/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.
István 428907 2008. március 9. 16:30
Válasz erre
Akagi 700 020
Akagi 700 020
Akagi 700 004
Akagi 700 004
Akagi 700 001
Akagi 700 001
Akagi 700 002
Akagi 700 002
Akagi 700 003
Akagi 700 003
Akagi 700 005
Akagi 700 005
Akagi 700 006
Akagi 700 006
Akagi 700 010
Akagi 700 010
Akagi 700 011
Akagi 700 011
Akagi 700 007
Akagi 700 007
Akagi 700 008
Akagi 700 008
Akagi 700 009
Akagi 700 009
Akagi 700 012
Akagi 700 012
Akagi 700 013
Akagi 700 013
Akagi 700 014
Akagi 700 014
Akagi 700 015
Akagi 700 015
Akagi 700 016
Akagi 700 016
Akagi 700 017
Akagi 700 017
Akagi 700 018
Akagi 700 018
Akagi 700 019
Akagi 700 019
diploma 001
diploma 001
diploma 003
diploma 003

Drága Barátaim!
A hétvégén lezajlott életem II. hajójának a 700-as Akagimnak országos premierje. Azoknak akik nem láthatták élőben, azoknak most felrakok néhány képet.
Simi 428906 2008. március 8. 10:22
Válasz erre
Pék Gyuri szerint is a Hood páncélzata kb megegyezet a Queen Elisabeth osztályú csatahajók páncélzatával - amelyek azidőtájt a legjobban páncélozott brit csatahajóknak számítottak. Tehát igazából a Hood nem is csatacirkáló volt már, hanem az első "modern" csatahajó nagy sebeséggel, nagy tűzerővel és jó páncélzattal. De hát ami az I.VH idején korszerű volt, az a II.VH idejére már kicsit idejét múlttá vált.
hellodebil 428905 2008. március 7. 22:40
Válasz erre
Nem volt rossz a Hood páncélzata, de Ede hozzászólásából is kiderül, a hajó méreteihez képest viszonyitva ki tudja? Ill. a Hood-ot a háború végén kezdték el építeni, a korábbi tapasztalatok alapján. A többi hajó korábban épült úgy tudom...
Másik, ez a tag, aki a Revell Bismarckot építette - valóban - miért nem figyelt arra oda, hogy a torony teteje egyenes legyen? Összehoz egy alapjában véve látványos makettet és iylen hibát vét? Az a durva az egészben, hogy én nem tudnék hasonló minőségben sem készíteni hajót és mégis szarvas hibát vétett...
EDE 428904 2008. március 7. 14:56
Válasz erre
SImi!

A páncélzat tömegeket idéző hozzászólásodban gondolom a "hajó" alatt itt csatacirkálót értesz.
Azért a Seydlitz side armor-ja se semmi, ha figyelembe vesszük, hogy kb. 60 m-rel kurtább, mint a Hood.
salou 428903 2008. március 7. 13:41
Válasz erre
Szerintem akkor már késő lessz.
ChevyG 428902 2008. március 7. 13:04
Válasz erre
annyi új Bismarck van, hogy már követni se tudom.)
Simi 428901 2008. március 7. 12:52
Válasz erre
A múltkor pont erről volt szó. Soar Art a gyártó neve. Az árat persze titokban tartják, mert gondolom elég mellbevágó lehet. Sebi úgy saccolta, hogy olyan 500 euro környékén lehet az ára...
ChevyG 428900 2008. március 7. 12:32
Válasz erre
Narn 428899 2008. március 7. 11:04
Válasz erre
Simi 428898 2008. március 6. 22:17
Válasz erre
Íme egy érdekes adalék: I.VH-s hajók páncélzat-összehasonlítása. Nem fordítottam le, mert ennyit mindenki tud angolul. Az összehasonlításból kitűnik, hogy az I.VH idején épült hajók közül messze a Hood volt a legpáncélozottabb. Az persze már más kérdés, hogy a II.VH idején ez már kevésnek bizonyult... (Időközben magát a páncélt, mint anyagot is továbbfejlesztették.)
Inflexible – Side Armor 2,020 tons, Deck Armor 1,200 tons; Princess Royal – Side Armor 3,900 tons, Deck Armor 2,300 tons; Tiger – Side Armor 4,750 tons, Deck Armor 2,300 tons; Renown – Side Armor 2,440 tons Deck Armor 3,300 tons; Hood – Side Armor 6,750 tons, Deck Armor 7,500 tons; Seydlitz – Side Armor 5,200 tons, Deck Armor 2,400 tons.
Simi 428897 2008. március 6. 21:22
Válasz erre
"Sokkal szebb lehetne, ha rászán egy kis időt." Igen. És az a szomorú, hogy Peter van Buren igazából egy ügyes makettező. És ha nem abból űzne sportot, hogy egy hónap alatt összedobjon egy hajót, akkor nagyon szépeket tudna építeni. Így viszont tonna szám állhat neki otthon a sok összehányt ladik. De mi értelme van ennek? Ráadásul lehet, hogy minden egyes hajóért még jól ki is kap a feleségétől, vagy az anyukájától... akiknek már herótjuk van a dömpingből.
István 428896 2008. március 6. 16:54
Válasz erre
Sziaaa Sebi!
2 nap múlva ismét ...!
Sebi 428895 2008. március 6. 14:38
Válasz erre
Szerintem éppen a szembetűnő hibák miatt gyenge munka. Sokkal szebb lehetne, ha rászán egy kis időt. Nézd meg például a parancsnoki híd feletti részt.A legfelső platform a radarral együtt már az első nagy fotón látszik, hogy kicsit ferde. Korábban azt mondtam, hogy ez a makett olyan mint egy felturbózott Heller makett. Úgy tűnik kénytelen vagyok megváltoztatni a véleményem. A makett jó, csak itt egy példát láthatunk arra, hogy milyen az, mikor valaki siet.
István 428894 2008. március 6. 10:51
Válasz erre
A szembetünő hibák ellenére nekem mindig tetszenek Buren barátunk munkái. Lehet hogy azért mert még "laikus" vagyok ezen topicban. Igen! A sietség mindig megbosszúlja önmagát. De ahoz képest hogy mennyi idő alatt dobta össze, (ahoz képest!) nem is rossz.
Simi 428893 2008. március 6. 08:40
Válasz erre
Hát hogy ne használt volna maratást: elég pl csak a radarokra pillantani. Szerintem egy Tamiya/Academy Bismarck-hoz való maratást használt. Peter van Burennek az egyik legontosabb célja megint teljesült: sikerült elsőnek (persze csak időben, nem minőségben) lennie az építési versenyben...
Gonzo 428892 2008. március 6. 08:10
Válasz erre
Sziasztok kollégák!!

A Modelwarships-re felkerültek a Revell 1:350 Bismarck képek
Az építő nem ír semmit, így sanos nem tudni használt-e hozzá fotomaratást...

Linket beszúrni sajna nem tudok, remélem így is jó:

http://www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/bismarck-350-pvb/pvb-index.html
Simi 428891 2008. március 4. 12:41
Válasz erre
P.Gy. !
A Qeen Elisabeth azért eléggé hasonlít a Warspite-ra... szóval kevesebbet kell majd tanulmányozni a rajzokat ill. a fotókat (persze amennyiben majd hozzá tudsz jutni egy 350-es kithez...).
Én is meg szoktam tervezni a munkát ill az átalakítást, de általában csak fejben (sokszor nem is tudok jól aludni miatta, mert az egyes lépéseket variálom magamban, hogy hogy is volna a legjobb). Egy-egy nehezebb feladat előtt jó egy kis szünetet tartani (elcsendesedni), és újra végiggondolni mindent; sokszor ilyenkor jönnek a legjobb ötletek.
zs180 428890 2008. március 4. 10:43
Válasz erre
Simi!
Szeretem a festést, amennyire lehet egyben letudni. Előfordul, hogy beszárad a festék és szinte lehetetlen az eredeti árnyalatot újra kikeverni. 350-ben Queen Elizabeth-re, vagy valamelyik R-osztályú csathajóra gondoltam.
Hellodebil!
Én ha egyszer befejezettnek nyilvánítok egy hajót, a legritkább esetben nyúlok újra hozzá (kivételt képez az utólag keltkezett sérülések javítása). Általában előre megtervezem, és le is írom az építést és az általakításokat és igyekszem magam ehhez tartani. Ha időközben új technikára bukkanok és azt már késő az épülő hajón alkalmazni, a következőt igyekszem még szebbre építeni.

P.Gy.
hellodebil 428889 2008. március 3. 20:07
Válasz erre
Nem-nem!
Csak én egy jó ideje a rózsaszin ködtől nem látok és leállamvizsgáztam, melót keresek, nyelvet tanulok, hétvégén volt egy óriási felismerés a magánéletemben. De megbocsájtott nekem a leány, szóval nehéz-nehéz. Én főleg akkor maketteztem, mikor sok időm volt és "magam" alatt voltam... de nem hagytam abba a hobbyt, csak szüneteltetem, rengeteg dolog érdekel!
István 428888 2008. március 3. 19:55
Válasz erre
A két napos "szünet" után már mindenki "felébredt", csak a csatahajósok "alszanak" még! Túl kevesen vagyunk, vagy ennyire nincs téma?
István 428886 2008. március 1. 12:55
Válasz erre
Debil fiu!
Nem azért hogy lelkesítselek, de ezzel a próblémával nem vagy egyedül! Én is hasonló cipőben járok, sőt még Szamuráj barátunk is, aki emiatt szintén alkotói válságba került. Csak nyalogatjuk a sebeinket -még jó hogy már kész vagyok a hajómmal-, ahelyett hogy belemerülnénk a hobbinkba. Vagy tudom ajánlani ilyenkor az intenzív gyúrást. Nekem ez a terápiám. Úgy tudom hogy régebben Te is lejártál. De a legjobb ha tényleg eljösz Szolnokra, és kikapcsolodsz a "kollégáiddal"!
István 428885 2008. március 1. 12:43
Válasz erre
Tudod Gabikám az a helyzet hogy kurvára igazad van!(már bocsánat)
Két makett között mindig próbálok tartani egy kis pihenőt, hogy feltőltődjek, hogy ráhangolódjak a következő projektre. Én ezért nem tudok egyszerre 3 makettet csinálni.
Egyébként nem lesz nehéz viszonyítanom az előző hajómhoz, mivel az az első volt ez meg a második. A fejlődést meg nem nekem, ha nem nektek kell eldöntenetek. Ti kivülről másként látjátok. Főleg aki versenyez, annak mindig az a cél hogy vagy min. szinten maradjon vagy hogy még jobb legyen. Nekem nem lesz nehéz túlszárnyalnom magam.

Azért remélem hozol is majd valami szépséget Szolnokra. Mondjuk azt a kis tengeralattjárót amiről úgy "csönd" van.
ChevyG 428884 2008. március 1. 12:37
Válasz erre
szeva pajti!

hatalmas bulik szoktak kialakúlni minden makett-megmozduláson, szóval 1 okkal több, hogy kimozdulj!

(re MSN)
hellodebil 428883 2008. március 1. 11:40
Válasz erre
Sajnos én nem megyek el szolnokra (sem), most ért véget elég otromba módon egy kapcsolatom - az én hibámból, és eléggé magam alatt vagyok, sajnos sok idő kell mig bármire képes leszek. Bár tudom ez végképp nem a csatahajós topicba való. De ha nem is irok és makettezem, a fórumot mindig követem!
ChevyG 428882 2008. március 1. 11:39
Válasz erre
Szia!
ülj le egy sötét sarokba, és várd meg míg elmúlik. Próbálj tovább lépni, és kezdj egy új makettet!

Velem többször előfordult, hogy akkor baktam el a kész makettet, amikor utólag akartam valamit változtatni.

Nézz a makettre, értékeld, hogy miben fejlődtél, és mik azok, amikre még rá kell gyúrnod.

A következő maketten pedig bizonyítsd, hogy valóban 1el magasabra jutottál a létrán, és jobban fog sikerülni, mint az előző!

Nekem ez a személyes tapasztalatom.

Baráti üdv: gábor
István 428881 2008. március 1. 11:26
Válasz erre
Kollégák!
Normális dolog az, ha befejezünk egy hajót és utána félre tesszük, de pár nap múlva -valami furcsa késztetés miatt- újra elővesszük és "ügyködünk" még rajta? Egy kicsit még hozzá teszünk vagy elveszünk, ezt-azt még kidolgozunk. Még egy kicsit tuningoljuk, hogy minnél tökéletesebb legyen.
Szóval képtelen vagyok végleg befejezni az Akagimat. Mindig úgy érzem hogy "csiszolnom" kell még rajta valamit. És aztám látom hogy tényleg jobb vagy látványosabb lett.
Nálatok hogy van ez a "jelenség"??? Még jó hogy már csak egy hét van Szolnokig.
Simi 428880 2008. február 29. 19:57
Válasz erre
Gyuri!
Nagyon írigyellek, hogy neked ilyen sokáig nem muszáj festened. Képzeld el, hogy nekem pl a Hood parancsnoki tornyánál kis túlzással szinte szintenkén kell festeni; először "belűlről" az összeragasztás előtt (mert nem teljesen zárt, mint a Warspite hídja), aztán meg kívülről, mert ott meg az illeszkedés pocsék, amit csak a tömítés-csiszolás után érdemes lefesteni.
Kíváncsi leszek, melyik lesz az első 350-es hajód. Valamilyen Royal Navy -s hajóra tipelnék...
zs180 428879 2008. február 29. 15:17
Válasz erre
Simi, nem, még csónakok, csónakdaruk, radarok, fegyverzet készül, utána jön a festés.
Gratulálok, a gyönyörű Hoodod meghozza a kedvem a 350-es hajókhoz!

P.Gy.
Sszabi 428878 2008. február 29. 14:57
Válasz erre
Simi te se vagy teljesen normális...:)Nagyon állat lesz ez a hajó!Minden elismerésem!
Sebi 428877 2008. február 29. 13:23
Válasz erre
:D Azt írtam, hogy a felirat nem japánul van rajta. Ez az egy "baj". De azért komolyan ne vedd :)))
Simi 428876 2008. február 28. 22:03
Válasz erre
Messze nem tökéletes ez a hajó, mint ahogy én is csak ember vagyok, hibákkal, tévedésekkel stb. De azért nagyon jól esik, hogy "szurkoltok" nekem.
Most jnne az a lélektani pillanat, hogy a sok alkatrészből össze kéne hoznom a torony felső részét... talán a héten ez is meglesz.
István 428875 2008. február 28. 21:54
Válasz erre
Sebi!
Örülök hogy Te is ott leszel szombaton. Nem értem mi a "baj" a felirattal?
István 428874 2008. február 28. 21:49
Válasz erre
Simi és Gyuri!

Én, én, én inkább nem is mondok semmit, úgy is tudjátok.
lucky 428873 2008. február 28. 18:36
Válasz erre
Simi!
Fenntartom a normalitásra vonatkozó álláspontomat.:)
Nagyon tetszik!:)
Egyébként ott leszek Szolnokon a Libertyvel.
ChevyG 428872 2008. február 28. 18:36
Válasz erre
hellodebil 428871 2008. február 28. 17:48
Válasz erre
Simi, csak igy tovább!
Azt hiszem készülőben "a tökéletes makett" :D
Simi 428870 2008. február 28. 17:14
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7

Ahogy tegnapelőtt ígértem, felteszek nektek néhány képet a Hood jelzőszászló-tartórúdjáról és az antennatartó rúdról. Mind a kettő a torony felső részén található. Nekem a mániám, hogy az ilyen kötélzettartó dolgokat szeretem kicsit megerősíteni: az első hajóm lebeg a szemem előtt, amikor a kötélzet elhajlította a műanyag árbocokat... ráadásul nem hiszem, hogy a 0.15 -ös vastagságú rézlemez kibirna annyit, és nem is igazán élethű a vékonysága miatt. A jelzőzászlós maratást egy 0.6 -os tű oldalára ragasztottam fel, az antennatartó maratást pedig egy un gyönygfűzőtűből (0.4-es) készült kis szerkezetre. (A méreteket a rajzokról vettem.)Ez utóbbi elkészítésekor kevésnek tartottam a p.ragasztót és 2 komponensű ragasztóval ragasztottam össze. A felragasztott kis száraknál fogva hajlítgattam a száradás után és elég stabilnak éreztem: az egész hajlongott, de nem engedett. Még géppel is megcsiszoltam az illesztéseknél! És azt is kibirta. Szóval bízok benne, hogy megállja a helyét. Poénból a kép készítésekor odatettem a kitben mellékelt alkatrészt. Ja és Lucky kedvéért itt egy gyufaszálas kép a radarokról.
Simi 428869 2008. február 28. 16:50
Válasz erre
Kedves Gyurikám!
Akkor ezt vehetjük úgy, hogy már csak festened kell??? Nagyon izgalmas!
Sebi 428868 2008. február 28. 16:35
Válasz erre
Sebi 428867 2008. február 28. 16:22
Válasz erre
Miért lenne furcsa ? Közben változott a helyzet és szombaton mégiscsak ottleszek. Érdekelne, hogy ki lesz még ott.
A doboz jó, de az Akagi felirat nem japánul van rajta :)
ChevyG 428866 2008. február 28. 13:22
Válasz erre
resizedDSCF1370
resizedDSCF1370
resizedDSCF1371
resizedDSCF1371
resizedDSCF1372
resizedDSCF1372
resizedDSCF1373
resizedDSCF1373

Közben megjöttek a Voyager maratások. Úgy gondolom a konkurencia méltó ellenfélre talált:)

Az összes a Matsut fogja gazdagítani.
ChevyG 428865 2008. február 28. 13:20
Válasz erre
Szolnokon mindkét nap leszek. Csak az képlékeny hogy mennyi kocsival megyünk.

üdv!!!

(telefononom ott az adatlapomon)
ChevyG 428864 2008. február 28. 13:18
Válasz erre
Én karton dobozokból és kötélből szoktam gyártani 1edi dobozokat. Eddig bevált!
üdv!
ChevyG 428863 2008. február 28. 13:18
Válasz erre
Heló!
Szépen haladsz a hajóval! Grat!
üdv!
zs180 428862 2008. február 28. 12:42
Válasz erre
Illetve három...
zs180 428861 2008. február 28. 12:42
Válasz erre
Br kicsi1
Br kicsi1
Br sm 3
Br sm 3
Br sm 3
Br sm 3

Találkozunk Szolnokon!
És még egy kép:
Simi 428860 2008. február 28. 12:18
Válasz erre
Pistikém!
Gartulálok a dobozhoz, de őszintén megvallva engem a tartalma jobban érdekelne...
István 428859 2008. február 28. 11:14
Válasz erre
Doboz 001
Doboz 001
Doboz 002
Doboz 002
Doboz 005
Doboz 005
Doboz 006
Doboz 006

Minden olyan makettezőnek -aki versenyekre is szokta szállítani a munkáit- nagy fejtőrést okoz hogy mibe is rakja a makettet. Álltalában sosincs pont olyan méretű kartondoboz ami kellene. Megunva a jelenséget, centire pontosan "átalakítottam" egyet. 36 csavar és rengeteg ragasztó szalag segítségével elkészült a "kis" hajóm utazótáskája. Mozdulatlanul fekszik benne az egész dioráma mindenestül. Elkészítését legalább annyira élveztem mint a hajómét. Várom a kritikákat!
István 428858 2008. február 28. 07:12
Válasz erre
Gáborom! Kicsit furcsa kérdés ez Tőled, miután nyomatékosan kijelentetted, hogy -különböző okoknál fogva- Te és Simi biztos nem lesztek ott. De ha még is, akkor annak nagyon örülnék. Pék mester, hajókovács és én zsűrizünk. Szami jönn a saját klubjával. Chevy, Debil, Ede és a többiek szerintem még kétséges. De majd ők megmondják. Nagyon állat lenne egy laza találkozó! Minden csak hajlandóság kérdése. Még volna is hova leülni egy korsó sörre.
Sebi 428857 2008. február 27. 22:14
Válasz erre
Elhiheted szép látvány volt.
Szeretném megkérdezni, hogy ki jön jövő héten Szolnokra ? Azt tudom, hogy te Pisti ott leszel. Még valaki ? Chevy ? Debil ? Összehozhatnánk egy laza hajós találkozót.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.