/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
juge75 419141 2011. május 27. 16:42
Válasz erre
DSC09537
DSC09537
DSC09540
DSC09540
DSC08302
DSC08302

És az eredeti elem.
juge75 419140 2011. május 27. 16:41
Válasz erre
Kép 1141
Kép 1141
Kép 1142
Kép 1142
Kép 1143
Kép 1143
Kép 1144
Kép 1144
Kép 1145
Kép 1145
Kép 1146
Kép 1146
Kép 1147
Kép 1147
Kép 1148
Kép 1148
Kép 1149
Kép 1149

RPK-1N, apróságok.
SENNÁS 419139 2011. május 27. 09:36
Válasz erre
P1060062
P1060062
P1060064
P1060064
P1060072
P1060072
P1060074
P1060074
Tanks
Tanks

Szia Hobbista.Ez van
Amon 419138 2011. május 26. 15:18
Válasz erre
romeo 419137 2011. május 26. 13:51
Válasz erre
tn_800x600_1286069_91540_eredeti___118
tn_800x600_1286069_91540_eredeti___118

Jé, ez is a 118-as...
páncélos 419136 2011. május 26. 13:40
Válasz erre
T-54
T-54
T-55A
T-55A

Annyit hozzáfűznék én is, hogy a Tamiya alapnak a legjobb.
Az alap 55 még rendelkezett homlokgéppuskával, de ahogyan az T-54-nél így a korai 55-nél is elhagyták és befalazták.
A T-55A szintén elkészíthető. Az AM már csak saját alkatrészgyártással, vagy a méregdrága Panzershop kiegészítővel. Ez utóbbinál a kötényezésbe be kell építeni a fellépő részeket, amit a makettnél elhagytak, illetve az egész első sárvédő (oldalkötényével együtt) csere.
A belső tér hiánya és a búvónyílások kidolgozatlansága miatt csak zártan, vagy pluszként vásárolt belsőtérrel feljavítva lehetséges, a nyitott kivitel.
Az eredeti kocsikon a lánctalpat folyamatosan cserélték, a 72-nél alkalmazottéra, de még így is szép számmal került lángvágó alá eredeti lánccal kocsi. Mellékelek két képet, ahol, már új típusú lánctalppal szerelt 54 és 55 látható. Ha lánctalp, akkor Friulmodel T-72-es lánca nagyon szép, de a csillagkereket nem szabad felhasználni, csak a fogas koszorú lenne jó, de azt külön nem adják.
Grande 419135 2011. május 26. 13:35
Válasz erre
Freddy 419134 2011. május 26. 13:25
Válasz erre
Itt van is review átalakítóról:
olivier.carneau.free.fr/gb_version/index.htm
(linkelhetetlen fos oldal, főcímben review pont, és ott ki lehet keresni, Conversions alpont a táblázatban)
Nem mondom, hogy 100%-osan jó, de a lényeg úgy látom benne van.
Freddy 419133 2011. május 26. 13:25
Válasz erre
Itt van is review átalakítóról:
olivier.carneau.free.fr/gb_version/index.htm
(linkelhetetlen fos oldal, főcímben review pont, és ott ki lehet keresni, Conversions alpont a táblázatban)
Nem mondom, hogy 100%-osan jó, de a lényeg úgy látom benne van.
charles 419132 2011. május 26. 13:18
Válasz erre
Freddy

Csak egy megjegyzés a leírtakhoz: magyar T-55AM-hez NINCS átépítő készlet.
Valami olyasmi kellene, mint az UM T-55AD1-ben lévő, de erről a "makettről" (elnézést kérek a makettektől) inkább ne beszéljünk.
Megoldás lehet a Blast (BL35036K) gyantájából az "M" búvónyílása, de arról is hiányzik a pótpáncél.
Freddy 419131 2011. május 26. 12:06
Válasz erre
T55
T55

