<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Simi | Adatlap | 430617 | 2008. december 20. 11:13 | ||
sipiricsi87 | Adatlap | 430616 | 2008. december 19. 17:35 | ||
Köszönöm szépen a segítséget, az ajánlott személyekkel felveszem a kapcsolatot. Egyébként a csatahajót több méretben is elszeretném készíteni, egyfajta tanulmány építési sorozatot csinálnék, ahol is tökéletesítem a technikákat, saját technikát fejlesztek ki és elsajátítom, gyakorlom a kiegészítő elemek gyártását. A végcél egy 1:700 makett építése, vagy nagyobb. Ez igazából attól függ,hogy mennyi helyem lesz, és milyen időbeosztással tudom az építést elvégezni. Köszi még egyszer! Ricsi | |||||
Laci | Adatlap | 430615 | 2008. december 19. 15:15 | ||
Simi! Ebben teljesen igazad van!Mikor én is eltörtem a tatot,nem az volt az első,hogy lefotózzam és sztároljam a hülyeségemet.Inkább a hiba mielőbbi kijavítása volt a legfontosabb,és utána mikor megnyugodtam,akkor csináltam róla képet.Ezért sem látszik a törés csak a javítása.Senkinek se többet ilyet nem kívánok-nem kívánunk-igaz-e Simi! Üdv! | |||||
Hajókovács | Adatlap | 430614 | 2008. december 19. 14:03 | ||
sipiricsi! Én is azt ajánlom , olvasd el a 565O- ben jelzett TIT HTMK kollega elérhetőségét.A csatahajó épitésben ( saját épités) a Laci lehet a segitségedre, nem is laktok messze egymástól.A kutatásban nagy segitségedre lehet Dr Balogh Tamás , aki TIT hajózástörténeti klub elnöke és a "Szent István Csatahajó" könyv szerzője. | |||||
Simi | Adatlap | 430613 | 2008. december 19. 13:43 | ||
Szerinted az embernek van lelkiereje ilyeneket fotózgatni! Az egészet az okozta, hogy az "üvegkalitka" fedőlapja (akkor még)nem volt rögzítve, és egy hölgy le akarta törölni róla a port... Különben leginkább csak a fő távmérő tetején levő radar és az ott levő körkorlát sérült meg; az utóbbit teljesen le kellett bontani és újraépíteni. | |||||
Narn | Adatlap | 430612 | 2008. december 19. 11:36 | ||
Simi! Az üveglap vs Yamato nem lehetett gyenge. Csodálom, hogy volt lelkierőd kijavítani. Nincs esetleg megörökítve ? | |||||
EDE | Adatlap | 430611 | 2008. december 19. 09:26 | ||
Szamuráy! Viszont! És annak, aki szintén meg akarja építeni: www.steelnavy.com/HasegawaAkagiEarly.htm | |||||
Szamuráj | Adatlap | 430610 | 2008. december 19. 06:46 | ||
Simi | Adatlap | 430609 | 2008. december 18. 21:41 | ||
BBalázs | Adatlap | 430608 | 2008. december 18. 21:03 | ||
Szia Sipiricsi! Az igazság az, h ismét a nemrég emlegetett urakat keresned az 5650-es hozzászólásnál. Egyébknét miylen méretarányban szeretnéd elkésziteni? | |||||
sipiricsi87 | Adatlap | 430607 | 2008. december 18. 20:06 | ||
Üdv, Be kell vallanom, hogy nem szoktam túl gyakran látogatni az oldalt, és amikor megnézem, akkor sem mélyedem el a dolgokban. Az viszont feltűnt, hogy sehol se látom az SMS Szent István csatahajót. Többek között ezért is döntöttem úgy, hogy belevágok egy nem kis vállalkozásba. Megépítem a SMS Szent Istvánt, saját készítésű fa, papír és ahol kell fém alkatrészekkel. A vállalkozás sikeréhez, viszont segítséget kérnék. Olyasvalaki segítségét, aki készített már hasonló módon csatahajót. Ha van köztünk ilyen, akkor kérem keressen fel, a richard.sipos@gmail.hu e-mail címen, hogy a részleteket egyeztessük. A hajóról, a kutatásról, és az építésről, valamint (remélem) a kész makettről is cikket fogok készíteni. Köszönöm előre is a segítséget. Ricsi | |||||
Laci | Adatlap | 430606 | 2008. december 18. 14:33 | ||
