<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sebi | Adatlap | 427124 | 2007. május 23. 16:33 | ![]() | |
Sebi | Adatlap | 427123 | 2007. május 23. 16:20 | ![]() | |
Hello ! Engedd meg, hogy figyelmedbe ajánljam ezeket a linkeket: www.ussindianapolis.org www.modelshipgallery.com/gallery/ca/ca-35/700-jm/jm-index.html www.modelshipgallery.com/gallery/ca/ca-35/700-pm/pm-index.html www.chinfo.navy.mil/navpalib/ships/battleships/ncarolina/bb55-nc.html www.battleshipnc.com/index.html Konkrét rajzokhoz és egyéb dolgokhoz ajánlom a floating drydock-ot: www.floatingdrydock.com | |||||
Narn | Adatlap | 427122 | 2007. május 23. 15:54 | ![]() | |
Segítséget szeretnék kérni. Most kezdtem bele a Tamiya 1/700-as Indianapolis építésébe. Megérkezett a White Ensign-os fotomaratás is hozzá. Ha volna valami jó rajz a hajóról vagy olyan kép, ami megkönyítené a dolgomat, az nagyon jól jönne. A következő hajó, a North Carolina 1/700 Trumpeteréktől, ahhoz is jól jönne bármilyen jó minőségű referencia. Előre is köszi. | |||||
ChevyG | Adatlap | 427121 | 2007. május 23. 15:50 | ![]() | |
a kérdés ugyan nem nekem szolt, de 99% h nem új. Eleve erre a készletre épülnek a feljavítok, stb. egy olcsó üzleti fogás (a tamiya is kitalálhatná) | |||||
EDE | Adatlap | 427120 | 2007. május 23. 15:46 | ![]() | |
M. Pisti www.1999.co.jp/eng/10047654 Ez vajon új Akagi modell, vagy csak a régi alá raktak egy hajótesrtet??? | |||||
ChevyG | Adatlap | 427119 | 2007. május 23. 15:14 | ![]() | |
EDE | Adatlap | 427118 | 2007. május 23. 14:01 | ![]() | |
Nekem a páncélzat tetszik: a Vittori Venetoé szerinte jobb volt!!! Nem vagyok a Bismarck rajongója, de ez talán túlzás. Azal egyetértek vele, hogy valószínűleg az Iowa oszt. volt a legjobb. | |||||
hellodebil | Adatlap | 427117 | 2007. május 23. 13:43 | ![]() | |
Húúú... ki vagyok akadva ezen, tűzvezetésre a Bismarck kapta a leggyengébbet??? Röhejes ez az összehasonlítás, a Yamaton és a Bismarckon kivül tán még a Prince of Wales (king V George) az amely valós! élesbevetésen rész vett... másik, azért közben eltelt néhány év...semmi reális nincs ebben... | |||||
EDE | Adatlap | 427116 | 2007. május 23. 11:10 | ![]() | |
Bocs! A site a 2102-esben volt, most inkább beillesztem. www.combinedfleet.com/baddest.htm | |||||
Kalóz | Adatlap | 427115 | 2007. május 22. 17:53 | ![]() | |
Chevy! Nem szószaporításként, de a Bismarck már akkor "megsemmisült", amikor az angol flotta otthagyta, mert semmilyen ellenállást nem tudott kifejteni, semmilyen veszélyt nem jelentett egyetlen egy hajóra a ronccsá vált góliát. egy technikai eszköz akkor válik haszontalanná, amikor rongálódásai miatt eredeti céljára, vagy egyáltalán nem használható többé. A Bismarckkal pedig pont ez történt. Attól persze még a német hadihajó építés csúcsa volt (a Tirpitz ugye harci bevetésen tulajdonképp nem vett részt, tehát bizonyítani sem tudott), arról nem tehetett, hogy a repülőgépek korában a csatahajóknak mint harceszközöknek már befellegzett. Ha helyettük a repülőgép hordozókat építették volna (mint az amik és részben az angolok) ugyanazzal a költséggel nagyobb hatásfokot érhettek volna el. Dehát a HA ugye nem történelmi kategória. Üdv: Kalóz | |||||
Simi | Adatlap | 427113 | 2007. május 22. 16:32 | ![]() | |
Ne haragudj, de az idézett 2105-ös hozzászólás így néz ki: "Cép!! Mióta építed? Valami plusz kiegészítöt velhasználsz? Nekem is megvan, 1enlőre csak azért vettem meg, mert olcsó volt, de nagyon érdekes és különleges kitt. Ez matchbox volt, ugye?" Szóval melyik az a bizonyos hozzászólásod, mert egy gyanú ébredt bennem, az, hogy a wotan egy 30-as évek elején kifejlesztett páncéltípus, amit lehet, hogy 40-es évek béli páncélokkal vetnek össze. Ez azért nagyon igazságtalan lenne, mert a páncéllemezek fejlesztése nem állt le a harmincas évekeben, az innovációt minden fél prioritásként kezelte. Ez kb olyan lenne, mintegy 90-es autót hasonlítanánk össze egy most legyártott autóval... | |||||
ChevyG | Adatlap | 427112 | 2007. május 22. 13:18 | ![]() | |
Nos igen, az Iowa- osztály hajóji szinte nem is vettek részt harcban a yanmatohoz, v a bismarckohoz képest... | |||||
hellodebil | Adatlap | 427111 | 2007. május 22. 13:08 | ![]() | |
Ede! A teoritikus mivolta abban volt annak a dokfilmnek, hogy egy elképzelt szitun alapult a "csata"... sztem a hadihajóknál csak arra hivatkozhatunk, ami megtörtént... talán arra ami feltételezhető volt a "képességeik" alapján. A Bismarck sztem bizonyított. Ezért lehet talán azt állítani, hogy a kor csatahajói közt az Atlanti-óeánon a legjobb volt. Én mai napig nem értem a neten is oly gyakori összehasonlitásokat, ahol a Bismarcknál jobb egy King V George, májusban nem így tűnt... a német haditechnika, tengeren szárazföldön és levegőben is végig lépéselőnyben volt az angollal szemben. Persze sok lúd... pl az, hogy az Iowa-kat jobb hajóknak titulálták, mint a Yamato-osztályt bizonyos paramétereik alapján döntötték el... de egy olyan támadás, ami a két japán hajó vesztét okozta, egy Iowaval ugyanúgy végzett volna. Azt hadihajó nem élhette túl. | |||||
EDE | Adatlap | 427110 | 2007. május 22. 12:52 | ![]() | |
A NatGeon voltak teoretikus ütközetek vadállatok között. Pl medve-aligátor. Sok mindent számítgattak szimuláltak, atán elméletben összeeresztették őket. Érdekes lenne ilyen csatahajókkal is. | |||||
ChevyG | Adatlap | 427109 | 2007. május 22. 12:42 | ![]() | |
sztem a Bismarck A tökéletes csatahajó. pontos, gyors, jól páncélozott. Nincs semmi eltúlozva v alulméretezve rajta. Vannak tőle nagyobb tűzerővel rendelkező hajók, (minimálisan) gyorsabbak, nagyobbak, de jobbak nincsenek. A tökéletes előfutára volt a H-osztálynak. | |||||
ChevyG | Adatlap | 427108 | 2007. május 22. 12:38 | ![]() | |
most a franciák arra büszkék , hogy a JB 1 találattol nem semisült meg?! A Bismarck mit élt túl?! végül önelsülyesztés lett a veszte... | |||||
hellodebil | Adatlap | 427107 | 2007. május 22. 12:21 | ![]() | |
Sztem minden ilyen állítás szubjektív. Aki sokat foglalkozik a témával az (én alig-alig merek viátba szállni veletek, habzsolom az új infókat :) ) bizonyára objektivabb képet kaphat ezekről a dolgokról. Ám a gyakorlatban sokminden kiderülhetett... pl: a Bismarck több torpedótalálatot kapott és semmi kárt nem tettek a hajó páncélzatában! Nyilván ez függött a torpedó tipusától és sok mniden mástól is... de gyakorlatban akkor a páncélzete tökéletesen megfelelt. Vagy a Jean Bartot ért találatról is állíthatjuk ugyanezt... de azt sem tudhatjuk pl milyen szögben/irányból találta el az a lövedék... én mint laikus úgy vélem ez volt az egyik legfontosabb tényező a rombolás mértékéről. Más! - de sok dokfilmet láttam harkocsikról és soxor olvastam h a homlokpáncél dőlésszögén sokminden múlt... tehát ha al övedék nem merőlegesen csapódott be, bizony annak várható pusztító hatása jelentősen csökkent. | |||||
EDE | Adatlap | 427106 | 2007. május 22. 12:06 | ![]() | |
Urak! A 2105-ös hozzászólásomban betettem egy linket egy régi értekezésről: csatahajók összehasonlítása. Persze ez csak teoretikus, de azért van benne rendszer.( a Bismarckot persze jól lehúzzák, a Richelieut magasztalják.) Van ott egy táblázat a hadihajópáncélokról is, ahol kiderül, hogy a wotan páncél nem volt jobb, mint az adott korszak amerikai, vagy brit páncéljai. A Jean Bartot a Torch Light alatt a Massachusets (helyesírás?) eltalálta egy 400 mm-es gránáttal, elég jól viselte, állítólag. A wikipédiát meg bárki szerkesztheti, úgyhogy gondolhatjátok... Egyszer a Doolitle akciós cikkben kijavítottam a B-17-et 25-re. Azé' nem nindegy! | |||||
EDE | Adatlap | 427105 | 2007. május 22. 11:53 | ![]() | |
Hellodebil! Köszi a festékes kérdésemre adott kimerítő választ. A csomagolásról alkotott véleményedet én is teljes mértékben osztom. | |||||
ChevyG | Adatlap | 427104 | 2007. május 22. 11:11 | ![]() | |
De azt ne felejtse el senki, h a francia hajókat sose vetették be! (nem vettek részt a Rheinübung-hoz méltó bevetésen!) Az angolok hajókról ált. csak az angolok mondanak jót, ahogy a repülőikről, harckocsiaikról, autóikról, stb, stb, stb... Amúgy épített itt már valaki Richelieu-t (vagy Jean Bart-ot?) | |||||
hellodebil | Adatlap | 427103 | 2007. május 22. 10:51 | ![]() | |
Hát igen - bár pontos infóim erről nem voltak - Simi kolléga mindenben kimerítő választ adott! Számomra az volt új infó, hogy a Richelieu elleni harcra tervezték ezeket a hajókat. Nem is tudtam h a Richelieu ilyen kíválló hadihajó volt. (bár gondoltam h nem lehetett rossz) Abban viszont megerősítést nyertem, hogy az angoloknak - önmagában - nem volt olyan hadihajójuk, amely felvehette volna a versenyt ezekkel a német monstrumokkal. Ugyanakkor nyilvánvaló, hogy 2 ilyen hajó az angol flottával szemben esélytelen volt. A francia hadiflotta kapcsán valahol ovlastam, hogy a leggyorsabb hadiflotta volt akkoriban, a hajók sebessége kiemelkedő volt - és a cikkben is megemlítik - hogy a Richelieu elérte a 32 csomós sebességet és tartósan 30 csomóval tudott haladni. Nyilván ez a hatótávolság rovására ment. | |||||
ChevyG | Adatlap | 427102 | 2007. május 22. 08:29 | ![]() | |
Simi | Adatlap | 427101 | 2007. május 21. 23:55 | ![]() | |
Talán még annyit a tűzvezető rendszerről, hogy a távmérőtől mentek a különböző adatok az analóg computerhez, itt feldolgozták az adatokat és innen mentek a lőadatok a lövegtornyokhoz, ahol ezeknek megfelelően állították be a lövegeket. Ez a computer a Bismarck-on az Anton lövegtorony barbettája előtt egy jól páncélozott helyen volt elhelyezve. Tudtommal NEM ezt érte végzetes találat a csata legelején. | |||||
Simi | Adatlap | 427100 | 2007. május 21. 23:33 | ![]() | |
Hááát... orbitális hülyeség talán csak egy van, de a féligazságból van bőven. Nincs se időm, se energiám tételesen cáfolni a dolgokat az elejétől a végéig, a teljesség igénye nélkül néhány dolog: a turbina/dízel meghajtást a következő ("H")osztályba tervezték beépíteni, de a Bismarck osztály hajóiban CSAK gőzturbinák doloztak. A páncélzat súlya ennél az osztálynál a legmagasabb: 41%. A Scharnhorst esetében ez "csak" 40%; Iowa: 39.5%; KGV: 39%; Yamato: 39%. Az igaz, hogy az övpáncél csak 320 mm, de ez egy különlegesen erős páncél volt, az un wotan, aminek a keménysége nagyobb volt a hagyományos páncélokéval összevetve, tehát lényegében jobban védett volt, mint pl a Schanrhorst. Aztán azt írja, hogy a fedélzetet 80 mm páncélzat védte... hát ez egyszerűen csúsztatás: itt mellékelnem kéne egy hosszmetszetet a hajóról, ami bemutatja a páncélzat elhelyezését. Gyakorlatilag a a hajó középső részén kettős páncélfedézet volt: a felső fedélzeten 50-80, az alsó fedélzeten (a gépterem föltött) pedig 80-100 mm volt a páncél vastagsága. Pont ezért nem boldogultak a Tirpitz-el az angolok a hagyományos bombáikkal... Másik: egy csatahajó tűzvezető rendszere egy elég összetett hálózat, nem egyetlen műszerből állt - mint ahogy a cikk sugallja. Az 1941. máj.27-ik csata legelején a parancsnoki híd tetején lévő fő távmérőt érte találat, itt halt meg a jól képzett tüzértisztek nagy része. A pácélozott parancsnoki állás hamarosan találatot kapott, megsérült a felette elhelyezett másik nagy távmérő is, ettől kezdve a lövegtornyokból mérték a távolságot, ami már nem volt igazán hatékony. (A briteknek is volt eszük: úgy próbáltak végig manőverezni, hogy lehetőleg csak két lövegtoronnyal szemben kelljen "harcolniuk".) A fent említett eszközök pedig minden cstahajónak nem a gyomában, hanem a felső traktusain helyezkedett el, ebből fakadóan ezek harc esetén elég sérülékenyek voltak. | |||||
hellodebil | Adatlap | 427099 | 2007. május 21. 22:27 | ![]() | |
hu.wikipedia.org/wiki/Bismarck_%28csatahaj%C3%B3%29
hu.wikipedia.org/wiki/Richelieu-oszt%C3%A1ly -érdekes cikk, kiváncsi lennék, hogy szerintetek van-e benne vmi orbitális nagy butaság... erről nem is hallottam, h a Bismarck-osztály hajóinak elsődlegesen a Richelieu-osztály lett volna az ellenfele... bár én sokmindenben osztom a véleményét a szerzőnek, sztem a King V George-osztály igenis alulmaradt a Bismarck-osztállyal szemben | |||||
lucky | Adatlap | 427098 | 2007. május 21. 20:36 | ![]() | |
Remélem találnak némi humán hamut is a fahamu között... | |||||
ChevyG | Adatlap | 427097 | 2007. május 21. 11:36 | ![]() | |
Billal | Adatlap | 427096 | 2007. május 21. 11:33 | ![]() | |
Nem találok szavakat!:( Kivégezném aki ezt tette! Milyen barbár vadállat gyújthatta fel ezt a felbecsülhetetlen értékű hajót...Szörnyű...R.I.P. Cutty Sark! | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 427095 | 2007. május 21. 10:33 | ![]() | |
SZAMURÁJ | Adatlap | 427094 | 2007. május 19. 06:39 | ![]() | |
HAYATE, Bármire szükséged lenne a nehézcirkáló elkészítésében, örömmel segítek. A Japán Császári Haditengerészettel foglalkozom majd 10 éve. Akár a hajó történetére vagy az összeállítása során felmerülő problémák megoldására vagy kiváncsi, jelezz a ttpeti@tvn.hu címemre. Érdemes lenne a Suzuyát valamilyen diorámába illesztened, esetleg klassz fatalapzatra korabeli japán buzdító feliratokkal. SZAMURÁJ | |||||
hellodebil | Adatlap | 427092 | 2007. május 18. 10:22 | ![]() | |
Tisztelt Csatahajósok! 66 évvel ezelőtt a mai napon egy óriás elhagyta Gotenhafen kikötőjét. Kezdetét vette a Rheinübung... | |||||
Keri | Adatlap | 427091 | 2007. május 17. 22:25 | ![]() | |
Simi! Köszi a kimerítő választ! Most párat letöltöttem a netről,igen tetszenek.2-3-at biztosan megveszek majd belőle.Szeretném kicsit összeírni az anyaglistát a majdani építéshez. Köszi még egyszer! Keri | |||||
Simi | Adatlap | 427089 | 2007. május 17. 20:52 | ![]() | |
Szia Keri! Kicsit pontosabban: Encyklopedia Okretów Wojennych 15-19. Ugyanis rosszul emlékeztem, mert nem is négy, hanem öt kötetes. Így néz ki a sorozat: 15.Tirpitz; 16.Tirpitz; 17.Bismarck/Tirpitz; 18.Bismarck/Tirpitz; 19.Bismarck/Tirpitz. Nekem mind az öt megvan. Most néztem át, hogy neked melyik jönne a legjobban: talán az első, vagyis a 15-ös számú. Ehhez két lepedő van mellékekve. Az egyiken 4 (!!!) vonalrajz van, amely 1941-től mutatja be a hajót 1944-ig. Ezek segítségével gyakorlatilag bármelyik verzió megépíthető. Mindegyik rajz 1/400-as. A másik lepedő a testtel és a felépítményekkel foglalkozik kicsit közelebbről. Persze nagyon jó a másik 4 kötet is, de ha nem akarsz egy vagyont elkölteni, akkor szerintem neked ez is elég. A kiadványokban aztán sok érdekesség meg fotó van (nem egy igazi kuriózum!) csak sajnos többnyire ékes lengyel nyelven. Az utólsó kötetekben már több az angol kommentár a képekhez,ezekben már 3D-s grafikák vannak ill. a mellékelt lepedőkön is ezek vannak. A sorozatból kettőt Olaszból hozattam, hármat pedig Mosonmagyaróváron vettem a börzén. Az utóbbi volt a jobb vétel, mert 3-4 ezerért vettem darabját. | |||||
hellodebil | Adatlap | 427088 | 2007. május 17. 18:34 | ![]() | |
Én arra célzok, hogy a tégely peremére ráfolyik jelentős mennyiségű festék és ez bizony kárba vész! A másik, hogy amikor a Humbrol/Revell festékekre vissza akarjuk tenni a záróelemet, akkor a levegő beszorulása miatt néha felpattan és nem zár rendesen. Model Masternél a csavaros megoldás miatt ez is ki lett küszöbölve, továbbáA... ugyanakkor a festékek gyártói is tisztában vannak azzal, hogy egy ilyen festéket kb 2-3 festés alatt elhasznál az ember. Nem véletlen van ebben óriási zsé... 10-15 ml festék kerül 300, de akár 600 Ft-ba (a MM festékeknél a csomagolás közel azonos értékü lehet a tartalommal) A csomagolást illető kritikákat csak azért engedtem magamnak meg, mert ezt tanulom és :) Egyébként bocsi h ezzel vettem el a topicból a helyet. SORRYSORRYSORRY Tegnap volt egy doksifilm a japán agresszióról a spektrumon és egy-két képen feltűnt a Mogami osztály egyik hajója... | |||||
ChevyG | Adatlap | 427087 | 2007. május 17. 18:09 | ![]() | |
sztem semmi baj sincs a humbrolal, ezek jól zárhatók! | |||||
hellodebil | Adatlap | 427086 | 2007. május 17. 17:38 | ![]() | |
Ede! Humbrol festéket anno a játékszigetben vettem az Árkádban, nagyobb játékboltokban lehet kapni. A Széna tér fele is van egy játékbolt, majd utánna nézek a netes elérhetőségeikne, náluk a Humbroléhoz hasonló Revell festékek voltak anno... bár akkro is azt mnodták h már nem nagyon foglalkoznak vele. Ugyanakkor ajánlom figyelmedbe a Model Master festékeit! Sztem azok a legjobbak enamelben! Jobban beoszthatóak a csomagolás miatt is. És az utánpótlással sincs gond. Ezt csak enamelre mondom... | |||||
Keri | Adatlap | 427085 | 2007. május 17. 17:27 | ![]() | |
Köszönet! | |||||
TGábor | Adatlap | 427084 | 2007. május 17. 17:17 | ![]() | |
Encyklopedia Okretow Wojennych 15-18 Bismarck/Tirpitz TG | |||||
Keri | Adatlap | 427083 | 2007. május 17. 12:04 | ![]() | |
Persze,nem gond a más méret,tervrajzmásolóban át tudom méretezni. Meg tudnád mondani,mi a száma annak a 4 AJ-füzetnek? | |||||
Simi | Adatlap | 427082 | 2007. május 17. 11:30 | ![]() | |
Más méretarányú rajz szóba se jöhet? Szerintem nagyon jó rajzok vannak az AJ-Press lengyel kiadó által kiadott 4 "kötetes" (igazából füzet) monográfiájához (Igazából mind a 4 "kötethez" vannak rajzok mellékelve egy lepedőn). Lehet, hogy át kell számolni az adatokat, de a PONTOSSÁG a lényeg. Nekem pl van egy 1/197-es Sambrook rajzom a Hood-hoz, de nem olyan pontos és megbízható, mint az Anatomy of the Ship kötetének kisebb méretarányú rajzai. Különben a fent említett monográfiához 200-as és 400-as rajzok vannak mellékelve. (Az általános vonalrajz 400-as, amin az egész hajó egyben rajt van.) | |||||
Simi | Adatlap | 427081 | 2007. május 17. 11:17 | ![]() | |
Lehet, hogy igazad van, engem nem érdekel különösebben ez a hajó. Én is csak a modelwarships fórumán találkoztam vele. | |||||
EDE | Adatlap | 427080 | 2007. május 17. 11:08 | ![]() | |
Hellodebil! Te Humbrol festékkel festesz. Valahol lehet kapni Bp.-n? | |||||
gluer | Adatlap | 427079 | 2007. május 17. 10:05 | ![]() | |
én szinte kizártnak tartom, hogy a Heller 144es Bismarckot adjon ki szerintem az csak valami dekoráció volt a kiállításon, az ott beharangozott ujdonságok listáján sem szerepel és sehol sem találtam róla a neten még csak célzást sem | |||||
Keri | Adatlap | 427078 | 2007. május 17. 09:45 | ![]() | |
Sziasztok! 1:200-as Tirpitz tervrajzokat keresek,nem tudtok valamilyen elérhetőséget,ami nem 40-50 Euró? Köszi! Keri | |||||
ChevyG | Adatlap | 427077 | 2007. május 17. 08:50 | ![]() | |
Simi | Adatlap | 427076 | 2007. május 16. 21:26 | ![]() | |
Szia! Nekem van egy általános vonalrajzom erről a hajóról. Egész jó. Ha érdekel és meg akarod építeni, akkor beszkennelem és elküldöm neked. Különben a Suzuya egy Mogami osztályú japán nehézcirkáló, szerintem nagyon szép, és egzotikus darab. A kit is elég jónak számít. Külön anyagot csak ehhez a hajóhoz nem tudok, általában a japán nehézcirkálókat bemutató kiadványokban találhatsz hozzá ném anyagot, infót. A fotomaratásokkal is pont ugyanez a helyzet: a japán nehézcirkálókhoz kiadott általános maratások léteznek csak, pl a Gold Medal Models feljavítóját tudom ajánlani, vagy ha az acélt nem szereted, akkor a Tom's Modelworks -ét, ami réz. www.modelwarships.com/reviews/reviews.htmlA squadron/signal nemrég adott ki a témában egy füzetkét, ami biztosan jó kis adalék lehet (februárhoz kell visszalapozni!!!). | |||||
hayate | Adatlap | 427075 | 2007. május 16. 16:43 | ![]() | |
Segítséget szeretnék kérni! Haveromtól kaptam születésnapomra egy SUZUYA Japanese heavy cruiser (Tamiya 1/700) makettet.Mivel én elsősorbam II.vh.repülőgépekkel foglalkozok azt szeretném megkérdezni,hogy hol találhatok szakirodalmat,kiegészítőket ebben a témakörben. Kösz. HAYATE | |||||
f2d | Adatlap | 427074 | 2007. május 16. 14:38 | ![]() | |
Sziasztok! Nem tudnátok ajánlani valami civil hajó makettekkel foglakozó jó oldalt? | |||||
Simi | Adatlap | 427073 | 2007. május 16. 14:23 | ![]() | |
Nem hiszem, hogy vicc, de nem sokan engedhetik meg maguknak, hogy vegyenek egy ilyen monstrumot: az ára lehet, hogy veri majd a 100 ezret és egy átlag lakásban nem is fér el (kb 180 cm). Ráadásul néhány tengeralattjáró készül még ebben a méretarányban semmi más... Tehát nem tudsz majd "hozzáépíteni" más hajókat sem (Hood, Prince of Wales stb). | |||||
salou | Adatlap | 427072 | 2007. május 16. 14:03 | ![]() | |
Sziasztok! Ez a 144-es Bismarc valami "vicc", vagy ilyen tényleg lessz?? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
steelnavy.com/Classic29NC.htm
Nekem van egy pár ebből a sorozatból, úgyhogy bátran ajánlom. Szerintem lesz benne pár használható kép ;)