<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
lucky | Adatlap | 429126 | 2008. április 13. 18:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429125 | 2008. április 13. 14:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Itt van néhány kép a mosonmagyaróvári versenyről. Elnézést kell kérnem Pisitől, mert az Akagi-ról nem sikerült fotót készítenem, mert a zsűri - amikor fotóztam - megszállta a hajóját: mivel üveg tartóban volt kiállítva, a jó zsűri a tartó tetejére pakolta rá a maketteket és úgy értékelték... Lucky-tól is bocsánatot kérek, mert a nagy forgatagban elfeljtettem, hogy az ő hajója a másik oldalon van kiállítva és így elmaradt a lefotózása... Nekem személy szerint nagyon tetszett az Akagi mellett a két I-400 -as (1/350; Tamiya) tengeralattjáró; fel is merült bennem egy ilyen megépítése. Egész jó volt a Lion Roar maratással megspékelt Yamato is, bár nem sikerült beazonosítani nekem, hogy melyik időszakban lehetett ilyen a hajó... szóval egy kicsit olyan hasraütős volt a légvédelmi fegyverzete; ennek ellenére tetszett. A Hood -al eddig jutottam; a vesenyen nem idítottam, csak kiállítottam (ennek ellenére majdnem lezsűrizték!) Egy pozsonyi szlovák testvérnek nagy kedvet adott a megépítéséhez (aki mellesleg folyékonyan beszélt angolúl); tavaly egy Italeri Hood -al jött ide, amit ő maga is kicsit gyengének nevezett. Különben jó volt a hangulat és óriási volt a tömeg. A börze is hozta a jó formáját: jó festékeket és sztirol idomokat vettem. Sajnos Szamiék dióját a "konkurencia" kicsit helybenhagyta, amint az a képeken is látható. Azért remélem értékelte a zsűri. Jó volt kicsit találkozni és beszélgetni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
amatõr01 | Adatlap | 429124 | 2008. április 12. 11:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
üdv! 1/700as japán hajókhoz fotomaratást honnan érdemes rendelni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429123 | 2008. április 10. 17:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Barátaim ! Én már holnap előremegyek bemelegíteni a helyeket Móvárra, így ezt a fórumot vasárnapig már nem fogom látni. Szeretném megadni a telefonszámom: 20/388-0698. Találkozunk ott ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 429122 | 2008. április 10. 15:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Lucky barátom! nemsokára láthatod és a többiek is, nagyon durva lesz, annyit elárulok, pláne majd akkor amikor M. Pisti mester ráhelyezi az átfestett Zéróját. :) Ezerrel dolgoztam a diorámán. Már csak két nap. Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||
M.M. | Adatlap | 429121 | 2008. április 9. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Aki ezen megsértődik az tehet egy szívességet...! Nekem nagyon bejön. Elösszőr azt hittem hogy a fiad építette. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 429120 | 2008. április 9. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
hát igen némi maratás jól jönne neki...:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429119 | 2008. április 9. 15:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Bocs! Az első nem Kaga, Essex. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429118 | 2008. április 9. 15:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Pisti! Hosszú előkészületek után sikerült két repülőgéphordozót összeépítenem! A hajótest Lego Quatroból a fedélzet a Tesco-s favonathoz készült országút építőelemeiből jött létre. Nem túl részletes, esetleg fotomaratással feldobhatnám... (A rakétahordozód miatt mertem csak ezt a kis tréfát "felhozni". Sok komoly ember "él" ezen a topikon, remélem nem sértek meg senkit :) ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 429117 | 2008. április 8. 15:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szami! Várjuk a diódat! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
M.M. | Adatlap | 429116 | 2008. április 7. 21:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
EDE! Mi is sajnáljuk hogy megint csak nem tudsz jelen lenni egy ilyen eseményen, de ne izgulj mert sok fotót fogunk felrakni majd ide. Igen a motorburkolat tényleg nem ilyen, de már nem akartam azt is átalakítani teljesen. Köszönjük a felajánlást, de sajna már kevés lenne az idő rá. De a következő versenyre lehet hogy megcsinálom neki. Miért kell éhes disznónak lenned? Miért nem kezded el a valóságban? H.Debil! A kabint saját kézzel festettem át 0.5-ös ecsettel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429115 | 2008. április 7. 18:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Pisti! Nagyon tetszik a közös projektetek. Kár, hogy nem láthatom majd az eredményt! Fotózzatok, fotózzatok ezeret! Jó, hogy a Zero koptatásánál nem estél túlzásba! Azért kíváncsi vagyok, hányan jegyzik meg, hogy az A6M2-nek nem ilyen a motorburkolata. Egy Matchbox Akagis Zeroét tudnám felajánlani, de ez a makett valójában meg A6M3. :( A múltkor Szami másik közös projekt felvetése valósszínűleg hatással volt rám, mert szombat éjjel álmomban a Kaga makettjével dolgoztam - én éhes disznó. Ja, ha ugyanezt tudod produkálni 3 nap alatt egy régi B5N-nel, szívesen felajánlom! Nem sajnálom, profi kezekbe kerülne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 429114 | 2008. április 7. 12:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Érdekes projekt ez az Akagis dio! Figyelemre méltó, hogy a kabin átfestése milyen szépen sikerült! Gratula! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 429113 | 2008. április 6. 20:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz Isti! Nekem megfelel, hogyne, jó lesz majd a fedélzeten a Zéróm mellett. Köszönöm. Miből sikerült a farokjelzés számait megcsinálni? Már csak 6 nap és a többiek is láthatják az Akagis diorámát!!! Szami | |||||||||||||||||||||||||||||||||
M.M. | Adatlap | 429112 | 2008. április 6. 20:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj! Bocsi hogy nem a titkos vonalon küldöm a képeket, de hát ha a többiek is kiváncsiak a készülő "közös projektünkre", még akkor is, ha semmi köze ehez a topichoz. Hát így sikerült a Zerom átfestése az Akagis diorámádhoz. Tudom hogy nagy szar az egész, de ennyi idő alatt ennyire futotta. Ha nem tetszik szolj, és átfestem. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
M.István | Adatlap | 429111 | 2008. április 5. 21:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Csatlakozom az elöttem szólóhoz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429110 | 2008. április 5. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kiváló ! Alig várom, hogy lássam élőben is ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 429109 | 2008. április 5. 15:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Sikerült meglepned! Ezek a képek engem meggyőztek arról, hogy talán hazánkban te űzöd a "csatahajó építést" a legmagasabb szinvonalon. Ezt a legkomolyabban gondolom. Tőled csak tanulni lehet. A másik. Közel két éve, hogy lenyűgöztél minket a Yamatoval, a Montanaval és a japán Tone makettjével. Úgy látom, hogy azóta még (rengeteget) fejlődtél is... ezen a szinten pedig, ez már óriási dolog! Grat, ezt tutii megfogom élőben nézni vhol! Világjáró túrnéra is indulhatna, mint anno az igazi Hood :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 429108 | 2008. április 5. 14:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Simi minden elismerésem, gyönyörű még így félkészen is :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 429107 | 2008. április 5. 14:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Simi minden elismerésem, gyönyörű még így félkészen is :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429106 | 2008. április 5. 14:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
És itt a másik (mármint a sajátom) a összehasonlításhoz... Itt még sokminden nincs összeragasztva, lefixálva, ezért vannak itt-ott még rések is. A fő lövegtornyok a WEM műgyanta tornyaira vannak (ill. lesznek) kicserélve, még nincs lefestve. Szóval sokminden provizórikus, de azért már kezd összeállni a hajó. Talán Móvárra még alakul egy kicsit... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 429105 | 2008. április 5. 14:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sztem ezt a szintet a tied már megütötte, nem látok rajta olyan mélyreható változtatásokat, mint a tiédben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429104 | 2008. április 4. 18:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nem rossz, remélem, ezt a szintet az enyém is megüti... bár láttam egy-két furcsaságot: pl a parancsnoki torony tetején levő antennatartónak van lábalókötélzete...hm hm; a csónakoknak 3-3 tartóbakja volt (sajnos a WEm maratás is csak kettőt ad; pluszba kellett készíteni mindegyikhez egyet-egyet.) A kéményt is ki lehetett volna nyitni. És ahogy látom, ő elfogadta, hogy minden doboz, szellőző, nyílászáró ott van, ahogy a készlet diktálja... pedig elég sok ott a tévedés. Végülis nem tett mást, mint a maratást ügyesen összehozta a kittel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajos | Adatlap | 429103 | 2008. április 4. 12:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Egy kis "vízvonalasított" összehasonlítási alap Iminek: www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php Üdv, | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 429102 | 2008. április 4. 10:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Igyekszem minnél több képet készíteni. Remélem jó lesz és lesz sok szép látnivaló. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
M.István | Adatlap | 429101 | 2008. április 3. 21:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Majd vasárnap teszel fel képeket az IPMS-ről. Minnél többet! Köszi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429100 | 2008. április 3. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Hello ! Én sajnos nem tudok. De ilyesmit nem is nagyon adnak ki makettben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 429099 | 2008. április 3. 17:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ezt nem tudom hogy sikerült 3x elküldeni!!!???!!! Bocsánat!!! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 429098 | 2008. április 3. 17:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! NEm csatahajó tudom, de tud valaki ebből makettet:1974 Willard Vega-Horizon 30 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 429097 | 2008. április 3. 17:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! NEm csatahajó tudom, de tud valaki ebből makettet:1974 Willard Vega-Horizon 30 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 429096 | 2008. április 3. 17:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 429095 | 2008. április 3. 17:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! NEm csatahajó tudom, de tud valaki ebből makettet:1974 Willard Vega-Horizon 30 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 429094 | 2008. április 3. 11:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Urak! Jó hírem van, megyek Móvárra és elviszem a Fletchert. Sajnos még lenne rajta bütykölni való, de azt majd később megejtem, mert most két másik makettet készítek szimultán :). Most hétvégén, azért benevezem a svéd IPMS Openre a kis U-boot type XXIII-assal együtt, amit szintén viszek Móvárra. Legalább megcsodálhatom majd élőben is, amiket itt láttam a topikban, Hood-ra különösen kíváncsi vagyok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429093 | 2008. április 3. 11:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil! Meg akartam keresni a topicnyitást, de 2006 júli. 10-nél régebbi bejegyzést nem találtam. Kár lenne, ha az a sok értékes info elveszene, ami itt összegyűlt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 429091 | 2008. április 2. 21:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Én is szivesen elmennék Móvárra, de sajnos megint nem jön össze... Anno, mikor létrehoztam a topicot - egy kósza ötlettől fellelkesülve - nem gondoltam volna, h ennyi "társam" van az országban, ráadásul ilyen szép munkákat készítenek! CSak lesem ezt a sok tudást és szebbnél szebb "csatahajókat". Amire külön büszke vagyok, hogy sokan közületek talán ennek a topicnak köszönhetően ismerkedtek meg egymással. Igérem előbb-utóbb én is előtűnök az ismeretlengés leple alól és elviszem majd egy kiállításra egy munkám, még annak tudatában is bevállalom ezt a kockázatot, h nem lesz esélyem a győzelemre, dehát nem is ez a legfontosabb!!! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 429090 | 2008. április 2. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
rakodónyílások belső fele, korlátok... Itt már régebben kitárgyaltuk a témát, olvass vissza | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zed911 | Adatlap | 429089 | 2008. április 2. 19:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Hát volna, de így távolról nehéz... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zed911 | Adatlap | 429088 | 2008. április 2. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nem értem. Mire gondolsz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429087 | 2008. április 2. 10:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Hú, már előre nagyon örülök, hogy találkozhatunk! Remélem, nem lesz csalódás a Hood -om. Már annyiszor ígértem, de most már tényleg készítek róla egy képet, nem közelről, hanem kicsit távolabbról. Közelről meg majd megnézitek a helyszinen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
M.István | Adatlap | 429086 | 2008. április 2. 08:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kár hogy Szolnokra nem jött a "szokásos társoság hajókkal felszerelkezve"! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 429085 | 2008. április 2. 07:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
