<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sanyi | Adatlap | 429983 | 2008. szeptember 20. 17:29 | ![]() | |
Sebi | Adatlap | 429982 | 2008. szeptember 20. 07:36 | ![]() | |
Kedves Barátom ! Szerintem ez a hajód is (akárcsak a többi) közelről és távolról is jól fog kinézni ;) Mellesleg én is szeretnék pár képet mutatni a Nimitzről. Ha a Stefániára nem is tudom elvinni, de decemberig szeretném bfejezni magát a hajót. | |||||
Narn | Adatlap | 429981 | 2008. szeptember 18. 21:48 | ![]() | |
Így messziről tökéletesen néz ki ;) Közelröl meg gondolom hasonló :) | |||||
Simi | Adatlap | 429980 | 2008. szeptember 18. 16:20 | ![]() | |
Sebi | Adatlap | 429979 | 2008. szeptember 18. 14:00 | ![]() | |
Az nem baj, hogy sok kellett. A baj az, hogy látszanak a megfolyások. A mellékelt képen is látszik, hogy a fokokat szinte kitölti a ragasztó, amire festéket fújtál. Ezt úgy kellett volna, hogy a ragasztót egy tű fokával viszed fel a felületre és a felesleget is azzal húzod ki. Hogy őszinte legyek, én levenném ezt a létrát, mert ekkora méretarányban ezek a folyások nagyon látszani fognak, még azután is, hogy ráfújod a fedőréteget. Abban igazad van, hogy ahhoz, hogy haladni tudj az építéssel, valami végleges megoldás kellene. Akár az is, hogy ígyhagyod az egészet. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429978 | 2008. szeptember 17. 16:18 | ![]() | |
Az alapozót fújtam szal nem lehet túl vastag. Inkább a létra fokai lettek vastagok, mert az pillanatragasztóval készült és néhol kicsit sokra volt szükség, hogy megáljon. Az az igazság, hogy még ez sem nagyon tetszik, de ha így folytatom nem jutok át a lövegtornyok problémáján. :-) | |||||
Sebi | Adatlap | 429977 | 2008. szeptember 17. 15:41 | ![]() | |
Nagyon szívesen. Azt azért hadd kérdezzem meg, hogy a Bismarckot vagy a Tirpitzet építed meg ? | |||||
Sebi | Adatlap | 429976 | 2008. szeptember 17. 15:34 | ![]() | |
Szia ! Szerintem hagyd őket mostmár így. Nem tudom mennyire használ vagy árt az alakítás az alkatrészeknek, de a korlátokon és a létrákon mintha már kicsit sok festék lenne. | |||||
Simi | Adatlap | 429975 | 2008. szeptember 17. 11:31 | ![]() | |
Ja, és még egy lényeges különbség: a Tirpitz-nek másmilyen volt az előárboca is! | |||||
Mustang | Adatlap | 429974 | 2008. szeptember 17. 10:53 | ![]() | |
Nagyon szépen köszönöm az érdekes és értékes hozzászólásokat. A terven hogy a Tamiya Bismarckhoz az Eduard Tirpitz fotomaratását veszem meg és nem a Bismarckhoz ajánlottat. Már csak azért is mert a Tirpitzhez 4x annyi lehetőséget adnak mint a Bismarckhoz. Eddigi leirásotok alapján a készletből csak a kémény szikrafogója nem használható 1 az 1 ben köszönöm | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429973 | 2008. szeptember 16. 19:21 | ![]() | |
Simi | Adatlap | 429972 | 2008. szeptember 16. 17:30 | ![]() | |
És még a távmérőkben is volt különbség: két távmérő (azt hiszem, hogy az AA tüzérségé; a hátsó felépítmény előtt és mögött) itt már zárt kupolás volt. A p.torony két oldalán levő kisebb távmérők (1-1 db) szintén más tipusuak voltak. A Bismarck-nál a hídról át lehetett sétálni a kémény platformjára, a Tirpitz-nél már nem. Aztán a Tirpitz hídszárny merevítői rácsos kivitelűek voltak. És más volt a szikrafogó rács is a kéményen. A radarokat pedig az évek folyamán jónéhányszor modernizálták, stb stb. Érdemes a rajzokat, meg a fotókat jól összevetni és még biztosan lehet találni különbségeket a két hajó közt. | |||||
Sebi | Adatlap | 429971 | 2008. szeptember 16. 15:54 | ![]() | |
Szia ! A Bismarck és Tirpitz között két "látványos" különbség volt. Az első az, hogy a Tirpitz 1941 őszén kapott két torpedóvető csövet. A másik pedig az, hogy a Tirpitzen a katapult előtti felépítményrész teljes szélességében átérte a fedélzetet, a Bismarckon nem. A többi eltérés, ahogy Imi barátom is írta, igazából a légvédelmi fegyverzetben volt. Ajánlom figyelmedbe ezt az oldalt: www.bismarck-class.dk Itt sok információt találsz. | |||||
Simi | Adatlap | 429970 | 2008. szeptember 16. 15:22 | ![]() | |
Némi különbség volt a két hajó méreteiben, de ez szinte elhanyagolható, ahhoz kár is - szerintem - hozzányúlni. Viszont a felépítményeken, (légvédelmi)fegyverzetben már volt eltérés bőven. Persze attól is függ, hogy milyen időszakban akarod a Tirpitz-et megjeleníteni (ha jól értettem a Bismarck-ból akarod Tirpitz -é építeni). | |||||
Mustang | Adatlap | 429969 | 2008. szeptember 16. 10:06 | ![]() | |
Tudna valamelyikőtök segiteni hogy a Tamiya 1/350 Bismarck és Tirpitz között mekkora különbség van, ha egyikből szeretnék másikat csinálni? kösz | |||||
Simi | Adatlap | 429968 | 2008. szeptember 15. 23:05 | ![]() | |
Nos, elkészült a Hood elő- és tatfedélzete korlátostul. Csak sajnos a mostoha időjárás miatt nem tudok szép képeket csinálni róla. Úgyhogy sajnos várni kell a jóidőre és az értékelhető képekre. (Már csak a csónakok, a kötélzet, és még néhány apróság van vissza.) | |||||
Sebi | Adatlap | 429967 | 2008. szeptember 15. 20:56 | ![]() | |
Szia ! Háát...a Trumpeter maketten, a D kereten van négy darab, meg a másik D kereten még négy. Az összesen nyolc :) De komolyra fordítva a szót. Külön nem lehet őket beszerezni. A White Ensign Models már vagy két éve lebegteti a modern deck equipment nevű készletét, de látni még nem láttam. Helyette ez a kettő van: www.steelnavy.com/WEM%20BigE%20AC.htm www.steelnavy.com/WEM350NimitzAC.htm Ezekkel az a baj, hogy nevükből következően, inkább a repülőgépekhez vannak bennük alkatrészek. Aztán van még itt egy francia srác: www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php Vele az a baj, hogyha jól értettem, hogy még csak 700-ban csinált ilyet és még csak tervezi a 350-es szériát. Másrészt nem tudom a paypal mennyire működik Magyarországon, mert ő azt fogadja el. | |||||
Amon | Adatlap | 429966 | 2008. szeptember 15. 08:53 | ![]() | |
Sziasztok! Kérdés: 1/350-es anyahajóhoz kellene valahonnan azok a kis sárga autó szerüségek cimborámnak. Aki tudja honnan lehetne beszerezni válaszoljon. Előre is köszi! Üdv: Amon | |||||
sanyi | Adatlap | 429965 | 2008. szeptember 13. 12:22 | ![]() | |
Sziasztok! Van három készletem ami lehet hogy érdekel Titeket: Revell 1:570 Scharnhorst összerakva, festve, jó állapotban, de az árboc hiányzik 1500Ft Bluetank: 1:700 I-16+I-52 japán tengeralattjárók összerakva, festve jó állapotban 1200Ft Tamiya: 1:700 Harbour set bontott, de a keretek érintetlenek 2000Ft Ritkaság! Érd.: Dénes Sándor, /20/378-3681 17 óra után, d.nash@freemail.hu Sanyi | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 429964 | 2008. szeptember 11. 18:50 | ![]() | |
M.Úr! Egész nap a Bolyait költöztetjük, a telefonom mindig be van kapcsolva. Varjú bácsi | |||||
M.István | Adatlap | 429963 | 2008. szeptember 11. 15:07 | ![]() | |
Varjasi Úr! Szombaton mikor hívhatom a "titkos Akagi projektel" kapcsolatban? Üdvözlettel. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 429962 | 2008. szeptember 11. 12:22 | ![]() | |
Sziasztok! Eladósorba kerültek az alábbi könyvek: Prasky: Donaumonitoren Österreich Ungarisch 8500.- Bilzer: Die Torpedoboote der K.u.K. Krigsmarine von 1875-1918 8500.- Freivogel: Österreichisch-Ungarische Hochseetorpedoboote und ihre Schicksale 4500.- Varjú bácsi varjasikukacyahoo.com | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429961 | 2008. szeptember 11. 10:19 | ![]() | |
Köszi. Az egyik már kész. Este bemutatom. | |||||
hellodebil | Adatlap | 429960 | 2008. szeptember 11. 10:07 | ![]() | |
Ezek a kapaszkodók nagyon vékonyak, tényleg elég egy vékony rézdróttal imitálni. Egy kalappal Csabesz! | |||||
Sebi | Adatlap | 429959 | 2008. szeptember 11. 09:36 | ![]() | |
Nem lenne rossz. Végre kiderülne milyen színe volt a lövegek tetejének mikor elsüllyedt a hajó ;) De azért szerintem a kapott képek alapján már tudsz dolgozni. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429958 | 2008. szeptember 11. 08:35 | ![]() | |
Azt hiszem legjobb volna egy időutazást elkövetni. :-) | |||||
Sebi | Adatlap | 429957 | 2008. szeptember 10. 22:03 | ![]() | |
Nos, úgy tűnik az ember mindig észrevesz új dolgokat. A helyzet az Csabesz, hogy Debilnek igaza van. Az általa felrakott képeken tényleg nem látható ez a kapaszkodó. Azért, mert ő az első lövegtonyokról tett fel képeket, az én kiadványaimban pedig csak a hátsókról van jó minőségű felvétel. Azokon pedig van. A helyzet tehát az, hogy úgy tűnik, hogy az első két tornyon nem voltak ezek a kapaszkodók. A hátsókon pedig igen. Hogy miért így csinálták, nem tudom. Abban viszont Imi barátomnak van igaza, hogy ezeket a kapaszkodókat akár távtartók nélkül is felrakhatod. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429956 | 2008. szeptember 10. 16:57 | ![]() | |
Igen, van benne ráció! | |||||
Simi | Adatlap | 429955 | 2008. szeptember 10. 16:01 | ![]() | |
Ha valóban ennyire közel volt a kapaszkodó a falhoz, akkor célszerűbb egyszerűen minden távtartó nélkül inkább ráragasztani a lövegtorony adott részére egy megfelelő átmérőjű rézdrótot vagy húzottszálat. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429954 | 2008. szeptember 10. 15:08 | ![]() | |
Sebi! Képeket tudnál felrakni! Légyszíves... | |||||
Sebi | Adatlap | 429953 | 2008. szeptember 10. 14:21 | ![]() | |
Volt mind a négyen. A Debil által felrakott képen azért nem látszik, mert ez annyira közel volt a lövegtorony falához, hogy a valóságban valószínűleg nem fért volna át rajta egy ember keze. Egy vékony csövet képzeljetek magatok elé, ami 8 ponton volt a falhoz rögzítve. Az A és D tornyon ott ahol a függőleges fal találkozik a döntött résszel (ott, ahova Csabesz is rakta), a B és C tornyon pedig az alsó szegecssor felett egy kicsivel található. | |||||
hellodebil | Adatlap | 429952 | 2008. szeptember 10. 13:49 | ![]() | |
Én nem nagyon látok itt kapaszkodókat a tornyokon. Bár a szögből nem derül ki egyértelmüen. www.voodoo.cz/battleships/pics/bismarck1.jpg | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429951 | 2008. szeptember 10. 10:34 | ![]() | |
De azért kíványcsi leszek azokra a képekre. Azzt hiszem, hogy csak az "A" és "D" tornyokon volt kapaszkodó. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429950 | 2008. szeptember 10. 10:32 | ![]() | |
Köszi Sebi! Azért sikerült ilyen látványosra mert már így is a megmunkálhatóság határán vagyok! :-) | |||||
Sebi | Adatlap | 429949 | 2008. szeptember 10. 09:29 | ![]() | |
Hello ! Megnéztem újra a kiadványaimat és kiderült, hogy mégiscsak van kapaszkodó a lövegtornyokon. Csak nem ilyen látványosak, ahogy te ábrázoltad. Ha ma délután vagy este lesz időm, teszek fel képeket is ! | |||||
lucky | Adatlap | 429948 | 2008. szeptember 9. 15:40 | ![]() | |
EDE! Aham...:) Az O'Brien ott lesz, ha minden igaz, a Krakowiak max akkor ha lesz építés alatti kategória. | |||||
EDE | Adatlap | 429947 | 2008. szeptember 9. 14:36 | ![]() | |
Kedves Lucky és SImi! A papírmakettes hozzászólásomat egy kicsit félreértettétek! Dehogy nézem le a papírmakettezést! Sőt, most, hogy jobban megnéztem, és egy picit próbálgatom is a dolgot, úgy látom, talán még mazochbb dolog, mint a műa. Ezt értettem a "szopatás" alatt. :) Remélem a Hood mellett ott lesz a Boyain a Jeremiah O' Bryan, meg a Krakkowiak (ha jól írtam a nevüket)! | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429946 | 2008. szeptember 9. 13:39 | ![]() | |
Laci! Légyszíves segíts pontot tenni az ügy végére. Mi volt a forrásod? | |||||
Sebi | Adatlap | 429945 | 2008. szeptember 9. 12:59 | ![]() | |
Akkor látni kellene, hogy ő milyen forrás alapján dolgozott. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429944 | 2008. szeptember 9. 09:43 | ![]() | |
Nem Hatvani, de Laci. 4879-es hsz és 4873-as hsz. Ezen hsz-ek alapján készülnek a tornyok. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429943 | 2008. szeptember 9. 07:39 | ![]() | |
Hát ezen tényleg nincs. Hatvani Laci-tól kaptam olyan képeket amelyiken rajtavoltak a korláok. | |||||
hellodebil | Adatlap | 429942 | 2008. szeptember 8. 22:54 | ![]() | |
Hát én sem láttam korlátot... Ezt a linket tudom ajánlani segitségül: bismarck-class.dk/bismarck/gallery/themes/gallbismportforesection.html Simi! Várjuk a fejleményeket (Hood). | |||||
Sebi | Adatlap | 429941 | 2008. szeptember 8. 22:38 | ![]() | |
Alakul. Bár lehet, hogy rosszul emlékszem, de a lövegtonyok oldalán volt vízszintes kapaszkodó ? Nekem nem rémlik. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 429940 | 2008. szeptember 8. 18:53 | ![]() | |
Simi | Adatlap | 429939 | 2008. szeptember 8. 16:45 | ![]() | |
Jól van, majd talán a héten meglesznek az elő- és a tatfedélzeten is az utolsó simítások, és akkor készítek néhány fotót. Most éppen a két lobogótartót építettem be. Nem mondom, a britek nem is voltak nagyképűek: kisebbfajta árbocokat használtak lobogótartó gyanánt... | |||||
hellodebil | Adatlap | 429938 | 2008. szeptember 8. 10:03 | ![]() | |
M. István! Igazad van. De azért tettem erre igéretet, mert pesten már megfordultam ezen a kiállitáson párszor. Sajnos vidékre lejutnom elég nehézkes - saját autó hiányában - békéscsabára is mennék most (asszony csabai), de elutazok pont. Sajnos makettezni sincs időm, és mindeközben kicsit átnyergeltem a repülőkhöz. Persze csak a magam amatőr szintjén. Simi Hoodja viszont nagyon érdekel, pár képet feldobhatnál! | |||||
Simi | Adatlap | 429937 | 2008. szeptember 8. 08:48 | ![]() | |
Igen, jól érzed. Valóban, a Dánia-szoros csatája mindig is a szívem csücske volt. A dologra még rásegített, hogy a Prince of Wales 1/350-ben (Tamiya, ugyebár) már régóta megvan; a Hood -nál használt festékek kellenek ehhez is; és igazán izgalmas lenne a két hajó együtt. A Bismarck építését is régót fontolgatom, de most a 350-es Kongo nagyon csábít... | |||||
M.István | Adatlap | 429936 | 2008. szeptember 8. 08:21 | ![]() | |
"Én tuti elmegyek". Ezt már sokszor mondtad, viszont ritkán láttunk. | |||||
hellodebil | Adatlap | 429935 | 2008. szeptember 8. 00:05 | ![]() | |
Simi, jól érzem, te a Dánia-szoros csatájának életre keltésében mesterkedsz? :) Remélem egyszer nekifogsz a Bismarcknak és a Prinz Eugennek is! Decemberben akkor hajóstali lesz a Stefánián! Én tuti elmegyek. | |||||
M.István | Adatlap | 429934 | 2008. szeptember 7. 22:09 | ![]() | |
Igen! Idén a Bólyai (mivel el kellett költöznie) a Stefánián lesz megrendezve -90%- december első hetében. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Eladó három makett:
Revell 1:570 Scharnhorst 1000Ft
Bluetank 1:700 I-16 + I-58 1000Ft
Tamiya 1:700 Harbour set 2000Ft keretek érintetlenek