<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 415869 | 2010. június 16. 22:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A tető kárpit ecsetnyomait lakkréteg homogenizálja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415868 | 2010. június 16. 21:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ismét haladtam a Gaz-66-al. Következő lépés a jármű zöld része lesz. A járműre felkerült gumikat lesorjáztam és megcsiszoltam, a pót kerék viszont gyári új lesz (gumi), a felni lesz használt. Ezután a sárvédők, gumik, por és használtságot imitáló dolgok. A jármű magyar lesz, belülre tervezek egy menet levelet kitöltve, irat tartóval és tollal, valamint egy napilappal. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 415867 | 2010. június 16. 21:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az egy szovjet ajtó! ;-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 415866 | 2010. június 16. 21:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az az ajtó kinek készült? Mr. Hulk jár rajta ki be? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Makettezõ | Adatlap | 415865 | 2010. június 16. 20:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415864 | 2010. június 15. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Okés megpróbálom a tolómérővel megcsinálni, nincs sztirolom de a tejfölös doboz jó lesz?Amúgy már elvan tervezve hogy milyen lesz a Dió majd ha eljutok odáig rakok képet... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415863 | 2010. június 15. 11:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Errol hallottam en is, de szerintem ez egy masik. Vasban talaltak valahol, Miggyuri tobbet tud rola. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415862 | 2010. június 15. 10:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lippai Péter írását idézem: "Sd.Kfz.2 NSU „Kettenkrad” 1998-ban Budapest egyik belvárosi üzletének dekorációjaként. A jármű ma a keceli haditechnikai parkban található. (A szerző felvétele)" www.zmne.hu/kulso/mhtt/sections/mhtt_csata/metod/roncs/roncs.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 415861 | 2010. június 15. 10:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Állítólag tűzoltók használták a hetvenes évekig. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415860 | 2010. június 15. 09:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elvileg van egy Kecelen a Pinter-gyujtemenyben, allitolag mukodokepes. Valoszinuleg ugyanez a peldany. Mondjuk az utobbi evekben ketszer is voltam ott, de nem lattam sehol. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415859 | 2010. június 15. 09:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A mai napig bennem él: Kis iskolás koromban (1981, első osztály) el látogattunk a Hadtörténeti múzeumba, ahol fel lehetett mászni a kiállított dolgokra (kapun kívül), a kapun belül megláttam ezt az érdekes félig motor-félig lánctalpas dolgot, és bele ültem. A területen lévő idős teremőr bácsi felháborodására (ha még él, őszintén bocsánatot kérek tőle), rábeszélés után ki könyörgött belőle, de mire végig néztük az akkor még nagyszerű ki állítást, össze barátkoztunk. Akkoriban még volt kiállítva harckocsi, vadászgép és sok minden más. Már ipari tanuló voltam, amikor 1991-ben , Budapesten a Csanády úton lévő makett boltban szembesültem a jármű makettjével (azt hiszem Tamiya volt), és ott döbbentem rá, mihez is volt szerencsém... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415858 | 2010. június 15. 09:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415857 | 2010. június 15. 09:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fogsz egy tolómérőt, 0.5-ös stirolt, leveszed a méreteket és készítesz két lánc tagot. Vagy, olyan helyzetbe teszed, hogy a fara benne van egy saras kátyúban, víz tócsában, amiből éppen akkor jönne ki, vagy ott álltak meg vele. Más ötletem nincs. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415856 | 2010. június 15. 07:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415855 | 2010. június 14. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ui: sajnos nincsen meg hozzá a matrica így nem lesz rajt max festek rá egyet de még nem tudom :S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415854 | 2010. június 14. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az úgy nem jó hogy a műanyag ponyvát leszedem és nem lesz ott?Hanem csak az utólag odarakott? kinggi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415853 | 2010. június 14. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia végeztem száraz próbát de sehogy nem sikerült megoldanom :S Amúgy egybeöntött gumi (az egyik oldalon megpróbáltam melegítéssel megnyújtani de elbéztem:( )Hát levenni már nem tudom :S pillragacs nagyon odafogta csak nagy összegányolás árán... kinggi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415852 | 2010. június 14. 18:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello kinggi, Ha zsepis ponyvat hasznalsz, akkor szerintem erdemes lenne a muanyagponyvat is zsepitekercsre cserelni. Nem biztos hogy jol fog kinezni, de meg mindig jobb sztem mint a papir es muanyag egymas mellett. Ugye elore teszel fel rendszam-matricat? udv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kató | Adatlap | 415851 | 2010. június 14. 17:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na , egy újabb megalomán ! :) Nálam ez az apróság még dobozban van . Vitrinem van , amiben elférne csak az egyik polcról evakuálni kellene az apróbb "vasakat" . Hogy hova azt nem tudom ... Az egyik polcot már így is bekebelezte az Enola Gay ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415850 | 2010. június 14. 10:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kingi! Száraz próbát nem végeztél? Úgy látom, nagyjából 1-1 tag hiányzik oldalanként. Szemenkénti, vagy egybe öntött gumi? Másolj le egy lánctagot, és önts belőle 2 db-ot. Vagy ha szemenkénti, szedd szét és próbáld meg kicsit nagyobb hézagokkal feltenni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 415849 | 2010. június 14. 08:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép darab! :) Én is a tárolás gondok miatt nem álltam még neki az 1/125-ös 747-eseimnek. Ugyanis ketten vannak a kis aranyosak.:) Meg ott van még a többi fél raklapnyi apróság... :)) De ha minden igaz, a nyár végére már lesz saját vitrinem és akkor azt majd jól teleépítem makettekkel. :) Üdv: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415848 | 2010. június 13. 23:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 415847 | 2010. június 13. 23:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415846 | 2010. június 13. 16:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
igen...nos azért mert az 1 másik járműről származik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415845 | 2010. június 13. 14:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
a 2. képen a köténylemez miért más? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415844 | 2010. június 13. 14:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Érdekes a kamoja de amúgy szép:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415843 | 2010. június 13. 14:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matee | Adatlap | 415842 | 2010. június 13. 12:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! A havat szódabikarbóna és tapétaragasztó keverékével imitálom.A szódabikarbónát én a gyógyszertárban szerzem be.Kb.150-200 Ft 200g tehát megéri.Ittvan 2 korábbi művem.Ezeken jól látni a végeredményt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415841 | 2010. június 13. 11:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415840 | 2010. június 13. 10:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Felkerültek az oldalsó index és helyzetjelzők a Gaz-66-ra. A tető középső 3 merevítő bordánál szikével óvatosan kivágtam a dudorok helyét, majd 0.5 stirol lap korongok kerültek fel. Bejelöltem a két oldalsó index helyét, majd az Ural tető lemezéről vett minta alapján öntött lámpákat a helyükre ragasztottam pillanat ragasztóval. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bubu | Adatlap | 415839 | 2010. június 13. 07:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szépen megtuningolod! Az igaz,hogy a jármű eredetijét nő tervezte? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415838 | 2010. június 12. 23:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaz-66, Revell. Pár aprósággal feldobom, ha nem lesz használható anyagom a "Láma"-verzióhoz, marad síma platós jármű a Zu-23 mellé. Az első keréken a fellépők kifogyott "Zebra" toll betét anyagából készültek, a csörlő félig az Eduard maratása némi házilagos drótkötél és vonószem hozzá adásával, az üléseket kissé gyűröttebbre készítettem. Reszelő és marófej segítségével alakra formáltam, utána lekentem Revell ecsetes ragasztóval (ettől fénylik, de szép síma lesz). A pótkereket annyiban módosítottam, hogy befúrtam a csavarok közepénél levágtam a csavar fejeket, kimartam a tengely helyét a felni vastagságáig. Oldalsó index lámpát és a felső méret jelzőket ICM Ural tető lemezéről levett mintából öntöm ki gyantából (ez is Kuznyecov gyártmány eredetileg, mint a Gaz-66). Váltó rendszer végein (Japán üveg gyöngy) hobby boltból származó üveg gyöngy van a rézdrót végén, pont jó a mérete és gömbölyded, a pótekrék rögzítő és a plató hátulsó zár réz drót. Egyenlőre ennyi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415837 | 2010. június 12. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözletem! Klassz kompozíció, főleg a második felvétel tetszik. A havat mivel fogod imitálni? Így "messziről" a figuráid is jól mutatnak. Most én is ezekkel killódok több-kevesebb sikerrel :) Főleg az arc festése jelent kihívást. Sok sikert a folytatásban! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matee | Adatlap | 415836 | 2010. június 12. 13:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Kontár. Így terveztem.A fákkal még lesz munka + a hó.(a gipszkarton nem a végleges alap) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415835 | 2010. június 12. 10:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi akkor még ma azt is megcsinálom és este rakok képeket | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415834 | 2010. június 11. 23:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello kinggi, Jol nez ki! A muszereket viszont szerintem erdemes lenne kifesteni a kormany alatt, a 3 karikat. udv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoltán | Adatlap | 415833 | 2010. június 11. 22:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NAGYON SZÉP! Örömmel látom,hogy újra repülőt építesz :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matee | Adatlap | 415832 | 2010. június 11. 21:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igazából még soha nem csináltam zimmeritet.Most is csak próbálkoztam.Gittel próbáltam csak nem jött össze.Dehát egy kis ügyességgel el lehet tülnetni a ronda részeket:D Dobokrá 1-2 faágat is álcának + a hó és máris alig látszik.:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415831 | 2010. június 11. 21:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miből készítetted a "zimmeritet"? Nem sikerült eltávolítani rendesen, miután meggondoltad magad? Oldalról viszont jól néz ki (gondolom oda nem került bevonat). Jó drámázást! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matee | Adatlap | 415830 | 2010. június 11. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kontár! Igen ecsettel festettem.am az eleje azért olyan ronda mert megpróbáltam zimeritet tenni rá csak nem jött össze.:( De majd a hó eltakarja.xD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415829 | 2010. június 11. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Matee! Ecsettel festetted? Az első kép alapján nekem úgy tűnik. Majd rakj még fel képeket, kíváncsi vagyok a vadászodra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415828 | 2010. június 11. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vereri05d | Adatlap | 415827 | 2010. június 10. 07:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kató | Adatlap | 415826 | 2010. június 9. 23:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép munka ! Gratulálok ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matee | Adatlap | 415825 | 2010. június 9. 21:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 415824 | 2010. június 9. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Két MiG-31 egyszerre? Mi történt emberek? Lassan már épülhetne egy újabb Sufa, vagy Raam... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 415823 | 2010. június 9. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az alapkészlet a Tamiya Dewoitine D.520 készlete, amit Aires kabinnal és kerekekkel javítottam fel. Abszolút örömmakettezés volt, semmilyen építési probléma nem adódott. A Mushroom füzet alapján a szegecselést is megcsináltam. Blue Tack maszkolásos módszerrel készült az összes átszóródás. Kipróbáltam a Vallejo sárgát, a fehértől eltérően abszolút nem fed, de fehérre fújva szép árnyalatot ad. A kereszteket fújtam, a horogkeresztet lézernyomtatóval matricalapra nyomtattam. A vezérsíkon és a törzsön alul lévő csepp alakú helyzetjelzők elkészítéséhez a PK Tinyland sablonját használtam fel. Remekül bevált. A szárnyvégeken lévő helyzetjelzőket öntőkeret anyagából reszeltem ki, és alkoholos filccel színeztem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dani | Adatlap | 415822 | 2010. június 8. 23:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok!Nálam meg a Zvezda MiG-31-ese készülget. A pilótafülke kialakítása alapból elég gyenge, a hátsó és belső falakat házilag pótoltam.A Begemot matricáit használtam, most elsőre: nagyon szépek, jól kezelhetőek. Bár a WSO műszerfala esetén volt egy kis hiányosság a fejmagasságban lévő műszereknél,ehhez a dobozban lévő matricaívből vágtam megfelelő méretűt. Jönnek még bele gyanta ülések és házilag kicsit feljavítani tervezett kabintető és HUD.A beömlőknél muszáj volt a turbinalapátokat pótolni: papírból ragasztottam, műanyag lapra. Így a képen lehet, hogy nem szépek, de arra pont jók, hogy a beömlő sötét lyukába pillantva lássa az ember, ott vannak. Az utánégető illeszkedése is hagy kivánnivalót maga után, de azzal kevésbé foglalkoztam. Illeszkedés, ragasztás terén az orr-rész és a beömlők jelentettek komolyabb kihívást. A panelvonalak nagyon szépnek, pontosnak tűnnek, első pre-shading próbálkozásom után felvittem a szürke alapszíneket és most itt tartok.A vízszintes vezérsíkok útban voltak, úgy döntöttem, majd matricázás, panelezés után teszem vissza őket. Most itt tartok... Ha van valami észrevételetek, hozzászólásotok, azt nagyon kíváncsian várom.:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415821 | 2010. június 8. 22:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, az új szerszámos 31-esre gondoltam. A régi ICM dobozoknan sajnos ugyanez a makett van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MrChef | Adatlap | 415820 | 2010. június 8. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Az Apache-ot esetleg majd az "IDF/IAF makettek" topikban is bemutathatnád.:-) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |