/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
ChevyG 432916 2010. április 14. 17:22
Válasz erre
Kalóz 432915 2010. április 14. 15:13
Válasz erre
zs180 432914 2010. április 14. 14:59
Válasz erre
Tisztelt urak, érdemes megnézni a modelwarships mai tudósítását Jim Baumanntól két német kiállításról. Sok gyönyörű hajó közül engem különösen a süllyedő Bismarck fogott meg a sérülések aprólékos és élethű megjelenítésével.

P.Gy.
Essex 432913 2010. április 14. 09:52
Válasz erre
Mivel én 1945 elejét csinálnám, akkor még több gép is volt a 3-színű kamuflázzsal, de pl. a Helldiverek még júniusban is döntően azok voltak. Van fotó a Yorktown Helldiverjeiről már az "R"-betűs hajó azonosítóval, a 6-7 gépből csak egy van, ami egyszínű.

A gépeknél nem maga a festés a nehéz, hanem hogy sok van, pláne a fedélzeten álló gépeknél beletenni a maratott pilótafülkét, azt is kifesteni. Aprólékos és nagy precízséget igénylő türelemmunka a matricázás is , még szerencse, hogy ezt tényleg nem muszáj egyszerre megcsinálni. Plusz probléma, ha akarsz néhány akciót csinálni, pl. valamelyik gépet szerelik vagy hasonló...

A panelvonalakkal még nem foglalkoztam. Szét kell nézni a már elkészült modellek fotóin, de ez is időigényes.

Nekem az otthoni gépen egy-két hónapja beszart, most van folyamatban az új gép, tehát még egy jó pár hétig nem is tudok foglalkozni vele. Ráadásul most a vasutas korszak tombol nálam... :-)))
EDE 432912 2010. április 13. 19:30
Válasz erre
Essex!

Akkor rendelem a gépeket. 4-6 hét a szállítási idő.
Egyébként nekem nem tetszenek a gépeken az eltúlzott panelvonalak sem. Lehet, hogy azokat is el kéne tüntetni.
Én a festéstől tartok legkevésbé. Az MS 21 nem egy bonyolult mintázat, és a vadászok is egyszínűek. A bombázók szerintem 3, de még ez nem biztos.
Persze az is igaz, hogy meg kéne tanulnom a festékszóróval bánni. Az se két perc.
Ha megjönnek a gépek, majd valahol összefutunk!
Essex 432911 2010. április 13. 18:03
Válasz erre
Azért ebbe a mesterműbe a "kézügyességemnek" is lesz egy beleszólása. :-))) Baromira félek ezektől a mütyürnyi maratott bigyóktól (nem csak ezektől, a Gold Medal lapokon is van egy-pár zűrös dolog).

És ne kenődj el, nekem is borzasztó sok mindent kellene megcsinálni és nekem sincs rá időm... :-)))

Igen, nekem 4 doboz F6F Hellcat kell. Na meg ezt a q***va sok repcsit megcsinálni se lesz egy leányálom, maratott belső berendezéssel, meg festegetni, matricázni...
Laci 432910 2010. április 13. 17:57
Válasz erre
Szia Balázs!
Nem vettem kötekedésnek a kérdésed,épp ellenkezőleg.Én nem a Tamiya maszkolóját használom -őszintén szólva nem is ismerem-,hanem a festők által használt maszkoló szalagot.(50m X 19mm)A festés illesztéseinél törekedtem a legpontosabban illeszteni - ez sikerült is átfedés nélkül- a két ellentétest színt.Igaz a vízvonalnál ezt nem bírtam kivédeni.Ott kénytelen voltam átfedni.Ugyan már ne szerénykedj,én sem vagyok profi,van még mit tanulni,viszont láttam a kész hajóidat-repülőidet,és egyáltalán nem panaszkodhatsz.Sőt az én makett készletem fel sem veheti a TE munkáiddal a versenyt!
Amúgy itthon vagyok,most már végleg,tudod a család na meg a hajó nélkül elég kegyetlen a távollét.Ha a hajót nem is nézem,de a fiam az életem,és ő nélküle elég rossz volt több,mint 3 hónapig távol lenni.
Na mindezt félretéve örülök,hogy újra fent lehet látni a fórumon!
Üdv!
BBalázs 432909 2010. április 13. 16:58
Válasz erre
Lacikám!

Ezek a képek nagyon tetszettek, szépen alakul a Bismarck, mostmár jöhet a fedélzet, és a sok szerelvény.
Egy észrevételem lenne. A különbző mintáknál a maszkolásnál mennyire élesek a kontúrok? Régebbi - makrós - képeken nem láttam biztosan, hogy elég pontos volt-e a maszkolás - a Tamiya maszkolóját használod?
Remélem nem vetted kötekedésnek a kérdését egy olyasvalakinek, aki messze nem profi makettező, csak valahol én is a szívemen viselem a Bismarckod alakulását! Sokunk kedvenc hajója...
Egyébként rég láttalak msn-en, mizujs?
lucky 432908 2010. április 13. 07:32
Válasz erre
Szia Tommy!
Sztem nem vékony, eléggé sűrűn vannak. Ha fent van a borítás már eltörni is csak nehezen lehet.
A borítás olyan 180 gr-os papíron lehet. Ez kb 0.2-025 mm vastag.
ChevyG 432907 2010. április 12. 22:49
Válasz erre
Tommy 432906 2010. április 12. 22:48
Válasz erre
Szia lucky!

Nem tudod, hogy a Szent István palánkját milyen vastag papírra kéne másolni? Mert arra gondoltam, hogy nem papírból csinálom a hajót, hanem amelyik részét csak lehet, sztirolból. Aztán akkor olyan vastag sztirolt keresek, ami megfelelne a palánkozáshoz. Nézegettem a rajzokat, az 1mm-es borda nem vékony neki?
Üdv
Tommy
EDE 432905 2010. április 12. 21:11
Válasz erre
Essex!

Ez tényleg k*** szép! Valami mestermű fog itt készülni!
Én meg egy kicsit el vagyok kenődve. Ahhoz, hogy tényleg valamennyire élethű legyen,
borzasztó sok mindent meg kell rajta csinálni, de hogy mikor lesz rá időm?

Na mindegy, akkor rendelem a gépeket.
4 doboz F6F Hellcat, igaz?
Laci 432904 2010. április 12. 20:51
Válasz erre
kész a festés 001
kész a festés 001
kész a festés 002
kész a festés 002
kész a festés 003
kész a festés 003
kész a festés 004
kész a festés 004

Üdv mindenkinek!
Végre sikerült az utolsó festéket is felvinnem a hajótestre,így kész a festés.Jöhet a fedélzet...
Üdv!
Essex 432903 2010. április 12. 19:28
Válasz erre
EDE, sajnos repcsi nem volt egy darab sem.

Viszont hogy vigasztaljalak téged, vettem magamnak a master-model nevű lengyel cégtől esztergált 5"-es lövegcsöveket (amit a L'Arsenal-tól akartam), meg komplett 20 mm-es Oerlikonokat. Kib***szottul q***va drága volt, viszont kib***szottul q***va szép.

master-model.pl/index.php

Érdemes az animációt meg a képeket is megnézni...
Hajókovács 432902 2010. április 9. 23:00
Válasz erre
Sziasztok!

Én ott leszek szombaton és kb 8-1O TIT HMHE hajós is . Vasárnap egy másik brigád megy a TIT- ből.
Biztosan lesz rá mód , hogy egy kicsit beszélgessünk.

Üdv
SImi 432901 2010. április 9. 22:28
Válasz erre
Sziasztok!
Az egyik szemem sír, a másik nevet... Kár, hogy nem lesz ott mindenki (Pl Laci barátom), akinek ott kéne lennie. De azért lesznek a nagy csapatból jónéhányan. Örülök, hogy zs180 is ott lesz! Az offset-lemez 20-ad rangú dolog a találkozás élményéhez képest... de azért előre is köszönöm. Én sajnos semmi különöset nem viszek magammal, legfeljebb egy kis csemegét a PoW -ról.
Talán majd a Stefánián?
Laci 432900 2010. április 9. 21:24
Válasz erre
név 001
név 001
név 002
név 002

Üdv mindenkinek!
Mivel,mint írtam nem tudok menni a versenyre,ezért inkább más elfoglaltságot keresetem.Végre megvan a névtábla is az eredeti írással.Persze aranyba foglalva.(Festékkel.)
Üdv!
zs180 432899 2010. április 9. 21:24
Válasz erre
Simi, én is megyek (mégis) és viszek neked offset-lemezt is...
P.Gy.
EDE 432898 2010. április 9. 19:46
Válasz erre
Jó nektek, én dolgozom!
Ha nem fingok nagyon ki, lehet, hogy vasárnap elmegyek.
Laci 432897 2010. április 9. 18:32
Válasz erre
Sajnos én nem tudok elmenni!Kicsit messze van tőlünk,a kocsi meg "pihen".
Essex 432896 2010. április 9. 15:55
Válasz erre
Mi megyünk a szokott csapattal. Hozol valamit mutatni? :-)
SImi 432895 2010. április 9. 14:43
Válasz erre
Holnap jön valaki Mosonmagyaróvárra? Én ott leszek kb 10-től 15-16 óráig. Jó volna találkozni.
EDE 432894 2010. április 9. 07:56
Válasz erre
Laci!

Úgy látszik létezik hajó karikatúra makett kategória is!
Sszabi 432893 2010. április 9. 07:38
Válasz erre
Üdv!

A Nagato-nak valamilyen éfordulója van (nem ismerem a hajót) vagy csak véletlen van 3 ilyen hajó a modelwarships-en?

Szépek mind szerintem :)
www.modelshipgallery.com/index1.html
Laci 432892 2010. április 8. 18:55
Válasz erre
c080l12
c080l12

Uraim!
Mit találtam a neten?Ez még viccnek is rossz...Nézzük meg a hajócsavar helyeit,vagy éppen a kormánylapát elhelyezését!A többiről ne is beszéljünk.
Üdv!
denkmeyer 432891 2010. április 8. 10:14
Válasz erre
Lenin 1

Itt úgy érzem sikerült eltalálni a vízvonal mélységet. Talán kissé orrnehéz.
Lenin 1
Lenin 2

Nagy kedvenc. A jóval idősebb szomszéd gyerektől kaptam kb. 25 éve...
Lenin 2
100_6015

Esci 1/1200 Hornet, Enterprise, Missouri
100_6015
100_6018

Esci 1/1200 King George V és Airfix 1/700 rombolók
100_6018
100_6019

1/1200 Bismarck, Gneisenau, Roma és 1/700 romboló
100_6019
IMG_0024

1/1200 Bismarck
IMG_0024
IMG_0026

1/1200 Yamato
IMG_0026
IMG_0028

1/720 Nimitz.  Ezt is sikerült jól kiegyensúlyozni.
IMG_0028
100_6027

1/400 Bismarck viharban
100_6027
IMG_0041

napsütésben
IMG_0041
IMG_0046

hátulról
IMG_0046
IMG_0029

1/144 Academy motoros U VII ? tengeralattjáró. Elvileg képes merülni és felemelkedni, de gyakorlatilag sajnos többet tartózkodott a víz alatt, mint felett. A tömítése szerintem elöregedett és befolyt a víz az elemtérbe...
IMG_0029

Sziasztok!

Igaz nem a hajómakettezés a fő profilom, de van egypár még gyerekkoromból. Mindegyik úszóképes. Az egykori Esci 1/1200-as hajók (vízvonalmakettek) közül csak az anyahajók fenekére ragasztottam szögből gyártott tőkesúlyt. A jó öreg 1/700 léptékű Airfix rombolókra szintén 100-as szögből vágott darabokat kellett ragasztanom a keskeny és magas építésük miatt. Az Italeri 720-as és a Lenin jégtörő hajótestébe betonvas darabokat ragasztottam. Az 1/400-as Heller Bismarckba nincsen semmi. Szépen úszkál a vizen, nem borul fel ,,viharban" sem, de mindenképpen le kell majd egyszer terhelni, hogy a vízvonalig legyen a vízben. Nyáron egyik barátom átjött és kicsit nosztalgiáztunk, jó volt újra elővenni ezeket a leharcolt maketteket így a 3. x felett. Készült pár kép is. 
Essex 432890 2010. április 7. 19:30
Válasz erre
"a hátsónál ott van a 4. leszállókábel. Vajon ennek a végét hagyták ott, vagy kijjebb helyezték?"

Értem a kérdést... :-))) Majd nézek repcsit.
EDE 432889 2010. április 7. 16:31
Válasz erre
Essex!

