<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ChevyG | Adatlap | 428220 | 2007. december 6. 13:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428219 | 2007. december 6. 12:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos ezen a Hood-on elég sok olyan dolgot láttam, ami nem felel meg a valóságnak: kötélzet, szerelvények, létrák egyszerűen nem a megfelelő helyen vannak. Mintha a készítő csak úgy "ex hasibusz" ragasztgatta volna őket a hajóra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428218 | 2007. december 6. 06:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia vizsgázó! Gondoltam hogy a papir Walesre majd megérinti a szíved. Mondjuk azt egy előre megrajzolt darabokból kellett összerakni (nem úgy mint neked), de ettől még az érdeméből semmit sem veszít. A nagyobb hajók még ráadásul úszóképesek is! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hajokovacs | Adatlap | 428217 | 2007. december 6. 06:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tisztelt Csatahajósok Hab a tortán ,hogy a K.U.K. hajók jó része, mint pl. a Zrinyi,Erzherzog,Helgoland,Viribus Unitis müködő rádiótávvezérlésü model .A naviga versenyeken az F6.- F7 -es kategoriákban rendszeresen versenyeznek, és nyernek még nemzetközi versenyeken is.A TIT- es makettek mint pl: Novera,Tiger,Viper,Csepel,Bodrog,Csuka saját épitésű papirból készült makettek. De a lényeg : a hétvégén találkozhattok a hajók épitőivel ,illetve ne feledjétek vasárnap délelött 9.óra az Otrantói ütközetről előadás lesz Dr Balog Tamás előadásában | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428216 | 2007. december 6. 06:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Na, hogy tetszettek a képeim? A Hoodot direkt neked fotóztam körbe. Érdekes eset ez a Hood. Mert úgy első ránézésre nagyon egyben van a dolog. Precíz, tiszta , részletes kidolgozások. De ahogy mondod a szkrecsben felhasznált anyagok választása nem volt igen szerencsés. És néhol a "történelmi hűségnek" sem felelnek meg. Azért gratulálhatunk Sarkadi úrnak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428215 | 2007. december 5. 15:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Császári környezetben feküsznek a makettek. Vegyes érzelmekkel lettem gazdagabb. Különösen a Ferdinand Max, a Zrínyi, Helgoland fogott meg nagyon. A többi is szép, kisebb-nagyobb hibákkal persze. A Tirpitz és a Hood korlátrendszere tényleg nem illik a szépen kidolgozott felépítményekhez és hajótörzshöz. A festés se nagyon tetszik, számomra túlságosan fényes és makulátlan a felület, igaz a Hoodnál az is volt. :-) De azt mondom erre: nem baj, máskor szebb lesz, ugyanez vonatkozik a papír Prince of Walesre. Iszonyat munka a GPM készletéből kihozni a neves brit csatahajót, kicsit több precizitást és jó lesz. Gratula mindegyik makett készítőjének. :-))) Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428214 | 2007. december 5. 13:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az SMS hajók kollekciója nagyon szép! Nekem különösen is a Zrínyi tetszett nagyon! A legnagyobb elismerésem a készítőjének. A többit (itt nem az SMS-ekre gondolok) azonban nem tudom ennyire megdícsérni. Az nagyon látszik, hogy a Bismarck-ot és a Hood-ot egy és ugyanaz készítette. A múltkor épp Pistivel tárgyaltuk, hogy nem egészséges egyazon dolog használatának erőltetése. Ez a jóember rátalált vmi szunyoghálóra (vagy függönyre, mit tudom én) a padláson és azt aplikálta rá a hajóira. A másik ilyen állandó elem a sebtapasz (csónakokon) meg a fűzőgyöngy (antennák). Szóval ilyet nem szabad csinálni: csak azért, mert egy adott dolog egy kicsit hasonlít, vagy emlékeztet pl a korlátra, nem szabad rácsapni és felragasztgatni, mert nagyon gagyi lesz... Az eszébe se jutott szegénynek hogy mind a két hajón nem kettő, hanem háromsoros korlát volt (esetleg csak a felépítményeken itt-ott volt kétsoros), vagy hogy túl sűrűek az osztások (vagyis az oszlopok) és hogy az egész rettenetesen vaskos. Szerintem ha valaki nem tud méretarányos korlátot (vagy más alkatrészeket) feltenni, jobb, ha hagyja az egészet, mert azzal csak elrontja. A fűzőgyöngyél jobb és egszerűbb, ha pl sűrű festékkel imitálja a spannerokat, a ponyvaborítás utánzására pedig a legjobb a festett alufólia - szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428213 | 2007. december 5. 11:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428212 | 2007. december 5. 10:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet csemegézni, kritizálni, dicsérni, észrevételezni, stb...Mindenki mondja el a véleményét, kinek melyik miért tetszik, vagy nem tetszik. Siminek külön tudom ajánlani a Hoodot! Az Ő véleményére szerintem sokan kiváncsiak lennének. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428211 | 2007. december 5. 09:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt már szeretem! Hirtelen mindenki hogy felébredt. Ok uraim, közkivánatra küldöm a képeket. Kis türelem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428210 | 2007. december 5. 09:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hajokovacs | Adatlap | 428209 | 2007. december 5. 09:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pontositani szeretném a vasárnap délelött tartandó Otrantó -i csata előadás időpontját .Egy órával korábban , 9 óra -i kezdettel halgathatjátok meg. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hajokovacs | Adatlap | 428208 | 2007. december 5. 09:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is megköszönöm , mert ugyan én is elküldtem a Mekettnek vagy 3O képet de nem rakta fel , én meg nem jutottam el odáig.Köszönjük István. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bill | Adatlap | 428207 | 2007. december 5. 09:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428206 | 2007. december 5. 09:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Scud | Adatlap | 428205 | 2007. december 5. 08:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Engem érdekel | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428204 | 2007. december 5. 08:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tegnap voltam a Stefánián a hajókiállításon. Nem volt rossz. Csináltam egy rakás fényképet(50). Ha van rá érdeklődés (min. 3 ember), akkor szívesen feltöltögetem őket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428203 | 2007. december 4. 15:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm barátaim a hozzászolásokat! A készletben 16 db gép van, de 30-hoz van feljavításom. Ráadásul a fedélzeten még kb. 50 db 2mm-es fehér "pötty" fog rohangálni a gépek körül (is). Csak úgy nyüzsögni fog a 700-as Akagim fedélzete! (még akkor is ha rámegy az egészségem!) Simi! Emlékszel hogy az Óvári versenyen (is) hányszor állt meg az ütő bennünk, mikor a gyerekek benyúlkáltak és mutogattak a hajóink körül? Csodálkoztam hogy a végére még egyben maradt a kötélzetem. NE DE JÖVŐRE! Hoztak nekem Bécsből egy plexi burkolatu alapot. Olyan mint egy akvárium, csak plexiből és műanyag az alja direkt hajómakettekhez. Persze külön választható. A Trumpi gyártja. Most már nyugodtan fogom otthagyni az asztalon az én "kicsikémet". Persze a zsűrizés idejére levehető a plexiburkolat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428202 | 2007. december 4. 10:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak annyival egészíteném ki, hogy a legutóbbi mosonmagyaróvári versenyen már fel kellett tüntetni a nevezési lapon, hogy a makett fixen van-e rögzítve, vagy sem. Tehát elvileg kizárt, hogy a zsűri leborítja róla a gépeket, más meg úgysem nyúlhat hozzá. Hogy máshol hogy intézik az ilyesmit, azt nem tudom. Pár éve történt, hogy a Pék Gyuri egy ismerősének mutogatta a Warspite-ját Móváron. A bácsi kézbevette az alapnál fogva. Aztán ahogy nézegette, egyszer csak egy hanyag mozdulattal fejtetőre fordította... Akik ott álltak, dermedten nézték a jelenetet. Még jó, hogy a hajóról nem esett le semmi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 428201 | 2007. december 4. 10:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szami! Köszi a választ(meg a fordításst is - bár azért ez a szöveg nem okozott nemkem gondot). Kb én is ezeket az adatokat ismertem. A 90 gép biztos korábbi típusokra volt érvényes (pl: A5M), a 41-42 ben használt típusokból anyi biztos nem fért el. Ahogy elnéztem, hiába volt két szintes, elég szűk volt a hely. A Zeroknak és a Val-eknek csak a szárnya vége volt felhajtható így elég sok helyet foglaltak. Midwaynél asszem már csak 54 gép volt az Akagin. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 428200 | 2007. december 4. 08:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pisti! A japánok mindig csak a gépállomány felét indították egyszerre, így kb. 30 gépnél többet úgysem kell felraknod. Lehet, hogy hülye ötlet, de ha a fedélzet alá mágnesszallagot erősítesz, és ha a futóművek acél fotomaratásból vannak, "oldható kötés" jöhet létre a hajó és a gépek között. A Ticonderoga repülőgéphordozóra Apósom mérte a legnagyobb csapást, amikor megdöntötte, Corsairek, Helldiverek hullottak a mélybe a padlóra, majd zavarában toporogva meg is taposta őket. Persze a gépek nincsenek kidolgozva úgy, ahogy Te fogod megcsinálni az Akagin, és a ragasztó könnyen helyrehozta a "demage"-t. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428199 | 2007. december 4. 06:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Isti! Sztem Simi jó ötletet adott, én kiegészíteném a következővel: az építéskor készült részletfotókkal, főleg a fedélzet eltakart részeire koncentrálva, be lehetne mutatni szépen felkasírozva egy igényesebb kartonlapra, és a hajó mellé kiállítani. Japán feliratokkal diszkréten megtűzdelve. Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428198 | 2007. december 3. 22:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pisti! Szerintem ne rögzítsd fixen a gépeket és akkor a későbbiekben úgy variálod, ahogy akarod. A szállításkor leszeded róla, a kiállításkor pedig egy perc alatt felpakolod rá a repülőket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428197 | 2007. december 3. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagy dilemmában vagyok! Telirámoljam vagy csak 16 db gépet rakjak az Akagi fedélzetére? A sok gép jobban mutat rajta, de viszint eltakarja a nem kis munkával kiépített és lefestett részeket a fedélzeten, ami annyira azért nem lett rossz szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428196 | 2007. december 3. 16:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na, gyorsfordításban a következő jön le: az 1935 és 1938 közötti nagyszabású átépítéskor a hangárakat 80 lábbal (kb 24 méter) hosszabbították meg, valamint teljesen átépítették a felszálló és leszálló fedélzeteket, a két részes kéményt egyesítették és a már egy síkú fedélzetet a lehető leghosszabbra nyújtották meg. Ennek köszönhetően a szállítható gépek száma megnövekedett. Szerény véleményem szerint ha eleve két szintes volt a hangárfedélzet, akkor az utólagos növelések hatására biztosan elfért az a sok repülő. Meg egyébként sem volt az a 72 egyszerre kinn a fedélzeten. :-))) Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428195 | 2007. december 3. 14:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
The Akagi was built with two hangars, a flush flight deck, and two hangar deck forward platforms for take off. In addition, she was equipped with two funnels, a large one which curved downwards and a smaller which curved upwards. Located below the flight deck, the two funnels were merged into one downward curving funnel in a massive overhaul between 1935 and 1938. In the same overhaul, a process to modernize the Akagi with technical innovations, the length of the hangars was increased by 80 feet and the flight deck expanded, while the take off platforms on the hangar deck were removed entirely. The addition to the hangar allowed for an expansion of the carrier's flight complement from 60 to 91 airplanes, though the maximum operational number was 72 craft. Ebből a szövegből kihámozható mennyi repcsit szállíthatott, de még mindig nyílt kérdés, hogyan fértek el? Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 428194 | 2007. december 3. 13:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pisti! Pont ezért kérdeztem, hogy mekkora átmérőjű lesz a kötélzet. Ha a fékzőkábel 0.1 mm, akkor szerintem azoknak még ennél is vékonyabnak kell lennie. Te, az Akakgi egyébként hány gépet tudott szállítani. A lengyel cuccban, amit Chevy G rakott föl, van egy rajz a hangárfedélzetekről, zsúfolásig megtömve gépekkel, ott csak 61-et számoltam meg. Pearl Harbornál állítólag 72 gép volt rajta. Akkor azok hová fértek el? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428193 | 2007. december 3. 13:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Tényleg súlyos az ára úgy komplettan. Próbáld ki szkreccselve, és a feljavítóval megépíteni. Régebben megcsináltam a Nagato pagodáját 1/350-ben... Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428192 | 2007. december 3. 10:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tegnap a modelwarships.com-ra feltették a Hasegawa Nagato gyári feljavítóit is. Szépek, de a három feljavító szett ára megint csak 200 dolcsi (kb 40 e Ft), ráadásul még kéne hozzá venni pl ajtókat (amit egyik szetben sem mellékelnek), ill. (repülők mozgatásához kiépített) sínrendszerhez maratást. És még a rajzokat is, természetesen. Szóval így akár a 100.000.- Ft -ot is meghaladhatja a kis hobbi... Nem semmi! Viszont a hírek szerint a következő az Akagi lesz 1/350-ben a Hasegawától! Annak lehet, hogy nem tudok majd ellenállni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428191 | 2007. december 3. 10:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet, hogy jobb lett volna, ha ide teszed fel azokat a képeket, ill. még megteheted... (ha mégse kerülne fel az oldalra) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hajókovács | Adatlap | 428190 | 2007. december 3. 10:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De igen tegnap csináltam minden hajórol és át küldtem e mailben Mekett nek , hogy tegye fel, bizom benne , hogy még ma megteszi és láthatjátok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428189 | 2007. december 2. 22:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem csinál valaki képeket nekünk erről a kiállításról???!!! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hajókovács | Adatlap | 428188 | 2007. december 2. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Minden Csatahajósnak. Ilyen még nem volt , De még egy hétig látható a 18 db K.U.K. hadihajó a Stefánia Galériában. A börzén ezen hadihajók tervrajzai is kaphatóak lesznek. Ezenkivül 9.-én vasárnap de 1O órakor egy előadást tart az Otrantói ütközetről Dr Balogh Tamás( a Szent István c. könyv szerzője) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428187 | 2007. december 2. 13:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hajókovács | Adatlap | 428186 | 2007. december 2. 06:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heló Lucky a tervrajzok most a kiállitáson is láthatóak , ki vannak függesztve a falon és ezeket lehet a börzén megvásárolni az ára szinte önköltségen átlag 2 OOO ftkörüli áron.A rajzok készitője Kovács Péter és Ő fogja árusitani a börzén is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428185 | 2007. december 1. 23:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hajókovács! Ezt a terves dolgot részletezd egy kicsit, légyszi. Kinél, mikor ( gondolom a börzén) lehet ilyent beszerzni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sszabi1 | Adatlap | 428184 | 2007. december 1. 21:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Utána néztem neten az osztrák magyar hajók makettjeinek.Igaz. hogy műgyanta kivitel de arra jutottam (ha a pénztárcám, is bírja...) , hogy azokat a típusokat amiknek van magyar vonatkozású nevük , azt megpróbálom beszerezni. Ilyen pl.: Szent istván, Zrínyi. Varjúbácsi és Simi köszi a segítséget! Nélkületek nem jutottam volna erre a döntésre :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428183 | 2007. december 1. 21:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És a beszerzendő (méretarányos) rajzok áráról sem szabad megfeledkezni!!! Az is elérheti a kit árának felét, anélkül pedig ugyebár neki sem érdemes fogni. A fotók alapján kijelenthető, hogy ez a legjobb minőségű 1/350-es hajó. Különben a 350-es Hood bevezető ára is majdnem ennyi volt, azért azóta lassan kúszik lefelé... Talán ez is pár év múlva azért kicsit olcsóbb lesz! (Ráadásul most "gunusz" módon karácsonyra időzítették a kiadást! Tehát ez is plussz pénz.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 428182 | 2007. december 1. 19:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj! Én is, amikor az árát (170 USD+posta) az árát megláttam!!! És akkor még nem is beszéltem a sajátmaga által javasolt feljavítókról:-((( Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428181 | 2007. december 1. 19:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.modelwarships.com/reviews/ships/ijn/bb/nagato-350-hsg/nagato-review.html Megkönnyezve néztem! Hasegawa 1/350 IJN Nagato!!! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hajókovács | Adatlap | 428180 | 2007. december 1. 18:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ilyen még nem volt 18. darab Osztrák - Magyar hadihajó egy kiállitáson látható a Stefánián. Feltétlen gyertek el holnap 8- 18 ig van nyitva. hétfőtöl péntekig 12-18. ig. Jövő hétvégén szintén 8.-18ig és lessz bőrze . A kinálatban K .U.K. hadihajók tervrajzai is kaphatóak lesznek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 428179 | 2007. november 30. 19:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi! Ezen az oldalon nézd meg, itt még van Szent István, nemolcsó, de legalább drága! www.whiteensignmodels.com/acatalog/index.html Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428178 | 2007. november 30. 19:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sszabi! Nagyon nehéz elhinni, hogy a WSW Szent István-ját nem lehet sehonnan se beszerezni. Ennél sokkal nagyobb ritkaságokat is meg szoktak szerezni. Tehát ne add fel, keress tovább! Mert aki keres, az talál... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428177 | 2007. november 30. 19:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pisti! Ha így gondoltad, akkor igazat kell, hogy hagyjak neked. Tényleg vannak olyanok, akik azt gondolják, hogy ugyanaz a cucc (damil, drót stb.) mindenhova jó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sszabi | Adatlap | 428176 | 2007. november 30. 18:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj! Hát ilyen az én szerencsém, érdeklődtem modellpostánál is meg az általad elküldött linken is nézelődtem, de a Szent Istvánt már nem lehet kapni...:( Most szomorú vagyok... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428175 | 2007. november 30. 16:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Félreértettél! Én úgy gondoltam, hogy nem lehet egyforma vastagságú szálakból mindent egyformán imitálni egy hajón. 700-as méretben rengeteg ilyet láttam már. Úgy gondolták, hogy mivel ilyen kicsi a méret, úgy se fog kiütközni. Az első hajómon még én is húzott szálból csináltam a kötélzetet, és ahogy Pék mester is mesélte tényleg egy-kettő meg is ereszkedett és időről-időre reparálnom is kellett. Azóta már beszereztem a börzékről pont erre a célra "gyártott cucokat". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428174 | 2007. november 30. 15:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István! Miért ne lehetne mindent ugyanabból az anyagból??? Nekem vannak rézdrótjaim 1.2-től egészen 0.06-os vastagságig. Szerintem minden merevítőt, kábeleket, antennákat stb meg lehet belőlük csinálni. Pl a Tone-n szinte minden feljavítást rézdrótokból készítettem el. Az extra vékony húzottszállal meg nagyon vigyázni kell! Rendkívül sérülékeny, ráadásul a hőmérsékletingadozásra is nagyon érzékeny(megerezskedik, elpattan stb); Pék Gyuri szokta mesélni, hogy az ebből elkészített kötélzetet időről időre reparálnia kell... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428173 | 2007. november 30. 14:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szami! Simi! Az eredeti kérdésem az volt, hogy a japánok milyen vastag fékezőkábeleket használhattak a hordozókon(3-4-5-6-7...cm),mert ezt leosztva 700-al csinálnám meg én is. Nekem is van a hajszálnál is vékonyabb szálaim egészen a 0.15ös damilig különböző anyagokból. A húzott szálról nem is beszélve. De most a lényeg a fé.kábelek! Egyébként a merevitő kötélzet, az antenna rendszer, a fék.káb., mind-mind különböző méretüek. Ezért nem lehet és nem is szabad ugyan abból az anyagból megcsinálni mindent egy hajón, még 700-as méretben sem. Baráti üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428172 | 2007. november 30. 14:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Talán karácsonyra meg is lehet majd kapni. Én valószínűleg megveszem majd, de nem most. Előbb még a Hood-al kéne végeznem, aztán talán a Prince of Wales-t kezdem el, s majd csak utána a Bismarck-ot. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428171 | 2007. november 30. 13:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
épp most akartam linkelni:) cirka 69juró! (cirka 17.500,-HUF) marad az academy (9000ft, és házhoz hozzánk ingyé!) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Akagi, első ránézésre nem rossz, másodikra: már láttunk jobbat is