<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tibcsi | Adatlap | 418707 | 2011. április 12. 14:53 | ||
juge75 | Adatlap | 418706 | 2011. április 12. 13:08 | ||
Mindkét elnevezés jó. | |||||
Joce | Adatlap | 418705 | 2011. április 12. 12:59 | ||
Szia! A Hindenburg tartályokat (2250 l) az ADV verzióhoz fejlesztették ki, az 1991-es Öböl háborúban kapták meg az IDS-ek először, ha jól tudom. Üdv.: Joce | |||||
juge75 | Adatlap | 418704 | 2011. április 12. 12:57 | ||
Fin | Adatlap | 418703 | 2011. április 12. 12:03 | ||
És nem csak a nevet nem találtad el. A gép valóban szaudi, de nem photoshop. Ez akkor készülhetett, amikor TSP upgrade-en voltak a gépek az angoloknál. | |||||
EliasGabor | Adatlap | 418702 | 2011. április 12. 11:37 | ||
Royal Saudi Air Force-nak hívják. | |||||
juge75 | Adatlap | 418701 | 2011. április 12. 11:31 | ||
Photoshop, a képen a Szaudi Királyság légierejének gépe látható (RSAF-Royal Saudian Air Force). | |||||
juge75 | Adatlap | 418700 | 2011. április 12. 11:29 | ||
A jó öreg Revell maket... Ez egy áramvonalazó rész, ami együtt változik a szárny profiljával, ha nyitva készíted, be is ragaszthatod, szerintem sztirol lapból megoldható, aztán kevés surfacer. | |||||
hzsolt20 | Adatlap | 418699 | 2011. április 12. 11:20 | ||
Szia! A képeken a Hindenburg-nak nevezett 2250 literes póttartályok láthatók. Üdv. Zsolt | |||||
Barni83 | Adatlap | 418698 | 2011. április 12. 00:06 | ||
Szia! Nekem teljesen érthető, szerintem jó elgondolás! Kíváncsi vagyok a folytatásra és a végeredményre! Szerinted a putty is jó megoldás lehet?(Italeri putty-m van) A másik problémám a szárnyakon lévő póttartályokkal van.Ahogy nézegettem a letöltött képeket feltűnt, hogy a képen látható póttartályok a dobozban találhatóknál nagyobbak és a végükön csak két lefelé álló "szárny" van a négy helyett.A neten sehol nem találtam ezekre vonatkozó adatokat (űrméret, átmérő, hosszúság).Nekem csak ezeknél nagyobbak vannak (F-15-é).Olyanokat szeretnék rátenni mint képen, de ha nem marad más megoldás maradok az Italeri által adottaknál. Szerinted a második képen a brit felségjel valódi, vagy csak ügyes Photosop munka? Üdv.: Barni | |||||
Kuolema | Adatlap | 418697 | 2011. április 11. 18:19 | ||
Szia Barni! Először is köszönöm az elismerő szavakat :) Ami a szárny mögötti részt illeti, van konkrét elképzelésem. Mint már leírtam, a lyukakat belülről vékony alumíniumlemezzel fedem be. Jelenleg elég kezdetleges állapotban van, még csak most álltam neki, de teszek fel képet róla. A törzs vastagságával azért nem kell törődni, mert (mint az a mellékelt képen látszik), a szárny mögött valamilyen rugalmas anyagból (talán gumi?) készült csíkok közé húzodik be a szárny, tehát ott a valóságban nincs mélyedés. A maketten majd át kell alakítanom ezt a részt, mert az igazin nem szűkül össze hátrafelé, hanem nagyjából téglalap alakú. Miután a formát helyre igazítottam, a rést kitöltöm műgyantával, vagy két gumicsíkot ragasztok be, talán az lesz a legélethűbb. Tudom kissé zavarosan fogalmaztam, a képpekkel azért nagyjából érthető :) Remélem tudtam segíteni :) Üdv.: Kuolema | |||||
Barni83 | Adatlap | 418696 | 2011. április 10. 23:20 | ||
Szia Kuolema! Az előzőhöz elfelejtettem írni, hogy a kabin szépre sikerült! Ha a szárny mögötti részre találsz megoldást légyszi itt oszd meg velem! Én ennél a résznél borosüveg kapszulájából vágtam 2-3 mm-es csíkokat, azt ragasztottam be, de így nem frankó, mivel látszik a törzs "vastagsága". Üdv.:Barni | |||||
Kuolema | Adatlap | 418695 | 2011. április 10. 21:39 | ||
Szia Barni! Köszönöm a tippeket, megfogadom a tanácsokat. Nem tőled hallom először, hogy problémás makett, másnak is meggyűlt már vele a baja. Ami engem illet, én kifejezetten élvezem eddig az építést, komolyabb gondom nem akadt vele. A hátsó részt már régebben elkészítettem, bent van a szárny és a futóakna is. Nem bízok semmit a véletlenre, pillantragasztó és szódabikarbóna keverékével megerősítettem a futóaknák belső peremeinél, hiszen ez tartja majd a makettet. Tömítés helyet ez is megteszi :) A szárnyakkal még lesz meló, egyelőre két hatalmas lyuk tátong a gép oldalán. A szárnnyal nem fogok szórakozni, beállítom fixen (széttárva), belülre ragasztok két vékony alumínium lapot, hogy ne lehessen átlátni rajta, kívülről meg még majd kitalálom mivel imitáljam a szárny mögötti rugalmas részt. | |||||
Barni83 | Adatlap | 418694 | 2011. április 10. 15:49 | ||
Szia Kuolema! Én is nemrégiben kezdtem el építeni egy 1:48-as Italeri IDS-t(2668). 1 hete esett át az alapozáson, ha minden jól megy egy Szaudi gép lesz belőle. Ha adhatok egy két tanácsot az építéssel kapcsolatban: a hajtómű beömlők összerakása nekem nem kis fejfájásomba került: az egyik túl széles a másiknál tömíteni kellett figyelni kell az A 63-62 és A 51-52 alkatrészek felragasztásánál még mielőtt a törzsfeleket összeragasztod nézd meg a futóműgondolákat (nálam itt is tömíteni kellett) A hátsó fékezőlapokat szerintem ajánlatos nyitott állapotban megcsinálni mivel ezek az alkatrészek nem kis munkával illeszthetők a helyükre (zárt állapotban) szerintem még érdemes foglalkozni a törzs két oldalával is, ahol a szárnyak belépnek a törzsbe (hátranyilazva) a neten jó képeket találtam erről a részről, hogy is néz ki a valóságban Remélem segítettem, várjuk a további képeket! :) További jó építést: Barni | |||||
Kuolema | Adatlap | 418693 | 2011. április 10. 14:21 | ||
McFrost | Adatlap | 418692 | 2011. április 9. 11:52 | ||
joci232 | Adatlap | 418691 | 2011. április 8. 16:59 | ||
Szia! Igazad van az tényleg nincs ott :) Le is vágom... Köszönöm az észrevételt! Üdv:Papp József | |||||
laposalátét | Adatlap | 418690 | 2011. április 8. 16:57 | ||
Szia,joci232! Nagyon tuti a felépítmény,a DAC meg még jobb lesz!Gratula! Egyetlen apró hibát jeleznék csak.Az URAL üza.tartályt tartó keretén a két fület-amik függőlegesen,az alvázzal párhuzamosan állnak-vágd le.Azok nincsenek ott eredetileg,de sajnos a maketten már gyárilag ott vannak(a többi gyári hiányossággal együtt). Ne haragudj,hogy így rád rontottam ezzel. Üdv.:laposa | |||||
Roadblock | Adatlap | 418689 | 2011. április 8. 16:36 | ||
farkas469 | Adatlap | 418688 | 2011. április 7. 20:46 | ||
Oké, megnyugodttam! | |||||
joci232 | Adatlap | 418687 | 2011. április 7. 20:36 | ||
Üdv! egy pötty ragasztó fogja:) egy pillanat alatt szétszedhető az egész Azért raktam igy össze hogy vizuálisan "lássam" a dolgokat. | |||||
farkas469 | Adatlap | 418686 | 2011. április 7. 20:29 | ||
Joci232! Ne haragudi, de ha előre felrakod az üvegkeretet akkor hogy fogod beragasztani biztonságosan az üvegeket? Én ezt a módszert nem ismerem... Egyébként vagány lesz. Üdv. Farkas Tibor | |||||
Gyöngyösi | Adatlap | 418685 | 2011. április 7. 15:47 | ||
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, igazából zsindelyen is meg nádon is gondolkoztam, azt nem tudom még, hogy 72-es méretarányban melyiket lenne könnyebb megcsinálni, mert akkor egyelőre az egyszerűbbel próbálkoznék. | |||||
joci232 | Adatlap | 418684 | 2011. április 6. 20:57 | ||
atu71 | Adatlap | 418683 | 2011. április 6. 20:57 | ||
Hello! Szep lett,talan meg egy keves port elbirna. Gratulalok. | |||||