Úgy néz ki, Móvárra nem megyek. Ha mész,lehet, hogy sikerül beszerezned egy-két doboz repcsit. Ha nem, jöhet a net.
A repülőfedélzeten nézegettem a tömni való lyukat. Az elülső még hagyján, de a hátsónál ott van a 4. leszállókábel. Vajon ennek a végét hagyták ott, vagy kijjebb helyezték?
SImi 432888 2010. április 7. 16:02
Válasz erre
Szerintem valamilyen üveges tárolót csináltass neki, hogy otthon is, vagy ha elviszed máshova, ott is lehessen benne gyönyörködni. Bár lehet, ebben az esetben a plexi - a suly miatt - praktikusabb lenne.
Laci 432887 2010. április 7. 10:36
Válasz erre
Simi!
Teljesen igazad volt a porral kapcsolatban!Úgy vonzza a port a festék,hogy csak ámulok-bámulok!Sürgősen csináltatni kell egy tároló doboz félét,mert ez így nem állapot!Mi lesz így később?
Üdv!
zaran 432886 2010. április 6. 09:11
Válasz erre
Szervusztok
Baboon, ezt a hajót nyugodtan vízre teheted.
Én a régen épített 1:350-es Scharnhorstomat vízre szoktam tenni. Annál a hadihajónál a felépítmény olyan össztömeggel rendelkezik, amely az eredeti vízvonalig leviszi a hajót. Mindazon által a ha megfigyelitek a legtöbb csatahajó alja majdhogynem vízszintes. Ez segít stabilizálni mivel a felhajtó erő és a tömeg közép pont kiegyenlítik egymást. Azt hiszem jól írtam.
Hullámzó vízben is kipróbáltam a hajót. Kereszt szüleimnél van medence. Nem nagy, de ennek a hajónak hatalmas. Álomszépen úszott. Madzag az orrára, és úgy áthúztuk a túloldalára. Úgy szelte a vizet, egy pillanatig azt hittem, helikopterből figyelem. Szép egyenletes stabil hullámok, fodrok.
Ezt követte a hullámtörés teszt.
Mivel a medence gumifalú, azt mozgatva 13 évesként vihart szimuláltunk. A hajó kiállta a próbát, és olyan hullámokkal is megküzdött, melyek a valóságban 15-20 méteresek lennének.
(Ezt a számot onnét tippelem, hogy a hajó felépítményének a közepéig értek.)
Tudom, hogy a makettem nem tökéletes, hogy lehetett volna rajta javítani majdnem 8 év alatt, de őt így szeretem. Az én kincsem :) Azért remélem nem tartjátok nagyon csúnyának.
kepfeltoltes.hu/100406/Image1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/100406/Image2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/100406/Image3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/100406/Image4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/100406/Image5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/100406/Image6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/100406/Image7_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Sebi 432885 2010. április 5. 20:09
Válasz erre
002
002
003
003
008
008
009
009

Sziasztok !

Mivel számomra a húsvét nem csak locsolkodással telt el, így szeretnék pár képet mutatni a munkálatok jelenlegi állásáról.
Gonzo 432884 2010. április 5. 14:52
Válasz erre
Sziasztok Urak!

Elkészült Horváth Zoltán oldalán a TIRPITZ-es cikk!
www.freeweb.hu/olli/tirpitz.html

