<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ChevyG | Adatlap | 427592 | 2007. szeptember 13. 00:10 | ||
ChevyG | Adatlap | 427591 | 2007. szeptember 13. 00:08 | ||
köszi! A csavart leszámtva mindent nekem kell(ett) gyártani (két asztalom van, ez a hajós. a másik Budweiser#8:)) üdv! | |||||
sibito | Adatlap | 427590 | 2007. szeptember 12. 23:51 | ||
hahó! komoly! főleg ilyen kicsiben. kiváncsi leszek az apróságokra -stabilizátor, hajócsavar,tengely,kormánylapát. kitartás! üdv! | |||||
ChevyG | Adatlap | 427589 | 2007. szeptember 12. 23:31 | ||
azóta lecseréltem...a mobilom:) igen, volt beszívódás. de rengeteget ekll tömiteni, csiszolni. (úgy értem többször) a vízvonal alatti rész (maga a test) majdnem kész. még kicsit kell igazítani-foltozni rajta. jól látható a "pic 065"-ön, hogy csiszolásnál a csiszka papír "beleharapott" az orrába, ezt azota sikerült 1xüen korrigálni. most jönnek a stabilizálók (ezzeknél még tanáctalan vagyok), a hajócsavar, tengelyek, kormánylapát, stb a torpedobootnál a föbb elemek a helyén vannak, még itt-ott tömiteni, csiszolni kell. megkapta az új tengelyeket (tűk) és lassan 1 alapozó réteggel fogom befujni az egészet. (H64essel) 1 oldalrazot szereztem. több mint a semmi. használható. | |||||
Simi | Adatlap | 427588 | 2007. szeptember 12. 22:34 | ||
Jó a mobilod... A viccet félretéve egész jó lett a vízvonal alatti rész. (Persze egészen majd a festés után derül ki, hogy igazán jól dolgoztál-e.) Az orron beszívódás volt, hogy ennyi tömítőt kapott? Mert ha nem, akkor azért azt még le kell csiszolni. Szóval nagyon ígértesenek tűnik. Örülök, hogy te nem riadsz vissza a feljavítástól! Sikerült végülis jó rajzokat beszerezned? | |||||
ChevyG | Adatlap | 427587 | 2007. szeptember 12. 21:12 | ||
Nos. én két hajóságot építek: HELLER 1/400as Flottentorpedoboot klasse 1939 és 1 TAMIYA 1/700as IJN Matsu-t. utobbíról láthatód a képeket. elöbbiről nem találom, és most nincs itt gép. a Matsunál pont forditva dolgozok mint Te: amit te levágsz, nekem itt pótolni kell:) (vízvonal -water line- makett) Üdv! | |||||
Alex | Adatlap | 427586 | 2007. szeptember 12. 19:13 | ||
Varjúbácsi! Köszönöm a tippet. A következőnél majd kipróbálom. | |||||
M.Pisti | Adatlap | 427585 | 2007. szeptember 12. 19:05 | ||
Alex! Köszöntelek a fedélzeten! Látom Te is kezdő vagy még, akárcsak én. És mindketten szertjük az IJNt. Bátorság és kitartás és majd belejössz Te is. Képek helyet- mellett- járjál inkább versenyekre. Ott is sokat tanúlhatsz. Én azt teszem. De ha bármi kérdésed van ne szégyeld megkérdezni. Főleg Simitől. Ő a legjobb közöttünk. Nekem is Ő a "mentorom". Üdv. Pisti | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 427584 | 2007. szeptember 12. 19:01 | ||
Alex! Ezen az oldalon található a Sziloplasztos víz készítés, ugyan német, de a fotók mindent mutatnak. www.modellmarine.de/phpwebsite/index.php Varjú bácsi | |||||
Simi | Adatlap | 427583 | 2007. szeptember 12. 18:52 | ||
Valószínűleg a "transzparens" alatt varjúbá átlátszót ért. Én Pattex folyékony szög c. anyagból csináltam a hullámokat, amit festés után átlátszó matricafestékkel folyattam be. | |||||
Alex | Adatlap | 427582 | 2007. szeptember 12. 18:38 | ||
Köszönöm a hozzászolásokat! Az Italeri nem csinál vízvonal hajókat, ezért ha valaki diorámát szeretne csinálni akkor a vízvonal alatt 5 mm-rel körbe kell fűrészelni. Menet közben jöttem rá hogy még is csak "úsztatni" akarom, ezért le kellett vágnom a már összerakott és lefestett hajó alját. Ez a rutintalanság! Mi az a "transzparens" sziloplaszt? Csak azért hiányoltam a képeket mert más topicokban több fázisfotót látni. Meg jó lett volna tanúlni így Tőletek. Nem akartam ezzel feszültséget kelteni! | |||||
hellodebil | Adatlap | 427581 | 2007. szeptember 12. 15:01 | ||
Szoktunk képeket küldeni - ha van miről :) - de legtöbbünk nagyon ritkán ér rá foglalkozni a "csónakjával". Ha visszanézed a topicot, láthatod Simi v mások munkáit. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 427580 | 2007. szeptember 12. 14:13 | ||
Alex! Víznek próbáltad már a "transzparens" Sziloplasztot? Varjú bácsi | |||||
Simi | Adatlap | 427579 | 2007. szeptember 12. 13:10 | ||
Igen, szoktunk képeket küldeni, igaz nem hetente, csak ha egy nagyobb fázison átjut az ember. Úgy tűnik, szépen sikerült összeállítani, lefesteni a hajót. Érdekelne, hogy hol van a Nimitz kettéfűrészelve? | |||||
Alex | Adatlap | 427577 | 2007. szeptember 12. 12:35 | ||
Köszi Gergő! Mindig is tudtam hogy a Bajai makettezők jó arcok. Az egyik oldala ablak tapasz, a másik festhető sziloplaszt. Azért még kipróbálok más anyagokat is. Kár hogy itthon nam lehet kapni epoxy gyantát. A művizek meg nagyon drágák. Majd ha kész a hajó lesznek közelik is. Még nagyon nincs miről. | |||||
ChevyG | Adatlap | 427576 | 2007. szeptember 12. 12:17 | ||
Szia! Igaz, nincs közeli kép, de teccik! A víz miből van? | |||||
Alex | Adatlap | 427575 | 2007. szeptember 12. 12:03 | ||
Ti nem szoktatok képeket küldeni egymásnak a munkáitokról? (érdekes topic). Én azért küldök, még ha nem is olyan színvonalas. Most éppen itt tartok. A "tengert" próbálom kikisérletezni. Utána folytatom tovább a hajót. Italeri 1/700 ketté fűrészelve. Már két hónapja dolgozom rajta. Még jó hogy volt nyári szünet. | |||||
Alex | Adatlap | 427574 | 2007. szeptember 11. 18:34 | ||
Szia EDE! A kérdésed arra utalna hogy melyik hajót szeretném megépíteni? Ha igen, akkor valamelyik hordozójukat. Imádom őket! (meg az amcsikat is). Csak a japánokban több fantáziát látok. Ez persze izlés kérdése. | |||||
EDE | Adatlap | 427573 | 2007. szeptember 11. 12:11 | ||
Alex | Adatlap | 427572 | 2007. szeptember 10. 22:12 | ||
Köszi az infót! Én csak 700-as ban próbálkozom. Még még túl nagy falat lenne egy 350-es. | |||||
Simi | Adatlap | 427571 | 2007. szeptember 10. 22:00 | ||
Hát nem túl sokat: 350-ben és 700-ban ajtókat gyártanak, ill ez utóbbi arányban légvédelmi géppuskákat. Viszont nagyon készülnek az Aoshima 350-es Takao-k feljavítójával. | |||||
ChevyG | Adatlap | 427570 | 2007. szeptember 10. 21:58 | ||
ChevyG | Adatlap | 427569 | 2007. szeptember 10. 21:58 | ||
Alex | Adatlap | 427568 | 2007. szeptember 10. 21:51 | ||
Simi! A WEM csinál japán hajókhoz is maratást, mert azok a kedvenceim? | |||||
Simi | Adatlap | 427567 | 2007. szeptember 10. 21:29 | ||
Köszönöm, hogy gondoltál rám... Igen, használok, mégpedig WEM maratást. "Egyébként jók az Eduard maratások a hajókhoz, mert még kezdő vagyok benne." Hát ez tényleg így van: néha tényleg csak a kezdőket tudja elkápráztatni az Eduard (néhány éve még én is ájuldoztam a maratásaiktól - amíg nem láttam sokkal jobbakat). De úgy tűnik, ez a Hood-os feljavító most tényleg jól összejött nekik. | |||||
Simi | Adatlap | 427566 | 2007. szeptember 10. 21:22 | ||
Na, most nem kért meg senki... Szóval (akkor először a jót!), alapjában véve ez egy jól elkészített makett. Ami nekem nagyon tetszett: 1.őszintén és gerincesen mert közeli képeket is közölni 2. Az orrfedélzet nagyon jónak tűnik; nagyon írígylem a horgonyláncot! 3. A festés és koszolás szintén igencsak profi. 4. jónéhány alkatrész nagyon élethű (nekem ezek közül a készenléti lőszeres ládák tetszettek a legjobban). Ami kevésbé tetszett: 1. szerintem nagyon nem sikerültek a 40 mm-es Bofors-ok... a csővégeket pl olyan nem szépen festette le feketével (erre nagyon javaslom a 0.3-as golyós fekete filcet! Nem kell félni, hogy a cső oldala is fekete lesz.) A lövegpajzsok is olyan "érdekesek", néha a csövekkel együtt emelkedik (hátsó lövegtorony)... " 2. Nem szépen fúrta ki a 16'-es lövegcsöveket: alig van a csőtorkolatnál falvastagság... (Ha tényleg ilyen lett volna, az első lövésnél rózsaként nyílt volna szét.) Megjegyzem: lehet, hogy a Mester jól számolta ki a használanadó fúrószár méretét, csak a kitben adott ágyúcső volt kicsit karcsúbb... szóval erre is gondolni kell, ha ilyenre vállalkoztok! 3. Nagyon táncolnak a CT (conning tower=páncélozott parancsnoki torony) kémlelőnyílásai. Persze, én tudom, hogy pillanatragasztóval ezt szinte lehetetlen szépen elkövetni. DE van más: a matt lakk! Ha ezt használta volna, még percekig lehetett volna igazgati őket, és sokkal szebben sikerült volna a művelet. Érdemes előtte ceruzával is kijelölni a pozíciókat. 4. A daru kapcsai olyan furcsán előre állnak. 5. Kár volt a másodlagos lövegek optikáit olyan zöldre pingálni. 6. A figurákra is ráfért volna egy kis hízókúra pl egy-két réteg festék felvitele által. 7. Nagyon nem szépek a kit eredeti kötélvezető sem a főfedélzeten körbe. 8. A fő lövegek főoptikáinak "fülei" olyan furcsa szögbe felfelé állnak (vízszintesen kéne állni nekik). Mindent összevetve négyes alára értékelném az ötös skálán. Megjegyzem: nem a legszerencsésebb dolog erős napsütésben makettet fotózni, mert túl kontrasztos lesz, vagyis nagy eltérések lesznek a világos és sötét részek közt. A legjobb a szórt fény, amikor felhőfátyol mögül süt a nap. | |||||
Alex | Adatlap | 427565 | 2007. szeptember 10. 21:12 | ||
Simi! Ugye jól vettem ki a párbeszédekből, hogy most Te dolgozol a Hoodon? Azért gongoltam megmutatni neked hát-ha segitek vele. Egyébként jók az Eduard maratások a hajókhoz, mert még kezdő vagyok benne. De ahogy látom nagyon részletesek. Te használsz most maratást? | |||||
ChevyG | Adatlap | 427564 | 2007. szeptember 10. 20:26 | ||
Peter Van Buren - USS North Carolina www.modelshipgallery.com/gallery/bb/bb-55/350-pvb/pvb-index.html érdemes megnézni Van Buren Úr többi kezemunkáját! Hasonló szinvonal mint Jim Bauman | |||||
ChevyG | Adatlap | 427563 | 2007. szeptember 10. 19:02 | ||
ChevyG | Adatlap | 427562 | 2007. szeptember 10. 18:59 | ||
úhh, pofás lesz, nem kicsit! az árától már előre félek:S | |||||
ChevyG | Adatlap | 427561 | 2007. szeptember 10. 18:58 | ||
én a vizvonalnál lévő fekete csík vastagságát furcsáltam. sztem meglepő! | |||||
hellodebil | Adatlap | 427560 | 2007. szeptember 10. 18:20 | ||
A Akagi/Pennsylvania témához - a hajótest már a munkálatok alatti állapotban látható. Nyilvánvaló h ez a fehéres kopás vmiféle alapozó festékréteg lehet. A végleges festés még csak ezután jött. Ha kicsit szemügyre vesszük a képet, látható h a fekete "csík" még szabálytalan az alsó rozsdavörös fedőréteg határán. | |||||
Simi | Adatlap | 427559 | 2007. szeptember 10. 16:03 | ||
Na ez egy tipikus Eduard maratás. Az egyik fő jellegzetessége az egész felépítmény-oldalakat betakaró maratott lemez, ami bár könnyű megoldást kínál, de belejavítani sajnos már nem nagyon lehet (ha mégis valamit hiányolna róla az ember, pl az admirálisi és a kapitányi lakosztály közt húzódó kapaszkodósort). Külön érdekes volt számomra az admirálisi lakosztály fölötti korláton a "HOOD" felirat, ami - tudomásom szerint - a békeidőkben egy kivilágítható dísze volt a hajónak. Ami nagyon tetszett, hogy ők elkészítették a kitben rendkívül pocsék csörlők maratott verzióit. Az ötös skálán egy négyest szerintem megérdemel. | |||||
Simi | Adatlap | 427558 | 2007. szeptember 10. 15:52 | ||
EDE! Nem vettem egyáltalán zokon, amit írtál, igazad volt. Bár én végülis dícsértem a lent említett makettet, csak a kritikám végén, nem az elején. Máskor majd fordítva teszem... Az viszont nagyon tud bosszantani, hogy van egy szép makett és csak viszonylag távoli fotók vannak róla. Ilyenkor mindig felmerül bennem, hogy "miért"? Talán van mit leplezni, takargatni? Sajnos több esetben bebizonyosodott, hogy igen, azért... Persze lehet, hogy itt csak az összbenyomás kedvéért fotózták így, nem tudom. Végülis egy móvári versenyen biztos, hogy jó helyezést érne el. Vízvonal alatti rész festése: A Pennsylvania-ról készült fotón jól látszik, hogy a test már újra van festve, csak az orr rész van vissza (egy függőleges vonal mentén van a határ). Szerintem az orr részen látható fehér foltok már a rozsdás részek lejavításai a végső festés előtt. | |||||
EDE | Adatlap | 427557 | 2007. szeptember 10. 11:52 | ||
Téma: vízvonal alatt. Egyszer régen felvetettük egy Akagi makett elemzése során, milyen lehet a vízvonal alatti rész "kopása". Talán Heart68 barátunk egy lépéssel közelebb enged minket a titokhoz. | |||||
EDE | Adatlap | 427556 | 2007. szeptember 10. 11:27 | ||
