<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 416240 | 2010. július 20. 14:20 | ||
Igen, 4320 alapból. | |||||
lucky | Adatlap | 416239 | 2010. július 20. 14:17 | ||
juge75 | Adatlap | 416238 | 2010. július 20. 14:15 | ||
lucky | Adatlap | 416237 | 2010. július 20. 13:55 | ||
Alakul a gép meg a fotós tudomány is... Mondom fókusz tartás!:) | |||||
williams | Adatlap | 416236 | 2010. július 20. 09:47 | ||
CrazyCharlie | Adatlap | 416235 | 2010. július 19. 19:34 | ||
Marha látványos! Grat! | |||||
Roadblock | Adatlap | 416234 | 2010. július 19. 19:29 | ||
lucky | Adatlap | 416233 | 2010. július 19. 19:29 | ||
Makro v normál mód, auto fehéregyensúly, és és a fókuszt a tárgy közepére. Az exponálás előtt gombot félig lenyomni várni kicsit és teljesen lenyomni. Ha van hangjelzés az élesség állításkor jó ha be van kapcsolva. Ezután már csak a beállított ponton kell tartani a fókuszt. Úgy nézem nálad itt van a problem. | |||||
williams | Adatlap | 416232 | 2010. július 19. 18:13 | ||
Igen igen tudom lucky még pont te mesélted nekem. Jo a gépem csak vmiért trágya módon készül a kép:S Remélem valamennyire látjátok , későbbiekben próbálom minél szebbre , hogy végre látni is lehessen jobban. Ülések is benne vannak csak totál fekete a képen a pilótafülke:S fényre is jobban figyelek. | |||||
lucky | Adatlap | 416230 | 2010. július 19. 18:04 | ||
Szia! Mivel fotózol? A háttér már megint...:) Elütő színnél jobban látszik a makett! | |||||
williams | Adatlap | 416229 | 2010. július 19. 18:01 | ||
RevellMarcell | Adatlap | 416228 | 2010. július 19. 17:59 | ||
RevellMarcell | Adatlap | 416227 | 2010. július 19. 17:59 | ||
Tiv | Adatlap | 416226 | 2010. július 19. 15:33 | ||
Sziasztok! Ha már vasút és 1/35, akkor nézzétek meg az armoraman ezt a másik szörnyeteget, ennek is szépek a méretei: Eisenbahngeschütz DORA http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=SquawkBox&file=index&req=viewtopic&topic_id=157227&page=1 Üdv. Tiv | |||||
Misike | Adatlap | 416225 | 2010. július 19. 15:13 | ||
Lucky Nem! Még nincs rögzítve! Mert a fék rudaztatott meg kel csinálni. :) | |||||
Spike | Adatlap | 416224 | 2010. július 19. 13:02 | ||
Jó az ötlet, valamelyik figuragyártó igazán kiadhatna már HL2 figurákat. Egy Combine gyalogosnak vagy Dognak nekikezdenék. | |||||
lucky | Adatlap | 416223 | 2010. július 19. 11:23 | ||
cseka76 | Adatlap | 416222 | 2010. július 19. 10:35 | ||
Jól néz ki,csak így tovább! | |||||
RevellMarcell | Adatlap | 416221 | 2010. július 19. 10:28 | ||
Misike | Adatlap | 416220 | 2010. július 18. 22:24 | ||
TIGRIS | Adatlap | 416219 | 2010. július 18. 22:08 | ||
Nekem nagyon tetszik a munkád! A ruszkik azok mindenen átmentek, nem kellett hogy a hátukmögött álljon valaki.:) | |||||
Freddy | Adatlap | 416218 | 2010. július 18. 21:52 | ||
egy ilyen mocsaras részre önszántából nem biztos, hogy rámentek egy nehéz harckocsival... Nem biztos, hogy önszántukból mentek, lehet, hogy ott áll komisszár elvtárs a hátuk mögött csőre töltött TT-vel. :P | |||||
pepe | Adatlap | 416217 | 2010. július 18. 20:55 | ||
sziasztok Köszi! G: ebben van némi igazság, de ha nem olyan mély a mocsár és csak egy rövid szakaszon gázol át? :)) Aztért is nem saraztam be annyira a teknőt! nem akartam azt a tipikus sarat készíteni! pepe | |||||
BaTTka1 | Adatlap | 416216 | 2010. július 18. 19:59 | ||
Ez-valljuk be őszintén-jól sikerült. Nekem tetszik. Persze csak úgy mint egy laikusnak. Műszakilag nem tudok hozzászólni, de esztétikailag megérintett. Főleg mert...nincs főleg mert:-) | |||||
G-cart | Adatlap | 416215 | 2010. július 18. 19:56 | ||
Szia pepe! Szerintem nagyon jó lett. A környezet is szép lett, de hogy egy kicsit kötekedjek, egy ilyen mocsaras részre önszántából nem biztos, hogy rámentek egy nehéz harckocsival... G' | |||||
szezsolt | Adatlap | 416214 | 2010. július 18. 19:41 | ||
pepe | Adatlap | 416213 | 2010. július 18. 19:36 | ||
Hali! Én ebben a nagy melegben ezzel készültem el. 1/72-es Italeri JS2. A makett olyan amilyen. Van szép és könnyen összeállítható része, meg van a futómű :( A növényzet vegyes, kizárólag, kereskedelmi forgalomban nem kapható természetes cuccok. a víz vallejo. Lesz amajd benne két muksi csak épp beszerzés alatt vannak. Várom a véleményeket pepe | |||||
