/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751.
lacipapa 417032 2010. november 7. 15:33
Válasz erre
Hát, végül is a kabin belső,a külső eltérések a PF-től.Akitől kapom a gyantát ,Ő már a lényeges külömbségekkel gyártja,kisebb kerekek,az orr rész,az átlátszó kabin hátsórész berendezései nem látszanak jól a múzeumi gépnél.A futómű aknák belseje,hajtómű kiömlő/bár azt szeretném gyantából,csak nem tudom ,hogy lehet-e kapni?/.Amúzeumi honlapon ami látható azzal talán boldogulok.
A teknős a Te anyagod alapján készült,főleg,de az emlékek is előjöttek/a segitségeddel/,nagyon köszönöm még egyszer,és persze mindenkinek aki még hozzájárult ehez.
juge75 417031 2010. november 7. 15:22
Válasz erre
Na és még abban, hogy ez volt a legtovább hadrendben hivatalosan.
juge75 417030 2010. november 7. 15:21
Válasz erre
juge75 417029 2010. november 7. 15:20
Válasz erre
Tényleg szép lett a Teknősöd, a könyvek alapján készült, vagy emlékek?
juge75 417028 2010. november 7. 15:18
Válasz erre
Szólj, hogy mi kell, mi az ami nem oké. kimegyek és lefotózom neked!
A Múzeum honlapján van sok jó és használható kép a 74-es ről.
juge75 417027 2010. november 7. 15:17
Válasz erre
Ha a magassági kormányra gondoltál, az az erőhatás, sebesség függvényében buszter fordítja, felszállásnál is lehet hasonló beállítása, földön pedig teszt céljából.
Bocsánat az előbbihez, függőlegesre gondoltam, utána kapcsoltam..
lacipapa 417026 2010. november 7. 15:15
Válasz erre
A vizszintes gyak.-lag mozgatható/a maketten/,véletlenül igy maradt.Ezek mind 1:48-as és Academy,ezeken lehet "dolgozni",árban nekem sajna ezek elérhetőbbek.A kabin belsőnél a figyelmemet elterelte,hogy a maratás ilyen szinű volt.Ezekkel a gépekkel kezdtem újra a makett épitést/25 év után/,régebben nálunk elérhetetlen volt a maratás egyáltalán.Sajna itt is figyelmetlen voltam!
Köszönöm az észrevételeket,majd a következőnél,21F-13-AS IGYEKSZEM ODAFIGYELNI ,ezért,ha valakinek van róla anyaga,szivesen fogadom a lényeg hogy magyar felségjelű legyen.
Köszönöm mindenkinek,
Laci
juge75 417025 2010. november 7. 15:14
Válasz erre
A Vízszintes vezérsík mindíg így áll, mivel fixen rögzítve van a törzshöz...
Az oldalkormányra gondoltál?
zoli1989 417024 2010. november 7. 14:36
Válasz erre
Ezek 1:48-asok nem?
Mindenesetre ha ilyen szép 21-est látok, mindig megjön hozzá a kedvem :) mert már elég rég építettem (kb. pont egy éve lett kész a legutóbbi).
(Mostmár igazából az Eduard új makettjeit várom, kivi leszek milyen árban lesz, persze ha horror akkor sajna nem nekem való lesz...)

Megjegyzést esetleg annyit tennék hozzá, hogy az UM vízszintes vezérsíkjai így kitérítve még okésak, de a fékszárnyakat inkább "alap" állapotban ragasztottam volna. MiG-21-est még nemnagyon láttam földön állva kitérített fékszárnyakkal állni...