SImi! A "Kritikusok" című hozzászólásomban egyáltalán nem leszólni akakrtalak. Mindjájan tisztában vagyunk a szaktudásoddal, és kiváncsiak vagyunk a véleményedre. ChevyG ezért noszogatott, hogy véleményezd azt a Hoodot. Csak gondoltam, ha ezt az egy két szabályt betartva írod a véleményedet, az érzékenyebb lelkületű emberek is szívesebben fogadják a észrevételeidet, és ahogy Pisti írta, nem fognak elijedni. Egyébként nem csak Neked szántam, mindenkinek. Ez a Nagato pedig gyönyörű!! Ja! A fotomaratásokat illetően teljesen igazad van. Beszereztem lelkesen az Eduard fotomaratását az 1:700 Tamiya Enterprise-hoz. A rajzok alapján tökéletesen passzol a maketthez. Aztán nézegettem a fotókat, tanulmányozgattam az adatokat, és rá kellett jönnöm, hogy ez a szép makett a hajó három korszakát egyesíti. A parancsnoki torony, a galérián lévő légvédelmi fegyverzet elrendezése, és a repülőgépek típusai mind külön érának felelnek meg. Ehhez a hibához a fotomaratás tökéletesen asszisztál. Most még azzal is bajban vagyok, melyik korszakot válasszam. Szerencsére/sajnos időhiányban a döntés halasztható. | |||||
Alex | Adatlap | 427555 | 2007. szeptember 10. 11:26 | ||
Simi | Adatlap | 427554 | 2007. szeptember 9. 22:05 | ||
Újabb képek a Hasegawa 1/350-es Nagato-járól!www.dragonmodelsusa.com/dmlusa/prodd.asp A képek alapján úgy tűnik, hogy ez a legkidolgozottabb kit 350-ben. Egyszerűen gyönyörű! A szellőzők, csörlők és más kütyük mind-mind szépek. Egész jó lett a sínrendszer is, a repcsik, és nem üres a felépítmények oldala sem. Nekem külön tetszik, hogy még a hajótest lemezosztásait is elkészítették. Biztosan ezen is lesz feljavítanivaló, de jóval kesvesebb, mint egy átlag Tamiya maketten - igaz azok közül némelyik (pl a Yamato) már 30 éves kit... | |||||
hellodebil | Adatlap | 427553 | 2007. szeptember 9. 12:50 | ||
Mindannyian "ismerjük" egymást, Simi hozzászólásia építő jellegüek - objektivan fogalmaz. Mások, mint pl: Chevy (vagy jómagam) inkább az érzelmeink alapján fogalmazunk meg egy-egy hozzászólást. Simi kritikái nem egyoldalúak. Ő tömören fogalmazva irja le nekünk, hogy mire szánhatott volna még időt a makettépítő társunk. Ettől függetlenül mindannyian tudjuk - látjuk - h pl a Hood kítűnő munka. Legtöbbünknek ezek szinte hibátlan makettek - ám az igazán hozzáértők egyből kiszúrják a hiányosságokat. Ettől még ugyanolyan szép az adott makett, csak mondjuk nem tizes, hanem 9-es a skálán :D - pont mint a csajok... Személyszerint nagyon sokat tanultam a fórumban - bár az én általam összeeszkábált hajók közel sem ütik meg ezt a szintet, régen nem is sejtettem, h pl egy fotómaratott korlát az én hajómon is ott lesz (igaz messze a tökéletes kivitelezéstől) de az ismerőseimnek mind nagyon tetszett az végeredmény. (messziről jól néz ki, közelről meg nem kell nézni) Ezúton is ezer köszönet Siminek! | |||||
lucky | Adatlap | 427552 | 2007. szeptember 9. 09:07 | ||
A saját cuccokhoz: Sokan nem látják az alapformákat.Azokat, amikből ki lehet indulni.Így tényleg nem tűnik egyszerűnek a dolog, pedig tényleg nem bonyolult, legfeljebb időigényes.De ez nem lehet szempont a minőségi munkánál.( jó munkához idő kell):) | |||||
Simi | Adatlap | 427551 | 2007. szeptember 8. 23:42 | ||
És még egy adalék: sokan - szembesülve az adott kit hiányosságaival - azt hiszik, hogy a maratást arra találták ki, hogy azzal tökéletessé lehessen tenni a makettet... Hát ez sajnos így nem igaz! Bár van, aki törekszik erre (ld Lion Roar), de olyan kiegészítőt, ami mindent orvosolt volna, én még nem láttam. A maratások (vagy más kiegészítők) csak a továbblépést segítik elő. Ezt már némelyik maratás tervezője is így gondolja, amikor leírja, hogy készíts egy ilyen és ilyen alkatrészt és arra ragaszd rá az ő maratott alkatrészét. A legtöbb saját alkatrész nem nagy szám: húzott szál, vagy drót és ezek kombinációi. Szóval annyira nem kell megijedni tőle... | |||||
ChevyG | Adatlap | 427550 | 2007. szeptember 8. 23:31 | ||
Hi! nos valóban én kértem meg Simit, hogy véleményezze a hajót. Ha valaki most olvassa előszőr Simi írását -és vajmi keveset ért a hajókhoz- akkor jogosan gondolhatná hogy ez a Hood nem egy szépen sikerült vitrintöltelék. Tény h személy szerint nem ismerem Simit, de már több mint egy éve olvasom írásait, és tudom, hogy nem "fikázta" a hajót. egyszerüen objektívan vélemlényt alkotott. Ismerve alkotásait, azt hiszem adhatunk a szavára. nem érzetem sértőnek a kritikát, max éles, egyoldalról közelítette meg. C | |||||
ChevyG | Adatlap | 427549 | 2007. szeptember 8. 23:21 | ||
ChevyG | Adatlap | 427548 | 2007. szeptember 8. 23:20 | ||
jogos, szeretek kritizálni és nem fog megártani, ha ezt jól is teszem! üdv! | |||||
Simi | Adatlap | 427547 | 2007. szeptember 8. 23:20 | ||
Bocs, én nem akartam lehúzni ezt a hajót... igazából nem is volt szándékom kritikát megfogalmazni róla (ld 2622-es hozzászólásom), de ChevyG "rávett" (ld 2623-as), hogy írjak róla egy rövid véleményt. Csak ennyi történt részemről. Remélem, ezzel nem vettem el senkinek se a kedvét hajók építésétől. Két dolgot szerettem volna megjegyezni: 1. Ez egy jól sikerült hajó (a legjobb Trumpy Hood, amit eddig a neten láttam) 2. Nem baj, ha saját alkatrészekkel is ki merjük egészíteni az általunk épített kitet. | |||||
M.Pisti | Adatlap | 427546 | 2007. szeptember 8. 22:55 | ||
Simi! Barátom! Nem állt szándékomba szakmai vitába keveredni veled, és nem is fogok!(hogy is tehetném) Pont a lényeg fölött siklottál el, amit az első mondatban írtam. Ebben az országban talán ha van 4-5 olyan ember aki ilyen szintű munkát tud kiadni a kezéből. De ha Te még ezt a szintet is "lehúzod" -ahogy Ede is próbálta fogalmazni-, akkor ezzel még magasabbra teszed a mércét a kezdő és haladó csatahajósoknak. Mert megijednek. És még jobban fogják szégyelni saját tudásukat. Ez már most is látszik. Szinte nem is látni készülő vagy már elkészült hajókat ezen a fórumon. A versenyekről nem is beszélve. Rajtad kivül, mint ha itt(a fórumon) mindenki csak elméleti szakember lenne. Éppen ezért ven nagy súlya, hogy miről mit mondasz. De lehet hogy csak én értettelek fére. | |||||
Simi | Adatlap | 427545 | 2007. szeptember 8. 21:25 | ||
Nincs harag, miért is lenne? De nekem továbbra is az a véleményem, hogy ebben a makettben az eredeti kitet nagyon profi módon hozták össze a fotomaratással (valószínűleg WEM), DE én ezen felül több pluszt nem igen látok... Vagy te meg tudsz nevezni olyan alkatrészt, ami szerinted saját készítés-kiegészítés? | |||||
M.Pisti | Adatlap | 427544 | 2007. szeptember 8. 19:14 | ||
Simi és a Kritikusok! Szerintem ebből a kritikától még nem lesz ChevyG és a többiek jobb vagy okosabb makettezők. Azzal egyet értek hogy egy pár dolod hiányzik róla ( nem mint ha jól ismerném a Hoodot), de ami rajta van az viszont nagyon renben van. Látszodik, hogy nagyon kidolgozott minden részletet és rengeteg saját feljavítást épített pluszban rá. És azért van két közelebbi kép is ami sok mindent elárul a minőségről.Néhány képen azért látszodik az árbócokon lévő kötélzet. Nagyon abba sem tudnék bele kötni. Mint ha minden kötél a helyén lenne. Szóval szerintem ( még ha egyedül is leszek a véleményemmel) ez a makett nem csak messziről néz ki jól! Simi! Remélem nincs harag. Csak más a véleményem. | |||||
EDE | Adatlap | 427543 | 2007. szeptember 7. 10:01 | ||
Kritikusok! Bocsánat, hogy közbe szólok, gondoltam a kritika megformálásáról írok egy picit, amit a szakmámban nálam okosabb emberektől tanultam. Aki ezeket betartja elkerülheti, hogy goromba fráternek, vagy cinikusnak, vagy éppen ellenkezőleg képmutatónak, "őszintétlennek tartsák". Ezek fontosak az emberi kapcsolatokban. A kritikának meg vannak a szabályai. Először mindig a pozitív észrevételeinket közöljük. Nem hízelegni kell, hanem őszinén keresni kell valami jót és azt elmondani. Eztán lehet sorolni a hibákat, amennyit csak akarunk, de azért a stílus itt is fontos! Így pozitív hozzáállásunkkal már az elején megnyerjük magunknak a hallgatóságunkat, ezek után negatív észrevételeinket jobban elfogadja, tanácsnak veszi. Ha mindjárt "fikázunk" az elején egy távolodó, elvető attitűdöt alakíthatunk ki, aminek az eredménye az lesz, hogy nem fogadja annyira el, vagy egyáltalán észrevételeinket, tanácsainkat, pedig pont ez lenne a célunk. | |||||
Simi | Adatlap | 427542 | 2007. szeptember 6. 23:57 | ||
Hát ha annyira akarod... Pl az orrfedélzet nagyon "puritán", sok apróság hiányzik róla, leginkább a láncok lefogatására használt eszközök. A szellőzőházakból is hiány mutatkozik az előfedélzeten az A lövegtorony mögött a 3. fotón (az az érzésem van, hogy csak azt tette fel, amit a kithez adtak - az pedig kb csak a fele az egész hajót tekinteve...). A degaussing-kábel sem reális: a hajó első részén kettős kábel volt, míg a hátsó részen ez egy vezetékbe olvad össze; itt pedig elől, hátul csak egyet látunk a hajó oldalán... sokkal több mindent nem is tudnék írni, mert minden olyan távoli pl nincs egy kép se, ahol látszana rendesen a hajó kötélzete. A munka óriási pozitívuma, hogy a kit szörnyű illeszkedési problémáit nagyon szépen eltüntette. A festése is szép, a vízről nem is beszélve. Összességében: messziről tényleg jól néz ki... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
véletlen találtam
végre emberi felbontás!