kató | Adatlap | 416212 | 2010. július 18. 18:33 | ||
Üdv ! Ez gyönyörű ! Semmibe se tudok belekötni , pedig nagyon szeretnék ... :D Legfeljebb abba , hogy nem az én vitrinembe van . | |||||
juge75 | Adatlap | 416211 | 2010. július 18. 15:54 | ||
csabbee | Adatlap | 416210 | 2010. július 17. 21:08 | ||
Hello,köszi! Á,nem szállítom,nekem egy kicsit messze van.Majd lesz cikk meg még pár fotó. | |||||
Michalkó | Adatlap | 416209 | 2010. július 17. 21:02 | ||
Én is gratulálok! Szép lett! Bólyain lehet majd látni? Üdv. | |||||
notarius | Adatlap | 416208 | 2010. július 17. 20:19 | ||
Q..va jó lett! Azért utállak ám: mert ilyen jó madarat látva nincs kedvem a sajátomat folytatni. A Kurnass felé taszít a dolog. :) | |||||
Kferro | Adatlap | 416207 | 2010. július 17. 16:42 | ||
Nagyon szép! Kifejezetten tetszik a koszolása, és a fékszárny rész kidolgozása. Gratula! | |||||
bikedoki | Adatlap | 416206 | 2010. július 17. 16:39 | ||
csabbee | Adatlap | 416205 | 2010. július 17. 16:05 | ||
Szia Tom! A kisütőket húzott szálból készítettem,a festésüket a ragasztás után végeztem.A Python-4 Isracast gyanta,és rakétánként a réz maratásokkal együtt 20 alkatrészből áll.A héber stencilek sem gyengék. Maj ha nem lesz ilyen dög meleg cikk is lesz. Üdv! | |||||
ltom74 | Adatlap | 416204 | 2010. július 17. 15:10 | ||
A Python az ugye nem a skunkworks? | |||||
ltom74 | Adatlap | 416203 | 2010. július 17. 15:09 | ||
>>A szokásos Csabee minőség. Én is csak ezt tom mondani. Nagyon szíííp! A statikus kisütök miből vannak? A végét fehérre ragasztás után festetted le? | |||||
Kferro | Adatlap | 416202 | 2010. július 17. 12:40 | ||
Ez nagyon jól hangzik. Tervben van véve, hogy egyszer én is megépítek egy lengyel "tizenhatost". | |||||
csabbee | Adatlap | 416201 | 2010. július 17. 12:32 | ||
Szia Kferro,köszi! A következő áldozat valszeg egy Hasegawa-Tamiya "hibrid" két űléses f-16 lesz,lengyel festéssel.Csak még egy kis pénzmagot kell gyűjtenem hozzá.. | |||||
Kferro | Adatlap | 416200 | 2010. július 17. 12:18 | ||
A szokásos Csabee minőség. Nagyon tetszik! Ügyes vagy. Tudod már mi lesz a következő áldozat? :) | |||||
csabbee | Adatlap | 416199 | 2010. július 17. 12:14 | ||
Grande | Adatlap | 416198 | 2010. július 15. 22:18 | ||
Jó lett az Avanger.. és találtam egy újabb Humvee feladatot Neked :)Kihívás! :) www.emfa.pt/www/includes/mostraVideo.php | |||||
slypi | Adatlap | 416197 | 2010. július 15. 22:09 | ||
Szezsolt, a listámon benne van az első ötben :-) de még az elkezdett dolgokat akarom befejezni. Ha beindul a dolog itt úgyis látod majd! Slypi | |||||
HUJBI | Adatlap | 416195 | 2010. július 15. 19:05 | ||
pipi | Adatlap | 416194 | 2010. július 15. 18:03 | ||
Misike | Adatlap | 416193 | 2010. július 15. 15:14 | ||
Roadbolck Az engedélyezett max sebesség meg a terhelés mellett tesztelt legnagyobb sebesség az két különböző adat. A 86 kisebb vonatok továbbításánál fővonalon is használták kb. 400-500 tonnáig. Br64 volt igazán mellékvonali gép alacsony tengelynyomással. | |||||
Roadblock | Adatlap | 416192 | 2010. július 15. 14:49 | ||
Misike nagyon szép (lesz) a mozdonyod, de... a BR86osok hivatalos max sebessége 80kmh volt, átlagban 70nel mentek,tolatva 40nel, ha jól emléxem, ráadásul mellékvonali mozdony volt, hosszabb szerelvényeket nem húzott. Persze ettől még a német vasút egyik igavonója volt. Én a helyedben nem csinálám túl vihar vertre, mert a németek nem hagyták szétesni a mozdonyaikat (sem). NAgyon leamortizált állapotba csak forgalomból kivonás után kerülhettek... | |||||
pipi | Adatlap | 416191 | 2010. július 15. 14:36 | ||
misike | Adatlap | 416190 | 2010. július 15. 14:12 | ||
Kicsit festegettem a BR86-s szertartályát meg nóziját. Cél minél használtabbá tenni kb. úgy 1-1,5 millió km utáni állapotot elérni. Csak viszonyítási alapként egy feltöltessél kb.250-300km tudót megtenni. Heti 120 órát voltak úton. Röviden a vasparipákat abban az időben mocskosul meg hajtották. A németek 1925 óta alkalmazzák az ütemes menetrendet. Rövidebb személy vonattal akár 100km/h sebességre képes volt. De átlagba 70-75km/h. | |||||
balaton | Adatlap | 416189 | 2010. július 15. 13:35 | ||
Most nem, de itt van helyette a HET, már most elviHETed :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |