<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Barni83 | Adatlap | 418698 | 2011. április 12. 00:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 418697 | 2011. április 11. 18:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Barni! Először is köszönöm az elismerő szavakat :) Ami a szárny mögötti részt illeti, van konkrét elképzelésem. Mint már leírtam, a lyukakat belülről vékony alumíniumlemezzel fedem be. Jelenleg elég kezdetleges állapotban van, még csak most álltam neki, de teszek fel képet róla. A törzs vastagságával azért nem kell törődni, mert (mint az a mellékelt képen látszik), a szárny mögött valamilyen rugalmas anyagból (talán gumi?) készült csíkok közé húzodik be a szárny, tehát ott a valóságban nincs mélyedés. A maketten majd át kell alakítanom ezt a részt, mert az igazin nem szűkül össze hátrafelé, hanem nagyjából téglalap alakú. Miután a formát helyre igazítottam, a rést kitöltöm műgyantával, vagy két gumicsíkot ragasztok be, talán az lesz a legélethűbb. Tudom kissé zavarosan fogalmaztam, a képpekkel azért nagyjából érthető :) Remélem tudtam segíteni :) Üdv.: Kuolema | |||||||||||||||||||||||||||||||
Barni83 | Adatlap | 418696 | 2011. április 10. 23:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Kuolema! Az előzőhöz elfelejtettem írni, hogy a kabin szépre sikerült! Ha a szárny mögötti részre találsz megoldást légyszi itt oszd meg velem! Én ennél a résznél borosüveg kapszulájából vágtam 2-3 mm-es csíkokat, azt ragasztottam be, de így nem frankó, mivel látszik a törzs "vastagsága". Üdv.:Barni | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 418695 | 2011. április 10. 21:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Barni! Köszönöm a tippeket, megfogadom a tanácsokat. Nem tőled hallom először, hogy problémás makett, másnak is meggyűlt már vele a baja. Ami engem illet, én kifejezetten élvezem eddig az építést, komolyabb gondom nem akadt vele. A hátsó részt már régebben elkészítettem, bent van a szárny és a futóakna is. Nem bízok semmit a véletlenre, pillantragasztó és szódabikarbóna keverékével megerősítettem a futóaknák belső peremeinél, hiszen ez tartja majd a makettet. Tömítés helyet ez is megteszi :) A szárnyakkal még lesz meló, egyelőre két hatalmas lyuk tátong a gép oldalán. A szárnnyal nem fogok szórakozni, beállítom fixen (széttárva), belülre ragasztok két vékony alumínium lapot, hogy ne lehessen átlátni rajta, kívülről meg még majd kitalálom mivel imitáljam a szárny mögötti rugalmas részt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Barni83 | Adatlap | 418694 | 2011. április 10. 15:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Kuolema! Én is nemrégiben kezdtem el építeni egy 1:48-as Italeri IDS-t(2668). 1 hete esett át az alapozáson, ha minden jól megy egy Szaudi gép lesz belőle. Ha adhatok egy két tanácsot az építéssel kapcsolatban: a hajtómű beömlők összerakása nekem nem kis fejfájásomba került: az egyik túl széles a másiknál tömíteni kellett figyelni kell az A 63-62 és A 51-52 alkatrészek felragasztásánál még mielőtt a törzsfeleket összeragasztod nézd meg a futóműgondolákat (nálam itt is tömíteni kellett) A hátsó fékezőlapokat szerintem ajánlatos nyitott állapotban megcsinálni mivel ezek az alkatrészek nem kis munkával illeszthetők a helyükre (zárt állapotban) szerintem még érdemes foglalkozni a törzs két oldalával is, ahol a szárnyak belépnek a törzsbe (hátranyilazva) a neten jó képeket találtam erről a részről, hogy is néz ki a valóságban Remélem segítettem, várjuk a további képeket! :) További jó építést: Barni | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 418693 | 2011. április 10. 14:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418692 | 2011. április 9. 11:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418691 | 2011. április 8. 16:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Igazad van az tényleg nincs ott :) Le is vágom... Köszönöm az észrevételt! Üdv:Papp József | |||||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 418690 | 2011. április 8. 16:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia,joci232! Nagyon tuti a felépítmény,a DAC meg még jobb lesz!Gratula! Egyetlen apró hibát jeleznék csak.Az URAL üza.tartályt tartó keretén a két fület-amik függőlegesen,az alvázzal párhuzamosan állnak-vágd le.Azok nincsenek ott eredetileg,de sajnos a maketten már gyárilag ott vannak(a többi gyári hiányossággal együtt). Ne haragudj,hogy így rád rontottam ezzel. Üdv.:laposa | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418689 | 2011. április 8. 16:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 418688 | 2011. április 7. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Oké, megnyugodttam! | |||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418687 | 2011. április 7. 20:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdv! egy pötty ragasztó fogja:) egy pillanat alatt szétszedhető az egész Azért raktam igy össze hogy vizuálisan "lássam" a dolgokat. | |||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 418686 | 2011. április 7. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Joci232! Ne haragudi, de ha előre felrakod az üvegkeretet akkor hogy fogod beragasztani biztonságosan az üvegeket? Én ezt a módszert nem ismerem... Egyébként vagány lesz. Üdv. Farkas Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gyöngyösi | Adatlap | 418685 | 2011. április 7. 15:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, igazából zsindelyen is meg nádon is gondolkoztam, azt nem tudom még, hogy 72-es méretarányban melyiket lenne könnyebb megcsinálni, mert akkor egyelőre az egyszerűbbel próbálkoznék. | |||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418684 | 2011. április 6. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 418683 | 2011. április 6. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hello! Szep lett,talan meg egy keves port elbirna. Gratulalok. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Luthor | Adatlap | 418682 | 2011. április 6. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
MoonEmperor | Adatlap | 418681 | 2011. április 6. 19:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418680 | 2011. április 5. 13:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Bocs, parasztház=nádtető leegyszerűsitéssel éltem... | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418679 | 2011. április 5. 13:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Létezik ilyen mintázatú sztirol is (Zsindely), de házilag karton papír lemezekből tudsz gyártani, amit fel ragasztasz egy nagyobb lemezre. Nem nád tetőre gondoltál? Lapos ecset. | |||||||||||||||||||||||||||||||
hangagyula | Adatlap | 418678 | 2011. április 5. 13:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyöngyösi.Szerintem csiszolópapírt használj.Hasonló a felülete. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 418677 | 2011. április 5. 13:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
(A zsindely az a kis falapocska, a zsúp a ,,szőrös") Kartont, vagy sztirolt. Ha nagyon bele akarsz merülni, akkor egy kis részt megcsinálsz, aztán gyantából sokszorosítod, és mozaikként pakolod fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||
unicellular | Adatlap | 418676 | 2011. április 5. 12:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A zsindely nem szőrös. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 418675 | 2011. április 5. 12:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
ecsetszőrt pl. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gyöngyösi | Adatlap | 418674 | 2011. április 5. 12:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hali mindenkinek, diorámához, parasztház zsindelytetejéhez mit ajánlanátok? | |||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 418673 | 2011. április 5. 10:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A 25-ös tamiya, vagy academy? esetleg motoros? d | |||||||||||||||||||||||||||||||
Cosworth1981 | Adatlap | 418672 | 2011. április 4. 19:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Majdnem.:) 1/72 és 1/25 | |||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 418671 | 2011. április 4. 09:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 418670 | 2011. április 2. 17:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418669 | 2011. április 2. 11:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Cosworth1981 | Adatlap | 418668 | 2011. április 2. 11:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 418667 | 2011. április 1. 22:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418666 | 2011. március 31. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Szerintem jól áll, nekem a Pumámon így van ( Ugyan az a torony) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gruandag | Adatlap | 418665 | 2011. március 31. 15:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nálam HobbyBoss Leopard készülget...egy kérdésem lenne:a ködvetők jól állnak rajta?úgy pozicionáltam őket,ahogy az útmutató mutatta,de nekem mégis gyanús,más makettokon pont fordítva láttam,a legfelső állt befelé,és a legalsó állt a legjobban kifele.Meg tudja valaki mondani nekem,hogy jól állnak-e azok a ködvetők? | |||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418664 | 2011. március 30. 17:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Helló! Az még nincs kész, azért fekete. Van még pár apróság rajta, amit meg kell csinálnom. McF | |||||||||||||||||||||||||||||||
step | Adatlap | 418663 | 2011. március 30. 16:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418662 | 2011. március 29. 13:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418661 | 2011. március 29. 13:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sajnos, most a Nordland-nál is csak elő rendelhető. Ebben a pillanatban néztem én is... Hamar el kapkodják. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 418660 | 2011. március 29. 13:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hobbyesan jelenleg nincs, de a Nordlandnak egész korrekt árai vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418659 | 2011. március 29. 12:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Friult a SAS-ból, vagy közvetlenül a gyártótól, Masterclub görgőt a Hobby Easy, vagy a Nordland Modell áruházakból (web) tudsz szerezni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 418658 | 2011. március 29. 12:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A szerszámok.. azok majd festés után. A görgőket igyekszem lecserélni gyantára, ha tudok valahonnan szerezni, meg friul láncot. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418657 | 2011. március 29. 12:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Javasolnám neked, hogy pár alkatrészt még ne rögzíts. Ilyen alkatrészek: fűrész, vontató kábelek, és bal oldalon (szemből) a telekód antenna vevő egysége, futó görgők. Ezekhez később nem fogsz majd hozzá férni, festési szempontból. Rakéták: Mosonmagyaróvár után várhatóan gyártásba kerül a mérethelyes rakéta (két változatban) készlet és pár javított alkatrész a tüzérségi részhez, készülőben a HAD stencil és magyar járművek közül is ehhez lesz kiadva az első légvédelmi jármű (széria) jelzés sor. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 418656 | 2011. március 29. 05:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szép jó reggelt mindenkinek! Tegnap haladtam a Trumpi SAM-6-tal. Maga az építéssel nincs gond, de oda kell figyelni rendesen. Sok az apró finom sorja. Nem mellesleg néha letörném a kezét a Trumpi tervezőinek! Vannak alkatrészek amik gyönyörűen illeszkednek és van ahol nem győz faragni az ember. A képeket még este készítettem azért olyan amilyen. Na akkor képek: | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 418655 | 2011. március 28. 13:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A kipugogó miért fekete? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 418654 | 2011. március 27. 23:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418653 | 2011. március 27. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Gruandag | Adatlap | 418652 | 2011. március 27. 16:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
stemi | Adatlap | 418650 | 2011. március 26. 07:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
erre nincsenek szavak!:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418649 | 2011. március 26. 05:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
ZSU-23-4V1 Silka, természetesen Magyar jármű lesz. A torony és vezetőtér belső Trakz gyártmány, a orr páncél üzemanyagot és az akkumulátor teret védő lemeze saját gyártmány. A motor (V-6 R) hűtő rendszere és a kipufogó saját kreáció, a rácsozat kerete Slyizs Péter (Slypí) barátomat dicséri, ő segített a tervezésben és a gyártásban, maga a rács pedig az ABER S 26 háló maratása (gyönyörű!), amit forrasztással rögzítettem a keretre, majd szikével vágtam körbe, végül, ahogyan az eredetit is, csavarokkal rögzítettem (Masterclub, 0,5-ös hat lap fejű). Ami hiányzott a belsőből: el készítettem a parancsnok pisztoly fogantyú elsütő szerkezetét, ennek helye és maga a szerkezet is hiányzik, pótoltam a optikai rendszer gumi nézőkét, és a parancsnoki pult műszereinek lábtól védő lemezeit. Az ülések párnái eredetileg barna-fekete és ezek árnyalatai színű bőr üléspárnát kaptak, ezt a toronyban zsák vászontól a sátor-ponyva anyagáig mindennel bevonták, takarták a kopás miatt, ezért olyan sokféle (ez gyakori volt) az ülés színe, bár a készlet a Dragon makettjéhez készült, illesztése még sem tökéletes, sokat kell faragni. A makettbe az eredeti készlet másolata került (az eredeti dobozban figyel, mert elég ritka). | |||||||||||||||||||||||||||||||
zoltan88 | Adatlap | 418648 | 2011. március 26. 01:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm juge75, lgz1904 és atis76 a FAQ MIG-el kapcsolatos segítséget! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szia!
Nekem teljesen érthető, szerintem jó elgondolás!
Kíváncsi vagyok a folytatásra és a végeredményre!
Szerinted a putty is jó megoldás lehet?(Italeri putty-m van)
A másik problémám a szárnyakon lévő póttartályokkal van.Ahogy nézegettem a letöltött képeket feltűnt, hogy a képen látható póttartályok a dobozban találhatóknál nagyobbak és a végükön csak két lefelé álló "szárny" van a négy helyett.A neten sehol nem találtam ezekre vonatkozó adatokat (űrméret, átmérő, hosszúság).Nekem csak ezeknél nagyobbak vannak (F-15-é).Olyanokat szeretnék rátenni mint képen, de ha nem marad más megoldás maradok az Italeri által adottaknál.
Szerinted a második képen a brit felségjel valódi, vagy csak ügyes Photosop munka?
Üdv.: Barni