Nekem is Tamiya volt az alap, mással nem érdemes foglalkozni.
Hogy mennyi a munka, az attól függ, melyik változatod építed. Alapvetően háromfajta magyar T-55-ös van:
-a legkorábbi, hatvanas évekbeli szovjet gyártású. Az én makettem ezt ábrázolja, egy kép alapján készült. A sárvédők elejét vágtam le (és alakítottam ki a zsanér megmaradt felét), átfaragtama figurát, de talán a homlokgéppuskát is el kellett volna tüntetni, és a parancsnok búvónyílásának fedele is más.
-az újabbak csehszlovák gyártmányúak, a legnagyobb különbség itt a jellegzetes fedelekkel ellátott motortér. Ehhez van kiegészítő (valahol a net mélyén), de talán sztirolból is meg lehet csinálni.
-a legújabb az AM2-es változat (nálunk simán AM néven futott, ami a nemzetközi nevezéktanban egy másik változat- már csak hogy egyszerű legyen), ez nagyon badass a toronyra rakott pótpáncéllal, célzókészülékkel, csőborítással, meg még a fene tudja, mi mindennel. Legcélszerűbb talán ehhez is egy kiegészítőt használni (CMK-é a legjobb, de talána RealModel is gyárt), de így se egyszerű menet, mert azt hiszem a lánctalpat is át kell alakítani: T-72-es lánc, a meghajtókerekében pedig megint nem vagyok biztos, hogy simán egy T-72-esé jó, vagy valami harmadik fajta változat.

A T-55-ös topikban nálam nagyobb szakik ezekről elég sokat értekeztek, azt mindenképp érdemes végig elolvasni.

(...Na, szóval ilyenekre készüljön fel, aki magyar maketteket gyűjt. És akkor ez még egy T-55-ös, amihez van normális gyári makett.)
Roadblock 419130 2011. május 26. 11:22
Válasz erre
Freddy mennyit kellett konvertálgatni, hogy magyar T-55ösöd legyen? Ja és mi volt az alap?
Csak mert a távoli terveimben szerepel... mondjuk addig mire oda elérnék, nem kevés viz folyik le a Dunán. :)
Freddy 419129 2011. május 26. 11:01
Válasz erre
Én pl szinte csak magyar témákat építek, ez a T-55-ös is megvan.
Azért annyira nem egyszerű, a HAD matricáin kjvül nem sok segítség van hozzá. Gyárilag nem tesznek szinte semmihez magyar matricát és festési utasítást, és sok járműből (főleg a háború utáni orosz harcjárművekre gondolok itt) csak átalakításokkal lehet a magyarok által használt változatot kialakítani. Második világháborús dolgokból még csak-csak van makett (a német divat miatt), de ott meg a háttéranyag felkutatása nehézkes sokszor (az utóbbi idők információrobbanása ellenére).
notarius 419128 2011. május 26. 07:23
Válasz erre
Nagyon tetszik a felségjel ellenére. :)
törzsbusz 419127 2011. május 25. 23:23
Válasz erre
...pedig de sok magyar témát lehetne kihozni a "gépből". De valahogy mi magyarok mindig,magunk miatt kicsit "alul"maradunk. Olyan kevés magyar vonatkozású makett épül.
juge75 419126 2011. május 25. 23:05
Válasz erre
Minden elismerésem!
Szép lett a MÁVAG Héja!
Zépisti 419125 2011. május 25. 21:52
Válasz erre
05.25 168_átméretezve
05.25 168_átméretezve
05.25 174_átméretezve
05.25 174_átméretezve
05.25 180_átméretezve
05.25 180_átméretezve
05.25 189_átméretezve
05.25 189_átméretezve

Sziasztok!

Nagyon szép,gratulálok!

Nálam is lábra állt a bestia de még nincs kész.Most éppen a pitot csöveket készítem.

Üdv:
Zépisti
joozsyka 419124 2011. május 25. 19:08
Válasz erre
DSCF4637
DSCF4637
DSCF4638
DSCF4638
DSCF4639
DSCF4639
DSCF4640
DSCF4640
DSCF4641
DSCF4641
DSCF4643
DSCF4643
DSCF4644
DSCF4644
DSCF4645
DSCF4645
DSCF4646
DSCF4646
DSCF4647
DSCF4647
DSCF4649
DSCF4649
DSCF4650
DSCF4650
DSCF4652
DSCF4652

Sziasztok!

Nálam ez készült az elmúlt fél évben.
A méretarány 1:48, nagyrészt saját építés
csabbee 419123 2011. május 25. 17:51
Válasz erre
Haló!
Szerintem ha olasz öböl háborús gépet akarsz csinálni, akkor jó ez a szín.Brit GR.1-esnél azonban a legjobb választás a Humbrol 250-es.Ez adja legjobban vissza a desert pink árnyalatot,persze megfelelően világosítva.A H250-es megjelenése óta egyik festékgyártónak sem sikerült kikeverni a megfelelő sivatagi rózsaszínes árnyalatot.
üDV!
Ja,még annyi hogy az olasz IDS-NEK alumínium színű az alja.
Üdv!
Kuolema 419122 2011. május 25. 17:10
Válasz erre
Sziasztok Srácok!
Köszönöm a sok jótanácsot és a segítséget! Javítom a hibákat, aztán csak lesz belőle valami :)
Üdv.: Kuolema
Roadblock 419121 2011. május 25. 14:46
Válasz erre
T-55 pic1
T-55 pic1
T-55 pic2
T-55 pic2
T-55 pic3
T-55 pic3
T-55 pic4
T-55 pic4
T-55 pic5
T-55 pic5
T-55 pic6
T-55 pic6
T-55 pic7
T-55 pic7
T-55 pic8
T-55 pic8

Tamiya T-55
A téma I. Öbölháború 1991.

Még nagyon sok van hátra, de arra gondoltam, hogy a jelen állapotról az első képeket felteszem... :)
f2d 419120 2011. május 25. 09:31
Válasz erre
Így van, ráadásul alapozásnak hozzá pont tökéletes ez a szín amit most ráfújtál, csak egy kicsit polírozd meg a szemcsésedés miatt.
Tibcsi 419119 2011. május 25. 08:49
Válasz erre
Már csak azért is, mert az a helyes szín. Némi fehérrel fakítva. :)
mrbaracus 419118 2011. május 25. 08:32
Válasz erre
Szia!

próbáld ki a Humbrol 250 Matt desert pink festékét, az szerintem egész jól visszaadja az általad kiválasztott színt. Én egy Jaguart festettem le vele, szerintem jól használható. A régebbi italeri kiteknél jellemző, hogy mindenre, ami hasonlított a homoszínhez, 1706 festéket ajánlottak. Amúgy szerintem jó lesz a géped.
Kuolema 419117 2011. május 24. 21:29
Válasz erre
Lehet, néha sziszeg még egy darabig mikor megnyitom, de aztán abbahagyja. A legnagyobb problémám az a palackkal, hogy nem lehet vele állandó nyomást biztosítani. Hiába rakom meleg vízbe, attól még ingadozik, és van amikor nem elég, hogy felszívja a tartályból a festéket. Akkor hagyom egy kicsit melegedni, de akkor meg úgy megnövekszik a nyomás, hogy fél liter festéket szinte kirobbant a pisztolyból. Kicsi gépeknél ez nem okoz gondot, ott nem kell olyan sokáig festeni, de úgy tűnik ehhez a döghöz ez kevés.
zoli1989 419116 2011. május 24. 21:21
Válasz erre
Esetleg tömítés probléma nem lehetséges ? (ha máskor jó volt a palack)
Kuolema 419115 2011. május 24. 21:14
Válasz erre
Ja, egyébként azt szoktam csinálni, hogy finoman megdörzsölöm puha konyhai papírtörlővel, az leviszi a bütyköket és egész homogén lesz a felület. Meg máskor nem ezt a pisztolyt használom, csak most a felület nagysága kizárta a jobbik használatát.
notarius 419114 2011. május 24. 21:06
Válasz erre
A boltosokra ne adj, inkább a fotóknak, meg a szemednek. :)A nap nem fogja ilyenre szívni. Az eredeti festék egy ideigelenes, elmosható bevonat, ami a keverési aránytól függően lett különböző. Attól is függött a konkrét szín, hogy melyik reptéren festette, melyik brigád.
A linkelt gép színe jó, de a tied inkább az olasz gépeknek felel meg. Javaslom, hogy keress fotókat!

A pilon egy dolog, de van sok más is. Pl. beömlők belső fele, merev szárnytő középvonala, és csatlakozása a forgásponthoz.
Kuolema 419113 2011. május 24. 21:05
Válasz erre
Jól látod, azért olyan bütykös, mert a kedves szórópisztolyom szeret velem viccelődni. Néha fúj, néha nem, és néha köpköd is egy kicsit, csak hogy nekem jó legyen :) A festék állagával nincs semmi baj, kellően híg, szerintem a gázpalackot nem szereti. Kéne már egy kompresszor, csak hát az nem két fillér.
Kuolema 419112 2011. május 24. 20:59
Válasz erre
Ezzel a festéssel akarom elkészíteni a gépet: www.aircraftresourcecenter.com/Fea1/201-300/Fea300_Tornado_Sharp/00.shtm
A fotók tényleg csalnak, a valóságban ez a szín sokkal világosabb és egyáltalán nem ilyen rikító, de még így is sötétebb a kelleténél. A leírás 1706-os Model Master festéket ír, de mivel ez nem volt a makettboltban, kénytelen voltam Revell-t használni. A boltban azt mondták ez áll a legközelebb hozzá, de sok fehéret kellett hozzákeverni (kb.1:1 arányban), és még így is túl sötét lett. Arra gondoltam, hogy kirakom a napra egy időre, talán kiszívja annyira, hogy ne kelljen újrafesteni. Ha illesztési hiba alatt a bombafelfüggesztőt érted, az természetesen ki lesz javítva. Mikor felraktam nem volt vele semmi baj, csak mikor festettem, valaiért elengedte az elejét a ragasztó, azért tátong ott az a hatalmas rés :S
zoli1989 419111 2011. május 24. 20:46
Válasz erre
Szia!

Nekem a felülete tűnt fel, hogy olyan recésnek tűnik a fotókon. Minden rendben volt a fújásnál ? (amúgy tényleg a szín sem igazán nyerő sajna, ha öböl háborús masina lesz)
notarius 419110 2011. május 24. 20:16
Válasz erre
Ha a Granby során használt Desert Pink akar lenni ez a szín, akkor át kéne fújni. Bár a fotók csalnak, de ez nem az az árnyalat. Ez esetben érdemes lenne a néhány illesztási hibát is kijavítanod.
Kuolema 419109 2011. május 24. 20:03
Válasz erre
P1010306 (2)
P1010306 (2)
P1010311 (2)
P1010311 (2)

Készül a futómű is minimális feljavítással.
Kuolema 419108 2011. május 24. 16:30
Válasz erre
P1010306
P1010306
P1010307
P1010307
P1010308
P1010308
P1010311
P1010311

Sziasztok!
Tornado IDS megkapta az alapszínt. Még rengeteg meló van vele...
Üdv.: Kuolema
juge75 419107 2011. május 24. 12:10
Válasz erre
Kép 1133
Kép 1133
Kép 1134
Kép 1134
Kép 1135
Kép 1135
Kép 1136
Kép 1136
Kép 1137
Kép 1137
Kép 1138
Kép 1138

RPK-1N.
Mosta az antenna talapzata készülget.
Gaben 419106 2011. május 22. 17:52
Válasz erre
P5220055
P5220055
P5220057
P5220057
tn_big_2313
tn_big_2313
UM12HD_2-560
UM12HD_2-560
GEX61-MANM4x4_03-560
GEX61-MANM4x4_03-560
GEX61-MANM4x4-sideview
GEX61-MANM4x4-sideview

Szia Gabi. Jelenleg így áll a projekt. Lehet hogy van igazad benne hogy nagy a kilógás. De az alábbi képekről szedtem az ötletet. És itt is némelyiknél elég nagy a hátsó kilógás és a lépcső sem minden esetben mobil. Amúgy az alváz meg lett toldva 2,3 cm-rel. De lehet hogy változtathattam volna a tengelytávon is. a fülkét pedíg még teljessen át fogom alakítani.
warbirds 419105 2011. május 22. 17:29
Válasz erre
100_6713
100_6713
100_6714
100_6714

Egy kis "What If" a hétvégén...:)
Grifx 419102 2011. május 22. 16:15
Válasz erre
Hello!
Igen a motor teret én is észrevettem hogy túl egyhangú viszont még nincsenek kifestve a részletek.
Igazából a kábelezés is lehet, hogy meglesz…
TAMAS78 419101 2011. május 22. 16:05
Válasz erre
A küzdőteret nagyon eltaláltad, az piszok jó!

A motortér viszont kissé egyhangú, ott ugye végzel még valami változtatást?

Tamás
ANT 419100 2011. május 22. 15:22
Válasz erre
Ez a kihúzós módszer reménytelen. Meg se moccan a cső, nem is erőltetem.
Marad a másik módszer. Kösz a tippet.
Grifx 419099 2011. május 22. 14:52
Válasz erre
DSCN0805
DSCN0805
DSCN0806
DSCN0806
DSCN0807
DSCN0807
DSCN0808
DSCN0808
DSCN0809
DSCN0809
DSCN0810
DSCN0810
DSCN0811
DSCN0811
DSCN0812
DSCN0812

Sziasztok!
Picit haladtam a Hetzer-el. :)
Még egy kis finomítás lesz.
jocó 419098 2011. május 22. 14:44
Válasz erre
Megpróbálhatod kihúzni a helyéröl.Attol függ,hogy sikerült beragasztani.Ha ferde feltételezem,hogy csak fent fogja az anyag.Ha nem sikerülne,végképp tönkremenne alulrol vágd be a cső felső részéig,de ne vágd át.Beigazitod a helyes szögre és egy pici támasztással leragasztod.Tömítés,csiszolás és festés.Úgy látom csak a rozsdás,koszos részt kell festeni a löveg tövénél.Ez egy picit több figyelmet és türelmet igényel.Én így csinálnám.Megéri pepecselni vele mert szerintem szép munka.
CrazyCharlie 419097 2011. május 22. 14:16
Válasz erre
P1030653
P1030653
P1030657
P1030657
P1030659
P1030659

Most épp egy Academy Spitfire Mk.XIVe készülget.
ANT 419096 2011. május 22. 14:14
Válasz erre
Bocs, ez lemaradt: diorámát nem igazán terveztem, férőhely hiányában.
(Másfél szobás panel rulz!)
ANT 419095 2011. május 22. 14:09
Válasz erre
Szia.
A lövegcsővel kapcsolatban igazad van. Ezt milyen módszerrel lehetne korrigálni?
ANT 419094 2011. május 22. 14:08
Válasz erre
Revell SM360
Revell SM360

Szia.
Köszi. Nagyjából még matt lakkal fixálást gondoltam, mást nem nagyon.
A festék Revell SM 360 selyemmatt páfrányzöld(!). Bár ettől még csak kb. levelibéka színű lett a jármű, utána jött a fading fehér, barna és kék pöttyök eldolgozásával.
jocó 419093 2011. május 22. 12:57
Válasz erre
Szép lesz az.Talán egy picit csüng a löveg.Ezt könnyen orvosolhatod még.Tervezel neki valami diot is?
Laac 419092 2011. május 22. 12:44
Válasz erre
Szia!
Amit eddig csináltál az nekem nagyon tetszik. Bár nem tudom mit akarsz még ezen csinálni, de engem érdekelne! A mostanihoz egy kérdés nekem igen jól eltaláltnak tűnik a zöld színe (tudom sokak szerint rengeteg árnyalata létezik az orosz zöld színnek,de ez nagyon ott van). Mi a típusa és a kódja a festéknek amit használtál, ha leírnád azt megköszönném.
Köszi: Laac
ANT 419091 2011. május 22. 11:19
Válasz erre
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21

Sziasztok.
T34 mostani állapota.
papgyuri 419090 2011. május 22. 10:42
Válasz erre
Mindenkinek köszönöm a jókívánságokat!
Gabi!
Csak módjával...
Üdv,
papgyuri
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.