<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
EDE | Adatlap | 428937 | 2008. március 12. 10:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a fickó vagy nem dolgozik, vagy nem alszik, vagy alvállalkozókkal van szerződése. Előzmény: (428934) Sebi 2008. március 11. 22:49 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428936 | 2008. március 12. 09:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428935 | 2008. március 12. 07:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Művész úr! Tetszik, ahogy a vizet csinálod. Milyen segédeszközöket használtál fel, hogy meg lehessen fogni és egyátalán elkészíteni a csöpp repülőket? Gondolok itt a kabintetők rácsozatának megfestésére pl. Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 428934 | 2008. március 11. 22:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nézzétek csak ! Peter van Buren (Sietős Péter) újabb műve jelent meg: www.modelshipgallery.com/gallery/ca/ijn/takao-350-pvb/pvb-index.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428933 | 2008. március 11. 14:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még nem láttam ilyet hogy egy verseny után így egyszerre "előkerüljön" mindenki a fórumon. Mint egy igazi "nagy család". Szerintem ez tök jó dolog. Erősití az egységünket. Csak majd Óváron is próbáljunk meg így összerázódni!!! Ahogy igértem néhány elmaradt fázisfotó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428932 | 2008. március 11. 11:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen... Mikor odaérem, már voltak az asztal szélén dolgok, így nekem már csak a közepe jutott.Keresztbe nem akartam fordítani, meg a mester kategóriába sem akartam átrakni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428931 | 2008. március 11. 11:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lucky! Sajnálom, hogy nem tudtam körüljárni a művedet, remáélem Móváron már lesz alkalmam! üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428930 | 2008. március 11. 11:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 428929 | 2008. március 11. 10:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Csatahajósok Én is szeretnék gratulálni , nem csak az Istvánnak , hanem mindenkinek , aki Szolnokon járt, akár nyert akár nem . Azt szeretném elmondani , hogy a munkák jó része , csak egy hajszállal ,azaz 2 - 3 % maradt le az éremről.Reméljük Óváron nem lessz ilyen gond , hogy összevonva kell a saját , kitt , papir épitésü hajókat zsürizni.Küön örülök annak , hogy a modell - makett jegyzék létrehozását kedvezően fogadtátok.Lehet , hogy érdemes lenne ez ügyben egy topikot nyitni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428928 | 2008. március 11. 09:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen az elismerő szavakat, igazán jól esik Tőletek. Móváron remélem lesz valami csatahajós asztal, ahol mindenről el lehet csevegni. Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428927 | 2008. március 10. 22:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István! Köszi neked is! Nagyon bele voltál merülve a zsűrizésbe, azután meg nekem volt dolgom, szóval kár, h nem tudtunk beszélgetni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428926 | 2008. március 10. 22:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Köszi! Azért én tudok rajta pár olyan hibát amit nem szabad megismételnem a következőnél. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428925 | 2008. március 10. 21:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Szami Barátom! Első ránézésre tudtam, hogy ezt a diót Te követted el. Nagyon szép, szinte idili a jelenet. És a kidolgozás is szép és látványos. Jó volna tanúlni tőled egyet-mást. Az az utolsó kép tényleg halálosan szép... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428924 | 2008. március 10. 21:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves lucky! Ez nagyon szép lett!!! Igazán büszke lehetsz rá! "Ha az írigység nem volna bűn", akkor bizony írigyelném ezt a hajót Tőled! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428923 | 2008. március 10. 21:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Drága Barátaim! Iszonyatosan jól esik az a sok gratuláció és szeretet amit tőletek kapok-kaptam. Azt mondom hogy már ezért megérte megépíteni életem eddigi "fő művét". Köszönöm mindenkinek és kívánok nektek is hasonló sikereket, akár a második akár a huszadik hajóval. Ahogy várható volt fantasztikus 2 nap volt Szolnokon. Jó volt találkozni és végre személyesen is beszélgetni veletek. Remélem majd Óváron ismét megismételjük még többünkkel kiegészülve, és még többen leszünk majd a "tabló fotón". Én is szeretnék gratulálni mindenkinek aki elhozta a munkáit akár helyezett lett akár nem, különösen Luckynak és Szaminak. Elismerésem a munkáikért. Magukért beszélnek! Azért még adós vagyok nektek egy csomó fázisfotóval amiket "visszatartottam". De igérem hogy holnap délután azokat is felteszem. Még egyszer köszönöm az elismeréseket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428922 | 2008. március 10. 21:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az az utsó kép naggyon jó lett! Ahogy becsillan rajta az a sárga fény... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428921 | 2008. március 10. 21:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz Simi! A tengeralattjárós diót én készítettem. ;) Még pár kép a tengeralattjáróimról: Üdv: Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428920 | 2008. március 10. 21:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
További képek majd a Haditechnika c folyóiratban lesznek. Terveim szerint Móváron jelen lesz a hajó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428919 | 2008. március 10. 21:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428918 | 2008. március 10. 20:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Látom, azért még más is indult... Nekem így a fotók lapján két "alkotás" keltette fel az érdeklődésemet: A Jeremiah O'Brien és a tengeralattjárós dió. Sejtéseim is vannak, hogy kik lehetnek a készítők... Örülnék, ha jelentkeznének még néhány fotóval ők is! Nekik is jó szívvel gratulálok! Szép lett, fiuk!!! És köszönöm a képeket, Sebi Barátom! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 428917 | 2008. március 10. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gratulálok én is Mester ! Igazi mester-mű ! Szeretném azért megmutatni a többi hajót is (ajánlom figyelmetekbe az 1:1-es méretarányú hajóépítő figurákat). Az jutott eszembe, hogy nem akarsz küldeni képeket a modelwarships.com-ra ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 428916 | 2008. március 10. 17:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gratula az Akagihoz! Tényleg faja lett :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tégé | Adatlap | 428915 | 2008. március 10. 14:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na Hi! A Robi első képén az a kaján vigyor már jelzett valamit! Te már akkor sejtettél valamit! Gratulálok az Akagihoz, sajnálom, hogy szombaton nem néztem meg tüzetesebben, gyönyörű lett! Azért remélem a repcsikhez nem leszel hűtlen! További szép sikereket! tégé | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
apciroby | Adatlap | 428914 | 2008. március 10. 11:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali Mester!!! Tökjó volt ottlenni és részese lenni eme történelmi pillanatnak!Nagyon szép munka,gratulálok!Alkoss még sok ilyen szépet!Pillanatképek a zsűri munkájából.Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 428913 | 2008. március 10. 11:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pisti Mester! Őszintén gratulálok a hajódhoz!!! A fedélzet tényleg gyönyörű, és a szép gépekeknek, a jól elhelyezett figuráknak, meg a lobogó zászlóknak köszönhetően szinte él!!! Sajnos csak a fotók alapján nyilatkozhatok. Remélem a Bolyaira is "elhajózod", vagy talán sikerül eljutni M.várra... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 428912 | 2008. március 10. 09:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos én nem láthattam élőben az Akagit, de nagyon szépen néz ki és gratulálok a helyezéshez. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428911 | 2008. március 10. 08:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Maestro! Igazán szépet alkottál, és örülök, hogy élőben is láthattam az Akagit. Gratulálok!! Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 428910 | 2008. március 9. 23:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Láttuk élőben, előszörre azt mondtam rá: Húúú, majd másodszorra azt, hogy: Húúú :) Gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428909 | 2008. március 9. 22:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pisti! Végre lehullt a lepel! Gratulálok az eredményekhez! Most már kijár neked a "Mester úr"! Felnézünk rád valamennyien... A hajó szépen sikerült! Nekem különösen is a fedélzet tetszik. A kitnek ez volt a leggyengébb része, te ezt varázsoltad a legszebbé. Ezen kívül látványos még a géppark is (a repülős múlt ugye nem hátrány...) és természetesen a víz is nagyon szép. Gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428908 | 2008. március 9. 16:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István! Grat! Azért ezek jobbak mint az én fotóim... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428907 | 2008. március 9. 16:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Drága Barátaim! A hétvégén lezajlott életem II. hajójának a 700-as Akagimnak országos premierje. Azoknak akik nem láthatták élőben, azoknak most felrakok néhány képet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428906 | 2008. március 8. 10:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pék Gyuri szerint is a Hood páncélzata kb megegyezet a Queen Elisabeth osztályú csatahajók páncélzatával - amelyek azidőtájt a legjobban páncélozott brit csatahajóknak számítottak. Tehát igazából a Hood nem is csatacirkáló volt már, hanem az első "modern" csatahajó nagy sebeséggel, nagy tűzerővel és jó páncélzattal. De hát ami az I.VH idején korszerű volt, az a II.VH idejére már kicsit idejét múlttá vált. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 428905 | 2008. március 7. 22:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem volt rossz a Hood páncélzata, de Ede hozzászólásából is kiderül, a hajó méreteihez képest viszonyitva ki tudja? Ill. a Hood-ot a háború végén kezdték el építeni, a korábbi tapasztalatok alapján. A többi hajó korábban épült úgy tudom... Másik, ez a tag, aki a Revell Bismarckot építette - valóban - miért nem figyelt arra oda, hogy a torony teteje egyenes legyen? Összehoz egy alapjában véve látványos makettet és iylen hibát vét? Az a durva az egészben, hogy én nem tudnék hasonló minőségben sem készíteni hajót és mégis szarvas hibát vétett... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 428904 | 2008. március 7. 14:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi! A páncélzat tömegeket idéző hozzászólásodban gondolom a "hajó" alatt itt csatacirkálót értesz. Azért a Seydlitz side armor-ja se semmi, ha figyelembe vesszük, hogy kb. 60 m-rel kurtább, mint a Hood. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 428903 | 2008. március 7. 13:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem akkor már késő lessz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428902 | 2008. március 7. 13:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
annyi új Bismarck van, hogy már követni se tudom.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428901 | 2008. március 7. 12:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A múltkor pont erről volt szó. Soar Art a gyártó neve. Az árat persze titokban tartják, mert gondolom elég mellbevágó lehet. Sebi úgy saccolta, hogy olyan 500 euro környékén lehet az ára... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428900 | 2008. március 7. 12:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 428899 | 2008. március 7. 11:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1/144-es Bismarck images.kitlink.com/Products/images/NEWSFlash08/SOABiz_3.JPG images.kitlink.com/Products/images/NEWSFlash08/SOABiz_4.JPG images.kitlink.com/Products/images/NEWSFlash08/SOABiz_1.JPG images.kitlink.com/Products/images/NEWSFlash08/SOABiz_2.JPG Ha nyerek a lottón és megfelelő méretű házam lesz, akkor máris rendelek egyet ... :) Vajon menyibe kerül ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428898 | 2008. március 6. 22:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Íme egy érdekes adalék: I.VH-s hajók páncélzat-összehasonlítása. Nem fordítottam le, mert ennyit mindenki tud angolul. Az összehasonlításból kitűnik, hogy az I.VH idején épült hajók közül messze a Hood volt a legpáncélozottabb. Az persze már más kérdés, hogy a II.VH idején ez már kevésnek bizonyult... (Időközben magát a páncélt, mint anyagot is továbbfejlesztették.) Inflexible – Side Armor 2,020 tons, Deck Armor 1,200 tons; Princess Royal – Side Armor 3,900 tons, Deck Armor 2,300 tons; Tiger – Side Armor 4,750 tons, Deck Armor 2,300 tons; Renown – Side Armor 2,440 tons Deck Armor 3,300 tons; Hood – Side Armor 6,750 tons, Deck Armor 7,500 tons; Seydlitz – Side Armor 5,200 tons, Deck Armor 2,400 tons. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428897 | 2008. március 6. 21:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"Sokkal szebb lehetne, ha rászán egy kis időt." Igen. És az a szomorú, hogy Peter van Buren igazából egy ügyes makettező. És ha nem abból űzne sportot, hogy egy hónap alatt összedobjon egy hajót, akkor nagyon szépeket tudna építeni. Így viszont tonna szám állhat neki otthon a sok összehányt ladik. De mi értelme van ennek? Ráadásul lehet, hogy minden egyes hajóért még jól ki is kap a feleségétől, vagy az anyukájától... akiknek már herótjuk van a dömpingből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428896 | 2008. március 6. 16:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 428895 | 2008. március 6. 14:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem éppen a szembetűnő hibák miatt gyenge munka. Sokkal szebb lehetne, ha rászán egy kis időt. Nézd meg például a parancsnoki híd feletti részt.A legfelső platform a radarral együtt már az első nagy fotón látszik, hogy kicsit ferde. Korábban azt mondtam, hogy ez a makett olyan mint egy felturbózott Heller makett. Úgy tűnik kénytelen vagyok megváltoztatni a véleményem. A makett jó, csak itt egy példát láthatunk arra, hogy milyen az, mikor valaki siet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428894 | 2008. március 6. 10:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A szembetünő hibák ellenére nekem mindig tetszenek Buren barátunk munkái. Lehet hogy azért mert még "laikus" vagyok ezen topicban. Igen! A sietség mindig megbosszúlja önmagát. De ahoz képest hogy mennyi idő alatt dobta össze, (ahoz képest!) nem is rossz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428893 | 2008. március 6. 08:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát hogy ne használt volna maratást: elég pl csak a radarokra pillantani. Szerintem egy Tamiya/Academy Bismarck-hoz való maratást használt. Peter van Burennek az egyik legontosabb célja megint teljesült: sikerült elsőnek (persze csak időben, nem minőségben) lennie az építési versenyben... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 428892 | 2008. március 6. 08:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok kollégák!! A Modelwarships-re felkerültek a Revell 1:350 Bismarck képek Az építő nem ír semmit, így sanos nem tudni használt-e hozzá fotomaratást... Linket beszúrni sajna nem tudok, remélem így is jó: http://www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/bismarck-350-pvb/pvb-index.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428891 | 2008. március 4. 12:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
P.Gy. ! A Qeen Elisabeth azért eléggé hasonlít a Warspite-ra... szóval kevesebbet kell majd tanulmányozni a rajzokat ill. a fotókat (persze amennyiben majd hozzá tudsz jutni egy 350-es kithez...). Én is meg szoktam tervezni a munkát ill az átalakítást, de általában csak fejben (sokszor nem is tudok jól aludni miatta, mert az egyes lépéseket variálom magamban, hogy hogy is volna a legjobb). Egy-egy nehezebb feladat előtt jó egy kis szünetet tartani (elcsendesedni), és újra végiggondolni mindent; sokszor ilyenkor jönnek a legjobb ötletek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 428890 | 2008. március 4. 10:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Szeretem a festést, amennyire lehet egyben letudni. Előfordul, hogy beszárad a festék és szinte lehetetlen az eredeti árnyalatot újra kikeverni. 350-ben Queen Elizabeth-re, vagy valamelyik R-osztályú csathajóra gondoltam. Hellodebil! Én ha egyszer befejezettnek nyilvánítok egy hajót, a legritkább esetben nyúlok újra hozzá (kivételt képez az utólag keltkezett sérülések javítása). Általában előre megtervezem, és le is írom az építést és az általakításokat és igyekszem magam ehhez tartani. Ha időközben új technikára bukkanok és azt már késő az épülő hajón alkalmazni, a következőt igyekszem még szebbre építeni. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 428889 | 2008. március 3. 20:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem-nem! Csak én egy jó ideje a rózsaszin ködtől nem látok és leállamvizsgáztam, melót keresek, nyelvet tanulok, hétvégén volt egy óriási felismerés a magánéletemben. De megbocsájtott nekem a leány, szóval nehéz-nehéz. Én főleg akkor maketteztem, mikor sok időm volt és "magam" alatt voltam... de nem hagytam abba a hobbyt, csak szüneteltetem, rengeteg dolog érdekel! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428888 | 2008. március 3. 19:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A két napos "szünet" után már mindenki "felébredt", csak a csatahajósok "alszanak" még! Túl kevesen vagyunk, vagy ennyire nincs téma? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |