/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.
Sebi 428454 2008. január 2. 17:05
Válasz erre
A hangárba és a fedélzet kevébé látványos részeire Eduard figurák fognak kerülni.
A frekventált helyekre pedig a szép 3d-s L'Arsenal féle csapat. Igaz, némelyiket majd meg kell operálnom, hogy a kívánt testhelyzetet felvegye, dehát egy szike és némi pillanatragasztó csodákat tud művelni. Ha jól számoltam kb. 240 figurából gazdálkodhatok.
Szamuráj 428453 2008. január 2. 16:37
Válasz erre
Isti, Chevy! Több alkalommal hajnali 3-kor kelek fel makettezni és ha minden jól megy hamarosan nemcsak a makettezésért kell korán kelni, hanem Őmiatta is:D. Don Szami Juan
ChevyG 428452 2008. január 2. 15:54
Válasz erre
nem, csak bagoly vagyok. huhuuu:)
István 428451 2008. január 2. 15:49
Válasz erre
Chevy!
Te komoly alvászavarokkal küzdesz, hogy hajnali 3-kor internetezel??? Vannak már erre egész jó tableták. Vagy egész éjszaka a Matsun dolgoztál és nem tudtad abbahagyni?
ChevyG 428450 2008. január 2. 12:52
Válasz erre
melyik készletből lesznek a figurák?
Sebi 428449 2008. január 2. 12:45
Válasz erre
Sziasztok !

Igen, ez egy 350-es Nimitz. Világítás nem lesz. Én úgy gondoltam, hogy a látványos történések úgyis a repülőfedélzeten zajlanak, ezért inkább arra igyekszem majd koncentrálni. A hangár most úgy van beállítva, hogy csak az látható, ami szemmagasságban, természetes fénynél látszik. Így se rossz, mert a három jobboldali ajtó ad elég fényt ahhoz, hogy tulajdonképp látszani fog a fal és előtte a gépek. Mégha a részletek nem is fognak annyira látszani. A víz úgy készült, hogy berajzoltam a törzs helyét, majd felkentem az anyagot (konkrétan Pattex folyékony szög a víz anyaga). Aztán lefestettem a vizet és a törzset, majd száradás után beragasztottam a helyére. Mivel pedig az alap egy rétegelt lemezből készült polc, így mostmár, hacsak a földhöz nem vágom vagy fel nem gyújtom, semmilyen sérülés nem fogja érni. A vizet egyébként azért szeretem, mert szerintem látványosabb tőle a makett.
ChevyG 428448 2008. január 2. 03:09
Válasz erre
Tudtátok, hogy a REVELL-Germany oldalán nagyon sok makettnek fent van a szkennelt építési útmutatója PDF formátumban?

az új Bismarck-é:

www.revell.de/manual/05040.PDF
ChevyG 428447 2008. január 2. 03:08
Válasz erre
Szeva!

Én tuti nem raktam volna vízre! -én...

A teljes hangárt ki kell doglogzni? (átlátszó fedélzet, vagy metszet-szerüen lesz kialakítva?

Előre elkészítetted a vizet? (nem félsz, hogy az építés-festés-stb közben megsérül???

további eredményes munkát!
üdv
Szamuráj 428446 2008. január 1. 17:09
Válasz erre
Szeva! 1/350-es a Nimitz ugye? Lesz a hangárfedélzetben világítás és kék, zöld, narancs, lila, stb mellényes bácsik hada? :) Szami
Sebi 428445 2008. január 1. 16:58
Válasz erre
Bp2006-06-10 019
Bp2006-06-10 019
Bp2006-06-10 022
Bp2006-06-10 022

Boldog Új Évet kívánok én is mindenkinek. Meg, hogy reagáljak István felvetésére, íme két kép a USS Nimitz "tavalyi" állapotáról. Sikerült befejezni a hangárt és most néhány gép elkészítése következik.
ChevyG 428444 2008. január 1. 16:37
Válasz erre
BUÉK Barátaim!
ChevyG 428443 2008. január 1. 16:36
Válasz erre
jujujj, de odébb van (és mintha tudna makettezni:D)
ChevyG 428442 2008. január 1. 16:35
Válasz erre
István 428441 2008. január 1. 13:11
Válasz erre
0703
0703

Nagyon eltünt mindenki a maga kis világába -szokás szerint-, miközben a többi topicban zajlik az élet. Ezért feldobok egy kis érdekességet az ínyenceknek, ha már saját munkákat nem láthatunk.
Szamuráj 428440 2007. december 31. 20:56
Válasz erre
BÚÉK minden csatahajósnak! Hoppááá, most csapódott be egy tűzijáték rakéta az udvarba! :S Szami ;)
István 428439 2007. december 30. 15:47
Válasz erre
Szami!
Ez az Akagi tényleg a klasszikus esete annak hogy messziről jól mutat, közelről meg nem kell nézni. Simivel és Sebivel megállapítottuk, hogy rengeteg tömitési, illesztési, és kórhűségi hiányosság van rajta. De még a zsűri sem jutatta be az első 10-be. Pedig tényleg ez volt a leglátványosabb hajó az asztalon.( még is két 700as törpicseké lett a dobogó első két foka!) Egyébként Szami a legérdekesebb az volt hogy a kolléga az egész hajótestet aluminiummal fújta le. És még oda is kormot rakott ahova semmi oka nem lett volna. De majd Chevy megmutatja, hogy milyen egy igazi 450-es Akagi. Hajrá!
Szamuráj 428438 2007. december 30. 14:24
Válasz erre
Simi! Valószínűleg igazad van, élőben teljesen más az összhatás, viszont nekem az éles kontrasztos megjelenítés tetszik. Igaz nem tudom miért kell összefolyatni durván festékkel a szépen összeállított művet, mikor szelídebb megoldásokkal is lehet bravúrosat alkotni. ;) Szami
Szamuráj 428437 2007. december 30. 14:20
Válasz erre
Az jó lenne, minél több hajós összejönne, nagyon várom már (hiszen ez lesz az első alkalmam ilyen társaságban), kimondottan egy szakterületen szakmai csevejgés, szakmai szempontból, szakemberekkel, nem kőkorszaki...:D. Szóval támogatom Isti elképzelését! Szami
ChevyG 428436 2007. december 30. 13:11
Válasz erre
nem győzőm hangsúlyozni: maradok a 450nél:)))

a Móvári Akagi (:D) úgy volt koszolva, mintha harcjármű lenne. (sár nem volt rajta)
Simi 428435 2007. december 30. 13:04
Válasz erre
Kicsit érdekes karakterek jöttek ki a hozzászólásomban: szóval az NNT 189 euróért kínálja a 350-es Nagato-t, ami valószínűleg a legszebb készlet a méretarányban.
Simi 428434 2007. december 30. 13:01
Válasz erre
Úgy érzem, kicsit nagyon optimista vagy! A 350-es Nagato ára 200 dolcsi körül mozog (az NNT legutóbb 189€ -ért kínálta...). Nem hiszem, hogy az Akagi majd olcsóbb lesz, sőt... Persze kell hozzá réz kütyü, de meg kell várni, hogy mindenki kiadja hozzá a készletét és akkor lehet majd eldönteni, hogy melyik a legjobb ár/érték arány. Az már most biztos, hogy a gyári lesz a legdrágább és persze a legelső is.
Visszatérve a tavalyi 450-es Akagi-ra, azt a festéssel rontották el baromira. Szamuráj, ha élőben látod, nem hiszem, hogy annyira tetszett volna az a sok rákent és durván ráfolyatott festék.
ChevyG 428433 2007. december 30. 12:36
Válasz erre
István 428432 2007. december 30. 12:07
Válasz erre
Tuti hogy ki se lehetett robbantani a börzéről. Majd jövőre megint megpróbálom megszervezni. Annál jobb lenne ha minnél többen össze tudnánk jönni és leülnénk egy asztalhoz dumálni és sörözni. Hajrá!
István 428431 2007. december 30. 12:06
Válasz erre
Tuti hogy ki se lehetett robbantani a börzéről. Majd jövőre megint megpróbálom megszervezni. Annál jobb lenne ha minnél többen össze tudnánk jönni és leülnénk egy asztalhoz dumálni és sörözni. Hajrá!
ChevyG 428430 2007. december 30. 11:48
Válasz erre
Simi száma megvold, de annyi teendőm volt, hogy...:S

De majd jövőre!!!
István 428429 2007. december 30. 11:33
Válasz erre
Bajaiak büszkesége!
Ha ott voltál Óváron, akkor miért nem tudtál csatlakozni a "csatahajós találkozóhoz"? Simi, Sebi, Pék doktor meg a többiek és jó magam összekocoltunk. Csak egy telefonhívás lett volna hogy srácok most hol vagytok. Na majd jővőre.
ChevyG 428428 2007. december 30. 10:58
Válasz erre
volt szerencsém élőben látni!

(móváron vettem az enyémet!)
Szamuráj 428427 2007. december 30. 10:27
Válasz erre
Köszi Isti! Nagyon az én stílusomban van megépítve ez az Akagi, árnyékos megjelenítéssel, éles kontrasztokkal. :PPP Likvidálni kellett a meglévő 350-es Akagimat, mert nagyon elrontottam :(((, de ha a Fuso készen lesz isten bizony újból elkezdem építeni, Csatahajós barátunk örömére még az Amagit is. :))) Szami
István 428426 2007. december 30. 10:03
Válasz erre
István 428425 2007. december 30. 10:02
Válasz erre
Ha már ennyire ragaszkodsz a 450eshez, akkor itt egy kép az idei Óvári versenyről. Simi "kedvence" volt ez a 450-es Akagi! Az biztos hogy érdekes a festése.
ChevyG 428424 2007. december 29. 22:44
Válasz erre
1 okkal több, hogy a 450nél maradjak:)
István 428423 2007. december 29. 22:33
Válasz erre
Chevy!
De neked van is egy 450es a polcodon, ha jól tudom.
ChevyG 428422 2007. december 29. 22:31
Válasz erre
Pisti!
Sajnos tévedés!
Szépen-lassan barátkozz a gondolattal, hogy minimum 25e Ft lesz! Pl: Mikasa, Nagato, stb...)

Sajnos nemigazán igazodik más gyártók áraihoz. (kivéve a 350es trumpik, nagyon drágulnak!)

Sajnos én maradni fogok a 450esnél!
István 428421 2007. december 29. 22:23
Válasz erre
Simi!
Nem a kit lesz majd drága, ha nem az a rengeteg réz, amit majd hozzá kell venni. Lehet hogy a 700-asom után én is ráugrok egy 350-esre. 700-ban nem ajánlom senkinek!!!
Simi 428420 2007. december 29. 22:09
Válasz erre
Úgy tűnik már nem pletyka, hanem tényleg komoly hír, hogy a Hasegawa kiadja az Akagi -t 350-ben (1941-42) ill 700-ban a háromfedélzetes verziót ( a 30-as évek elejéről) a jövő év folyamán. A 350-es valószínűleg csak az év végére jelenik meg. A Hasegawa árait ismerve én is nekiállhatok "errősssen" gyüjtögetni...
ChevyG 428419 2007. december 29. 21:02
Válasz erre
ohh, a Sárát azért nem találom:D

Feltétlen ezt a 1936os készletet szeretném. Nagyon tetszenek a régi repülőkkel, és még akkor rajta voltak a 2033mm-es (?) lövegek!

Nagyon tetszik a Belleau. Mint készlet és mint hajó is érdekes. Mért nem dobják piacra 350ben? (főleg a Dragon!!!)

EU-s boltokban postával kb 1000-1500el olcsóbb csak. Prágában láttam, de balfék voltam és nem vettem meg. (pedig 5400let volna átszámolva:(:(:()

Amúgy ezek már kb két hete megrendeltem:

AP041 1/700 IJN Depth Charge Equipment

VNC0308 1/700 WWII IJN WatertightDoor1

VNC0601 1/700 WWII IJN 25mm Single MG Mounting

VNC0603 1/700 WWII IJN 25mm Triple MG Mounting

(mind Voyager)

Az ünnepek miatt akár 4 hét is lehet a lefutása)

üdv!
Sebi 428418 2007. december 29. 20:24
Válasz erre
Szia !

Mondjuk a White Ensign Models-től. De ne lepődj meg, ha esetleg várólistára tesznek. Ha jól tudom a Belleau wood és a Hornet nemrég jelent meg, a Saratoga pedig majd csak meg fog jelenni valamikor tavasszal.
zs180 428417 2007. december 29. 17:12
Válasz erre
Ez az egy van: pekgyuri@freemail.hu
ChevyG 428416 2007. december 29. 14:33
Válasz erre
Ezeket a 1/700-as anyahajókat honnan érdemes beszerezni?

Dragon:
USS Belleau Wood
Trumpeter
USS Hornet (1942)
USS Saratoga (1936)

üdv!
István 428415 2007. december 29. 13:53
Válasz erre
Gyuri!
Lehet kérni tőled egy privát e-mail címet?
Simi 428414 2007. december 29. 13:34
Válasz erre
hood-01
hood-01
hood-02
hood-02
hood-05
hood-05
hood-19
hood-19

Valóban, a szikrafogó rácsok megvannak, sorry... de sajnos a többit nem tudom visszavonni. Sőt, most hogy újra megnéztem a képeket, újabb szarvashibákra találtam. Néhányat - a teljesség igénye nélkül - meg is mutatok nektek. Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy láttam már gyengébbet is.
zs180 428413 2007. december 29. 09:57
Válasz erre
Nem tudom, Imi, szerintem nem olyan vészes. Te mostanában nagyon beleástad magad ebbe a Hood-témába, valószínüleg csak te vesszel észre olyan viszonylag apróbb pontatlanságokat, amelyeket más nem. Én lehet, hogy hülye vagyok, de látni vélem a szikrafogó rácsot a kémények tetején. A kémények belseje viszont nincs teljesen kifestve. Olyan ordítóan nagy tömítetlenséget nem láttam. Másrészről nekem tetszik a festés, az enyhe koszolás. A kötélzet se rossz.
István 428412 2007. december 28. 14:45
Válasz erre
Szia Narn!
Mi újság van veled ott fönt északon?
István 428411 2007. december 28. 14:43
Válasz erre
Simi!
Már azt hittem hogy csak én vagyok ilyen "szőrös szívű". Nekem is egyből feltüntek az illesztési és csiszolási hibák. Én nem értem ezt a Buren fiút. Beleöl egy csomó időt, energiát, pénzt, és ilyen buzi hibákkal rontja el az egész összhatást. Főleg a közeli fotókon jönnek ki nagyon. 350-ben meg különösen oda kell figyelni az ilyen dolgokra. Pedig egy kis több odafigyeléssel egész jó kis kitt lehetett volna. Egyszer kiváncsi lennék Pék zsűrielnők úr véleményére is az ilyen témákban.
ChevyG 428410 2007. december 28. 12:38
Válasz erre
Eddig tetszettek Buren úr munkái. Most megvisgáltam a Te szemeddel is, és lám, tényleg sok hiba van. Pl: létra felvisz a semmibe, nem bontotta ki a korlátot, ahhova a létra csatalkozna be.
(bár asszem erre Te is kitértél)
ChevyG 428409 2007. december 28. 12:36
Válasz erre
Narn 428408 2007. december 28. 10:51
Válasz erre
Nm tudom, hogy volt már itt vagy sem, ezért belinkelem ide a modelwarshipen talált, Jeff Sharp féle Szent Istvánt www.modelshipgallery.com/gallery/bb/kuk/istvan-700-js/js-index.html
Simi 428407 2007. december 28. 09:21
Válasz erre
Pistikém!
Nagyon szép az apukád hajója, el is szégyelltem magam, hogy én ilyenre most sem lennék képes, nem hogy 13 évesen.
Peter Van Buren Hood-ját én is láttam, sajnos szerintem nagyon el lett rontva. Sok helyen pl még a réseket sem tüntette el, ami azért - valljuk meg - a minimumnak számít. Aztán az is meglepett, hogy ad hoc, találomra tett rá fel pl korlátokat létrákat olyan helyekre is, ahol a valóságban nem is volt. Láttam kábeldobokat dob nélkül árválkodni. A kéményekről meg egyszerűen hiányoznak a szikrafogó rácsok és szegénykék olyan üresen tátonganak; valószínűleg nem jött össze a hajlítás, és összegyűrte őket. Közben nekem is volt velük kalandom, innen tudom, hogy egy kicsit rafkós eset, de némi töprengés után sikerült rájönni a megoldásra.
Egyszóval Peter Van Buren a legjobb feljavítót (Lion Roar) használva se tudott egy szép végeredményt produkálni. Szerintem messze a saját szintje alatt sikerült neki a Hood. Hiába: a sok pénz sem pótolja a leleményességet és a kézügyességet.
István 428406 2007. december 27. 21:33
Válasz erre
Gondolom Simi már látta a Modelwarships oldalán Peter Van Buren nem rég elkészült 350-es Trumpi Hoodját. Ha nem, most pótólhatja. Szerintem nem csak "messziről néz ki jól". Persze vannak részletek amiket kicsit elkapkodott, de összességében nagyon egyben van. Nekem nagyon tetszik. Meg a többi munkája is.
István 428405 2007. december 27. 21:32
Válasz erre
Gondolom Simi már látta a Modelwarships oldalán Peter Van Buren nem rég elkészült 350-es Trumpi Hoodját. Ha nem, most pótólhatja. Szerintem nem csak "messziről néz ki jól". Persze vannak részletek amiket kicsit elkapkodott, de összességében nagyon egyben van. Nekem nagyon tetszik. Meg a többi munkája is.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.