<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sebi | Adatlap | 428987 | 2008. március 17. 20:43 | ![]() | |
Szamuráj | Adatlap | 428986 | 2008. március 17. 20:35 | ![]() | |
A HT-ban én is érdekelt vagyok Nándi jóvoltából. A Scharnhorstról készítek rajzokat majd a cikkhez, ami meg fog róla jelenni. Szami | |||||
lucky | Adatlap | 428985 | 2008. március 17. 20:20 | ![]() | |
Fűry Nándorral vkok kapcsolatban.A cikkírókról nincs infóm. A L hajó történeti részét H Z írja. | |||||
Simi | Adatlap | 428984 | 2008. március 17. 20:09 | ![]() | |
Ki a te informátorod? Ezeket is Horváth Zoltán fogja közreadni? Mindenesetre elég biztató... | |||||
lucky | Adatlap | 428983 | 2008. március 17. 19:52 | ![]() | |
Urak! Infóim szerint a HT-ban várhatók hadihajós témájú cikkek. Kifut a König,azután a SCHARNHORST, T-22 torpedónaszád, várható a Belfast, és a VITTORIO VENETO. Ezek többnyire tervek, szóval nem biztos, h lesz belőle vmi. A Jeremiah a Belfast előtt ,v után lenne... | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428982 | 2008. március 17. 16:54 | ![]() | |
Simi | Adatlap | 428981 | 2008. március 17. 15:03 | ![]() | |
Nagyon kíváncsian várom, hogy láthassam ezt az Akagi-s diorámát! Nagyon izgalmas a téma és a méretarány! | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428980 | 2008. március 17. 13:54 | ![]() | |
Itt vannak a képek a Zéróról. A mellékelt ábrán (Zero3) látható példányt építem, pár apróságot még el kell készíteni rajta, többek között a függőleges vezérsít matricázását és festését, a kabin üvegezését. Ha vannak neked 72-es kiszolgáló személyzet emberkéid, még jobb lenne, mert akkor meglesz az összeköttetés a parancsnoki híd és a parkoló gépek között. Szami | |||||
M.M.Pisti | Adatlap | 428979 | 2008. március 17. 13:08 | ![]() | |
Ok barátom, akkor indul a Zero projekt! Küldjél egy képet, hogy a tiéd hogy néz ki és akkor megpróbálom ahoz "igazítani" az enyémet. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428978 | 2008. március 17. 13:03 | ![]() | |
Persze, van egy Zéró, hozzad a tiédet is úgyis lesz akkora hely, mert a fedélzet egy darabja is megvan építve, no nem az egész, mert az 3,6 méter hosszú lenne. XD Szami | |||||
M.M.Pisti | Adatlap | 428977 | 2008. március 17. 12:54 | ![]() | |
És ez még a legkisebb problémája volt-van-lesz Sebi barátunknak a Nimitz építésével kapcsolatban. Hajrá Sebi! | |||||
Simi | Adatlap | 428976 | 2008. március 17. 12:49 | ![]() | |
Igazából nem is értem, mi a túrónak önti rá a hajóra a Trumpeter ezeket a műanyag lépcsőket? Sokkal praktikusabb volt az ősrégi Hellereken az a megoldás, hogy ezeket a (gagyi) lépcsőket külön adták a készletben; így ha valaki hozzájutott vmi maratáshoz, nem kellett farigcsálni, csiszolni, hanem csak szépen odaragasztani. Szóval Sebikém, nem irigyellek... | |||||
Mihalkó.M.Pisti | Adatlap | 428975 | 2008. március 17. 12:05 | ![]() | |
Szami! A 72-es Akagi diodhoz van repülőd? Mert nekem van egy régi 72-es Zerom. Ha kell, akkor átfestem "Akagisra" és rárakjuk Óváron. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428974 | 2008. március 17. 06:08 | ![]() | |
Sebi! Szép lesz, sokkal élethűbb lett ezáltal, különösen akkor, ha lépcsőmászó bácsikat is helyezel egy-két helyre :DDD. Ahogy látom a harmadik és az utolsó képen a leszállófedélzet csíkozása is a helyén van. Ez matrica, vagy maszkolással ráfújtad a fehér csíkozást? Szami | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428973 | 2008. március 17. 06:00 | ![]() | |
Köszönöm szépen, nagyon hasznos és tartalmas segítséget adtál! Már csak azt kell megállnom, hogy ne remegjen a kezem annyira, és határozottan tudjam a megfelelő dolgokat a megfelelő helyre ragasztani. XD Köszönöm. Szami | |||||
Sebi | Adatlap | 428972 | 2008. március 16. 18:03 | ![]() | |
Oké. Majd igazítok rajta. A másik kép pedig egy kicsit csalóka. Igazából nem lóg túl a létra, mert az egész fedélzet szélén van egy perem. Mivel most olyan a színe, mint a fedélzetnek, így tényleg úgy néz ki, mintha túllógna rajta. Sajnos a makrót már nem tudtam jobban beállítani a gépen, mikor a képet csináltam. | |||||
Simi | Adatlap | 428971 | 2008. március 16. 13:56 | ![]() | |
Kedves Barátom! A múltkor egy olyan alkatrészhez értem, amihez nem találtam megfelelő osztású maratott korlátot, pedig még ki is volt jelölve, hogy ehhez a dobozkához ez a korlát tartozik; sajnos valahogy egyáltalán nem stimmelt, kénytelen voltam magam készíteni el a korlátot. Igyekeztem fázidfotókat csinálni a készítésről. Remélem, majd élőszóban is tudok segíteni, de talán ez a fotosorozat is egyértelmű. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428970 | 2008. március 16. 10:03 | ![]() | |
Uraim! Látom ez az Akagis téma jópárunknak teccik. Isti! Óvárra hozom a 72-es Akagis diorámát, amit hiányoltál Szolnokon, majd úgy csomagolok, hogy legyen elég hely. XD Jó lenne, ha minél többen lennénk, elhoznám a 350-es Fusót és az Akagimat, amik félig vannak készen. Szeretném, ha ötleteiteket, hozzászólásaitokat a gyakorlatban is meg tudnánk beszélni, nézni, különösen Simi; a korlátok felhelyezését megmutathatnád, majd hozom a drótokat hozzá. Szami | |||||
Mihalko | Adatlap | 428969 | 2008. március 16. 07:50 | ![]() | |
Simi! Már nagyon várom hogy Óváron (ha jösz) a kezedbe adhassam a "mesterművem", mint mentoromnak. Egész más lesz élőben.! (sokkal rosszabb) Megtisztelő hogy utánam Te is kedvet kaptál az Akagihoz. 350-ben világverő szinten meg lehet építeni ezt a hajót. Annyira részletes és látványos. Főleg hogy ha a Hasegawa az új Nagato minőségben adja ki majd ezt is. | |||||
Simi | Adatlap | 428968 | 2008. március 15. 23:15 | ![]() | |
Pl nekem. Ha tényleg kiadja a Hasegawa 1/350 -ben az Akagi-t, akkor én is megpróbálkoznék vele... | |||||
Mihalko | Adatlap | 428967 | 2008. március 15. 21:42 | ![]() | |
Barátom! Szépen átalakítottad a lépcsőket. Építő jellegü kritikám csak annyi lenne, hogy talán mint ha a 030-a fotó bal szélső létrája kicsit ferdén állna (lehet hogy nem lett elcsiszolva a tömitő alatta), és a 032-esen mint ha túl lógnának a létrák a fedélzet fölé egy nagyon picit. De lehet hogy csak a "szigorú zsűri" beszél belőlem. | |||||
Sebi | Adatlap | 428966 | 2008. március 15. 21:16 | ![]() | |
apciroby | Adatlap | 428965 | 2008. március 15. 20:29 | ![]() | |
Ugyanmár;utánad vajon kinek kellhet? | |||||
Mihalko | Adatlap | 428964 | 2008. március 15. 18:20 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 428963 | 2008. március 15. 08:51 | ![]() | |
Hát azt a kb 5 napot sztem nem fogja elérni.Bár ki tudja... Az igazinál is szép tempó volt a 25-30 nap. Nem mondom, h az enyém hű de szuper,de azért első papírként sztem nem olyan rossz. A korlátok nem műa-ból vannak? Kissé vastagnak tűnnek. | |||||
hellodebil | Adatlap | 428962 | 2008. március 14. 21:49 | ![]() | |
Igen-igen... A múltkori ablakhistúriában az volt még szép, hogy az ablak oldalt, mnitha alacsoynabb lett volna és a felső részt talán szürkére kellett volna festeni? Meg a vége valóban nem volt lecsiszolva... mást nem igazán vizsgáltam azon a hajón, bár mindig csak Simit ismétlem, az feltűnt még, h ak orlátok nem túl egyenesek... vajon ez annak ksözönhető h a valóságban sem voltak azok, v egyszerüen csak nem képes kiegyengetni őket? (mint én :D ) | |||||
Simi | Adatlap | 428961 | 2008. március 14. 14:59 | ![]() | |
Ej, ej! "Hát mesziről jól néz ki, közelről meg nem kell nézni." A nagy sebesség mellett ilyen kis dolgok, mint tömítés-csiszolás természetesen elmarad. Meg persze más egyéb apróság is. Az se baj, ha a korlátok ide-oda düledeznek. Szerintem azért választotta ezt a hajót, mert ezeket is rekordsebességgl építették a háború alatt. Van egy olyan érzésem, hogy "Sietős Péter" barátunk már önmagával versenyez: tud-e még ettől rövidebb idő alatt is összehozni egy hajót? | |||||
lucky | Adatlap | 428960 | 2008. március 14. 12:58 | ![]() | |
Na már kinyitotta a rakodóteret, akkor a fedelek belső oldalait igazán kitömíthette volna... | |||||
Mihalko | Adatlap | 428959 | 2008. március 14. 12:11 | ![]() | |
hellodebil | Adatlap | 428958 | 2008. március 13. 15:29 | ![]() | |
Hát igen! Az első vh-s csatahajók igazi "ágyúhordozó feelingjét" talán ez a hajó testesíti meg leginkább. Érdekes megoldás, az átellenesen elhelyezett kettes és hármas ágyútorony. Nagyon hasonló a két említett hajóosztály felépítése. A König-osztálynál már másként oldották meg ezt, gondolom stabilabb lett a hajó a középponti tengely mentén elhelyezett ágyútornyoktól. Különleges ez a Seydlitz... | |||||
EDE | Adatlap | 428957 | 2008. március 13. 15:15 | ![]() | |
EDE | Adatlap | 428956 | 2008. március 13. 15:13 | ![]() | |
Végső visszaszámlálás Kirk Douglasszal! Nem volt rossz sci-fi! Más! Kollégák! Sokat nézegettem az I. világháborús német csatacirkálókat. A Seydlitz egyre jobban tetszik. A háromszintű fedélzetével asszem egyedülálló megjelenésű, ráadásul nagyon jólsikerült példány volt, csatákból is jócskaán kijutott neki. Igazán megérdemelne egy szép kitet a König mellett. | |||||
Narn | Adatlap | 428955 | 2008. március 13. 15:06 | ![]() | |
Nem is értem, hogy miért ... ;) Tény, hogy nagyon kevés tisztességes kép van ezekről a matuzsálemekről. | |||||
Simi | Adatlap | 428954 | 2008. március 13. 15:02 | ![]() | |
A háttéranyag (rajzok, fotók stb) beszerzése lesz a rázósabb. | |||||
Narn | Adatlap | 428953 | 2008. március 13. 14:52 | ![]() | |
Varjubácsi, Hellodebil! Köszi az infókat. Már szinte biztos, hogy valamelyiket megveszem előbb-utóbb. Egyáltalán nem tűnik drágának, kb 10e ft. | |||||
Narn | Adatlap | 428952 | 2008. március 13. 14:50 | ![]() | |
Volt erről egy film meg a 80-as években, mikor a Nimitz vagy melyik nagy anyahajó időviharba kerül és szembetalálják magukat a japánokkal, akik Pearl Haborba mennek. | |||||
Sebi | Adatlap | 428951 | 2008. március 13. 13:28 | ![]() | |
Nagyon jó. Szerintem az amik tényleg nagyot néztek volna, ha ilyen gépek jöttek volna szembe velük Midwaynél. Persze majd, ha kész lesz a Nimitz, akkor elküldöm időutazásra és kicsit kiegyenlítem az erőviszonyokat. | |||||
zs180 | Adatlap | 428950 | 2008. március 13. 10:27 | ![]() | |
Pisti, nagyon jók az építésről közzétett képek! Ezek az újabbak viccesek! Mégegyszer szeretnék gratulálni a szép hajódhoz. P.Gy. | |||||
EDE | Adatlap | 428949 | 2008. március 13. 09:58 | ![]() | |
Midwaynél nem lett volna gond!!! | |||||
István | Adatlap | 428948 | 2008. március 13. 07:46 | ![]() | |
Szamuráj | Adatlap | 428947 | 2008. március 13. 05:16 | ![]() | |
Megnéztem P. Van Burennek a munkáit a modelwarships-en és szép számmal akad köztük nagyon szépen összerakott hajó valamint elrontott is, amit ugye messziről a laikus nem vesz észre, csak Mi hajósok. Hogy hova ez a sietség nála arra csak a tüskevár Matula bácsiját tudnám említeni: Ű tudja mit csinál. :) Szami ui.: ha jól megnézitek ezen a mostani Takaón, a legfelső ablaksor maratásból van, sztem a többibe csak a fotózás miatt tette be a műanyag átlátszó plexit. XD | |||||
Sebi | Adatlap | 428946 | 2008. március 12. 21:17 | ![]() | |
Hát, ne is haragudj, de én nem cserélnék vele. Még ugyan nem néztem át tüzetesebben a képeket, de ez a plexis dolog szinte az első volt, ami szembeötlött. | |||||
ChevyG | Adatlap | 428945 | 2008. március 12. 19:23 | ![]() | |
Szia! Annyival kiegészíteném a Hellodebil hsz-t hogy nem mindegyik fehér műanyagból van, pl az -én Königem középszürke. Sztem jó ár/érték arányú készlet, nagyon érdekes a támája is (végre nem az USÁnak gyártanak mekettet), érdemes megvenni. üdv! | |||||
hellodebil | Adatlap | 428944 | 2008. március 12. 17:31 | ![]() | |
Szia! Nekem történetesen van egy Grosser kurfurstom és sztem gyönyörű a kidolgozottsága. Bár a fedélzet fa boritása pozitiv osztást kapott - eddig csak ilyennel találkoztam - de ezt leszámitva nagyon ott van. A kittben, ami nem tetszett, hogy fehér és h elég puha műanyagból van, óvatosan kell vele bánni nagyon. Szerintem Trumpetert és Tamiyát verik kidolgozottságban, az apró alkatrészek is szép kidolgozottságuak, sokkal nagyobb feladat, mint egy Musashi. Ezt a sorozatgyártós fazont én sem értem... amit Simi emlitett nekem is elsőre szemet ütött: nem festette le az ablakok osztását. Közben igényes makettenek "tűnik". Kb olyan, mintha egy Volvoról hiányozna a lökháritó a szalonban :) | |||||
ChevyG | Adatlap | 428943 | 2008. március 12. 14:40 | ![]() | |
ejnye-ejnye, ezt pont a XXIII-as tipus után írod?:))) | |||||
Simi | Adatlap | 428942 | 2008. március 12. 13:31 | ![]() | |
1 hónap - 1 makett; csak az a kérdés, hogy aztán majd mit csinál velük? Mert valljuk meg őszintén egyik se igazi csúcs alkotás; egyik kicsit gyengébben jön össze (pl Hood), másik kicsit jobban sikerül (ld Nagato), de egyik se annyira kiemelkedő. Aztán majd mi lesz a bő terméssel? Elajándékozza? Ahhoz egy kicsit drága mulatság (ez a Takao kb 50 e pénz, ha csak a kiteket nézem...) Vagy beteszi a sufniba a többi hegyére-hátára? Szerintem ennek a naaagy sietségnek nincs értelme hosszú távon. Pl a nagy kapkodásban (talán a tatárok üldözték?) nem jutott idő az ablaksorok osztásainak lefestésére, így a plexi alkatrészek nyersen kerültek a helyükre...pedig igeeen látványos dolgot lehetett volna belőle kihozni! | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 428941 | 2008. március 12. 13:17 | ![]() | |
Narn,Ltg! Szerintem nagyon jók a hajók, persze egy kis rezet elvisel, de egyébként nagyon finom kidolgozottság, részletesség jellemzi. Nekem még az első öntésekből van, azóta lehet hogy egy kicsit sorjásabb.:-)) Itt megnézheted: www.modellversium.de/galerie/5-schiffe-militaer/1778-linienschiff-sms-markgraf.html www.cybermodeler.com/hobby/kits/icm/kit_icm_s005.shtml www.modellversium.de/galerie/5-schiffe-militaer/1607-sms-grosser-kurfuerst.html www.steelnavy.com/PerrysKonig.htm Varjú bácsi | |||||
István | Adatlap | 428940 | 2008. március 12. 12:48 | ![]() | |
Sebi! Sitős Peti - sietős Peti, de azért én szívesen elcserélném az Akagimat az ő Tacaojára. Ez a csávó olyan mint a mi Szabó Ákosunk. 1 hónap - 1 makett. És megint csak azt mondom hogy ahoz képest nem rossz. | |||||
Narn | Adatlap | 428939 | 2008. március 12. 11:33 | ![]() | |
Ez jó kérdés, mert minden alkalommal megtapizom az ICM dobozokat, de nem merem megvenni, mert fosok, hogy csalódás lesz. | |||||
Ltg. | Adatlap | 428938 | 2008. március 12. 11:27 | ![]() | |
Az ICM 1/350-es német csatahajóiról (SMS Markgraf stb.)mit kell tudni (már ami a kidolgozottságot, megépíthetőséget illeti)? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ez festés Szami. Némi maszkolószalag segítségével készült. Mondjuk annak én is örültem volna, ha ezeket a lépcsőket nem lecsiszolni kell, hanem külön adják őket. Csak mert ugye, akkor egyszerűbb lett volna maratással helyettesíteni. Igazából ami hátravan a hajón már nem lesz túl nehéz. A repülők sokkal nagyobb kihívást jelentenek majd.