<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Otto | Adatlap | 422428 | 2012. április 12. 08:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Lajos | Adatlap | 422427 | 2012. április 11. 18:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Te Jani!Most itt megint azokat az apró zöld meg mindenféle színű kavicsaidat fényezed?:):) Jó lenne már végre megmutatnod mert csak néhányszázat láttam még közülük!:) Viccet félretéve a János kicsikéi élőben hacsak néhány négyzetméter felületet kap is kiállítani félelmetes látvány!:) Üdv, Lajos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 422426 | 2012. április 11. 15:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
,,Nem volt még egy típus ami 4 évtizeden át több mint 147 (!) féle változatban került volna rendszeresítésre a honvédségben" Bár nem ennyi változatban, de a T-34-es 50 évig volt :) Nagyon várom már, hogy kész legyen a Csepel! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422425 | 2012. április 10. 23:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdv Kamovos! Nem versenyeztettem soha én sem a modelljeimet,csak csinálom. Igazából elismerem: megszállott vagyok. Ki nem az? ha már mélyebben makettezik. Helyreigazítási szándék nem volt, nyilván lehet valaki valamiben mindig többet tud mint a másik és ugyanígy fordítva. Köszönöm a minőségi kritikát bár én nyilván nem így látom. Csepelből viszonylag könnyű nemlétező változatot élőben "kreálni" sajnos sok ilyen látható napjainkban és amit látunk,elhisszük...ez van. Sok sikert 72-eshez,én maradok "egyenlőre 1/1, 1/43,1/35 -nél,Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 422424 | 2012. április 10. 20:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Köszönöm szépen a helyre igazítást! Hiába van még mit pótolni a típus történelemből! Az alváz végén észrevettem a csörlő kötél fordító alap lemezét, de kezdtem belekeveredni. pont a Bolyain körbe fényképezett öszvér miatt! Éreztem én, hogy az ellenség keze betette lábát abba a Bolyais kocsiba, de mivel a történetét nem ismertem, inkább hittem a szememnek! Úgy gondoltam, ha ott volt előttem, akkor biztos létezik is! :) Láttam elhittem, és mégsem létezik, csak van! :D Ezzel meg is dőlt a mondás igazsága miszerint "Hiszem, ha látom"! Viszont én 1/72-ben próbálkozom a típus változatok építésével. Hát nem olyan minőségben, mint Te, az biztos. Versenyeken sem indítom a makettjeimet, messze vagyok a profi kivitelezéstől, de nekem jó lesz. :) Jelenleg 15db Csepel változaton dolgozom, de tervezve van belőle még több is. Talán egyszer én is megmutatom őket valahol. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 422423 | 2012. április 10. 19:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422422 | 2012. április 10. 10:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422421 | 2012. április 10. 10:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Légyszi tegyél föl minél több képet, nálam is ott van elfekvőben a készlet. A testvérhajó jó ötlet; én nem biztos, hogy szívesen építeném meg az elsüllyedt hajót. Ráadásul úgyis hiányzik a matrica a hajónév táblával... üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 422420 | 2012. április 10. 10:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Ritkán rakok fel képeket arról min ügyködöm de most kedvet kaptam hozzá:) Nálam többek között a Titanic testvére a Britannic készül éppen. A makett a revell 1/570-es készlete, amit házilag próbálkozok feljavítani. Lecserélem a teljes felépítményt, ablakokat farigcsálok rá, lesz rajta korlát is maratásból és az apróságok. Mivel a hajótest sem egyezik teljesen, ezért a képek alapján próbálom ezeket is korrigálni (ablakok elrendezése más mint a Titanic-nál). Még közel sincs készen, az részleteken folyamatosan finomítok, lehet, hogy cserére is szorul majd 1-2 elem, és az ablakokon is farigcsálnom kell még + a hajótest elejét csinálgattam eddig. Na és persze tele van még tömíteni valóval az egész... Sajnos jó minőségű képeket a fedélzetről nem találtam, így a a neten található pár rajz alapján készül a hajó, így eltérések lehetnek bőven...:S Nem tudom ki mennyire értékeli a dolgot de várom az építő jellegű kritikákat ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 422419 | 2012. április 9. 22:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Egy kicsit igen. A futóaknák nem kopnak észrevehetően, maximum koszolódnak, de általában tisztán tartják őket, mivel úgy jobban észrevehetőek a hidraulika folyások. Nem véletlenül fehérek, úgy jobban látszik a vöröses hidraulika folyadék színe. Koszos, dzsuvás aknát általában olyan fotókon lehet fellelni, amik pl. évek óta kint állnak lerakva szabad téren tárolásra, de nem üzemelő alakulatoknál. Szerintem ! Egy kis fekete beeresztés bőven elég szerintem, ami kiemeli a részleteket. Főleg kisebb méretarányoknál. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422418 | 2012. április 9. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
No,mire leszereltél én megszülettem. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422417 | 2012. április 9. 22:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Ne büszkélkedésnek szántam, csupán a munkáimat mutattam be. Hizlalás csakis a 344 esetében következik be. De lesz majd vízszállító utufuti, 69M mok, HAD-8 aggregát, meg ilyenek. Zvezda Zisz-re és Trumpeter 157-es Zilre is akarok magyar vonatkozású konverziókat. Engem csakis a magyar és magyar vonatkozású érdekel. Sokszor nem értem miért nem készülnek ilyen témájú munkák mikor már azért van alapanyag. | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422416 | 2012. április 9. 21:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 422415 | 2012. április 9. 21:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hááát ,ez tényleg más! Légy szíves hízlald őket 1:35-ig! Az eredeti platóját 1966-68-ig egy párszor megpakoltam 76,2mm-es lőszeres ládákkal, norma időre! | |||||||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 422414 | 2012. április 9. 21:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422413 | 2012. április 9. 21:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 422412 | 2012. április 9. 20:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm atu71, ANT ,és lorco, | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 422411 | 2012. április 9. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Azannyát,már ezt is? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422410 | 2012. április 9. 19:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Lácipápá, áct cinálni kici kínái ámi piroc fülkécs áz ámi ezer! | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 422409 | 2012. április 9. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Jól értettem,Te csináltad az 1:43-as piros fülkést?Itt figyel a polcomon,gyönyörű darab,csak egy baja van,hogy nem 1:35-ös!Gondolom,hogy majd az 1:35-ös nem annyiba fog kerülni mint ez(ezres volt postával -:)Ha kész lesz a nagyobb tesó,valahogy azt is be kell szereznem,kezdek rá spórolni! További jó munkát,lássuk minél előbb a "piacon"! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422408 | 2012. április 9. 19:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Juge Barátom! A Te munkád jobban tetszik! Üdv Kamovos! Kérdéseidre,illetve felvetéseidre válaszolva: A D-344 billenőplatós változatából összesen 1 db. készült, D-445 típusjellel. Civil változatot csakis 1/43-ban készítek, ez építő készlet 1/35-ben lesz. Csörlő és egyebek persze nem láthatók ezt is csak az arányok vizuális leellenőrzéséhez "dobtam" össze. Ha billenő felépítményű lenne akkor az alváz a hátsó rugóbak végén lévő kereszttartónál fejeződne be. A csörlőre egyébként van már most is utalás,ugyanis,ha megnézed az alváz tetején hátul már oda lett "biggyesztve" a hátsó csörlőkötél-terelő tálca. Az első változat D-344.00.típusú,lehajtható oldalfalú platós lesz. Második vélhetően D-346.14. akkutöltő teljesen részletes felépítménnyel. Egyébként a motortér is kidolgozott lesz,tehát majd meg lehet építeni nyitott motortérrel és vezetőfülkével is. Amit a Bolyain láttál az BF Budaörsi lakos "öszvér" kocsija aminek azért 350-es az orra,mert valamikor úgy 10-12 éve alvállalkozónk volt egy pesti '56-os ünnepségen és ő úgy hagyta a kocsit. A billenő felépítmény meg egyedi átalakítás. A D-350-352 stb. közúti kivitel volt. A 3.5 illetve 4.5 t teherbírású kategóriában csakis a 344 volt összkerekes. Érdekességként a D-344 csúcstartó a honvédségben: Nem volt még egy típus ami 4 évtizeden át több mint 147 (!) féle változatban került volna rendszeresítésre a honvédségben. Igyekszem mielőbb befejezni a gépet,leadni a gyártónak,hogy mielőbb az érdeklődőkhöz is eljusson. Atesz01! Azért már nem annyira az elején van a gép, ha ígyí lenne,lehet bele se fognék! (aért lehet.) :-) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 422407 | 2012. április 9. 16:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
És nagyon szép munka! | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 422406 | 2012. április 9. 16:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Csepel D-344, platós, 1/35 méretarány. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 422405 | 2012. április 9. 16:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Atesz01! Szerintem platós lesz! Mivel két keretet látok azt is meg kockáztatnám, hogy billenőplatós lesz! Továbbá, a plató oldalakról hiányzik a sátortartó vasak helye. Ha ez billenőplatós lesz, akkor viszont, nem 344, hanem 346. De ezt még az alváz nem bizonyítja. Mivel sem a csörlő, és a hozzátartozó kötél vezető, és fordítók, sem pedig, a platót billentő hidraulika munka henger nincs még felépítve. Ha lenne csörlő, és a hozzá tartozó elemek az alvázon, akkor a billentés kilőve. Bár már ebben sem vagyok biztos, mert a Bolyain láttam egy 352-est aminek volt csörlője, és billenős platója volt magasítóval, és ponyva tartóval. :) Bár szerintem az ott látott autó nem 352-es hanem 346-os volt 350-es fülkével! Ja! Még valami! Én úgy tudom, hogy a 350-352-nek nem volt első kerék meghajtása, csak hátsó! De Törzsbusz majd megmondja mit épít! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Marv85 | Adatlap | 422404 | 2012. április 9. 14:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 422403 | 2012. április 9. 13:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Elliot! A biciklis poént vettem.. Volt ilyen eset a vámmal.A kérdés az volt miért nem hozta fel az elvámolni kívánt kerékpárt ami cca 200 kiló, a második emeletre. Ezután az volt a kérdés hogy a bánatba lehet egy bicikli ilyen nehéz... Amit te kocsinak hívsz, az itt inkább forgóváz, bár eléggé szokatlan, és nagyméretű. Tulképp forgóváz is egy kicsi kocsi. De jó lesz, így tovább! | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422402 | 2012. április 9. 13:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Atesz01 | Adatlap | 422401 | 2012. április 9. 13:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia, -Bár még elégé az elején tart a dolog,de már most is jól néz ki, tetszik ez a Csepel 344-es. -Így képről nekem nekem 1:35-ösnek tűnik,de nem biztos hogy jól látom, és ez dobozos vagy egyedi építésű lesz? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422400 | 2012. április 9. 12:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Zselé | Adatlap | 422399 | 2012. április 9. 12:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hali! Nálam ez a ZTZ-98 készül. Trumpeter 1/20, rengeteg munkát igényel. A torony elkészült, jöhet a test. A mérete érzékelhető a mellette lévő 1/35 BTR-60-asnál. Üdv: Zselé | |||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 422398 | 2012. április 9. 12:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 422397 | 2012. április 8. 22:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Mindig fotók alapján építek és festek, nem tudom hogy nézhettem ezt be, de ezt sajnos már nem tudom javítani. Azért köszi az észrevételt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 422396 | 2012. április 8. 22:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ja és azzal, hogy döntesz még az ülésen, lejjebb fog kerülni az ülés, mert az eleje közelebb kerül a műszerfalhoz. | |||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 422395 | 2012. április 8. 21:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Az orrfutó sem áll jó szögben, a valóságban ferdén előre áll, és nem merőlegesen a törzsre vagy inkább még hátrafelé! Építéskor nem árt ha nézel képeket, mielőtt végleg beragasztasz valamit, mert elronthatja az egész addigi munkádat. de ez csak egy jó tanács, nem kötelező megfogadni. Itt egy fotó a példa kedvéért az általam éppen építés alatt álló gépről. További jó makettezést ! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 422394 | 2012. április 8. 21:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Jó avíttas, tetszik! | |||||||||||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 422393 | 2012. április 8. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 422392 | 2012. április 8. 20:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 422391 | 2012. április 8. 19:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Nagyon fajin! És itt kívánnék mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket! Apropó ha köpködött egy kicsit a pisztoly mikor még egyszer átfújtam a kamuflázst az alapszínnel akkor hogyan korrigálhatok? Majd teszek fel képeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||
AtiMakett | Adatlap | 422390 | 2012. április 8. 19:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 422389 | 2012. április 8. 19:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Lentebb nézd meg gabes fotóit az ő 16-osáról /26120-as hozzászólás/ . Az a természetes állása az ülésnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 422388 | 2012. április 8. 19:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Az üléseket nem ragasztottam be, kabintetőt se ragasztottam rá, szóval tudok dönteni rajta. Viszont, lejjebb nem fog menni, teljesen a padlón van. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 422387 | 2012. április 8. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Valóban, az F-16 ülés dőlése nem véletlen: így jobban elviseli a pilóta a terheléseket. A te gépeden a kabintetőt tuti nem lehetne lezárni, mert belelóg az ülés. | |||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 422386 | 2012. április 8. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Vagy csak ideiglenesen raktad bele a két ülést? Mert még magasan is vannak szerintem. Ott valamit nem jól illesztettél. | |||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 422385 | 2012. április 8. 19:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem is jó lett. Tetszik! Nagyon jó a panelezés és az effektek is. Gratula. Egy észrevételem lenne. A két katapultülés szerintem nem megfelelően áll. A 16-osokon sokkal nagyobb mértékben hátrafelé döntve van. A tiéd teljesen derékszögű! Elemezd mit lehetne tenni az ügy érdekében. :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
gabes | Adatlap | 422384 | 2012. április 8. 18:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 422383 | 2012. április 8. 17:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422382 | 2012. április 8. 17:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 422381 | 2012. április 8. 11:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 422380 | 2012. április 7. 17:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia atu71!Sajnos még "nem ültünk tort":( Viszont jó lenne valaki gondolkozna rajta 35ben hurka-kolbász,sonka! Talán hurka-kolbász vezeték burkolatból?De sonka? | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422379 | 2012. április 7. 16:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
üdv: Ottó