<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Gyöngyösi | Adatlap | 418685 | 2011. április 7. 15:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, igazából zsindelyen is meg nádon is gondolkoztam, azt nem tudom még, hogy 72-es méretarányban melyiket lenne könnyebb megcsinálni, mert akkor egyelőre az egyszerűbbel próbálkoznék. Előzmény: (418680) Roadblock 2011. április 5. 13:45 | |||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418684 | 2011. április 6. 20:57 | ||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 418683 | 2011. április 6. 20:57 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Szep lett,talan meg egy keves port elbirna. Gratulalok. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Luthor | Adatlap | 418682 | 2011. április 6. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
MoonEmperor | Adatlap | 418681 | 2011. április 6. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418680 | 2011. április 5. 13:45 | ||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, parasztház=nádtető leegyszerűsitéssel éltem... | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418679 | 2011. április 5. 13:19 | ||||||||||||||||||||||||||||
Létezik ilyen mintázatú sztirol is (Zsindely), de házilag karton papír lemezekből tudsz gyártani, amit fel ragasztasz egy nagyobb lemezre. Nem nád tetőre gondoltál? Lapos ecset. | |||||||||||||||||||||||||||||||
hangagyula | Adatlap | 418678 | 2011. április 5. 13:14 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyöngyösi.Szerintem csiszolópapírt használj.Hasonló a felülete. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 418677 | 2011. április 5. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||||||
(A zsindely az a kis falapocska, a zsúp a ,,szőrös") Kartont, vagy sztirolt. Ha nagyon bele akarsz merülni, akkor egy kis részt megcsinálsz, aztán gyantából sokszorosítod, és mozaikként pakolod fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||
unicellular | Adatlap | 418676 | 2011. április 5. 12:55 | ||||||||||||||||||||||||||||
A zsindely nem szőrös. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418675 | 2011. április 5. 12:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
ecsetszőrt pl. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gyöngyösi | Adatlap | 418674 | 2011. április 5. 12:41 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hali mindenkinek, diorámához, parasztház zsindelytetejéhez mit ajánlanátok? | |||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 418673 | 2011. április 5. 10:04 | ||||||||||||||||||||||||||||
A 25-ös tamiya, vagy academy? esetleg motoros? d | |||||||||||||||||||||||||||||||
Cosworth1981 | Adatlap | 418672 | 2011. április 4. 19:07 | ||||||||||||||||||||||||||||
Majdnem.:) 1/72 és 1/25 | |||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 418671 | 2011. április 4. 09:04 | ||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 418670 | 2011. április 2. 17:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418669 | 2011. április 2. 11:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
Cosworth1981 | Adatlap | 418668 | 2011. április 2. 11:24 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 418667 | 2011. április 1. 22:58 | ||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418666 | 2011. március 31. 20:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Szerintem jól áll, nekem a Pumámon így van ( Ugyan az a torony) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gruandag | Adatlap | 418665 | 2011. március 31. 15:13 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nálam HobbyBoss Leopard készülget...egy kérdésem lenne:a ködvetők jól állnak rajta?úgy pozicionáltam őket,ahogy az útmutató mutatta,de nekem mégis gyanús,más makettokon pont fordítva láttam,a legfelső állt befelé,és a legalsó állt a legjobban kifele.Meg tudja valaki mondani nekem,hogy jól állnak-e azok a ködvetők? | |||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418664 | 2011. március 30. 17:45 | ||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Az még nincs kész, azért fekete. Van még pár apróság rajta, amit meg kell csinálnom. McF | |||||||||||||||||||||||||||||||
step | Adatlap | 418663 | 2011. március 30. 16:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418662 | 2011. március 29. 13:24 | ||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418661 | 2011. március 29. 13:21 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos, most a Nordland-nál is csak elő rendelhető. Ebben a pillanatban néztem én is... Hamar el kapkodják. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 418660 | 2011. március 29. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hobbyesan jelenleg nincs, de a Nordlandnak egész korrekt árai vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418659 | 2011. március 29. 12:33 | ||||||||||||||||||||||||||||
Friult a SAS-ból, vagy közvetlenül a gyártótól, Masterclub görgőt a Hobby Easy, vagy a Nordland Modell áruházakból (web) tudsz szerezni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 418658 | 2011. március 29. 12:24 | ||||||||||||||||||||||||||||
A szerszámok.. azok majd festés után. A görgőket igyekszem lecserélni gyantára, ha tudok valahonnan szerezni, meg friul láncot. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418657 | 2011. március 29. 12:19 | ||||||||||||||||||||||||||||
Javasolnám neked, hogy pár alkatrészt még ne rögzíts. Ilyen alkatrészek: fűrész, vontató kábelek, és bal oldalon (szemből) a telekód antenna vevő egysége, futó görgők. Ezekhez később nem fogsz majd hozzá férni, festési szempontból. Rakéták: Mosonmagyaróvár után várhatóan gyártásba kerül a mérethelyes rakéta (két változatban) készlet és pár javított alkatrész a tüzérségi részhez, készülőben a HAD stencil és magyar járművek közül is ehhez lesz kiadva az első légvédelmi jármű (széria) jelzés sor. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 418656 | 2011. március 29. 05:09 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szép jó reggelt mindenkinek! Tegnap haladtam a Trumpi SAM-6-tal. Maga az építéssel nincs gond, de oda kell figyelni rendesen. Sok az apró finom sorja. Nem mellesleg néha letörném a kezét a Trumpi tervezőinek! Vannak alkatrészek amik gyönyörűen illeszkednek és van ahol nem győz faragni az ember. A képeket még este készítettem azért olyan amilyen. Na akkor képek: | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 418655 | 2011. március 28. 13:34 | ||||||||||||||||||||||||||||
A kipugogó miért fekete? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 418654 | 2011. március 27. 23:50 | ||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418653 | 2011. március 27. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Gruandag | Adatlap | 418652 | 2011. március 27. 16:16 | ||||||||||||||||||||||||||||
stemi | Adatlap | 418650 | 2011. március 26. 07:06 | ||||||||||||||||||||||||||||
erre nincsenek szavak!:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418649 | 2011. március 26. 05:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZSU-23-4V1 Silka, természetesen Magyar jármű lesz. A torony és vezetőtér belső Trakz gyártmány, a orr páncél üzemanyagot és az akkumulátor teret védő lemeze saját gyártmány. A motor (V-6 R) hűtő rendszere és a kipufogó saját kreáció, a rácsozat kerete Slyizs Péter (Slypí) barátomat dicséri, ő segített a tervezésben és a gyártásban, maga a rács pedig az ABER S 26 háló maratása (gyönyörű!), amit forrasztással rögzítettem a keretre, majd szikével vágtam körbe, végül, ahogyan az eredetit is, csavarokkal rögzítettem (Masterclub, 0,5-ös hat lap fejű). Ami hiányzott a belsőből: el készítettem a parancsnok pisztoly fogantyú elsütő szerkezetét, ennek helye és maga a szerkezet is hiányzik, pótoltam a optikai rendszer gumi nézőkét, és a parancsnoki pult műszereinek lábtól védő lemezeit. Az ülések párnái eredetileg barna-fekete és ezek árnyalatai színű bőr üléspárnát kaptak, ezt a toronyban zsák vászontól a sátor-ponyva anyagáig mindennel bevonták, takarták a kopás miatt, ezért olyan sokféle (ez gyakori volt) az ülés színe, bár a készlet a Dragon makettjéhez készült, illesztése még sem tökéletes, sokat kell faragni. A makettbe az eredeti készlet másolata került (az eredeti dobozban figyel, mert elég ritka). | |||||||||||||||||||||||||||||||
zoltan88 | Adatlap | 418648 | 2011. március 26. 01:18 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm juge75, lgz1904 és atis76 a FAQ MIG-el kapcsolatos segítséget! | |||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 418645 | 2011. március 23. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia, J_K! A natúr fémet természetesen csakis olyan helyekre gondoltam, amelyekről biztosan tudom, hogy valóban fémből készültek. Ezekről az elkészült nappali gépekről még semmit nem találtam, ha van erről valami pontosabb információd, pl. a festésükről, megosztanád velem? Előre is köszönöm! Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418644 | 2011. március 23. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! koszolásban segítek szívesen ha kell :) email címem tudod... Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
usatika | Adatlap | 418642 | 2011. március 23. 18:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
unicellular | Adatlap | 418641 | 2011. március 23. 18:11 | ||||||||||||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 418640 | 2011. március 23. 17:44 | ||||||||||||||||||||||||||||
Italeri 17178 Chrome Silver | |||||||||||||||||||||||||||||||
unicellular | Adatlap | 418639 | 2011. március 23. 17:42 | ||||||||||||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 418638 | 2011. március 23. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen ezt még tanulni kell nekem.Majd ki forrja magát.Most ez van,úú de shit ez a lánctalp.Minden oldalról csiszolni kell nemigazán illik össze.De megoldható. | |||||||||||||||||||||||||||||||
matetamas13 | Adatlap | 418637 | 2011. március 23. 17:33 | ||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418636 | 2011. március 23. 17:23 | ||||||||||||||||||||||||||||
lgz1904 | Adatlap | 418635 | 2011. március 23. 17:08 | ||||||||||||||||||||||||||||
Pdf filében nekem megvan,hogy jutassam el hozzád? | |||||||||||||||||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 418630 | 2011. március 23. 08:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A helyzet az, hogy néhány nappali vadász elkészült, de csak kétmotoros átképzésre használták őket a Me 262-höz. Legalább 1 ilyen gépet találtak Lechfeldben. Viszont egyet sem vittek sem az USA-ba, sem máshova zsákmányként, ez az információ téves. A részleges natúrfém festést sem ajánlanám. Részben azért, mert az elkészült nappali gépek festését ismerjük, részben meg azért, mert a Ta 154 nagyrészt fából épült. A legnagyobb fém részei a hajtómű-burkolatok. | |||||||||||||||||||||||||||||||
atis76 | Adatlap | 418629 | 2011. március 23. 08:38 | ||||||||||||||||||||||||||||
hobbista | Adatlap | 418628 | 2011. március 23. 08:08 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Mendi! Nem rossz, amit csináltál. Talán annyi még, hogy a forgó-mozgó alkatrészeken annyira nem maradt meg a szutyok. Mindenesetre hatásos. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |