<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
panzer | Adatlap | 418042 | 2011. február 6. 14:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ezt mingyá gondoltam,a csomagtartóban meg volt egy felrobbanó kompresszor eredeti német festéssel.. Előzmény: (418041) Ákos 2011. február 6. 14:09 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 418041 | 2011. február 6. 14:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem 5 évig állt ennél kisebb bakokon egy kerék nélküli Opel Calibra a hátsó udvarban a fűben... ha elfáradtam a ház körüli munkákban, csak beleültem, stabil volt, nem billegett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 418040 | 2011. február 6. 13:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||
totya | Adatlap | 418039 | 2011. február 6. 13:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi megpróbálom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 418038 | 2011. február 6. 10:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
totya! Szerintem bontsd vissza a torony reaktív tégláit és próbáld fordított dőlésszögben felrakni, mint most. Az igazi járművön nem így néz ki, még a korai UD téglái sem így állnak. Remélem a kép segít. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418037 | 2011. február 6. 10:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi :) Megfogadom a tanácsod :) (bocs hogy eddig nem válaszoltam :/) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
totya | Adatlap | 418036 | 2011. február 6. 08:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
canadai | Adatlap | 418035 | 2011. február 5. 23:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka nekem tetszik ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 418034 | 2011. február 5. 23:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||
"Ha egy autót így bakolnának alá ,ilyen terepen, akkor az kb 3 perc alatt ledőlne róla vagy elsüllyedne.Cseréld nagyobb átmérőjűre a tuskókat,szerintem" Ha tudnád mikre képesek egyesek...simán szerelni lehet ilyen feltételek mellett! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka | Adatlap | 418033 | 2011. február 5. 18:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm az észrevételeket. Üdv.:B. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Airmax | Adatlap | 418032 | 2011. február 5. 18:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz Balaxka Ilyen hogy műkődőképesség itt szóba nem jöhet...sokkal inkább a "hogyan lehetne ellopni kategória" :D :D Egyébbiránt a rozsdás vashordó az telitalálat... Üdv. András | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kálmi | Adatlap | 418031 | 2011. február 5. 17:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balaxka! Sajnos a fotók nem a legjobbak,de szerintem a hűtőmaszkon elég egyhangú a rozsda a közeli képeken van pár szöszmösz is a festékbe /langyos vizzel óvatosan tisztísd legközelebb festés előtt/. A figurán még picit finomíthasz,és szerintem az alap egy picit kicsi lett. De ez csak egy vélemény,a lényeg,hogy neked tetszen amit csinálsz. Csak így tovább! Üdv.: Kálmi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Makettezõ | Adatlap | 418030 | 2011. február 5. 17:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balázs! Ha tényleg így van akkor megkövetlek.Bár nekem akkor sem tűnik realisztikusnak.Esetleg megosztanád velünk is azt a fényképet? Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka | Adatlap | 418029 | 2011. február 5. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Makettező! Én egy szóval sem mondtam, hogy készen van a kompozíció... A bak marad ilyen... fénykép alapján kezdtem el csinálni a járművet. Üdv.:Balázs | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 418028 | 2011. február 5. 16:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez nemsemmi lesz! Én repülős vagyok, de azthiszem Szolnokon lesz mit nézni harcjármű fronton is :) (A légvédelemhez kapcsolódó szárazföldi dolgok érdekelnek) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Makettezõ | Adatlap | 418027 | 2011. február 5. 16:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Makettezõ | Adatlap | 418026 | 2011. február 5. 16:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balázs! Eddig nem rossz!De lenne pár észrevételem: Ha egy autót így bakolnának alá ,ilyen terepen, akkor az kb 3 perc alatt ledőlne róla vagy elsüllyedne.Cseréld nagyobb átmérőjűre a tuskókat,szerintem.A figurát még megdolgozhatnád,ruha redőibe egy kis árnyékolás stb, stb.Így azt a benyomást kelti,hogy csak bedörzsölted pigmenttel,ez az első figurád?A talaj egész szépen sikerült de a kavicsokat levehetnéd a fűről,olyan mintha pár szem drazsé lenne rajta!Ha ennyire lepusztultra építetted a járművedet akkor már a lámpákat is megrongálhattad volna kicsit, és az ablaktörlőket is,az oldalindex burákat is fakíthatnád.A hátsó lámpák is ennyire "újak"?Látom a bringa még nincs készen, arról nem is írnék.Tehetnél még fel pár képet a diorámádról.Megnézném hátulról is a kompozíciót.A képek nem a legjobbak,szerintem kevesebb fénnyel próbálkozz! Remélem nem gond,hogy leírtam az észrevételeimet,talán tudtam segíteni. További kellemes időtöltést kívánok. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 418023 | 2011. február 5. 15:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Te sem a nooormálisok közül való vagy..:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 418022 | 2011. február 5. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418021 | 2011. február 5. 14:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka | Adatlap | 418020 | 2011. február 5. 14:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm... hát igen a fickó vakarja a búráját, hogy hogyan is legyen működőképes a cucc. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 418019 | 2011. február 5. 14:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||
sdsdaf | Adatlap | 418018 | 2011. február 5. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon zsir! Megfogja az embert, elerte a dioramama celjat! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka | Adatlap | 418017 | 2011. február 5. 14:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 418016 | 2011. február 4. 10:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 418014 | 2011. február 4. 08:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli_78 | Adatlap | 418013 | 2011. február 3. 10:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kinggi! Szerintem a kopások nem az igaziak több helyen illogikusak. Az utcán járva nézegess teherautókat vagy ha látsz munkagépeket, azokról el lehet lestni hogy milyen felületeken hogyan kopnak a járányok. A torony tetjén az éleknél inkább dörzsölt kopásokat érdmes tenni mint tenyérnyi lepattogtódásokat. Az oldalsó tárolóknál például hiányolom a kopásokat, pedig azokat rendszeresen nyitogatták. üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||
eminence.noire | Adatlap | 418012 | 2011. február 3. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A StuG IV-hez készülő figurákról került fel írás és képek: eminence-noire-makett.blogspot.com/ Valamint néhány hasznos kép eredeti StuG IV-ekről. Üdv: Eminence | |||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 418011 | 2011. február 3. 09:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Apahajó változat | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 418010 | 2011. február 3. 09:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Azért kérdeztem, hogy melyik változat. :) :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 418009 | 2011. február 3. 09:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 418008 | 2011. február 3. 09:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt benéztem .köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 418007 | 2011. február 3. 09:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Migi, Ez melyik változat? Az orrfutónak nem az akna hátsó végén lenne a helye? Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 418006 | 2011. február 3. 09:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon Jó lesz a 21-es! Egy megjegyzés: az orrfutót ne az akna elejére, hanem a hátuljára építsd! Így nagyon gnóm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 418005 | 2011. február 3. 09:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Cosworth1981 | Adatlap | 418004 | 2011. február 3. 08:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418003 | 2011. február 2. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az állvány készen van (végre!), még kell egy R-123 rádió és egy indikátor berendezés a kabinba (elektronikus tervtábla), valamint 2 érzékelő és azok védő rácsozata, kábelei a jármű orrára. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418002 | 2011. február 2. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 418001 | 2011. február 2. 20:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Fúúú de széép lett :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibusz | Adatlap | 418000 | 2011. február 2. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia. Sztirol lapból csináltam az alapot, arra kentem faragasztót, és papírtörlöt tettem rá, hogy a kikevert csemperagasztó megtapadjon.A csemperagasztót már a hullámok vonalában kentem fel, száradása után vízzel hígított faragasztót kentem rá, amire rétegeire szedett papírzsepkendőtterítettem,és közben a ragasztóval, ecsettel gyűrtem, így finomabb hullámok "gyűrődtek".Száradás után festettem,különböző zöld és kék árnyalatokkal.Száradás után lefújtam akril lakkal, majd tubusos Mester nevű stukkóragasztót festőkéssel rákenegettem, ebből alakítottam ki a hullám tarajokat, és a hajócsavar hullámait. Ez miután megszárad, olyan lett mint a műgyanta, bár kicsit besárgul. Fehér festés, szárazecsetelés, több rétegben, majd a befejezés következik, ami átlátszó szilopast lesz,ezzel még lekenem, és a hullámok tetejét megemelem. Leírni hosszabb volt és bonyolultnak tűnhet, de egyszerű módszer, a száradásokat hajszárítóval gyorsítottam.Más módszerek is vannak, hungarocell alapra festék,és átlátszó sziloplasttal a hullámok, kanállal kialakítva. én most ezt a módszert választottam.Bemásolom a második módszert ismertető honlap címét.http://www.modellmarine.de/index.php?option=com_content&view=article&id=143:realistische-wasserflaechen-einfach-gemacht&catid=257:tipps-a-tricks-fuer-plastikmodelle&directory=4350Remélem tudtam segíteni. Szia:Tibusz | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 417999 | 2011. február 2. 17:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Okés akkor teszek még rá egy csipetnyit :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 417997 | 2011. február 2. 17:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Max a kis pöttyözött kopás illetve némi épp, hogy meghúzta karcok, mivel ezek a gépek aztán árkon-bokron keresztül közlekedtek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 417996 | 2011. február 2. 17:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kösz:) A kerék is be van sározva :) Csak ezt elfelejtettem lefényképezni :)De szerinted kell még rá koptatás? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 417995 | 2011. február 2. 16:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Látom, szereted a típust:) Nagyon szép! A bal szárny előtti arc mindent visz! xD M7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 417994 | 2011. február 2. 16:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia kinggi! Szépen fejlődsz! Elismerésem! Ahhoz képest hogy az első szép, de ha az élek így megkopnak akkor ott a festék is megy a levesbe és elő elő kandikál a fém. Ahogy írtad még van vele meló. amire figyelj mivel láttam sár felverődést majd ha kerekek fixen lesznek tegyél rá bőven. Figyeld meg a buszuk, autók, kamionokon az ilyesfajta felverődést. Csak így tovább! Üdv: Amon | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 417993 | 2011. február 2. 16:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Haladok a Pumával :) Kijavítom a sarazást,finomítok rajta,aztán nemsokára átmosom hogy kapjon még 1-2 színárnyalatot :)Aztán porozás...( a Kipufogónak nem ez a végleges színe még fogom rozsdázni ez csak az alapszín :) Szerintetek menjen rá még koptatás vagy ennyi elég?(apróbbakra gondolok) Jöhet a kritika:) Ui.: Ez az első kétszínű koptatásom vagy nem tudom hogy hívjam :) kinggi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Only72 | Adatlap | 417991 | 2011. február 2. 13:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 417990 | 2011. február 2. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt az élethű (felfröcskölődő, hullámzó) vizet, hogyan kell elkészíteni? Pár mondatban röviden, ha kérhetném, hátha egyszer egy víziátkeléses diórámát készítek majd. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
mrbaracus | Adatlap | 417989 | 2011. február 2. 13:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
sziasztok! nálam ez készült el nagyjából. Karácsonyra kaptam, a makett a jó öreg lengyel Mikro/ZTS Plastyk. Kölyökkoromban a helyi KGST piacon felbukkant néha egy-egy példány még a régi fajta dobozban, akkor nem vettem meg, csak Czaplám volt, szintén ebből a szériából. Hát munka az akadt rajta, de így is messze van a tökéletestől. Amivel legjobban megszenvedtem az a kabintető és a légcsavar. Ha lesz még egyszer időm,akkor az antennát is elkészítem. Minden tiszteletem azoké a kollégáké, akik ezeken a maketteken nőttek fel. Azt hiszem ennél még a régi KP makettek is jobbak voltak:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibusz | Adatlap | 417988 | 2011. február 2. 10:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi joe1967 az észrevételt, kereszthullámokat kívántam kialakítani,még száraz ecsetelés jön, és átlátszó sziloplasztal átkenem, valamint a tarélyokat kicsit megemelem vele. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |