<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Paul | Adatlap | 418105 | 2011. február 16. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hoekloos | Adatlap | 418104 | 2011. február 15. 16:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 418103 | 2011. február 15. 11:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atyaúristen! Jól nyomod ;-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418102 | 2011. február 14. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
P-40 lokátor, valójában nem, mert ez kifejezetten a Krug rendszer Szoc (cél felderítő és kijelölő) járműve lesz, amiből elvileg kettő darab volt, a Keszthelyi, később a Győri légvédelmi rakéta alakulatoknál. A Kub rendszer hasonló járműve csak egy síma felderítő lokátor volt. Amit látsz a képeken, ennek a járműnek az áram ellátását biztosító két gázturbina forró gázainak elvezetésére szolgáló rendszer. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
emerson | Adatlap | 418101 | 2011. február 14. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bocs ez off Akart lenni | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
emerson | Adatlap | 418100 | 2011. február 14. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hogy ez mi! Ez a tegezőgépnek a ráállója!Ha erre ráállsz mindenkit tegezhetsz csak engem nem.:))) Viccet félretéve,ha egy kicsit vissza olvasol akkor megtudod! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 418098 | 2011. február 14. 16:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418097 | 2011. február 14. 15:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418096 | 2011. február 14. 15:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi :) azért a profitól messze vagyok, meg ez a 3. 1/35-ös makettem ...:) Amúgy a tied se piskóta :) a panelezés nagyon tetszik. kinggi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418095 | 2011. február 14. 12:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi. Most a turbinák kiömlő csöveit készítettem el, valamint részleteztem a fedelét. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 418094 | 2011. február 14. 08:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gratula hozzá, nagyon jól néz ki! Az Evergreen meg imába foglalja a neved ;-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Luthor | Adatlap | 418093 | 2011. február 14. 08:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A puma és a pokolcica is nagyon el lett találva. Grat mindkettőhöz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lucky13 | Adatlap | 418092 | 2011. február 14. 01:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Végre finisbe értem a kissé elhúzodó Hellcat építéssel, már csak az utolsó simítások vannak hátra. A képek minősége katasztrófa, de majd kérek kölcsön fényképezőt... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lucky13 | Adatlap | 418091 | 2011. február 14. 01:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez nagyon jól néz ki gratula! Festés és kopásnyomok nagyon profin vannak megcsinálva! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418090 | 2011. február 13. 00:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418089 | 2011. február 11. 15:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szállítani izgi lesz :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418088 | 2011. február 11. 15:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28cm hosszú, 9cm széles, lokátor antennával együtt 18cm, antenna nélkül 8cm magas, a lokátor tükör szélessége 24cm. magassága 8,6cm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt | Adatlap | 418087 | 2011. február 11. 11:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Juge75! Hát ez nagyon durva! Nagyon szép makett! Aki az Osza, a 2P24 meg az 1Sz32 maketteket készítette (asszem Tankmania?) sehol sincs hozzád képest! Egyébként úgy nagyjából mekkora lesz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418086 | 2011. február 11. 05:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha kész, ha nem ott lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
snowman | Adatlap | 418085 | 2011. február 10. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Mester! Már hiányzott a kicsike :D Őszinte gratulációm a teljes projecthez! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 418084 | 2011. február 10. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagy és szép munka! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
punyam97 | Adatlap | 418083 | 2011. február 10. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ez totál ott van nekem naon tetszik kész lesz szolnokra? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 418082 | 2011. február 10. 11:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szerintem aki nem ért hozzá, annak is leesik az álla...mivel én egy kicsit értek, ezért az enyém egy kicsit jobban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418081 | 2011. február 10. 10:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ismét P-40. Most nem a lokátor antennay készült, hanem pár apróbb, és fontos alkatrész: Méretjelző lámpák elöl és hátul, turbinák fedele és kerete, levegő palackok, vonó szemek, ág eltoló rács a kabin felett, és egy légcserélő nyílás fedél. Az első méretjelzők, standard gszt típusok közül valóak, a T-62 lámpáinak klónjaiból, a hátsók evergreen rúd és plastruct hatszög polisztirol profilokból készültek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
börni_75 | Adatlap | 418080 | 2011. február 9. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Lorco! Ez még messze van a késztől, de majd teszek fel képet a végtermékről, ha elkészül. Az alaphoz próbálok sokat tanulni Lacus könyvéből:-). Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 418079 | 2011. február 9. 18:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sosem csináltam MÉG ilyesmit, de ezek a figurák és a nagymordály is fantasztikusak, öröm rájuk nézni! Képeket kérek a kész munkáról is, SOKAT-SOKAT! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
börni_75 | Adatlap | 418078 | 2011. február 9. 16:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 418073 | 2011. február 7. 22:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na, erre kivi leszek, majd rakj még fel képeket :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418072 | 2011. február 7. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kár, hogy Ignis (utcai) nincs. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 418071 | 2011. február 7. 16:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tök jó, hogy nem csak 30 colos felnis kimondhatatlan nevű japán szörnyetegek vannak a piacon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nezelod | Adatlap | 418070 | 2011. február 7. 15:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali ! Kicsit haladtam. Jobbkormányból balkormány (politikamentesen!),hűtőmaszk. Meg kipróbáltam milyen lenne bakra-rakva:) A feleségem szerint nem realisztikus. Lehet hogy igaza van, mert az igazit sem tartotta meg 4 db ceruzaelem :) Marad majd a kerék a végén. Üdv : nezelod | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418069 | 2011. február 7. 14:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnézést, ezt off-nak szántam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418068 | 2011. február 7. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tőlem azért nem látsz itt fent makettet (korábban volt, de töröltem mindet), mert úgy döntöttem, leveszem. Majd szebb formában ismét fel lesz téve, ha ráérek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 418065 | 2011. február 7. 11:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A kerékdob lett volna a lényeg meg a tőcsavar! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 418064 | 2011. február 7. 11:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
egyetlen kérésem lenne, ha tartóbakra teszed, alaposan járd körül a témát. azon áll vagy bukik minden. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 418063 | 2011. február 7. 11:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
most tényleg egy tartóbakon vitatkozunk? van ám ott egy kis terep is, egy ember, két jármű, de nem is ezeken van a lényeg. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 418062 | 2011. február 7. 10:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nezelod | Adatlap | 418058 | 2011. február 6. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 418057 | 2011. február 6. 20:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Me valami szúrágta asztalosféleség azt mondta majd pótolja! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 418056 | 2011. február 6. 20:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akinek nincs meg az alsó fok az aknalétráján,az ne dumáljon!:-)) Nekem marhára tetszik,bárhogyan is van alábakolva,Balázs!Ötletes,jó kompozíció,rakj majd be még képeket,ha elkészültél! Beteg Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 418055 | 2011. február 6. 20:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs! Több mint 20 év maszek autószerelés tapasztalatai alapján írtam amit! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kopasz | Adatlap | 418054 | 2011. február 6. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én autószerelő lennék és napi szinten keményen űzöm a szakmát ! De ennyit azért nem kellene holmi alábakolásból kihozni. Nekem igazándiból semmi kifogásolni valóm nincs rajta! A szükségszerűség sokszor bont törvényt! Ennél a való életben láttam már vadabb dolgot is, mégsem dőlt el! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Balaxka | Adatlap | 418053 | 2011. február 6. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Most megint olyan hülye dolgon megy a szőrözés... www.hcmodelling.com/viewtopic.php nézd meg itt a kép. lehet hogy nem négyzet alakú a bak de megfelelő, méretarányos... Makettező! Egy makettező azt képzel a kompozíció "mögé" amit akar. A te kedvedért az Uaz mellé képzelünk egy darut, azzal helyezték a bakokra. :) Üdv.:Balázs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tip-top | Adatlap | 418051 | 2011. február 6. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jól látod a helyzetet makettező, mert hiába beszélünk talajnyomásról stb.,ha a magas Uazt magas keskeny bakra rakod,akkor mikor a másik oldalt emeled az egész oldalra el fog billenni,ezért jó az alacsony és széles kefni,vagy stafnik lapján egymáson. Nekem is van a saját kerekein 2 éve álló autóm és picit már elkezdett süllyedni a földbe. /de ilyen hidegbe nem megyek ki lefotózni/. Üdv.:Michelin baba | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Makettezõ | Adatlap | 418050 | 2011. február 6. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ákos! A kép remek ,és alá is támasztja amiről beszélek!Te sem élével,vagy állítva raktad alá a kefnit a kocsidnak, hanem a legnagyobb felületével!Ha most megnézed az Uaz alatti bakolást akkor egyértelmű a dolog.Arról már nem is merek elmélkedni,hogy ha csak nem egyszerre emelték az Uazt ,modjuk daruval, akkor ilyen magas bakokra hagyományos emelővel ,oldalanként emelve felrakni szerintem nem lehet!Mivel a kaszni emeléskor oldal irányban is elmozdul ,nem is keveset.Nincs itt autószerelő vagy gumis aki érti miről próbálok beszélni? Élében felállított "domínókra" nem lehet autót felrakni! Részemről ennyi lenne az észrevétel! Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 418049 | 2011. február 6. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ronin! Nálad is ugyan ez a helyzet! Ráadásul, nálad közel negyed négyzetméteren fekszik fel! Ekkora felületen a kis teherautók fekszenek az úton! Aggodalomra semmi ok, normál körülmények között biztos, hogy nem fog a földbe sűlyedni! Üdv:kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 418048 | 2011. február 6. 19:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ákos! Ahogy nézem, előbb fog a többi kerék meg süllyedni, mint a tuskóval alá támasztott! Mivel, nagyobb felületen fekszik fel a földön a tuskóval alátámasztott, mint a saját kerekein. Ezen a résznél kisebb a fajlagos talajnyomás! Üd:kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 418046 | 2011. február 6. 18:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
klasz makett csak koszold még egy kicsit :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 418045 | 2011. február 6. 18:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nálam egy Tipo áll ugyan így, négy, max 25cm átmérőjű fatuskón, már vagy harmadik éve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 418044 | 2011. február 6. 18:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok
Elég nagy problémát okoztam magamnak,ugyanis épp egy c-47 skytarint építek.
Italeri makett és az ablakok hármasával valtak leöntve de nem pillanatragasztóval ragasztotta be,ezért az első hármas sor a reszelgetés során be esett a gépbe.
Az lenne a kérdésem hogy hogy a fenébe tegyem vissza.
Az oldalsó ajtót is hiába faragtam ki sajnos nem férek hozzá.
Esetleg valami ötlet?