<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 419409 | 2011. június 26. 15:20 | ||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 419408 | 2011. június 26. 15:13 | ||||||||||||||||||||
Nem nagy dolgok: műszerfal, elülső fellépők és az elülső támasz készül, Ural-375 RPK-1N. | |||||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 419407 | 2011. június 26. 14:09 | ||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 419406 | 2011. június 26. 14:06 | ||||||||||||||||||||
Ki akar velem háborúzni? | |||||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 419405 | 2011. június 26. 14:05 | ||||||||||||||||||||
Matróz | Adatlap | 419404 | 2011. június 26. 13:31 | ||||||||||||||||||||
Elsö réteg maszkolás kb. 5 óra második is kb ennyi- de nem kell aggódni mindkétszer két részre osztva.nem ültem felette ennyit egyszerre :-) -harmadik már kevesebb mert nagyobb kockákat kellett vágni szerencsére...na és persze a leszedés is volt két óra... | |||||||||||||||||||||||
Matróz | Adatlap | 419403 | 2011. június 26. 13:26 | ||||||||||||||||||||
az tuti hogy érett vagyok a gumiszobára...egy próbát megért de azt hiszem...soha többet...:-)) | |||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 419402 | 2011. június 26. 13:25 | ||||||||||||||||||||
Mennyi idő volt mire felkerült a kamó? Elismerésem, ez nem gyenge munka volt! | |||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 419401 | 2011. június 26. 13:05 | ||||||||||||||||||||
Huhh! Orvos látott már? :)) | |||||||||||||||||||||||
Matróz | Adatlap | 419400 | 2011. június 26. 13:03 | ||||||||||||||||||||
stemi | Adatlap | 419399 | 2011. június 26. 09:57 | ||||||||||||||||||||
nagyon jól néz ki! | |||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 419398 | 2011. június 26. 08:06 | ||||||||||||||||||||
sdsdaf | Adatlap | 419397 | 2011. június 26. 00:20 | ||||||||||||||||||||
Nagyon ott van! Szepen osszegyujtogetted:)) | |||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 419396 | 2011. június 25. 22:26 | ||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 419395 | 2011. június 24. 11:50 | ||||||||||||||||||||
Köszi Lucky! Remélem mielőbb személyesen is beszélhetünk róla! | |||||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 419394 | 2011. június 24. 11:48 | ||||||||||||||||||||
Hali! Igen,ezt én is észrevettem, de már így marad! | |||||||||||||||||||||||
Lucky13 | Adatlap | 419389 | 2011. június 24. 09:51 | ||||||||||||||||||||
Igazán szép lett gratulálok! A pilótafülke és a futóműaknák kidolgozása remek így a képek alapján! | |||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 419388 | 2011. június 24. 09:37 | ||||||||||||||||||||
Bobi25 | Adatlap | 419387 | 2011. június 23. 20:32 | ||||||||||||||||||||
Szia Bálintka! Igen ez a Sd.Kfz 10/4-es, Italeri! Jó lenne ha raknál fel a Te féllánctalpasodról képet, ha gondold persze! | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 419386 | 2011. június 23. 20:00 | ||||||||||||||||||||
Szép lett, bár a felségjel alatti rész feljebb van a képen. | |||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 419385 | 2011. június 23. 19:21 | ||||||||||||||||||||
Szia! Szuper lett! (Biztos a fotó csal, a 71 mintha kissé szürkés lenne.) | |||||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 419384 | 2011. június 23. 19:02 | ||||||||||||||||||||
hobbista | Adatlap | 419383 | 2011. június 23. 12:04 | ||||||||||||||||||||
mcs | Adatlap | 419382 | 2011. június 22. 23:35 | ||||||||||||||||||||
mcs | Adatlap | 419381 | 2011. június 22. 23:34 | ||||||||||||||||||||
mcs | Adatlap | 419380 | 2011. június 22. 23:33 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Én ezt gyűröm... | |||||||||||||||||||||||
Zépisti | Adatlap | 419379 | 2011. június 22. 21:01 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Felraktam a két tartályt a gép hasa alá.Oroszosan áramvonalas lett a gép,szó se róla:))) Egy kis érzékelőt még elkészítek a fülke bal oldalára és ezzel lezárulhat a Su-7 akta. A makettért köszönettel tartozom a KP Models-nek,Ricsinek és Tivadarnak!Köszi fiúk! Üdv: Zépisti PUMA Makettklub Kecskemét | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 419378 | 2011. június 21. 20:58 | ||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 419377 | 2011. június 21. 20:29 | ||||||||||||||||||||
Kell hozzá kabintető? Lehet, hogy van egy felesleges valahol. | |||||||||||||||||||||||
stemi | Adatlap | 419375 | 2011. június 21. 20:15 | ||||||||||||||||||||
Te aztán türelmes vagy!...:)) | |||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 419374 | 2011. június 21. 08:44 | ||||||||||||||||||||
Igen, Hasegawa. Még tegnap este festettem (és fotóztam), de csak ma reggel tettem fel a képet. :) Sajnos hiányosan vettem (nem volt benne a dobozban az átlátszó öntőkeret)... viszont volt benne egy Aires kabinfeljavító, azt bele is tettem. Sokat dob rajta. :) | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 419373 | 2011. június 21. 08:21 | ||||||||||||||||||||
Hajnali fantom.:-) Szép lesz. Miből csinálod, Hasegawa? | |||||||||||||||||||||||
Balintka | Adatlap | 419372 | 2011. június 21. 07:21 | ||||||||||||||||||||
Szia, ez Italeri gyártmány? Nálam 2 db Italeri (és Revell) Sd. Kfz. 10/5 készül most. | |||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 419371 | 2011. június 21. 05:45 | ||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 419370 | 2011. június 20. 22:43 | ||||||||||||||||||||
Jól van, gyógyszer elgurult megen... | |||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 419369 | 2011. június 20. 19:10 | ||||||||||||||||||||
Bobi25 | Adatlap | 419368 | 2011. június 20. 18:59 | ||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 419367 | 2011. június 20. 18:02 | ||||||||||||||||||||
a hátsó búvónyílás utólag lett kinyitva, ezért jött fel a festés. mivel ott fog ülni a katona, nem nagyon foglalkoztam vele. | |||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 419366 | 2011. június 20. 18:00 | ||||||||||||||||||||
Corée Panhard VBL folyt. Blast VAB-hoz való anti IED antenna, Blast ülő francia katona (tetőre), Masters Productions álló francia katona, Masters Productions sofőr és MasterBox arab fiú úton. vontatókábel VAB és Leclerc alkatrészekből, ablaktörlő Eduard VAB maratásból, a rögzítőfülek pedig Eduard Stryker maratásból. | |||||||||||||||||||||||
Csaszi | Adatlap | 419365 | 2011. június 20. 16:32 | ||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 419364 | 2011. június 20. 16:30 | ||||||||||||||||||||
Szia Roasdblock! Némi javítani való: nézd meg a T-55 pic1 képedet. Mivel a késői változatot építetted, a hátsó két kis rács mögött nincs az öt darab csavar és a "nyúlványai", hanem egyenes a lemez. Lásd a csatolt képen. | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 419362 | 2011. június 20. 14:12 | ||||||||||||||||||||
Ahogy az a reklámban van: Áááá! :-) Elkelt már a Silkád? | |||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 419361 | 2011. június 20. 14:07 | ||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 419360 | 2011. június 20. 13:50 | ||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 419359 | 2011. június 20. 13:48 | ||||||||||||||||||||
Egy apró hiba van a maketten, gyárilag. A futómű akna. A szárny feletti dudor előrébb van, mint az alsó felén. | |||||||||||||||||||||||
Roasdblock | Adatlap | 419358 | 2011. június 20. 13:37 | ||||||||||||||||||||
Nálam ez a T-55ös készülget meglehetősen lassan... :( A vége még messze, de legalább már valami alakot kezd ölteni... | |||||||||||||||||||||||
Csaszi | Adatlap | 419357 | 2011. június 19. 23:11 | ||||||||||||||||||||
Üdv műanyagfaragó Kollégák! Mint ígértam, rakok képet a FUJIMI MIG21Bisről, ami a FUJIMI szerint MF. Csiszolgattam, tömítgettem, meg minden, majd ma este munkából hazaérve gondoltam, hogy én most aztán lealapozom, nem érdekel. A magyar gépek alsó kékjével alapoztam. Holnap folytatom,ha lesz időm. Üdv További jó faragást:-) CS | |||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 419356 | 2011. június 19. 22:44 | ||||||||||||||||||||
sdsdaf | Adatlap | 419355 | 2011. június 19. 22:30 | ||||||||||||||||||||
egy jo tanacs: azt a kabelet kapard le:) amugy szep lett a kopas, oldalt. | |||||||||||||||||||||||
Rommel93 | Adatlap | 419354 | 2011. június 19. 21:00 | ||||||||||||||||||||
Nos, az igazat megvallva nem régen használok festékfújöt, szóval ezen még nem volt alkalmam gondolkodni, de szerintem azt is ki lehet vágni, ha az ember berajzolja, mit szeretne :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
És a képek. :-9
Az elülső fellépők merevítő falán 0,5mm széles félkör profil kellett volna...de nem létezik.
Fogtam egy 0,5-ös kör profil rudat, rátettem egy sima deszkára és elkezdtem kapargatni pengével, amíg lapos nem lett az egyik fele...
A műszerfalhoz a készlet (ICM 4320) eredeti darabját módosítom képek és rajzok alapján, az előlapot lecsiszoltam, majd 0,4-es sztirol lapból csináltam egy homogén lemezt, erre karcoltam be a kesztyűtartó és a középső műszerfal körvonalait.
A kormány két oldalán levő műszereknél, és a középső műszerfal táblánál kifúrtam és sorjáztam a sztirol lapot (kapcsolók, lámpák még nincsenek fent).