Luthor | Adatlap | 418682 | 2011. április 6. 20:49 | ||
MoonEmperor | Adatlap | 418681 | 2011. április 6. 19:16 | ||
Roadblock | Adatlap | 418680 | 2011. április 5. 13:45 | ||
Bocs, parasztház=nádtető leegyszerűsitéssel éltem... | |||||
juge75 | Adatlap | 418679 | 2011. április 5. 13:19 | ||
Létezik ilyen mintázatú sztirol is (Zsindely), de házilag karton papír lemezekből tudsz gyártani, amit fel ragasztasz egy nagyobb lemezre. Nem nád tetőre gondoltál? Lapos ecset. | |||||
hangagyula | Adatlap | 418678 | 2011. április 5. 13:14 | ||
Szia Gyöngyösi.Szerintem csiszolópapírt használj.Hasonló a felülete. | |||||
Freddy | Adatlap | 418677 | 2011. április 5. 13:12 | ||
(A zsindely az a kis falapocska, a zsúp a ,,szőrös") Kartont, vagy sztirolt. Ha nagyon bele akarsz merülni, akkor egy kis részt megcsinálsz, aztán gyantából sokszorosítod, és mozaikként pakolod fel. | |||||
unicellular | Adatlap | 418676 | 2011. április 5. 12:55 | ||
A zsindely nem szőrös. | |||||
Roadblock | Adatlap | 418675 | 2011. április 5. 12:47 | ||
ecsetszőrt pl. | |||||
Gyöngyösi | Adatlap | 418674 | 2011. április 5. 12:41 | ||
Hali mindenkinek, diorámához, parasztház zsindelytetejéhez mit ajánlanátok? | |||||
denkmeyer | Adatlap | 418673 | 2011. április 5. 10:04 | ||
A 25-ös tamiya, vagy academy? esetleg motoros? d | |||||
Cosworth1981 | Adatlap | 418672 | 2011. április 4. 19:07 | ||
Majdnem.:) 1/72 és 1/25 | |||||
denkmeyer | Adatlap | 418671 | 2011. április 4. 09:04 | ||
atu71 | Adatlap | 418670 | 2011. április 2. 17:53 | ||
McFrost | Adatlap | 418669 | 2011. április 2. 11:46 | ||
Cosworth1981 | Adatlap | 418668 | 2011. április 2. 11:24 | ||
Hubcsi | Adatlap | 418667 | 2011. április 1. 22:58 | ||
kinggi | Adatlap | 418666 | 2011. március 31. 20:25 | ||
Szia Szerintem jól áll, nekem a Pumámon így van ( Ugyan az a torony) | |||||
Gruandag | Adatlap | 418665 | 2011. március 31. 15:13 | ||
Sziasztok! Nálam HobbyBoss Leopard készülget...egy kérdésem lenne:a ködvetők jól állnak rajta?úgy pozicionáltam őket,ahogy az útmutató mutatta,de nekem mégis gyanús,más makettokon pont fordítva láttam,a legfelső állt befelé,és a legalsó állt a legjobban kifele.Meg tudja valaki mondani nekem,hogy jól állnak-e azok a ködvetők? | |||||
McFrost | Adatlap | 418664 | 2011. március 30. 17:45 | ||
Helló! Az még nincs kész, azért fekete. Van még pár apróság rajta, amit meg kell csinálnom. McF | |||||
step | Adatlap | 418663 | 2011. március 30. 16:46 | ||
juge75 | Adatlap | 418662 | 2011. március 29. 13:24 | ||
juge75 | Adatlap | 418661 | 2011. március 29. 13:21 | ||
Sajnos, most a Nordland-nál is csak elő rendelhető. Ebben a pillanatban néztem én is... Hamar el kapkodják. | |||||
Amon | Adatlap | 418660 | 2011. március 29. 13:12 | ||
Hobbyesan jelenleg nincs, de a Nordlandnak egész korrekt árai vannak. | |||||
juge75 | Adatlap | 418659 | 2011. március 29. 12:33 | ||
Friult a SAS-ból, vagy közvetlenül a gyártótól, Masterclub görgőt a Hobby Easy, vagy a Nordland Modell áruházakból (web) tudsz szerezni. | |||||
Amon | Adatlap | 418658 | 2011. március 29. 12:24 | ||
A szerszámok.. azok majd festés után. A görgőket igyekszem lecserélni gyantára, ha tudok valahonnan szerezni, meg friul láncot. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Így van. Az alábbi kép alatt a következő infók olvashatók:
UK - Air Force
Panavia Tornado IDS
Off-Airport - Machynlleth Loop area
UK - Wales, March 18, 2008
Remark
Photographer
ZK113 (cn 878/CS026/3430) BAE Tornado Sustainment Program (TSP) IDS painted in RSAF colours turns north towards Bala and back home to Lancashire.