/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.
lacipapa 422409 2012. április 9. 19:46
Válasz erre
Szia Törzsbusz!
Jól értettem,Te csináltad az 1:43-as piros fülkést?Itt figyel a polcomon,gyönyörű darab,csak egy baja van,hogy nem 1:35-ös!Gondolom,hogy majd az 1:35-ös nem annyiba fog kerülni mint ez(ezres volt postával -:)Ha kész lesz a nagyobb tesó,valahogy azt is be kell szereznem,kezdek rá spórolni!
További jó munkát,lássuk minél előbb a "piacon"!
Üdv,Laci
Törzsbusz 422408 2012. április 9. 19:18
Válasz erre
Köszönöm Juge Barátom! A Te munkád jobban tetszik!

Üdv Kamovos!

Kérdéseidre,illetve felvetéseidre válaszolva: A D-344 billenőplatós változatából összesen 1 db. készült, D-445 típusjellel. Civil változatot csakis 1/43-ban készítek, ez építő készlet 1/35-ben lesz. Csörlő és egyebek persze nem láthatók ezt is csak az arányok vizuális leellenőrzéséhez "dobtam" össze. Ha billenő felépítményű lenne akkor az alváz a hátsó rugóbak végén lévő kereszttartónál fejeződne be. A csörlőre egyébként van már most is utalás,ugyanis,ha megnézed az alváz tetején hátul már oda lett "biggyesztve" a hátsó csörlőkötél-terelő tálca. Az első változat D-344.00.típusú,lehajtható oldalfalú platós lesz. Második vélhetően D-346.14. akkutöltő teljesen részletes felépítménnyel. Egyébként a motortér is kidolgozott lesz,tehát majd meg lehet építeni nyitott motortérrel és vezetőfülkével is. Amit a Bolyain láttál az BF Budaörsi lakos "öszvér" kocsija aminek azért 350-es az orra,mert valamikor úgy 10-12 éve alvállalkozónk volt egy pesti '56-os ünnepségen és ő úgy hagyta a kocsit. A billenő felépítmény meg egyedi átalakítás. A D-350-352 stb. közúti kivitel volt. A 3.5 illetve 4.5 t teherbírású kategóriában csakis a 344 volt összkerekes. Érdekességként a D-344 csúcstartó a honvédségben: Nem volt még egy típus ami 4 évtizeden át több mint 147 (!) féle változatban került volna rendszeresítésre a honvédségben. Igyekszem mielőbb befejezni a gépet,leadni a gyártónak,hogy mielőbb az érdeklődőkhöz is eljusson.

Atesz01!
Azért már nem annyira az elején van a gép, ha ígyí lenne,lehet bele se fognék! (aért lehet.) :-)

Üdv!
juge75 422407 2012. április 9. 16:22
Válasz erre
És nagyon szép munka!
juge75 422406 2012. április 9. 16:22
Válasz erre
Csepel D-344, platós, 1/35 méretarány.
Kamovos 422405 2012. április 9. 16:05
Válasz erre
Szia Atesz01!

Szerintem platós lesz!

Mivel két keretet látok azt is meg kockáztatnám, hogy billenőplatós lesz!
Továbbá, a plató oldalakról hiányzik a sátortartó vasak helye.
Ha ez billenőplatós lesz, akkor viszont, nem 344, hanem 346.

De ezt még az alváz nem bizonyítja.

Mivel sem a csörlő, és a hozzátartozó kötél vezető, és fordítók, sem pedig, a platót billentő hidraulika munka henger nincs még felépítve.

Ha lenne csörlő, és a hozzá tartozó elemek az alvázon, akkor a billentés kilőve.
Bár már ebben sem vagyok biztos, mert a Bolyain láttam egy 352-est aminek volt csörlője, és billenős platója volt magasítóval, és ponyva tartóval. :)

Bár szerintem az ott látott autó nem 352-es hanem 346-os volt 350-es fülkével!
Ja!
Még valami!
Én úgy tudom, hogy a 350-352-nek nem volt első kerék meghajtása, csak hátsó!

De Törzsbusz majd megmondja mit épít! :)

Üdv: kamovos
Marv85 422404 2012. április 9. 14:30
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6

Sziasztok!

Már csak festés és panelezés.. Ez egy revell F-16 tigermeet lesz 1:32 méretben.

A panelezést valaki letudja nekem írni, hogy meg is értsem? :) Szépen szeretném megcsinálni a lehető legegyszerűbb módon...

köszönöm!
lucky 422403 2012. április 9. 13:40
Válasz erre
Elliot!
A biciklis poént vettem.. Volt ilyen eset a vámmal.A kérdés az volt miért nem hozta fel az elvámolni kívánt kerékpárt ami cca 200 kiló, a második emeletre. Ezután az volt a kérdés hogy a bánatba lehet egy bicikli ilyen nehéz...
Amit te kocsinak hívsz, az itt inkább forgóváz, bár eléggé szokatlan, és nagyméretű. Tulképp forgóváz is egy kicsi kocsi.
De jó lesz, így tovább!
atu71 422402 2012. április 9. 13:36
Válasz erre
Hali!
szepen halad,a btr. elveszik majd mellete.
Atesz01 422401 2012. április 9. 13:19
Válasz erre
Szia,

-Bár még elégé az elején tart a dolog,de már most is jól néz ki, tetszik ez a Csepel 344-es.
-Így képről nekem nekem 1:35-ösnek tűnik,de nem biztos hogy jól látom, és ez dobozos vagy egyedi építésű lesz?

  
Törzsbusz 422400 2012. április 9. 12:26
Válasz erre
új 344 1
új 344 1
új 344 2
új 344 2

...szép lassan készülget,készülget.

Fülke és orrész próba összeállítás:
Zselé 422399 2012. április 9. 12:16
Válasz erre
ZSI_5567_2
ZSI_5567_2
ZSI_5568_2
ZSI_5568_2
ZSI_5569_2
ZSI_5569_2
ZSI_5570_2
ZSI_5570_2
ZSI_5571_2
ZSI_5571_2
ZSI_5572_2
ZSI_5572_2
ZSI_5574_2
ZSI_5574_2
ZSI_5575_2
ZSI_5575_2
ZSI_5576_2
ZSI_5576_2
ZSI_5577_2
ZSI_5577_2
ZSI_5579_2
ZSI_5579_2
ZSI_5580_2
ZSI_5580_2
ZSI_5582_2
ZSI_5582_2

Hali!

Nálam ez a ZTZ-98 készül. Trumpeter 1/20, rengeteg munkát igényel. A torony elkészült, jöhet a test. A mérete érzékelhető a mellette lévő 1/35 BTR-60-asnál.

Üdv: Zselé
tyimosenko 422398 2012. április 9. 12:12
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9

Sziasztok,

Tamiya StuG III korai G, 1:35, Eduard zoom maratással. Majdnem kész, még pár apró alkatrész felragasztása, komptatása és mattlakkozás vár rá. Gyakorlómakett szerepet szántam neki, sok hiba van rajt, de már marad így. A színe elég sötétre sikerült.
üdv.
BalEee 422397 2012. április 8. 22:04
Válasz erre
Mindig fotók alapján építek és festek, nem tudom hogy nézhettem ezt be, de ezt sajnos már nem tudom javítani. Azért köszi az észrevételt.
zkalos 422396 2012. április 8. 22:00
Válasz erre
Ja és azzal, hogy döntesz még az ülésen, lejjebb fog kerülni az ülés, mert az eleje közelebb kerül a műszerfalhoz.
zkalos 422395 2012. április 8. 21:56
Válasz erre
1617624
1617624

Szia !

Az orrfutó sem áll jó szögben, a valóságban ferdén előre áll, és nem merőlegesen a törzsre vagy inkább még hátrafelé! Építéskor nem árt ha nézel képeket, mielőtt végleg beragasztasz valamit, mert elronthatja az egész addigi munkádat. de ez csak egy jó tanács, nem kötelező megfogadni. Itt egy fotó a példa kedvéért az általam éppen építés alatt álló gépről. További jó makettezést !
Lorco 422394 2012. április 8. 21:22
Válasz erre
ANT 422393 2012. április 8. 20:51
Válasz erre
Szia.
Ismét szépet alkottál, gratulálok!
ANT 422392 2012. április 8. 20:41
Válasz erre
P4080001
P4080001
P4080002
P4080002
P4080003
P4080003
P4080004
P4080004
P4080005
P4080005

Sziasztok, kellemes ünnepeket mindenkinek!
Kis haladás az AFV Tigerrel, maratás minden mennyiségben!
ponty 422391 2012. április 8. 19:44
Válasz erre
Nagyon fajin!
És itt kívánnék mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket!
Apropó ha köpködött egy kicsit a pisztoly mikor még egyszer átfújtam a kamuflázst az alapszínnel akkor hogyan korrigálhatok? Majd teszek fel képeket.
AtiMakett 422390 2012. április 8. 19:25
Válasz erre
makett001a
makett001a
makett001b
makett001b

Kihasználva az ünnepet és a rossz időt dolgozgattam egy kicsit.
silent8 422389 2012. április 8. 19:21
Válasz erre
Lentebb nézd meg gabes fotóit az ő 16-osáról /26120-as hozzászólás/ . Az a természetes állása az ülésnek.
BalEee 422388 2012. április 8. 19:16
Válasz erre
Az üléseket nem ragasztottam be, kabintetőt se ragasztottam rá, szóval tudok dönteni rajta. Viszont, lejjebb nem fog menni, teljesen a padlón van.
juge75 422387 2012. április 8. 19:05
Válasz erre
Valóban, az F-16 ülés dőlése nem véletlen: így jobban elviseli a pilóta a terheléseket.
A te gépeden a kabintetőt tuti nem lehetne lezárni, mert belelóg az ülés.
silent8 422386 2012. április 8. 19:05
Válasz erre
Vagy csak ideiglenesen raktad bele a két ülést? Mert még magasan is vannak szerintem.
Ott valamit nem jól illesztettél.
silent8 422385 2012. április 8. 19:03
Válasz erre
F-16..Portuguese Air Force..2007 (1)
F-16..Portuguese Air...
f16cpit
f16cpit
P1030007
P1030007

Szia! Szerintem is jó lett. Tetszik! Nagyon jó a panelezés és az effektek is. Gratula. Egy észrevételem lenne. A két katapultülés szerintem nem megfelelően áll. A 16-osokon sokkal nagyobb mértékben hátrafelé döntve van. A tiéd teljesen derékszögű! Elemezd mit lehetne tenni az ügy érdekében. :))
gabes 422384 2012. április 8. 18:23
Válasz erre
Szia!
Nekem nagyon tetszik! :)
Üdv
gabes
BalEee 422383 2012. április 8. 17:56
Válasz erre
20120408_173451
20120408_173451
20120408_173502
20120408_173502
20120408_173514
20120408_173514
20120408_173539
20120408_173539
20120408_173550
20120408_173550
20120408_173622
20120408_173622
20120408_173649
20120408_173649

Sziasztok!

Elkészült az első 1/48-as repcsim. Várom az észrevételeket, kritikákat.

Kellemes húsvéti ünnepeket!
atu71 422382 2012. április 8. 17:49
Válasz erre
atyitibi 422381 2012. április 8. 11:02
Válasz erre
201204081291
201204081291
201204081293
201204081293
201204081283
201204081283

Sziasztok.
Most ez van a terítéken nálam.

Kellemes ünnepeket!
Sennás 422380 2012. április 7. 17:29
Válasz erre
Szia atu71!Sajnos még "nem ültünk tort":(
Viszont jó lenne valaki gondolkozna rajta 35ben hurka-kolbász,sonka!
Talán hurka-kolbász vezeték burkolatból?De sonka?
atu71 422379 2012. április 7. 16:19
Válasz erre
Hali!
remeljuk lesz sonka boven:-xDDD
Sennás 422378 2012. április 7. 16:11
Válasz erre
P1060841
P1060841

Sziasztok.Húsvét tiszteletére malacot vágtunk:)
Még kiárnyékolom ,picit bekoszolom.

Kellemes ünnepet!
gabes 422377 2012. április 7. 15:48
Válasz erre
kabin1
kabin1
kabin6
kabin6

Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek!
Elkezdtem az egyik Italeri 1/48 F-16-t.
Mivel jó 20 év kihagyás után egy éve kezdtem újra és ez lesz azóta az első madaram, úgy döntöttem dobozból építem, csupán sufni tuning feljavításokkal, főleg gyakorlás, tapasztalatszerzés céljából! Ami nem gyári az a hevederek, alkartámasz, gázkar és a középkonzol alsó része.
Üdv
Gábor
ponty 422376 2012. április 6. 22:49
Válasz erre
A rámpára már találtam egy megoldást.
atu71 422373 2012. április 5. 21:19
Válasz erre
Hali!
Koszi borni75 es Monty,a kepeket en formantaltam mivel egy szerveren tarolom oket,es kisse nehezkes a nagyobb terjedelem feltoltese.De megprobalom a kovetkezo kepeket egyel nagyobb felbontassal feltenni.
börni75 422371 2012. április 5. 20:26
Válasz erre
Atu a te Vadászod is nagyon jó lett, most tért vissza a frontról.
Üdv!
börni75 422370 2012. április 5. 20:24
Válasz erre
Szia ANT!
Ez már most jól néz ki, különösen a szerszámos láda tetszik!
glitter 422369 2012. április 5. 20:17
Válasz erre
ponty 422368 2012. április 5. 16:00
Válasz erre
DSC_0665
DSC_0665
DSC_0666
DSC_0666
DSC_0668
DSC_0668
DSC_0669
DSC_0669
DSC_0670
DSC_0670
DSC_0671
DSC_0671
DSC_0672
DSC_0672
DSC_0673
DSC_0673
DSC_0674
DSC_0674

Haladtam a mozsárral. Most itt tartok, és a képeket nézve meg akartam csinálni a rámpa többi részét, (1:72-ben ez nehéz) a képeket nézve pedig rájöttem, hogy annak a két bizgentyűnek ott hátul lehajtva kéne akkor lennie. Ez az egyik amiben tanácsotokat kérném, hogy most mi legyen? Át tudnám-e szerelni, illetve meg lehet-e csinálni a rámpákat ilyen méretarányban szépen? A másik pedig az, hogy a festésnél átködöljem-e az alapszínnel? Szerintem lehet át kellene, de a ti véleményeteket is szeretném tudni, illetve, hogy ilyen festéssel szolgálhatott-e Oroszországban.
Köszönöm a türelmeteket, és várom a kritikákat.

McFrost: Nagyon fajin a járgány.

glitter: Te vagy a példaképem, azok után amiket alkotsz!
W123qp 422367 2012. április 5. 12:49
Válasz erre
Valóban, görög van a falóban.

Nem kell bocsánatot kérni, pláne hogy igazad van. Sajnos...
De mivel ez (sem) megy kiállításra, így ez most így marad. Majd nyugdíjas koromban korrigálom. Talán...
atu71 422366 2012. április 5. 10:53
Válasz erre
Hali!
Sajnos ez tenyleg igaz,remeljuk tudud meg javitani,
De nem te vegy az elso es az utolso sem,az ember konnyen atsiklik ezen a dolgon osszeszereleskor.
Kilmister 422365 2012. április 5. 09:50
Válasz erre
Szia,
bocsi, nem akarok okoskodni, pláne úgy, hogy még nem töltöttem fel saját makettemről képeket, de nekem úgy tűnik, hogy a láncot fordítva tetted fel. Legalábbis a bal oldalit: P1030781-es kép.
Üdv: Ottó
ANT 422364 2012. április 5. 09:15
Válasz erre
Üdv!
A munkádat látva nem mondanám, hogy béna vagy.
Ezeket a sárvédő (és kötényezés) maratásokat nem egyszerű felrakni, túl sok igazgatásra nincs lehetőség.
Az Elefantnál én is megküzdöttem a Voyager sárvédőkkel. Nem is beszélve a lövegcső rögzítő bilincséről. Azzal szenvedtem a legtöbbet. De hát ez van, a maratás perverz dolog!:-)
W123qp 422363 2012. április 4. 22:29
Válasz erre
Köszönöm!

A makett:
Dragon 6360 + ABER 35 A81 + Voyager Pe35141.
Az Aber maratást csak extra perverzeknek ajánlom, nagyon nehezen tudtam összehozni a makett többi részével. Vagy csak én vagyok szimplán béna.
ANT 422362 2012. április 4. 19:35
Válasz erre
Helló!
Köszi neked is.

W123qp: ez igen, kiváló lett az effektezés!

McFrost: szépen feldobja az összhatást az a fém 20mm-es. RB Model cső lenne?
gaben21 422361 2012. április 4. 18:51
Válasz erre
Helló.Jól sikerült.Tetszik a koptatás és a sarazás.Az összhatás nálam 5-ös. Melyik gyártó kittje a panzer? Feljavítást használtál?
atu71 422360 2012. április 4. 18:49
Válasz erre
Hali!
nagyon csinos,erdeklodve varom a folyt.,nekem is tervbe van egy ilyen gep a kiegeszitok is meg vannak csak az u-bootot akarom elobb bef.Kuld a kepepeket a folyt.-rol.
McFrost 422359 2012. április 4. 18:46
Válasz erre
P4040001
P4040001
P4040002
P4040002
P4040003
P4040003
P4040005
P4040005
P4040006
P4040006
P4040007
P4040007
P4040008
P4040008
P4040010
P4040010

Hellószia!
Én is elkészültnek érzem, legalábbis az építést:)
HUJBI 422358 2012. április 4. 18:40
Válasz erre
atu71 422357 2012. április 4. 18:25
Válasz erre
Hali!
szepen halad,varom a folyt.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.