/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
HUJBI 415841 2010. június 13. 11:51
Válasz erre
jún 005
jún 005

Legend Puma. a fegyverek és a tűzoltó palackok a Blast készletéből vannak. a csúszásgátló felületet azóta ecsettel és szikével tovább ritkítottam, főleg az éleknél, a záraknál és a kapaszkodóknál.
juge75 415840 2010. június 13. 10:38
Válasz erre
Kép 019
Kép 019
Kép 020
Kép 020
Kép 021
Kép 021
Kép 022
Kép 022
Kép 023
Kép 023
Kép 024
Kép 024
Kép 025
Kép 025
Kép 026
Kép 026
Kép 027
Kép 027
Kép 028
Kép 028

Felkerültek az oldalsó index és helyzetjelzők a Gaz-66-ra.
A tető középső 3 merevítő bordánál szikével óvatosan kivágtam a dudorok helyét, majd 0.5 stirol lap korongok kerültek fel.
Bejelöltem a két oldalsó index helyét, majd az Ural tető lemezéről vett minta alapján öntött lámpákat a helyükre ragasztottam pillanat ragasztóval.
Bubu 415839 2010. június 13. 07:58
Válasz erre
Szépen megtuningolod!
Az igaz,hogy a jármű eredetijét nő tervezte?
juge75 415838 2010. június 12. 23:42
Válasz erre
Kép 005
Kép 005
Kép 006
Kép 006
Kép 007
Kép 007
Kép 008
Kép 008
Kép 009
Kép 009
Kép 010
Kép 010
Kép 011
Kép 011
Kép 012
Kép 012
Kép 013
Kép 013
Kép 014
Kép 014
Kép 015
Kép 015
Kép 016
Kép 016
Kép 017
Kép 017
Kép 018
Kép 018

Gaz-66, Revell.
Pár aprósággal feldobom, ha nem lesz használható anyagom a "Láma"-verzióhoz, marad síma platós jármű a Zu-23 mellé.
Az első keréken a fellépők kifogyott "Zebra" toll betét anyagából készültek, a csörlő félig az Eduard maratása némi házilagos drótkötél és vonószem hozzá adásával, az üléseket kissé gyűröttebbre készítettem.
Reszelő és marófej segítségével alakra formáltam, utána lekentem Revell ecsetes ragasztóval (ettől fénylik, de szép síma lesz).
A pótkereket annyiban módosítottam, hogy befúrtam a csavarok közepénél levágtam a csavar fejeket, kimartam a tengely helyét a felni vastagságáig.
Oldalsó index lámpát és a felső méret jelzőket ICM Ural tető lemezéről levett mintából öntöm ki gyantából (ez is Kuznyecov gyártmány eredetileg, mint a Gaz-66).
Váltó rendszer végein (Japán üveg gyöngy) hobby boltból származó üveg gyöngy van a rézdrót végén, pont jó a mérete és gömbölyded, a pótekrék rögzítő és a plató hátulsó zár réz drót.
Egyenlőre ennyi.
Kontár 415837 2010. június 12. 19:18
Válasz erre
Üdvözletem!

Klassz kompozíció, főleg a második felvétel tetszik. A havat mivel fogod imitálni? Így "messziről" a figuráid is jól mutatnak. Most én is ezekkel killódok több-kevesebb sikerrel :) Főleg az arc festése jelent kihívást.
Sok sikert a folytatásban!
Matee 415836 2010. június 12. 13:23
Válasz erre
IMG_3185
IMG_3185
IMG_3186
IMG_3186

Üdv Kontár.

Így terveztem.A fákkal még lesz munka + a hó.(a gipszkarton nem a végleges alap)
kinggi 415835 2010. június 12. 10:27
Válasz erre
Köszi akkor még ma azt is megcsinálom és este rakok képeket
Tyimosenko 415834 2010. június 11. 23:09
Válasz erre
Hello kinggi,

Jol nez ki! A muszereket viszont szerintem erdemes lenne kifesteni a kormany alatt, a 3 karikat.
udv.
Zoltán 415833 2010. június 11. 22:54
Válasz erre
NAGYON SZÉP! Örömmel látom,hogy újra repülőt építesz :-)
Matee 415832 2010. június 11. 21:45
Válasz erre
Igazából még soha nem csináltam zimmeritet.Most is csak próbálkoztam.Gittel próbáltam csak nem jött össze.Dehát egy kis ügyességgel el lehet tülnetni a ronda részeket:D
Dobokrá 1-2 faágat is álcának + a hó és máris alig látszik.:)
Kontár 415831 2010. június 11. 21:20
Válasz erre
Miből készítetted a "zimmeritet"? Nem sikerült eltávolítani rendesen, miután meggondoltad magad? Oldalról viszont jól néz ki (gondolom oda nem került bevonat).
Jó drámázást! :)
Matee 415830 2010. június 11. 21:13
Válasz erre
Szia Kontár!

Igen ecsettel festettem.am az eleje azért olyan ronda mert megpróbáltam zimeritet tenni rá csak nem jött össze.:(
De majd a hó eltakarja.xD
Kontár 415829 2010. június 11. 21:03
Válasz erre
Üdv Matee!

Ecsettel festetted? Az első kép alapján nekem úgy tűnik. Majd rakj még fel képeket, kíváncsi vagyok a vadászodra.
kinggi 415828 2010. június 11. 20:55
Válasz erre
100_6127
100_6127
100_6125
100_6125
100_6124
100_6124

Sziasztok elkezdtem gőzerővel dolgozni ,hogy kész legyek a Gersekaráti versenyre :)
Véleményeket és Kritikát szívesen várom :D:D

kinggi
vereri05d 415827 2010. június 10. 07:40
Válasz erre
Kiváló! Gyönyörű a kabin is!
Erik
kató 415826 2010. június 9. 23:16
Válasz erre
Nagyon szép munka ! Gratulálok !
Matee 415825 2010. június 9. 21:47
Válasz erre
IMG_2919
IMG_2919
IMG_2916
IMG_2916

Sziasztok!Nálam ez készül éppen.(a képek nem valami jók amiért elnézést kérek).Egy téli diorámát szeretnék majd neki.
PETI 415824 2010. június 9. 21:30
Válasz erre
Két MiG-31 egyszerre? Mi történt emberek? Lassan már épülhetne egy újabb Sufa, vagy Raam...
Ákos 415823 2010. június 9. 18:42
Válasz erre

Az alapkészlet a Tamiya Dewoitine D.520 készlete, amit Aires kabinnal és kerekekkel javítottam fel. Abszolút örömmakettezés volt, semmilyen építési probléma nem adódott. A Mushroom füzet alapján a szegecselést is megcsináltam. Blue Tack maszkolásos módszerrel készült az összes átszóródás. Kipróbáltam a Vallejo sárgát, a fehértől eltérően abszolút nem fed, de fehérre fújva szép árnyalatot ad. A kereszteket fújtam, a horogkeresztet lézernyomtatóval matricalapra nyomtattam.
A vezérsíkon és a törzsön alul lévő csepp alakú helyzetjelzők elkészítéséhez a PK Tinyland sablonját használtam fel. Remekül bevált. A szárnyvégeken lévő helyzetjelzőket öntőkeret anyagából reszeltem ki, és alkoholos filccel színeztem.
Dani 415822 2010. június 8. 23:08
Válasz erre
Foxhound
Foxhound
Foxhound2
Foxhound2
Foxhound3
Foxhound3
Foxhound4
Foxhound4
Foxhound5
Foxhound5

Szervusztok!Nálam meg a Zvezda MiG-31-ese készülget. A pilótafülke kialakítása alapból elég gyenge, a hátsó és belső falakat házilag pótoltam.A Begemot matricáit használtam, most elsőre: nagyon szépek, jól kezelhetőek. Bár a WSO műszerfala esetén volt egy kis hiányosság a fejmagasságban lévő műszereknél,ehhez a dobozban lévő matricaívből vágtam megfelelő méretűt. Jönnek még bele gyanta ülések és házilag kicsit feljavítani tervezett kabintető és HUD.A beömlőknél muszáj volt a turbinalapátokat pótolni: papírból ragasztottam, műanyag lapra. Így a képen lehet, hogy nem szépek, de arra pont jók, hogy a beömlő sötét lyukába pillantva lássa az ember, ott vannak. Az utánégető illeszkedése is hagy kivánnivalót maga után, de azzal kevésbé foglalkoztam. Illeszkedés, ragasztás terén az orr-rész és a beömlők jelentettek komolyabb kihívást. A panelvonalak nagyon szépnek, pontosnak tűnnek, első pre-shading próbálkozásom után felvittem a szürke alapszíneket és most itt tartok.A vízszintes vezérsíkok útban voltak, úgy döntöttem, majd matricázás, panelezés után teszem vissza őket. Most itt tartok... Ha van valami észrevételetek, hozzászólásotok, azt nagyon kíváncsian várom.:)
f2d 415821 2010. június 8. 22:06
Válasz erre
Ja, az új szerszámos 31-esre gondoltam. A régi ICM dobozoknan sajnos ugyanez a makett van.
MrChef 415820 2010. június 8. 22:05
Válasz erre
Üdv! Az Apache-ot esetleg majd az "IDF/IAF makettek" topikban is bemutathatnád.:-)
f2d 415819 2010. június 8. 22:03
Válasz erre
Amikor ezt vettem, akkor ez számított a pontosabb makettnek (csakhát azóta bele untam jópárszor), most már én is az ICM-et venném.
Bár az is ukrán.:-)))
PETI 415818 2010. június 8. 21:58
Válasz erre
Há' mért ezt építed? Ott van a Zvezda/Revell, az egy fokkal azért szebb.
f2d 415817 2010. június 8. 21:48
Válasz erre
Condor MiG-31BM Foxhound
Condor MiG-31BM Foxhound

Nálam ez a makett emeli az adneralin szintet egy ideje. Lassan az összereszelés, marás (nem csiszolás!) tömítés végére érek, majd jöhet az újra karcolás szegecselés, és megint újra tömítés csiszolás. Lehet ez sokak számára hihetetlen lesz, de sok helyen 2-3 mm-es lépcsőket kellett szintbe hozni. Szóval amolyan top makett.:-DDD Az a gyalázat az egészben, hogy méretre alakra egy teljesen jó kit lenne, de ez a minőség...
Ákos 415816 2010. június 7. 20:19
Válasz erre

notarius!
Mondjuk itt!
Diorámában lesz, de ahhoz még a másik két szereplőt is meg kell csinálnom. Addig kapta ezt az ideiglenes alapot.
notarius 415815 2010. június 7. 19:55
Válasz erre
Nem rossz! No de hol a fotó szemből a kopott tolólapról?
Valami terep nem fog készülni alá?
Ákos 415814 2010. június 7. 19:41
Válasz erre
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE
M9 ACE

Nálam ez készült el. Hobby Fan M9 ACE, 1:35
A makett full gyanta, erősen közepes minőségű, pl. a felépítmény fél centivel hosszabb volt összerakva az alváznál. A vezető kabinja tömör, ezt kimartam, és megcsináltam bele, ami látszik.Pár dolgot feljavítottam rajt, ebből talán a lámpák cseréje a leglátványosabb. A pótpáncélok és az IFF antenna a hátulján saját építés. A figura Verlinden.
csabbee 415813 2010. június 7. 18:44
Válasz erre
Szia!
A Wolfpack Design kiegészítőjét használtam,de sajna néhány alkatrész a műgyanta zsugorodásának köszönhetően nem igazán tartotta meg az eredeti léptéket.Igy pl.a vezérsík végét az eredeti+kiegészítő vegyes párosából kellett ősszehozni,az orr jobb és baloldalának a borító lemezei is a makettből maradtak csak a két antenna borítást operáltam át a wp-ből.A futóakna is kapott kábelezést több fajta ólomhuzalból.
csabbee 415812 2010. június 7. 18:25
Válasz erre
Hi Tom!Feldobhatnál egy dobozbontást róla,biztos érdekelne másokat is.
notarius 415811 2010. június 7. 08:11
Válasz erre
Michalkó 415810 2010. június 6. 20:58
Válasz erre
Le a kalappal kolléga! Mikor lehet majd látni élőben? Milyen tuningokat építettél bele?

Üdv.
ltom74 415809 2010. június 6. 20:10
Válasz erre
csabbee
Koszi az infot!
Nekem kozben megjott a nagy döher academy sufa, torzs alja tokre eldeformalodva mert kicsit gonjdolom dobaloztak a dobozzal :-( A hobbyeasy kuld masik aljat ha minden igaz.
Amugy nagyon atom a kit.
Elkezdeni nem merem meg majd kisebbeken gyakorlok :-)
Miller 415808 2010. június 6. 19:51
Válasz erre
1_72 001
1_72 001
1_72 003
1_72 003
1_72 004
1_72 004

Sziasztok!

Nálam ez a 2 készül el a közeljövőben. Az Apache az Academy terméke míg a Bradley a Dragoné. Az apache matricáival meggyűlt a bajom, mert nagyon öreg volt és állandóan szétszakadt. Van még mit javítani rajtuk, de azért majd alakul.
Üdv
Miller
csabbee 415807 2010. június 6. 19:51
Válasz erre
Szia Gábor,és köszi!
A makett a Tamiya block 50-ese,átalakítva izraeli block 40-esre tuning szett+házi feljavítással.A festéshez a Gunze Mr.Color enamel színeit használtam a saját higítójával keverve.
Üdv!
erwyn 415806 2010. június 6. 18:36
Válasz erre
Szia Gábor!

Köszi, hogy megtiszteltél soraiddal! A számok túl kicsik a kivágáshoz, fújáshoz és sok is, nem lenne egyforma esetleg. Egy spanyol cég készít sárga számokat sok méretben, arra pályázom.
Roadblock 415805 2010. június 6. 18:24
Válasz erre
Pz IVb Bruckenleger 1.
Pz IVb Bruckenleger 1.
Pz IVb Bruckenleger 2.
Pz IVb Bruckenleger 2.
Pz IVb Bruckenleger 3.
Pz IVb Bruckenleger 3.
Pz IVb Bruckenleger 4.
Pz IVb Bruckenleger 4.
..a hid hozzá..
..a hid hozzá..
hid2
hid2
egymás tetején
egymás tetején

Nálam még mindig ez készül... Pz IVb Bruckenleger a Trumpetertől.
Legalább az alapszine mostanra elkészült. :)
Toth_Gabor 415804 2010. június 6. 18:03
Válasz erre
csabbee!

Nagyon szép, különösen az alja! Gunzét használtál? A makett a Tamiya vagy a Hagezava? Kinéztem a szemem, de nem tudom eldönteni...
Toth_Gabor 415803 2010. június 6. 18:00
Válasz erre
Szia!

A makettet ismerve (nekem félig felkarcolva pihen a polcon cca 15 éve :-)) sokat hoztál ki belőle. Az illesztések a fotók alapján szépnek tűnnek. Látom, vékonyítottál a kilépőéleken is. Egy megjegyzés csak, hogy a panelvonalak kissé határozatlanok, látszik, meg-megcsúszott a tű. Na én az ilyen okokból szükséges újratömítéseket untam meg.
Valóban kell neki egy kis alap, amivel kiemeled a színeket. A hiányzó számokat nem tudod kivágni maszkolóból? Felfújni egyszerűbb lenne, mint matricát találni...
Üdv,
T.G.
student_jgpz. 415802 2010. június 6. 13:38
Válasz erre
Nem nagyon értek a repülő "ketyerékhez" (sem), de nagyon szép a festése, legalább is amennyit a képek láttatni engednek! Kontrolláltabb fényviszonyok mellett megérné még egyszer fotózni (jobban tudna működni a makró, legalább is a színek jobban kijönnének).
Üdv
ui: esetleg a farkán lévő piros/vörös rbf jelzést érdemes lenne rárakni, plusz színt adna az így is nagyon szép repcsihez, és természetesen egy szép alapot megérdemel!
erwyn 415801 2010. június 6. 13:13
Válasz erre
IMG_1311
IMG_1311
IMG_1316
IMG_1316
IMG_1314
IMG_1314
IMG_1313
IMG_1313
VAMPIRE (26)
VAMPIRE (26)

Sziasztok!

