<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
M.István | Adatlap | 426947 | 2007. április 21. 13:06 | ||
Simi | Adatlap | 426945 | 2007. április 21. 09:04 | ||
EDE! Az interneten található grafikákat csak nagy-nagy kritikával szabad kezelni. Erre jó példa a 4-ik kép (Kaga_draw_akson.jpg). Lehet, hogy nagyon látványos - egyenesen hatásvadász - de a színek valahogy egyáltalán nem stimmelnek: a hajótest pl már majdnem kék színü (elég rikító kivitelben), míg az alsó rész meg majdnem barna. Biztosan állíthatom, hogy ezek egyike se helyes szín. Akkor pont a fedélzet színe lenne helyes?! (Különben ezt a képet már ismertem a netröl.) | |||||
EDE | Adatlap | 426944 | 2007. április 21. 08:23 | ||
Több képet raktam fel a témáról. Látszik, hogy a sötét fedélzet nem egyedi dolog. A világos fedélzetű modell szerintem a Hasegawa katalógusból van. A Kaga Hasegawa 1:700 úgy tudom még nagyobb kihívás, mint az Akagi. Jó Akagi építést minden illetékesnek! | |||||
Kalóz | Adatlap | 426942 | 2007. április 20. 18:45 | ||
A jó öreg kijelölés, Ctrl+c Ctrl+V kombinációval működik. Kalóz | |||||
Simi | Adatlap | 426941 | 2007. április 20. 12:38 | ||
EDE! Elsö ránézésre nekem is tetszett, de amikor tüzetesebben átnéztem/-tük, elég sok kifogásolni valót fedeztünk fel rajta. Az agyonkoszolás csak egy dolog volt, de pl az illesztéseket se dolgozta el sok helyen, a védöhálók vmi függöny-szerü anyagból voltak, sokminden apróság hiányzott a hajóteströl, a légvédelmi lövegek elég furcsák voltak (gondolom, ez a kit hibája, de fel kellett volna pofozni). A vízvonal alatti rész természetesen nem festetlen, olyan pirosas-bordós árnyalatra kell festeni. A vízvonal felett pedig "neutral gray", vagyis olyan szürkéskék szín, amit a japánok használtak a hajók festésére. | |||||
ChevyG | Adatlap | 426939 | 2007. április 20. 10:50 | ||
képen nem csináltam, de én is dolgoztam a gépen kicsit. a felesleges dolgokat lemartam a kaszniról (erről is). itt-ott belekapott a gép, ezeket müanyag darabokkal/sztirollal/müanyag forgáccsal és pillanatragasztóval javítottam. és most sorjázok 1000L. abszólut nem látványos munka, de annál fontosabb. | |||||
EDE | Adatlap | 426936 | 2007. április 20. 10:35 | ||
SImi! Én sem "koszolnám" össze így az Akagit, sőt az elméletek ellenére világosra festeném a repülőfedélzetet. (Több modellen, illusztráción láttam vörösesbarnát!!!) Sajnos csak fényképen láttam a M.óváron kiálított makettett, ti láttátok életnagyságban, valósabb a kritikátok alapja. Azért így fotók alapján elég csinos! Ja! A hajótest eredetileg milyen színű? Csak nem festetlen acél? | |||||
EDE | Adatlap | 426935 | 2007. április 20. 10:25 | ||
Természetesen a dobozfedelet szkennelte be. | |||||
EDE | Adatlap | 426934 | 2007. április 20. 10:24 | ||
ChevyG! Ez a Hasegawa 700as borítója. A füstöt tényleg kicsit bénán pingálták oda! Egyébként ha jól emlékszem, a honlap fentartója elment Japánba és ami 700-as hajót talált, azt megvette, beszkennelte és fölrakta a netre. | |||||
ChevyG | Adatlap | 426933 | 2007. április 19. 23:04 | ||
Simi | Adatlap | 426932 | 2007. április 19. 23:00 | ||
Sajnos ezt adja be:Forbidden | |||||
ChevyG | Adatlap | 426931 | 2007. április 19. 22:21 | ||
gluer | Adatlap | 426930 | 2007. április 19. 19:34 | ||
igen, a büfé melletti bejáratra gondoltam, ami a parkolóból nyílott | |||||
