/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.
Jozsi 431332 2009. április 29. 21:52
Válasz erre
ÖÖÖ!
A "szép széles" című fotón, szemből nézve bal oldalon, az alsó ablaksor végénél, a vízvonal alatti foltok csak a gittelésnek a foltjai?
Jozsi 431331 2009. április 29. 21:42
Válasz erre
Szia Laci!
Én is így tanultam apalánkozást, csak én 35 évvel ez előtt, és a mai napig is így csinálom. Pénteken a Hajókovácsot kifaggatom erről a ragasztott szegecselésről. Kb. 4 órán keresztül úgy sem tud majd kiszállni az autóból.
Üdv: Jozsi
Laci 431330 2009. április 29. 07:41
Válasz erre
tartó vagy mi 001
tartó vagy mi 001
felhajtható
felhajtható
ez jóóó
ez jóóó
szép széles
szép széles
ez jóóó1
ez jóóó1

Jozsi!
Köszönöm az elismerést,de anno nekem így tanították a hajó építést szakkörön.Ennek már 12 éve és egy idősebb emberke vezette a szakkört,tehát még ő is a régi hagyományos palánkolással tanulta és ezt adta tovább nekünk.Sajnos már nincs köztünk,de viszont tovább adta nekünk ezt a stílusú építést.
Ez a ragasztva lesz szegecselés azért lesz ragasztva,mert nem lesz szára amit bele tudnék rakni a test oldalába.Mivel lyukasztással készülnek ezért a szár hiánya miatt kell ragasztanom, két "K"-s eporapiddal (na nem az utcaszélire gondoltam a k betűvel).
Készithetném úgy is,hogy rézdrót szálakat befoghatnám satuba,és mint az igazikat,kalapáccsal csinálhatnék fejet neki.De több mint 2000 szegecset nehezebb így csinálni,mint lyukasztani.Ráadásul nem biztos,hogy egyforma lesz így a fejük.

Hajókovács,Simi!
Legutóbb (ma korán hajnalban munka után egyből),ezt a támtartót vagy mit is csináltam a testre.Lassan teljesen kész lesz az egész test.
Azt a képet ami előröl van csak azért raktam fel,mert van egy kép ahol szinte ugyanígy néz ki.
Üdv mindenkinek!
Jozsi 431329 2009. április 28. 22:13
Válasz erre
soca!
ne legyél szégyenlős. Mi van még otthon? Tedd fel ide. Ha én felraknám a 35 évvel ezelőttieket. Vazze! De azok is "szépek"!
Jozsi 431328 2009. április 28. 21:57
Válasz erre
Hali Laci!
Akkor most a derelye szaggatóról beszélünk? Nem igazán kultiválom ezt az eljárást. Nemrég csináltam néhány gurigát, de kidobtam őket mert nem igazán lettek jók. Egy orosz oldalon tovaris Baranov nagyon jó technológiát mutat. Viszont nem értem a "nálam ragasztva lesznek a szegecsek". Mesélj azokról a szegecsekről amik ragasztva lesznek. Miből készülnek és hogyan? Szolnokon láttam a hajódat és azt mondtam a Bádogosnak hogy biztos valami öreg róka csinálja, mert hogy rétegelt lemezből és léc palánkozással készül. Aztán mondta hogy á dehogy. Meglepődtem, hogy nem stirolból és üvegszálból. Nem az udvariaskodás miatt, de emelem kalapom.
Üdv: Jozsi
Laci 431327 2009. április 28. 15:35
Válasz erre
Simi!
A szegecsek átmérője 0.6mm ahogy ki bírtam megközelítőleg venni (számolni).
A címem pedig a következő:

Hatvani László
Mezőtúr
Szabadság tér 29 2/2/8
5400

Köszi előre is,a felvarrót meg akkor a vissza úton küldöm neked!

Hajókovács!
Vagy úgy!Én eddig azt hittem,hogy még fejlődnöm kell ahhoz,hogy megközelítselek benneteket!
Üdv és további szép napot mindenkinek!
Simi 431326 2009. április 28. 11:07
Válasz erre
Laci!
Két dolog szükségeltetik: 1. Már nem emlékszem a kívánt korongok átmérőjére; légyszi, írd meg újra nekem 2. Postacím
A hoodos felvarrót meg majd megküldöd visszafelé.
Hajókovács 431325 2009. április 28. 08:17
Válasz erre
Szia Laci!
Ezidáig is a csapatba tartoztál, csak most nyomatékot kelett adni a ténynek.
Laci 431324 2009. április 28. 06:00
Válasz erre
Hajókovács!
Számomra a megtiszteltetés,hogy én is a csapatba tartozhatok és erősíthetem a nem százasok táborát!

Simi!
Ez a szegecs probléma úgy néz ki,hogy nem is inkább rád terhelném a feladatot,ugyanis tegnap számoltam össze és csak az egyik oldalt több mint 1000 db van.Tehát a két oldalt összesen legalább 2200 darab.Úgy gondoltam,hogy ha lennél olyan kedves és elküldenéd nekem a szegecs készítőt valamint a mellékelt anyagot,akkor megkímélnélek egy pár plusz munkától.Így is van neked is elég dolgod a POW-el.Bár nem tudom mennyire bízol a postában és inkább melyik megoldást találnád a legreálisabbnak.Viszont ha a címed megadod akkor elküldeném neked a Hood-os felvarrót.Köszike!

Józsi!
Ez a szegecs megoldás kétféle megoldással létezik.Vagy rendelünk a neten ökör áron,vagy magunk készítjük el lyukasztó segítségével réz lemezből (trombita réz),mint ahogy azt Simi is ajánlotta,vagy vékony műanyag lapból.
Van viszont egy harmadik megoldás,bár az kicsit macerásabb.Hajókovács barátunk aki full rézből építi meg a Titanic modelljét,kis rézlapokra nyomja egy maga által készített ( tésztavágó szerű fogaskerekes kis szerkezet ) kis "gurigával" a szegecsek domborulatait,majd azokat a lapokat forrasztja fel a hajótestre.Én is csak ennyit tudok segíteni.
Viszont nálam ragasztva lesznek a szegecsek.
Üdv mindenkit!
Simi 431323 2009. április 28. 00:00
Válasz erre
Laci!
Amint korábban ígértem, szívesen besegítek a szegecsek ügyében. Két megoldás van: vagy küldöm a lyukasztót és némi anyagot, vagy magát a kész "szögecseket".
soca 431322 2009. április 27. 23:56
Válasz erre
Kép 109
Kép 109
Kép 110
Kép 110

Ugy döntöttem fel merem rakni a dolgaim pedig ezek jó 20 évesek:)
Vidgul 431321 2009. április 27. 23:00
Válasz erre
Sziasztok Hajósok!

Eredetileg csörömpösöket építek, de egy kikötői diorámát tervezek építeni 1:35-ben. Lenne rajta egy-két német páncélos megy egy könnyű naszád (Artilleriefährprahm) melyet egy partraszálló hajótípusból alakítottak át. A White Ensign Models gyárt ilyet de csak 1:350-es méretarányban ami nekem nagyon kis pici lenne így magamnak kellene megépíteni a hajót. A kérdésem az, hogy van-e valakinek véletlenül bármilyen tervrajza vagy akármilyen képi anyaga erről a típusról mert a guglit már kifaggattam amennyire csak tudtam német illetve angol nyelven, de nem kényeztetett el információkkal.

Köszi
Jozsi 431320 2009. április 27. 20:53
Válasz erre
Szia Laci!
A szegecselés miből lesz, hogy készül?

Jozsi
Hajókovács 431319 2009. április 27. 20:35
Válasz erre
Szia Laci!

Már sokan mondták nekem, hogy nem vagyok százas, azaz normális.
Most Téged is üdvözöllek a nem százas csapatban.
Azaz csak GRATULÁLNI! szeretnék, csak igy tovább.

üdv János
Laci 431318 2009. április 27. 17:23
Válasz erre
kezdet
kezdet
helyére illesztve
helyére illesztve
készen
készen

Hajókovács!
Csináltam most ilyen kötél rögzítőket a hajótestre,egyenlőre csak a jobb oldalra,holnap meg a bal oldalán is fel lesznek rakva.Mellékeltem képeket arról,hogy hogyan is sikerült véghezvinnem ezeket a mütyüröket.

Simi!
Te,mint fő szakértő,kérném a véleményed róla.Mint látszik is megvannak a szegecsek helyei is.Azt hiszem majd ezügyben a te segítségedet kérném,a pontos számot még nme tudom,hogy mennyi kellene.
Köszönöm!
Üdv!
Laci 431317 2009. április 27. 14:55
Válasz erre
Vagy úgy!Köszi a segítségeteket!Üdv!
Simi 431316 2009. április 27. 09:04
Válasz erre
Laci!
Igen, Luckynak igaz van, ilyen a Neoflex. Persze van más tömítőpaszta is; ha érdeklődsz a festékboltban, biztosan tudnak ajánlani esetleg jobbat is, persze drágábban; pl olyat, ami nagyon gyorsan szárad. Nekem eddig jó volt a Neoflex is. Kicsit vigyázni kell, hogy a műanyagot meg ne marja, meg kicsit lassabban is szárad, viszont keményebb, mint a Tamiya tömítője.
Ha megszáradt, 600-as papírral szoktam elcsiszolni, esetleg utána még 2000-el felpolírozni; ez utóbbit feltétlenűl vizesen.
lucky 431315 2009. április 27. 08:10
Válasz erre
Az a bizonyos Neoflex egy oldószeres késtapasz( gitt). Van aki dicséri van aki szidja.
A tubus sárgás+kék színű.
Laci 431314 2009. április 27. 06:11
Válasz erre
Simi!
Na ez a neoflex nem az az autójavító gitt vagy mi a szösz?Hanyas csiszolóval szoktad csiszolni,mert ugye a műanyagon minden apró karcolás meglátszik?Köszi!

Dcsabesz!
Igen a család az első!Nekem kicsit könnyebb dolgom van,mert már 5 éves elmúlt aztán kicsit lazábbra lehet venni a dolgokat.De emlékszem,mikor voltak nekem is álmatlan éjszakáim és örültem,ha tudtam mellette pihenni is.Remélem jól vagytok!
Üdv mindenkinek!
dcsabesz 431313 2009. április 26. 18:41
Válasz erre
Szia Laci!

Az az igazság, hogy mostanában nem nagyon volt időm foglalkozni a hajóval a gyerek miatt! :-) És az az érzésem, hogy idén nem is lesz rá sok időm. Így csak jövőre fog elkészülni. Fórumozni sincs sok időm, véletlen, hogy most épp olvastam a hsz.-eket. De azért amennyire tudom próbálom követni a munkátokat!
Sok szép makettezéssel töltött időt kívánok mindenkinek!
Simi 431312 2009. április 25. 23:29
Válasz erre
Lacikám!
A rések eltüntetésére több módszer is létezik. A rés mérete nem érdektelen. Pl egy hajszányi rés eltüntetésére szerintem a pill. rag. befolyatása a leghatékonyabb, utána persze elcsiszolva. Ha vastagabb, akkor érdemes beleragasztani húzott szálat, rézdrótot, vagy sztirol darabot - ami jólesik éppen - és úgy pl neoflexel ráglettelni, vagy egy kétkomponensű ragasztóval befolyatni. Az utóbbi különösen akkor ajánlott, ha hosszú a rés, és érdemes bekeverni a cuccot. Utána persze a csiszolás kötelező.

Hajókovács!
Semmi gond! Várom jelentkezésed, és a részleteket megbeszéljük.
Laci 431311 2009. április 25. 15:20
Válasz erre
Simi!
Tömíteni,hézagokat eltüntetni mivel szoktad?Hogyan működik ez a módszer,mert én még nem csináltam sose ilyet.Köszi!
Hajókovács 431310 2009. április 25. 12:13
Válasz erre
Szia Simi!
Csütörtökön lent jártam Nagykanizsán, megnéztem a kiállitás helyszinét, megeggyeztünk a részletekben is. Mivel a Volán busszal mentem és jöttem ,nem maradt időm,hogy találkozzunk, a 13 őra 4O- es busszal már jöttem is vissza.
A flotta május 1-én utazik le Kanizsára, a terem berendezése is pénteken délután történik. Mi ketten megyünk és szombaton este jövünk vissza.
Tehát neked is péntek délután vagy szombaton délelött kellene hoznod a hajókat.
De addig még beszélünk és pontositjuk a menetrendet.

üdv János
Gonzo 431309 2009. április 25. 10:53
Válasz erre
Laci 431308 2009. április 24. 15:17
Válasz erre
Dcsabesz!
Mi újság a te Bismarck hajóddal?Most nekem is sikerült egyet beszereznem (köszi Hubcsi),de igaz vannak rajta elég érdekes hányosságok,meg érdekességek amiket javítani kell bőven.Például hiányzik az összes víz alatti hűtőrendszer,a horgony bölcsőnél elfelejtették a testen kialakítani a helyét -viszont a fedélzeten megvan- ,a horgonyláncot csak a két oldalra vezették ki meg ilyenek.Ezek azok eddig amik első ránézésre feltűntek.És még ott lesz a többi "útközben" ami csak tüzetesebb átvizsgálás során tűnnek elő.

Simi!
Vigyázz,mert újjáépül a német flotta és már leszünk egy páran akik nem nézik jó szemmel a brit flotta tevékenykedését.Na ez csak vicc volt!
További szép napot!
Üdv mindenkinek!
Sebi 431307 2009. április 24. 14:45
Válasz erre
Szia !

A korlátot festés után, méghozzá a végleges festés után, rakd fel a hajóra. Előtte a korlátot is fesd le és egy vékony drótszállal folyasd be a ragasztót a furatokba.
Ha fennvan a korlát és a ragasztás is megszáradt, fogj egy ecsetet és vagy a fedélzet vagy a korlát színével (attól függően milyen irányban folyt ki a ragasztó) tüntesd el a ragasztónyomokat.
Gonzo 431306 2009. április 23. 11:52
Válasz erre
Szia Sebi!

Köszi az infót! A réz korláttal mit tegyek, festés előtt rakjam fel vagy festés után?
Aber féle fedélzetbe furkálós típus... A furatok már készen vannak.

Köszi: Gonzo
M.István 431305 2009. április 23. 08:17
Válasz erre
MO21_001
MO21_001
MO21_002
MO21_002

Sziasztok kollégák-barátok!

Elöszőr is szeretnék még egyszer gratuláléni minden díjazott hajós társamnak, és azoknak is akik most lecsúsztak róla. Jó volt megint találkozni veletek és látni ezeket a gyönyörű munkákat.

Egy kedves barátom segítségével sikerült "belelapozni" abba a bizonyos lengyel újságba. A képek:
Sebi 431304 2009. április 22. 19:26
Válasz erre
Szia !

Szerintem jöhetne az alapozás. A fedélzetet a fedélzet színével, a törzset és a felépítményt pedig a törzs és felépítmény színével. Maszkold le a felépítményt és fesd le a fedélzetet. Aztán ha megszáradt, maszkold le a fedélzetet és a vízvonal helyét. Ezután fesd le a vízvonal alatti részt, majd a törzset. Ha megszáradt maszkold le a vízvonal alatti részt és a törzset. Fesd ki a vízvonal helyét és a felépítményt. Így elsőre ennyi.
Laci 431303 2009. április 22. 15:58
Válasz erre
Na én tuti vevő vagyok rá,már le is adtam a rendelést az emailedre.
Hubcsi 431302 2009. április 22. 09:45
Válasz erre
Sziasztok!
Eladó Academy 1/350 Bismarck 8000Ft, érdeklődni:hubcsi@vipmail.hu, 06-30-527-85-63.
Üdv!
lucky 431301 2009. április 22. 09:29
Válasz erre
Heart!
Végre megjött a mammutmail! köszi!
soca 431300 2009. április 21. 22:43
Válasz erre
Én beleraknám művízbe gyönyörű müvizes dolgokat láttam mostanság,és nem kell gondolkodni a vízvonalon! Régen vitorlásokat barkácsoltam,a kötélzetet egyszerű matrózcsomóval,(ha nem csigás volt)először lazára kötve ráhúztam a még nem rögzitett rézdrótra és csak miután az összes kötél rajt volt akkor ragasztottam a helyére a drótot és húztam meg a csomót!
Gonzo 431299 2009. április 21. 22:14
Válasz erre
IMGP2109
IMGP2109
IMGP2111
IMGP2111
IMGP2112
IMGP2112
IMGP2113
IMGP2113
IMGP2114
IMGP2114
IMGP2116
IMGP2116

Sziasztok urak!

Föltenném a készülő kis korvettem félkész fotóit, ha kérhetlek benneteket egy pár kritikát, és tanácsot , hogy hogyan tovább... (vagy mi az amit gyorsan tüntessek el)

Ilyen gondok nyomasztanak: kötélzet rögzítése gyenge és síma rézdróthoz, alapozás mivel?, vízvonal hogyan?, fedélzet/ felépítmény festés, maszkolás stb..