SZia Imi! Köszönöm, aranyos vagy igazán - hát úgye akit érdekel a téma azért 12 év alatt sokat felszed magára könyvekből meg netről ;). Móvár: nem akarom elkiabálni, de most úgy néz ki, hogy meg tudjuk oldani a szombatot mindannyian (2 Gyuri+én), sajnos Gergő nem tud jönni. SZóval nagyon bízom benne hogy ott leszünk mindannyian a szokásos társoság (és persze innen minél többen, hajókkal felszerelkezve :) ) és megláthatjuk a remekműveket (számomra megmondom őszintén pont a Te Hoodod az egyik legfőbb vonzóerő)! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429084 | 2008. április 1. 23:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ákos! Nagyon szépen köszönöm! Te egy két lábon járó csatahajós lexikon vagy! De tényleg! Az ember megdöbbentően izgalmas részleteket tudhat meg tőled. Most egy prózaibb kérdésem van feléd: ott éeszel Móváron ápr.12-én, szombaton??? Jó volna újra találkozni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
M.István | Adatlap | 429083 | 2008. április 1. 21:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Lucky ne aggódjál! Ahogy nézem, Zed csukott állapotban fogja elkészíteni a rakteret. Azért van mitt ellesnie Zednek Buren barátunktól. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 429082 | 2008. április 1. 17:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
zed! Azért Sietős Péter hibáit ne kövesd!Pl a raktér ajtók belső fele. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 429081 | 2008. április 1. 17:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz4 köszi a kieg-t. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 429080 | 2008. április 1. 17:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ez engem is érdekel de nemcsak korlát ügyben | |||||||||||||||||||||||||||||||||
imano | Adatlap | 429079 | 2008. április 1. 17:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Unokatestvérem, még nem csináltattam vele, de azt mondta nem probléma, valamikor mostanában meglesz a proba, és ha müködik rendesen a dolog akkor szólhatok, ha érdekel... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429078 | 2008. április 1. 17:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A Revell Bismarck-ot ajánlanám. Különben ki tud maratást készíteni, ha nem vagyok indiszkrét? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
imano | Adatlap | 429077 | 2008. április 1. 15:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Csak egy gyors kérdésem lenne 1:350 Revell vagy Tamiya Bismarckot vegyek inkább, maratást nem akarok venni hozzá (korlátot most kisérlek majd meg maratni magamnak:D) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajos | Adatlap | 429076 | 2008. április 1. 11:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Természetesen a Hood-on is cseréltek ,egészen biztosan. Igaz a Hood a 15"-es brit hajók közt kicsit speciális eset volt, ugyanis nem a standard lövegtornyot használta (amit a QE, az R, Renown, Glorious osztályok hordoztak), hanem az ún. Mark II-est, ami sok szempontból egy jobb konstrukció volt (magasabb csőemelési szög, jobb visszaégés védelem, kényelmesebb pozicóba helyezett kémlelőnyílások és persze toronyba épített, páncélozott távmérők és el tudom képzelni hogy ez befolyásolta a cserék sűrűségét és a normál készenléti ágyúk módoítás nélküli használatát. Készenléti ágyúk alatt azt értem, hogy mondjuk gyártottak vagy 300 darab ilyen löveget, amiből a 15"-es csatahajók, csatacirkálók, monitorok egyidejűleg használtak mondjuk 250-et, a többi löveget vagy felújították vagy csak tartalékként tárolták, amiből rögtön tudtak szállítani a cserére szoruló hajóknak. Ha lesz egy kis időm megkeresem a cikekt az angol "gun pool"-ról. Maga a csere kb egy-két napos folyamat volt és szükség volt egy legalább 150 tonna teherbírású darura (de szárazdokkra a közhiedelemmel ellentében nem). A modernebb hajóknál a csere egészen gyors volt, mert a lövegtornyot nem kellett szétbonatni, hanem a homloklemez ágyúnyílásán keresztül ki tduták csúszattni a löveget (modern amcsi csatahajók mind, Richelieu osztály-ról tudom, hogy tuti ilyen volt), a Hood esetében az építési fotók alapján erre még nem volt lehetőség, ott bizony le kellett bontani a lövegtorony páncélelemeinek sorát és csak utána férhettek a lövegekhez. Amit találtam adatot annak alapján a 15"/42 Mark I ESR-ja 335 volt. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Irgum-burgum!
De talán jobb is így. A nagy tolongásban némi sérülést szenvedett a hajó.
Egy daru görbült el és egy kötélcsiga törött le:(
Előzetesben javíthatónak tűnik.
A tanulság:
Bárhová bármi szigorúan akváriumban.