maga után, de azzal kevésbé foglalkoztam. Illeszkedés, ragasztás terén az orr-rész és a beömlők jelentettek komolyabb kihívást. A panelvonalak nagyon szépnek, pontosnak tűnnek, első pre-shading próbálkozásom után felvittem a szürke alapszíneket és most itt tartok.A vízszintes vezérsíkok útban voltak, úgy döntöttem, majd matricázás, panelezés után teszem vissza őket. Most itt tartok... Ha van valami észrevételetek, hozzászólásotok, azt nagyon kíváncsian várom.:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415821 | 2010. június 8. 22:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, az új szerszámos 31-esre gondoltam. A régi ICM dobozoknan sajnos ugyanez a makett van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
MrChef | Adatlap | 415820 | 2010. június 8. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Az Apache-ot esetleg majd az "IDF/IAF makettek" topikban is bemutathatnád.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415819 | 2010. június 8. 22:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Amikor ezt vettem, akkor ez számított a pontosabb makettnek (csakhát azóta bele untam jópárszor), most már én is az ICM-et venném. Bár az is ukrán.:-))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 415818 | 2010. június 8. 21:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Há' mért ezt építed? Ott van a Zvezda/Revell, az egy fokkal azért szebb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415817 | 2010. június 8. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nálam ez a makett emeli az adneralin szintet egy ideje. Lassan az összereszelés, marás (nem csiszolás!) tömítés végére érek, majd jöhet az újra karcolás szegecselés, és megint újra tömítés csiszolás. Lehet ez sokak számára hihetetlen lesz, de sok helyen 2-3 mm-es lépcsőket kellett szintbe hozni. Szóval amolyan top makett.:-DDD Az a gyalázat az egészben, hogy méretre alakra egy teljesen jó kit lenne, de ez a minőség... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 415816 | 2010. június 7. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
notarius! Mondjuk itt! Diorámában lesz, de ahhoz még a másik két szereplőt is meg kell csinálnom. Addig kapta ezt az ideiglenes alapot. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 415815 | 2010. június 7. 19:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nem rossz! No de hol a fotó szemből a kopott tolólapról? Valami terep nem fog készülni alá? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 415814 | 2010. június 7. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nálam ez készült el. Hobby Fan M9 ACE, 1:35 A makett full gyanta, erősen közepes minőségű, pl. a felépítmény fél centivel hosszabb volt összerakva az alváznál. A vezető kabinja tömör, ezt kimartam, és megcsináltam bele, ami látszik.Pár dolgot feljavítottam rajt, ebből talán a lámpák cseréje a leglátványosabb. A pótpáncélok és az IFF antenna a hátulján saját építés. A figura Verlinden. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 415813 | 2010. június 7. 18:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A Wolfpack Design kiegészítőjét használtam,de sajna néhány alkatrész a műgyanta zsugorodásának köszönhetően nem igazán tartotta meg az eredeti léptéket.Igy pl.a vezérsík végét az eredeti+kiegészítő vegyes párosából kellett ősszehozni,az orr jobb és baloldalának a borító lemezei is a makettből maradtak csak a két antenna borítást operáltam át a wp-ből.A futóakna is kapott kábelezést több fajta ólomhuzalból. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 415812 | 2010. június 7. 18:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Hi Tom!Feldobhatnál egy dobozbontást róla,biztos érdekelne másokat is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 415811 | 2010. június 7. 08:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez nagyon szép madár lesz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Michalkó | Adatlap | 415810 | 2010. június 6. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Le a kalappal kolléga! Mikor lehet majd látni élőben? Milyen tuningokat építettél bele? Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 415809 | 2010. június 6. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee Koszi az infot! Nekem kozben megjott a nagy döher academy sufa, torzs alja tokre eldeformalodva mert kicsit gonjdolom dobaloztak a dobozzal :-( A hobbyeasy kuld masik aljat ha minden igaz. Amugy nagyon atom a kit. Elkezdeni nem merem meg majd kisebbeken gyakorlok :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Miller | Adatlap | 415808 | 2010. június 6. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 415807 | 2010. június 6. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gábor,és köszi! A makett a Tamiya block 50-ese,átalakítva izraeli block 40-esre tuning szett+házi feljavítással.A festéshez a Gunze Mr.Color enamel színeit használtam a saját higítójával keverve. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
erwyn | Adatlap | 415806 | 2010. június 6. 18:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gábor! Köszi, hogy megtiszteltél soraiddal! A számok túl kicsik a kivágáshoz, fújáshoz és sok is, nem lenne egyforma esetleg. Egy spanyol cég készít sárga számokat sok méretben, arra pályázom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 415805 | 2010. június 6. 18:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 415804 | 2010. június 6. 18:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee! Nagyon szép, különösen az alja! Gunzét használtál? A makett a Tamiya vagy a Hagezava? Kinéztem a szemem, de nem tudom eldönteni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 415803 | 2010. június 6. 18:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A makettet ismerve (nekem félig felkarcolva pihen a polcon cca 15 éve :-)) sokat hoztál ki belőle. Az illesztések a fotók alapján szépnek tűnnek. Látom, vékonyítottál a kilépőéleken is. Egy megjegyzés csak, hogy a panelvonalak kissé határozatlanok, látszik, meg-megcsúszott a tű. Na én az ilyen okokból szükséges újratömítéseket untam meg. Valóban kell neki egy kis alap, amivel kiemeled a színeket. A hiányzó számokat nem tudod kivágni maszkolóból? Felfújni egyszerűbb lenne, mint matricát találni... Üdv, T.G. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
student_jgpz. | Adatlap | 415802 | 2010. június 6. 13:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nem nagyon értek a repülő "ketyerékhez" (sem), de nagyon szép a festése, legalább is amennyit a képek láttatni engednek! Kontrolláltabb fényviszonyok mellett megérné még egyszer fotózni (jobban tudna működni a makró, legalább is a színek jobban kijönnének). Üdv ui: esetleg a farkán lévő piros/vörös rbf jelzést érdemes lenne rárakni, plusz színt adna az így is nagyon szép repcsihez, és természetesen egy szép alapot megérdemel! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
erwyn | Adatlap | 415801 | 2010. június 6. 13:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Új hús vagyok az oldalon és teljes mértékben az amatőr elkövetők táborát erősítem - vagy gyengítem - de mind ezt nagyon határozottan igyekszem. Szóval van bennem némi lámpaláz de a lényegre térek. Nem rég sikerült befejeznem egyet a drágaságaim közül és ezt szeretném közszemlére tenni. El kell mondanom, hogy azon országok repülőit szeretem összerakni amelyeket nem túl egyszerű megtalálnia a térképen, de ezek közül is a rodéziai gépek a kedvenceim. Természetesen az anyaggyűjtés emiatt nagyon nehéz és előfordul a kegyes csalás is, de csak végszükség esetén. Óriási szerencsével ráleltem egy úriemberekből álló csoportra, ők a volt RRAF katonáiként szolgáltak és igyekeztek segíteni ha kérdésem volt. Jó néhány képet is küldtek. A Vampire kit a Heller terméke, nagyon régi doboz de olcsóságához mérten jó. Igaz nekem rögtön két dobozra volt szükségem egy gép elkészítéséhez, mivel az eredetinek öntéshibás volt a kabinteteje. Az összerakás nem volt egy leány álom, illesztések, neflex hegyekben, a két törzs nyúlvány beállítása a vezérsíkokkal okozott némi fejfájást. Természetesen a felületet átkarcoltam és a kabint is igyekeztem maradék matricát felhasználásával valóság közelebbivé tenni. Kinyitottam a fékszárnyakat, féklapokat illetve a fellépőt és egy sisakot a csutorával odabiggyesztetem a szélvédő keretre. Két dolog miatt szeretem a rodéziai masinákat, a színei és a gyönyörű felségjelek fognak meg. Igaz itt csupán a madaras felségjel virít semmi más de ez így szép. Ne volt tele szervízfeliratokkal, de a sárga gyári szám be kell vallanom hiányzik még a farokrészről. Pótolni fogom, de egyenlőre ne tudok szerezni. Nos, többet nem is szándékozok írni, beszéljen inkább ez a pár kép! Sziasztok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 415800 | 2010. június 6. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Tom! Igen,a kis átszóródás BT+papírsablon.A koszolás a Tamiya weathering szettjeivel készült,meg a színek fakításával.Meg volt egy kis "post shading" is. Üdv!(a cikkek lassan készülnek...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 415799 | 2010. június 6. 12:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee, Huuu nagyon atom. A festes, hogy keszult? bluetack? a fakaitas/koszolas? Cikket is kerunk majd ha lehet, es a hornetrol is :-))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 415797 | 2010. június 6. 00:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Persze! :) György | |||||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 415796 | 2010. június 5. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Urak! Emerson,a vezérsík Sky Decal's matricából van. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415795 | 2010. június 5. 21:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
nem találok szavakat. nagyon tetszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
emerson | Adatlap | 415794 | 2010. június 5. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Csabbee! ÖÖÖ...zsír nagyon a gép.Függőleges vezérsík?-Matrinya vagy sablonnal fújtad,mert állat nagyon.Várjuk a folytatást. Roland | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 415793 | 2010. június 5. 20:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Hű nagyon jól néz ki már most a gép. Így tovább! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsóti | Adatlap | 415792 | 2010. június 5. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 415791 | 2010. június 5. 19:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 415790 | 2010. június 5. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Hú, de jó lesz ez az F-15:) A dobozban lévő matricával csinálod meg? Üdv: Gyuri |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Felkerültek az oldalsó index és helyzetjelzők a Gaz-66-ra.
A tető középső 3 merevítő bordánál szikével óvatosan kivágtam a dudorok helyét, majd 0.5 stirol lap korongok kerültek fel.
Bejelöltem a két oldalsó index helyét, majd az Ural tető lemezéről vett minta alapján öntött lámpákat a helyükre ragasztottam pillanat ragasztóval.