Köszönöm előrre is:
Üdv Gonzo
Hajókovács 431298 2009. április 21. 17:10
Válasz erre
Simi!
Pedig ugy emlékszem a feliraton kivül, a kis kerek "kitűzőn" cca: 2 cm átmérőben körben van egy arany szinűnek tünő csikocska.
De nem akarom a Móvári aranyat ledegradálni, Mi tudjuk, hogy ez igazából mit ér, nem keveset, sőt... Kis hazánkban ez az első számú elismerés.

Kanizsára valószinűleg délelött megyek, ha ott vagyok, rádcsörgök és majd meglátjuk.
Simi 431297 2009. április 21. 17:01
Válasz erre
Hajókovács!
Megjött a küldemény! Így nem fogom bántani a postást... Kerestem a "sárga csillogást", de hiába; azt csak egy felirat pótolta egy plexi táblán: "gold". Persze akik ott voltak Móváron, azok tudják, hogy ez mit jelent. Még egyszer köszönöm, hogy eljuttattad nekem.
Csütörtökön délután lesz egy-két "programom", azt leszámítva természetesen állok rendelkezésre.
Hajókovács 431296 2009. április 21. 16:08
Válasz erre
Simi!
Mégegyszer csak gratulálni tudok a müvedhez.
Nagykanizsán is megcsodálják egy pár ezren.
Csütörtökön megyek le Kanizsára eggyeztetni a kiállitás dolgait, remélem tudunk találkozni.
Hajókovács 431295 2009. április 21. 16:04
Válasz erre
Igy igaz, ahogy mondod, mindkét oceánjáró inkább a vásári bazár kategoriába nevezhetett volna mint a hajó profi kategoriába.A készitője egy Szlovák makettező, nem kevés időt áldozott a két hajóra, a Titanic az saját épitésű volt, de a Qeen Mary egy átalakitott kitt- ből készült. A Titanic volt a tanuló példány, ennek a " sikerén" felbuzdulva a másodikba már mindent belevitt amit csak el tudott képzelni, igy tényleg nem lett más mint egy bazári karácsonyfa.
Mindenesetre az optimizmusa az irigylésre méltó.
A zsüri nem dijazta , de a szervezők adtak egy kiemelkedő munka plaketett, a horibilis munkaóra elismeréseként.Én mindenesetre gratuláltam neki, amit szemmel láthatóan örömmel fogadott.
Simi 431294 2009. április 21. 15:30
Válasz erre
Nem tudom, hogy egyre gondolunk-e? Ott a mester kategória standján állt két "operett" hajó (talán Qeen Mary meg egy másik utasszállító), mindkettő dudált, sípolt, fütyült, zenét játszott, karácsonyfaként világított stb stb stb. A csúcs az volt, amikor a tulajdonos bácsi begyujtott neki és füstölögtek a kémények, ő maga pedig megdicsőülve pózolgatott a nézők előtt.
Sszabi 431293 2009. április 21. 14:55
Válasz erre
Szép "vízi vasakat" lehetett akkor látni. De a Titanic fehér színű árbocával és a királynő messziről fénylő maratásszínű korlátjaival nem vagyok kibékülve (utóbbit lehet h csak én látom rosszul)...
Simi 431292 2009. április 21. 11:31
Válasz erre
Schumi7vb 431291 2009. április 21. 10:45
Válasz erre
Azt nem tudjátok,hogy a Yorktown-t ki csinálta?
Gonzo 431290 2009. április 21. 10:23
Válasz erre
A kezdéssel az a helyzet hogy csapongó, szárnyaló és kevés szabadidőm megoszlik a család, a harcjárművek és a kezdő hadihajós karrierem között. Első próbálkozásom még mindíg folyamatban van, 1/400 ban egy Tarantull (modern) osztályú korvett. Szegény olyan csúnyácska, hogy nem is mertem a helyi isteneket a félkész fotóival molesztálni. De lehet hogy ma megteszem...

A kínai srácot én már péntek délután kiszúrtam akkor még nem tudott forintos árat mondani, de adott egy A-4es kis Veteran models katalógust, meg a saját elérhetőségét az E-bay on.

http://stores.ebay.com/afvhobby

Néztem az árait eléggé aláment a Pacific Front Hobbies árainak.

A készlet egyébként gyönyörű, a fehérfémes figurákat festegető kollégám a makettklubban nagyon körbehümmögte! Lehet hogy megírom az első dobozbontás cikkemet?
Simi 431289 2009. április 21. 09:35
Válasz erre
Igen, elméletileg minél kisebb léptékű egy makett, annál több fényre lenne szükség, hogy jól láthassuk. Sajnos itt Mosonmagyaróváron évek óta sötét helyekre "száműznek" minket. És sajnos a nagyérdemű miatt egyre több hajó kerül üveg alá (többek közt az én hajóm is). Ez megint sokat ront a látványon, ill. a fotózhatóságon.
Az a Veteran-os binokulár készlet egész jó, csak az a baj vele, hogy jó pár darab már letört és sajnos nem volt másik belőle. De azért a Prince-re biztosan elég lesz. Gondolom, a Falanx is szép darab lehet. Neki kezdtél már a hajónak?
Különben arra gondoltam, hogy ez a tajwani srác nagyságrendekkel barátságosabb volt, mint a "mi kínai" boltosaink. Azokat is jobban elfogadnák itt, ha hasonlóan viselkednének.
Gonzo 431288 2009. április 21. 07:14
Válasz erre
ui: bocs a hemzsegő helyesírási hibákért, a munkahelyen máshogy fórumozik az ember..
Gonzo 431287 2009. április 21. 07:12
Válasz erre
VTM35003
VTM35003

Szia Simi!
Első körben gratulálok az HMS HOOD alkotójának, most láttam másodszor a kicsikét, kár hogy nem a földszinten, valami világos helyen adtak nektek helyet ahol körbe lehetett volna "sorozni" vakuval...

A piros kabátos taiwani sráctól én a USS Cushing-hoz vettem PHALANX gépágyúkat. Valamelyik tavaji hozzászólásomban már kértem segítségeteket ezzel kapcsolatban, akkor a WEM-et ajánlottátok. De sajnos a forint elszált én meg itt maradtam szóval a pénz közbe szólt.

A POW-t nagyon várjuk már, biztosan kolosszális lesz. A börzén sajnos nem találtam semmilyen finom 350-es hajót, pedig a Kirishima (modern)érdekelt volna, mert bár PVB képeit láttam csak rólla nekem, azért tetszik

Üdvözlet: Gonzo
Laci 431286 2009. április 21. 07:04
Válasz erre
Basszus gitár!Hát sajnálom,hogy nem tudtam elmenni!Mindenestre köszi,hogy legalább feltetted azoknak aki nem tudtak részt venni!
Szamuráj 431285 2009. április 21. 06:59
Válasz erre
Köszönjük a képeket Sebi!
Személyesen nem tudtam ott lenni Móváron, egy másik versenyen voltam. Helytörténeti verseny volt és a 10-es lányokkal a harmadik helyezést értük el. Két hónapon keresztül készítettem fel őket, pontosabban ki őket a sok tanulnivalóval. :) (a korábban erre a napra tervezett rajzverseny, aminek egyik zsűrije lettem volna, elmaradt, így mehettem a lányokkal, amire szintén meghívtak)
Tavaszi szünetben sikerült végre makettezni, az Osztrák-Magyar Monarchia U-5-ös tengóját szépítgettem (1/72) és elkészült egy 1/48-as japán mini tengeralattjáró is, a Koryu. Nagyobb lélegzetvételű hajó szerintem nyárra marad.
Mindenkinek további izgalmas építést!
Tisztelettel: Sz.
Szamuráj 431284 2009. április 21. 06:57
Válasz erre
Köszönjük a képeket Sebi!
Személyesen nem tudtam ott lenni Móváron, egy másik versenyen voltam. Helytörténeti verseny volt és a 10-es lányokkal a harmadik helyezést értük el. Két hónapon keresztül készítettem fel őket, pontosabban ki őket a sok tanulnivalóval. :) (a korábban erre a napra tervezett rajzverseny, aminek egyik zsűrije lettem volna, elmaradt, így mehettem a lányokkal, amire szintén meghívtak)
Tavaszi szünetben sikerült végre makettezni, az Osztrák-Magyar Monarchia U-5-ös tengóját szépítgettem (1/72) és elkészült egy 1/48-as japán mini tengeralattjáró is, a Koryu. Nagyobb lélegzetvételű hajó szerintem nyárra marad.
Mindenkinek további izgalmas építést!
Tisztelettel: Sz.
Sebi 431283 2009. április 20. 22:34
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.