/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
f2d 415819 2010. június 8. 22:03
Válasz erre
Amikor ezt vettem, akkor ez számított a pontosabb makettnek (csakhát azóta bele untam jópárszor), most már én is az ICM-et venném.
Bár az is ukrán.:-)))
PETI 415818 2010. június 8. 21:58
Válasz erre
Há' mért ezt építed? Ott van a Zvezda/Revell, az egy fokkal azért szebb.
f2d 415817 2010. június 8. 21:48
Válasz erre
Condor MiG-31BM Foxhound
Condor MiG-31BM Foxhound

Nálam ez a makett emeli az adneralin szintet egy ideje. Lassan az összereszelés, marás (nem csiszolás!) tömítés végére érek, majd jöhet az újra karcolás szegecselés, és megint újra tömítés csiszolás. Lehet ez sokak számára hihetetlen lesz, de sok helyen 2-3 mm-es lépcsőket kellett szintbe hozni. Szóval amolyan top makett.:-DDD Az a gyalázat az egészben, hogy méretre alakra egy teljesen jó kit lenne, de ez a minőség...
Ákos 415816 2010. június 7. 20:19
Válasz erre

notarius!
Mondjuk itt!
Diorámában lesz, de ahhoz még a másik két szereplőt is meg kell csinálnom. Addig kapta ezt az ideiglenes alapot.
notarius 415815 2010. június 7. 19:55
Válasz erre
Nem rossz! No de hol a fotó szemből a kopott tolólapról?
Valami terep nem fog készülni alá?
Ákos 415814 2010. június 7. 19:41
Válasz erre
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE

Nálam ez készült el. Hobby Fan M9 ACE, 1:35
A makett full gyanta, erősen közepes minőségű, pl. a felépítmény fél centivel hosszabb volt összerakva az alváznál. A vezető kabinja tömör, ezt kimartam, és megcsináltam bele, ami látszik.Pár dolgot feljavítottam rajt, ebből talán a lámpák cseréje a leglátványosabb. A pótpáncélok és az IFF antenna a hátulján saját építés. A figura Verlinden.
csabbee 415813 2010. június 7. 18:44
Válasz erre
Szia!
A Wolfpack Design kiegészítőjét használtam,de sajna néhány alkatrész a műgyanta zsugorodásának köszönhetően nem igazán tartotta meg az eredeti léptéket.Igy pl.a vezérsík végét az eredeti+kiegészítő vegyes párosából kellett ősszehozni,az orr jobb és baloldalának a borító lemezei is a makettből maradtak csak a két antenna borítást operáltam át a wp-ből.A futóakna is kapott kábelezést több fajta ólomhuzalból.
csabbee 415812 2010. június 7. 18:25
Válasz erre
Hi Tom!Feldobhatnál egy dobozbontást róla,biztos érdekelne másokat is.
notarius 415811 2010. június 7. 08:11
Válasz erre
Michalkó 415810 2010. június 6. 20:58
Válasz erre
Le a kalappal kolléga! Mikor lehet majd látni élőben? Milyen tuningokat építettél bele?

Üdv.
ltom74 415809 2010. június 6. 20:10
Válasz erre
csabbee
Koszi az infot!
Nekem kozben megjott a nagy döher academy sufa, torzs alja tokre eldeformalodva mert kicsit gonjdolom dobaloztak a dobozzal :-( A hobbyeasy kuld masik aljat ha minden igaz.
Amugy nagyon atom a kit.
Elkezdeni nem merem meg majd kisebbeken gyakorlok :-)
Miller 415808 2010. június 6. 19:51
Válasz erre
1_72 001
1_72 001
1_72 003
1_72 003
1_72 004
1_72 004

Sziasztok!

Nálam ez a 2 készül el a közeljövőben. Az Apache az Academy terméke míg a Bradley a Dragoné. Az apache matricáival meggyűlt a bajom, mert nagyon öreg volt és állandóan szétszakadt. Van még mit javítani rajtuk, de azért majd alakul.
Üdv
Miller
csabbee 415807 2010. június 6. 19:51
Válasz erre
Szia Gábor,és köszi!
A makett a Tamiya block 50-ese,átalakítva izraeli block 40-esre tuning szett+házi feljavítással.A festéshez a Gunze Mr.Color enamel színeit használtam a saját higítójával keverve.
Üdv!
erwyn 415806 2010. június 6. 18:36
Válasz erre
Szia Gábor!

Köszi, hogy megtiszteltél soraiddal! A számok túl kicsik a kivágáshoz, fújáshoz és sok is, nem lenne egyforma esetleg. Egy spanyol cég készít sárga számokat sok méretben, arra pályázom.
Roadblock 415805 2010. június 6. 18:24
Válasz erre
Pz IVb Bruckenleger 1.
Pz IVb Bruckenleger 1.
Pz IVb Bruckenleger 2.
Pz IVb Bruckenleger 2.
Pz IVb Bruckenleger 3.
Pz IVb Bruckenleger 3.
Pz IVb Bruckenleger 4.
Pz IVb Bruckenleger 4.
..a hid hozzá..
..a hid hozzá..
hid2
hid2
egymás tetején
egymás tetején

Nálam még mindig ez készül... Pz IVb Bruckenleger a Trumpetertől.
Legalább az alapszine mostanra elkészült. :)
Toth_Gabor 415804 2010. június 6. 18:03
Válasz erre
csabbee!

Nagyon szép, különösen az alja! Gunzét használtál? A makett a Tamiya vagy a Hagezava? Kinéztem a szemem, de nem tudom eldönteni...
Toth_Gabor 415803 2010. június 6. 18:00
Válasz erre
Szia!

A makettet ismerve (nekem félig felkarcolva pihen a polcon cca 15 éve :-)) sokat hoztál ki belőle. Az illesztések a fotók alapján szépnek tűnnek. Látom, vékonyítottál a kilépőéleken is. Egy megjegyzés csak, hogy a panelvonalak kissé határozatlanok, látszik, meg-megcsúszott a tű. Na én az ilyen okokból szükséges újratömítéseket untam meg.
Valóban kell neki egy kis alap, amivel kiemeled a színeket. A hiányzó számokat nem tudod kivágni maszkolóból? Felfújni egyszerűbb lenne, mint matricát találni...
Üdv,
T.G.
student_jgpz. 415802 2010. június 6. 13:38
Válasz erre
Nem nagyon értek a repülő "ketyerékhez" (sem), de nagyon szép a festése, legalább is amennyit a képek láttatni engednek! Kontrolláltabb fényviszonyok mellett megérné még egyszer fotózni (jobban tudna működni a makró, legalább is a színek jobban kijönnének).
Üdv
ui: esetleg a farkán lévő piros/vörös rbf jelzést érdemes lenne rárakni, plusz színt adna az így is nagyon szép repcsihez, és természetesen egy szép alapot megérdemel!
erwyn 415801 2010. június 6. 13:13
Válasz erre
IMG_1311
IMG_1311
IMG_1316
IMG_1316
IMG_1314
IMG_1314
IMG_1313
IMG_1313
VAMPIRE (26)
VAMPIRE (26)

Sziasztok!

Új hús vagyok az oldalon és teljes mértékben az amatőr elkövetők táborát erősítem - vagy gyengítem - de mind ezt nagyon határozottan igyekszem. Szóval van bennem némi lámpaláz de a lényegre térek.
Nem rég sikerült befejeznem egyet a drágaságaim közül és ezt szeretném közszemlére tenni. El kell mondanom, hogy azon országok repülőit szeretem összerakni amelyeket nem túl egyszerű megtalálnia a térképen, de ezek közül is a rodéziai gépek a kedvenceim. Természetesen az anyaggyűjtés emiatt nagyon nehéz és előfordul a kegyes csalás is, de csak végszükség esetén. Óriási szerencsével ráleltem egy úriemberekből álló csoportra, ők a volt RRAF katonáiként szolgáltak és igyekeztek segíteni ha kérdésem volt. Jó néhány képet is küldtek.
A Vampire kit a Heller terméke, nagyon régi doboz de olcsóságához mérten jó. Igaz nekem rögtön két dobozra volt szükségem egy gép elkészítéséhez, mivel az eredetinek öntéshibás volt a kabinteteje. Az összerakás nem volt egy leány álom, illesztések, neflex hegyekben, a két törzs nyúlvány beállítása a vezérsíkokkal okozott némi fejfájást. Természetesen a felületet átkarcoltam és a kabint is igyekeztem maradék matricát felhasználásával valóság közelebbivé tenni. Kinyitottam a fékszárnyakat, féklapokat illetve a fellépőt és egy sisakot a csutorával odabiggyesztetem a szélvédő keretre. Két dolog miatt szeretem a rodéziai masinákat, a színei és a gyönyörű felségjelek fognak meg. Igaz itt csupán a madaras felségjel virít semmi más de ez így szép. Ne volt tele szervízfeliratokkal, de a sárga gyári szám be kell vallanom hiányzik még a farokrészről. Pótolni fogom, de egyenlőre ne tudok szerezni. Nos, többet nem is szándékozok írni, beszéljen inkább ez a pár kép!
Sziasztok!
csabbee 415800 2010. június 6. 12:52
Válasz erre
Helló Tom!
Igen,a kis átszóródás BT+papírsablon.A koszolás a Tamiya weathering szettjeivel készült,meg a színek fakításával.Meg volt egy kis "post shading" is.
Üdv!(a cikkek lassan készülnek...)
ltom74 415799 2010. június 6. 12:13
Válasz erre
csabbee,