Szamuráj! Sajnos már átlépte azt a határt,hogy már öntősabloként lehessen használni.Gondolok itt a rögzített kormánylapátra,meg a tengelybölcsőre.Meg amúgy sem ez volt az eredeti célom,mert egy hajót is több év elkészíteni. Narn! Hál istennek egészségileg semmi bajom,bár egész kellemetlen érzés volt. Lucky! A sarokcsiszolót nem erre a célra találták ki.Ez alatt azt értem,hogy lehet,hogy több kárt csinált volna,mint hasznot.De igazad van,túléltük. | |||||
M.Pisti | Adatlap | 430605 | 2008. december 18. 14:24 | ||
Én mindig mondom Sebinek, hogy valami "ilyesmit" hozzon ki a Nimitzéből. De nem akar rám halgatni. | |||||
Laci | Adatlap | 430604 | 2008. december 18. 14:21 | ||
Simi! Igen,nem a torpedó szakította le a tat részt,(tudom,hogy a süllyedés közben a nyomástól szakadt le,mint a felépítmény is) csak pont az a rész sérült meg,és pont ott ahol anno a torpedó eltalálta.(újra él a Hood szelleme):D Nem mellékesen totál egyenesen tört végig mint az igazin. | |||||
Simi | Adatlap | 430603 | 2008. december 18. 13:39 | ||
Uhh! Szóval ritkán történik olyasmi, amit ne lehetne kijavítani. Emlkészem arra, amikor valaki ráejtett egy üveglapot a kész Yamato-mra... még sírtam is... aztán 3 napba telt, amíg kijavítottam a károkat. De a lényeg: ki lehetett javítani! Különben úgy tudom, nem a torpedó vitte el a tatot, hanem - mivel a középső tengely miatt nem futott végig a hajógerinc - a víz alatti süllyedéskor nem bírta a terhelést és leszakdt. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 430602 | 2008. december 18. 13:27 | ||
Jesszusom Laci! Óvatosan azzal az "acéllal". Szerintem ügyesen oldottad meg. Belegondoltál már abba, hogy öntősablonként használd ezt a testet? Így lehetne több Bismarck törzset gyártani. ;) Sz. | |||||
EDE | Adatlap | 430601 | 2008. december 18. 12:13 | ||
www.modelshipgallery.com/gallery/cv/ru/Kutznetstov-350-lc/index.htm Nem semmi! 8 hónap, 670 munkaóra. Akkor az kb. átlag napi 3, ha jól tévedek. | |||||
lucky | Adatlap | 430600 | 2008. december 18. 11:19 | ||
A sarokcsiszoló lamellás koronggal sztem vitte volna...pláne ha az a korong 60-as v 80-as. DE a lényeg: Túléltétek! | |||||
Narn | Adatlap | 430599 | 2008. december 18. 10:52 | ||
Ezt még olvasni is szörnyű, nemhogy átélni. Az elején megijedtem, hogy tényleg veled történt valami komoly a sokkhatáson kívül ... :) | |||||
Laci | Adatlap | 430598 | 2008. december 18. 06:33 | ||
Üdv mindenkinek! Képzeljétek tegnap újra kellett éleszteni engem!Csinálni akartam a hajót és a fedélzet alapját akartam a tatra felragasztani.Viszont egy darabja kitartotta és abból a többletből kellett leszedni.Na hát ezt nem akarta vinni a reszelő,sem a csiszolóvászon,sem a szike.(Pedig fából van vagy mi.Vagy ez a tipikus fából vaskarika?) Na majd a jó öreg kalapács meg véső...Gondoltam én.Na ekkor következett be az a baj,hogy szépen eltört a jobb oldala végig,és csak a bal oldala fogta valamennyire.(Mondjuk ha a roncsot készítettem volna el,akkor pont jó helyen tört el.Érdekes mód az eredeti torpedó is pont itt találta el és pont ezen az oldalt...)Nem is kell mondanom,hogy egyből megállt a szívem és ledermedtem atom mód.Mire magamhoz tértem egyből egy kis vérnyomás magassággal egybekötve a probléma megoldását kerestem.Meg is találtam egy csavar segítségével.Először a törést bekentem epoxigyantával,majd az egyik bordát átfúrva odacsavaroztam a tat részt.Ez nem volt elég,ezért full kitöltöttem gittel.Tehát háromszoros védelmet kapott ilyen esetek ellen.Csavar,epoxigyanta és gitt.Na ezek már úgy fogják,hogy a brit torpedók elbújhatnak szégyenükben.Remélem! Úgyhogy most inkább regenerálódok egy kicsit. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 430597 | 2008. december 17. 20:12 | ||
:) Lehetséges. Már a nagyapó is tervezte őket anno. | |||||
Laci | Adatlap | 430596 | 2008. december 17. 16:26 | ||
Simi! Te sejtesz valamit!Meg hát amúgy is a hajó formája miatt is! | |||||
ChevyG | Adatlap | 430595 | 2008. december 17. 16:19 | ||
Simi | Adatlap | 430594 | 2008. december 17. 14:30 | ||
És sejtem is, hogy miért az a kép tetszik... mert egy kicsit a Bismarck -ra emlékeztet az orr formája - vagy tévedek? | |||||
Laci | Adatlap | 430593 | 2008. december 17. 13:14 | ||
Szamuráj! Hát ha lenne hely meg ez lenne a fő foglalkozásom...Amúgy elég szép munkákat látok ezeken a képeken.Főleg a "hajó4" tetszik nagyon. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 430592 | 2008. december 17. 09:39 | ||
Laci | Adatlap | 430591 | 2008. december 16. 20:13 | ||
Dcsabesz! Az általad megadott web-en sikerült találni nekem megfelelő hajócsavart amit gyorsan meg is rendeltem.Távirányító és szervó ügyben egyeztettem Hűvös Ferivel.Köszi mégegyszer! Hajókovács! Elküldtem a mail-edre a Bismarck hajócsvarjainak forgási irányát,valamint a csavar eredeti méretrajzait.Ha beszélsz Laci bácsival ez ügyben is (amit a telefonon keresztül beszéltünk) akkor az külön is megköszönöm neked! | |||||
Laci | Adatlap | 430590 | 2008. december 16. 15:26 | ||
Dcsabesz! Ja igen igy már értem!Nem tudom miért vacakol nálad,de utána nézek az infonak.Köszi! Üdv! | |||||
EDE | Adatlap | 430589 | 2008. december 16. 11:37 | ||
dcsabesz | Adatlap | 430583 | 2008. december 16. 07:36 | ||
Egy linket akartam küldeni, de nem jött össze, de még tegnap fennt voltak a hozzászólásom részletei. | |||||
Laci | Adatlap | 430582 | 2008. december 16. 05:45 | ||
Dcsabesz! Erre nem igazán tudok mit válaszolni...Valami elmaradt.A filmeket viszont küldöm a héten. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 430574 | 2008. december 15. 20:23 | ||
laci | |||||
EDE | Adatlap | 430573 | 2008. december 15. 16:13 | ||
lucky | Adatlap | 430572 | 2008. december 15. 13:38 | ||
Akkor jól tudtam... | |||||
Laci | Adatlap | 430571 | 2008. december 15. 12:55 | ||
Hajókovács! Akkor csúnyán beégtem szegény Ferivel,hogy más vezetéknevet írtam véletlen.Ezúton is bocsánatot kérek eme kellemetlenségért tőle! | |||||
exec | Adatlap | 430570 | 2008. december 15. 12:54 | ||
EDE! Versenyek topic, 2009-es fül... Üdv. exec | |||||
EDE | Adatlap | 430569 | 2008. december 15. 12:41 | ||
Sziasztok+! A mosonmagyaróvári esemény időpontját már lehet tudni? Áprilisra már megindult a programszrvezés, nem szeretném, ha ütközne vele valami. | |||||
Hajókovács | Adatlap | 430568 | 2008. december 15. 12:07 | ||
Szia Laci! Lehet , hogy a regeli telefonbeszélgetésünknél Én voltam még álmos. Az emlitett modellező neve pontosan Dr Hűvős Ferenc, Ő épiti a KUK hajókat RC modelként, 1 :1OO.- as léptékben.A Kovács Peti nemcsak rajzokat , hanem hajókat is épit RC- ben.Sőt mindketten a Naviga versenyeken versenyeznek is.MIndkettőhöz bátran forduljatok segitségért,E mail cimüket megadom :kovacs.peter@nostalgianavy.hu huvosferenc@t-online.hu vagy huvosferenc@invitel.hu | |||||
Laci | Adatlap | 430567 | 2008. december 15. 11:25 | ||
Lucky! Ha minden igaz akkor Hajókovács segített ebben nekem,és talán Füves Ferenc-ről van szó.Ő azaz egyén aki megcsinálta az említett Viribus Unitis-t. | |||||
lucky | Adatlap | 430566 | 2008. december 15. 10:16 | ||
Balázs! Nem a nostagianavy-s Kovács Péter-ről volna szó? Ő az aki a KuK hajók rajzait készíti. | |||||
Laci | Adatlap | 430565 | 2008. december 15. 07:28 | ||
Simi! Köszi a "bókot",de az én állásom szerint TE viszed a pálmát,ami a kidolgozást illeti,de mint BBalázs is írta aanyi info áramlott abba a buta fejembe,hogy nem maradt benne,csak annyi,hogy valamilyen Ferenc az illető aki ebben nagy mester.Egyébként felkerestem Szolnokon egy modellboltban tevékenykedő embert,aki felsorolt kismillió féle szervót,de biztosat ő sem tudott mondani.Tehát marad Hajókovács általi segítség.Mivel a közönség segítségét eljátszottam,felhasználom a telefonos segítséget.(:D) Azért köszi! | |||||
Tommy | Adatlap | 430564 | 2008. december 15. 01:04 | ||
Viribus Unitis...hm...ez engem is érdekelne... | |||||
BBalázs | Adatlap | 430563 | 2008. december 14. 23:22 | ||
Laci! Teljesen elfelejtettem a nevét (annyi embert ismertem meg, és olyan sok infó ért)... de a délelőtti Hajós összejövetelen ott volt az a fiatalember, aki a Monarchia hajóit megépítette ebben a léptékben. A Viribus Unitist is többek közt. Őt kéne megkeresned, Hajókovács kolléga biztos tud segiteni az elérhetőség megszerzésében! | |||||
Simi | Adatlap | 430562 | 2008. december 14. 23:17 | ||
Lacikám! Te nagyon király vagy, mi meg igen-igen csak kispályások szervó ügyben... én a magam részéről, köpni-nyelni nem tudok a felvetett témához, de szerintem mások is így vannak itt. Hú, de jó volna, ha most tévednék! Különben mi lenne, ha egy rudazat segítségével oda helyeznéd a szervót, ahol minden gépegység elérhető lesz (talán középen?)? | |||||
Laci | Adatlap | 430561 | 2008. december 14. 23:06 | ||
Üdv Hajósok! A segítségetek szeretném kérni!Azzal a problémával kellett ma szembesülnöm,hogy rögzíteni akartam ma a hátsó fedélzetet.Viszont ha rögzítem akkor letakarja a kormány szerkezetet és így nem tudnám belerakni a szervót később.Na mármost az a kérdésem,hogy milyen kormányszervót ajánlanátok beszereléshez,és kb. milyen árban lehet?Valamint hol lehet beszerezni?(Ne feledjük,2 db kormánylapátja van egymás mellett,és egy "U" alakban van összekötve,hogy egyszerre forduljon mindkettő!) | |||||
Sszabi | Adatlap | 430560 | 2008. december 14. 19:45 | ||
atya ég...mennyi péz összeszedni ennyi legot? utolsó emlékeim szerint régen is drága volt nemhogy most... De minden elismerésem az építőé! | |||||
lucky | Adatlap | 430559 | 2008. december 14. 19:33 | ||
salou | Adatlap | 430558 | 2008. december 14. 12:33 | ||
Mögötted másodiknak lenni, felér egy győzelemmel! Mert ez a munka egy másik "planéta". Sajnálom hogy nem láthattam! A világ bármely versenyét megnyerheted vele. Gratulálok! | |||||
Hajókovács | Adatlap | 430557 | 2008. december 13. 22:38 | ||
Szia Simi! Örülök, hogy tetszik,remélem másnak is. Az idei verseny volt az első alkalom ,hogy ezt a viaszpecsétet alkalmaztuk a meritett papir oklevél mellé. Külön sikerélmény , hogy az ötlet is töllem származott és a pecsétnyomót is Én csináltam.Természetesen a VII. Bolyai Makett versenyen kiadott 19O db. oklevél és pecsét már a klub csapatmunkája volt, el is tartott egy fél éjszaka. Bizton állithatom , örömmel tettük, érdemes volt.Minden nyertes MEGÉRDEMELTE. | |||||
Laci | Adatlap | 430556 | 2008. december 13. 21:53 | ||
Simi! Azért az oklevélről és a plakettről tehetnél fel képet... Gratula a művedhez!Sajnálom,hogy nem lehettem ott az eredményhirdetésnél! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Hát persze, hogy ne történjék ilyesmi senkivel. Ha történik is, nem kell túlzottan elkeseredni, mert ki lehet javítani. Szóval nem kell kútba ugrani, vagy a Dunának menni...