<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szamuráj | Adatlap | 428974 | 2008. március 17. 06:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428973 | 2008. március 17. 06:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen, nagyon hasznos és tartalmas segítséget adtál! Már csak azt kell megállnom, hogy ne remegjen a kezem annyira, és határozottan tudjam a megfelelő dolgokat a megfelelő helyre ragasztani. XD Köszönöm. Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 428972 | 2008. március 16. 18:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oké. Majd igazítok rajta. A másik kép pedig egy kicsit csalóka. Igazából nem lóg túl a létra, mert az egész fedélzet szélén van egy perem. Mivel most olyan a színe, mint a fedélzetnek, így tényleg úgy néz ki, mintha túllógna rajta. Sajnos a makrót már nem tudtam jobban beállítani a gépen, mikor a képet csináltam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428971 | 2008. március 16. 13:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Barátom! A múltkor egy olyan alkatrészhez értem, amihez nem találtam megfelelő osztású maratott korlátot, pedig még ki is volt jelölve, hogy ehhez a dobozkához ez a korlát tartozik; sajnos valahogy egyáltalán nem stimmelt, kénytelen voltam magam készíteni el a korlátot. Igyekeztem fázidfotókat csinálni a készítésről. Remélem, majd élőszóban is tudok segíteni, de talán ez a fotosorozat is egyértelmű. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428970 | 2008. március 16. 10:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uraim! Látom ez az Akagis téma jópárunknak teccik. Isti! Óvárra hozom a 72-es Akagis diorámát, amit hiányoltál Szolnokon, majd úgy csomagolok, hogy legyen elég hely. XD Jó lenne, ha minél többen lennénk, elhoznám a 350-es Fusót és az Akagimat, amik félig vannak készen. Szeretném, ha ötleteiteket, hozzászólásaitokat a gyakorlatban is meg tudnánk beszélni, nézni, különösen Simi; a korlátok felhelyezését megmutathatnád, majd hozom a drótokat hozzá. Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mihalko | Adatlap | 428969 | 2008. március 16. 07:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Már nagyon várom hogy Óváron (ha jösz) a kezedbe adhassam a "mesterművem", mint mentoromnak. Egész más lesz élőben.! (sokkal rosszabb) Megtisztelő hogy utánam Te is kedvet kaptál az Akagihoz. 350-ben világverő szinten meg lehet építeni ezt a hajót. Annyira részletes és látványos. Főleg hogy ha a Hasegawa az új Nagato minőségben adja ki majd ezt is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428968 | 2008. március 15. 23:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pl nekem. Ha tényleg kiadja a Hasegawa 1/350 -ben az Akagi-t, akkor én is megpróbálkoznék vele... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mihalko | Adatlap | 428967 | 2008. március 15. 21:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Barátom! Szépen átalakítottad a lépcsőket. Építő jellegü kritikám csak annyi lenne, hogy talán mint ha a 030-a fotó bal szélső létrája kicsit ferdén állna (lehet hogy nem lett elcsiszolva a tömitő alatta), és a 032-esen mint ha túl lógnának a létrák a fedélzet fölé egy nagyon picit. De lehet hogy csak a "szigorú zsűri" beszél belőlem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 428966 | 2008. március 15. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
apciroby | Adatlap | 428965 | 2008. március 15. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ugyanmár;utánad vajon kinek kellhet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mihalko | Adatlap | 428964 | 2008. március 15. 18:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428963 | 2008. március 15. 08:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát azt a kb 5 napot sztem nem fogja elérni.Bár ki tudja... Az igazinál is szép tempó volt a 25-30 nap. Nem mondom, h az enyém hű de szuper,de azért első papírként sztem nem olyan rossz. A korlátok nem műa-ból vannak? Kissé vastagnak tűnnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 428962 | 2008. március 14. 21:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen-igen... A múltkori ablakhistúriában az volt még szép, hogy az ablak oldalt, mnitha alacsoynabb lett volna és a felső részt talán szürkére kellett volna festeni? Meg a vége valóban nem volt lecsiszolva... mást nem igazán vizsgáltam azon a hajón, bár mindig csak Simit ismétlem, az feltűnt még, h ak orlátok nem túl egyenesek... vajon ez annak ksözönhető h a valóságban sem voltak azok, v egyszerüen csak nem képes kiegyengetni őket? (mint én :D ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428961 | 2008. március 14. 14:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ej, ej! "Hát mesziről jól néz ki, közelről meg nem kell nézni." A nagy sebesség mellett ilyen kis dolgok, mint tömítés-csiszolás természetesen elmarad. Meg persze más egyéb apróság is. Az se baj, ha a korlátok ide-oda düledeznek. Szerintem azért választotta ezt a hajót, mert ezeket is rekordsebességgl építették a háború alatt. Van egy olyan érzésem, hogy "Sietős Péter" barátunk már önmagával versenyez: tud-e még ettől rövidebb idő alatt is összehozni egy hajót? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428960 | 2008. március 14. 12:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na már kinyitotta a rakodóteret, akkor a fedelek belső oldalait igazán kitömíthette volna... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mihalko | Adatlap | 428959 | 2008. március 14. 12:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 428958 | 2008. március 13. 15:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen! Az első vh-s csatahajók igazi "ágyúhordozó feelingjét" talán ez a hajó testesíti meg leginkább. Érdekes megoldás, az átellenesen elhelyezett kettes és hármas ágyútorony. Nagyon hasonló a két említett hajóosztály felépítése. A König-osztálynál már másként oldották meg ezt, gondolom stabilabb lett a hajó a középponti tengely mentén elhelyezett ágyútornyoktól. Különleges ez a Seydlitz... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 428957 | 2008. március 13. 15:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 428956 | 2008. március 13. 15:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Végső visszaszámlálás Kirk Douglasszal! Nem volt rossz sci-fi! Más! Kollégák! Sokat nézegettem az I. világháborús német csatacirkálókat. A Seydlitz egyre jobban tetszik. A háromszintű fedélzetével asszem egyedülálló megjelenésű, ráadásul nagyon jólsikerült példány volt, csatákból is jócskaán kijutott neki. Igazán megérdemelne egy szép kitet a König mellett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 428955 | 2008. március 13. 15:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem is értem, hogy miért ... ;) Tény, hogy nagyon kevés tisztességes kép van ezekről a matuzsálemekről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428954 | 2008. március 13. 15:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A háttéranyag (rajzok, fotók stb) beszerzése lesz a rázósabb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 428953 | 2008. március 13. 14:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjubácsi, Hellodebil! Köszi az infókat. Már szinte biztos, hogy valamelyiket megveszem előbb-utóbb. Egyáltalán nem tűnik drágának, kb 10e ft. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 428952 | 2008. március 13. 14:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Volt erről egy film meg a 80-as években, mikor a Nimitz vagy melyik nagy anyahajó időviharba kerül és szembetalálják magukat a japánokkal, akik Pearl Haborba mennek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 428951 | 2008. március 13. 13:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jó. Szerintem az amik tényleg nagyot néztek volna, ha ilyen gépek jöttek volna szembe velük Midwaynél. Persze majd, ha kész lesz a Nimitz, akkor elküldöm időutazásra és kicsit kiegyenlítem az erőviszonyokat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 428950 | 2008. március 13. 10:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pisti, nagyon jók az építésről közzétett képek! Ezek az újabbak viccesek! Mégegyszer szeretnék gratulálni a szép hajódhoz. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 428949 | 2008. március 13. 09:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Midwaynél nem lett volna gond!!! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428948 | 2008. március 13. 07:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428947 | 2008. március 13. 05:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megnéztem P. Van Burennek a munkáit a modelwarships-en és szép számmal akad köztük nagyon szépen összerakott hajó valamint elrontott is, amit ugye messziről a laikus nem vesz észre, csak Mi hajósok. Hogy hova ez a sietség nála arra csak a tüskevár Matula bácsiját tudnám említeni: Ű tudja mit csinál. :) Szami ui.: ha jól megnézitek ezen a mostani Takaón, a legfelső ablaksor maratásból van, sztem a többibe csak a fotózás miatt tette be a műanyag átlátszó plexit. XD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 428946 | 2008. március 12. 21:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát, ne is haragudj, de én nem cserélnék vele. Még ugyan nem néztem át tüzetesebben a képeket, de ez a plexis dolog szinte az első volt, ami szembeötlött. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428945 | 2008. március 12. 19:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Annyival kiegészíteném a Hellodebil hsz-t hogy nem mindegyik fehér műanyagból van, pl az -én Königem középszürke. Sztem jó ár/érték arányú készlet, nagyon érdekes a támája is (végre nem az USÁnak gyártanak mekettet), érdemes megvenni. üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 428944 | 2008. március 12. 17:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nekem történetesen van egy Grosser kurfurstom és sztem gyönyörű a kidolgozottsága. Bár a fedélzet fa boritása pozitiv osztást kapott - eddig csak ilyennel találkoztam - de ezt leszámitva nagyon ott van. A kittben, ami nem tetszett, hogy fehér és h elég puha műanyagból van, óvatosan kell vele bánni nagyon. Szerintem Trumpetert és Tamiyát verik kidolgozottságban, az apró alkatrészek is szép kidolgozottságuak, sokkal nagyobb feladat, mint egy Musashi. Ezt a sorozatgyártós fazont én sem értem... amit Simi emlitett nekem is elsőre szemet ütött: nem festette le az ablakok osztását. Közben igényes makettenek "tűnik". Kb olyan, mintha egy Volvoról hiányozna a lökháritó a szalonban :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428943 | 2008. március 12. 14:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ejnye-ejnye, ezt pont a XXIII-as tipus után írod?:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428942 | 2008. március 12. 13:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 hónap - 1 makett; csak az a kérdés, hogy aztán majd mit csinál velük? Mert valljuk meg őszintén egyik se igazi csúcs alkotás; egyik kicsit gyengébben jön össze (pl Hood), másik kicsit jobban sikerül (ld Nagato), de egyik se annyira kiemelkedő. Aztán majd mi lesz a bő terméssel? Elajándékozza? Ahhoz egy kicsit drága mulatság (ez a Takao kb 50 e pénz, ha csak a kiteket nézem...) Vagy beteszi a sufniba a többi hegyére-hátára? Szerintem ennek a naaagy sietségnek nincs értelme hosszú távon. Pl a nagy kapkodásban (talán a tatárok üldözték?) nem jutott idő az ablaksorok osztásainak lefestésére, így a plexi alkatrészek nyersen kerültek a helyükre...pedig igeeen látványos dolgot lehetett volna belőle kihozni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 428941 | 2008. március 12. 13:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn,Ltg! Szerintem nagyon jók a hajók, persze egy kis rezet elvisel, de egyébként nagyon finom kidolgozottság, részletesség jellemzi. Nekem még az első öntésekből van, azóta lehet hogy egy kicsit sorjásabb.:-)) Itt megnézheted: www.modellversium.de/galerie/5-schiffe-militaer/1778-linienschiff-sms-markgraf.html www.cybermodeler.com/hobby/kits/icm/kit_icm_s005.shtml www.modellversium.de/galerie/5-schiffe-militaer/1607-sms-grosser-kurfuerst.html www.steelnavy.com/PerrysKonig.htm Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428940 | 2008. március 12. 12:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi! Sitős Peti - sietős Peti, de azért én szívesen elcserélném az Akagimat az ő Tacaojára. Ez a csávó olyan mint a mi Szabó Ákosunk. 1 hónap - 1 makett. És megint csak azt mondom hogy ahoz képest nem rossz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 428939 | 2008. március 12. 11:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez jó kérdés, mert minden alkalommal megtapizom az ICM dobozokat, de nem merem megvenni, mert fosok, hogy csalódás lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ltg. | Adatlap | 428938 | 2008. március 12. 11:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az ICM 1/350-es német csatahajóiról (SMS Markgraf stb.)mit kell tudni (már ami a kidolgozottságot, megépíthetőséget illeti)? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 428937 | 2008. március 12. 10:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a fickó vagy nem dolgozik, vagy nem alszik, vagy alvállalkozókkal van szerződése. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428936 | 2008. március 12. 09:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428935 | 2008. március 12. 07:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Művész úr! Tetszik, ahogy a vizet csinálod. Milyen segédeszközöket használtál fel, hogy meg lehessen fogni és egyátalán elkészíteni a csöpp repülőket? Gondolok itt a kabintetők rácsozatának megfestésére pl. Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 428934 | 2008. március 11. 22:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nézzétek csak ! Peter van Buren (Sietős Péter) újabb műve jelent meg: www.modelshipgallery.com/gallery/ca/ijn/takao-350-pvb/pvb-index.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 428933 | 2008. március 11. 14:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még nem láttam ilyet hogy egy verseny után így egyszerre "előkerüljön" mindenki a fórumon. Mint egy igazi "nagy család". Szerintem ez tök jó dolog. Erősití az egységünket. Csak majd Óváron is próbáljunk meg így összerázódni!!! Ahogy igértem néhány elmaradt fázisfotó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428932 | 2008. március 11. 11:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen... Mikor odaérem, már voltak az asztal szélén dolgok, így nekem már csak a közepe jutott.Keresztbe nem akartam fordítani, meg a mester kategóriába sem akartam átrakni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428931 | 2008. március 11. 11:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lucky! Sajnálom, hogy nem tudtam körüljárni a művedet, remáélem Móváron már lesz alkalmam! üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 428930 | 2008. március 11. 11:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 428929 | 2008. március 11. 10:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Csatahajósok Én is szeretnék gratulálni , nem csak az Istvánnak , hanem mindenkinek , aki Szolnokon járt, akár nyert akár nem . Azt szeretném elmondani , hogy a munkák jó része , csak egy hajszállal ,azaz 2 - 3 % maradt le az éremről.Reméljük Óváron nem lessz ilyen gond , hogy összevonva kell a saját , kitt , papir épitésü hajókat zsürizni.Küön örülök annak , hogy a modell - makett jegyzék létrehozását kedvezően fogadtátok.Lehet , hogy érdemes lenne ez ügyben egy topikot nyitni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 428928 | 2008. március 11. 09:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen az elismerő szavakat, igazán jól esik Tőletek. Móváron remélem lesz valami csatahajós asztal, ahol mindenről el lehet csevegni. Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428927 | 2008. március 10. 22:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
István! Köszi neked is! Nagyon bele voltál merülve a zsűrizésbe, azután meg nekem volt dolgom, szóval kár, h nem tudtunk beszélgetni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 428926 | 2008. március 10. 22:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Köszi! Azért én tudok rajta pár olyan hibát amit nem szabad megismételnem a következőnél. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 428925 | 2008. március 10. 21:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Szami Barátom! Első ránézésre tudtam, hogy ezt a diót Te követted el. Nagyon szép, szinte idili a jelenet. És a kidolgozás is szép és látványos. Jó volna tanúlni tőled egyet-mást. Az az utolsó kép tényleg halálosan szép... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szami