<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szamuráj | Adatlap | 432085 | 2009. december 12. 17:22 | ||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432084 | 2009. december 12. 14:00 | ||||||||||||||||
Csatahajós! Tényleg igazad van: a Nelson osztályú hajókon se volt blast bag. Nem lehetett kis dolog a DoY tüzéreinek teljesítménye a Scharnhorst elleni csatában. Láttam is valahol egy csoportképet a diadalittas DoY tüzérekről az ütközet után. Akikről viszont nem sok szó esik, azokról az egyszerű matrózokról, akik pl a radarantennákat szinte folyamatosan jégmentesítették a magasban, a dermesztő hidegben; és a lövedékek közepette semmi nem védte őket. Nélkülük (és persze a többiek nélkül) nem igazán lett volna eredményes a tüzérség. | |||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 432083 | 2009. december 12. 11:20 | ||||||||||||||||
Elnézést a kritikáért és tényleg építőnek szánom, de egyetértek Simivel, a blast bag-ek túl hangsúlyosak lettek és még soha egy képet sem láttam ilyenekkel KGV osztályú hajón. Simi: modern brit hajókon nem volt jellemző a blast bag, (lásd Nelson osztály, 6"es könyűcirkálók stb.) megpróbálták megoldani a lövegpajzzsal, hogy az szigeteljen rendesen. Persze szívtak is vele, főleg az Északi-tengeren ahol pl. a DoY tüzéreinek bokáig érő vízben állva kellett dolgozni a Scharnhorst elleni ütközetben. | |||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432082 | 2009. december 11. 21:08 | ||||||||||||||||
Szamuráj! Nagyon dícséretes munkák. Számomra különösen a Kure dioráma, az nagyon impulzív. A végeredmény tényleg mozgalmas lett. A dobozból épült Prince of Wales is elfogadható, engem csak a lövegcsövek tövénél levő vászon szigetelés ("blast bag") zavar nagyon, mert eddig sehol sem láttam se archiv fotót, se mást, amin ezek szerepeltek volna. (Érdekes, de talán ez volt az egyetlen nagy csatahajó, amin valahogy máshogy oldották meg a csövek szigetelését.)És sajnos nagyon hangsúlyosak lettek... | |||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432081 | 2009. december 11. 17:43 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Nagyon-nagyon régen mutattam készülő munkát. Most itt az ideje. Ezt az Airfix (Heller) féle Prince of Walest egy makettbolt számára készítettem el, szigorúan dobozból! A nagybátyám lefényképezte a hajót, kicsit eljátszott a képekkel, nekem sajnos nincs fényképezőgépem. Lefényképezte a tavalyi ezüstérmes Kure kikötőt és egy zseb-tengeralattjárót is. Üdv! Szami | |||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 432080 | 2009. december 10. 09:30 | ||||||||||||||||
EDE! Válaszoltam neked de visszapattannak az e-mailjeim, adj kérlek egy rendes címet nekem :) (el akartam küldeni a cikkből a frissebbet). Üdv.: Á | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432079 | 2009. december 7. 10:30 | ||||||||||||||||
Szia EDE! Postázom Siminek az eredetiekkel együtt. A többi az Ő dolga. | |||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432078 | 2009. december 7. 10:22 | ||||||||||||||||
Lucky! És mi lesz a sorsa ezeknek a szép tornyoknak? | |||||||||||||||||||
karesz011982 | Adatlap | 432077 | 2009. december 7. 09:47 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Nekem az lenne a kérdésem, hogy valakink egészen véletlenül nincsen meg a Sea Hunters - Roncsvadászok Dresdennel (Canaris hajója) foglalkozó része magyarul akármilyen adatformátumban? Angolul megvan, de 100%-ban sajnos nem értem, de nagyon érdekelne a film. Karesz | |||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 432076 | 2009. december 6. 07:42 | ||||||||||||||||
Lucky köszi szépen! | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432075 | 2009. december 5. 20:52 | ||||||||||||||||
Szia! A minták ( mesterek ) készítéséről Simit kérdezd. Eléggé sokszor leírtam már, nem akarom felesleges foglalni a helyet. A másolási technológia itt van az infón a tippek trükkökben. Azon kívül a gyantás topicban is van egy radikalmod-os link. A gyantaöntésről sokkal többet nem lehet elmondani. | |||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432074 | 2009. december 4. 23:12 | ||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432073 | 2009. december 4. 23:02 | ||||||||||||||||
Lucky! Na, ezt igazán örömmel nézem: szerintem egész szépek lettek. Remélem, a végeredmény is hasonlóan jól fog kinézni... | |||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 432072 | 2009. december 4. 21:47 | ||||||||||||||||
Lucky! Hogyan készültek a tornyok? Ha nem túl nehéz, a technikát bevetném én is. | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432071 | 2009. december 4. 21:31 | ||||||||||||||||
Lucky! Na ugye,hogy mégis csak van amit meg kell mutatni a nagy közönségnek...:D | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432070 | 2009. december 4. 20:32 | ||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432069 | 2009. december 4. 13:50 | ||||||||||||||||
EDE! A parancsnoki torony festése nekem is egy probléma, hiszen a mellvédek világosszürkék, mig a járófelületek sötétszürkék. A szinteket külön-külön kell lefesteni és csak a végén fogom összeragasztani az egészet. Ahol az illesztésekkel gondok lesznek, ott a kétkomponensű eporapiddal fogom eltömíteni. Ez a ragasztó olyan, mint a folyékonyabb méz; szépen be lehet folyatni. A felesleget pedig alkohollal egyszerűen le lehet törölni, amíg ki nem keményedik (2-3 órán belűl biztosan letörölhető). | |||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432068 | 2009. december 4. 08:57 | ||||||||||||||||
SImi! Köszönöm a kimerítő választ! Csak a festéssel problémázok: pl. a parancsnoki toronynál minden szinten eltérő a padló és a mellvédek színe, meg minden más kisebb-nagyobb felépítményé. Itt összeépítés után már alig fér hozzá az ember a belső részekhez. További jó építést! | |||||||||||||||||||
karesz011982 | Adatlap | 432067 | 2009. december 3. 18:08 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Nekem az lenne a kérdésem, hogy valakink egészen véletlenül nincsen meg a Sea Hunters - Roncsvadászok Dresdennel (Canaris hajója) foglalkozó része magyarul akármilyen adatformátumban? Angolul megvan, de 100%-ban sajnos nem értem, de nagyon érdekelne a film. Karesz | |||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432066 | 2009. december 3. 17:40 | ||||||||||||||||
EDE! - Nem én véstem, hanem az Evergreen. Mármint csak a hosszírányúakat, a keresztvésetek igazából grafittal vannak felrajzolva. A gyári pozitív osztású volt és az illesztéseknél okoz nagy problémát: ha tömítem-elcsiszolom, eltűnik az osztás; ha meg hagyom úgy, akkor meg nagyon otromba. - Paravánok: a (tengerfenékre)rögzített aknák ellen nyujtott védelmet. Lánccal a hajó orrtőkéjéhez csatlakoztattak egyet jobbról, egyet ballról - persze csak a parti, sekélyebb vizeken. A paravánt úgy trimmelték, hogy a láncot kifeszítse a víz alatt kb 20-30 m -re az orrtól jobbra és ballra. Az akna kábele vagy elszakadt, vagy beletekeredve felrobbant - egyszóval nem a hajótesttel érintkezve robbant fel és ezzel a hajó megmenekült. Valószínűleg