<<< Vissza |
sainz | Adatlap | 424303 | 2006. április 23. 17:35 | ||
Dexi | Adatlap | 424302 | 2006. április 21. 15:58 | ||
Sainz, a 711-es kep Mirage V-os, nem harmas. | |||||
sainz | Adatlap | 424301 | 2006. április 21. 10:28 | ||
A 903-as F-16 színekben. | |||||
Kalóz | Adatlap | 424300 | 2006. április 20. 20:43 | ||
Foxbat! Te találkoztál már pontos makettel? (jó, ez vicc volt) mert szerintem a kitek 99%-nál lehet módosítgatni, mert valahol valami nem pontos, vagy nincs meg, vagy ... | |||||
Zoli | Adatlap | 424299 | 2006. április 20. 19:11 | ||
G-cart | Adatlap | 424298 | 2006. április 20. 18:11 | ||
Hali! Fent vannak a képek az összeállítási útmutatóról a lapomon! A Mirage III-as oldalára illesztettem be. gcart.uw.hu Üdv: G' | |||||
Zoli | Adatlap | 424297 | 2006. április 20. 09:30 | ||
Kösz, majd megnézem! z | |||||
G-cart | Adatlap | 424296 | 2006. április 19. 23:37 | ||
Zoli:Holnap estére talán meg tudom oldani. G' :-) | |||||
Zoli | Adatlap | 424295 | 2006. április 19. 22:38 | ||
Kösz a segítséget, kívülről jónak tűnik a kit. A használati útmutatót nem tudnád felrakni a honlapra? Mert összerakva már nem látszanak a megmaradt alkatrészek, meg a bontása is érdekelne. Nézd meg a MiG-21 topikot is! z | |||||
G-cart | Adatlap | 424294 | 2006. április 19. 22:18 | ||
Hali! Én nemrég raktam össze a Heller készletét. Rövid leírás van róla a weblapomon: gcart.uw.hu Nem egy kiemelkedő makett... Üdv: G' | |||||
Zoli | Adatlap | 424293 | 2006. április 19. 22:17 | ||
z | |||||
Zoli | Adatlap | 424292 | 2006. április 19. 22:13 | ||
Csak ennyi képet találtam, de zaireiből még együléseset se. Ha van még valakinek ötlete, ne tartsa vissza, kösz az eddigieket is. z | |||||
Dexi | Adatlap | 424291 | 2006. április 19. 17:23 | ||
En a helyedben, vennek egy oreg Hellert, es abbol probalnam megcsinalni az V-ost. | |||||
Zoli | Adatlap | 424290 | 2006. április 19. 16:30 | ||
Hát ez a probléma. Legfeljebb pár alkatrész használható belőle, azért meg kár megvenni. És nemcsak hozzáadni kéne, hanem az egész törzset át kéne szabni a más beömlő és hajtómű miatt, az orráról nem is beszélve... z | |||||
Dexi | Adatlap | 424289 | 2006. április 19. 16:14 | ||
Az AML-bol nagyon nehezen csinalsz V-ost. Akkor inkabb az oreg Hellert kinoznam. Az AML eleve rovidebb torzsu, tehat nem tudom mit akarsz faragni rajta, inkabb hozzaadni kene. | |||||
Zoli | Adatlap | 424288 | 2006. április 19. 16:00 | ||
Hát nem tudom, az AML-en sokat kellen faragni, hogy M5 legyen belőle, a Helleré meg állítólag elég gyenge... z | |||||
Dexi | Adatlap | 424287 | 2006. április 19. 15:11 | ||
Szerintem az AML C-je jo es a Heller E/V/BA -ja is csak pozitiv. | |||||
Zoli | Adatlap | 424286 | 2006. április 19. 15:02 | ||
Sejtem, mert valami látszik a rajzokon, csak a panelvonalak zavarnak, mert teljesen máshol vannak. Inkább a törzs átmérőjével és a beömlőkkel vagyok bajban, mert nem tudom, hogy melyik makett mennyire pontos, és nem szeretném mindet megvenni, hogy egy normálisat építsek belőlük. z | |||||
Dexi | Adatlap | 424285 | 2006. április 19. 14:42 | ||
Zoli, a C es a E modellek kozott az a nagy kulombseg hogy az E torzse kb. 50cm-vel hosszabb mint a C verzioe. | |||||
sainz | Adatlap | 424284 | 2006. április 19. 14:02 | ||
| |||||
Zoli | Adatlap | 424283 | 2006. április 19. 13:46 | ||
Kösz az infot! Akkor tovább ragozom a kérdést, mert vannak még homályok. Tehát nekem egy zairei vagy gaboni M5 kellene. Ehhez elvileg a Hasegawa fúvócsövét használnám, de a beömlőkkel még gondban vagyok. A matrica rajzai szerint a IIIC-nek hosszabb a beömlője, kb az ülésig tart, az IIIE-nek rövidebb, az ülés hátuljáig ér. A gaboni M5 beömlője is kb olyan hosszú, mint a C-é, de sokkal keskenyebb. A zairei M5 beömlője meg rövid, de ez is keskenyebb, mint a többié. A függőleges vezérsík is problémás. A gabonié olyan tört, mint a többié, de hosszabb. A zaierié ugyanolyan, mint az alap változatoké. A zairei törzse is sokkal vastagabbnak tűnik, de a hossza nem sokkal nagyobb. Az a baj, hogy minden panelvonal máshol van rajta, és nehéz a IIIC-vel összehasonlítani. Nagyjából ez lenne a dilemmám, várom a további ötleteket. z | |||||
Foxbat | Adatlap | 424282 | 2006. április 19. 11:17 | ||
Itt válaszolok: ha afrikait akarsz, az mindenképp a hosszú törzsű Mirage (IIIE/S/O, 5, 50, Nesher/Dagger/Finger, Kfir/Panter/Cheetah) de alapvetően az 5/50 változatot kell elkészíteni. Akkor meg sajnos a legjobb megoldás megvenni a PJt, vagy a HPt. Amíg ezek nem voltak meg, erősen méricskéltem olyan ügyben, hogy az AML törzsébe betoldani egy Heller IIIE vagy egy Italeri Kfir törzséből kimetszett darabot, PLUSZ a hajtómű körüli részt és a fúvókát. Hát ezzzel "az ember csak megfürdik a műanyagforgácsban meg a tömítőben, aztán a végén kivágja a kukába" művelet lenne. Elég pontos rajzokra, fotókra van szűkség (FAoW japán füzet elég jó+Verlinden Lock On)És a legnagyobb gond az, hogy a kabin mögötti törzsrész, ahol a beömlők nyílnak, meglehetősen bonyolult felépítésű, a különféle makettek méretei (mindegyik más mesterdarabról készült) még a hajtóműnél lévő, jóval egyszerűbb törzsrésznél is annyira eltérőek, hogy nagyon kérdéses az eredmény. A másik az, hogy normális kidolgozású nem szemhéj-fúvókás ATAR kiömlőt csak az F-1 ről tudtam volna kannibalizáni. | |||||
Foxbat | Adatlap | 424281 | 2006. április 19. 10:59 | ||
Az 8000 akart lenni. Ismerem az Airfix, Heller, Matchbox, Revell, Frog 70-es évek-beli makettjeit 72-ben, mind felejtős. Higgy nekem, amivel érdemes szóba állni csak AML,PJ,HighPlanes ebben a méretben. Az Italeri Kfirjei mutatósak, de nem pontosak. Akkor a Hasegawa régi makettje már inkább, de az sem problémamentes. Majdnem ennyire siralmas a helyzet 1/72 Mirage F-1 ügyben, az Esci néz ki a legjobban (csak lehetetlenség fellelni, ezúton is megkérem a makettezőtársakat, aki tud ilyet eladót, jelezze) de az sem 100%-os. A Hasegawa és a Heller F-1 esei magasabb színten állnak a III-asoknál, de ott is vannak gondok. És erre a témára még a drága kisszériás gyártók sem mozdultak igazán! | |||||
Kalóz | Adatlap | 424280 | 2006. április 18. 20:29 | ||
Foxbat! Az a 800 Ft nem elírás? Mert annyiért nemigen kapni Mirage-t. Amúgy nekem van egy ex-Frog II-as, az Italeri Kfir, meg a Lion, amit az amik lízingeltek. Egyébként az újabb variáviókból elég szép felhozatal van 72-ben, az Airfix, meg a Revell is kiadott pár változatot (azok egyelőre nincsenek még meg, sajna). | |||||
Zoli | Adatlap | 424279 | 2006. április 18. 13:16 | ||
Asszem a Hannants már forgalmazza, és úgy tudom, lesz valamikor kétüléses is. A többit majd mail-ben. z | |||||
Foxbat | Adatlap | 424278 | 2006. április 18. 12:59 | ||
Az az AMT (az AMT volt Esci és Monogram maketteket dobozolt) valójában AML (cseh short-run) akart lenni, és igen, IIIC. Hol láttad a felderítőt? Replika, Csehország? Az Eduard 48-asa eléggé rendben van, most éppen azt építem. | |||||
Zoli | Adatlap | 424277 | 2006. április 18. 12:31 | ||
Szia Foxbat, jó ötlet az új topik. Az AMT ugyebár AML IIIC lenne, vagy tévedek? Az Eduard ha jól tudom, csak 48-ast adott ki eddig, ezért azok nem foglalkoztatnak, viszont már megjelent az AML felderítője. z | |||||
Foxbat | Adatlap | 424276 | 2006. április 18. 11:32 | ||
Annak kapcsán nyitottam a témát, hogy végre sikerült beszereznem az ausztrál High Planes "hosszú" egyszemélyesét, ami történetesen egy IIIO, de bármelyik hosszút IIIE, RD, 5, 50, Nesher-Dagger-Finger meg lehet belőle buherálni. A makett "nagyon short run", talán még az AMT IIIC-jét is alulmúlja illeszkedésben. A panelvonalak viszont szebbek. Ami még megvan, a PJ Production full gyanta IIIBE-je, talán az a legszebb. Ettől a gyártótól is volt IIIRD, csak kétszerese volt az aműgy sem olcssó (800Ft) High Planesnek. Ki mit hallott Eduard tájékról? Ki fognak adni további Mirage verziókat? |
<<< Vissza |
community.webshots.com/album/128457634epGpBd