<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Narn | Adatlap | 431951 | 2009. október 5. 10:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 431950 | 2009. október 4. 22:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyuri! Hát sajnos ezek a WEM festékek ilyenek, de legalább megbízható az árnyalat. Meg persze, ahogy te is és én is írtam: a felvételek igazságtalanúl felnagyítják az amúgy elég kicsi hajócskát. A Repulse-t nagyon szívesen megmutatnám, dehát 200 km választ el bennünket. Majd valami kis doboz-bontást esetleg megpróbálok összehozni és feltenni. Azt azonban le merem írni, hogy a Hood-hoz képest kidolgozottabb, részletgazdagabb; szóval felűlmúlja azt minőségben. Csak egy példa: a Hood gőzcsöveit néhány tömör műanyagpálca szimbolizálja a kitben; a Repulse esetében sokkal szebbek ezek és még a csövek végén van egy kis furat is. Szóval ez esetben ezeket - úgy tűnik - nem kell majd "eldobnom", mint a Hood-nál. És talán az építés is haladósabb lesz valamivel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 431949 | 2009. október 4. 21:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a hozzászolásokat! Imi, sajnos ez az eredeti állapot, még nem volt erőm kijavítani a sérüléseket. Nem tudok finomabban fújni - a WEM olajfestékeit használom, ezek autentikus színek. A törzsön van egy réteg szürke, egy réteg csillogó lakk, több réteg matt lakk (a matrica miatt). Lehet, hogy akrillal szebben lehet fújni, néha használom, de szabad szemmel nem zavaró ez a felület sem. De megnézném a Repulse-odat! Szia P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 431948 | 2009. október 4. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Zs180! Hát ez tényleg egyszerűen gyönyörű! Fantasztikus a részletezettség és tényleg méretarányosak az összetevők is. Engem csak a festék durva szemcséi zavarnak kissé - persze ez normális szemtávolságból nem nagyon érzékelhető. Különben nyugtass meg, hogy ez már a "refit" állapot. Ja és ha lehetséges csináltathatnál egy olyan képet is, ahol mind a három hajó látható, még a vízretétel előtt - én ugyanis már nagyon türelmetlen vagyok... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 431947 | 2009. október 4. 17:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az egész photoshop.A hajó kicsinyítve a toll nagyítva.:) Grat! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 431946 | 2009. október 4. 16:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 431945 | 2009. október 4. 16:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép hajó! De hol találtál te mellé ilyen nagy tollat? :P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 431944 | 2009. október 4. 15:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 431943 | 2009. október 4. 07:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja! És persze gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 431942 | 2009. október 4. 07:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn! Egyetértek! Rajzok alapján nem hittem volna, hogy a Nagato oszt. ilyen szép. Egyébként újabb 1:350-es szépség érkezik: a Mogami 5 203 mm-es toronnyal. De az I-19 tengo se hagy hidegen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 431941 | 2009. október 3. 17:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Mivel még nem láttam képeket a prágai E-Day-ről, pontosabban a hajós szekcióról, ezért felteszek párat azokból, amiket készítettem. Hajót most nem vittem, de víznél maradva :) vittem egy tengeralattjárót, amivel megcsíptem egy harmadik helyet. Hajóból nem volt olyan sok, mint tengóból, de azért akadt pár szép darab. Nekem a legjobban a nagy japán monstrumok tetszettek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 431940 | 2009. október 1. 11:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ede! Tényleg, beugrott nekem is, a Hobbyeasy-nél ráirnak vmi hasonlót és akkor vámmentes marad. Lehet az USA-ból hozott cuccoknál ez nem műxik... :S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 431939 | 2009. október 1. 07:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy néz ki a vámosok egyre jobban figyelnek az internetes forgalomra. Én ugyan nem rendeltem neten, de az olvasottak alapján mintha a szállítási költség se lett volna ennyi. A dollár szerintem csak tavaj volt olyan alacsony, 3 éve nem. Lehet, hogy a net mégse öli meg a hazai makettboltokat? Ja, állítólag meg lehet kerülni a vámot ajándékozó levéllel. "Szerelmemnek Honkongból" - de erről a profikat kérdezzétek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Topy | Adatlap | 431938 | 2009. október 1. 00:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Az nagyon drága! Németországban az 1/350-es Trumpeter Repulse kb. 100 EUR azaz valamivel kevesebb mint 30.000 Ft... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 431937 | 2009. szeptember 30. 23:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát kedves barátom, 3 éve nem volt ennyire magas a dollár ;) Ha pedig már így megérkezett, akkor elhozod Bólyaira ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 431936 | 2009. szeptember 30. 21:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mondjuk ez az USA-ból érkezett. De 3 éve a Hood is onnan lett rendelve; és akkor nem volt semmi ilyen tortúra, meg vám se. Pl most még a számlát se akarta megtalálni az agyatlan vámos: a doboz tetején volt egy nylon tasakban - ahogy az nálunk is gyakorlat. Ide telefonálgattak, hogy majd akkor ők határozzák meg az értékét és én azt szépen fizessem meg és menjek fel érte Bp-re. (Halkan jegyzem meg, hogy a szállítási dij majdnem 50 dolcsi volt.) Vagy 3 év alatt ekkorát fordult volna a világ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 431935 | 2009. szeptember 30. 19:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
megszavaztátok az uniós csatlakozást, most meg sírtok az uniós vámok miatt. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 431934 | 2009. szeptember 30. 19:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Azt nevezem! 50 ropi... bár a végeredmény biztos megéri. Hajrá! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 431933 | 2009. szeptember 30. 14:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ma megérkezett a 350-es Repulse makettem! Nagyon örülök neki! Úgy elsőre talán kicsit jobbnak vélem a kivitelezését, mint amit a Hood-nál tapasztaltam; pl: a kémények szikrafogó rácsai szépen áttört kivitelűek, mig a Hood esetében ez egy egybeöntött tömör darab volt. A fő lövegtornyok is jóknak (értsd: alakhű) látszanak - a Hood-éi teljesen hibásak voltak (mármint a forma, nem az öntés). Hát ezek az első benyomásaim. Sajnos üröm is vegyült az örömbe: a bűnös vámosok 11.500.-Ft vámot vetettek ki rá, és így a vége valamivel több, mint 50.000.- Ft lett... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tüzér | Adatlap | 431931 | 2009. szeptember 28. 20:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ha valaki esetleg megszerezné mindkettőt, de csak az egyik kellene neki, átvenném az egyik hajót.Mindegy, hogy Yamato vagy Musashi. Ha valaki kapható erre, akkor itt a címem: tuzer76@freemail.hu üdv, tüzér | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 431930 | 2009. szeptember 28. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép estét! Mielőtt még valaki rosszra gondolna semmi közöm hozzá, de gondoltam szólok, mert ezek árban nem rosszak: http://www.vatera.hu/elado_tamiya_1_350_hajok_153968871.html Ha nem működne a link, itt keressétek: gyűjtemény-modellek-harckocsi. Nem tudom miért iderakták... Üdv Sanyi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 431929 | 2009. szeptember 28. 14:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 431928 | 2009. szeptember 26. 12:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igazad van, a középső szekció tényleg nem illeszkedik, jelenleg még csak úgy van odatéve. Magam részéről szintén csavarral akarom a törzshöz húzatni. Ami pedig a motorizálást illeti, hagyom a fancba. Okozott már nekem ezen a hajón elég galibát, hogy tudjam, úgyis csak feszített víztükrű medencében lehetne biztonsággal, és persze élethűen úsztatni. 93-óta, mikor elkezdtem építeni, már épp elég RC hajóm volt már, hogy tudjam, egy ilyen ékszer a vitrinbe való. Az Enterprise nál már nem kővetem el ezt a hibát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 431927 | 2009. szeptember 26. 12:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsánat! Igazad van: természetesen '41. májusi verzió lesz a PoW. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 431926 | 2009. szeptember 26. 09:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi, Ronin! A középső szekció rossz illeszekdése nem csak annak tudható be, hogy motorosora tervezted és nincs rögzitve? Ha két csavarral odaszorítanád a hajótest belsejéhez a fedélzetet, sztem eltűnne pikk pakk... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Topy | Adatlap | 431925 | 2009. szeptember 26. 02:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi, EDE, A PoW '42 májusi verzió szerintem kicsit már rozsdás lehetett, merthogy a hajót a japánok 1941 december 10-én elsüllyesztették. Talán inkább az 1941 májusi verzióra gondoltatok? :-) Üdv ... Topy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 431924 | 2009. szeptember 25. 21:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért én még láttam ott "öles" réseket is az Academy-től, amiket nagyon el kéne tüntetni... pl a "B" lövegtorony mögötti felépítmény és a fedélzet találkozásánál, de biztos, máshol is. Én biztosan nem foglalkoznék vele, mert sohasem lesz igazán jó, valahol mindig ki fog lógni csúnyán a lóláb - hanem inkább nekiállnék a Revell kitjének. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 431923 | 2009. szeptember 25. 21:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi BBalázs! Azért remélem hogy a mostani még csak a nyers vázlat. Ha rászánom magam a vizfelszín alatti részt, és a szűrke középső szecióját teljesen újra fogom fújni. És persze árnyékolás, meg hasonlók. Annak idején presztizskérdés volt számomra, hogy a csíkos mintát elkészítsem, volt vele gond elég, de megérte. Én ezek nélkül el sem tudnám képzelni a Bismarckot. Na meg a gigantikus szvasztika, ami olyan baljóslóvá teszi a gyönyörű orrot. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 431922 | 2009. szeptember 25. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak! A Prinz Eugen mindenkinek piszkálja a csőrét, csak sajna a modelwarships-es oldal legalján ott található a beszerzési ár is 139 USD! Szép dolog hogy ad hozzá egy-két S100-ast de akkor is! A Bronco féle schnellboot-ok egyébként is sokkal szebben néznek ki szerintem... Ennyiért 2db Revell féle Tirpitz-et adnak a LuckyModellék. +rezet úgy is meg kell venni hozzá,úgyhogy nagyon jó gyereknek kell lenni hogy a Jézuska bedugja a fa alá (legalább 2 egymást követő évben) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 431921 | 2009. szeptember 25. 20:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem rossz az a Bismarck Ronin, bár középen tényleg megreccsent szegény :S Reméljük sikerül majd helyrepofozni! Nekem a Nagato tetszik nagyon 350-ben. Ha egyszer nekifogok a makettezésnek, sztem őt fogom elkészíteni És ami minimum, az hogy a "pallózást" szeretném rajta szépen kivitelezni. Bár pár feljavító megdobja majd az árát... Addig is remélem Decemberben Stefin ott lesz Mindenki... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 431920 | 2009. szeptember 25. 13:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, pontosan '42 májusi verzió lesz. Bár mostanában nem sokat (értsd: semmit se) dolgoztam rajta, mert házfelújításba vágtunk bele. Most már talán nemsokára lecseng a dolog és újra nekiállok "dolgozni". Különben izgat ez a 350-es Prinz Eugen, lehet hogy a Repulse (állítólag hamarosan megérkezik!)után nekifogok majd. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 431919 | 2009. szeptember 25. 12:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja! SImi, a Prince of Walest is 42 májusi állapotban készíted? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 431918 | 2009. szeptember 25. 12:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi! Megnéztem a linkedet! Nagyon okos dolognak tartom, hogy okker színű a műanyag, ugyanis a szürke mindent fed, a "fa" színű festék meg nem igazán; ecsttel két réteg kell, és a finom erezet így teljesen eltűnik. Az okker fedélzetre így vékonyabb máz is elég, ami szebb végeedményt eredményez (Ezt jól megmondtam :) Azért az se semmi, ha belegondolok, 5-6 éve 1:350 ben alig volt valami, most meg egy élet se lenne elég a teljes palettához. (Kivéve PVB) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 431917 | 2009. szeptember 25. 11:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi! A Címem: dombitamaskukacfreemail.hu Ez az Enterprise dolog előszedette velem, egy régi restanciámat az 1:350 es méretarány felé. Már vagy 10 éve félkészen áll nálam az Academy Bismarckja. Sajna akkoriban még motorizált verzióban szerettem volna elkészíteni, de a gyári zsír, amit adtak hozzá, reakcióba lépett a műanyaggal, a tengelyek kimeneténél (Szándékosan nem tönkcsövet írok, mert ez a dolog sokkal primitívebb), szabályosan átitatta a hajótestet, és már a festéken is átütött a zsír. Ettől pedig szó szerint mállani kezdett a test, amit csak úgy tudtam megakadályozni, hogy belűlről acetonnal kentem át, hogy újra egybeolvassza. Sajnos a hajótest így is majdnem kettétört. Az egyik képen látszik is a repedés.. Ez a baleset egy időre elvette a kedvemet, de most elővettem és erős bennem a felindulás hogy kijavítom, és befelyezem, kiegészítve a festést, néhány azóta tanult technikával, és talán korlátokat is szerzek rá. Túl nagy tuningot nem szánok már rá, esetleg néhány utólag is kicserélhető elemet, mindt légvédelmi ágyúk mentőcsónakok, esetleg még figurák. Üdv: Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 431916 | 2009. szeptember 25. 08:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Végre megjelent a Prinz Eugen is 1/350-ben! Most már el lehet készíteni a Dánia-szoros beli csata főszereplőit is ebben a méretarányban. Ezt is megértük! Nekem különösen a fő lövegtornyok tetszettek. www.modelwarships.com/reviews/index.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 431915 | 2009. szeptember 24. 23:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Semmi gond. Az ajánlat még áll. Küldd el a címed és küldöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 431914 | 2009. szeptember 24. 22:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsi, a sújadatot könyvből idéztem, előforduhat hogy hibás a forrás.. Végül is nem a Kriegsmarine fő csapásiránya, csak a Bismarckról szólt egy része. Egyébként, ha áll még az ajánlatod, az Enterprise maricákra megeggyezhetnénk. Üdv:Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 431913 | 2009. szeptember 24. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok ! Megnéztem a dolgot. A Marine Arsenal sorozatában van egy kiadványom a Gneisenauról, amiben az a rajz van, amit te mutattál Gonzo. Az adatok szerint a méretek közül a hossz 15 méterrel, a vízkiszorítás pedig kb. 2000 tonnával változott volna (a szélesség változásáról nem sikerült adatot találni). Az "új" Gneisenau tehát kb. 245 méter (legnagyobb hossz) és kb. 40.500 tonna (legnagyobb vízkiszorítás) lett volna. A felépítményt is a rajz szerint építették volna át, így a Scharnhorst-hoz hasonlított volna. A főfegyverzet változása ismert. A másodlagos és légvédelmi fegyverzet 10,5 centis, 15 centis és 12,8 centis lövegekből, 6 db 2 centis flakvierlingből (vagyis négycsövű gépágyúból) és 6 db 2 centis egycsövű gépfegyverből állt volna. Ronin ! Ez sajnos nem. A Z terv új hajók építését írta elő. Ez az átfegyverzéses/átépítéses dolog független volt tőle. A H-44 egyébként nem 60, hanem 140.000 tonna lett volna. Az volt a "specialítása", hogy egyetlen akkori német kikötőbe se fért volna be. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 431912 | 2009. szeptember 24. 18:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet! Ez a csatahajótuning nem azonos a Z-Terv ben szereplő H44-nek nevezett 60 000 tonnás szupercsatahajó elgondolással? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 431911 | 2009. szeptember 23. 23:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Szerintem több infót nem nagyon fogsz találni a neten. Valószínúleg a könyvekben is csak ilyen rajzok lesznek. Majd megnézem nekem milyen van az egyikben. Egyébként az általad mutatott rajzon is látszik a betoldás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 431910 | 2009. szeptember 23. 21:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo! Vagy 10 éve egy könyvben láttam is egy "retusált" fotót a Gneisenau-ról a 380 mm-es tornyokkal - igeeen dögös volt. Ha én ilyenre vállalkoznék, akkor a Scharnhorst-ot venném alapul (főként a fegyverzet dolgában) + az említett tornyok "Tirpitz"-esen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 431909 | 2009. szeptember 23. 20:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sebi&Simi! Én valami ilyesmire gondoltam, bár úgy látom, hogy a modelwarships-es kolléga a teljes orr szekciót is megtoldotta. Jó lenne még infó... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 431908 | 2009. szeptember 23. 00:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Nem, mert egyrészt a németeknek be kellett tartaniuk az angolokkal kötött egyezményt. Másrészt ők gyors hajókat szerettek volna, így a sebességért feláldozták a fegyverzetet. Csak nem sokkal a háború kitörése előtt vették tervbe, hogy "majd átépítik őket". De aztán másképp alakultak a dolgok. A Gneisenau például kb. így nézett volna ki: www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/gneisenau-700-vc/vc-index.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 431907 | 2009. szeptember 22. 21:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehetséges, hogy a tervezéskor is felmerült a 15'-es opció - erről konkértat nem tudok. (Különben a japánok ezt trükköt eljátszották a Mogami osztályú cirkálókkal: 39-ben 155 mm-es tornyokkal állt szolgálatba, de a háború kitörése előtt "pillanatok alatt" átcserélték 203 mm-esre; így átvedlettek könnyűcirkálóból nehézcirkálóvá. Szóval azokat eredetileg is olyanra tervezték...)Az viszont biztos, hogy az un "Csatorna-futam" alatt, annak végső szakaszában a Gneisenau komolyabban megsérült. A hajót ki akarták javítani, ill. átépíteni; ekkor merült fel a gondolat, hogy 15'-es, vagyis 380 mm-es tornyokra kellene kicserélni a meglévőeket. Aztán közben Hitler látva a Norvég vizeken hogyan bénázik a Kriegsmarine, kiadta a parancsot, hogy az összes nagy hajót be kell olvasztani. Persze ezt nem kivitelezték, de a Gneisenau átépítését jegelték, mint kiderült - örökre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 431906 | 2009. szeptember 22. 19:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Néha felütöm a Csatahajók című könyvem, és mire lettem figyelmes: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/db/S%C3%A3o_Paulo_1942.jpg upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b6/Battleship_Minas_Gerais_01.jpg Érdekes hajó, a könyv szerint (bár ez lehet nem mérvadó?) kora legerősebb csatahajójának készült. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 431905 | 2009. szeptember 22. 19:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy tudom, hogy 6x381mm-es ágyúkra akarták cserélni később, mig a Bismarck-osztályét 8x406mm-esre tervezték. De mint tudjuk erre nem volt kapacitás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 431904 | 2009. szeptember 22. 14:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak! Kérdezem: a Scharnhorst eredetilek nem 3db 15"-ös toronnyal készült volna? Ha lenne valakinek konkrét rajza, vagy leírása az nagyon érdekelne. Már nem tudom, hogy hol olvastam (talán a wikipedian), de a toronytalapzatok, lőszerliftek, stb úgy lettek kialakítva, hogy később a 280mm-es tornyokat le lehessen cserélni. Műgyanta Bismarck tornyot meg biztosan le lehetne akasztani valahonnan. Az lenne az "igazi" csatacirkáló 1:350-ben Gonzo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 431903 | 2009. szeptember 22. 12:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Végre lesz egy méltó makett a hajóhoz! További alternatíva lehet egy korai Gneisenau! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 431902 | 2009. szeptember 18. 08:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ah! Szóval a Dragon is beleharapott a Trumpeter által felizgatott 1:350-es II. vh.-ús piacba. Tényleg egy szép hajót választottak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 431901 | 2009. szeptember 17. 19:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Háát, ezt a projektet már vagy 4 éve hirdetik különböző gyártók. Kíváncsi vagyok, hogy most tényleg végre kiadják. A képeket elnézve érdemes lenne egyre benevezni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Zs180, gratulálok. Nagyon szépre sikeredett. A figurák meg külön jók, egy kis életet visznek bele. Sajnos az ilyen közeli képeknek megvan ez a hátránya, hogy a szemmel alig észrevehető kis egyenetlenségek felerősödnek.