az utóbbi sokszor előfordulhatott (ilyenkor a paraván elszabadult és elveszett) , és ezért vittek belőle bőven tartalékot is. -Már a Hood-on is voltak nyitott ajtók, ablakok, csak most egy kicsit továbbfejlesztettem a dolgot. A fedelek maratásból vannak, de a többi saját. -A rakétavetők (UP-ok)nem okoznak már sok fejfájást, mivel a Hood-ról megmaradt egy szép példány, ami le lett öntve; így van belőle jónéhány darab. -Én általában a festés előtt ragasztom rá a dolgokat, miért maszatoljak vele már akkor, amikor le van festve. Persze, ami takarásban van azt a ragasztás előtt lefestem - az egyszerűség kedvéért ecsettel, hiszen a takarásban úgysem látszik az egyenetlen festés. A korlátokat és más rácsos dolgokat csak a festés után - azokat külön vékonyan lefújva - ragasztom fel, mert nagyon megvastagítaná őket a normál fújás. | |||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432065 | 2009. december 3. 12:54 | ||||||||||||||||
Kedves Barátom ! Hát igyekszem. Azért ahogy látom te is szépen haladsz. | |||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432064 | 2009. december 3. 10:07 | ||||||||||||||||
SImi! - Mit jelent az, hogy a fedélzet vésett sztirolból van? Ta vésted? - Azok a torpedó szerű valamik azok mire jók? Egyszer már írtad, hogy valami paraván a neve, de mire jó? - Ezek, meg a többi cucc a fedélzeten (nyitott ajtókkal - eszméletlen jó!) totál saját gyártmány? - A légvédelmi rakétavetőket hogy készíted majd el? - És egy dolog, amira már régóta kíváncsi vagyok. Sokszor látni a profi munkáknál, hogy a sok fotomaratás, meg saját alkatrész rá van építve a hajóra, de még sehol semmi festés. Hogy lehet lefesteni a makettet úgy, hogy egy csomó felület takarásban van? Én mindent külön festettem, és aztán szereltem. Bocs, hogy ennyit kérdezek, de hát úgy tanul a gyerek... | |||||||||||||||||||
Kopi | Adatlap | 432063 | 2009. december 3. 09:03 | ||||||||||||||||
Bocsi ! Az előadások lemaradtak : Dr. Balogh Tamás: - A SZENT ISTVÁN csatahajó története és roncsainak feltárása, 2010.01.12.(kedd),15:00-16:00 - A ZENTA cirkáló története és roncsainak feltárása, 2010.01.20.(péntek),14:30-5:30 - A STREITER romboló története és roncsainak feltárása, 2010.01.27.(kedd),15:00-16:00 - A KAISERIN ELISABETH cirkáló története és tengerészeink japáni hadifogsága, 2009.12.14.(kedd),14:30-15:00 - Az otrantói ütközet, 2010.02.03. (kedd) 15:00-16:00 Dr. Dezsényi Zoltán: - A Cs. és Kir. Dunaflottilla története és harcai az első világháborúban, 2010.02.13. (szombat) 15:00-16:00- Az osztrák-magyar tengeralattjárók trörténete és első világháborús harcaik 2010.02.20. (szombat) 15:00-16:00 Smidt Antal: - A Cs. és Kir. Tengeralattjáróflotta 2010.02.24. (kedd) 15:00-16:00 Ödv Kopi | |||||||||||||||||||
Kopi | Adatlap | 432062 | 2009. december 3. 08:54 | ||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432061 | 2009. december 2. 22:30 | ||||||||||||||||
Az "eredeti" alatt a gyári tamiyás kiadást értettem persze. Hogy mennyire áll közel a fedélzet színe az igazi POW-hoz, azt nehéz eldönteni; én ilyennek képzeltem el... az archiv (ff) fotókon elég világosnak tűnik. | |||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432060 | 2009. december 2. 22:15 | ||||||||||||||||
Nem tudom. A távolabbi képeken elég sötétnek tűnik az a fafedélzet, a közelin azonban világosnak látszik. Lehet, hogy csak a gép, exponálás, fényviszonyok stb a felelősek és igazából világos a deck. Ha viszont sötét, akkor szerintem nem igazán hiteles. Az "én fedélzetem" sincs nagyon köszönő viszonyban az eredetivel, mert vésett sztirollal helyettesítettem - de azért reménykedek, hogy nagyjából autentikus lesz, ha nem is fából van. | |||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 432059 | 2009. december 2. 18:44 | ||||||||||||||||
És az orosz kolléga hajójának milyen szép fa fedélzete van... | |||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 432058 | 2009. december 2. 17:40 | ||||||||||||||||
Sebi, Simi ! Nagyon szép, amiket csináltok. Siminél ez a miniben átépítés már szinte megszokott és hozza a minőséget is. | |||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432057 | 2009. december 2. 13:22 | ||||||||||||||||
Az se lehetett egy utolsó munka: kivágni egy hálóból a dipólokat. Igazából nem is a kivágás, hanem a helyére való beragasztás lehetett szivatós. Van egy Maxim Vojtov nevű orosz ember, aki szintén POW -t épít, csak egy kicsit profibb, mint én. Ő így oldotta meg az MK IV -t:www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432056 | 2009. december 2. 11:39 | ||||||||||||||||
ezekkel a radarantennákkal nekem is meggyűlt a bajom a Krakowiaknál. Úgy látom jól gondoltam, h olyan mint egy TV antenna némi kiegészítéssel. A dipólokat én egy fotómaratott hálóból vágtam ki. | |||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432055 | 2009. december 2. 10:31 | ||||||||||||||||
Sziasztok! És most én is mutatok néhány képet a Prince of Wales parancsnoki tornyáról, egész ponosan a torony tetején levő MK IV-es távmérőről. Ezekből az eszközökből 4 db volt a hajón 2 a parancsnoki torony tetején, 2 pedig a hátsó hídnál. A légvédelmi tüzérséget szolgálták ki; mégpedig - ha jól tudom - az 5.25'-es lövegeket. Eredetileg nem volt rajta radarantenna, azokat csak 1941. májusában - nem sokkal a Bismarck-akció előtt - szerelték fel. Ezekkel ekkor még a King George V sem rendelkezett. Így elmondható, hogy akkor májusban a Prince of Wales számított a Royal Navy legmodernebb hajójának. Az más kérdés, hogy a megbízhatósággal sok probléma volt, na és persze a rutinnal is. A készletben található Mk IV-esek nem rosszak, de azért van mit feljavítani rajta. Eleve a kit zártan adja, én pedig nyitott állapotban szerettem volna elkészíteni - kis hatásvadászat céljából.Pl vékony a távmérő optika és nem is elég hosszú; ezt egy 0.9-es injekciós tűdarabból pótoltam. A jellegzetes gallért is elkészítettem alulemezből. A berendezést is próbáltam imitálni, bár az annyira bonyolult, hogy ebben a méretarányban nem sokat lehet belőle visszaadni-ráadásul nem is nagyon látszik. A radarantennák a WEM maratásából vannak, a tartószerkezet azonban saját. A későbbiekben lehet, hogy teszek rá némi ponyvát is, elől felcsavart állapotban. | |||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432054 | 2009. december 2. 09:59 | ||||||||||||||||
Sebi! Szépen alakul a torony, a festés is igazán szép lett. Most már remélem, a finisbe értél... | |||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432053 | 2009. november 29. 18:16 | ||||||||||||||||
Jó, jó. Csak vicceltem :) De mondjuk igazán látványos majd akkor lesz, ha felkerülnek a matricák, a hiányzó radarok, meg egy-két részlet ki lesz festve. | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432052 | 2009. november 29. 10:39 | ||||||||||||||||
Sebi! Ha ez nem látványos fázisnak számít,akkor azt hiszem valami hiba van az értelmezéssel!Már csak abból kiindulva is,hogy az a gyufásdoboz remekül érzékelteti a torony nagyságát.Azon belül is a híd ablakai,valamint a korlátok és egyéb ilyen szó szerinti apróságok.Nagyon jó! Örülünk neki!Köszönjük! Üdv! | |||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432051 | 2009. november 28. 23:06 | ||||||||||||||||
Az igazság az, hogy én sem egy látványos fázisnál tartok éppen, de íme... | |||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432050 | 2009. november 26. 20:22 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Régen nem voltam itt. Nálam beindult a régi vitorláshajók építése, nézzetek át a történelmi vitorlásos topicba, ott bemutattam az épülő nagyszabású újabb diorámát. Egy 17. századi holland kikötő jelenet lesz. Az alapterülete nagyobb, mint az Általatok már megtekintett Kure diorámáé. 50 x 70 cm, méretaránya 1/144. Üdvözlettel: Szami tanárúr | |||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 432049 | 2009. november 26. 19:41 | ||||||||||||||||
Szia Laci! Sajnos a munka lefoglalja időm javát, plussz mindig akad vmi tennivaló, eddig kanyarvadásztam (motoroztam) :D - ha tehettem. Bár mindig akad vmi más is... Hogy valami ide illőt is közöljek, Karácsonykor lesz kb. 12 napom itthon, és akkor belefogok az 1:72-es Kawanashi Type-94-1 tipusjelzésű gépnek, melyhez van katapult is. Szeretném szépen elkészíteni, de nem mai a készlet, van rajta javitani való. | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432048 | 2009. november 26. 10:03 | ||||||||||||||||
Laci! Jelenleg egy papírdobozban lévő piszkosfehér vmin kívül nem látszik semmi se... De ha ragaszkodsz hozzá...:) | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432047 | 2009. november 26. 09:37 | ||||||||||||||||
Simi! Az én hajóm is épülőfélben van,és ugye még ez sem látványos festés nélkül.De mégis sejtet valamit.Igen a hidak a szivük a hajóknak,ezért is olyan bonyolultak.De éppen ez a szép bennük. Józsi! Szerintem ha nem is hadihajót épitesz,de mégiscsak hajó.Nem?Főleg őt árbócos vitorlást,ami ritkaságnak számit,a hagyományos három árbócosok között.Itt szerintem minden hajónak (hajósnak) helye van,és örömmel látjuk.Mégha polgári is.Mutassuk meg egymásnak,mit tudunk. A hajóra nincs időm,ami van is az nagyon kevés.De van,hogy csak csinálok rajta valamit.Kis apróságokat ami hamar kész van.Jelenleg a szegecseket fejezném be,hogy utána le birjam festeni a testet. -Simi!Visszaküldöm a szegecselőt,kint volt Dániában is.Nagy segitségemre volt a hajómtól 1600 km-re is. Lucky! Azért a POW tornyai is érdeel minket.Szóval tehetsz fel képeket róla. Ui:teszek fel egy kis kedvcsinálót a hajóról én is.de csak jövőhéten leszek otthon. Üdv mindenkinek! | |||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432046 | 2009. november 25. 23:11 | ||||||||||||||||
Lacikám! Majd teszek fel néhány képet a mostani dolgokról, bár szerintem még nem nagyon látványos az előrehaladásom. Egyelőre a parancsnoki tornyon dolgozgatok, és ugyebár az a legbonyolultabb része a hajónak. Majd te is tegyél fel nekünk képeket, hogy jobb kedvünk legyen dolgozni! | |||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 432045 | 2009. november 25. 21:20 | ||||||||||||||||
Halihó! Én békés természet vagyok. A katonaságnál is írnok voltam. A szegecselésre voltam kíváncsi. Meg, hogy nézne ki egy öt árbócos kereskedelmi hajó ebben a topikban! Üdv.: Jozsi U.i.: Mi lesz a hajóddal? Mikor lesz kész? | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432044 | 2009. november 25. 20:46 | ||||||||||||||||
Siminek jelenleg másolom a POW tornyait... | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432043 | 2009. november 25. 20:44 | ||||||||||||||||
Hajókovács! Köszönjük a vendéglátást,örülök,hogy (nem tudom hanyadik próbálkozásra) ismét találkoztunk végre!Ja igen és külön köszönet a palacsintáért,finom volt! Hajós társadalom! Szomorúan veszem észre,hogy nem nagyon él a "csatahajók" topic. Simi,BBalázs,Dcsabesz,Józsi! Tessék feltenni az épülő vagy éppen épülőfélben lévő hajókat! Ne vegyék sértésnek a fentieket,csak lelassult a kerék!Gyerünk lendítsük be! Üdv mindenkit! | |||||||||||||||||||
chris6 | Adatlap | 432042 | 2009. november 24. 17:46 | ||||||||||||||||
Köszönöm a segítséget. A Humbrol színek tetszenek ezeknél maradok. Köszi. | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432041 | 2009. november 23. 21:09 | ||||||||||||||||
Hajókovács! Szerda reggel indulunk fel Pestre,és valamikor délelőtt vagy dél környékén leszünk ott.Végre már!Úgyhogy a szerdát azt veheted konkrétumnak,de előtte úgyis szólok,hogy egyeztessünk.Addig is minden jót! Üdv! | |||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432040 | 2009. november 23. 20:14 | ||||||||||||||||
Szia Chris ! Javaslom a Humbrol 126-ot a törzsre és a felépítményekre. A Humbrol 79-et pedig a fedélzetekre (pontosabban a Missourinál a fa fedélzetrészekhez a Humbrol 63-at). Kb. ilyen lesz a végeredmény, ahogy a képeken is látod. | |||||||||||||||||||
hajókovács | Adatlap | 432039 | 2009. november 23. 19:09 | ||||||||||||||||
Szia Laci! Ha minden igaz a kedd délután és a péntek napközben kivételével bármikor jó. Ha tudod , hogy mikor jössz, szóljál és Én mindenféleképpen igazodom hozzátok. Üdv! | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432038 | 2009. november 23. 08:16 | ||||||||||||||||
Hajókovács! Ezen a héten megyünk fel Pestre,és egyúttal meg is látogatnánk,ahogy ígértem.Kérdésem,hogy mikor érnél rá pontosan a héten?Viszek képeket,és tartok egy kis élmény beszámolót is.Kocsival mennénk (ha neked jó így),de ezt még előtte pontosítjuk előre telefonon,hogy hol találkozzunk pontosan. Üdv! | |||||||||||||||||||
kocsosz | Adatlap | 432037 | 2009. november 22. 22:55 | ||||||||||||||||
Hello Chris Elég jól használható festékátváltók találhatóak a neten többek között az alábbi címen is: makete.jware.hr/humbrol.html Gunze-ból Humbrolba lehet váltani, persze érdemes leellenőrizni. Üdv. | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432036 | 2009. november 22. 22:49 | ||||||||||||||||
BBalázs barátunk rakott össze már egy 1:350-s Missouri hajót,amit szépen ki is festett.Ő tudna neked segíteni ebben. Üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Simi, Csatahajós! Akkor jól elszúrtam a lövegtornyokkal. Próbáltam leszedni de nem sikerült, a milliput nagyon keményre kötött meg és már nem is nagyon merek hozzányúlni, mert egy hirtelen mozdulattal letörtem a hátsó árbocot. Egy makettbolt kirakatában lesz a hajó kiállítva. Legközelebb jobban odafigyelek minden részletre.
Japánékkal kicsit alábbhagytam, jelenleg a korai brit hordozók és a 17. századi holland hajók érdekelnek. Érdekes mód, megtaláltam a kb 5 évvel ezelőtt elkezdett 1/350-es HMS Furioust. Máris fejtörést okozott a hajó felépítéséből akadó nehézségek. Bár Jim Baumann megcsinálta a második világháborús verziót, mégsem vagyok megelégedve a részletekkel, ugyanis sok dolog homályos számomra. A hordozó oldala ami gondolkodóba ejtett. A külső oldalfalat ugye meg lehet simán csinálni, csak ki kell vágni azt a sok nyílást, különösen az oldalt elvezetett kéményeknél. De mi van belül? Ha lusta volnék, akkor feketése befesteném az egészet, de mégsem az igazi így. Tudna valaki információval szolgálni?
Üdv!
Szamuráj