<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
McFrost | Adatlap | 418620 | 2011. március 22. 14:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jó, nekem tetszik! Előzmény: (418617) Roadblock 2011. március 22. 09:13 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418619 | 2011. március 22. 14:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! A gyártó. Tamiya. Első fújásom, kezdő vagyok. Én rontottam el, mert túl sűrű volt a festék. A felsorolt hiányok pedig azért vannak, mert még most jönnek:) Tehát a kéziszerszámok, a pótlánc és az egész alja görgőstől és láncostól még vissza van. Köszönöm az észrevételeket! McF | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 418618 | 2011. március 22. 10:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nagyon tetszik a málhák festése és az, hogy - ritkán lát ilyet az ember - rögzítve vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418617 | 2011. március 22. 09:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418616 | 2011. március 22. 09:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia McFrost, Nem rossz, de szerintem még annyira nincs közel a vége... :) 1. A görgőket legalább át kellene mosni feketével vagy barnával mielőtt koszolni kezded őket. 2. A meghajtó keréknél is grafitozhanád a fogakat, mert ott nem maradt meg a festék, fémesre kopott. 3. A homlokpáncélon lévő tartaléklánc szinével is kellene kezdeni valamit, mert ha leharcolt járművet akarsz modellezni (a kopásokból gondolom), akkor ez sem maradhat patyolat tiszta. 4. Szerszámok - Nem tudom, hogy milyen megfontolásból használtál olyan szineket, amilyeneket, de legalább a fa nyelű szerszámok nyelét (pl a fejsze) fesd be barnára. 5. Kipufogó - A MIG F.A.Q. könyvben van egy külön fejezet a kipufogódobok festéséről. Nézd át és ha gondolod, akkor korrigálj... :) 6. Kamo - Szerintem a fújási technikáddal lehet valami gond, mert a torony tetején végigfutó vörös csik mintha meg lenne folyva, olyan, mintha "partja" lenne a csiknak. Szinte az összes csik amit fújtál átmosott szélű, de ez meg a jobb oldali kibúvon lévő kontúros. Saját tapasztalataimból kiindulva - szerintem - túl nagy nyomással fújtál és/vagy túl közelről. A fentiek közül semmi sem olyan, ami nem lenne utólagosan is korrigálható... JA egyébként ki a gyártó? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 418615 | 2011. március 21. 22:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem még mindig a kipufogóval van bajom... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418614 | 2011. március 21. 21:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 418613 | 2011. március 21. 20:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Csak egy ötlet de 45 után az angolok oroszok amik kísérleteztek vagy legalábbis tesztelték a német gépeket (USA-ba vittek legalább egy ta 154-t) ha már scifi akkor ilyen felségjel érdekesé tenné pl mistel de a neten tucat szám van ilyen kép | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 418612 | 2011. március 21. 19:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Tudtommal a C csak rajzasztalon létezett. Valami kissé kaotikus, esetleg részben natúr fémszínű, tipikus háború végi festésre gondoltam, de még semmi konkrét elképzelésem nincs. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 418611 | 2011. március 21. 11:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
na jó szinte biztos hogy scfi mert nem találtam semmit a neten C váltózatról | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 418610 | 2011. március 21. 10:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Bár nem vagyok otthon fw ta 154 témában ,de a képek tanulsága szerint terveztek nappali vadász C-4 változatót (lehet hogy ez is scfi) ,de valami ilyen festésűre gondoltál | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 418609 | 2011. március 20. 22:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. A koszolás alatt gondolom a bemosást is érted. :) 2. Biztos, hogy terepszínű volt a kipufogó? Én ilyet még nem láttam. Szerintem jobb lenne, ha lefestenéd rozsdaszínre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 418608 | 2011. március 20. 18:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Újra nekiugrottam a félretett 1/48-as Revell Ta-154-esemnek. Bár általában nincsenek ilyen aggályaim, de ezúttal nem akarok olyan festésmintát készíteni, amit előttem már ezren megcsináltak. A Ta-154 festésvariációi viszont nem túl gazdagok, így végül arra jutottam, hogy picit sci-fi módon, nappali nehézvadászként építem meg. Elképzelésem szerint így a lokátor, lokátorkezelő és az ő műszerei fölöslegesek. A képzeletbeli "átalakítás" 1945 nyarán mindössze abból állt volna, hogy utóbbiakat a második üléssel együtt nem építik be a gépbe, ill. nappali festéssel látják el. A fülke Eduard maratásokkal és némi saját átalakítással készül. Jelenleg itt tartok, várom a véleményeket! Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 418607 | 2011. március 20. 17:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
usatika | Adatlap | 418606 | 2011. március 20. 16:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 418605 | 2011. március 20. 15:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó lett Kálmán! Gratula. Látszik az! És a lelkiismereted sem kutya! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 418604 | 2011. március 20. 14:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 418603 | 2011. március 20. 14:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bent van a szívócső végre. Egy maradék régi Eduard kompresszortárcsát használtam fel, aminek pont jó volt az átmérője. Raktam a közepére egy kúpot is. Egyébként nem sok látszik majd belőle, de legalább tiszta a lelkiismeretem. Tudom, hogy ott van teljes hosszúságában. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
matetamas13 | Adatlap | 418602 | 2011. március 19. 19:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418601 | 2011. március 19. 18:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418600 | 2011. március 19. 17:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 418599 | 2011. március 19. 17:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Majd nemsoká meglátogatlak és megnézem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 418598 | 2011. március 19. 17:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért csak csapsz mellé egy KIPSz-et is! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
börni_75 | Adatlap | 418597 | 2011. március 19. 17:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Hát igen, figurafestés terén kell még egy kicsit fejlődnöm. A sisakokra teszek egy kis félfényes lakkot, a csizmákra pedig pigmentport. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418596 | 2011. március 19. 16:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
újra SNAR 10 véleményeket, észrevételeket szívesen fogadok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418595 | 2011. március 19. 14:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azon két láda lesz és már rajta van kettő igla. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 418594 | 2011. március 19. 14:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A szívócső egy boltban kapható fehér zsugor PVC, kapható több átmérőben is. Melegítve rá tud zsugorodni a vezetékekre leszigetelve azt. Mivel fehér, nem is nagyon kell festeni belülről. Több színben kapható elektromos-elektronikus alkatrész boltokban. Az egyéni jelzésekről majd még beszélhetünk... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 418593 | 2011. március 19. 14:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
...meg a Gazvanhat :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 418592 | 2011. március 19. 14:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet én is eladom majd az enyémet. Amugy is a matrica miatt vettem meg, Neked pedig most úgy is van egy felesleges matricád belőle... D Szívócsövet nekem is csinálhatsz majd, nagyon kafa lett! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 418591 | 2011. március 19. 13:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja és mit Te szólsz a Szívócső találmányomhoz ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 418590 | 2011. március 19. 13:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja a fene vinné el. Azt aztán beáldoztam. Másra szerintem úgy sem jó, csak egy méret és formahelyes makett feljavítására. Ha már egyszer megvettem... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teuton | Adatlap | 418589 | 2011. március 19. 13:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia börni! Jó lett, csak a figurákon kellene még kicsit dolgozni. A már említett sisakok, meg a szabadon lévő bőrfelületek, a csizmák. ezeken még tudnál javítani, amúgy nagyon hangulatos kis dio. Gratula! Üdv. Teuton | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
börni_75 | Adatlap | 418588 | 2011. március 19. 13:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! A sisakokkal kapcsolatban igazad van. Javítom. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 418587 | 2011. március 19. 13:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kálmán, szép lesz mind a kettő. Jól haladsz velük. Végül csak beáldoztad a Revell 18-t? Üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418586 | 2011. március 19. 13:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 418585 | 2011. március 19. 12:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem nagyon tetszik! Egy dolog fura, a korai és a késői egyenruha egymás mellett-bár végülis belefér, ilyesmiben határozott váltás nemigen van, pláne háború idején. Talán a rohamsisakokra mehetne még egy kis fényesség, nem voltak ennyire matt színűek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
börni_75 | Adatlap | 418584 | 2011. március 19. 12:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Várom a véleményeteket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
börni_75 | Adatlap | 418583 | 2011. március 19. 12:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nálam ez készülgetett az utóbbi időben. A méretarány 1/35-ös. A PAK 40-es és kezelői Dragon, a két SS katona Tamiya termékei. A keret festése még vissza van, és ha még valami javítható hibát találtok benne, azt próbálom orvosolni. Üdv! A fényképezőn a dátumot már megint nem állítottam be. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 418582 | 2011. március 19. 12:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418581 | 2011. március 18. 23:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 418580 | 2011. március 18. 21:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is. Ráadásul így a matricákkal se kell pöcsölni:) A fényszóró védőrácsát hogy oldod meg? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 418579 | 2011. március 18. 20:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 418578 | 2011. március 18. 20:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még egy madárka : Eduard 1/72 Alba magyar korai festéssel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 418577 | 2011. március 18. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali ! Nálam egyebek mellett ez az Academy 1/72 F/A-18C készül nagy Eduard, Aires (Hasegawa-hoz való) futóakna, saját kreálmányú zsugor pvc szívócső, Wolfpack felhajtható szárny, Eagle Strike matrica, Revell Superhornet futószárak és kerekek átalakítva stb. felhasználásával. A Hasegawa-hoz való futóaknák sajna kb. 1mm-rel rövidebbek, úgyhogy csalni kellett egy bepótlással, majd később az aknaajtók hozzá rövidítésével. A makett összes gyenge pontja így ki lesz javítva egyszer...ha elkészül, mert baromi nagy és kényes meló. Természetesen mindent el kell csiszolni lehelet vékonyra, a kabinteknőből alig maradt valami, hogy beférjen. Az ülést még nem próbáltam oda, lehet hogy el kell csiszolni az alját hogy ne lógjon ki nagyon, mert a kabinteknő feljebb kerül az alatta lévő valós mélységű futóakna miatt. Az illeszkedés fantasztikus, eddig nem kellett tömítő, csak a szívónyíláshoz kell majd, de lehet, hogy ott elszúrtam a ragasztást korábban, mert nem próbáltam oda a szívónyílást mikor ragasztottam a törzs oldalát az aljához. A többit majd meglátjuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
step | Adatlap | 418576 | 2011. március 18. 19:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jelenleg egy Focke Wulf 190 f-et készítek... Ezen úton keresek hozzá való matrica készletet, ugyanis ismeretlen körülmények közt sajnos eltünt . Lehet hogy egy év múlva előkerül valahonnan, de addig nem szeretnék várni. Aki tud ilyet vagy van neki elfekvőben megvenném ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418575 | 2011. március 18. 18:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 418574 | 2011. március 18. 18:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418573 | 2011. március 18. 18:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 418572 | 2011. március 18. 15:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418571 | 2011. március 18. 14:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözletem! Mai munkásságom eredménye a következő: elkezdtem egy 1:35-ös SNAR 10 mozgó célfelderítő lokátorállomást Mtlb alvázon további képek hamarosan a mhrfweb.makett.org/-on Üdv:Papp József "joci232" |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |