<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 418657 | 2011. március 29. 12:19 | ||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 418656 | 2011. március 29. 05:09 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szép jó reggelt mindenkinek! Tegnap haladtam a Trumpi SAM-6-tal. Maga az építéssel nincs gond, de oda kell figyelni rendesen. Sok az apró finom sorja. Nem mellesleg néha letörném a kezét a Trumpi tervezőinek! Vannak alkatrészek amik gyönyörűen illeszkednek és van ahol nem győz faragni az ember. A képeket még este készítettem azért olyan amilyen. Na akkor képek: | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 418655 | 2011. március 28. 13:34 | ||||||||||||||||||||||||||||
A kipugogó miért fekete? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 418654 | 2011. március 27. 23:50 | ||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418653 | 2011. március 27. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Gruandag | Adatlap | 418652 | 2011. március 27. 16:16 | ||||||||||||||||||||||||||||
stemi | Adatlap | 418650 | 2011. március 26. 07:06 | ||||||||||||||||||||||||||||
erre nincsenek szavak!:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418649 | 2011. március 26. 05:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZSU-23-4V1 Silka, természetesen Magyar jármű lesz. A torony és vezetőtér belső Trakz gyártmány, a orr páncél üzemanyagot és az akkumulátor teret védő lemeze saját gyártmány. A motor (V-6 R) hűtő rendszere és a kipufogó saját kreáció, a rácsozat kerete Slyizs Péter (Slypí) barátomat dicséri, ő segített a tervezésben és a gyártásban, maga a rács pedig az ABER S 26 háló maratása (gyönyörű!), amit forrasztással rögzítettem a keretre, majd szikével vágtam körbe, végül, ahogyan az eredetit is, csavarokkal rögzítettem (Masterclub, 0,5-ös hat lap fejű). Ami hiányzott a belsőből: el készítettem a parancsnok pisztoly fogantyú elsütő szerkezetét, ennek helye és maga a szerkezet is hiányzik, pótoltam a optikai rendszer gumi nézőkét, és a parancsnoki pult műszereinek lábtól védő lemezeit. Az ülések párnái eredetileg barna-fekete és ezek árnyalatai színű bőr üléspárnát kaptak, ezt a toronyban zsák vászontól a sátor-ponyva anyagáig mindennel bevonták, takarták a kopás miatt, ezért olyan sokféle (ez gyakori volt) az ülés színe, bár a készlet a Dragon makettjéhez készült, illesztése még sem tökéletes, sokat kell faragni. A makettbe az eredeti készlet másolata került (az eredeti dobozban figyel, mert elég ritka). | |||||||||||||||||||||||||||||||
zoltan88 | Adatlap | 418648 | 2011. március 26. 01:18 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm juge75, lgz1904 és atis76 a FAQ MIG-el kapcsolatos segítséget! | |||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 418645 | 2011. március 23. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia, J_K! A natúr fémet természetesen csakis olyan helyekre gondoltam, amelyekről biztosan tudom, hogy valóban fémből készültek. Ezekről az elkészült nappali gépekről még semmit nem találtam, ha van erről valami pontosabb információd, pl. a festésükről, megosztanád velem? Előre is köszönöm! Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418644 | 2011. március 23. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! koszolásban segítek szívesen ha kell :) email címem tudod... Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
usatika | Adatlap | 418642 | 2011. március 23. 18:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
unicellular | Adatlap | 418641 | 2011. március 23. 18:11 | ||||||||||||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 418640 | 2011. március 23. 17:44 | ||||||||||||||||||||||||||||
Italeri 17178 Chrome Silver | |||||||||||||||||||||||||||||||
unicellular | Adatlap | 418639 | 2011. március 23. 17:42 | ||||||||||||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 418638 | 2011. március 23. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen ezt még tanulni kell nekem.Majd ki forrja magát.Most ez van,úú de shit ez a lánctalp.Minden oldalról csiszolni kell nemigazán illik össze.De megoldható. | |||||||||||||||||||||||||||||||
matetamas13 | Adatlap | 418637 | 2011. március 23. 17:33 | ||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418636 | 2011. március 23. 17:23 | ||||||||||||||||||||||||||||
lgz1904 | Adatlap | 418635 | 2011. március 23. 17:08 | ||||||||||||||||||||||||||||
Pdf filében nekem megvan,hogy jutassam el hozzád? | |||||||||||||||||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 418630 | 2011. március 23. 08:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A helyzet az, hogy néhány nappali vadász elkészült, de csak kétmotoros átképzésre használták őket a Me 262-höz. Legalább 1 ilyen gépet találtak Lechfeldben. Viszont egyet sem vittek sem az USA-ba, sem máshova zsákmányként, ez az információ téves. A részleges natúrfém festést sem ajánlanám. Részben azért, mert az elkészült nappali gépek festését ismerjük, részben meg azért, mert a Ta 154 nagyrészt fából épült. A legnagyobb fém részei a hajtómű-burkolatok. | |||||||||||||||||||||||||||||||
atis76 | Adatlap | 418629 | 2011. március 23. 08:38 | ||||||||||||||||||||||||||||
hobbista | Adatlap | 418628 | 2011. március 23. 08:08 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Mendi! Nem rossz, amit csináltál. Talán annyi még, hogy a forgó-mozgó alkatrészeken annyira nem maradt meg a szutyok. Mindenesetre hatásos. | |||||||||||||||||||||||||||||||
zoltan88 | Adatlap | 418627 | 2011. március 22. 23:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azt szeretnem kerdezni, hogy a MIG F.A.Q. konyvhoz hol lehetne legkonnyebben hozzajutni? le lehet esetleg tolteni valahonnan? bocs, hogy itt kerdezem, vagy ha esetleg mar volt rola szo, de nem talaltam. nagyon szepek a ponyvak egyebkent! koszi: Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||
zoltan88 | Adatlap | 418626 | 2011. március 22. 23:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azt szeretnem kerdezni, hogy a MIG F.A.Q. konyvhoz hol lehetne legkonnyebben hozzajutni? le lehet esetleg tolteni valahonnan? bocs, hogy itt kerdezem, vagy ha esetleg mar volt rola szo, de nem talaltam. nagyon szepek a ponyvak egyebkent! koszi: Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||
zoltan88 | Adatlap | 418625 | 2011. március 22. 23:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azt szeretnem kerdezni, hogy a MIG F.A.Q. konyvhoz hol lehetne legkonnyebben hozzajutni? le lehet esetleg tolteni valahonnan? bocs, hogy itt kerdezem, vagy ha esetleg mar volt rola szo, de nem talaltam. nagyon szepek a ponyvak egyebkent! koszi: Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418624 | 2011. március 22. 20:03 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jól sejtettem...Nekem is meg van. :( Nem egy öröm makett kategória volt nekem...Azóta előlépett próbadarabbá. :o A fújást azért irtam, hogy a jövőben figyelj oda, mert könnyen romba lehet dönteni az egész festést, ha vastagon fog a légecset :) A málhákat a következő módon készitettem el: 1. szürke alap festés 2. Mélyebb részeket feketével fújtam meg. 3. Gunze H80 zöld lett az alapszin. 4. Kis fakitás H80 alapból és matt fehérből 5. Átmosás sötétbarnával, itt-ott visszaszedtem pzsvel 6. Szárazecsetelés Pale Green-nel és némi sárgával. 7. Matt lakk zárásként. | |||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 418623 | 2011. március 22. 18:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
Az teljesen kizárt, hogy ne német felségjellel készüljön! :) A Mistelen is gondolkoztam, de arra jutottam, hogy egy "vezethető", harcoló gépet akarok, a képzeletbeli utolsók egyikét, akik még szembeszálltak a sok tíz- és százszoros túlerővel a Reich egén. | |||||||||||||||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 418622 | 2011. március 22. 17:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
haver007 | Adatlap | 418621 | 2011. március 22. 14:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
nekem nagyon tetszik és szépek a ponyván az árnyékolások | |||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418620 | 2011. március 22. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jó, nekem tetszik! | |||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418619 | 2011. március 22. 14:14 | ||||||||||||||||||||||||||||
Helló! A gyártó. Tamiya. Első fújásom, kezdő vagyok. Én rontottam el, mert túl sűrű volt a festék. A felsorolt hiányok pedig azért vannak, mert még most jönnek:) Tehát a kéziszerszámok, a pótlánc és az egész alja görgőstől és láncostól még vissza van. Köszönöm az észrevételeket! McF | |||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 418618 | 2011. március 22. 10:11 | ||||||||||||||||||||||||||||
nagyon tetszik a málhák festése és az, hogy - ritkán lát ilyet az ember - rögzítve vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418617 | 2011. március 22. 09:13 | ||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418616 | 2011. március 22. 09:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia McFrost, Nem rossz, de szerintem még annyira nincs közel a vége... :) 1. A görgőket legalább át kellene mosni feketével vagy barnával mielőtt koszolni kezded őket. 2. A meghajtó keréknél is grafitozhanád a fogakat, mert ott nem maradt meg a festék, fémesre kopott. 3. A homlokpáncélon lévő tartaléklánc szinével is kellene kezdeni valamit, mert ha leharcolt járművet akarsz modellezni (a kopásokból gondolom), akkor ez sem maradhat patyolat tiszta. 4. Szerszámok - Nem tudom, hogy milyen megfontolásból használtál olyan szineket, amilyeneket, de legalább a fa nyelű szerszámok nyelét (pl a fejsze) fesd be barnára. 5. Kipufogó - A MIG F.A.Q. könyvben van egy külön fejezet a kipufogódobok festéséről. Nézd át és ha gondolod, akkor korrigálj... :) 6. Kamo - Szerintem a fújási technikáddal lehet valami gond, mert a torony tetején végigfutó vörös csik mintha meg lenne folyva, olyan, mintha "partja" lenne a csiknak. Szinte az összes csik amit fújtál átmosott szélű, de ez meg a jobb oldali kibúvon lévő kontúros. Saját tapasztalataimból kiindulva - szerintem - túl nagy nyomással fújtál és/vagy túl közelről. A fentiek közül semmi sem olyan, ami nem lenne utólagosan is korrigálható... JA egyébként ki a gyártó? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 418615 | 2011. március 21. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nekem még mindig a kipufogóval van bajom... | |||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418614 | 2011. március 21. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 418613 | 2011. március 21. 20:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hello Csak egy ötlet de 45 után az angolok oroszok amik kísérleteztek vagy legalábbis tesztelték a német gépeket (USA-ba vittek legalább egy ta 154-t) ha már scifi akkor ilyen felségjel érdekesé tenné pl mistel de a neten tucat szám van ilyen kép | |||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 418612 | 2011. március 21. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Tudtommal a C csak rajzasztalon létezett. Valami kissé kaotikus, esetleg részben natúr fémszínű, tipikus háború végi festésre gondoltam, de még semmi konkrét elképzelésem nincs. | |||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 418611 | 2011. március 21. 11:03 | ||||||||||||||||||||||||||||
na jó szinte biztos hogy scfi mert nem találtam semmit a neten C váltózatról | |||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 418610 | 2011. március 21. 10:44 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hello Bár nem vagyok otthon fw ta 154 témában ,de a képek tanulsága szerint terveztek nappali vadász C-4 változatót (lehet hogy ez is scfi) ,de valami ilyen festésűre gondoltál | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 418609 | 2011. március 20. 22:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
1. A koszolás alatt gondolom a bemosást is érted. :) 2. Biztos, hogy terepszínű volt a kipufogó? Én ilyet még nem láttam. Szerintem jobb lenne, ha lefestenéd rozsdaszínre. | |||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 418608 | 2011. március 20. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Újra nekiugrottam a félretett 1/48-as Revell Ta-154-esemnek. Bár általában nincsenek ilyen aggályaim, de ezúttal nem akarok olyan festésmintát készíteni, amit előttem már ezren megcsináltak. A Ta-154 festésvariációi viszont nem túl gazdagok, így végül arra jutottam, hogy picit sci-fi módon, nappali nehézvadászként építem meg. Elképzelésem szerint így a lokátor, lokátorkezelő és az ő műszerei fölöslegesek. A képzeletbeli "átalakítás" 1945 nyarán mindössze abból állt volna, hogy utóbbiakat a második üléssel együtt nem építik be a gépbe, ill. nappali festéssel látják el. A fülke Eduard maratásokkal és némi saját átalakítással készül. Jelenleg itt tartok, várom a véleményeket! Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 418607 | 2011. március 20. 17:44 | ||||||||||||||||||||||||||||
usatika | Adatlap | 418606 | 2011. március 20. 16:02 | ||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 418605 | 2011. március 20. 15:03 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jó lett Kálmán! Gratula. Látszik az! És a lelkiismereted sem kutya! | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 418604 | 2011. március 20. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 418603 | 2011. március 20. 14:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Bent van a szívócső végre. Egy maradék régi Eduard kompresszortárcsát használtam fel, aminek pont jó volt az átmérője. Raktam a közepére egy kúpot is. Egyébként nem sok látszik majd belőle, de legalább tiszta a lelkiismeretem. Tudom, hogy ott van teljes hosszúságában. | |||||||||||||||||||||||||||||||
matetamas13 | Adatlap | 418602 | 2011. március 19. 19:10 | ||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418601 | 2011. március 19. 18:23 | ||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418600 | 2011. március 19. 17:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ilyen alkatrészek: fűrész, vontató kábelek, és bal oldalon (szemből) a telekód antenna vevő egysége, futó görgők.
Ezekhez később nem fogsz majd hozzá férni, festési szempontból.
Rakéták: Mosonmagyaróvár után várhatóan gyártásba kerül a mérethelyes rakéta (két változatban) készlet és pár javított alkatrész a tüzérségi részhez, készülőben a HAD stencil és magyar járművek közül is ehhez lesz kiadva az első légvédelmi jármű (széria) jelzés sor.