<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Törzsbusz | Adatlap | 422410 | 2012. április 9. 19:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
Lácipápá, áct cinálni kici kínái ámi piroc fülkécs áz ámi ezer! Előzmény: (422409) lacipapa 2012. április 9. 19:46 | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 422409 | 2012. április 9. 19:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Jól értettem,Te csináltad az 1:43-as piros fülkést?Itt figyel a polcomon,gyönyörű darab,csak egy baja van,hogy nem 1:35-ös!Gondolom,hogy majd az 1:35-ös nem annyiba fog kerülni mint ez(ezres volt postával -:)Ha kész lesz a nagyobb tesó,valahogy azt is be kell szereznem,kezdek rá spórolni! További jó munkát,lássuk minél előbb a "piacon"! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422408 | 2012. április 9. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Juge Barátom! A Te munkád jobban tetszik! Üdv Kamovos! Kérdéseidre,illetve felvetéseidre válaszolva: A D-344 billenőplatós változatából összesen 1 db. készült, D-445 típusjellel. Civil változatot csakis 1/43-ban készítek, ez építő készlet 1/35-ben lesz. Csörlő és egyebek persze nem láthatók ezt is csak az arányok vizuális leellenőrzéséhez "dobtam" össze. Ha billenő felépítményű lenne akkor az alváz a hátsó rugóbak végén lévő kereszttartónál fejeződne be. A csörlőre egyébként van már most is utalás,ugyanis,ha megnézed az alváz tetején hátul már oda lett "biggyesztve" a hátsó csörlőkötél-terelő tálca. Az első változat D-344.00.típusú,lehajtható oldalfalú platós lesz. Második vélhetően D-346.14. akkutöltő teljesen részletes felépítménnyel. Egyébként a motortér is kidolgozott lesz,tehát majd meg lehet építeni nyitott motortérrel és vezetőfülkével is. Amit a Bolyain láttál az BF Budaörsi lakos "öszvér" kocsija aminek azért 350-es az orra,mert valamikor úgy 10-12 éve alvállalkozónk volt egy pesti '56-os ünnepségen és ő úgy hagyta a kocsit. A billenő felépítmény meg egyedi átalakítás. A D-350-352 stb. közúti kivitel volt. A 3.5 illetve 4.5 t teherbírású kategóriában csakis a 344 volt összkerekes. Érdekességként a D-344 csúcstartó a honvédségben: Nem volt még egy típus ami 4 évtizeden át több mint 147 (!) féle változatban került volna rendszeresítésre a honvédségben. Igyekszem mielőbb befejezni a gépet,leadni a gyártónak,hogy mielőbb az érdeklődőkhöz is eljusson. Atesz01! Azért már nem annyira az elején van a gép, ha ígyí lenne,lehet bele se fognék! (aért lehet.) :-) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 422407 | 2012. április 9. 16:22 | ||||||||||||||||||||||||||||
És nagyon szép munka! | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 422406 | 2012. április 9. 16:22 | ||||||||||||||||||||||||||||
Csepel D-344, platós, 1/35 méretarány. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 422405 | 2012. április 9. 16:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Atesz01! Szerintem platós lesz! Mivel két keretet látok azt is meg kockáztatnám, hogy billenőplatós lesz! Továbbá, a plató oldalakról hiányzik a sátortartó vasak helye. Ha ez billenőplatós lesz, akkor viszont, nem 344, hanem 346. De ezt még az alváz nem bizonyítja. Mivel sem a csörlő, és a hozzátartozó kötél vezető, és fordítók, sem pedig, a platót billentő hidraulika munka henger nincs még felépítve. Ha lenne csörlő, és a hozzá tartozó elemek az alvázon, akkor a billentés kilőve. Bár már ebben sem vagyok biztos, mert a Bolyain láttam egy 352-est aminek volt csörlője, és billenős platója volt magasítóval, és ponyva tartóval. :) Bár szerintem az ott látott autó nem 352-es hanem 346-os volt 350-es fülkével! Ja! Még valami! Én úgy tudom, hogy a 350-352-nek nem volt első kerék meghajtása, csak hátsó! De Törzsbusz majd megmondja mit épít! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Marv85 | Adatlap | 422404 | 2012. április 9. 14:30 | ||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 422403 | 2012. április 9. 13:40 | ||||||||||||||||||||||||||||
Elliot! A biciklis poént vettem.. Volt ilyen eset a vámmal.A kérdés az volt miért nem hozta fel az elvámolni kívánt kerékpárt ami cca 200 kiló, a második emeletre. Ezután az volt a kérdés hogy a bánatba lehet egy bicikli ilyen nehéz... Amit te kocsinak hívsz, az itt inkább forgóváz, bár eléggé szokatlan, és nagyméretű. Tulképp forgóváz is egy kicsi kocsi. De jó lesz, így tovább! | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422402 | 2012. április 9. 13:36 | ||||||||||||||||||||||||||||
Atesz01 | Adatlap | 422401 | 2012. április 9. 13:19 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia, -Bár még elégé az elején tart a dolog,de már most is jól néz ki, tetszik ez a Csepel 344-es. -Így képről nekem nekem 1:35-ösnek tűnik,de nem biztos hogy jól látom, és ez dobozos vagy egyedi építésű lesz? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422400 | 2012. április 9. 12:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
Zselé | Adatlap | 422399 | 2012. április 9. 12:16 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Nálam ez a ZTZ-98 készül. Trumpeter 1/20, rengeteg munkát igényel. A torony elkészült, jöhet a test. A mérete érzékelhető a mellette lévő 1/35 BTR-60-asnál. Üdv: Zselé | |||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 422398 | 2012. április 9. 12:12 | ||||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 422397 | 2012. április 8. 22:04 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mindig fotók alapján építek és festek, nem tudom hogy nézhettem ezt be, de ezt sajnos már nem tudom javítani. Azért köszi az észrevételt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 422396 | 2012. április 8. 22:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ja és azzal, hogy döntesz még az ülésen, lejjebb fog kerülni az ülés, mert az eleje közelebb kerül a műszerfalhoz. | |||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 422395 | 2012. április 8. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Az orrfutó sem áll jó szögben, a valóságban ferdén előre áll, és nem merőlegesen a törzsre vagy inkább még hátrafelé! Építéskor nem árt ha nézel képeket, mielőtt végleg beragasztasz valamit, mert elronthatja az egész addigi munkádat. de ez csak egy jó tanács, nem kötelező megfogadni. Itt egy fotó a példa kedvéért az általam éppen építés alatt álló gépről. További jó makettezést ! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 422394 | 2012. április 8. 21:22 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jó avíttas, tetszik! | |||||||||||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 422393 | 2012. április 8. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 422392 | 2012. április 8. 20:41 | ||||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 422391 | 2012. április 8. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon fajin! És itt kívánnék mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket! Apropó ha köpködött egy kicsit a pisztoly mikor még egyszer átfújtam a kamuflázst az alapszínnel akkor hogyan korrigálhatok? Majd teszek fel képeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||
AtiMakett | Adatlap | 422390 | 2012. április 8. 19:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 422389 | 2012. április 8. 19:21 | ||||||||||||||||||||||||||||
Lentebb nézd meg gabes fotóit az ő 16-osáról /26120-as hozzászólás/ . Az a természetes állása az ülésnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 422388 | 2012. április 8. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||||||
Az üléseket nem ragasztottam be, kabintetőt se ragasztottam rá, szóval tudok dönteni rajta. Viszont, lejjebb nem fog menni, teljesen a padlón van. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 422387 | 2012. április 8. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Valóban, az F-16 ülés dőlése nem véletlen: így jobban elviseli a pilóta a terheléseket. A te gépeden a kabintetőt tuti nem lehetne lezárni, mert belelóg az ülés. | |||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 422386 | 2012. április 8. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Vagy csak ideiglenesen raktad bele a két ülést? Mert még magasan is vannak szerintem. Ott valamit nem jól illesztettél. | |||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 422385 | 2012. április 8. 19:03 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem is jó lett. Tetszik! Nagyon jó a panelezés és az effektek is. Gratula. Egy észrevételem lenne. A két katapultülés szerintem nem megfelelően áll. A 16-osokon sokkal nagyobb mértékben hátrafelé döntve van. A tiéd teljesen derékszögű! Elemezd mit lehetne tenni az ügy érdekében. :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
gabes | Adatlap | 422384 | 2012. április 8. 18:23 | ||||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 422383 | 2012. április 8. 17:56 | ||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422382 | 2012. április 8. 17:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 422381 | 2012. április 8. 11:02 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 422380 | 2012. április 7. 17:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia atu71!Sajnos még "nem ültünk tort":( Viszont jó lenne valaki gondolkozna rajta 35ben hurka-kolbász,sonka! Talán hurka-kolbász vezeték burkolatból?De sonka? | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422379 | 2012. április 7. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 422378 | 2012. április 7. 16:11 | ||||||||||||||||||||||||||||
gabes | Adatlap | 422377 | 2012. április 7. 15:48 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek! Elkezdtem az egyik Italeri 1/48 F-16-t. Mivel jó 20 év kihagyás után egy éve kezdtem újra és ez lesz azóta az első madaram, úgy döntöttem dobozból építem, csupán sufni tuning feljavításokkal, főleg gyakorlás, tapasztalatszerzés céljából! Ami nem gyári az a hevederek, alkartámasz, gázkar és a középkonzol alsó része. Üdv Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 422376 | 2012. április 6. 22:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
A rámpára már találtam egy megoldást. | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422373 | 2012. április 5. 21:19 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Koszi borni75 es Monty,a kepeket en formantaltam mivel egy szerveren tarolom oket,es kisse nehezkes a nagyobb terjedelem feltoltese.De megprobalom a kovetkezo kepeket egyel nagyobb felbontassal feltenni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
börni75 | Adatlap | 422371 | 2012. április 5. 20:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
Atu a te Vadászod is nagyon jó lett, most tért vissza a frontról. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
börni75 | Adatlap | 422370 | 2012. április 5. 20:24 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia ANT! Ez már most jól néz ki, különösen a szerszámos láda tetszik! | |||||||||||||||||||||||||||||||
glitter | Adatlap | 422369 | 2012. április 5. 20:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, megtisztelsz. | |||||||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 422368 | 2012. április 5. 16:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Haladtam a mozsárral. Most itt tartok, és a képeket nézve meg akartam csinálni a rámpa többi részét, (1:72-ben ez nehéz) a képeket nézve pedig rájöttem, hogy annak a két bizgentyűnek ott hátul lehajtva kéne akkor lennie. Ez az egyik amiben tanácsotokat kérném, hogy most mi legyen? Át tudnám-e szerelni, illetve meg lehet-e csinálni a rámpákat ilyen méretarányban szépen? A másik pedig az, hogy a festésnél átködöljem-e az alapszínnel? Szerintem lehet át kellene, de a ti véleményeteket is szeretném tudni, illetve, hogy ilyen festéssel szolgálhatott-e Oroszországban. Köszönöm a türelmeteket, és várom a kritikákat. McFrost: Nagyon fajin a járgány. glitter: Te vagy a példaképem, azok után amiket alkotsz! | |||||||||||||||||||||||||||||||
W123qp | Adatlap | 422367 | 2012. április 5. 12:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
Valóban, görög van a falóban. Nem kell bocsánatot kérni, pláne hogy igazad van. Sajnos... De mivel ez (sem) megy kiállításra, így ez most így marad. Majd nyugdíjas koromban korrigálom. Talán... | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422366 | 2012. április 5. 10:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Sajnos ez tenyleg igaz,remeljuk tudud meg javitani, De nem te vegy az elso es az utolso sem,az ember konnyen atsiklik ezen a dolgon osszeszereleskor. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kilmister | Adatlap | 422365 | 2012. április 5. 09:50 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia, bocsi, nem akarok okoskodni, pláne úgy, hogy még nem töltöttem fel saját makettemről képeket, de nekem úgy tűnik, hogy a láncot fordítva tetted fel. Legalábbis a bal oldalit: P1030781-es kép. Üdv: Ottó | |||||||||||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 422364 | 2012. április 5. 09:15 | ||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! A munkádat látva nem mondanám, hogy béna vagy. Ezeket a sárvédő (és kötényezés) maratásokat nem egyszerű felrakni, túl sok igazgatásra nincs lehetőség. Az Elefantnál én is megküzdöttem a Voyager sárvédőkkel. Nem is beszélve a lövegcső rögzítő bilincséről. Azzal szenvedtem a legtöbbet. De hát ez van, a maratás perverz dolog!:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
W123qp | Adatlap | 422363 | 2012. április 4. 22:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! A makett: Dragon 6360 + ABER 35 A81 + Voyager Pe35141. Az Aber maratást csak extra perverzeknek ajánlom, nagyon nehezen tudtam összehozni a makett többi részével. Vagy csak én vagyok szimplán béna. | |||||||||||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 422362 | 2012. április 4. 19:35 | ||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Köszi neked is. W123qp: ez igen, kiváló lett az effektezés! McFrost: szépen feldobja az összhatást az a fém 20mm-es. RB Model cső lenne? | |||||||||||||||||||||||||||||||
gaben21 | Adatlap | 422361 | 2012. április 4. 18:51 | ||||||||||||||||||||||||||||
Helló.Jól sikerült.Tetszik a koptatás és a sarazás.Az összhatás nálam 5-ös. Melyik gyártó kittje a panzer? Feljavítást használtál? | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422360 | 2012. április 4. 18:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hali! nagyon csinos,erdeklodve varom a folyt.,nekem is tervbe van egy ilyen gep a kiegeszitok is meg vannak csak az u-bootot akarom elobb bef.Kuld a kepepeket a folyt.-rol. | |||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 422359 | 2012. április 4. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 422358 | 2012. április 4. 18:40 | ||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |