<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
us fighter | Adatlap | 418738 | 2011. április 14. 21:06 | ||||||||||||||||||||||||
Kösz | |||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418737 | 2011. április 14. 20:11 | ||||||||||||||||||||||||
us fighter | Adatlap | 418736 | 2011. április 14. 16:45 | ||||||||||||||||||||||||
Kösz mindenkinek a hozzászólásokat annyit még el kell mondani hogy az ihlet qiez makettjétől jött. Üdv,us fighter | |||||||||||||||||||||||||||
Marcell 0708 | Adatlap | 418735 | 2011. április 14. 16:12 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv! Igazatok van, qiez tényleg sokkal jobban csinálta, de nekem a másik is teszik. | |||||||||||||||||||||||||||
DrJoci | Adatlap | 418729 | 2011. április 14. 10:59 | ||||||||||||||||||||||||
Lehet ,hogy a festés nem tökéletes ,de bárki munkájában hibát lehet találni...( még az ennyimben is XD) ja és "névtelenül" könnyű osztani az észt. amit a harckocsin hibát észrevettem az a futógörgő gumifelületének túlfejlődése ,de ezt 10 perc alatt orvosolni lehet :) homokszín és pár ecset vonás :) makettinfo.hu/upload/201104/tn_800x600_1273504_38404_Vagolap02.jpg /juge75-től lopva/ a képeken és qiez által alkotott pillanat viszont nem ugyan az :) szerintem qiezé talán kicsit későbbi :) | |||||||||||||||||||||||||||
qiez | Adatlap | 418725 | 2011. április 14. 06:35 | ||||||||||||||||||||||||
Helló! Szerintem jó úton haladsz, csak finomítani kell még egy kicsit a torkolattűz színein. Én így oldottam meg anno. | |||||||||||||||||||||||||||
DrJoci | Adatlap | 418723 | 2011. április 14. 03:20 | ||||||||||||||||||||||||
Hát igen így színesben más illetve azért más összetételű robbanószert alkalmaznak a "malcaokban" mint pl 44-45 környékén (gondolom én) habár most kifejezetten M1A1 -ről van szó viszont ezeken a képeken ugyan az a pillanat van lefényképezve. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418722 | 2011. április 14. 01:47 | ||||||||||||||||||||||||
Egy pár igazi torkolat tűz. | |||||||||||||||||||||||||||
us fighter | Adatlap | 418718 | 2011. április 13. 21:44 | ||||||||||||||||||||||||
1:72 ja és a torkolattűz után úgy ragadt a kezem mint hogyha pillanat ragasztóval kentem volna be:))) Üdv | |||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 418717 | 2011. április 13. 20:41 | ||||||||||||||||||||||||
1:48-as gépen elég hülyén nézne ki az 1:72-es póttartály :) | |||||||||||||||||||||||||||
Marcell 0708 | Adatlap | 418716 | 2011. április 13. 20:05 | ||||||||||||||||||||||||
Nekem nagyon bejön :) Nagyon élethű lett a torkolat tűz. Milyen méretarány? | |||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 418715 | 2011. április 13. 17:24 | ||||||||||||||||||||||||
us fighter | Adatlap | 418714 | 2011. április 13. 17:02 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Na hát nálam ez készült el legutoljára.Egy M1A2 Abrams ami nem különleges így önmagában de feldobtam egy kis torkolattűzzel ami már igen mutatóssá teszi (szerintem).A címkén pedig a "Target located... Fire!" szöveg található.Na de most beszéljenek a képek. Ja igen és még annyit hogy a homokot liszt és festék* keverékéből csináltam.*89-es revell bézs. | |||||||||||||||||||||||||||
us fighter | Adatlap | 418713 | 2011. április 13. 16:59 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Na hát nálam ez készült el legutoljára.Egy M1A2 Abrams ami nem különleges így önmagában de feldobtam egy kis torkolattűzzel ami már igen mutatóssá teszi (szerintem).A címkén pedig a "Target located... Fire!" szöveg található.Na de most beszéljenek a képek. Ja igen és még annyit hogy a homokot liszt és festék* keverékéből csináltam.*89-es revell bézs. | |||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 418712 | 2011. április 13. 14:28 | ||||||||||||||||||||||||
Barni! A revell a 72-es GR1. készleteihez ad ilyen póttankot! Csak a GR1! Hátha valaki nem használta fel... | |||||||||||||||||||||||||||
Barni83 | Adatlap | 418711 | 2011. április 13. 01:45 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Kuolema! Köszönöm a jó tanácsot és meg is fogadom! Mivel idén nekem sajnos kimarad a Móvári kiállítás, ezért nem tudok onnét beszerezni póttartályokat, marad az Italeri által adott. A többieknek köszönöm a felvilágosítást! Barni | |||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 418710 | 2011. április 12. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Barni! Nem vagyok egy nagy Tornado-szakértő, úgyhogy a póttartályra és a képekre vonatkozó kérdéseidre sajnos nem tudok válaszolni. Ami engem illet, nem fogom bonyolítani a dolgot, hiszek az Italeri-nek, hogy van ilyen póttertály is (mert gondolom nem csak egyfélét használnak), és azt rakom a makettre, amit mellékeltek. A tömítőpasztával vigyázni kell, nem arra találták ki, hogy nagy felületű, mély lyukakba tömjük. Egyszer már megszívtam (igaz, én Revell-t használok), egy Ju-88-as szárnyainak a helyére nyomtam, és egész addig nem is volt vele semmi baj, míg teljesen meg nem száradt. Akkor elkezdett gyönyörűségesen szétrepedezni, én meg fogtam a fejem, hogy mennyi tömítőt elpazaroltam. Miután kipucoltam, a lyukat kétkomponensű epoxy-gyantával töltöttem ki (modellboltokban lehet kapni, habgépek ragasztásához használják). Sokáig tartott, mire megkötött, de végül jóval erősebb lett, mint a makett műanyaga. Szóval lehet kísérletezni, csak nehogy pofáraesés legyen a vége :) Üdv.: Kuolema | |||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 418709 | 2011. április 12. 15:04 | ||||||||||||||||||||||||
Gyerekek, ne komolytalankodjunk! :)) A képek valódiak. :) | |||||||||||||||||||||||||||
Luthor | Adatlap | 418708 | 2011. április 12. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||
Megkockáztatom, hogy a második kép ráadásul egy makettről készült. A terepmintázat átszóródása, az apró feliratok, a kabintető festett részei, a hajtómű... mind-mind elég gyanús. Ha kinagyítjátok, látható a gép kontúrja körül pár pixelnyi zizis "keret", ahogy az eredeti háttérről kimásolták. Ennyi erővel a felségjel is lehet kamu, ehhez nem értek. | |||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 418707 | 2011. április 12. 14:53 | ||||||||||||||||||||||||
Így van. Az alábbi kép alatt a következő infók olvashatók: UK - Air Force Panavia Tornado IDS Off-Airport - Machynlleth Loop area UK - Wales, March 18, 2008 Remark Photographer ZK113 (cn 878/CS026/3430) BAE Tornado Sustainment Program (TSP) IDS painted in RSAF colours turns north towards Bala and back home to Lancashire. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418706 | 2011. április 12. 13:08 | ||||||||||||||||||||||||
Mindkét elnevezés jó. | |||||||||||||||||||||||||||
Joce | Adatlap | 418705 | 2011. április 12. 12:59 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! A Hindenburg tartályokat (2250 l) az ADV verzióhoz fejlesztették ki, az 1991-es Öböl háborúban kapták meg az IDS-ek először, ha jól tudom. Üdv.: Joce | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418704 | 2011. április 12. 12:57 | ||||||||||||||||||||||||
Fin | Adatlap | 418703 | 2011. április 12. 12:03 | ||||||||||||||||||||||||
És nem csak a nevet nem találtad el. A gép valóban szaudi, de nem photoshop. Ez akkor készülhetett, amikor TSP upgrade-en voltak a gépek az angoloknál. | |||||||||||||||||||||||||||
EliasGabor | Adatlap | 418702 | 2011. április 12. 11:37 | ||||||||||||||||||||||||
Royal Saudi Air Force-nak hívják. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418701 | 2011. április 12. 11:31 | ||||||||||||||||||||||||
Photoshop, a képen a Szaudi Királyság légierejének gépe látható (RSAF-Royal Saudian Air Force). | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418700 | 2011. április 12. 11:29 | ||||||||||||||||||||||||
A jó öreg Revell maket... Ez egy áramvonalazó rész, ami együtt változik a szárny profiljával, ha nyitva készíted, be is ragaszthatod, szerintem sztirol lapból megoldható, aztán kevés surfacer. | |||||||||||||||||||||||||||
hzsolt20 | Adatlap | 418699 | 2011. április 12. 11:20 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! A képeken a Hindenburg-nak nevezett 2250 literes póttartályok láthatók. Üdv. Zsolt | |||||||||||||||||||||||||||
Barni83 | Adatlap | 418698 | 2011. április 12. 00:06 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Nekem teljesen érthető, szerintem jó elgondolás! Kíváncsi vagyok a folytatásra és a végeredményre! Szerinted a putty is jó megoldás lehet?(Italeri putty-m van) A másik problémám a szárnyakon lévő póttartályokkal van.Ahogy nézegettem a letöltött képeket feltűnt, hogy a képen látható póttartályok a dobozban találhatóknál nagyobbak és a végükön csak két lefelé álló "szárny" van a négy helyett.A neten sehol nem találtam ezekre vonatkozó adatokat (űrméret, átmérő, hosszúság).Nekem csak ezeknél nagyobbak vannak (F-15-é).Olyanokat szeretnék rátenni mint képen, de ha nem marad más megoldás maradok az Italeri által adottaknál. Szerinted a második képen a brit felségjel valódi, vagy csak ügyes Photosop munka? Üdv.: Barni | |||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 418697 | 2011. április 11. 18:19 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Barni! Először is köszönöm az elismerő szavakat :) Ami a szárny mögötti részt illeti, van konkrét elképzelésem. Mint már leírtam, a lyukakat belülről vékony alumíniumlemezzel fedem be. Jelenleg elég kezdetleges állapotban van, még csak most álltam neki, de teszek fel képet róla. A törzs vastagságával azért nem kell törődni, mert (mint az a mellékelt képen látszik), a szárny mögött valamilyen rugalmas anyagból (talán gumi?) készült csíkok közé húzodik be a szárny, tehát ott a valóságban nincs mélyedés. A maketten majd át kell alakítanom ezt a részt, mert az igazin nem szűkül össze hátrafelé, hanem nagyjából téglalap alakú. Miután a formát helyre igazítottam, a rést kitöltöm műgyantával, vagy két gumicsíkot ragasztok be, talán az lesz a legélethűbb. Tudom kissé zavarosan fogalmaztam, a képpekkel azért nagyjából érthető :) Remélem tudtam segíteni :) Üdv.: Kuolema | |||||||||||||||||||||||||||
Barni83 | Adatlap | 418696 | 2011. április 10. 23:20 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Kuolema! Az előzőhöz elfelejtettem írni, hogy a kabin szépre sikerült! Ha a szárny mögötti részre találsz megoldást légyszi itt oszd meg velem! Én ennél a résznél borosüveg kapszulájából vágtam 2-3 mm-es csíkokat, azt ragasztottam be, de így nem frankó, mivel látszik a törzs "vastagsága". Üdv.:Barni | |||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 418695 | 2011. április 10. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Barni! Köszönöm a tippeket, megfogadom a tanácsokat. Nem tőled hallom először, hogy problémás makett, másnak is meggyűlt már vele a baja. Ami engem illet, én kifejezetten élvezem eddig az építést, komolyabb gondom nem akadt vele. A hátsó részt már régebben elkészítettem, bent van a szárny és a futóakna is. Nem bízok semmit a véletlenre, pillantragasztó és szódabikarbóna keverékével megerősítettem a futóaknák belső peremeinél, hiszen ez tartja majd a makettet. Tömítés helyet ez is megteszi :) A szárnyakkal még lesz meló, egyelőre két hatalmas lyuk tátong a gép oldalán. A szárnnyal nem fogok szórakozni, beállítom fixen (széttárva), belülre ragasztok két vékony alumínium lapot, hogy ne lehessen átlátni rajta, kívülről meg még majd kitalálom mivel imitáljam a szárny mögötti rugalmas részt. | |||||||||||||||||||||||||||
Barni83 | Adatlap | 418694 | 2011. április 10. 15:49 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Kuolema! Én is nemrégiben kezdtem el építeni egy 1:48-as Italeri IDS-t(2668). 1 hete esett át az alapozáson, ha minden jól megy egy Szaudi gép lesz belőle. Ha adhatok egy két tanácsot az építéssel kapcsolatban: a hajtómű beömlők összerakása nekem nem kis fejfájásomba került: az egyik túl széles a másiknál tömíteni kellett figyelni kell az A 63-62 és A 51-52 alkatrészek felragasztásánál még mielőtt a törzsfeleket összeragasztod nézd meg a futóműgondolákat (nálam itt is tömíteni kellett) A hátsó fékezőlapokat szerintem ajánlatos nyitott állapotban megcsinálni mivel ezek az alkatrészek nem kis munkával illeszthetők a helyükre (zárt állapotban) szerintem még érdemes foglalkozni a törzs két oldalával is, ahol a szárnyak belépnek a törzsbe (hátranyilazva) a neten jó képeket találtam erről a részről, hogy is néz ki a valóságban Remélem segítettem, várjuk a további képeket! :) További jó építést: Barni | |||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 418693 | 2011. április 10. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418692 | 2011. április 9. 11:52 | ||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418691 | 2011. április 8. 16:59 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Igazad van az tényleg nincs ott :) Le is vágom... Köszönöm az észrevételt! Üdv:Papp József | |||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 418690 | 2011. április 8. 16:57 | ||||||||||||||||||||||||
Szia,joci232! Nagyon tuti a felépítmény,a DAC meg még jobb lesz!Gratula! Egyetlen apró hibát jeleznék csak.Az URAL üza.tartályt tartó keretén a két fület-amik függőlegesen,az alvázzal párhuzamosan állnak-vágd le.Azok nincsenek ott eredetileg,de sajnos a maketten már gyárilag ott vannak(a többi gyári hiányossággal együtt). Ne haragudj,hogy így rád rontottam ezzel. Üdv.:laposa | |||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418689 | 2011. április 8. 16:36 | ||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 418688 | 2011. április 7. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||
Oké, megnyugodttam! | |||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418687 | 2011. április 7. 20:36 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv! egy pötty ragasztó fogja:) egy pillanat alatt szétszedhető az egész Azért raktam igy össze hogy vizuálisan "lássam" a dolgokat. | |||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 418686 | 2011. április 7. 20:29 | ||||||||||||||||||||||||
Joci232! Ne haragudi, de ha előre felrakod az üvegkeretet akkor hogy fogod beragasztani biztonságosan az üvegeket? Én ezt a módszert nem ismerem... Egyébként vagány lesz. Üdv. Farkas Tibor | |||||||||||||||||||||||||||
Gyöngyösi | Adatlap | 418685 | 2011. április 7. 15:47 | ||||||||||||||||||||||||
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, igazából zsindelyen is meg nádon is gondolkoztam, azt nem tudom még, hogy 72-es méretarányban melyiket lenne könnyebb megcsinálni, mert akkor egyelőre az egyszerűbbel próbálkoznék. | |||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418684 | 2011. április 6. 20:57 | ||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 418683 | 2011. április 6. 20:57 | ||||||||||||||||||||||||
Hello! Szep lett,talan meg egy keves port elbirna. Gratulalok. | |||||||||||||||||||||||||||
Luthor | Adatlap | 418682 | 2011. április 6. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||
MoonEmperor | Adatlap | 418681 | 2011. április 6. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418680 | 2011. április 5. 13:45 | ||||||||||||||||||||||||
Bocs, parasztház=nádtető leegyszerűsitéssel éltem... | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418679 | 2011. április 5. 13:19 | ||||||||||||||||||||||||
Létezik ilyen mintázatú sztirol is (Zsindely), de házilag karton papír lemezekből tudsz gyártani, amit fel ragasztasz egy nagyobb lemezre. Nem nád tetőre gondoltál? Lapos ecset. | |||||||||||||||||||||||||||
hangagyula | Adatlap | 418678 | 2011. április 5. 13:14 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Gyöngyösi.Szerintem csiszolópapírt használj.Hasonló a felülete. | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 418677 | 2011. április 5. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||
(A zsindely az a kis falapocska, a zsúp a ,,szőrös") Kartont, vagy sztirolt. Ha nagyon bele akarsz merülni, akkor egy kis részt megcsinálsz, aztán gyantából sokszorosítod, és mozaikként pakolod fel. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |