<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
laposalátét | Adatlap | 422552 | 2012. április 29. 11:54 | ![]() | |
gaben21 | Adatlap | 422551 | 2012. április 29. 10:05 | ![]() | |
Helló.Szuper lett.Nagyon életszerűre sikerült ez a kis mű. Gratula.:-) | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 422550 | 2012. április 29. 09:38 | ![]() | |
A fülét kirázó figura nagyon ötletes! | |||||
atyitibi | Adatlap | 422549 | 2012. április 29. 09:23 | ![]() | |
Luthor | Adatlap | 422548 | 2012. április 27. 14:11 | ![]() | |
Felnőtt hobbi kategória, méretarány szerint. Esély mindig van... | |||||
Barni83 | Adatlap | 422547 | 2012. április 27. 12:27 | ![]() | |
Szia BalEee! Szerintem nagyon jól sikerült, én szívesen látnám egy versenyen. Ha versenyre szeretnéd vinni több kategória közül is választhatsz, attól függően az adott versenyen éppen melyiket indítják. A versenyre való nevezés előtt ajánlatos megnézni milyen kategóriákat indítanak az adott versenyen, de biztos találsz olyat amelyikben tudod majd nevezni. Milyen méretarányú a makett?(szerintem 1:48, ezt így a képek alapján nem tudom eldönteni). Pl.: 1:48 repülő(1:48 sugárhajtású repülő). Barni | |||||
lucky | Adatlap | 422546 | 2012. április 27. 09:59 | ![]() | |
Elliot, Sennás! Közben az én képeim is elkészültek. Kellett hozzá némi mázli is, mert nem mindig van használható tömlőből egy párra való. | |||||
atu71 | Adatlap | 422545 | 2012. április 26. 19:55 | ![]() | |
Hali! Nagyon formalodok a kicsike,johet a folyt. En is elkezdtem, csak most kevesebb az idom,jelenleg a hegg. varratokat keszitem ujra,hamarosan lesz foto:-))) | |||||
cofi73 | Adatlap | 422544 | 2012. április 26. 19:48 | ![]() | |
BalEee | Adatlap | 422543 | 2012. április 26. 19:09 | ![]() | |
Sziasztok! Szeretném versenyen is kipróbálni magam. Milyen kategóriában, korosztályban indulhatnék, ha 18. életévem már 7 hónapja betöltöttem? :) A makett Italeri F-16DJ/DG, Eduard maratás, Aires kiömlő és katapult ülés. Ja, és milyen eséllyel indulhatnék vele? Köszi :) | |||||
gabes | Adatlap | 422542 | 2012. április 26. 17:19 | ![]() | |
McFrost | Adatlap | 422541 | 2012. április 26. 17:15 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 422540 | 2012. április 25. 21:37 | ![]() | |
Szia Elliot!Ha azóta nem sikerült képet szerezned a "kutyafejről"csináltam párat. Itt inkább csak az a lényeg hogy is néz ki összerakva.Mire lemásolod:) | |||||
lucky | Adatlap | 422539 | 2012. április 24. 10:31 | ![]() | |
Az a "fékháromszög vas" a fék biztonsági kengyel. Feladata az, ha a fékháromszöget tartó csapszegek vagy a fékfüggvas eltörne/elveszne a fékháromszög ne essen a sínre. | |||||
Elliot | Adatlap | 422538 | 2012. április 24. 07:24 | ![]() | |
Hali! Ha a rézszínű drótot érted a "fékháromszög vas" alatt, akkor ilyet én is készítettem, ez látszik is a korábbi képeken. A készlet tartalmazza a drótot (igaz másikat használtam, nálam fémszínű) és az 1:35 méretű hajlítási sablont is az összerakási útmutatóban. Üdv.: Elliot | |||||
Sennás | Adatlap | 422537 | 2012. április 23. 21:18 | ![]() | |
Nem irigyellek.Mi még szóba vizsgáztunk.Talán utoljára.1-3 éven belűl az NKH-nál:( | |||||
lucky | Adatlap | 422536 | 2012. április 23. 21:12 | ![]() | |
Jún 18... itt van az asztalon 1/2 kg papír a tesztkérdésekkel.. | |||||
Sennás | Adatlap | 422533 | 2012. április 23. 20:03 | ![]() | |
Tényleg nagyobb a téma. Ma voltam időszakos vizsgán.Ne félj is ki kérdeztek mindenből:)1 1/2h inkvizíció:( | |||||
Marv85 | Adatlap | 422532 | 2012. április 23. 19:54 | ![]() | |
Köszi! :) Nekem is van egy 1:72 es black hawkom amit roncsnak szánok... :) még nem álmodtam meg, hogy hogyan... :( :)) | |||||
SSZABI | Adatlap | 422531 | 2012. április 23. 19:16 | ![]() | |
Szia! Egészen szép darab lesz :) Én most szerezek be egyet 1/72-ben, habár nálam nem teljes pompájában fog megépülni. Egy roncsnak álmodtam meg a vietnámi dzsungelben..:P | |||||
lucky | Adatlap | 422530 | 2012. április 23. 19:05 | ![]() | |
Tényleg a fék biztonsági kengyelek kimaradtak... :( Minden fékháromszög mindkét végére kell egy-egy. Valószínű 2 kormányszelep volt rajta, forgóvázanként 1-1. Tehát kiiktató váltóból is 2 van.A másik meg vonatnem váltó lesz, mert sztem ennek nem változott annyit a súlya, h szükség lett volna raksúlyfékezésre. Viszont a sebességfüggő fékezésre szüksége lehetett. Laikusok számára: személyvonati fék nem csak személykocsin van! A megnevezés arra utal, h ezt a fajta féket a személy szállító vonatokon használták eredetileg. A tehervonati és a személyvonati fék között a különbség az oldási időkben van. A személyvonati gyorsabban old. Tehát a személyvonati fék gyors oldásút, vagyis gyors működésűt jelent.A tehervonati fék lassú oldású, vagyis lassú működésű. Időben ez úgy néz ki h 30 sec alatt fel kell oldania a gyors működésűnek, és 30 sec és 2 perc között a lassúnak. Gyors működésű egyébként a rapid (gyorsvonati) fék is, a hozzá kapcsolt kiegészítő fékekkel együtt. Ez a téma sokkal nagyobb, mint ami ide befér, de a lényeg nagyjából ennyi. | |||||
Sennás | Adatlap | 422529 | 2012. április 23. 18:28 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 422528 | 2012. április 23. 17:59 | ![]() | |
Szia Elliot!Nézegettem én is közben igaz ez csak makett de ha jól látom 2 db raksúlyváltó van.Mind a két forgó váznak van sajátja.Lehetőleg ezek majd egy irányba nézzenek!Illetve ügyesen kifigyelte a srác kell tenni "fékháromszög vas-at" igazából lucky mester tud pontos adatot mondani menyi kell rá szerintem a 2 forgóváz külső tengely párjai felől az 8db?Esetleg ezeket érdemes meggondolni majd ha nem késő az összerakásnál. | |||||
Marv85 | Adatlap | 422527 | 2012. április 23. 17:32 | ![]() | |
notarius | Adatlap | 422526 | 2012. április 23. 10:17 | ![]() | |
A sárga egy kicsit vaskosnak tűnik, és formára is eltér a képektől. | |||||
lucky | Adatlap | 422525 | 2012. április 23. 09:43 | ![]() | |
Szia! A 82-n a kék rész az tuti kiitató váltó a többit nem tudom. A 73 és 77 stimmel. Az ágyús hídon is tömlő van, kutyafejjel a végén. A tömlő másik vége hollandi anyával csatlakozik a csőhöz. Nem lepődnék meg, ha a valóságban a hídszerkezeten lévő tömlő is Ackerman váltóval ( a végelzáró váltó másik neve) lenne felszerelve, úgy mint a fék kapcsolatoknál. kép hamarosan ( pár nap) lesz, az összekapcsolt fejekről. | |||||
Elliot | Adatlap | 422524 | 2012. április 23. 07:56 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm a sok segítséget, azt hiszem kibogoztam mindent. A 82-es képen pirossal jelölt karok rá vannak öntve a testre, ebből látszik egy a 76-os képen is a fellépő mellett és ez van az eredeti képen is jelölve. A kékkel jelölt részre kerül majd a kiiktató váltó maratott karja, de ezt még nem raktam fel, mert építés közben tuti lepattanna. A 73-as képen lévő csonkot kell majd összekötnöm tömlővel az ágyút hordozó résszel és ezen van a kutyafej is? A 77-es képen látható részekre kerülnek a karok? A francia feliratos képeket ismerem én is, erről sokat másoltam a motoros felépítményhez. Üdv.: Elliot | |||||
csehszko | Adatlap | 422523 | 2012. április 22. 21:17 | ![]() | |
Sziasztok! Egy Ju-87 G-1 -est készítek.Szeretném magyar jelzéssel festeni. Sajnos egyenlőre nem találtam infót , elméletileg ez a típus nem volt a Magyar Királyi Légierőben ,azt szeretném kérdezni ,hogy Ti tudtok e róla? Ezeket a típusokat találtam a légierőnkben: A,B-2,D-1,D-3,D-5 | |||||
Sennás | Adatlap | 422522 | 2012. április 22. 20:23 | ![]() | |
Jó a tipped!Sugárzok a boldogságtól:) Jobb vagyok mint Steven Seagal már 3!ilyen vonatott állítottam meg.HÚÚ.. Ez csak vicc volt írásbelit kézbesítettünk. Ha délbe látom 14175-be tartó zöld+kék kommandós kocsit este bizti banzáj lesz nyírbe(14019). | |||||
Cosworth1981 | Adatlap | 422521 | 2012. április 22. 13:29 | ![]() | |
silent8 | Adatlap | 422519 | 2012. április 22. 11:27 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 422517 | 2012. április 22. 09:24 | ![]() | |
Van egy olyan tippem, h a RID táblán 7-es a kódja... Az a bizonyos 3 körcikk. ;) A 26255 hsz-ben az orosz SA akárhányas kapcsoló van összekapcsolt helyzetben. Mi ilyent nem láttunk már vagy 10 éve amióta a " birodalmi batár" kocsik nem járnak erre. Valahol láttam egy olyan képet ahol az ágyú be volt vonatba sorozva és hát gondolom télen nem akartak megfagyni útközben.. A gőzfűtés akkor normális volt. Mellékesen a legjobban szabályozható, de qrva munkás beállítani,és a kapcsolatait kezelni.Volt hozzá szerencsém... A második horog ilyen felhasználása inkább rögtönzés sztem. A tartalék horog, esetleg egyéb kapcsolási feladat valószínűbb. Egyszerűbb lett volna egy hajlított laposvasat felszegecselni a mellgerendára. Öreg szakikat kéne erről kérdezni, mert én se tudom.. Ha időm engedi lesz fotó az összekapcsolt fejről is.. | |||||
Sennás | Adatlap | 422516 | 2012. április 21. 22:10 | ![]() | |
Na lucky 1 vagy 3 mp mire kitalálod mi van a képen?Amúgy tudod ,hogy titkos:)! De mivel nem én fotóztam SŐT nem is én tettem először a netre így nem fáj a fejem:) | |||||
Sennás | Adatlap | 422515 | 2012. április 21. 22:05 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 422514 | 2012. április 21. 21:53 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 422513 | 2012. április 21. 20:59 | ![]() | |
Aha!Erre való a hátsó kampó. | |||||
Sennás | Adatlap | 422512 | 2012. április 21. 20:58 | ![]() | |
Jó képek!Esetleg még olyat tegyél fel amin össze van rakva a"párjával" úgy hogy néz ki.Mire leosztod 35-el lesz vagy 2-2.2mm a fej(2 kép).De ha nincs rajta hülyén néz ki."Hivatalból keresem a hibát" ez tetszik!Igazad van.Én az 1:87 vasútmodellekkel vagyok bajban ott látok sok fék kiiktatott kocsit egy vonatban.Borzalmas.Erre miért nem figyelnek a gyártók:( A gőz fűtésről f.gom sincs mire szolgálhat.Az ágyúcsövet emelték vele fel?Nemigen mert ott hátúl láttam egy beépített motort gondolom az adja hidraulikát.Nem tudom. Az megint hótziher ez magában nemigen állt.Mozdony(1kép),valami lőszeres,pakli kocsi STB..A Trumpi kis diesel mozdonya jó hozzá. | |||||
lucky | Adatlap | 422511 | 2012. április 21. 20:32 | ![]() | |
Miket találtam még a vinyón... | |||||
lucky | Adatlap | 422510 | 2012. április 21. 20:22 | ![]() | |
A színéről meg annyit, h itt fehérben van a jobb láthatóság miatt. Igaz a műhelyben a kék nem levegőt hanem vizet jelöl...Volt is ebből már "baleset". | |||||
lucky | Adatlap | 422509 | 2012. április 21. 20:20 | ![]() | |
Sennás! Igazad van amit te jelöltél az a jó. Érdekes nekem is megvannak ezek a képek... A feltételezésed helyes, és is koptatom a bagikövet. Hivatalból keresem a hibát. viszont én kevesebb teherkocsit látok cserébe annál több személykocsit, ráadásul olyan nézőpontból is, ahonnét a közvetlen kollégák se. A képeken az 5 bar-os kutyafej van többféle nézőpontból. A színéről megjegyezném, h a vörös a szabványos, de láttam már kékben, narancs és citromsárgában, feketében és fémszínűben is..Ami egyértelműen azonosítja az az állása ill a fejen lévő pont ( ld a második kép) A tömlő kb 60-70 centi hosszú és kb 45-50 mm átmérőjű.De ha kell megmérem, bár pár mm itt nem fog játszani. | |||||
Sennás | Adatlap | 422508 | 2012. április 21. 19:16 | ![]() | |
Nowotny | Adatlap | 422507 | 2012. április 21. 18:58 | ![]() | |
Szerintem klasszul haladsz vele,főleg a lemált,felázott vakolat tetszik nagyon, Lacus könyvéből készült? :))) Üdv Nowy.. | |||||
Sennás | Adatlap | 422506 | 2012. április 21. 18:39 | ![]() | |
Szia Elliot!Csatlakoznék lucky kolléga megjegyzéséhez.Szép lesz és még pár apróság kell rá.Feltett képek alapján a kolléga is vasutas?vagy nagyon ért hozzá?Pár kép amit én összeszedtem.Igazából a vonó készüléket nem értem miért van "dupla"(magyar 1kép)? Amit említett lucky a 076 képen a kiiktató váltó az odébb kell hogy legyen mert az a fajta ami azon a képen van abból legalább 5-6 db felraktál már.Én ezt a képet találtam úgy gondolom ilyen sorrendbe van felrakva(2-3 kép).Majd az összerakásin ellenőrizd jól gondolom-e.A kutyafej amit említett lucky az a levegőtömlő végén "az a dudor"illetve fél mert mire a kettőt összerakod úgy ad ki egy "gömb" formát(vörös az 5bar a fehér 8bar nyomású).Bemegyek a vasútra csinálok képet róla neked.De a két forgóváz között mindenképp össze kell rakni mert úgy a tuti(4-5 kép)!Talán ennyi majd konzúltálunk még errről luckyval--remélem:) | |||||
Attila81 | Adatlap | 422505 | 2012. április 21. 17:55 | ![]() | |
Tegnap tettem fel az épülő diómról képeket! Köszönöm szépen a biztató hozzászólásokat! Üdv.: Attila81 | |||||
Marv85 | Adatlap | 422504 | 2012. április 21. 15:45 | ![]() | |
Ákos | Adatlap | 422503 | 2012. április 21. 13:31 | ![]() | |
A normál kerékből alakítottam át. Aluból esztergáltam egy felni méretű kicsit kúpos betétet amire rászorult a gumi. A gumiból kinyúló vége kb. 10 mm-es lett, ezt fogtam fúrógépbe, csiszolópapírt meg a munkapadra és ezzel koptattam le, minden kereket különbözően. Itt látszott, mennyire szimmetrikus az öntött kerék, a mintázat teljesen egyenletesen kopott le. Főleg az elsőket, ezek közúton hamar lekoptak, az egyik képen látszik is mennyire. | |||||
glitter | Adatlap | 422502 | 2012. április 21. 13:13 | ![]() | |
Köszi szépen,srácok! atu71:az még nagyon messze van, de pont ez a szép benne...:))) | |||||
juge75 | Adatlap | 422501 | 2012. április 21. 13:04 | ![]() | |
Nézz utána, mert nem tudom. A DSK-t a Játék-Makett-től vettem, az RB-t pedig megrendelheted akárhonnan. | |||||
punyam97 | Adatlap | 422500 | 2012. április 21. 12:30 | ![]() | |
összesen mennyibe került a DSK és a rb cső? mert nagyon szép és ha olcsó lenne akkor lehet ,hogy én is megpróbálkoznék vele! | |||||
juge75 | Adatlap | 422499 | 2012. április 21. 08:07 | ![]() | |
Csináltam egy össze állítási segédletet is, mert az RB oldalán levő fotókról nem minden derül ki! Ajánlom mindenkinek! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A vizet miből gyártottad?