Új hús vagyok az oldalon és teljes mértékben az amatőr elkövetők táborát erősítem - vagy gyengítem - de mind ezt nagyon határozottan igyekszem. Szóval van bennem némi lámpaláz de a lényegre térek.
Nem rég sikerült befejeznem egyet a drágaságaim közül és ezt szeretném közszemlére tenni. El kell mondanom, hogy azon országok repülőit szeretem összerakni amelyeket nem túl egyszerű megtalálnia a térképen, de ezek közül is a rodéziai gépek a kedvenceim. Természetesen az anyaggyűjtés emiatt nagyon nehéz és előfordul a kegyes csalás is, de csak végszükség esetén. Óriási szerencsével ráleltem egy úriemberekből álló csoportra, ők a volt RRAF katonáiként szolgáltak és igyekeztek segíteni ha kérdésem volt. Jó néhány képet is küldtek.
A Vampire kit a Heller terméke, nagyon régi doboz de olcsóságához mérten jó. Igaz nekem rögtön két dobozra volt szükségem egy gép elkészítéséhez, mivel az eredetinek öntéshibás volt a kabinteteje. Az összerakás nem volt egy leány álom, illesztések, neflex hegyekben, a két törzs nyúlvány beállítása a vezérsíkokkal okozott némi fejfájást. Természetesen a felületet átkarcoltam és a kabint is igyekeztem maradék matricát felhasználásával valóság közelebbivé tenni. Kinyitottam a fékszárnyakat, féklapokat illetve a fellépőt és egy sisakot a csutorával odabiggyesztetem a szélvédő keretre. Két dolog miatt szeretem a rodéziai masinákat, a színei és a gyönyörű felségjelek fognak meg. Igaz itt csupán a madaras felségjel virít semmi más de ez így szép. Ne volt tele szervízfeliratokkal, de a sárga gyári szám be kell vallanom hiányzik még a farokrészről. Pótolni fogom, de egyenlőre ne tudok szerezni. Nos, többet nem is szándékozok írni, beszéljen inkább ez a pár kép!
Sziasztok!
csabbee 415800 2010. június 6. 12:52
Válasz erre
Helló Tom!
Igen,a kis átszóródás BT+papírsablon.A koszolás a Tamiya weathering szettjeivel készült,meg a színek fakításával.Meg volt egy kis "post shading" is.
Üdv!(a cikkek lassan készülnek...)
ltom74 415799 2010. június 6. 12:13
Válasz erre
csabbee,

Huuu nagyon atom. A festes, hogy keszult? bluetack? a fakaitas/koszolas?
Cikket is kerunk majd ha lehet, es a hornetrol is :-)))
PETI 415797 2010. június 6. 00:38
Válasz erre
csabbee 415796 2010. június 5. 22:13
Válasz erre
Köszi Urak!
Emerson,a vezérsík Sky Decal's matricából van.
Üdv!
HUJBI 415795 2010. június 5. 21:19
Válasz erre
nem találok szavakat. nagyon tetszik.
emerson 415794 2010. június 5. 20:58
Válasz erre
Szia Csabbee!
ÖÖÖ...zsír nagyon a gép.Függőleges vezérsík?-Matrinya vagy sablonnal fújtad,mert állat nagyon.Várjuk a folytatást.
Roland
zoli1989 415793 2010. június 5. 20:52
Válasz erre
Hű nagyon jól néz ki már most a gép. Így tovább!
Zsóti 415792 2010. június 5. 20:42
Válasz erre
csabbee 415791 2010. június 5. 19:24
Válasz erre
6 006
6 006
6 007
6 007
6 009
6 009
6 010
6 010
16 001
16 001
16 002
16 002
16 005
16 005

Sziasztok!
Lassan haladgatok a Barak projektel,felkerült a matrica,megkapta a lakkot,koszolást.
Azért még messze a vége.Jelenleg így áll a cucc.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.