Azt hogy a vízszintes vezérsík néha mitől áll így leírná valaki ?
búza 417022 2010. november 7. 14:15
Válasz erre
Üdv lacipapa!
Három megjegyzés a PF-hez:
Mostanában nem láttam, de a kabinbelső eredetileg szürke-fekete.
Fizikailag talán fel lehet rá függeszteni az UB-32-est, csak semmi értelme, mert élesben nem lehet használni. A múzeumban sem így van kiállítva.
A fékszárnya - eltérően az UM-től és az MF-étől - hátrasikló tipusú és csak 25 fokra tér ki a hátramozdulás mellett.
Annyiban egyedi a festése, hogy egyedül ezen a gépen van ék felségjel, a többire sohasem festették fel.
Üdv: Búza
Miller 417021 2010. november 7. 13:43
Válasz erre
Én sima autóviasszal szoktam kifényezni az üvegeket. fülpucolóval szépen vékonyan felkenem, majd rövid száradás után kifényesítem.
gaben21 417020 2010. november 7. 13:40
Válasz erre
Kép0340
Kép0340
Kép0351
Kép0351
Kép0350
Kép0350
Kép0352
Kép0352
Kép0353
Kép0353
Kép0355
Kép0355
Kép0359
Kép0359
Kép0361
Kép0361

Végre elkészültem az ICM 1:48-as Messerével.Várom a kritikákat.
juge75 417019 2010. november 7. 13:17
Válasz erre
1512szall_00
1512szall_00

Jól sejtem, Fujimi?
A főfutókerék helyéből gyanítom, mert ez az egyik hiba a makettjükön, előrébb van a dudor az aknánál egy picit, az igazin viszont felette (azért fér el benne a nagyobb kerék).
Hérincs István felvétele.
juge75 417018 2010. november 7. 13:13
Válasz erre
Nagyon szép, de a 1512 kerek számos volt (most is az), ez pedig szögletesnek néz ki.
Gratulálok a Teknősödhöz!
Erre kell a matrica?
Megnézem, mi van itthon.
lacipapa 417017 2010. november 7. 12:57
Válasz erre
AAA 001
AAA 001
AAA 002
AAA 002
AAA 003
AAA 003
AAA 004
AAA 004
AAA 005
AAA 005
AAA 006
AAA 006
AAA 007
AAA 007
AAA 008
AAA 008
AAA 009
AAA 009
AAA 010
AAA 010
AAA 011
AAA 011
AAA 012
AAA 012
AAA 013
AAA 013
AAA 014
AAA 014
AAA 015
AAA 015
AAA 016
AAA 016
AAA 017
AAA 017
AAA 018
AAA 018
AAA 019
AAA 019
AAA 020
AAA 020
AAA 021
AAA 021
AAA 022
AAA 022
AAA 023
AAA 023

Szevasztok!Ezek készültek mostanság.Kritika jöhet bátran!
sdsdaf 417016 2010. november 7. 11:57
Válasz erre
Laac 417015 2010. november 7. 08:46
Válasz erre
Szia Csabee!
Nagyon ott van. Amit itt a kabintetővel műveltél az az én közel húsz éves makettezésem alatt egyszer nem jutott eszembe.Nagyon kevés olyan makettem van ahol nem sérült a kabintető, vagy festék ment rá, vagy a ragasztó marta meg, vagy az újlenyomatom van rajta és még egyszer a folyékony maszkoló nem kellő száradása ellenére ráfújtam a festéket és mindkettő odaragadt. Na ilyenek a tapasztalataim és akkor látok egy ilyet-Ilyen nincs is! Nekem is van egy ilyenem, de én még nem kezdtem hozzá- egyébként a matricát Te küldted hozzá. Most legszívesebben a kabintetőt elküldeném, hogy csináld meg nekem is olyanra. Azt a sok vegyi csodát, "füstölést" azt még többszöri olvasás után sem vágom.
Mégegyszer gratula!
hoekloos 417014 2010. november 7. 07:17
Válasz erre
csabbee 417013 2010. november 7. 06:52
Válasz erre
Sofix_1L_Padlfnyez_tiszttoszer_pboxx-pixelboxx-142470_72dpi_425H_425W
Sofix_1L_Padlfnyez_tiszttoszer_pboxx-pixelboxx-142470_72dpi_425H_425W

Szia!Én evvel szoktam bűvészkedni:
sdsdaf 417012 2010. november 7. 00:19
Válasz erre
Kezd tisztulni. A sofix is egy tulnyomasos palackos lakk? Van olyan lakk ami hasznalhato ehhez a muvelethez enamel festekkel?
csabbee 417011 2010. november 6. 21:48
Válasz erre
Hahó Urak!Köszi a gratot!
Na szóval:Sdsdaf,mivel mindenki a Future lakkra esküszik,annak hiányában megpróbáltam egy másik hasonló terméket,ami nálam bejött.Az előző makettjeimnél is ezzel adtam magasabb fényt a kabinoknak,szerintem jól működik.De persze más vax-ok is biztosan jók.A Tamiya orange és smoke keverékét felöntöttem egy kis Sofix-al,és abba mártogattam be az átlátszó darabokat.Sokkal szebben terül mintha fújtam volna,ráadásul egyenletesen oszlik mindenfele.Az ARC-ről loptam az ötletet.
Luthor:Az a lebarnítás valójában inkább olyan narancsos-aranybarna füstözés,bár az igazihoz hasonlót elég nehéz kikeverni.A fotók kissé csalnak.
Üdv!
lucky 417010 2010. november 6. 21:03
Válasz erre
Sztem a gumiszegélyt szeretné imitálni.
Luthor 417009 2010. november 6. 20:27
Válasz erre
A kabin brutálisan szép... tényleg, mire kellett a tetőnél ez a bebarnítás? (lehet láma vagyok, de nem tudom...)
sdsdaf 417008 2010. november 6. 19:14
Válasz erre
Grat, szep lesz, de Miert kell sofix vagyis miert pont az, ez honnan jott:D ? Prontoval is mukodik:D? Deee akarhogy olvasom nem ertem: most 1sore lefujtad, aztan meg kapott egy adag sofixet? Amugy marha jol nez ki!
f2d 417007 2010. november 6. 19:07
Válasz erre
Newman 417006 2010. november 6. 19:04
Válasz erre
Nem kéne nyitva hagynod azokat a kabintetőket, ha már ilyen brutál kabint csináltál?
És még karcolgatnod sem kéne...:)
Nagyon szép a kabin, gratulálok!
Üdv.:
Péter
zoli1989 417005 2010. november 6. 18:57
Válasz erre
Kár hogy ennyire elkapkodtad. Ennek így nemsok értelme van (szerintem). Miért nem olyan típust választottál ami érdekel is?
Legközelebb ne kapkodj, sokkal jobb kedvvel fogsz később ránézni, ha szépen elkészíted.
HUJBI 417004 2010. november 6. 18:54
Válasz erre
ez megint kur...nagyon szép lesz.
juge75 417003 2010. november 6. 18:50
Válasz erre
Kár érte!
Egy igazán különleges és szép gép!
Kamovos 417002 2010. november 6. 12:15
Válasz erre
Szia Thomas!

Hát a lustaság fél egészség!

Ha nem akarsz gittelni!
Mindkét törzsdarabot a ragasztandó felületnél kened be ragasztóval, majd várjál vagy egy percet, és ismét használd a ragasztót, de már csak az egyik oldalon.
Ezzel a ragasztási technikával fellazítod mindkét oldal felső rétegét, és ezek kitöltik a kisseb réseket!
Száradás (Kötés) után csak szikével lekell vágni a kitüremkedett műanyagot!

Egyszer próbáld ki!

Üdv: kamovos
csabbee 417001 2010. november 6. 12:09
Válasz erre
pics 034
pics 034
pics 035
pics 035
pics 037
pics 037
pics 038
pics 038
pics 040
pics 040
pics 041
pics 041

Szép Napot!
Haladgattam a Prowlerrel egy kicsinykét,végre bekerültek a székek.A kabintetőket fixre akarom ragasztani és utána karcolom be a nyílásokat,mert iszonyú szintbeli méret eltérések vannak.Kemény meló lesz.
Thomas 417000 2010. november 6. 11:52
Válasz erre
Használtam csak nem makettezésben és eddig még nem alkalmaztam. Nem volt kedvem csak pillanat alatt összedobni és ennyi.
Kamovos 416999 2010. november 6. 11:43
Válasz erre
Szia Thomas!

Gitet (tömítőpasztát) hasznátálmár?

Üdv: kamovos
Thomas 416998 2010. november 6. 11:02
Válasz erre
fouga
fouga
2
2
3
3
4
4
5
5

Tiszteletem! Félig kész a Fouga Magister. Sajnos a fényképezés sosem sikerül szoval duplán bocsi. a festés elég gyér sztem ,de ezt csak ugy összepakoltam nem különösebb érdeklödéssel.
Gotha 416997 2010. november 6. 07:52
Válasz erre
én a multiknál szoktam ötleteket kapni: először is nézz körül az illatszerosztályon, ha szerencséd van találsz olyan dezodort, kölnit akármit aminek félgömb kupakja van. A játékosztályt is vedd szemügyre, lehet valami gagyi játékon találsz ilyen átlátszó búrát. ha szerencséd van két 30ezres Gucci parfümön megleled :D
Indiana73 416996 2010. november 5. 20:07
Válasz erre
Szevasz Bikedoki!
Micsoda jó, nagyon klassz:)
Szépek a cserép változatos színei,és gondolom azért raktál különböző színű ablakokat mert ez két külön álló épület.
Nagyon hangulatos:)
Ha szabad csak ötletként felvetnem,persze nem tudom, hogy ez még megvalósítható de egy tégla kémény " kezdet" szerintem ütős lenne. Illetve a zöld ablak alá egy kő párkány? Na persze ezek csak gondolatok.
Nagyon várom a folytatást:)
TAMAS78 416995 2010. november 5. 18:20
Válasz erre
Ez tényleg marhára hangulatos, nagyon jó!
HUJBI 416994 2010. november 5. 16:27
Válasz erre
nagyon jó. kicsit villányi pincés a hangulata.
bikedoki 416993 2010. november 5. 16:16
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

Sziasztok!
Íme Bella Donna című diorámám.
Messze még a vége, de az aktuális állapotról itt van pár kép. Mindennemű kritikát szívesen veszek.
qiez 416992 2010. november 5. 14:03
Válasz erre
Helló!

A képek alapján szerintem fújd át az egész makettet fényes lakkal, talán egy vagy két réteg, azután fújd vissza mattlakkal, amibe tegyél egy nagyon picit az eredeti színből. Szerintem ez segít, én legalábbis ezt csinálnám. Matricázás előtt én mindig adok neki egy réteg fényes lakkot, ezzel megelőzhető ez a probléma. Egyébként nagyon szépen sikerült, gratula!
Gruandag 416991 2010. november 5. 08:00
Válasz erre
Mellesleg először én is 7,5-ös L/70es ágyút akartam rárakni,csk utána a kezembe került a dragon királytigrisről megmaradt műanyag 88-as löveg,és valójában 88-as pár millivel még rövidebb is mint a 7,5ös!Gondolom ha a jgpanzer4-en elfért az a hosszú löveg és(úgy ahogy) tudtak is vele közlekedni akkor ezen is elfér az a nagy löveg.
Gruandag 416990 2010. november 5. 07:47
Válasz erre
Sziasztok!
Hát igen az a böszme cső tényleg nagy rajta...
De fiktívnek építem ezért nem igen törődök ilyenekkel,hogy hogy fér el az benne,igazából csak arra megyek hogy jól nézzen ki.Az üzemanyagkannák meg több tankon is voltak kívül elhelyezve,talán ha olyan vékony a páncél,még robbanó reaktív páncélnak is elmenne az üzemanyagos kanna :D
Csokistibi 416989 2010. november 4. 21:49
Válasz erre
Hát ha ez a koncepció műszakilag megvalósítható lett volna, akkor gondolom nem 75-öst tesznek a pz IV alvázra. A széthulló futómű mellett szerintem még az is kérdéses lehet, hogy egyáltalán elfér-e a löveg a közdőtérben. Nem beszélve a töltés nehézségéről, meg a szállítható lőszermennyiségről...
Amúgy kétségtelenül jól néz ki a makett azzal a brutál csővel.
Tibchi 416988 2010. november 4. 21:34
Válasz erre
Én meg elővettem egy 1 éve abbahagyott makettot.
Akkor így nézett ki:
www.takacstibor.neobase.hu/category/gal%C3%A9ria/makettok/charger-r/t-drag
Tibchi 416987 2010. november 4. 21:31
Válasz erre
Én nem vagyok 1 hú de nagy tankos, csak funból nézegetem a képeket, a T34/76-osom, a pz3am, a Király Tigrisem, és a 3 Sherman csak arra vár, hogy megcsináljam őket, de szerintem beleférnek a kannák. Mondjuk azt, h üresek :)
Sok képen láttam, hogy vannak a tankok végén benzines kannák, legyen az német, orosz v amcsi. Végülis ha lopni kellett a benyát, akkor kellett a kanna, amiből utána nyomták bele a tankba a talált "nedüt". Max tenni kell a görgők és lánc védésére páncéllemezt, ami egyben védi a kannát is. Azt mondjuk nem tudom, h mi az alap ötlet és hogy az hogyan néz ki. Engem ami inkább zavar, az az, hogy tényleg hosszú a lövegcső. Csak belegondolok, hogy előre szeretne menni, és jön 1 nagyobbacska árok, mi nyűg lehet ezzel átmenni rajta, vagy csak gondoljunk bele, ha ezeket küldték volna az Ardennekbe, csóri tank mit össze szenvedett volna ^^, (tudom, h sivatagi, itt most konkrét az erdőre gondoltam, meg a fákra, azt is tudom, h a sivatagban nem sok erdő van, no de akkor is) 1 ilyen tankot elrejteni xDD "Hermann wazze kilóg a lövegcső vége"

