<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Elektrolakatos | Adatlap | 418057 | 2011. február 6. 20:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Me valami szúrágta asztalosféleség azt mondta majd pótolja! Előzmény: (418056) Keri 2011. február 6. 20:47 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 418056 | 2011. február 6. 20:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Akinek nincs meg az alsó fok az aknalétráján,az ne dumáljon!:-)) Nekem marhára tetszik,bárhogyan is van alábakolva,Balázs!Ötletes,jó kompozíció,rakj majd be még képeket,ha elkészültél! Beteg Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 418055 | 2011. február 6. 20:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs! Több mint 20 év maszek autószerelés tapasztalatai alapján írtam amit! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kopasz | Adatlap | 418054 | 2011. február 6. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Én autószerelő lennék és napi szinten keményen űzöm a szakmát ! De ennyit azért nem kellene holmi alábakolásból kihozni. Nekem igazándiból semmi kifogásolni valóm nincs rajta! A szükségszerűség sokszor bont törvényt! Ennél a való életben láttam már vadabb dolgot is, mégsem dőlt el! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka | Adatlap | 418053 | 2011. február 6. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Most megint olyan hülye dolgon megy a szőrözés... www.hcmodelling.com/viewtopic.php nézd meg itt a kép. lehet hogy nem négyzet alakú a bak de megfelelő, méretarányos... Makettező! Egy makettező azt képzel a kompozíció "mögé" amit akar. A te kedvedért az Uaz mellé képzelünk egy darut, azzal helyezték a bakokra. :) Üdv.:Balázs | |||||||||||||||||||||||||||||||||
tip-top | Adatlap | 418051 | 2011. február 6. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jól látod a helyzetet makettező, mert hiába beszélünk talajnyomásról stb.,ha a magas Uazt magas keskeny bakra rakod,akkor mikor a másik oldalt emeled az egész oldalra el fog billenni,ezért jó az alacsony és széles kefni,vagy stafnik lapján egymáson. Nekem is van a saját kerekein 2 éve álló autóm és picit már elkezdett süllyedni a földbe. /de ilyen hidegbe nem megyek ki lefotózni/. Üdv.:Michelin baba | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Makettezõ | Adatlap | 418050 | 2011. február 6. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ákos! A kép remek ,és alá is támasztja amiről beszélek!Te sem élével,vagy állítva raktad alá a kefnit a kocsidnak, hanem a legnagyobb felületével!Ha most megnézed az Uaz alatti bakolást akkor egyértelmű a dolog.Arról már nem is merek elmélkedni,hogy ha csak nem egyszerre emelték az Uazt ,modjuk daruval, akkor ilyen magas bakokra hagyományos emelővel ,oldalanként emelve felrakni szerintem nem lehet!Mivel a kaszni emeléskor oldal irányban is elmozdul ,nem is keveset.Nincs itt autószerelő vagy gumis aki érti miről próbálok beszélni? Élében felállított "domínókra" nem lehet autót felrakni! Részemről ennyi lenne az észrevétel! Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 418049 | 2011. február 6. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ronin! Nálad is ugyan ez a helyzet! Ráadásul, nálad közel negyed négyzetméteren fekszik fel! Ekkora felületen a kis teherautók fekszenek az úton! Aggodalomra semmi ok, normál körülmények között biztos, hogy nem fog a földbe sűlyedni! Üdv:kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 418048 | 2011. február 6. 19:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ákos! Ahogy nézem, előbb fog a többi kerék meg süllyedni, mint a tuskóval alá támasztott! Mivel, nagyobb felületen fekszik fel a földön a tuskóval alátámasztott, mint a saját kerekein. Ezen a résznél kisebb a fajlagos talajnyomás! Üd:kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 418046 | 2011. február 6. 18:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||
klasz makett csak koszold még egy kicsit :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 418045 | 2011. február 6. 18:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nálam egy Tipo áll ugyan így, négy, max 25cm átmérőjű fatuskón, már vagy harmadik éve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 418044 | 2011. február 6. 18:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||
panzer | Adatlap | 418042 | 2011. február 6. 14:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ezt mingyá gondoltam,a csomagtartóban meg volt egy felrobbanó kompresszor eredeti német festéssel.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 418041 | 2011. február 6. 14:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem 5 évig állt ennél kisebb bakokon egy kerék nélküli Opel Calibra a hátsó udvarban a fűben... ha elfáradtam a ház körüli munkákban, csak beleültem, stabil volt, nem billegett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 418040 | 2011. február 6. 13:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||
totya | Adatlap | 418039 | 2011. február 6. 13:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi megpróbálom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 418038 | 2011. február 6. 10:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
totya! Szerintem bontsd vissza a torony reaktív tégláit és próbáld fordított dőlésszögben felrakni, mint most. Az igazi járművön nem így néz ki, még a korai UD téglái sem így állnak. Remélem a kép segít. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418037 | 2011. február 6. 10:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi :) Megfogadom a tanácsod :) (bocs hogy eddig nem válaszoltam :/) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
totya | Adatlap | 418036 | 2011. február 6. 08:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
canadai | Adatlap | 418035 | 2011. február 5. 23:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka nekem tetszik ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 418034 | 2011. február 5. 23:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||
"Ha egy autót így bakolnának alá ,ilyen terepen, akkor az kb 3 perc alatt ledőlne róla vagy elsüllyedne.Cseréld nagyobb átmérőjűre a tuskókat,szerintem" Ha tudnád mikre képesek egyesek...simán szerelni lehet ilyen feltételek mellett! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka | Adatlap | 418033 | 2011. február 5. 18:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm az észrevételeket. Üdv.:B. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Airmax | Adatlap | 418032 | 2011. február 5. 18:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz Balaxka Ilyen hogy műkődőképesség itt szóba nem jöhet...sokkal inkább a "hogyan lehetne ellopni kategória" :D :D Egyébbiránt a rozsdás vashordó az telitalálat... Üdv. András | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kálmi | Adatlap | 418031 | 2011. február 5. 17:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balaxka! Sajnos a fotók nem a legjobbak,de szerintem a hűtőmaszkon elég egyhangú a rozsda a közeli képeken van pár szöszmösz is a festékbe /langyos vizzel óvatosan tisztísd legközelebb festés előtt/. A figurán még picit finomíthasz,és szerintem az alap egy picit kicsi lett. De ez csak egy vélemény,a lényeg,hogy neked tetszen amit csinálsz. Csak így tovább! Üdv.: Kálmi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Makettezõ | Adatlap | 418030 | 2011. február 5. 17:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balázs! Ha tényleg így van akkor megkövetlek.Bár nekem akkor sem tűnik realisztikusnak.Esetleg megosztanád velünk is azt a fényképet? Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka | Adatlap | 418029 | 2011. február 5. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Makettező! Én egy szóval sem mondtam, hogy készen van a kompozíció... A bak marad ilyen... fénykép alapján kezdtem el csinálni a járművet. Üdv.:Balázs | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 418028 | 2011. február 5. 16:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez nemsemmi lesz! Én repülős vagyok, de azthiszem Szolnokon lesz mit nézni harcjármű fronton is :) (A légvédelemhez kapcsolódó szárazföldi dolgok érdekelnek) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Makettezõ | Adatlap | 418027 | 2011. február 5. 16:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Makettezõ | Adatlap | 418026 | 2011. február 5. 16:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balázs! Eddig nem rossz!De lenne pár észrevételem: Ha egy autót így bakolnának alá ,ilyen terepen, akkor az kb 3 perc alatt ledőlne róla vagy elsüllyedne.Cseréld nagyobb átmérőjűre a tuskókat,szerintem.A figurát még megdolgozhatnád,ruha redőibe egy kis árnyékolás stb, stb.Így azt a benyomást kelti,hogy csak bedörzsölted pigmenttel,ez az első figurád?A talaj egész szépen sikerült de a kavicsokat levehetnéd a fűről,olyan mintha pár szem drazsé lenne rajta!Ha ennyire lepusztultra építetted a járművedet akkor már a lámpákat is megrongálhattad volna kicsit, és az ablaktörlőket is,az oldalindex burákat is fakíthatnád.A hátsó lámpák is ennyire "újak"?Látom a bringa még nincs készen, arról nem is írnék.Tehetnél még fel pár képet a diorámádról.Megnézném hátulról is a kompozíciót.A képek nem a legjobbak,szerintem kevesebb fénnyel próbálkozz! Remélem nem gond,hogy leírtam az észrevételeimet,talán tudtam segíteni. További kellemes időtöltést kívánok. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 418023 | 2011. február 5. 15:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Te sem a nooormálisok közül való vagy..:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 418022 | 2011. február 5. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418021 | 2011. február 5. 14:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka | Adatlap | 418020 | 2011. február 5. 14:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm... hát igen a fickó vakarja a búráját, hogy hogyan is legyen működőképes a cucc. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 418019 | 2011. február 5. 14:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||
sdsdaf | Adatlap | 418018 | 2011. február 5. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon zsir! Megfogja az embert, elerte a dioramama celjat! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka | Adatlap | 418017 | 2011. február 5. 14:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 418016 | 2011. február 4. 10:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 418014 | 2011. február 4. 08:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli_78 | Adatlap | 418013 | 2011. február 3. 10:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kinggi! Szerintem a kopások nem az igaziak több helyen illogikusak. Az utcán járva nézegess teherautókat vagy ha látsz munkagépeket, azokról el lehet lestni hogy milyen felületeken hogyan kopnak a járányok. A torony tetjén az éleknél inkább dörzsölt kopásokat érdmes tenni mint tenyérnyi lepattogtódásokat. Az oldalsó tárolóknál például hiányolom a kopásokat, pedig azokat rendszeresen nyitogatták. üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||
eminence.noire | Adatlap | 418012 | 2011. február 3. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A StuG IV-hez készülő figurákról került fel írás és képek: eminence-noire-makett.blogspot.com/ Valamint néhány hasznos kép eredeti StuG IV-ekről. Üdv: Eminence | |||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 418011 | 2011. február 3. 09:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Apahajó változat | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 418010 | 2011. február 3. 09:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Azért kérdeztem, hogy melyik változat. :) :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 418009 | 2011. február 3. 09:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 418008 | 2011. február 3. 09:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt benéztem .köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 418007 | 2011. február 3. 09:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Migi, Ez melyik változat? Az orrfutónak nem az akna hátsó végén lenne a helye? Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 418006 | 2011. február 3. 09:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon Jó lesz a 21-es! Egy megjegyzés: az orrfutót ne az akna elejére, hanem a hátuljára építsd! Így nagyon gnóm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 418005 | 2011. február 3. 09:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Cosworth1981 | Adatlap | 418004 | 2011. február 3. 08:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418003 | 2011. február 2. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az állvány készen van (végre!), még kell egy R-123 rádió és egy indikátor berendezés a kabinba (elektronikus tervtábla), valamint 2 érzékelő és azok védő rácsozata, kábelei a jármű orrára. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418002 | 2011. február 2. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |