<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
BBalázs | Adatlap | 432926 | 2010. április 14. 22:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ismerős képek. Egyébként megdöbbentő, hogy a Rodney 406 mm-ese - csupán az átütő hatás - milyen pusztítást vitt véghez az egyik legerősebben védett részen - a hídon. Nyilván közelről tüzelt ekkor már az angol hajó, de akkor is lenyűgöző. | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432925 | 2010. április 14. 22:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Na akkor nem éppen vitázni akarok,csak valahogy az eredeti roncs fotókon nem éppen ezt a felhozatalt látom!Például,mint Balázs barátunk is írta a fő árbóc sem állt már a süllyedés pillanatában,vagy éppen a páncélozott parancsnoki híd is egy elég csúnya 406 mm-s ágyú találatát viseli magán,ami elég szépen keresztül vitte a hidat.Na most nem tudom,hogy a makettező barátunk mikori ábráját próbálta diorámázni,de véleményem szerint -s bár elég sok leírás alapján is- a hidat ekkor már régen kiütötték a harcból,tehát már átlőtt állapotban kellett volna ábrázolnia. Mindent egybevetve:nem akarom senki munkáját ocsmárolni,-maga a dioráma nagyon szép- viszont ha már egy ilyen szépen kidolgozott és nagy volumenű építkezésbe vágja az illető a fejszéjét akkor nem ártana előbb utánajárni,és úgy megépíteni. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 432924 | 2010. április 14. 21:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem köekedésből, de az orr részről készült eredeti fotón pont nem látszik az orr részen lévő találat (makett) - ennyire nem folytam bele, de az biztos hogy a Bismarck egy lángoló roncs volt. Lángok híjján, találatok és korom látható a maketten. Több száz, nagy kaliberű kövedék közvetett és közvetlen találata után egy Iowa vagy Yamato sem festett volna jobban. A hamradik kép valóban grafika, addigra leestek a tornyok, és a felépítmény darabjai. Ettől függetlenül nekem a felépítményeken esett károk túl kicsik a maketten. De továbbra is tetszik a makett, egy gond van még vele. A tenger ennél sokkal viharosabb volt és óriási hullámok látszódnak a korabeli fotókon. De azt hiszem ennél a makettnél nem ez a lényeg... | |||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432923 | 2010. április 14. 21:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Essex! Nálunk is vasút őrület van! A kisfiam megkapta a régi TT cuccaim egy részét. Hálából csapást mért a Junyómra. Tudsz képet a neten a fékezőkábelekről? | |||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432922 | 2010. április 14. 21:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Laci! A második képed mindenképpen leleplező! Az a találat tényleg nincs ott. Viszont a harmadik grafika. | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432921 | 2010. április 14. 20:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Balázs! Ha jobban átvizsgálod a makettet,akkor felfedezel olyan találatokat is ,melyek nem is voltak rajta.Úgyértem olyan találatok,amik átütötték a páncélzatot,holott az eredeti roncson nyoma sincs átszakító találatnak.Lásd a mellékelt képet,gondolok itt például az orr rész horogkeresztjénél! Én nem védeni akarom a hajómat! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 432920 | 2010. április 14. 19:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Azért nem eszik ezt olyan forrón. Mellesleg, szerintem jobban szétvolt luggatva a Bismarck, el kell olvasni Ludovic K. regényét, beszámolók szerint a parancsnoki torony, árbóc, stb. elvolt már lőve. Tűzvezető központok és még sorolhatnám... Nem szégyen a vereség, mert ismerjük a körülményeket és a Bismarck történetét. Óriási áldozat árán, de legyőzték. De hatásos, nekem elnyerte a tettszésem. | |||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 432919 | 2010. április 14. 19:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem is volt. A Németek süllyesztették el, hogy ne kerüljön ellenséges kézre. Csak az angolok terjesztették, hogy ementáli lett, azért, mert a Brit flotta nagy és legyőzhetetlen. A legenda ha elvész, akkor a nép bizalma megrendül, kitartása megszűnik, és a Németek nyerik a háborút. | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432918 | 2010. április 14. 19:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem tudom ki hogy van vele,de szerintem ennyire nem volt szét luggatva szerencsétlen hajó! | |||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 432917 | 2010. április 14. 17:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kösz, Chevy, megelőztél a válasszal. | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 432916 | 2010. április 14. 17:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 432915 | 2010. április 14. 15:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Link, esetleg? | |||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 432914 | 2010. április 14. 14:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Tisztelt urak, érdemes megnézni a modelwarships mai tudósítását Jim Baumanntól két német kiállításról. Sok gyönyörű hajó közül engem különösen a süllyedő Bismarck fogott meg a sérülések aprólékos és élethű megjelenítésével. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||
Essex | Adatlap | 432913 | 2010. április 14. 09:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Mivel én 1945 elejét csinálnám, akkor még több gép is volt a 3-színű kamuflázzsal, de pl. a Helldiverek még júniusban is döntően azok voltak. Van fotó a Yorktown Helldiverjeiről már az "R"-betűs hajó azonosítóval, a 6-7 gépből csak egy van, ami egyszínű. A gépeknél nem maga a festés a nehéz, hanem hogy sok van, pláne a fedélzeten álló gépeknél beletenni a maratott pilótafülkét, azt is kifesteni. Aprólékos és nagy precízséget igénylő türelemmunka a matricázás is , még szerencse, hogy ezt tényleg nem muszáj egyszerre megcsinálni. Plusz probléma, ha akarsz néhány akciót csinálni, pl. valamelyik gépet szerelik vagy hasonló... A panelvonalakkal még nem foglalkoztam. Szét kell nézni a már elkészült modellek fotóin, de ez is időigényes. Nekem az otthoni gépen egy-két hónapja beszart, most van folyamatban az új gép, tehát még egy jó pár hétig nem is tudok foglalkozni vele. Ráadásul most a vasutas korszak tombol nálam... :-))) | |||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432912 | 2010. április 13. 19:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Essex! Akkor rendelem a gépeket. 4-6 hét a szállítási idő. Egyébként nekem nem tetszenek a gépeken az eltúlzott panelvonalak sem. Lehet, hogy azokat is el kéne tüntetni. Én a festéstől tartok legkevésbé. Az MS 21 nem egy bonyolult mintázat, és a vadászok is egyszínűek. A bombázók szerintem 3, de még ez nem biztos. Persze az is igaz, hogy meg kéne tanulnom a festékszóróval bánni. Az se két perc. Ha megjönnek a gépek, majd valahol összefutunk! | |||||||||||||||||||||||||||||
Essex | Adatlap | 432911 | 2010. április 13. 18:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Azért ebbe a mesterműbe a "kézügyességemnek" is lesz egy beleszólása. :-))) Baromira félek ezektől a mütyürnyi maratott bigyóktól (nem csak ezektől, a Gold Medal lapokon is van egy-pár zűrös dolog). És ne kenődj el, nekem is borzasztó sok mindent kellene megcsinálni és nekem sincs rá időm... :-))) Igen, nekem 4 doboz F6F Hellcat kell. Na meg ezt a q***va sok repcsit megcsinálni se lesz egy leányálom, maratott belső berendezéssel, meg festegetni, matricázni... | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432910 | 2010. április 13. 17:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Balázs! Nem vettem kötekedésnek a kérdésed,épp ellenkezőleg.Én nem a Tamiya maszkolóját használom -őszintén szólva nem is ismerem-,hanem a festők által használt maszkoló szalagot.(50m X 19mm)A festés illesztéseinél törekedtem a legpontosabban illeszteni - ez sikerült is átfedés nélkül- a két ellentétest színt.Igaz a vízvonalnál ezt nem bírtam kivédeni.Ott kénytelen voltam átfedni.Ugyan már ne szerénykedj,én sem vagyok profi,van még mit tanulni,viszont láttam a kész hajóidat-repülőidet,és egyáltalán nem panaszkodhatsz.Sőt az én makett készletem fel sem veheti a TE munkáiddal a versenyt! Amúgy itthon vagyok,most már végleg,tudod a család na meg a hajó nélkül elég kegyetlen a távollét.Ha a hajót nem is nézem,de a fiam az életem,és ő nélküle elég rossz volt több,mint 3 hónapig távol lenni. Na mindezt félretéve örülök,hogy újra fent lehet látni a fórumon! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 432909 | 2010. április 13. 16:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Lacikám! Ezek a képek nagyon tetszettek, szépen alakul a Bismarck, mostmár jöhet a fedélzet, és a sok szerelvény. Egy észrevételem lenne. A különbző mintáknál a maszkolásnál mennyire élesek a kontúrok? Régebbi - makrós - képeken nem láttam biztosan, hogy elég pontos volt-e a maszkolás - a Tamiya maszkolóját használod? Remélem nem vetted kötekedésnek a kérdését egy olyasvalakinek, aki messze nem profi makettező, csak valahol én is a szívemen viselem a Bismarckod alakulását! Sokunk kedvenc hajója... Egyébként rég láttalak msn-en, mizujs? | |||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432908 | 2010. április 13. 07:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Tommy! Sztem nem vékony, eléggé sűrűn vannak. Ha fent van a borítás már eltörni is csak nehezen lehet. A borítás olyan 180 gr-os papíron lehet. Ez kb 0.2-025 mm vastag. | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 432907 | 2010. április 12. 22:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Tommy | Adatlap | 432906 | 2010. április 12. 22:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia lucky! Nem tudod, hogy a Szent István palánkját milyen vastag papírra kéne másolni? Mert arra gondoltam, hogy nem papírból csinálom a hajót, hanem amelyik részét csak lehet, sztirolból. Aztán akkor olyan vastag sztirolt keresek, ami megfelelne a palánkozáshoz. Nézegettem a rajzokat, az 1mm-es borda nem vékony neki? Üdv Tommy | |||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432905 | 2010. április 12. 21:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Essex! Ez tényleg k*** szép! Valami mestermű fog itt készülni! Én meg egy kicsit el vagyok kenődve. Ahhoz, hogy tényleg valamennyire élethű legyen, borzasztó sok mindent meg kell rajta csinálni, de hogy mikor lesz rá időm? Na mindegy, akkor rendelem a gépeket. 4 doboz F6F Hellcat, igaz? | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432904 | 2010. április 12. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Essex | Adatlap | 432903 | 2010. április 12. 19:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
EDE, sajnos repcsi nem volt egy darab sem. Viszont hogy vigasztaljalak téged, vettem magamnak a master-model nevű lengyel cégtől esztergált 5"-es lövegcsöveket (amit a L'Arsenal-tól akartam), meg komplett 20 mm-es Oerlikonokat. Kib***szottul q***va drága volt, viszont kib***szottul q***va szép. master-model.pl/index.php Érdemes az animációt meg a képeket is megnézni... | |||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 432902 | 2010. április 9. 23:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Én ott leszek szombaton és kb 8-1O TIT HMHE hajós is . Vasárnap egy másik brigád megy a TIT- ből. Biztosan lesz rá mód , hogy egy kicsit beszélgessünk. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432901 | 2010. április 9. 22:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Az egyik szemem sír, a másik nevet... Kár, hogy nem lesz ott mindenki (Pl Laci barátom), akinek ott kéne lennie. De azért lesznek a nagy csapatból jónéhányan. Örülök, hogy zs180 is ott lesz! Az offset-lemez 20-ad rangú dolog a találkozás élményéhez képest... de azért előre is köszönöm. Én sajnos semmi különöset nem viszek magammal, legfeljebb egy kis csemegét a PoW -ról. Talán majd a Stefánián? | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432900 | 2010. április 9. 21:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 432899 | 2010. április 9. 21:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Simi, én is megyek (mégis) és viszek neked offset-lemezt is... P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432898 | 2010. április 9. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Jó nektek, én dolgozom! Ha nem fingok nagyon ki, lehet, hogy vasárnap elmegyek. | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432897 | 2010. április 9. 18:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sajnos én nem tudok elmenni!Kicsit messze van tőlünk,a kocsi meg "pihen". | |||||||||||||||||||||||||||||
Essex | Adatlap | 432896 | 2010. április 9. 15:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Mi megyünk a szokott csapattal. Hozol valamit mutatni? :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432895 | 2010. április 9. 14:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Holnap jön valaki Mosonmagyaróvárra? Én ott leszek kb 10-től 15-16 óráig. Jó volna találkozni. | |||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432894 | 2010. április 9. 07:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Laci! Úgy látszik létezik hajó karikatúra makett kategória is! | |||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 432893 | 2010. április 9. 07:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv! A Nagato-nak valamilyen éfordulója van (nem ismerem a hajót) vagy csak véletlen van 3 ilyen hajó a modelwarships-en? Szépek mind szerintem :) www.modelshipgallery.com/index1.html | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432892 | 2010. április 8. 18:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 432891 | 2010. április 8. 10:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Igaz nem a hajómakettezés a fő profilom, de van egypár még gyerekkoromból. Mindegyik úszóképes. Az egykori Esci 1/1200-as hajók (vízvonalmakettek) közül csak az anyahajók fenekére ragasztottam szögből gyártott tőkesúlyt. A jó öreg 1/700 léptékű Airfix rombolókra szintén 100-as szögből vágott darabokat kellett ragasztanom a keskeny és magas építésük miatt. Az Italeri 720-as és a Lenin jégtörő hajótestébe betonvas darabokat ragasztottam. Az 1/400-as Heller Bismarckba nincsen semmi. Szépen úszkál a vizen, nem borul fel ,,viharban" sem, de mindenképpen le kell majd egyszer terhelni, hogy a vízvonalig legyen a vízben. Nyáron egyik barátom átjött és kicsit nosztalgiáztunk, jó volt újra elővenni ezeket a leharcolt maketteket így a 3. x felett. Készült pár kép is. | |||||||||||||||||||||||||||||
Essex | Adatlap | 432890 | 2010. április 7. 19:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
"a hátsónál ott van a 4. leszállókábel. Vajon ennek a végét hagyták ott, vagy kijjebb helyezték?" Értem a kérdést... :-))) Majd nézek repcsit. | |||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432889 | 2010. április 7. 16:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Essex! Úgy néz ki, Móvárra nem megyek. Ha mész,lehet, hogy sikerül beszerezned egy-két doboz repcsit. Ha nem, jöhet a net. A repülőfedélzeten nézegettem a tömni való lyukat. Az elülső még hagyján, de a hátsónál ott van a 4. leszállókábel. Vajon ennek a végét hagyták ott, vagy kijjebb helyezték? | |||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432888 | 2010. április 7. 16:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szerintem valamilyen üveges tárolót csináltass neki, hogy otthon is, vagy ha elviszed máshova, ott is lehessen benne gyönyörködni. Bár lehet, ebben az esetben a plexi - a suly miatt - praktikusabb lenne. | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432887 | 2010. április 7. 10:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Simi! Teljesen igazad volt a porral kapcsolatban!Úgy vonzza a port a festék,hogy csak ámulok-bámulok!Sürgősen csináltatni kell egy tároló doboz félét,mert ez így nem állapot!Mi lesz így később? Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 432886 | 2010. április 6. 09:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szervusztok Baboon, ezt a hajót nyugodtan vízre teheted. Én a régen épített 1:350-es Scharnhorstomat vízre szoktam tenni. Annál a hadihajónál a felépítmény olyan össztömeggel rendelkezik, amely az eredeti vízvonalig leviszi a hajót. Mindazon által a ha megfigyelitek a legtöbb csatahajó alja majdhogynem vízszintes. Ez segít stabilizálni mivel a felhajtó erő és a tömeg közép pont kiegyenlítik egymást. Azt hiszem jól írtam. Hullámzó vízben is kipróbáltam a hajót. Kereszt szüleimnél van medence. Nem nagy, de ennek a hajónak hatalmas. Álomszépen úszott. Madzag az orrára, és úgy áthúztuk a túloldalára. Úgy szelte a vizet, egy pillanatig azt hittem, helikopterből figyelem. Szép egyenletes stabil hullámok, fodrok. Ezt követte a hullámtörés teszt. Mivel a medence gumifalú, azt mozgatva 13 évesként vihart szimuláltunk. A hajó kiállta a próbát, és olyan hullámokkal is megküzdött, melyek a valóságban 15-20 méteresek lennének. (Ezt a számot onnét tippelem, hogy a hajó felépítményének a közepéig értek.) Tudom, hogy a makettem nem tökéletes, hogy lehetett volna rajta javítani majdnem 8 év alatt, de őt így szeretem. Az én kincsem :) Azért remélem nem tartjátok nagyon csúnyának. kepfeltoltes.hu/100406/Image1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/100406/Image2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/100406/Image3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/100406/Image4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/100406/Image5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/100406/Image6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/100406/Image7_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432885 | 2010. április 5. 20:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 432884 | 2010. április 5. 14:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak! Elkészült Horváth Zoltán oldalán a TIRPITZ-es cikk! www.freeweb.hu/olli/tirpitz.html Egyszerűen csodálatos... | |||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 432883 | 2010. április 4. 14:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia, Laci! Viszont én a hatalmat sem igen szeretem, főleg nem alkalmazni! És áldott húsvéti ünnepeket Mindenkinek! Kalóz | |||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432882 | 2010. április 4. 09:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hát akkor áldott, békés Húsvétot mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432881 | 2010. április 3. 20:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 432880 | 2010. április 3. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kevesen vagytok evvel a képzettséggel. | |||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 432879 | 2010. április 3. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia, Laci! Én sem a szakmai tudásodat kérdőjeleztem meg, hanem néhány téves elképzelést akartam kijavítani, amik sajnos eléggé elterjedtek. Legalább itt legyünk pontosak! Az Ui.: kicsit erős volt, általában nem szeretek dicsekedni a tudásommal. Üdv: Kalóz | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432878 | 2010. április 3. 19:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kalóz! Mivel én egyszerű hétköznapi ember vagyok,ezért csak a józan paraszti ész beszél belőlem.Teljesen igazad van a súlyponttal kapcsolatban is,és én nem is akarom megkérdőjelezni a szakmai tudásod!Tehát TISZTELET! Üdv! Ui.:Ezért jó hogy ilyen nagy betűs emberek vannak itt,mint TE! | |||||||||||||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 432877 | 2010. április 3. 18:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kimerítő válaszok. Köszönöm! Inkább nem próbálkozok akkor :D |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |