<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Simi | Adatlap | 429008 | 2008. március 23. 22:40 | ||
Szerintem a váltásnak nagyon prózai oka van: elfogytak a 350-es hadihajók (amihez van valamiféle maratás is...) És ha nincs ló, jó a szamár is. Így ránézésre szép, de nem ismerek erről a hajóról se fotókat, se rajzokat; komoly véleményt pedig csak azok ismeretében lehetne megfogalmazni. Nem egy olyan hajót láttam már, ami egész jól nézett ki, CSAK pl a korlátok nem ott voltak a felépítményen, ahol lenni kellett volna, a kötélzet is "ex hasibusz" (vagyis a hasra ütve) készült stb. Pl konkrétan most egy Missouri jut az eszembe. Egy ilyen nagyszerű hajót persze többen ismernek részleteiben, mint egy Soya-t... Előzmény: (429005) M.M. 2008. március 22. 20:53 | |||||
Mty,Matyi | Adatlap | 429007 | 2008. március 23. 11:55 | ||
Szerintem könnyú de mégis nehéz, megvan. | |||||
Mty,Matyi | Adatlap | 429006 | 2008. március 23. 11:53 | ||
Szerintem szép: | |||||
M.M. | Adatlap | 429005 | 2008. március 22. 20:53 | ||
M.M.Pisti | Adatlap | 429004 | 2008. március 20. 21:51 | ||
EDE! Sajnálkozva olvasom hogy megint nem tudunk személyesen találkozni. Nem tudod hogy mit hagysz ki! Örülnénk neki hogy ha már egyszer nem csak tervezgetnél, ha nem neki is állnál egy hajó építéséhez. Már 2 éve vagyok ebben a topikban, de még nem láttam tőled semmit csak a terveket. Hajrá! | |||||
EDE | Adatlap | 429003 | 2008. március 20. 19:23 | ||
Pisti, Szami! Egy szintén ősrégi B5N2-vel beszálhattam volna. Igaz, hogy Hiryus, de ha az A5M is elmegy... Nagyon tervezgettem, hogy elnézek a M.vári kiállításra, de most tudatosult bennem, hogy pont arra a hétvégére régóta programunk van. Nagyon sajnálom, mert igazi különlegességeket visztek, meg SImi mester Hoodjára is nagyon kíváncsi voltam. Meg a sör, amit Pisti a szolnoki esemény előtt emlegetett, hátha it csúszik majd le! Ja, egyébként nekem a Tamiya Shokaku szerepel a terveim között. Tán nem olyan sármos, mint a korai hordozók, de ez volt a legjobban sikerült példány, és végig nyomta majdnem az egész háborút. Persze az se utolsó szempont, hogy viszonylag új a kit, és nincs vele annyi meló, mint a régiekkel. Úgy tudom a Hasegawa Kaga még durvább, mint az Akagi. Igazi SIminek való kihívás... :-) | |||||
Narn | Adatlap | 429002 | 2008. március 20. 19:06 | ||
Én nézegettem az üzletben tegnap ezt a hajót, akkora doboza van, mint a Bismarcknak (Revell). Ezt érdemes megvenni, mert mivel majdnem akkora, mint a 1/72-es VII-es tengeralattjáró. Lehet telepakolni mindenfélével, ideális feljavításra. Menyire jó ez a hajó kidolgozottság, alakhűség stb. ? | |||||
Szamuráj | Adatlap | 429001 | 2008. március 20. 15:56 | ||
Szeva! Ezek talán segítenek. www.modellmarine.de/phpwebsite/index.php www.cbrnp.com/RNP/Flower/REVIEWS/GLS_Sirmar/GLS_Sirmar.htm Valahol neten olvastam egy cikket a Revell Flower osztályú korvettjének építéséről, és a fickó rengeteg házi feljavítást követett el...lehet, hogy ez utóbbi linken keresztül megtalálod azt az oldalt. :D Szami | |||||
M.M.Pisti | Adatlap | 429000 | 2008. március 19. 21:12 | ||
Szerintem ne nagyon törd össze magad a Zero átépítésével, mert akik majd zsűrizni fogják -bár hol is- azt se fogják tudni, hogy mi az az Akagi. Akár még zölden is fölrakhatnánk őket. De én azt mondom hogy csak "magadnak makettezz"! | |||||
lucky | Adatlap | 428999 | 2008. március 19. 20:42 | ||
Létezett ilyen maratás, de, h most van-e?. ha találsz vhol akkor szóljál, mert nekem még nem sikerült... | |||||
Ákos | Adatlap | 428998 | 2008. március 19. 19:16 | ||
Egy kérdés erejéig bepofátlankodnék ide is: megkaptam a Revell HMCS Snowberry makettjét. Tetszik, de sok munka lesz vele, ha egyszer nekiállok. Gyárt valaki hozzá fotómaratott kiegészítőket? | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428997 | 2008. március 19. 13:06 | ||
Oké, de a motorburkolatát alakítsad át A6M2-vé. Ez a jó öreg Academy makett, én is abból építettem át az enyémet. XD Szami | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428996 | 2008. március 19. 13:03 | ||
M.M.Pisti | Adatlap | 428995 | 2008. március 19. 13:01 | ||
Mr. Dánia! Én sajna nem tudom fölrakni mert béna vagyok,de a kollégák biztos megteszik neked. Egyébként nagyon szépen haladsz az 53-asoddal. Nekem is most lesz majd az első szegecselésem. Én vagy betonra vagy fedélzetre raknám. És mindenképpen valami nagyon lepukkant festést adnék neki, ahogy a képeden is látszik. Sokkal látványosabb lenne. | |||||
Narn | Adatlap | 428994 | 2008. március 19. 12:38 | ||
Hol lehetne megtekinteni ennek az úrnak az oldalát ? Szívesen meglesném. | |||||
M.M.Pisti | Adatlap | 428993 | 2008. március 19. 12:18 | ||
Szamika! Igen, végig követtem az összes hajójának az építését. Bevallom férfiasan hogy az ő építési tematikáját vettem alapul a sajátom épitésénél. Csak én még megpróbáltam jobban "megfűszerezni", olyan Jeff Linesen. De úgy néz ki hogy bejött. És lehet hogy még én is majd egyszer -ha meg lesz a második diplomám is- megépítek egy másik japcsi hordozót. Itt van 1-2 kép az ősrégi Zeromról. Ha tényleg nagyon szeretnéd, akkor átfestem neked Akagisra. | |||||
M.M.Pisti | Adatlap | 428991 | 2008. március 19. 08:57 | ||
Aki egyszer majd szeretné megépíteni a Missourit, annak kötelező ma este megnézni az RTL-en az Úszó erőd cimű filmet! De ha másért nem is , akkor Erika Eleniakért! | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428990 | 2008. március 18. 13:40 | ||
Köszi Isti!! Szintén sok ötletet merítettem a mentorod hajóiból a 350-es Akagimhoz. Nagyon ügyes a fickó. A 6 Pearlt támadó hordozóból 3 már kész van neki, legutóbbi Soryu építést nézted? Nagyon profi. Lenne kedved még egyet megépíteni, mondjuk a Hiryut? Mi is felállíthatnánk egy támadórajt. XD Szami | |||||
lucky | Adatlap | 428989 | 2008. március 18. 08:14 | ||
Hogy mik kinem derülnek...:) | |||||
M.M.Pisti | Adatlap | 428988 | 2008. március 17. 21:59 | ||
Sebi | Adatlap | 428987 | 2008. március 17. 20:43 | ||
Ez festés Szami. Némi maszkolószalag segítségével készült. Mondjuk annak én is örültem volna, ha ezeket a lépcsőket nem lecsiszolni kell, hanem külön adják őket. Csak mert ugye, akkor egyszerűbb lett volna maratással helyettesíteni. Igazából ami hátravan a hajón már nem lesz túl nehéz. A repülők sokkal nagyobb kihívást jelentenek majd. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428986 | 2008. március 17. 20:35 | ||
A HT-ban én is érdekelt vagyok Nándi jóvoltából. A Scharnhorstról készítek rajzokat majd a cikkhez, ami meg fog róla jelenni. Szami | |||||
lucky | Adatlap | 428985 | 2008. március 17. 20:20 | ||
Fűry Nándorral vkok kapcsolatban.A cikkírókról nincs infóm. A L hajó történeti részét H Z írja. | |||||
Simi | Adatlap | 428984 | 2008. március 17. 20:09 | ||
Ki a te informátorod? Ezeket is Horváth Zoltán fogja közreadni? Mindenesetre elég biztató... | |||||
lucky | Adatlap | 428983 | 2008. március 17. 19:52 | ||
Urak! Infóim szerint a HT-ban várhatók hadihajós témájú cikkek. Kifut a König,azután a SCHARNHORST, T-22 torpedónaszád, várható a Belfast, és a VITTORIO VENETO. Ezek többnyire tervek, szóval nem biztos, h lesz belőle vmi. A Jeremiah a Belfast előtt ,v után lenne... | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428982 | 2008. március 17. 16:54 | ||
Simi | Adatlap | 428981 | 2008. március 17. 15:03 | ||
Nagyon kíváncsian várom, hogy láthassam ezt az Akagi-s diorámát! Nagyon izgalmas a téma és a méretarány! | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428980 | 2008. március 17. 13:54 | ||
Itt vannak a képek a Zéróról. A mellékelt ábrán (Zero3) látható példányt építem, pár apróságot még el kell készíteni rajta, többek között a függőleges vezérsít matricázását és festését, a kabin üvegezését. Ha vannak neked 72-es kiszolgáló személyzet emberkéid, még jobb lenne, mert akkor meglesz az összeköttetés a parancsnoki híd és a parkoló gépek között. Szami | |||||
M.M.Pisti | Adatlap | 428979 | 2008. március 17. 13:08 | ||
Ok barátom, akkor indul a Zero projekt! Küldjél egy képet, hogy a tiéd hogy néz ki és akkor megpróbálom ahoz "igazítani" az enyémet. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428978 | 2008. március 17. 13:03 | ||
Persze, van egy Zéró, hozzad a tiédet is úgyis lesz akkora hely, mert a fedélzet egy darabja is megvan építve, no nem az egész, mert az 3,6 méter hosszú lenne. XD Szami | |||||
M.M.Pisti | Adatlap | 428977 | 2008. március 17. 12:54 | ||
És ez még a legkisebb problémája volt-van-lesz Sebi barátunknak a Nimitz építésével kapcsolatban. Hajrá Sebi! | |||||
Simi | Adatlap | 428976 | 2008. március 17. 12:49 | ||
Igazából nem is értem, mi a túrónak önti rá a hajóra a Trumpeter ezeket a műanyag lépcsőket? Sokkal praktikusabb volt az ősrégi Hellereken az a megoldás, hogy ezeket a (gagyi) lépcsőket külön adták a készletben; így ha valaki hozzájutott vmi maratáshoz, nem kellett farigcsálni, csiszolni, hanem csak szépen odaragasztani. Szóval Sebikém, nem irigyellek... | |||||
Mihalkó.M.Pisti | Adatlap | 428975 | 2008. március 17. 12:05 | ||
Szami! A 72-es Akagi diodhoz van repülőd? Mert nekem van egy régi 72-es Zerom. Ha kell, akkor átfestem "Akagisra" és rárakjuk Óváron. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428974 | 2008. március 17. 06:08 | ||
Sebi! Szép lesz, sokkal élethűbb lett ezáltal, különösen akkor, ha lépcsőmászó bácsikat is helyezel egy-két helyre :DDD. Ahogy látom a harmadik és az utolsó képen a leszállófedélzet csíkozása is a helyén van. Ez matrica, vagy maszkolással ráfújtad a fehér csíkozást? Szami | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428973 | 2008. március 17. 06:00 | ||
Köszönöm szépen, nagyon hasznos és tartalmas segítséget adtál! Már csak azt kell megállnom, hogy ne remegjen a kezem annyira, és határozottan tudjam a megfelelő dolgokat a megfelelő helyre ragasztani. XD Köszönöm. Szami | |||||
Sebi | Adatlap | 428972 | 2008. március 16. 18:03 | ||
Oké. Majd igazítok rajta. A másik kép pedig egy kicsit csalóka. Igazából nem lóg túl a létra, mert az egész fedélzet szélén van egy perem. Mivel most olyan a színe, mint a fedélzetnek, így tényleg úgy néz ki, mintha túllógna rajta. Sajnos a makrót már nem tudtam jobban beállítani a gépen, mikor a képet csináltam. | |||||
Simi | Adatlap | 428971 | 2008. március 16. 13:56 | ||
Kedves Barátom! A múltkor egy olyan alkatrészhez értem, amihez nem találtam megfelelő osztású maratott korlátot, pedig még ki is volt jelölve, hogy ehhez a dobozkához ez a korlát tartozik; sajnos valahogy egyáltalán nem stimmelt, kénytelen voltam magam készíteni el a korlátot. Igyekeztem fázidfotókat csinálni a készítésről. Remélem, majd élőszóban is tudok segíteni, de talán ez a fotosorozat is egyértelmű. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 428970 | 2008. március 16. 10:03 | ||
Uraim! Látom ez az Akagis téma jópárunknak teccik. Isti! Óvárra hozom a 72-es Akagis diorámát, amit hiányoltál Szolnokon, majd úgy csomagolok, hogy legyen elég hely. XD Jó lenne, ha minél többen lennénk, elhoznám a 350-es Fusót és az Akagimat, amik félig vannak készen. Szeretném, ha ötleteiteket, hozzászólásaitokat a gyakorlatban is meg tudnánk beszélni, nézni, különösen Simi; a korlátok felhelyezését megmutathatnád, majd hozom a drótokat hozzá. Szami | |||||
Mihalko | Adatlap | 428969 | 2008. március 16. 07:50 | ||
Simi! Már nagyon várom hogy Óváron (ha jösz) a kezedbe adhassam a "mesterművem", mint mentoromnak. Egész más lesz élőben.! (sokkal rosszabb) Megtisztelő hogy utánam Te is kedvet kaptál az Akagihoz. 350-ben világverő szinten meg lehet építeni ezt a hajót. Annyira részletes és látványos. Főleg hogy ha a Hasegawa az új Nagato minőségben adja ki majd ezt is. | |||||
Simi | Adatlap | 428968 | 2008. március 15. 23:15 | ||
Pl nekem. Ha tényleg kiadja a Hasegawa 1/350 -ben az Akagi-t, akkor én is megpróbálkoznék vele... | |||||
Mihalko | Adatlap | 428967 | 2008. március 15. 21:42 | ||
Barátom! Szépen átalakítottad a lépcsőket. Építő jellegü kritikám csak annyi lenne, hogy talán mint ha a 030-a fotó bal szélső létrája kicsit ferdén állna (lehet hogy nem lett elcsiszolva a tömitő alatta), és a 032-esen mint ha túl lógnának a létrák a fedélzet fölé egy nagyon picit. De lehet hogy csak a "szigorú zsűri" beszél belőlem. | |||||
Sebi | Adatlap | 428966 | 2008. március 15. 21:16 | ||
apciroby | Adatlap | 428965 | 2008. március 15. 20:29 | ||
Ugyanmár;utánad vajon kinek kellhet? | |||||
Mihalko | Adatlap | 428964 | 2008. március 15. 18:20 | ||
lucky | Adatlap | 428963 | 2008. március 15. 08:51 | ||
Hát azt a kb 5 napot sztem nem fogja elérni.Bár ki tudja... Az igazinál is szép tempó volt a 25-30 nap. Nem mondom, h az enyém hű de szuper,de azért első papírként sztem nem olyan rossz. A korlátok nem műa-ból vannak? Kissé vastagnak tűnnek. | |||||
hellodebil | Adatlap | 428962 | 2008. március 14. 21:49 | ||
Igen-igen... A múltkori ablakhistúriában az volt még szép, hogy az ablak oldalt, mnitha alacsoynabb lett volna és a felső részt talán szürkére kellett volna festeni? Meg a vége valóban nem volt lecsiszolva... mást nem igazán vizsgáltam azon a hajón, bár mindig csak Simit ismétlem, az feltűnt még, h ak orlátok nem túl egyenesek... vajon ez annak ksözönhető h a valóságban sem voltak azok, v egyszerüen csak nem képes kiegyengetni őket? (mint én :D ) | |||||
Simi | Adatlap | 428961 | 2008. március 14. 14:59 | ||
Ej, ej! "Hát mesziről jól néz ki, közelről meg nem kell nézni." A nagy sebesség mellett ilyen kis dolgok, mint tömítés-csiszolás természetesen elmarad. Meg persze más egyéb apróság is. Az se baj, ha a korlátok ide-oda düledeznek. Szerintem azért választotta ezt a hajót, mert ezeket is rekordsebességgl építették a háború alatt. Van egy olyan érzésem, hogy "Sietős Péter" barátunk már önmagával versenyez: tud-e még ettől rövidebb idő alatt is összehozni egy hajót? | |||||
lucky | Adatlap | 428960 | 2008. március 14. 12:58 | ||
Na már kinyitotta a rakodóteret, akkor a fedelek belső oldalait igazán kitömíthette volna... | |||||
Mihalko | Adatlap | 428959 | 2008. március 14. 12:11 | ||
hellodebil | Adatlap | 428958 | 2008. március 13. 15:29 | ||
Hát igen! Az első vh-s csatahajók igazi "ágyúhordozó feelingjét" talán ez a hajó testesíti meg leginkább. Érdekes megoldás, az átellenesen elhelyezett kettes és hármas ágyútorony. Nagyon hasonló a két említett hajóosztály felépítése. A König-osztálynál már másként oldották meg ezt, gondolom stabilabb lett a hajó a középponti tengely mentén elhelyezett ágyútornyoktól. Különleges ez a Seydlitz... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |