<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
BBalázs | Adatlap | 431449 | 2009. május 20. 08:34 | ![]() | |
Simi | Adatlap | 431448 | 2009. május 20. 08:24 | ![]() | |
Sebi! Az új jövevény nem egy egyszerű tiszt a fedélzeten, hanem jelen pillanatban ő a parancsnok; majd talán idő multával kicsit lejjebb adja... Szóval gratulálok és sok örömet és kitartást kívánok nektek! | |||||
Sebi | Adatlap | 431447 | 2009. május 19. 23:36 | ![]() | |
Jozsi | Adatlap | 431446 | 2009. május 19. 21:27 | ![]() | |
Szia! Na, az úgy 1975 körül volt. A hajótest saját konstrukció volt, úgy kb. 80-100 cm hosszú. Itt a merülés a lényeg! A hajót nagyon a merülés határára kellett ballasztolni! Elöl és hátul relatíve nagy merülési kormányok voltak lefelé állítva. Felszíni haladáskor a leszorító erő a víz alá nyomta a hajót. A toronyban volt egy úszó kapcsoló, ami egy flexibiles tömítésen keresztül egy "emeltyű"-vel a motort kapcsolta, a tornyon volt egy lyuk. A torony el volt szigetelve a hajó testtől. A szigetelések egyébként bicikli belsőből készültek. Tehát: merüléskor a lyukon keresztül víz ment a toronyba , megemelte az úszó kapcsolót ami kikapcsolta a motort. A hajó megállt, a "leszorító" erő megszűnt a tengeralattjáró általában nagyon lassan felemelkedett. Nem mindig, mert a tömítéseknél és a tönkcsőnél állandó szivárgások voltak, és ha több víz ment be akkor a ballaszt átesett a másik oldalra. És akkor menteni kellett! Itt nálunk, Gyömrőn, a strandon játszottam vele igaz hogy nem sokat, mert féltettem a motort ami benne volt. Az egy nagyon drága (akkor 50- vagy 100 Ft volt? nem emlékszem pontosan) nyugatnémet motor volt. Két lapos elemmel működött. A ballasztot olyan ólommal csináltam amit a sréhvizavé szembe szomszédunktól kunyiztam. Légpuskagolyókat nyomott ólom lemezből és a perforált hulladékot kértem el tőle. Mindig csak este úsztattam amikor már nem hullámzott a víz, mert az is csodákat tett vele. Na így történt tisztelt bíróság. A linket nézted? Üdv:Jozsi | |||||
csatahajós | Adatlap | 431445 | 2009. május 19. 20:09 | ![]() | |
SZiasztok! Örülök, hogy van érdeklődés :)! Corto: zömében német gyártmányúak és értsd alatta hogy tényleg Németországban is készülnek, részben kézi munkával, a maradék között van vegyesen angol és amerikai gyártmány is. Itt a piac legkomolyabb gyártójának honlapja: www.navis-neptun.de/home/home_e.html Néhány kivételével puha fémből készültek, a különlegesebb, ritkább darabok közt (amik általában kisebb sorozatban készülnek) műgyanta és egy resimet nevű anyag a jellemző. Nos a méretarány az kizárólagosan 1250-es ez azt jelenti, hogy a valóságban 250m-es hajó 20 cm hosszú, a legnagyobb egységem jelenleg a USS Midway, ami kb 22-23 cm. A Yamato és az 50Ft-os elég jól érzékelteti a méreteket. Anno ezek a modellek egyébként a haditengerészetek számára ('30-as évektől) készültek célpontfelismerési gyakorlatra, persze a maiaknál nagyságrendekkel nyersebb formában. Manapság a mesterdarabokat sokszor számítógéppel tervezik 3D-ben, olyan részletességgel, hogy egynémelyik felveszi a modelwarshipsen megjelenő gyatrább 700-as makettel a versenyt (sőt, bőven rá is vernek a gyengébbekre). Aztán az idő elteltével egyre inkább a modellezők körében vált közkedveltté. Ahogy a modellvasútban is itt is van több szint, a belépőkategóriában a minőség inkább játékszintű, viszont pár dolláros nagyságrendű árak vannak, a másik véglet a fentebb linkelt Navis-Neptun, az Argos (modern hajók), Classic Ship Collection, Optatus és még pár neves gyártó, akik megkérik az árát de lélegzetelállító produktumokat árulnak. Simi: Köszönöm a dícsérő szavakat! És ez a mostani kollekciónak csak kb a 2/3-a, ha lesz egy kis időm fotózok még egy párat az újabbakról. Az festettek újabbak, szerencsére a Navis/Neptun is rájött hogy festetten még impozánsabbak a "kicsikék". Két nagy előnye van a 700-zal szemben ennek a méretaránynak: sokkal kevesebb hely az imádott flotta összegyűjtéséhez és minden hajó összevethető egymással. | |||||
Simi | Adatlap | 431444 | 2009. május 19. 17:12 | ![]() | |
Csatahajós! Nagyon impozáns a kollekció! Nekem különösen is tetszenek a festett darabok - talán ezek az újabb szerzemények? A fotók alapján inkább 700-asnak gondolná az ember, mint 1250-esnek... | |||||
Simi | Adatlap | 431443 | 2009. május 19. 17:10 | ![]() | |
Hajókovács! Köszönöm a segítségedet előre is! Autót vezetni talán tudok majd (bár élesben még nem próbáltam), de a pakolásnál mindenképpen kérem a segítségedet. | |||||
Simi | Adatlap | 431442 | 2009. május 19. 17:07 | ![]() | |
Egy 1/700-as diorámához elsőosztályú téma! | |||||
kbt | Adatlap | 431441 | 2009. május 19. 16:13 | ![]() | |
Józsi! Alig várom már. KBT | |||||
Corto_Maltese | Adatlap | 431440 | 2009. május 19. 13:08 | ![]() | |
csatahajós! Nekem nagyon tetszsenek! Milyen gyártmányúak ezek a makettek? Egy anyahajó mekkora méretű, hány cm? Üdv! Corto | |||||
BBalázs | Adatlap | 431439 | 2009. május 19. 11:55 | ![]() | |
Elnézést... Horthy | |||||
BBalázs | Adatlap | 431438 | 2009. május 19. 11:52 | ![]() | |
Sziasztok! Kis érdekesség, ma figyeltem fel erre, hogy magyar lobogó volt a Gneisenau főárbócán Horty Miklós látogatásakor a flottafelvonuláson: www.scharnhorst-class.dk/gneisenau/gallery/gallgneisefleetparade.html | |||||
csatahajós | Adatlap | 431437 | 2009. május 19. 09:49 | ![]() | |
Természetesen sikerült rossz linket megadnom lentebb, remélem ez működik: picasaweb.google.com/masterminded83/1250EsHajok | |||||
Laci | Adatlap | 431436 | 2009. május 19. 05:41 | ![]() | |
Lucky! Na ennek örülnék,ugyanis van egy-két elképzelésem arról,hogy legyen egy kis élet is rajta.Na viszont én nem koppintom le mások munkáit,hanem inkább eredeti képek alapján kellene emberkéket csinálni. Köszi előre is a segítséged! Üdv! | |||||
csatahajós | Adatlap | 431435 | 2009. május 19. 00:01 | ![]() | |
Sziasztok! Korábban már tettem fel pár képet az 1250-es gyűjteményemről, itt van most még pár kép, kicsit jobb minőségben (ajánlom a nagyítás gombot jobb felül). picasaweb.google.com/home | |||||
Hajókovács | Adatlap | 431434 | 2009. május 18. 23:05 | ![]() | |
Szia Laci! Oké, ennek örülök , ha kedden meglátogatsz, délután 15 óráig ithon leszek, akkor a Bolyai Makett Klubba kell mennem. Szia Simi! Hogy mik történnek? Kivánok mielöbbi gyogyulást kivánok, 25.-én hétfőn kora reggel indulok Nagykanizsára a kiállitást bontani, gondolom Te is haza akarod vinni a hajóidat, ha kell érted megyek és hazaviszem a flottát. üdv mindenkinek és a hétvégén Jászberény! | |||||
Simi | Adatlap | 431433 | 2009. május 18. 22:50 | ![]() | |
Köszönöm az együttérzést, tényleg jól esik! Sajnos a dolgok néha egészen másként alakulnak, mint ahogy mi szeretnénk... Így viszont a kórházban megismerkedtem egy jó pár remek emberrel. Sajnos nem tudok egyelőre sokat ülni, de azért újra előveszem a Prince of Walest: most már nagyon be kéne fejezni azt a katapultot. És akkor lassan össze is fog állni a törzs. | |||||
Geriqe94 | Adatlap | 431432 | 2009. május 18. 21:45 | ![]() | |
Mi meg Tibcsivel hiányoltunk látványmakettezésről, most már tudom h mért nem jöttél el Jobbulást! Üdv:Geriqe | |||||
Jozsi | Adatlap | 431431 | 2009. május 18. 21:36 | ![]() | |
Jozsi | Adatlap | 431430 | 2009. május 18. 21:35 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 431429 | 2009. május 18. 20:18 | ![]() | |
Laci! Gyanta témában tudok segíteni | |||||
Laci | Adatlap | 431428 | 2009. május 18. 19:35 | ![]() | |
Simi! Jézusom ne ijeszgess!Hát ez az átka ezeknek az autósoknak.Mi biciklisek sem vagyunk biztonságban.Na de az a lényeg,hogy kint vagy.Már hiányoltalak,hogy semmi hozzászólás fejlemény felőled.Én a kulcscsontomat törtem el két helyen anno. Na de téma váltás. Köszi az elismerést!Szóval akkor lobogó az a zászló.Értem.Még jó,hogy vannak olyan emberek,mint Te akik kijavítanak minket.Legalább most már ezt is tudom. A lyukasztó még kellene egy darabig,mert van mit csinálni.Találtam még rajta egy kis szegecs csoportot. További gyógyulgatást kívánok! Hajókovács! Azért kerestelek volna,mert kedden megyek Pestre és felmentem volna egy kicsit látogatóba.Ja meg azért is,hogy tudod e,hogyan kell embereket műgyantából,vagy valamiből csinálni a hajóhoz? Üdv! | |||||
Simi | Adatlap | 431427 | 2009. május 18. 13:25 | ![]() | |
Lacikám! Végre ma kiengedtek a kórházból - volt egy kis balesetem.(Egy 76 éves bácsi elütött biciklizés közben ma egy hete és a szeméremcsont jobb oldalon két helyen eltört.) Gyönyörű lett az a tatlobogó tartó! De nem ajánlom, hogy tatzászlórúdként emlegesd, mert a tengerészek meg fognak feszíteni érte. Én egyszer nagyon kikaptam a Szimon Miklós kapitánytól, mert "zászlóztam". A zászló merev rúdra van erősítve, a lobogó pedig a felvonható változat. Hát csak ennyire sikerült belekötnöm az alkotásodba. Ezt is csak azért teszem, hogy te ne kapj ki érte, mint ahogy én kikaptam. | |||||
Hajókovács | Adatlap | 431426 | 2009. május 18. 08:00 | ![]() | |
Szia Józsi - Laci! Megjöttem Pola- ból ,elérhető vagyok. Józsi ma este a TIT- ben találkozunk. üdv János | |||||
Jozsi | Adatlap | 431425 | 2009. május 15. 18:31 | ![]() | |
Addig is a Hajomakett . hu -n a linkekben a modelleknél RC tengeralattjárók. Na ott lehet látni igazi merülőst. | |||||
Jozsi | Adatlap | 431424 | 2009. május 15. 18:24 | ![]() | |
És ismét két rövid sem ment el! | |||||
Jozsi | Adatlap | 431423 | 2009. május 15. 18:22 | ![]() | |
Holnap talán részletekben megpróbálom elmesélni | |||||
Jozsi | Adatlap | 431422 | 2009. május 15. 18:18 | ![]() | |
Kbt-nek négyszer írtam. Ami látható az az ötödik. Van valami maximálás a karakterekben? | |||||
Jozsi | Adatlap | 431421 | 2009. május 15. 18:16 | ![]() | |
Nem bírok két mondatnál többet írni mert ez a gané nem küldi el! | |||||
Laci | Adatlap | 431420 | 2009. május 15. 18:10 | ![]() | |
Ja értem!Ilyen ez a hadi ipar!Általában akkor szoktak kiadni több képet esetleg infót,ha már elavult egységről van szó.Akkor tényleg megviselt lehet,ha már 32 éves a makett. Üdv! | |||||
Jozsi | Adatlap | 431419 | 2009. május 15. 18:04 | ![]() | |
Hali Kbt! | |||||
kbt | Adatlap | 431418 | 2009. május 15. 14:55 | ![]() | |
Hali! Józsi, milyen tengeralattjáród volt? Melyik típus és hogy merült? Üdv: KBT | |||||
Jozsi | Adatlap | 431417 | 2009. május 15. 07:57 | ![]() | |
Hali! Elég öreg. 1963-ban állt hadrendbe a balti flottánál. A makett '77-ben készült. A rajzáról akkoriban a titkolózás miatt néhány fegyvert lehagytak. Üdv | |||||
Laci | Adatlap | 431416 | 2009. május 15. 07:44 | ![]() | |
Jozsi! Ja bocsi!Csak lentebb írtad,hogy te vitorlásozol,és innen gondoltam,hogy ilyen hajókat csinálsz.Nem tudtam,hogy vannak modern hajóid is.Amúgy rákerestem az említett hajóra és elég szép lehet 1:100-ban.Akkor azt úgy néztem,hogy 141,9 cm.Elég régi lehet,mert találtam róla egy lepukkant állapotban lévőt is.Hát így látatlanban is gratula,főleg a merülő tengeralattjáródhoz! Mellékesen tehetnél róla fel képet,mert ha már hajó akkor itt a helye! Üdv! | |||||
Jozsi | Adatlap | 431415 | 2009. május 14. 22:08 | ![]() | |
Szia! Az hogy nem érdekelnek a modern hadi hajók az nem egészen igaz. Itt van tőlem jobbra 3 óránál a KYNDA ( a GOOGLE- ban láthatod ha rákeresel). Ez egy szovjet rakéta rombolónak az 1:100 modellje. 2.30- nál a T-43 szovjet aknászhajó 1:100- as modellje. Egyedi építésben, úgy ahogy te tanultad, rétegelt lemez bordák, fenyő palánkozással vásznazva. Mind a kettő a hetvenes évek közepéről és úszóképes hajók az azóta megszűnt önjáró kategóriából. Egy kicsit romos mind a kettő. Amúgy a vitorlás sem komplikáltabb ha érted hogyan működnek rajta a dolgok. Régen volt egy merülő képes tengeralattjáróm is. Üdv: Jozsi | |||||
Laci | Adatlap | 431414 | 2009. május 14. 18:48 | ![]() | |
BBalázs | Adatlap | 431413 | 2009. május 14. 09:49 | ![]() | |
Laci! Nagyon tetszetősen alakul a hajó, ahogy látom nem kevés munkád van a tat zászlórúdban... Ha ilyen tempóban épül a hajó, nem kell sztem 4 évet várni a teljes átadásra. Addig is egy minipezsgőt majd szerezz be, meg kell adni a vizrebocsájtás módját! www.youtube.com/watch Üdv.! | |||||
Laci | Adatlap | 431412 | 2009. május 14. 05:41 | ![]() | |
Jozsi! Először is azzal kezdeném,hogy Bismarck ahogy le kell írni,(csak azért írtam,mert kérdezetd)de legyen mentségedre az,hogy mivel nem igazán érdekelnek a modern hajók,így nem ismerheted a nevüket sem igazán.Szerintem te is tudnál kapásból olyan híres vitorlásokat mondani,amit még talán kimondani sem,nemhogy leírni pontosan sem tudnám. Na van egy sztorim,mikor is 3 csaj sem ismerte fel a Bismarckot. -Balázs neked ez ismerős már- Éppen egy Heller szériás 1:400-s Bismarck makettet vittem versenyre buszon.Az egyik csaj mögöttem megszólalt,hogy nézd ott a Titanic.A másik hrtelen rávágta,hogy milyen jól néz ki.Azt hittem elsüllyedek mikor meghallottam.A harmadik az nem mondott semmit,csak egy darabig hallgatott.Majd kis idő múlva,gondolom mire felmérte a terepet megszólalt,hogy az biztos nem a Titanic,mert a Titanicra nem volt horogkereszt felfestve.Az már szinte mellékes,hogy agyonra volt tűzdelve különféle ágyúkkal,úgyhogy még a legjobb szándékkal sem nevezhető éppen békés szándékú civil hajónak.De mindegy,met aki nem ismeri az csak magát a hajót látja benne. Egyébként én azért nem is fognék bele a vitorlás hajókba,mert számomra bonyolultabb a kötélzet végett,mint egy modernebb,na és persze azt sem tudom hogy kellene neki kezdenem,nem hogy még megépíteni. Tehát én is ugyanúgy tisztelem mindazokat a hajósokat,akik megépítenek bármilyen jellegű úszó tárgyat,legyen az a farönktől a modern atommeghajtású hordozókig. Ja és mellesleg elfogadok minden kritikát,mert ugye több szem többet lát,ezzel is próbálva segíteni egymáson,hogy mire ügyeljen és ezért utólag próbálom kiküszöbölni a hibákat. Üdv! | |||||
Jozsi | Adatlap | 431411 | 2009. május 13. 22:38 | ![]() | |
Hali! Tetszik. Én vitorlásozok, tehát ha a Bismarc (így kell írni?) jönne velem szemben az utcán nem biztos hogy felismerném. Csak az arányokról regéltem tegnap. Ránézésre is lehet olyan észrevétele még a laikusnak is, hogy valami nem stimmel. Lehet hogy nem tudná megmondani, hogy mi a nem frankó, csak látja hogy hiba van valahol. Valamelyik alkatrész mérete hibádzik. De csak ismételgetem magam evvel az arány dologgal de szerintem ez az egyik legfontosabb dolog. Pláne ha a rajzról kell lemérni az adott alkatrész méretét. Vékony kicsi dolgoknál nem mindegy, hogy a vonal külső vagy belső oldalát méred. Sokszor lehet látni ilyen "hibát" amit egy kis csukott szemmel történő átgondolással ki lehet küszöbölni. Üdv: Jozsi | |||||
Laci | Adatlap | 431410 | 2009. május 13. 19:03 | ![]() | |
Üdv mindenkinek! Elkészült a tatzászlórúd 98%-a.Márcsak egy-két "bizgentyű" és a két tartó hiányzik (ugyanis 4 lábon állt),de már az is megvan,csak mára úgy gondoltam elég lesz. Jozsi! Érdemes összehasonlítanod a hétfőn feltett jellegrajzzal.Azt hiszem kicsit sok mindent lehagytak róla.Úgyhogy volt mit pótolnom. Narn! Azért csinálom napi szinten,mert már lassan be lesz fejezve a test,és már szeretném mihamarabb festeni. Üdv! | |||||
Narn | Adatlap | 431409 | 2009. május 13. 14:18 | ![]() | |
Ezt most találtam. Szerintem nagyon szép és látványosra megépíthető hajó. modelshipwrights.kitmaker.net/modules.php | |||||
Narn | Adatlap | 431408 | 2009. május 13. 10:33 | ![]() | |
Simán kezet foghatsz Simivel a minivilágépítővel és Hajókováccsal ;) :)) Én csak pislogok rajtatok, hogy miket műveltek. Látszik, hogy nagy örömmel csinálod, mert az utóbbi időben nagyon megindult az építés. Öröm nézni. | |||||
Laci | Adatlap | 431407 | 2009. május 13. 06:32 | ![]() | |
Jozsi & hajósok! Most készül a tatzászlórúd és annak felfogatása.Na ez is feladta a leckét,de azt hiszem ezt az akadályt is sikerült átugranom.Itt már aztán tényleg idegtépő mozzanatok mentek végbe.Kezdve azzal,hogy van rajta két korong ami 1,5 mm átmérőjű,és azon vannak kapaszkodók.Még a korong az hagyján,mert az még ment is valahogy.Viszont ezek a kapaszkodók már nem mentek olyan egyszerűen.Ezt is 0,1 mm-s rézdrótból hajtottam meg,és kisebb,mint 1mm.Ezt már nem birtam semmivel sem megfogni,úgyhogy mást kellett kitalálnom.Megoldásként egy tűt hívtam segítségül.Hogy kicsit gusztustalan legyek,a tűt megnyálaztam és úgy ragadt oda a tű végéhez,majd odaragasztottam a korongokhoz.Ez már olyan idegtépő volt,hogy még a digis fényképező is többszöri próbálkozás után után fogta fel,hogy mit is kellene lefényképezni.Teszem hozzá,hogy még így is a nagyító gombot használtam,amit elvileg tájkép közelítésére kell használni.Azt is makro módban. Üdv! | |||||
Jozsi | Adatlap | 431406 | 2009. május 12. 21:52 | ![]() | |
Hali Laci! Tessék szűrni hogy mit írok! A horogkereszt az tuti jó. A csiga volt a gázos méretű. A mostani már jó. Ne hagyatkozz mindig a megadott méretekre. Lehet benne elírás, vagy nyomdai hiba. Képzeld el mekkora lehet az adott alkatrész,(ez csak a kisebbekre vonatkozhat)és azt csináld meg arányosan. Ez érvényes lehet egy korlát oszlopra, zászlórúdra, evezőre, kötél csigára, ablakkeret átmérőre, stb. Apropó: a hajótesten lévő sok ablak átmérője biztos hogy jó ! Na már csak azért is, hogy ne aludj jól. Üdv: Jozsi | |||||
Laci | Adatlap | 431405 | 2009. május 12. 10:59 | ![]() | |
Dcsabesz! Igen megkaptam,csak valami oknál fogva nem engedi megnyitni. Jozsi! Ezzel a csigával mondtál valamit,úgyhogy leszedtem a régit,és helyébe egy 1.5mm átmérőjű drótból vágtam le egy szeletet,és azt raktam fel csiga gyanánt.Átszúrtam és egy 0.1mm-s drótot fűztem át rajta.Íme! Üdv! | |||||
dcsabesz | Adatlap | 431404 | 2009. május 12. 10:07 | ![]() | |
Laci! Te egyébként megkaptad azt a DVD-t amit küldtem néhány hónapja? Azon is rajta volt az Anatomy of Bismarck. | |||||
Laci | Adatlap | 431403 | 2009. május 11. 22:46 | ![]() | |
Jozsi! A horgkereszt nagysága azonos méretű az eredetivel,ugyanis a méretet egy olyan könyv alapján vettem,ahol a méret 1:100-ban van kiszerkesztve.Mellesleg az "Anatomy of Bismarck" könyvből van.Ha ők csalnak,akkor bocsánat én is.Amúgy a horogkeresztet szikével birtam meghajtani,méghozzá 0,1mm-s rézdrótból,ami a legkisebb roszz mozdulatra is azonnal vetemedik.Na most a csigával kapcsolatban a pontos mértet én sem tudom,mert az nem volt benne a könyvben.Én is csak net alapján tudtam nagy nehezen kibogózni.Ott viszont ha nem is pont iyen átmérőjű,hanem valamivel kisebb,de az biztos,hogy a zászlórúd átmérőjénél nagyobb.Itt a zászlórúd mérete 5,2 méter magas és 17cm vastag.Tehát max 20cm átmérőjű lehet,de én már 0,2 mm átmérőjű korongot sehol nem találtam itthon (de máshol sem).Tehát az én csigám 0,3mm,úgyhogy tessék nekem elnézni ezt a malőrt! Sok minden van ami nincs még a könyvben sem feltüntetve,tehát így egy pár dolgot csak eredeti képről tudok lenézni.A könyvben sem a csiga,sem a kis félkör kampók,de még a kötél dob sincs rajta a rajzon.Ugyanígy lesz ez a tatzászló rúddal is,ahol csak a rúd van feltüntetve 1:100-ban,de,hogy mi volt még pluszban rajta,hogy az lehajtható legyen stb semmi.Teszek fel róla egy képet,majd később az általam készítettről. Üdv! | |||||
Jozsi | Adatlap | 431402 | 2009. május 11. 21:35 | ![]() | |
El tudok képzelni egy kb. emberi fej nagyságú náci emblémát. A csiga úgy kb. ököl nagyságú. Miért lenne nagyobb? Nincs túl sok szerepe. Jozsi | |||||
Jozsi | Adatlap | 431401 | 2009. május 11. 21:13 | ![]() | |
LACI ! A horogkereszt nagyon kampós! A csigának pedig túl nagy a fordulatszáma ! Ha fehér ruhás bácsik állnak az ajtó előtt akkor ne ellenkezz. Visznek a zászlórúd csináló osztályra. Amúgy a csigának vizsgáld felül a méretét. Szerintem nagy. Képzeld el az arányokat. Jozsi | |||||
Narn | Adatlap | 431400 | 2009. május 11. 16:33 | ![]() | |
Hány éve csinálhatja őket és napi 20 órát ? :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szép kisbaba!