/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
juge75 418095 2011. február 14. 12:24
Válasz erre
Kép 532
Kép 532
Kép 533
Kép 533
Kép 534
Kép 534
Kép 535
Kép 535
Kép 536
Kép 536
Kép 537
Kép 537
Kép 538
Kép 538
Kép 539
Kép 539
Kép 540
Kép 540
Kép 541
Kép 541
Kép 542
Kép 542

Köszi.
Most a turbinák kiömlő csöveit készítettem el, valamint részleteztem a fedelét.
balaton 418094 2011. február 14. 08:30
Válasz erre
Gratula hozzá, nagyon jól néz ki!
Az Evergreen meg imába foglalja a neved ;-)
Luthor 418093 2011. február 14. 08:18
Válasz erre
A puma és a pokolcica is nagyon el lett találva. Grat mindkettőhöz.
Lucky13 418092 2011. február 14. 01:24
Válasz erre
01
01
02
02

Végre finisbe értem a kissé elhúzodó Hellcat építéssel, már csak az utolsó simítások vannak hátra. A képek minősége katasztrófa, de majd kérek kölcsön fényképezőt...
Lucky13 418091 2011. február 14. 01:16
Válasz erre
Ez nagyon jól néz ki gratula! Festés és kopásnyomok nagyon profin vannak megcsinálva!
kinggi 418090 2011. február 13. 00:50
Válasz erre
100_6565
100_6565
100_6566
100_6566
100_6567
100_6567
100_6568
100_6568
100_6568
100_6568
100_6570
100_6570
100_6571
100_6571
100_6570
100_6570

Lassan Finisbe érek a Pumával :) , még a kereket sarazása hátra van apróbb hibákat még ki kell javítanom, de ezekre már nincs erőm majd holnap:)

Ui: Bocsi a képek minőségéért:/

kinggi
kinggi 418089 2011. február 11. 15:32
Válasz erre
juge75 418088 2011. február 11. 15:10
Válasz erre
28cm hosszú, 9cm széles, lokátor antennával együtt 18cm, antenna nélkül 8cm magas, a lokátor tükör szélessége 24cm. magassága 8,6cm.
gaunt 418087 2011. február 11. 11:29
Válasz erre
Juge75!

Hát ez nagyon durva! Nagyon szép makett! Aki az Osza, a 2P24 meg az 1Sz32 maketteket készítette (asszem Tankmania?) sehol sincs hozzád képest!

Egyébként úgy nagyjából mekkora lesz?
juge75 418086 2011. február 11. 05:45
Válasz erre
Ha kész, ha nem ott lesz.
snowman 418085 2011. február 10. 21:48
Válasz erre
Üdv Mester!

Már hiányzott a kicsike :D
Őszinte gratulációm a teljes projecthez!
cseka76 418084 2011. február 10. 20:59
Válasz erre
punyam97 418083 2011. február 10. 20:40
Válasz erre
ez totál ott van nekem naon tetszik kész lesz szolnokra?
HUJBI 418082 2011. február 10. 11:02
Válasz erre
szerintem aki nem ért hozzá, annak is leesik az álla...mivel én egy kicsit értek, ezért az enyém egy kicsit jobban.
juge75 418081 2011. február 10. 10:05
Válasz erre
Kép 503
Kép 503
Kép 504
Kép 504
Kép 505
Kép 505
Kép 506
Kép 506
Kép 507
Kép 507
Kép 508
Kép 508
Kép 509
Kép 509
Kép 510
Kép 510
Kép 525
Kép 525
Kép 529
Kép 529
Kép 531
Kép 531
Kép 511
Kép 511
Kép 512
Kép 512
Kép 519
Kép 519
Kép 515
Kép 515
Kép 513
Kép 513
Kép 514
Kép 514
Kép 518
Kép 518
Kép 520
Kép 520
Kép 521
Kép 521
Kép 516
Kép 516
Kép 517
Kép 517

Ismét P-40.
Most nem a lokátor antennay készült, hanem pár apróbb, és fontos alkatrész:
Méretjelző lámpák elöl és hátul, turbinák fedele és kerete, levegő palackok, vonó szemek, ág eltoló rács a kabin felett, és egy légcserélő nyílás fedél.
Az első méretjelzők, standard gszt típusok közül valóak, a T-62 lámpáinak klónjaiból, a hátsók evergreen rúd és plastruct hatszög polisztirol profilokból készültek.
börni_75 418080 2011. február 9. 20:22
Válasz erre
Szia Lorco!
Ez még messze van a késztől, de majd teszek fel képet a végtermékről, ha elkészül. Az alaphoz próbálok sokat tanulni Lacus könyvéből:-).
Üdv!
Lorco 418079 2011. február 9. 18:35
Válasz erre
Sosem csináltam MÉG ilyesmit, de ezek a figurák és a nagymordály is fantasztikusak, öröm rájuk nézni! Képeket kérek a kész munkáról is, SOKAT-SOKAT!
börni_75 418078 2011. február 9. 16:45
Válasz erre
PAK 40 AA 005
PAK 40 AA 005
PAK 40 AA 002
PAK 40 AA 002
PAK 40 A 027
PAK 40 A 027
PAK 40 A 029
PAK 40 A 029
PAK 40 A 030
PAK 40 A 030
PAK 40 A 032
PAK 40 A 032
PAK 40 A 034
PAK 40 A 034

Sziasztok!
Nálam ez a Dragon PAK 40-es készülget. Szeretnék még készíteni alá egy kisebb diorámát, ami remélem nemsokára meglesz.
Üdv!
zoli1989 418073 2011. február 7. 22:53
Válasz erre
Na, erre kivi leszek, majd rakj még fel képeket :)
juge75 418072 2011. február 7. 21:48
Válasz erre
HUJBI 418071 2011. február 7. 16:06
Válasz erre
tök jó, hogy nem csak 30 colos felnis kimondhatatlan nevű japán szörnyetegek vannak a piacon.
nezelod 418070 2011. február 7. 15:31
Válasz erre
20110207462
20110207462
20110207461
20110207461

Hali !

Kicsit haladtam. Jobbkormányból balkormány (politikamentesen!),hűtőmaszk.
Meg kipróbáltam milyen lenne bakra-rakva:)
A feleségem szerint nem realisztikus. Lehet hogy igaza van, mert az igazit sem tartotta meg 4 db ceruzaelem :) Marad majd a kerék a végén.

Üdv : nezelod
juge75 418069 2011. február 7. 14:00
Válasz erre
Elnézést, ezt off-nak szántam.
juge75 418068 2011. február 7. 13:59
Válasz erre
Tőlem azért nem látsz itt fent makettet (korábban volt, de töröltem mindet), mert úgy döntöttem, leveszem.
Majd szebb formában ismét fel lesz téve, ha ráérek.
farkas469 418065 2011. február 7. 11:11
Válasz erre
A kerékdob lett volna a lényeg meg a tőcsavar!
HUJBI 418064 2011. február 7. 11:01
Válasz erre
egyetlen kérésem lenne, ha tartóbakra teszed, alaposan járd körül a témát. azon áll vagy bukik minden.
HUJBI 418063 2011. február 7. 11:00
Válasz erre
most tényleg egy tartóbakon vitatkozunk? van ám ott egy kis terep is, egy ember, két jármű, de nem is ezeken van a lényeg.
farkas469 418062 2011. február 7. 10:18
Válasz erre
uaz1
uaz1
uaz469
uaz469

Üdv!
Egy ki segítség, bár elkéstem!
nezelod 418058 2011. február 6. 20:50
Válasz erre
20110110395
20110110395
20110103382
20110103382
20110127455
20110127455
20110103378
20110103378

Sziasztok !

Pár off után:)

Nálam ez készülget /1:24/. Korai stádium, kissé -nagyon- át kell szabni itt-ott, mert tökre nem olyan mint az enyém. Mármint az igazi.

Ez nem lesz alábakolva:)

Üdv: nezelod
Elektrolakatos 418057 2011. február 6. 20:48
Válasz erre
Me valami szúrágta asztalosféleség azt mondta majd pótolja!
Keri 418056 2011. február 6. 20:47
Válasz erre
Akinek nincs meg az alsó fok az aknalétráján,az ne dumáljon!:-))
Nekem marhára tetszik,bárhogyan is van alábakolva,Balázs!Ötletes,jó kompozíció,rakj majd be még képeket,ha elkészültél!

Beteg Keri
Elektrolakatos 418055 2011. február 6. 20:30
Válasz erre
Bocs!

Több mint 20 év maszek autószerelés tapasztalatai alapján írtam amit!
Kopasz 418054 2011. február 6. 20:12
Válasz erre
Én autószerelő lennék és napi szinten keményen űzöm a szakmát !
De ennyit azért nem kellene holmi alábakolásból kihozni. Nekem igazándiból semmi kifogásolni valóm nincs rajta! A szükségszerűség sokszor bont törvényt!
Ennél a való életben láttam már vadabb dolgot is, mégsem dőlt el!
Balaxka 418053 2011. február 6. 20:08
Válasz erre
Sziasztok!

Most megint olyan hülye dolgon megy a szőrözés...

www.hcmodelling.com/viewtopic.php

nézd meg itt a kép. lehet hogy nem négyzet alakú a bak de megfelelő, méretarányos...

Makettező!
Egy makettező azt képzel a kompozíció "mögé" amit akar. A te kedvedért az Uaz mellé képzelünk egy darut, azzal helyezték a bakokra. :)

Üdv.:Balázs
tip-top 418051 2011. február 6. 19:48
Válasz erre
Nagyon jól látod a helyzetet makettező, mert hiába beszélünk talajnyomásról stb.,ha a magas Uazt magas keskeny bakra rakod,akkor mikor a másik oldalt emeled az egész oldalra el fog billenni,ezért jó az alacsony és széles kefni,vagy stafnik lapján egymáson. Nekem is van a saját kerekein 2 éve álló autóm és picit már elkezdett süllyedni a földbe. /de ilyen hidegbe nem megyek ki lefotózni/.

Üdv.:Michelin baba
Makettezõ 418050 2011. február 6. 19:32
Válasz erre
Szia Ákos!
A kép remek ,és alá is támasztja amiről beszélek!Te sem élével,vagy állítva raktad alá a kefnit a kocsidnak, hanem a legnagyobb felületével!Ha most megnézed az Uaz alatti bakolást akkor egyértelmű a dolog.Arról már nem is merek elmélkedni,hogy ha csak nem egyszerre emelték az Uazt ,modjuk daruval, akkor ilyen magas bakokra hagyományos emelővel ,oldalanként emelve felrakni szerintem nem lehet!Mivel a kaszni emeléskor oldal irányban is elmozdul ,nem is keveset.Nincs itt autószerelő vagy gumis aki érti miről próbálok beszélni?
Élében felállított "domínókra" nem lehet autót felrakni!
Részemről ennyi lenne az észrevétel!
Üdv
Kamovos 418049 2011. február 6. 19:18
Válasz erre
Szia Ronin!

Nálad is ugyan ez a helyzet!
Ráadásul, nálad közel negyed négyzetméteren fekszik fel!
Ekkora felületen a kis teherautók fekszenek az úton!
Aggodalomra semmi ok, normál körülmények között biztos, hogy nem fog a földbe sűlyedni!

Üdv:kamovos
Kamovos 418048 2011. február 6. 19:14
Válasz erre
Szia Ákos!

Ahogy nézem, előbb fog a többi kerék meg süllyedni, mint a tuskóval alá támasztott!
Mivel, nagyobb felületen fekszik fel a földön a tuskóval alátámasztott, mint a saját kerekein. Ezen a résznél kisebb a fajlagos talajnyomás!

Üd:kamovos
jerry82 418046 2011. február 6. 18:31
Válasz erre
klasz makett csak koszold még egy kicsit :)))
Ronin 418045 2011. február 6. 18:10
Válasz erre
Nálam egy Tipo áll ugyan így, négy, max 25cm átmérőjű fatuskón, már vagy harmadik éve.
Ákos 418044 2011. február 6. 18:00
Válasz erre
auto2
auto2

Ha nem hiszed, itt van róla a fotó...
panzer 418042 2011. február 6. 14:38
Válasz erre
ezt mingyá gondoltam,a csomagtartóban meg volt egy felrobbanó kompresszor eredeti német festéssel..
Ákos 418041 2011. február 6. 14:09
Válasz erre
Nekem 5 évig állt ennél kisebb bakokon egy kerék nélküli Opel Calibra a hátsó udvarban a fűben... ha elfáradtam a ház körüli munkákban, csak beleültem, stabil volt, nem billegett.
Grande 418040 2011. február 6. 13:48
Válasz erre
Itt látod közelebbről, hogyan is állnak a reaktív téglák

photofile.ru/users/coast70/150432298/
totya 418039 2011. február 6. 13:40
Válasz erre
Köszi megpróbálom.
antarktika 418038 2011. február 6. 10:55
Válasz erre
t80bv_11
t80bv_11

totya!

Szerintem bontsd vissza a torony reaktív tégláit és próbáld fordított dőlésszögben felrakni, mint most. Az igazi járművön nem így néz ki, még a korai UD téglái sem így állnak.

Remélem a kép segít.
kinggi 418037 2011. február 6. 10:37
Válasz erre
Köszi :) Megfogadom a tanácsod :)

(bocs hogy eddig nem válaszoltam :/)
totya 418036 2011. február 6. 08:08
Válasz erre
DSC05537
DSC05537
DSC05536
DSC05536
DSC05535
DSC05535
DSC05534
DSC05534

Sziasztok! Nálam ez készülget:T-80 BV 1.72
canadai 418035 2011. február 5. 23:09
Válasz erre
Elektrolakatos 418034 2011. február 5. 23:06
Válasz erre
"Ha egy autót így bakolnának alá ,ilyen terepen, akkor az kb 3 perc alatt ledőlne róla vagy elsüllyedne.Cseréld nagyobb átmérőjűre a tuskókat,szerintem"

Ha tudnád mikre képesek egyesek...simán szerelni lehet ilyen feltételek mellett!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.