/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.
Szamuráj 432085 2009. december 12. 17:22
Válasz erre
hms furious_06
hms furious_06

Sziasztok!
Simi, Csatahajós! Akkor jól elszúrtam a lövegtornyokkal. Próbáltam leszedni de nem sikerült, a milliput nagyon keményre kötött meg és már nem is nagyon merek hozzányúlni, mert egy hirtelen mozdulattal letörtem a hátsó árbocot. Egy makettbolt kirakatában lesz a hajó kiállítva. Legközelebb jobban odafigyelek minden részletre.
Japánékkal kicsit alábbhagytam, jelenleg a korai brit hordozók és a 17. századi holland hajók érdekelnek. Érdekes mód, megtaláltam a kb 5 évvel ezelőtt elkezdett 1/350-es HMS Furioust. Máris fejtörést okozott a hajó felépítéséből akadó nehézségek. Bár Jim Baumann megcsinálta a második világháborús verziót, mégsem vagyok megelégedve a részletekkel, ugyanis sok dolog homályos számomra. A hordozó oldala ami gondolkodóba ejtett. A külső oldalfalat ugye meg lehet simán csinálni, csak ki kell vágni azt a sok nyílást, különösen az oldalt elvezetett kéményeknél. De mi van belül? Ha lusta volnék, akkor feketése befesteném az egészet, de mégsem az igazi így. Tudna valaki információval szolgálni?
Üdv!
Szamuráj
Simi 432084 2009. december 12. 14:00
Válasz erre
Csatahajós!
Tényleg igazad van: a Nelson osztályú hajókon se volt blast bag.
Nem lehetett kis dolog a DoY tüzéreinek teljesítménye a Scharnhorst elleni csatában. Láttam is valahol egy csoportképet a diadalittas DoY tüzérekről az ütközet után. Akikről viszont nem sok szó esik, azokról az egyszerű matrózokról, akik pl a radarantennákat szinte folyamatosan jégmentesítették a magasban, a dermesztő hidegben; és a lövedékek közepette semmi nem védte őket. Nélkülük (és persze a többiek nélkül) nem igazán lett volna eredményes a tüzérség.
csatahajós 432083 2009. december 12. 11:20
Válasz erre
Elnézést a kritikáért és tényleg építőnek szánom, de egyetértek Simivel, a blast bag-ek túl hangsúlyosak lettek és még soha egy képet sem láttam ilyenekkel KGV osztályú hajón.

Simi: modern brit hajókon nem volt jellemző a blast bag, (lásd Nelson osztály, 6"es könyűcirkálók stb.) megpróbálták megoldani a lövegpajzzsal, hogy az szigeteljen rendesen. Persze szívtak is vele, főleg az Északi-tengeren ahol pl. a DoY tüzéreinek bokáig érő vízben állva kellett dolgozni a Scharnhorst elleni ütközetben.
Simi 432082 2009. december 11. 21:08
Válasz erre
POW
POW '41 májusában és decemberében

Szamuráj!
Nagyon dícséretes munkák. Számomra különösen a Kure dioráma, az nagyon impulzív. A végeredmény tényleg mozgalmas lett.
A dobozból épült Prince of Wales is elfogadható, engem csak a lövegcsövek tövénél levő vászon szigetelés ("blast bag") zavar nagyon, mert eddig sehol sem láttam se archiv fotót, se mást, amin ezek szerepeltek volna. (Érdekes, de talán ez volt az egyetlen nagy csatahajó, amin valahogy máshogy oldották meg a csövek szigetelését.)És sajnos nagyon hangsúlyosak lettek...
Szamuráj 432081 2009. december 11. 17:43
Válasz erre
haj__11
haj__11
hajWels10
hajWels10
hajWels11
hajWels11
Kure1
Kure1
Kure2
Kure2
Koryu
Koryu

Sziasztok!
Nagyon-nagyon régen mutattam készülő munkát. Most itt az ideje. Ezt az Airfix (Heller) féle Prince of Walest egy makettbolt számára készítettem el, szigorúan dobozból! A nagybátyám lefényképezte a hajót, kicsit eljátszott a képekkel, nekem sajnos nincs fényképezőgépem. Lefényképezte a tavalyi ezüstérmes Kure kikötőt és egy zseb-tengeralattjárót is.
Üdv!
Szami
csatahajós 432080 2009. december 10. 09:30
Válasz erre
EDE!

Válaszoltam neked de visszapattannak az e-mailjeim, adj kérlek egy rendes címet nekem :) (el akartam küldeni a cikkből a frissebbet).

Üdv.: Á
lucky 432079 2009. december 7. 10:30
Válasz erre
Szia EDE!
Postázom Siminek az eredetiekkel együtt. A többi az Ő dolga.
EDE 432078 2009. december 7. 10:22
Válasz erre
Lucky!

És mi lesz a sorsa ezeknek a szép tornyoknak?
karesz011982 432077 2009. december 7. 09:47
Válasz erre
Sziasztok!
Nekem az lenne a kérdésem, hogy valakink egészen véletlenül nincsen meg a Sea Hunters - Roncsvadászok Dresdennel (Canaris hajója) foglalkozó része magyarul akármilyen adatformátumban? Angolul megvan, de 100%-ban sajnos nem értem, de nagyon érdekelne a film.
Karesz
Sszabi 432076 2009. december 6. 07:42
Válasz erre
Lucky köszi szépen!
lucky 432075 2009. december 5. 20:52
Válasz erre
Szia!
A minták ( mesterek ) készítéséről Simit kérdezd.
Eléggé sokszor leírtam már, nem akarom felesleges foglalni a helyet.
A másolási technológia itt van az infón a tippek trükkökben.
Azon kívül a gyantás topicban is van egy radikalmod-os link.
A gyantaöntésről sokkal többet nem lehet elmondani.
Simi 432074 2009. december 4. 23:12
Válasz erre
350-es hajóim nyughelye
350-es hajóim nyughelye

És ide várom a tornyokat... remélem, nem túl sokára ezen a kis polcon lesz majd látható a POW egy Yamato és egy Hood társaságában. Talán nem lesz méltatalan az elődeihez.
Simi 432073 2009. december 4. 23:02
Válasz erre
Lucky!
Na, ezt igazán örömmel nézem: szerintem egész szépek lettek. Remélem, a végeredmény is hasonlóan jól fog kinézni...
Sszabi 432072 2009. december 4. 21:47
Válasz erre
Lucky!
Hogyan készültek a tornyok? Ha nem túl nehéz, a technikát bevetném én is.
Laci 432071 2009. december 4. 21:31
Válasz erre
Lucky!
Na ugye,hogy mégis csak van amit meg kell mutatni a nagy közönségnek...:D
lucky 432070 2009. december 4. 20:32
Válasz erre
PC042658 kis
PC042658 kis
PC042669kis
PC042669kis
PC042680kis
PC042680kis
PC042683kis
PC042683kis

A simi féle tornyok általam szaporítva
Simi 432069 2009. december 4. 13:50
Válasz erre
EDE!
A parancsnoki torony festése nekem is egy probléma, hiszen a mellvédek világosszürkék, mig a járófelületek sötétszürkék. A szinteket külön-külön kell lefesteni és csak a végén fogom összeragasztani az egészet. Ahol az illesztésekkel gondok lesznek, ott a kétkomponensű eporapiddal fogom eltömíteni. Ez a ragasztó olyan, mint a folyékonyabb méz; szépen be lehet folyatni. A felesleget pedig alkohollal egyszerűen le lehet törölni, amíg ki nem keményedik (2-3 órán belűl biztosan letörölhető).
EDE 432068 2009. december 4. 08:57
Válasz erre
SImi!

Köszönöm a kimerítő választ!
Csak a festéssel problémázok: pl. a parancsnoki toronynál minden szinten eltérő a padló és a mellvédek színe, meg minden más kisebb-nagyobb felépítményé. Itt összeépítés után már alig fér hozzá az ember a belső részekhez.
További jó építést!
karesz011982 432067 2009. december 3. 18:08
Válasz erre
Sziasztok!
Nekem az lenne a kérdésem, hogy valakink egészen véletlenül nincsen meg a Sea Hunters - Roncsvadászok Dresdennel (Canaris hajója) foglalkozó része magyarul akármilyen adatformátumban? Angolul megvan, de 100%-ban sajnos nem értem, de nagyon érdekelne a film.
Karesz
Simi 432066 2009. december 3. 17:40
Válasz erre
EDE!
- Nem én véstem, hanem az Evergreen. Mármint csak a hosszírányúakat, a keresztvésetek igazából grafittal vannak felrajzolva. A gyári pozitív osztású volt és az illesztéseknél okoz nagy problémát: ha tömítem-elcsiszolom, eltűnik az osztás; ha meg hagyom úgy, akkor meg nagyon otromba.
- Paravánok: a (tengerfenékre)rögzített aknák ellen nyujtott védelmet. Lánccal a hajó orrtőkéjéhez csatlakoztattak egyet jobbról, egyet ballról - persze csak a parti, sekélyebb vizeken. A paravánt úgy trimmelték, hogy a láncot kifeszítse a víz alatt kb 20-30 m -re az orrtól jobbra és ballra. Az akna kábele vagy elszakadt, vagy beletekeredve felrobbant - egyszóval nem a hajótesttel érintkezve robbant fel és ezzel a hajó megmenekült. Valószínűleg az utóbbi sokszor előfordulhatott (ilyenkor a paraván elszabadult és elveszett) , és ezért vittek belőle bőven tartalékot is.
-Már a Hood-on is voltak nyitott ajtók, ablakok, csak most egy kicsit továbbfejlesztettem a dolgot. A fedelek maratásból vannak, de a többi saját.
-A rakétavetők (UP-ok)nem okoznak már sok fejfájást, mivel a Hood-ról megmaradt egy szép példány, ami le lett öntve; így van belőle jónéhány darab.
-Én általában a festés előtt ragasztom rá a dolgokat, miért maszatoljak vele már akkor, amikor le van festve. Persze, ami takarásban van azt a ragasztás előtt lefestem - az egyszerűség kedvéért ecsettel, hiszen a takarásban úgysem látszik az egyenetlen festés. A korlátokat és más rácsos dolgokat csak a festés után - azokat külön vékonyan lefújva - ragasztom fel, mert nagyon megvastagítaná őket a normál fújás.
Sebi 432065 2009. december 3. 12:54
Válasz erre
Kedves Barátom !

Hát igyekszem. Azért ahogy látom te is szépen haladsz.
EDE 432064 2009. december 3. 10:07
Válasz erre
SImi!

- Mit jelent az, hogy a fedélzet vésett sztirolból van? Ta vésted?
- Azok a torpedó szerű valamik azok mire jók? Egyszer már írtad, hogy valami paraván a neve, de mire jó?
- Ezek, meg a többi cucc a fedélzeten (nyitott ajtókkal - eszméletlen jó!) totál saját gyártmány?
- A légvédelmi rakétavetőket hogy készíted majd el?
- És egy dolog, amira már régóta kíváncsi vagyok. Sokszor látni a profi munkáknál, hogy a sok fotomaratás, meg saját alkatrész rá van építve a hajóra, de még sehol semmi festés. Hogy lehet lefesteni a makettet úgy, hogy egy csomó felület takarásban van? Én mindent külön festettem, és aztán szereltem.
Bocs, hogy ennyit kérdezek, de hát úgy tanul a gyerek...
Kopi 432063 2009. december 3. 09:03
Válasz erre
Bocsi !

Az előadások lemaradtak :

Dr. Balogh Tamás:
- A SZENT ISTVÁN csatahajó története és roncsainak feltárása, 2010.01.12.(kedd),15:00-16:00
- A ZENTA cirkáló története és roncsainak feltárása, 2010.01.20.(péntek),14:30-5:30
- A STREITER romboló története és roncsainak feltárása, 2010.01.27.(kedd),15:00-16:00
- A KAISERIN ELISABETH cirkáló története és tengerészeink japáni hadifogsága, 2009.12.14.(kedd),14:30-15:00
- Az otrantói ütközet, 2010.02.03. (kedd) 15:00-16:00


Dr. Dezsényi Zoltán:
- A Cs. és Kir. Dunaflottilla története és harcai az első világháborúban, 2010.02.13. (szombat) 15:00-16:00- Az osztrák-magyar tengeralattjárók trörténete és első világháborús harcaik 2010.02.20. (szombat) 15:00-16:00

Smidt Antal:
- A Cs. és Kir. Tengeralattjáróflotta 2010.02.24. (kedd) 15:00-16:00

Ödv Kopi
Kopi 432062 2009. december 3. 08:54
Válasz erre
Meghívó2009 2
Meghívó2009 2
Meghívó2009 1
Meghívó2009 1
Plakat001
Plakat001

Hölgyek Urak !

Figyelem !

Érdekes kiállítás nyilík hamarosan a Hadtörténrtiben.

Üdv Kopi
Simi 432061 2009. december 2. 22:30
Válasz erre
Churchill a POW-on
Churchill a POW-on

Az "eredeti" alatt a gyári tamiyás kiadást értettem persze. Hogy mennyire áll közel a fedélzet színe az igazi POW-hoz, azt nehéz eldönteni; én ilyennek képzeltem el... az archiv (ff) fotókon elég világosnak tűnik.
Simi 432060 2009. december 2. 22:15
Válasz erre
Ilyen lett orrfedélzet
Ilyen lett orrfedélzet

Nem tudom. A távolabbi képeken elég sötétnek tűnik az a fafedélzet, a közelin azonban világosnak látszik. Lehet, hogy csak a gép, exponálás, fényviszonyok stb a felelősek és igazából világos a deck. Ha viszont sötét, akkor szerintem nem igazán hiteles.
Az "én fedélzetem" sincs nagyon köszönő viszonyban az eredetivel, mert vésett sztirollal helyettesítettem - de azért reménykedek, hogy nagyjából autentikus lesz, ha nem is fából van.
Sszabi 432059 2009. december 2. 18:44
Válasz erre
És az orosz kolléga hajójának milyen szép fa fedélzete van...
Narn 432058 2009. december 2. 17:40
Válasz erre
Sebi, Simi !
Nagyon szép, amiket csináltok. Siminél ez a miniben átépítés már szinte megszokott és hozza a minőséget is.
Simi 432057 2009. december 2. 13:22
Válasz erre
Az se lehetett egy utolsó munka: kivágni egy hálóból a dipólokat. Igazából nem is a kivágás, hanem a helyére való beragasztás lehetett szivatós.
Van egy Maxim Vojtov nevű orosz ember, aki szintén POW -t épít, csak egy kicsit profibb, mint én. Ő így oldotta meg az MK IV -t:www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php
lucky 432056 2009. december 2. 11:39
Válasz erre
ezekkel a radarantennákkal nekem is meggyűlt a bajom a Krakowiaknál.
Úgy látom jól gondoltam, h olyan mint egy TV antenna némi kiegészítéssel.
A dipólokat én egy fotómaratott hálóból vágtam ki.
Simi 432055 2009. december 2. 10:31
Válasz erre
A POW hátsó hídja, jól láthatók az MK IV távmérők - a ponyva elől fel van tekerve.
A POW hátsó hídja, jól láthatók az MK IV távmérők - a ponyva elől fel van tekerve.
Betekintés az MK IV belsejébe.
Betekintés az MK IV belsejébe.
1
1
2
2
3
3
Így néz ki a gyári...
Így néz ki a gyári...
A torony tetején...
A torony tetején...

Sziasztok!
És most én is mutatok néhány képet a Prince of Wales parancsnoki tornyáról, egész ponosan a torony tetején levő MK IV-es távmérőről. Ezekből az eszközökből 4 db volt a hajón 2 a parancsnoki torony tetején, 2 pedig a hátsó hídnál. A légvédelmi tüzérséget szolgálták ki; mégpedig - ha jól tudom - az 5.25'-es lövegeket. Eredetileg nem volt rajta radarantenna, azokat csak 1941. májusában - nem sokkal a Bismarck-akció előtt - szerelték fel. Ezekkel ekkor még a King George V sem rendelkezett. Így elmondható, hogy akkor májusban a Prince of Wales számított a Royal Navy legmodernebb hajójának. Az más kérdés, hogy a megbízhatósággal sok probléma volt, na és persze a rutinnal is.
A készletben található Mk IV-esek nem rosszak, de azért van mit feljavítani rajta. Eleve a kit zártan adja, én pedig nyitott állapotban szerettem volna elkészíteni - kis hatásvadászat céljából.Pl vékony a távmérő optika és nem is elég hosszú; ezt egy 0.9-es injekciós tűdarabból pótoltam. A jellegzetes gallért is elkészítettem alulemezből. A berendezést is próbáltam imitálni, bár az annyira bonyolult, hogy ebben a méretarányban nem sokat lehet belőle visszaadni-ráadásul nem is nagyon látszik. A radarantennák a WEM maratásából vannak, a tartószerkezet azonban saját. A későbbiekben lehet, hogy teszek rá némi ponyvát is, elől felcsavart állapotban.
Simi 432054 2009. december 2. 09:59
Válasz erre
Sebi!
Szépen alakul a torony, a festés is igazán szép lett. Most már remélem, a finisbe értél...
Sebi 432053 2009. november 29. 18:16
Válasz erre
Jó, jó. Csak vicceltem :) De mondjuk igazán látványos majd akkor lesz, ha felkerülnek a matricák, a hiányzó radarok, meg egy-két részlet ki lesz festve.
Laci 432052 2009. november 29. 10:39
Válasz erre
Sebi!
Ha ez nem látványos fázisnak számít,akkor azt hiszem valami hiba van az értelmezéssel!Már csak abból kiindulva is,hogy az a gyufásdoboz remekül érzékelteti a torony nagyságát.Azon belül is a híd ablakai,valamint a korlátok és egyéb ilyen szó szerinti apróságok.Nagyon jó!
Örülünk neki!Köszönjük!
Üdv!
Sebi 432051 2009. november 28. 23:06
Válasz erre
010
010
011
011
012
012
013
013
014
014

Az igazság az, hogy én sem egy látványos fázisnál tartok éppen, de íme...
Szamuráj 432050 2009. november 26. 20:22
Válasz erre
Sziasztok!
Régen nem voltam itt. Nálam beindult a régi vitorláshajók építése, nézzetek át a történelmi vitorlásos topicba, ott bemutattam az épülő nagyszabású újabb diorámát. Egy 17. századi holland kikötő jelenet lesz. Az alapterülete nagyobb, mint az Általatok már megtekintett Kure diorámáé. 50 x 70 cm, méretaránya 1/144.
Üdvözlettel:
Szami tanárúr
BBalázs 432049 2009. november 26. 19:41
Válasz erre
Szia Laci!
Sajnos a munka lefoglalja időm javát, plussz mindig akad vmi tennivaló, eddig kanyarvadásztam (motoroztam) :D - ha tehettem. Bár mindig akad vmi más is...
Hogy valami ide illőt is közöljek, Karácsonykor lesz kb. 12 napom itthon, és akkor belefogok az 1:72-es Kawanashi Type-94-1 tipusjelzésű gépnek, melyhez van katapult is.
Szeretném szépen elkészíteni, de nem mai a készlet, van rajta javitani való.
lucky 432048 2009. november 26. 10:03
Válasz erre
Laci!
Jelenleg egy papírdobozban lévő piszkosfehér vmin kívül nem látszik semmi se...
De ha ragaszkodsz hozzá...:)
Laci 432047 2009. november 26. 09:37
Válasz erre
Simi!
Az én hajóm is épülőfélben van,és ugye még ez sem látványos festés nélkül.De mégis sejtet valamit.Igen a hidak a szivük a hajóknak,ezért is olyan bonyolultak.De éppen ez a szép bennük.

Józsi!
Szerintem ha nem is hadihajót épitesz,de mégiscsak hajó.Nem?Főleg őt árbócos vitorlást,ami ritkaságnak számit,a hagyományos három árbócosok között.Itt szerintem minden hajónak (hajósnak) helye van,és örömmel látjuk.Mégha polgári is.Mutassuk meg egymásnak,mit tudunk.
A hajóra nincs időm,ami van is az nagyon kevés.De van,hogy csak csinálok rajta valamit.Kis apróságokat ami hamar kész van.Jelenleg a szegecseket fejezném be,hogy utána le birjam festeni a testet.
-Simi!Visszaküldöm a szegecselőt,kint volt Dániában is.Nagy segitségemre volt a hajómtól 1600 km-re is.

Lucky!
Azért a POW tornyai is érdeel minket.Szóval tehetsz fel képeket róla.

Ui:teszek fel egy kis kedvcsinálót a hajóról én is.de csak jövőhéten leszek otthon.

Üdv mindenkinek!
Simi 432046 2009. november 25. 23:11
Válasz erre
Lacikám!
Majd teszek fel néhány képet a mostani dolgokról, bár szerintem még nem nagyon látványos az előrehaladásom. Egyelőre a parancsnoki tornyon dolgozgatok, és ugyebár az a legbonyolultabb része a hajónak.
Majd te is tegyél fel nekünk képeket, hogy jobb kedvünk legyen dolgozni!
Jozsi 432045 2009. november 25. 21:20
Válasz erre
Halihó!
Én békés természet vagyok. A katonaságnál is írnok voltam. A szegecselésre voltam kíváncsi. Meg, hogy nézne ki egy öt árbócos kereskedelmi hajó ebben a topikban!
Üdv.: Jozsi
U.i.: Mi lesz a hajóddal? Mikor lesz kész?
lucky 432044 2009. november 25. 20:46
Válasz erre
Siminek jelenleg másolom a POW tornyait...
Laci 432043 2009. november 25. 20:44
Válasz erre
Hajókovács!
Köszönjük a vendéglátást,örülök,hogy (nem tudom hanyadik próbálkozásra) ismét találkoztunk végre!Ja igen és külön köszönet a palacsintáért,finom volt!

Hajós társadalom!
Szomorúan veszem észre,hogy nem nagyon él a "csatahajók" topic.
Simi,BBalázs,Dcsabesz,Józsi!
Tessék feltenni az épülő vagy éppen épülőfélben lévő hajókat!
Ne vegyék sértésnek a fentieket,csak lelassult a kerék!Gyerünk lendítsük be!
Üdv mindenkit!
chris6 432042 2009. november 24. 17:46
Válasz erre
Köszönöm a segítséget.

A Humbrol színek tetszenek ezeknél maradok.

Köszi.
Laci 432041 2009. november 23. 21:09
Válasz erre
Hajókovács!
Szerda reggel indulunk fel Pestre,és valamikor délelőtt vagy dél környékén leszünk ott.Végre már!Úgyhogy a szerdát azt veheted konkrétumnak,de előtte úgyis szólok,hogy egyeztessünk.Addig is minden jót!
Üdv!
Sebi 432040 2009. november 23. 20:14
Válasz erre
arleigh_sebi_01
arleigh_sebi_01
arleigh_sebi_02
arleigh_sebi_02
arleigh_sebi_06
arleigh_sebi_06

Szia Chris !

Javaslom a Humbrol 126-ot a törzsre és a felépítményekre. A Humbrol 79-et pedig a fedélzetekre (pontosabban a Missourinál a fa fedélzetrészekhez a Humbrol 63-at).
Kb. ilyen lesz a végeredmény, ahogy a képeken is látod.
hajókovács 432039 2009. november 23. 19:09
Válasz erre
Szia Laci!
Ha minden igaz a kedd délután és a péntek napközben kivételével bármikor jó.
Ha tudod , hogy mikor jössz, szóljál és Én mindenféleképpen igazodom hozzátok.

Üdv!
Laci 432038 2009. november 23. 08:16
Válasz erre
Hajókovács!
Ezen a héten megyünk fel Pestre,és egyúttal meg is látogatnánk,ahogy ígértem.Kérdésem,hogy mikor érnél rá pontosan a héten?Viszek képeket,és tartok egy kis élmény beszámolót is.Kocsival mennénk (ha neked jó így),de ezt még előtte pontosítjuk előre telefonon,hogy hol találkozzunk pontosan.
Üdv!
kocsosz 432037 2009. november 22. 22:55
Válasz erre
Hello Chris

Elég jól használható festékátváltók találhatóak a neten többek között az alábbi címen is:
makete.jware.hr/humbrol.html

Gunze-ból Humbrolba lehet váltani, persze érdemes leellenőrizni.

Üdv.
Laci 432036 2009. november 22. 22:49
Válasz erre
BBalázs barátunk rakott össze már egy 1:350-s Missouri hajót,amit szépen ki is festett.Ő tudna neked segíteni ebben.
Üdv!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.