Simi | Adatlap | 426929 | 2007. április 19. 15:29 | ||
hellodebil! Köszönöm az infót! Kár, hogy nem találkoztunk Móváron, majd jövöre... talán addigra elkészül a Musashi (meg talán a Hood is). | |||||
Mekett | Adatlap | 426926 | 2007. április 19. 13:19 | ||
Amerikai nukleáris tesztek 1946-ból Feladvány: az utolsó két percben ki tud több német hajót beazonosítani? www.youtube.com/watch | |||||
hellodebil | Adatlap | 426925 | 2007. április 19. 12:52 | ||
Simi! Én a vaterához tudnám hasonlitani, jóval nagyobb választékkal, mivel nemzetközi. Regisztrálsz, aztán licitálsz, mindösszesen egy dombornyomott kártyára van szükség! Én a Yamato dvd-t rendeltem onnan, igaz kb 8 rongyomba volt! Az a baj vele, hogy főleg amcsi és távol keleti helyeken lelhetőek fel az áruk, tehát akár elenyésző ár mellett is magas a postaköltség. De azért nem rossz! | |||||
ChevyG | Adatlap | 426918 | 2007. április 19. 11:51 | ||
más: Móváron vettem -többek között- 1 400as tengeralattjárót maratásokkal. aki szereti a témat áannak bátran ajánlom! Nagyon jó minőségű! | |||||
Simi | Adatlap | 426916 | 2007. április 19. 11:36 | ||
Uhh! Engem érdekelne a dolog! Hogy megy ez az egész? Mert nem ismerem ezt az ebay nevü helyet. | |||||
ChevyG | Adatlap | 426915 | 2007. április 19. 10:16 | ||
Simi | Adatlap | 426908 | 2007. április 19. 09:16 | ||
Mármint a 450-es Akagi-ra gondolsz?! | |||||
Kalóz | Adatlap | 426907 | 2007. április 19. 08:55 | ||
A Bismarckot a hadművelet alatt többször is átfestették, így nem mindegy, hogy melyik fázisban akarjátok ábrázolni. Kalóz | |||||
ChevyG | Adatlap | 426906 | 2007. április 19. 07:24 | ||
Sztem 10e Ft-körül tudok szereni eBayröl Szivesen segitek | |||||
ChevyG | Adatlap | 426905 | 2007. április 18. 23:47 | ||
a büfével volt szemben! | |||||
gluer | Adatlap | 426904 | 2007. április 18. 22:01 | ||
szerintem ezt nézegettem én is , a bejárattal szemben ki nem nyitottam , de jó nehéz volt a doboza :) a 350-es Szovremennijhez nem tudja valaki, hogy milyen maratásokat használt a készítője? | |||||
hellodebil | Adatlap | 426903 | 2007. április 18. 21:59 | ||
Sang! Ha Bismarckhoz fognék, nagyon utánna járnék annak, hogy milyen volt a festése a Rheinubung alatt! Talán kicsit vad, hogy a tornyok teteje sárga volt, ez nem is teccik annyira. Én nem vetném el a balti-csikos köntöst sem, mert az mutatós és tök egyértelmüen utánna lehet járni. Erről nagyon sok kép fellelhető. | |||||
Simi | Adatlap | 426902 | 2007. április 18. 20:19 | ||
Biztos igazad van, ennek most nem tudtam utánanézni idöhiány miatt! | |||||
hellodebil | Adatlap | 426901 | 2007. április 18. 18:50 | ||
Az orhullám ottmaradt szerintem. Még anno betettem egy képet ennek alátámasztására! | |||||
ChevyG | Adatlap | 426900 | 2007. április 18. 15:15 | ||
ebayen már láttam eugen-t 91euroért (austráliában van -nem elírás) | |||||
ChevyG | Adatlap | 426899 | 2007. április 18. 15:14 | ||
az infónak és a farkasoknak (farkasfalka.uw.hu) is fogok csinálni dobozbontásokat, kritikával. tuti fent lesz! | |||||
Simi | Adatlap | 426898 | 2007. április 18. 15:07 | ||
Szerintem a 450-es Akagi sokkal nagyobb ritkaság, mint a Prinz Eugen... ez utóbbi nekem is megvan, de az Akagi-nak még a dobozát se láttam sehol. Összerakott makettként is most láttam a versenyen elöször. | |||||
ChevyG | Adatlap | 426897 | 2007. április 18. 15:06 | ||
de CSAK a leszálló fedélzetet borithatta gumi! | |||||
ChevyG | Adatlap | 426896 | 2007. április 18. 15:05 | ||
új háttér!:) | |||||
Simi | Adatlap | 426895 | 2007. április 18. 15:05 | ||
Aztán még egy dolog lehet a magyarázata a fekete csíkoknak, foltoknak: a gépek motorjainak indításakor nem kevés korom jött fel szegénykék torkából; lehet, hogy ök köhögték oda. Szerintem az olaj, vagy más szennyezödés kizárt. | |||||
ChevyG | Adatlap | 426894 | 2007. április 18. 15:04 | ||
én bajai vagyok, de amíg nincs maratásom hozzá adddig hozzá se álok a két új szerzeményem most a minihobby 350arizona (gondolom trumpi) és aminek nagyon örülök, az a heller princz eugen utobbi marhanagy ritkaság látyátok mijen rendes vagyok? megkiméltelek Titeket attol, h eldöntsétek ki vegye meg:) | |||||
Simi | Adatlap | 426893 | 2007. április 18. 15:01 | ||
Apám, ekkora mázlit! Már az is mázli volt, hogy mi Sebivel nem láttuk meg, aztán meg ennyi pénzért! Hát bátran mondom, ajándék volt! Ha mostanában kedvet kapsz hozzá, Mihalkó Pistivel kell felvenned a kapcsit: nála vannak a rajzok (úgy tudom, te is Bp-n laksz). | |||||
EDE | Adatlap | 426892 | 2007. április 18. 14:56 | ||
Simi! Ezen viszont úgy néz ki, az egész fedélzetet felszántották azok a kerekek! www.warship.get.net.pl/Japonia/Aircraft_Carriers/CV_1927_Akagi_class/h73059.jpg | |||||
EDE | Adatlap | 426891 | 2007. április 18. 14:53 | ||
Ha jól emlékszem, ma volt 65 éve! www.hatterkepek.hu/download.php | |||||
ChevyG | Adatlap | 426890 | 2007. április 18. 14:42 | ||
pedig én már szombaton láttam! ott volt, ahogyí bemegyünk a börze ajtaján, jobbra a büfénél (mellette volt (vagy ök voltak) 1 olyan asztal ami tele volt Special Hobby-s repcsivel (héja, stuka, stb) 7500ért volt szombaton kirakva rákérdeztem h 6000ért elvihetem-e. úgy nézett visza a fazon rám, mintha az édes Anyukájájt hoztam volna hírbe 1 ősi mesterséggel. szal szobaton akagi bukta volt. vasárnap mentem visza a börzére elcuccolni, és indulás elött a többiek mentek a büfébe 1 ütsiért útbaesett az a stand... MINDEN bevolt dobozolva m2es dobozokba, de két hajó nem volt. az ik a japán hordozó volt. hmm mivel a specialhobbysok is már becsomagoltak ezért felszabadult némi pénzem:) ráajánlottam 7000ért. vittem. | |||||
ChevyG | Adatlap | 426889 | 2007. április 18. 14:33 | ||
én tuti a sokat vitatott (nagyon) fako csikokat festeném fel! (azt is csak a hajótestre) | |||||
Simi | Adatlap | 426888 | 2007. április 18. 13:00 | ||
Nem lemosták, hanem átfestették; örülök, hogy így döntöttél. Ja, úgy emlékszem, hogy az orr- és a farhullámot is lemázolták, de azok egy kicsit kilátszottak a késöbbiekben. | |||||
sang | Adatlap | 426887 | 2007. április 18. 12:53 | ||
ehhh, nem kellenek nekem azok a csíkok. Halleluja, h lemosták. kösz a tippet, csík nem lesz. üdv z | |||||
Simi | Adatlap | 426886 | 2007. április 18. 12:51 | ||
sang! Én biztos, hogy a balti csíkokat csak a hajótestre festeném fel, ugyanis a bevetés elött a Grimstad-fjordban a felépítményekröl eltávolították ezeket. Sokat kell vele küszködni - szerintem feleslegesen. De ha szeretnéd mindenáron, akkor azt javaslom, hogy elöbb próbáld meghatározni, milyen szélesek a sávok, aztán vágj maszkolószalagból ilyen széles csíkokat, ragaszd a felépítményekre "balti csíkok"-ként, vizuálisan ellenörizd, maszkold körbe, aztán csak azt a csíkot vedd le, amelyiket festeni akarod. Remélem, érthetöen sikerült megfogalmaznom... sok sikert! | |||||
sang | Adatlap | 426885 | 2007. április 18. 12:30 | ||
á, basszus, de hülye vagyok, közben összeállt a kép :-) Gratula Simi, külön-külön a hajóhoz meg a díjhoz is!! Én most (több egyéb "projekt" mellett) egy Trumpeter féle 700-as Bismarckkal küzdök. A balti csíkokkal szerintem szó szerint is fogok... Tippeket megköszönnék a fent említett festés kézzel való kivitelezéséhez. Köszi! nagy Z | |||||
Simi | Adatlap | 426884 | 2007. április 18. 11:26 | ||
Sebivel ketten jól bejártuk a börzét szombaton, mégse vettük észre a 450-es Akagi-t... pedig Sebi is, meg én is vevö lettem volna rá... mégis, mennyiért sikerült megvenni? (persze, ha nem titok) Ráadásul még az akagis rajzok is nálam voltak, így Mihalkó Pistinek adtam kölcsön. Abból a japán rajzanyagból lehet dolgozni: 3 nagy lepedö és minden lényeges rajta van. | |||||
ChevyG | Adatlap | 426883 | 2007. április 18. 08:23 | ||
A makettel vegyes benyomásaim vannak. Tény, hogy szerintem idősebb nálam. Ennek tudható be a negatívumai. Rövid összegzés: N -450es méretarány (legalább 400as lenne!) -fürdőkád dizájn (villanymotor, elemtertó, kiskacsa miegymás) -furcsa alkatrészbontás (nem 1xü a hajó szerkezete, ez tény!) -attol tartok, hogy az illesztésekkel gondok lesznek (feléípitmény, rep.fedélzet, stb) -1ben van a törzs (ez elméletileg nem hátrány, de én speciel nem szeretem) P -gyönyörű repülőgépek! -ritkaság, kuriozum, érdekes téma -sztem a rep.fedélzethez nem is kell maratás -átlagosan szép felületek ((feljavitást nem ússzuk meg) -a mérethez képest semmi vetemedés | |||||
Simi | Adatlap | 426882 | 2007. április 17. 20:21 | ||
Bocs, itt az "idézett" kép:www.warship.get.net.pl/Japonia/Aircraft_Carriers/CV_1927_Akagi_class/Akagi_34.jpg | |||||
Simi | Adatlap | 426881 | 2007. április 17. 20:20 | ||
Ezen a képen nagyon koszosnak tünik a fedélzet, ami azért mégesem igazi kosz, hanem a leszálláskor fékezö repülögépek kerekei "radírozták" össze. Gondolj bele: a tengeren nincs sár, meg por stb stb mint a szárazföldi reptereken. Olaj sem lehet, mert az életveszélyessé tette volna a landolást. A fedélzet fa borítását még lakkozták is, nehogy az olajat magába vegye. A guminyomok azonban nem zavarták a munkát. Viszont ezek a nyomok csak a leszálló részen, vagyis a fedélzet hátsó traktusára voltak jellemzöek - hiszen csak itt fékeztek a gépek. | |||||
ChevyG | Adatlap | 426880 | 2007. április 17. 16:51 | ||
EDE | Adatlap | 426879 | 2007. április 17. 16:01 | ||
Aki esetleg még nem futott össze vele, itt van néhány fotó az Akgiról: www.warship.get.net.pl/Japonia/Aircraft_Carriers/CV_1927_Akagi_class/_Akagi_photos.html | |||||
ChevyG | Adatlap | 426878 | 2007. április 17. 09:20 | ||
hellodebil: nagyon csöndbe vagy pajti! dolgozol valamelyik bárkán? én tegnap folytattam a t-23ast! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Hála neked nagyon jó háttér anyagot biztosítottál a 10 nap múlva induló Akagi 1/700as vállalkozásomhoz! Én biztos -ahogy egy profi japán kollégám is- világos fa mintázatot fogok festeni(Tan alappal). Az Ő munkája nekem az etalon azok közül, amilyen japán hordozókat eddig láttam 1/700ban. Ő az Isten,a Király,a Császár, a Fárao ...