Egyszerűen csodálatos...
Kalóz 432883 2010. április 4. 14:57
Válasz erre
Szia, Laci!
Viszont én a hatalmat sem igen szeretem, főleg nem alkalmazni!
És áldott húsvéti ünnepeket Mindenkinek!
Kalóz
SImi 432882 2010. április 4. 09:38
Válasz erre
Hát akkor áldott, békés Húsvétot mindenkinek!
Laci 432881 2010. április 3. 20:56
Válasz erre
Kalóz!
A tudás nem dicsekedés,hanem hatalom!
Jozsi 432880 2010. április 3. 19:50
Válasz erre
Kevesen vagytok evvel a képzettséggel.
Kalóz 432879 2010. április 3. 19:32
Válasz erre
Szia, Laci!
Én sem a szakmai tudásodat kérdőjeleztem meg, hanem néhány téves elképzelést akartam kijavítani, amik sajnos eléggé elterjedtek. Legalább itt legyünk pontosak!
Az Ui.: kicsit erős volt, általában nem szeretek dicsekedni a tudásommal.
Üdv:
Kalóz
Laci 432878 2010. április 3. 19:23
Válasz erre
Kalóz!
Mivel én egyszerű hétköznapi ember vagyok,ezért csak a józan paraszti ész beszél belőlem.Teljesen igazad van a súlyponttal kapcsolatban is,és én nem is akarom megkérdőjelezni a szakmai tudásod!Tehát TISZTELET!
Üdv!
Ui.:Ezért jó hogy ilyen nagy betűs emberek vannak itt,mint TE!
Baboon 432877 2010. április 3. 18:05
Válasz erre
Kimerítő válaszok. Köszönöm!
Inkább nem próbálkozok akkor :D
Kalóz 432876 2010. április 3. 17:14
Válasz erre
"Például a Titanic egész biztos borulékonyabb és instabilabb,mint egy Missouri.Szóval fontos a ballaszt is."
Ne haragudjatok, de a hajók stabilitása sokkal bonyolultabb, mint ahogy itt részleteztétek.És nem csak a ballaszt, hanem a súlypont helyzete az, ami fontos.
Ettől függetlenül egy hajómakett úszóképessége valóban kérdőjeles, mivel nem arra készült. Vízre tételkor valóban fennáll a veszély, hogy oldalára borul vagy felfordul. bár ha nincs nagy rés valahol,akkor az elsüllyedése kérdéses.
Azt hiszem egy sok munkával elkészült pld-t kár lenne ilyen kísérleteknek alávetni!
Azért sok sikert, de elsősorban az építéshez! :
Kalóz, a hajómérnök
Laci 432875 2010. április 3. 16:59
Válasz erre
Ez függ általában a hajó méretétől és formájától is.Például egy viszonylag széles felfekvésű laposabb test jobban fekszik,mint egy keskenyebb de hosszabb.Például a Titanic egész biztos borulékonyabb és instabilabb,mint egy Missouri.Szóval fontos a ballaszt is.
Üdv!
lucky 432874 2010. április 3. 16:17
Válasz erre
Valószínűleg fel fog borulni, ballaszt nélkül.
A műanyag nem eléggé nehéz ahhoz, h megfelelő súlyt adjon a hajónak.Ha mégis, akkor fog ugyan úszni de instabil lesz.( esetleg az oldalán fog úszni).
Silver 432873 2010. április 3. 16:00
Válasz erre
Szerintem felborul ha,nem tettél ballasztot a hajófenékre.
Baboon 432872 2010. április 3. 15:49
Válasz erre
Tényleg!
Valaki próbálta már a makett hajóját vízre tenni? Nem tóra vagy ilyesmi csak kádba úszik-e :D AZ enyémen végül is van +2réteg lakk szóval eredetileg nem menne bele a víz de ha mégis akkor sosem jönne ki. Nem tudom kipróbáljam-e
Laci 432871 2010. április 2. 21:55
Válasz erre
balti csík 003
balti csík 003
photo060
photo060
balti csík jobb oldalt 001
balti csík jobb...
bismarck_main_page
bismarck_main_page

Uraim!
Azért tettem fel ezeket a képeket,mert írtam,hogy a két oldali Balti csík ugye nem egyforma.
Üdv!
Laci 432870 2010. április 2. 17:18
Válasz erre
Bocsi!
Akkor különösen jó lett!
Baboon 432869 2010. április 2. 16:22
Válasz erre
Nem a 3. hajóm hanem az első :D
Életem 3. makettja :D (eddig 2 harckocsit tettem össze)
Laci 432868 2010. április 2. 15:45
Válasz erre
Szia Baboon!
3. hajódhoz képest elég jól sikerült.Én vagy a 10-11. hajó után mertem nekivágni a Bismarck 1:400 változatához.Még most is vannak olyan hibák,amit utólag kell festékkel javítanom a hajón (1:100 Bismarck).Szóval ne csüggedj,nekem is nagyon tetszik.
Üdv!
Baboon 432867 2010. április 2. 13:51
Válasz erre
Szia!
Köszi
Length:445.7 mm, Width: 49mm,
Total Plastic Parts: 395pcs, Photo Etched Parts: For radar brace frame, Total Sprues: 8pcs + Upper hull + Lower hull + Waterline plate + Decks.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.