Huuu nagyon atom. A festes, hogy keszult? bluetack? a fakaitas/koszolas?
Cikket is kerunk majd ha lehet, es a hornetrol is :-)))
PETI 415797 2010. június 6. 00:38
Válasz erre
csabbee 415796 2010. június 5. 22:13
Válasz erre
Köszi Urak!
Emerson,a vezérsík Sky Decal's matricából van.
Üdv!
HUJBI 415795 2010. június 5. 21:19
Válasz erre
nem találok szavakat. nagyon tetszik.
emerson 415794 2010. június 5. 20:58
Válasz erre
Szia Csabbee!
ÖÖÖ...zsír nagyon a gép.Függőleges vezérsík?-Matrinya vagy sablonnal fújtad,mert állat nagyon.Várjuk a folytatást.
Roland
zoli1989 415793 2010. június 5. 20:52
Válasz erre
Hű nagyon jól néz ki már most a gép. Így tovább!
Zsóti 415792 2010. június 5. 20:42
Válasz erre
csabbee 415791 2010. június 5. 19:24
Válasz erre
6 006
6 006
6 007
6 007
6 009
6 009
6 010
6 010
16 001
16 001
16 002
16 002
16 005
16 005

Sziasztok!
Lassan haladgatok a Barak projektel,felkerült a matrica,megkapta a lakkot,koszolást.
Azért még messze a vége.Jelenleg így áll a cucc.
Newman 415790 2010. június 5. 19:05
Válasz erre
Hú, de jó lesz ez az F-15:) A dobozban lévő matricával csinálod meg?
Üdv:
Gyuri
ATTIS 415789 2010. június 5. 18:23
Válasz erre
DSC03051
DSC03051

készül a terepezés
Hickory 415788 2010. június 5. 18:22
Válasz erre
Szia Zsóti!
A Fehrmann 13-as Tiger nem volt zimmerites.
PETI 415787 2010. június 5. 18:15
Válasz erre
IMG_0450 korr2
IMG_0450 korr2

F-15 Ígl... Revell 1/144
Ragasztva, tömítés előtt. Egy kis fegyverzet előkészítés is folyamatban. Üdv
Zsóti 415786 2010. június 4. 18:47
Válasz erre
Üdv!
Én éppen egy Tigris I-est építek. Méretarány 1/72, gyártó Dragon. A Gruppe Fehrmann 13-as toronyszámú nagymacskája lesz, ha kész lesz. Szerencsére akad jó pár kép, amik azonban sajnos csak a harckocsi egyik oldalát mutatják, de azért ebből is lehet dolgozni! A készlet legnagyobb hibája, hogy nem zimmerites, ezért beszereztem a Part maratását, ami sajnos nem konkrétan ehhez a maketthez készült, ezért elég sokat kellett vagdosnom. Főleg a farpáncél, és a lövegpajzs okozott problémát, de sikerült összeollózni oda is. Most már csak a kisebb alkatrészek vannak hátra, a hétvégén szerintem eljutok az alapozásig. Egyébként a Dragon készlete nekem némi csalódást okozott, mert sok sorja, és néhol kontúrtalan, nem túl szép alkatrészeket találtam, de összességében jó, a futómű például nagyon szép! Ha sikerül, akkor holnap teszek fel képeket is, hogy ne csak a számat jártassam, hanem mutassak is valamit! További jó makettezést mindenkinek! :)
Freddy 415785 2010. június 2. 23:24
Válasz erre
Víz szivárgási pontjait kend be FBS-pasztával. Ha kívülre nyomod, száradás után könnyen leszedhető, és megakadályozza a víz elfolyását.
Muzzy 415784 2010. június 2. 22:52
Válasz erre
Szia Hawk!
Nincs mit, szívesen!
Muzzy
Hawk 415783 2010. június 2. 22:46
Válasz erre
Muzzy!
Köszönöm szépen, ezek a tanácsok jól jöttek, így fogok eljárni ha oda jutok, köszönöm szépen!
Igen kevertem picit a Corsair építő korszakomból rémlett a szín. :)
Mégegyszer köszi!
Üdv!
Hawk
Muzzy 415782 2010. június 2. 22:28
Válasz erre
Hawk!
Attól félek kevered a Vought és a Grumman cégeket!
A korai Corsair-ek második alapozójának a cink kromát sárga és indiám piros keverékét használták, hogy látható legyen, hogy a második réteget is felvitték . Ennek volt egy lazac árnyalata. A Grumman alapozáshoz az általa kifejlesztett szürke alapozót használta. Ezt használhatod a motorburkolathoz, és a pilótafülke utáni részhez is (a kis ablaknál lévő rész) már ezzel festették.
Muzzy
SzuhÁkos 415781 2010. június 2. 22:19
Válasz erre
Üdv! Köszönöm a dícsérő szavakat! Hát igaz nem kellet volna az a vaku a fényképezőgépre! Nem szoktam reptetni,de a csöpp fiam már végrehajtott rajta egy motorgenerált:)
BÉPÉ 415780 2010. június 2. 21:16
Válasz erre
Sziasztok!
A sztori kb. arról szól, hogy a Hetzer - Eduard gyártmány, teljes belsővel, sajnos nem látszik + némi házilagos feljavítás - félreállt (a hidat már korábban felrobbantotta a visszavonuló ellenség), ugyanis motorhibája van. A javítással jobb híján egy sdkfz 251/7 - AFV Club terméke - legénysége próbálkozik. Nekik alapvetően a hídvetés lenne a feladatuk, de az üzemképtelen Hetzer miatt nem férenk hozzá. Mellesleg a visszavonuló (és előtte a hidat felrobbantó) egység által elhagyott (légnyomás által felborított?) jeepet - Italeri - is átkutatnák, de az teljesen üres.
A híd egyébiránt a Verlinden cég terméke, teljesen gipszből készült. Az utcát borító kockakő és járdalap a CMK gyártmánya. A figurák Dragon, Tamiya és Mini Art termékek.
Üdv: BÉPÉ
apcyzoli 415779 2010. június 2. 20:47
Válasz erre
Szia Ákos!
Nekem tetszik a gép, annál is inkább, mert láttam már életnagyságban.
A fotók kissé csalókák a szinösszeállításról, de a valóság egész mást mutat...
Az ajtó élére viszont én sem emlékszem. Ha elfelejtetted lefesteni, :-))) még pótolhatod. J.berényig megszárad.
De meg ne reptesd! (Én tudom milyen az...! :-))) )
kinggi 415778 2010. június 2. 19:59
Válasz erre
100_5959
100_5959
100_5958
100_5958
100_5957
100_5957
100_5956
100_5956
100_5955
100_5955

Erőt gyűjtöttem és lefújtam a makettet:)

kinggi
Tyimosenko 415777 2010. június 2. 19:58
Válasz erre
Hello ATTIS!

Mindharom kep a jarmu baloldalat mutatja? Mert akkor szerintem forditva van felteve a lanc a mondjuk ugy "hagyomanyos" elrendezes szerint, szembol kene "A"-profilunak lennie. De valszeg raktak fel igy is.
udv
^Sunrise^ 415776 2010. június 2. 19:30
Válasz erre
Ez csakis a vaku miatt van, mivel kicsit túllőttem erősségben... :) Köszi! :)
ATTIS 415775 2010. június 2. 19:28
Válasz erre
A híd kifejezetten tetszik miből van?
lucky 415774 2010. június 2. 19:20
Válasz erre
Szia!
A sztori gondolom az, h a két jármű megy valahová és közben átkel a hídon.
A terepjáró miért fordult fel?
BÉPÉ 415773 2010. június 2. 18:30
Válasz erre
a híd közel,  de a túlpart messze van
a híd közel, de a túlpart messze van
A jeep üres Uram.
A jeep üres Uram.
Galambperspektívából nézve
Galambperspektívából nézve

Sziasztok!
Nálam most van készülőben egy vizes dioráma, amelyen több jármű és figura is szerepel. Teszek fel néhány képet róla, ahol a jelenlegi állapot látszik. Sok munka lesz még vele, különösen a "folyó" szigetelésénél, mert egyébként a művíz is megtalálja a legkisebb rést és elszivárog.
Minden ötletet,véleményt, kritikát szívesen veszek és előre is köszönöm.
Üdv: BÉPÉ
kató 415772 2010. június 2. 18:04
Válasz erre
Üdv Sunrise !
Szép munka ! Csak a színe túl világos véleményem szerint .
kató 415771 2010. június 2. 17:58
Válasz erre
A papír bekötőhevederekhez általában cigarettahüvely papírját szokás használni . Az nem olyan rideg mint a vastagabb papírok .
ATTIS 415770 2010. június 2. 17:42
Válasz erre
kicsit késve de a figuráknál megadtam.
Indiana 415769 2010. június 2. 15:38
Válasz erre
Szeva ATTIS!
Kérnék elérhetőséget tőled ha lehet.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.