Üdv:

T

ui.: De mivel neked készül, így neked kell tetszenie, és mivel fiktív, így akár bele is férhet. Németeknek sok őrült ötletük volt, akkor miért ne lehetne ilyen hosszú cső is...
jerry82 416986 2010. november 4. 21:07
Válasz erre
Szia

Én egy dragon E 100 építek és fiktív tank lévén (talán megbocsátható) én is megtoldottam kb. 2cm-vel a csövét nekem jobban tetszik ,de talán egy KICSIT túl lőttél a célon.(szerintem)
A benzines kannák egy harckocsi oldalán szerintem elég kockázatos.
Emerick 416985 2010. november 4. 20:36
Válasz erre
Szia!

Én nem vagyok a fiktív páncélosok feltétlen híve, de van benne fantázia! Amit "szakmai szemmel" látok, az az, hogy egy ilyen hosszúságú cső esetén érdemes azért picit kiegyensúlyozni egy szekezettel a kocsi hátulján. A közlekedést még lehet,hogy kibírná így, de egy elméletileg leadott lövés szerintem eltört volna ezt-azt a futóműben és a csőkiegyenlításben. :) (Volna ötletem hogyan legyen az ellensúly, de ez a te maketted, úgyhogy ebbe nem kotyognék bele. ;) )

Jó munkát!
I.
Gruandag 416984 2010. november 3. 21:05
Válasz erre
JagdPanzer E43 (1)
JagdPanzer E43 (1)
JagdPanzer E43 (2)
JagdPanzer E43 (2)
JagdPanzer E43
JagdPanzer E43

Üdv!
Készülget a JagdPanzerem,az alapfestés már megvan,még föl kell rá rakni a görgőket meg a láncot,és ki kell még festeni rajta a szerszámokat,meg koszolni is kell egy kicsit...mi a véleményetek?
SSgt_Chris 416983 2010. november 3. 16:53
Válasz erre
Semmi probléma, hiszen amit mondassz, még csak eztán következik! Még folyamatban a festés, nincs kész a vas... :-)
lacipapa 416982 2010. november 3. 11:01
Válasz erre
Sziasztok!
Bocs,hogy a kibic beleszól,de ahol alánckerekek járnak ott nem kellene féhyesnek lenni a láncnak?
Nem rosszindulatból,de ha pigmentezés ,meg miegymás,akkor ez is fontos lehet!Tényleg nem szőrszál hasogatásként!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751.