<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Monty | Adatlap | 422448 | 2012. április 15. 19:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Anders | Adatlap | 422445 | 2012. április 15. 16:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tegnap sikerült vásároltam egy revell, Bristol Beaufighter repcsit! Valaki már építette meg ezt a készletet? Tudnátok ajánlani hozzá (persze ha létezik) feljavító készleteket? Illetve ilyen repülőknél mire kell odafigyelni az építésnél, festésnél? Ekkorával még nem volt dolgom, pár éve mikor kezdtem a makettezést, 1:72-et raktam össze 2 db-ot. Szeretném a lehető legszebbre megcsinálni. :) Előre is köszi a segítséget. Üdv: | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422443 | 2012. április 15. 16:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hali! A kovetkezo temam,Pz II F,Afrika Korps,vagy doi. lesz v. vignetta ezt meg nem tudom mert keresem a megfelelo hatter infot es fotot.Az alap kitt egy szinten regi Tamiya gyartmany,a kieg.:Friul lanctalp,Eduard maratas,geppuska es gepagyu csovek,es persze menetkozben meglatom meg mik johetnek meg.A figurakat meg szinten keresem,viszont van egy alap gondolatom,meg utanna kell neznem tallok-e hozza megfelelo figurat. Nehany foto a kellekrol. | |||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 422442 | 2012. április 13. 16:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A revell viszont nagyon jól megcsinálta a hajótestet, illetve az ablaksort :) Titanic-hoz pont jó, a fedélzet meg eldobós, én is azt legyártottam magamnak. Nos, én is a Cyril Codus féle rajzok alapján kezdtem neki, de időközben láttam, hogy ő is megújítja őket, a felépítményen a szellőzőkkel variál stb... így már kicsit nehezen tudom eldönteni melyik a jó verzió. Amit még én felhasználok az ez a rajzsor: www.titanic-cad-plans.com/britannic/ (persze csak azokat amiket így le tudok menteni) Itt csak annyi a gondom, hogy pl. a 4. kémény felépítményén nincs meg a kutyák kennelje, illetve itt is eltérőek a szellőzők... Nemsokára rakok fel új képeket, mert a jobb oldalon megcsináltam a teljes ablaksort, már amennyire ezt én meg tudtam oldani... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 422441 | 2012. április 13. 12:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szép lesz. A Revell 570-es Titanicja nekem is megvan. Nem volt olcsó, viszont katasztrofális. Kidobni még nem volt szívem, kb 10 éve áll dobozban, félig elkezdve. Egy kevés anyagot én is tudok a Britannicról (részemről a Titanic készül - elméletben, mert 4 éve az infógyűjtési szakaszban vagyok; már van 3 giga...) www.markchirnside.co.uk/BritannicHospitalShipPlan1916.htm Cyril Codus munkáiban lehet bízni. Én a TRMA fórumon láttam miket csinál, és mindennek alaposan utánanéz. www.titanicandco.com/britannic/britdeckplanslarge.jpg eredeti fedélzetrajzok | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 422440 | 2012. április 13. 12:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Jó, hát így is számolhatjuk, első vonalbeli harckocsi 48-tól a hatvanas évek közepéig volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422439 | 2012. április 13. 11:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Az akkor közel sincs 50 év aktív szolgálat... - legyen a háború 3 év (bár csak pár pédány lehetett) - 45-48 között akkor nem volt - a 70-es évek végén már biztos nem volt rendszerben, csak raktározták (ilyen alapon a Mig-21, Mig-23, Szu-22 is rendszerben van még): tehát legyen 1948-1978: 30 év Összesen KB 33 év... üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 422438 | 2012. április 12. 21:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A T-34-es mettől meddig? Kicsit soknak tűnik az az 50 év... T-34/76-osokat a 2. vh alatt is használt a Honvédség, pár zsákmányolt darabot. Aztán persze egy ideig nem volt semmilyen tank, majd az 1948-as kommunista hatalomátvétel után jöttek új példányok. Az utolsót pedig 1994-ben vonták ki, ha jól tudom. Még több is, mint 50 év, 51 vagy 52. | |||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422437 | 2012. április 12. 21:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia A T-34-es mettől meddig? Kicsit soknak tűnik az az 50 év... üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 422436 | 2012. április 12. 21:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
,,És szintén nem ennyi változatban, de a 40 évet már a Mi-8 is rég elhagyta. Lesz az még 50 is, ha nem több" Úgy emlékszem, talán a tiszti szablya a rekorder, a honvédség felállítása, 1848 óta szolgálatban áll, változatlan formában:) Persze a feladata kicsit megváltozott azóta. | |||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422435 | 2012. április 12. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia És szintén nem ennyi változatban, de a 40 évet már a Mi-8 is rég elhagyta. Lesz az még 50 is, ha nem több üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 422434 | 2012. április 12. 20:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia migi! Hát, jó is lenne! Tudnék örülni, ha legalább annyi típusom lenne belőle, mint ahány a hadseregnél eddig szolgált! :) Na de mindegy, majd talán egyszer legalább a fele meglesz. :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 422432 | 2012. április 12. 19:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szerintem a MN -nek nem volt annyi Csepele mint Janinak van otthon . üdv: migi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Lajos | Adatlap | 422431 | 2012. április 12. 19:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Tudom Jani mint az amőba úgy osztódnak!:) Én már rájöttem ez azért van, mert szatyorszámra vásárolod az alapanyagot, ki tudja mire lesz jó alapon, és polcot is gyártasz mindíg a dobozhegyeket tárolni!:):) Aztán vagy olyan mázlista, hogy találsz hozzá képet a neten amivé át akarod alakítani az alap készleteket.:):)Sztirol és kézügyesség pedíg mindíg van nálad garmadával...:):):) Üdv, Lajos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 422430 | 2012. április 12. 18:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Lajos! Tavaly megnézhetted volna, Fehérváron egy részét a "ződ kavicsi" gyűjteményemnek! :) A darabszámukat pillanatnyilag nem tudom! Ezek állandóan osztódnak, vagy nem tudom mi csinálnak a dobozba, de egyre több lesz belőlük. :) :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
glitter | Adatlap | 422429 | 2012. április 12. 16:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Otto | Adatlap | 422428 | 2012. április 12. 08:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Az a gyűjtemény tényleg fantasztikus! Én egyszer láttam egy részét kb. 150-200 db mindenféle kerekes és lánctalpas járművet Jászberényben a MOK kupán kiállítva. üdv: Ottó | |||||||||||||||||||||||||||||||
Lajos | Adatlap | 422427 | 2012. április 11. 18:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Te Jani!Most itt megint azokat az apró zöld meg mindenféle színű kavicsaidat fényezed?:):) Jó lenne már végre megmutatnod mert csak néhányszázat láttam még közülük!:) Viccet félretéve a János kicsikéi élőben hacsak néhány négyzetméter felületet kap is kiállítani félelmetes látvány!:) Üdv, Lajos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 422426 | 2012. április 11. 15:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
,,Nem volt még egy típus ami 4 évtizeden át több mint 147 (!) féle változatban került volna rendszeresítésre a honvédségben" Bár nem ennyi változatban, de a T-34-es 50 évig volt :) Nagyon várom már, hogy kész legyen a Csepel! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422425 | 2012. április 10. 23:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdv Kamovos! Nem versenyeztettem soha én sem a modelljeimet,csak csinálom. Igazából elismerem: megszállott vagyok. Ki nem az? ha már mélyebben makettezik. Helyreigazítási szándék nem volt, nyilván lehet valaki valamiben mindig többet tud mint a másik és ugyanígy fordítva. Köszönöm a minőségi kritikát bár én nyilván nem így látom. Csepelből viszonylag könnyű nemlétező változatot élőben "kreálni" sajnos sok ilyen látható napjainkban és amit látunk,elhisszük...ez van. Sok sikert 72-eshez,én maradok "egyenlőre 1/1, 1/43,1/35 -nél,Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 422424 | 2012. április 10. 20:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Köszönöm szépen a helyre igazítást! Hiába van még mit pótolni a típus történelemből! Az alváz végén észrevettem a csörlő kötél fordító alap lemezét, de kezdtem belekeveredni. pont a Bolyain körbe fényképezett öszvér miatt! Éreztem én, hogy az ellenség keze betette lábát abba a Bolyais kocsiba, de mivel a történetét nem ismertem, inkább hittem a szememnek! Úgy gondoltam, ha ott volt előttem, akkor biztos létezik is! :) Láttam elhittem, és mégsem létezik, csak van! :D Ezzel meg is dőlt a mondás igazsága miszerint "Hiszem, ha látom"! Viszont én 1/72-ben próbálkozom a típus változatok építésével. Hát nem olyan minőségben, mint Te, az biztos. Versenyeken sem indítom a makettjeimet, messze vagyok a profi kivitelezéstől, de nekem jó lesz. :) Jelenleg 15db Csepel változaton dolgozom, de tervezve van belőle még több is. Talán egyszer én is megmutatom őket valahol. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 422423 | 2012. április 10. 19:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422422 | 2012. április 10. 10:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422421 | 2012. április 10. 10:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Légyszi tegyél föl minél több képet, nálam is ott van elfekvőben a készlet. A testvérhajó jó ötlet; én nem biztos, hogy szívesen építeném meg az elsüllyedt hajót. Ráadásul úgyis hiányzik a matrica a hajónév táblával... üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 422420 | 2012. április 10. 10:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Ritkán rakok fel képeket arról min ügyködöm de most kedvet kaptam hozzá:) Nálam többek között a Titanic testvére a Britannic készül éppen. A makett a revell 1/570-es készlete, amit házilag próbálkozok feljavítani. Lecserélem a teljes felépítményt, ablakokat farigcsálok rá, lesz rajta korlát is maratásból és az apróságok. Mivel a hajótest sem egyezik teljesen, ezért a képek alapján próbálom ezeket is korrigálni (ablakok elrendezése más mint a Titanic-nál). Még közel sincs készen, az részleteken folyamatosan finomítok, lehet, hogy cserére is szorul majd 1-2 elem, és az ablakokon is farigcsálnom kell még + a hajótest elejét csinálgattam eddig. Na és persze tele van még tömíteni valóval az egész... Sajnos jó minőségű képeket a fedélzetről nem találtam, így a a neten található pár rajz alapján készül a hajó, így eltérések lehetnek bőven...:S Nem tudom ki mennyire értékeli a dolgot de várom az építő jellegű kritikákat ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 422419 | 2012. április 9. 22:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Egy kicsit igen. A futóaknák nem kopnak észrevehetően, maximum koszolódnak, de általában tisztán tartják őket, mivel úgy jobban észrevehetőek a hidraulika folyások. Nem véletlenül fehérek, úgy jobban látszik a vöröses hidraulika folyadék színe. Koszos, dzsuvás aknát általában olyan fotókon lehet fellelni, amik pl. évek óta kint állnak lerakva szabad téren tárolásra, de nem üzemelő alakulatoknál. Szerintem ! Egy kis fekete beeresztés bőven elég szerintem, ami kiemeli a részleteket. Főleg kisebb méretarányoknál. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422418 | 2012. április 9. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
No,mire leszereltél én megszülettem. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422417 | 2012. április 9. 22:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Ne büszkélkedésnek szántam, csupán a munkáimat mutattam be. Hizlalás csakis a 344 esetében következik be. De lesz majd vízszállító utufuti, 69M mok, HAD-8 aggregát, meg ilyenek. Zvezda Zisz-re és Trumpeter 157-es Zilre is akarok magyar vonatkozású konverziókat. Engem csakis a magyar és magyar vonatkozású érdekel. Sokszor nem értem miért nem készülnek ilyen témájú munkák mikor már azért van alapanyag. | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422416 | 2012. április 9. 21:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 422415 | 2012. április 9. 21:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hááát ,ez tényleg más! Légy szíves hízlald őket 1:35-ig! Az eredeti platóját 1966-68-ig egy párszor megpakoltam 76,2mm-es lőszeres ládákkal, norma időre! | |||||||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 422414 | 2012. április 9. 21:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422413 | 2012. április 9. 21:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 422412 | 2012. április 9. 20:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm atu71, ANT ,és lorco, | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 422411 | 2012. április 9. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Azannyát,már ezt is? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422410 | 2012. április 9. 19:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Lácipápá, áct cinálni kici kínái ámi piroc fülkécs áz ámi ezer! | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 422409 | 2012. április 9. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Jól értettem,Te csináltad az 1:43-as piros fülkést?Itt figyel a polcomon,gyönyörű darab,csak egy baja van,hogy nem 1:35-ös!Gondolom,hogy majd az 1:35-ös nem annyiba fog kerülni mint ez(ezres volt postával -:)Ha kész lesz a nagyobb tesó,valahogy azt is be kell szereznem,kezdek rá spórolni! További jó munkát,lássuk minél előbb a "piacon"! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422408 | 2012. április 9. 19:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Juge Barátom! A Te munkád jobban tetszik! Üdv Kamovos! Kérdéseidre,illetve felvetéseidre válaszolva: A D-344 billenőplatós változatából összesen 1 db. készült, D-445 típusjellel. Civil változatot csakis 1/43-ban készítek, ez építő készlet 1/35-ben lesz. Csörlő és egyebek persze nem láthatók ezt is csak az arányok vizuális leellenőrzéséhez "dobtam" össze. Ha billenő felépítményű lenne akkor az alváz a hátsó rugóbak végén lévő kereszttartónál fejeződne be. A csörlőre egyébként van már most is utalás,ugyanis,ha megnézed az alváz tetején hátul már oda lett "biggyesztve" a hátsó csörlőkötél-terelő tálca. Az első változat D-344.00.típusú,lehajtható oldalfalú platós lesz. Második vélhetően D-346.14. akkutöltő teljesen részletes felépítménnyel. Egyébként a motortér is kidolgozott lesz,tehát majd meg lehet építeni nyitott motortérrel és vezetőfülkével is. Amit a Bolyain láttál az BF Budaörsi lakos "öszvér" kocsija aminek azért 350-es az orra,mert valamikor úgy 10-12 éve alvállalkozónk volt egy pesti '56-os ünnepségen és ő úgy hagyta a kocsit. A billenő felépítmény meg egyedi átalakítás. A D-350-352 stb. közúti kivitel volt. A 3.5 illetve 4.5 t teherbírású kategóriában csakis a 344 volt összkerekes. Érdekességként a D-344 csúcstartó a honvédségben: Nem volt még egy típus ami 4 évtizeden át több mint 147 (!) féle változatban került volna rendszeresítésre a honvédségben. Igyekszem mielőbb befejezni a gépet,leadni a gyártónak,hogy mielőbb az érdeklődőkhöz is eljusson. Atesz01! Azért már nem annyira az elején van a gép, ha ígyí lenne,lehet bele se fognék! (aért lehet.) :-) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 422407 | 2012. április 9. 16:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
És nagyon szép munka! | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 422406 | 2012. április 9. 16:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Csepel D-344, platós, 1/35 méretarány. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 422405 | 2012. április 9. 16:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Atesz01! Szerintem platós lesz! Mivel két keretet látok azt is meg kockáztatnám, hogy billenőplatós lesz! Továbbá, a plató oldalakról hiányzik a sátortartó vasak helye. Ha ez billenőplatós lesz, akkor viszont, nem 344, hanem 346. De ezt még az alváz nem bizonyítja. Mivel sem a csörlő, és a hozzátartozó kötél vezető, és fordítók, sem pedig, a platót billentő hidraulika munka henger nincs még felépítve. Ha lenne csörlő, és a hozzá tartozó elemek az alvázon, akkor a billentés kilőve. Bár már ebben sem vagyok biztos, mert a Bolyain láttam egy 352-est aminek volt csörlője, és billenős platója volt magasítóval, és ponyva tartóval. :) Bár szerintem az ott látott autó nem 352-es hanem 346-os volt 350-es fülkével! Ja! Még valami! Én úgy tudom, hogy a 350-352-nek nem volt első kerék meghajtása, csak hátsó! De Törzsbusz majd megmondja mit épít! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Marv85 | Adatlap | 422404 | 2012. április 9. 14:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 422403 | 2012. április 9. 13:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Elliot! A biciklis poént vettem.. Volt ilyen eset a vámmal.A kérdés az volt miért nem hozta fel az elvámolni kívánt kerékpárt ami cca 200 kiló, a második emeletre. Ezután az volt a kérdés hogy a bánatba lehet egy bicikli ilyen nehéz... Amit te kocsinak hívsz, az itt inkább forgóváz, bár eléggé szokatlan, és nagyméretű. Tulképp forgóváz is egy kicsi kocsi. De jó lesz, így tovább! | |||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422402 | 2012. április 9. 13:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Atesz01 | Adatlap | 422401 | 2012. április 9. 13:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia, -Bár még elégé az elején tart a dolog,de már most is jól néz ki, tetszik ez a Csepel 344-es. -Így képről nekem nekem 1:35-ösnek tűnik,de nem biztos hogy jól látom, és ez dobozos vagy egyedi építésű lesz? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422400 | 2012. április 9. 12:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Zselé | Adatlap | 422399 | 2012. április 9. 12:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hali! Nálam ez a ZTZ-98 készül. Trumpeter 1/20, rengeteg munkát igényel. A torony elkészült, jöhet a test. A mérete érzékelhető a mellette lévő 1/35 BTR-60-asnál. Üdv: Zselé | |||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 422398 | 2012. április 9. 12:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 422397 | 2012. április 8. 22:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Mindig fotók alapján építek és festek, nem tudom hogy nézhettem ezt be, de ezt sajnos már nem tudom javítani. Azért köszi az észrevételt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 422396 | 2012. április 8. 22:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ja és azzal, hogy döntesz még az ülésen, lejjebb fog kerülni az ülés, mert az eleje közelebb kerül a műszerfalhoz. | |||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 422395 | 2012. április 8. 21:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Az orrfutó sem áll jó szögben, a valóságban ferdén előre áll, és nem merőlegesen a törzsre vagy inkább még hátrafelé! Építéskor nem árt ha nézel képeket, mielőtt végleg beragasztasz valamit, mert elronthatja az egész addigi munkádat. de ez csak egy jó tanács, nem kötelező megfogadni. Itt egy fotó a példa kedvéért az általam éppen építés alatt álló gépről. További jó makettezést ! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Dragon késői Tigris. Nem túl színhelyesek a fotók... Lassan jöhet a kamó...
OFF:
A lövegycsövön egy helyen sok alapozót fújtam fel véletlen (vallejo spray). Balga módon azt hittem majd a dark yellowt felfújva nem látszik... Nem vészes, de nem szívesen hagynám így. Persze ha jobban megnézi valaki a makettet észre fogja venni és engem is nagyon zavar. Mivel a lövegcső fém, arra gondoltam, hogy vízpapírral átcsiszolom az egészet és újraalapozom, majd újrafújom. Jó ötlet vagy többet ártok, mint használok vele?