/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.
Laci 432946 2010. április 21. 14:29
Válasz erre
Simi!
Pedig a túlélők elmondása szerint,nagyon kedvelt kapitány volt,mert nem volt szigorú,és kiállt az emberei mellett.Ellenben Günter Lütjens-el,aki viszont teljesen szigorú volt és még egy rezzenést-érzelmet sem mutatott az arcán.
Üdv!
csatahajós 432945 2010. április 21. 13:57
Válasz erre
zs180-nak és mindnekinek aki szereti a témát:

www.modelwarships.com/features/current/Dortmund-2010/images/IMG_6834.jpg

Szerintem gyönyörű!
SImi 432944 2010. április 21. 10:25
Válasz erre
Szia!
Ez az egyik legismertebb kép Lindemann kapitányról. Kicsit ellentmondásos: a nagy, elálló füleivel olyan humoros; arcvonásaival, termetével pedig szigorúságot, keménységet tükröz.
Hiroya 432943 2010. április 21. 09:16
Válasz erre
Üdv!

Köszönöm szépen, hasznos információ!

További szép napot!
Laci 432942 2010. április 20. 19:49
Válasz erre
kép a kapitányról
kép a kapitányról

Üdv mindenkinek!

Mai "termésem" a kapitányról nyomtattam fotó minőségben egy képet,és azt berámáztam.Ez is megy majd a hajóhoz tisztelgésképpen!Hogy pontosan hova fogom még tenni,azt nem tudom.
Üdv!
Sebi 432941 2010. április 20. 19:00
Válasz erre
Szia !

Vagy esetleg külföldről:

www.tudayshobbymodels.com/prd_tamiya_Yamato_350

Bár ezt a céget nem ismerem annyira.
epi85 432940 2010. április 20. 17:21
Válasz erre
Hello!

Pl. itt van egy.Nem épp a legolcsóbb,viszont a márka magáért beszél.www.modellbolt.hu/index.php

Üdv.: epi
Hiroya 432939 2010. április 20. 16:47
Válasz erre
Üdvözlet mindenkinek!
Érdeklődnék, hogy nem tudja e valaki hol tudnék beszerezni egy Yamato hadihajó makettet 70 - 80 cm-es méretben!

köszönöm!
Laci 432938 2010. április 20. 12:12
Válasz erre
EDE 432937 2010. április 19. 11:41
Válasz erre
Wakama 432936 2010. április 19. 09:42
Válasz erre
Dragon 7049 - USS Essex CV-9
Dragon 7049 - USS Essex CV-9
ED53005_1
ED53005_1
ED53007_1
ED53007_1

Sziasztok!

Eladó hajómakett, maratások!

Hajó + maratás 1/700:
Dragon (7049) - USS Essex CV-9
Eduard (17006) - USS Essex
csak együtt a kettő - 8000 Ft

Maratás hajóhoz 1/350 (a Trumpeter Hornet-hez):
Eduard (53005) - US Aircraft Carrier Hornet
Eduard (53007) - US Aircraft Carrier Hornet railings
csak együtt a kettő - 9000 Ft

Üdv
Wakama
SImi 432935 2010. április 19. 09:13
Válasz erre
1/72-es schnellboot gyönyörű festéssel
1/72-es schnellboot gyönyörű festéssel
parancsnoki állás
parancsnoki állás
gépágyú
gépágyú
1/400-as Heller Scharnhorst - kész csoda, hogy ennyi is lett belőle.
1/400-as Heller Scharnhorst - kész csoda, hogy ennyi is lett belőle.
Scharnhorst torony
Scharnhorst torony
1/1000-es saját építésű HMS Indomitable (ha jól emlékszem)
1/1000-es saját építésű HMS Indomitable (ha jól emlékszem)
Mütyürkollekció - talán olyan 1/3000 -es lehet - persze saját készítésűek.
Mütyürkollekció - talán olyan 1/3000 -es lehet - persze saját készítésűek.
???
???
Látványmakettezés: 1/350-es Trumpi Graf Spee fa fedélzettel
Látványmakettezés: 1/350-es Trumpi Graf Spee fa fedélzettel
Nem ájultam el a fa fedélzettől: a kivágásoknál elég nagy rések maradnak.
Nem ájultam el a fa fedélzettől: a kivágásoknál elég nagy rések maradnak.
Ez is még az a Graf Spee...
Ez is még az a Graf Spee...

Már kétszer próbáltam, de megszivatott a rendszer. remélem, most sikerül feltenni néhány mosonmagyaróvári képet.
Laci 432934 2010. április 16. 10:15
Válasz erre
Simi!
Igen igazad van a Bismarck többi fa fedélzetével kapcsolatban,de ezek még távolabbi problémák.Ezért is írtam egyenlőre csak a fő fedélzetet.
Üdv!
SImi 432933 2010. április 16. 09:18
Válasz erre
Szia!
Ha nem is csináltam eddig még fa fedélzetet, van némi benyomásom az illeszkedésekről, ahogy a szegélyhez illeszkedik: olyan fűrészfogszerű. A barbettáknál különösen izgalmas a dolog. Ez tényleg nagyon szivatós és aprólékos munka, de nagyon látványos is. Ez utóbbi biztos motiválni fog. Sajnos a Bismarck felsőbb fedélzetein is volt fa borítás (ellentétben pl a PoW-el).
Én per pillanat a másodlagos fegyverzet tornyaival bíbelődöm és aztán lassan jöhet a festegetés...
Laci 432932 2010. április 15. 14:32
Válasz erre
De legalább van téma,és addig él a topic is.
zs180 432931 2010. április 15. 10:58
Válasz erre
Örömmel látom, hogy a felvetésem milyen diszkussziót váltott ki. Nem állítom, hogy a sérülések száma és elhelyezkedése pontos (nem foglalkoztam mostanában a Bismarck-kal, így nem is tudnám alaposan megítélni), csak tetszett, ahogy megcsinálta őket a készítő. Mint sérülések, élethűnek tűnnek. Egyébként ugyanitt szerepel valszeg ugyanettől az embertől egy csata előtti állapotról készült makett is...
Laci 432930 2010. április 15. 10:28
Válasz erre
fedélzet illesztések
fedélzet illesztések
horgony lánc emelvény illesztések
horgony lánc emelvény illesztések
Skylight-ok talpazata
Skylight-ok talpazata

Simi!
Úgy látom te is rávilágítottál a lényegre!
Sajnos nem tudtunk találkozni -pedig nagyon jó lett volna- ,viszont jól esett,hogy hiányoltál.Most éppen elég durva résznél járok a Bismarck ügyben.Mint írtam anno a fedélzetet csinálom.
Juj juj!Szerintem lesz olyan sok idő,mint majd a test!Értem itt azokat a fránya illesztéseket,amik elég sok fejtörést fognak okozni.DE MEGOLDJUK!
Az "ellenféllel" mi újság?
Üdv!
lucky 432929 2010. április 15. 08:45
Válasz erre
Tommy!
Komolyabb képszerkesztő progival nyomtatás nélkül is meg lehet oldani az átméretezést.

Ha viszont ilyen sincs akkor marad a séta.
Tommy 432928 2010. április 14. 22:50
Válasz erre
lucky!

Köszi, lassan nekiállok. Az a problémám, hogy nekem nincs nyomtatóm, aztán minden próbanyomtatáshoz sétálnom kell (mert ugye a számtech. boltban "nem" tudják átméretezni... na mindegy...)
Az elkövetkezendő pár napban azért reményeim szerint el tudom kezdeni.
Üdv
SImi 432927 2010. április 14. 22:45
Válasz erre
Ennek a diorámának kicsit véres a torka... Olyan beállítások és találatok szerepelnek rajta, ami nonszensz. Pl 6 találat a B torony tetején, ami ugyebár a kivégzőosztag közelsége miatt egyszerűen nem igaz. A készítő - szerintem - abszolut a látványra és nem a valóságra tette a hangsúlyt.
BBalázs 432926 2010. április 14. 22:20
Válasz erre
Ismerős képek. Egyébként megdöbbentő, hogy a Rodney 406 mm-ese - csupán az átütő hatás - milyen pusztítást vitt véghez az egyik legerősebben védett részen - a hídon. Nyilván közelről tüzelt ekkor már az angol hajó, de akkor is lenyűgöző.
Laci 432925 2010. április 14. 22:00
Válasz erre
06_conning_tower_open_bridge
06_conning_tower_open_bridge
05_conning_tower_open_bridge
05_conning_tower_open_bridge
04_conning_tower
04_conning_tower
2010-06-01 715
2010-06-01 715

Na akkor nem éppen vitázni akarok,csak valahogy az eredeti roncs fotókon nem éppen ezt a felhozatalt látom!Például,mint Balázs barátunk is írta a fő árbóc sem állt már a süllyedés pillanatában,vagy éppen a páncélozott parancsnoki híd is egy elég csúnya 406 mm-s ágyú találatát viseli magán,ami elég szépen keresztül vitte a hidat.Na most nem tudom,hogy a makettező barátunk mikori ábráját próbálta diorámázni,de véleményem szerint -s bár elég sok leírás alapján is- a hidat ekkor már régen kiütötték a harcból,tehát már átlőtt állapotban kellett volna ábrázolnia.
Mindent egybevetve:nem akarom senki munkáját ocsmárolni,-maga a dioráma nagyon szép- viszont ha már egy ilyen szépen kidolgozott és nagy volumenű építkezésbe vágja az illető a fejszéjét akkor nem ártana előbb utánajárni,és úgy megépíteni.
Üdv!
BBalázs 432924 2010. április 14. 21:35
Válasz erre
Nem köekedésből, de az orr részről készült eredeti fotón pont nem látszik az orr részen lévő találat (makett) - ennyire nem folytam bele, de az biztos hogy a Bismarck egy lángoló roncs volt. Lángok híjján, találatok és korom látható a maketten. Több száz, nagy kaliberű kövedék közvetett és közvetlen találata után egy Iowa vagy Yamato sem festett volna jobban.
A hamradik kép valóban grafika, addigra leestek a tornyok, és a felépítmény darabjai. Ettől függetlenül nekem a felépítményeken esett károk túl kicsik a maketten.
De továbbra is tetszik a makett, egy gond van még vele. A tenger ennél sokkal viharosabb volt és óriási hullámok látszódnak a korabeli fotókon. De azt hiszem ennél a makettnél nem ez a lényeg...
EDE 432923 2010. április 14. 21:03
Válasz erre
Essex!

Nálunk is vasút őrület van! A kisfiam megkapta a régi TT cuccaim egy részét.
Hálából csapást mért a Junyómra.

Tudsz képet a neten a fékezőkábelekről?
EDE 432922 2010. április 14. 21:00
Válasz erre
Laci!

A második képed mindenképpen leleplező! Az a találat tényleg nincs ott. Viszont a harmadik grafika.
Laci 432921 2010. április 14. 20:23
Válasz erre
2010-06-01 714
2010-06-01 714
01_bismarck_wreck_stem_forecastle
01_bismarck_wreck_stem_forecastle
51_bismarck_wreck
51_bismarck_wreck

Balázs!
Ha jobban átvizsgálod a makettet,akkor felfedezel olyan találatokat is ,melyek nem is voltak rajta.Úgyértem olyan találatok,amik átütötték a páncélzatot,holott az eredeti roncson nyoma sincs átszakító találatnak.Lásd a mellékelt képet,gondolok itt például az orr rész horogkeresztjénél!
Én nem védeni akarom a hajómat!
Üdv!
BBalázs 432920 2010. április 14. 19:55
Válasz erre
Azért nem eszik ezt olyan forrón. Mellesleg, szerintem jobban szétvolt luggatva a Bismarck, el kell olvasni Ludovic K. regényét, beszámolók szerint a parancsnoki torony, árbóc, stb. elvolt már lőve. Tűzvezető központok és még sorolhatnám...
Nem szégyen a vereség, mert ismerjük a körülményeket és a Bismarck történetét. Óriási áldozat árán, de legyőzték.
De hatásos, nekem elnyerte a tettszésem.
zaran 432919 2010. április 14. 19:16
Válasz erre
Nem is volt. A Németek süllyesztették el, hogy ne kerüljön ellenséges kézre. Csak az angolok terjesztették, hogy ementáli lett, azért, mert a Brit flotta nagy és legyőzhetetlen.
A legenda ha elvész, akkor a nép bizalma megrendül, kitartása megszűnik, és a Németek nyerik a háborút.
Laci 432918 2010. április 14. 19:13
Válasz erre
Nem tudom ki hogy van vele,de szerintem ennyire nem volt szét luggatva szerencsétlen hajó!
zs180 432917 2010. április 14. 17:23
Válasz erre
Kösz, Chevy, megelőztél a válasszal.
ChevyG 432916 2010. április 14. 17:22
Válasz erre
Kalóz 432915 2010. április 14. 15:13
Válasz erre
zs180 432914 2010. április 14. 14:59
Válasz erre
Tisztelt urak, érdemes megnézni a modelwarships mai tudósítását Jim Baumanntól két német kiállításról. Sok gyönyörű hajó közül engem különösen a süllyedő Bismarck fogott meg a sérülések aprólékos és élethű megjelenítésével.

P.Gy.
Essex 432913 2010. április 14. 09:52
Válasz erre
Mivel én 1945 elejét csinálnám, akkor még több gép is volt a 3-színű kamuflázzsal, de pl. a Helldiverek még júniusban is döntően azok voltak. Van fotó a Yorktown Helldiverjeiről már az "R"-betűs hajó azonosítóval, a 6-7 gépből csak egy van, ami egyszínű.

A gépeknél nem maga a festés a nehéz, hanem hogy sok van, pláne a fedélzeten álló gépeknél beletenni a maratott pilótafülkét, azt is kifesteni. Aprólékos és nagy precízséget igénylő türelemmunka a matricázás is , még szerencse, hogy ezt tényleg nem muszáj egyszerre megcsinálni. Plusz probléma, ha akarsz néhány akciót csinálni, pl. valamelyik gépet szerelik vagy hasonló...

A panelvonalakkal még nem foglalkoztam. Szét kell nézni a már elkészült modellek fotóin, de ez is időigényes.

Nekem az otthoni gépen egy-két hónapja beszart, most van folyamatban az új gép, tehát még egy jó pár hétig nem is tudok foglalkozni vele. Ráadásul most a vasutas korszak tombol nálam... :-)))
EDE 432912 2010. április 13. 19:30
Válasz erre
Essex!

Akkor rendelem a gépeket. 4-6 hét a szállítási idő.
Egyébként nekem nem tetszenek a gépeken az eltúlzott panelvonalak sem. Lehet, hogy azokat is el kéne tüntetni.
Én a festéstől tartok legkevésbé. Az MS 21 nem egy bonyolult mintázat, és a vadászok is egyszínűek. A bombázók szerintem 3, de még ez nem biztos.
Persze az is igaz, hogy meg kéne tanulnom a festékszóróval bánni. Az se két perc.
Ha megjönnek a gépek, majd valahol összefutunk!
Essex 432911 2010. április 13. 18:03
Válasz erre
Azért ebbe a mesterműbe a "kézügyességemnek" is lesz egy beleszólása. :-))) Baromira félek ezektől a mütyürnyi maratott bigyóktól (nem csak ezektől, a Gold Medal lapokon is van egy-pár zűrös dolog).

És ne kenődj el, nekem is borzasztó sok mindent kellene megcsinálni és nekem sincs rá időm... :-)))

Igen, nekem 4 doboz F6F Hellcat kell. Na meg ezt a q***va sok repcsit megcsinálni se lesz egy leányálom, maratott belső berendezéssel, meg festegetni, matricázni...
Laci 432910 2010. április 13. 17:57
Válasz erre
Szia Balázs!
Nem vettem kötekedésnek a kérdésed,épp ellenkezőleg.Én nem a Tamiya maszkolóját használom -őszintén szólva nem is ismerem-,hanem a festők által használt maszkoló szalagot.(50m X 19mm)A festés illesztéseinél törekedtem a legpontosabban illeszteni - ez sikerült is átfedés nélkül- a két ellentétest színt.Igaz a vízvonalnál ezt nem bírtam kivédeni.Ott kénytelen voltam átfedni.Ugyan már ne szerénykedj,én sem vagyok profi,van még mit tanulni,viszont láttam a kész hajóidat-repülőidet,és egyáltalán nem panaszkodhatsz.Sőt az én makett készletem fel sem veheti a TE munkáiddal a versenyt!
Amúgy itthon vagyok,most már végleg,tudod a család na meg a hajó nélkül elég kegyetlen a távollét.Ha a hajót nem is nézem,de a fiam az életem,és ő nélküle elég rossz volt több,mint 3 hónapig távol lenni.
Na mindezt félretéve örülök,hogy újra fent lehet látni a fórumon!
Üdv!
BBalázs 432909 2010. április 13. 16:58
Válasz erre
Lacikám!

Ezek a képek nagyon tetszettek, szépen alakul a Bismarck, mostmár jöhet a fedélzet, és a sok szerelvény.
Egy észrevételem lenne. A különbző mintáknál a maszkolásnál mennyire élesek a kontúrok? Régebbi - makrós - képeken nem láttam biztosan, hogy elég pontos volt-e a maszkolás - a Tamiya maszkolóját használod?
Remélem nem vetted kötekedésnek a kérdését egy olyasvalakinek, aki messze nem profi makettező, csak valahol én is a szívemen viselem a Bismarckod alakulását! Sokunk kedvenc hajója...
Egyébként rég láttalak msn-en, mizujs?
lucky 432908 2010. április 13. 07:32
Válasz erre
Szia Tommy!
Sztem nem vékony, eléggé sűrűn vannak. Ha fent van a borítás már eltörni is csak nehezen lehet.
A borítás olyan 180 gr-os papíron lehet. Ez kb 0.2-025 mm vastag.
ChevyG 432907 2010. április 12. 22:49
Válasz erre
Tommy 432906 2010. április 12. 22:48
Válasz erre
Szia lucky!

Nem tudod, hogy a Szent István palánkját milyen vastag papírra kéne másolni? Mert arra gondoltam, hogy nem papírból csinálom a hajót, hanem amelyik részét csak lehet, sztirolból. Aztán akkor olyan vastag sztirolt keresek, ami megfelelne a palánkozáshoz. Nézegettem a rajzokat, az 1mm-es borda nem vékony neki?
Üdv
Tommy
EDE 432905 2010. április 12. 21:11
Válasz erre
Essex!

Ez tényleg k*** szép! Valami mestermű fog itt készülni!
Én meg egy kicsit el vagyok kenődve. Ahhoz, hogy tényleg valamennyire élethű legyen,
borzasztó sok mindent meg kell rajta csinálni, de hogy mikor lesz rá időm?

Na mindegy, akkor rendelem a gépeket.
4 doboz F6F Hellcat, igaz?
Laci 432904 2010. április 12. 20:51
Válasz erre
kész a festés 001
kész a festés 001
kész a festés 002
kész a festés 002
kész a festés 003
kész a festés 003
kész a festés 004
kész a festés 004

Üdv mindenkinek!
Végre sikerült az utolsó festéket is felvinnem a hajótestre,így kész a festés.Jöhet a fedélzet...
Üdv!
Essex 432903 2010. április 12. 19:28
Válasz erre
EDE, sajnos repcsi nem volt egy darab sem.

Viszont hogy vigasztaljalak téged, vettem magamnak a master-model nevű lengyel cégtől esztergált 5"-es lövegcsöveket (amit a L'Arsenal-tól akartam), meg komplett 20 mm-es Oerlikonokat. Kib***szottul q***va drága volt, viszont kib***szottul q***va szép.

master-model.pl/index.php

Érdemes az animációt meg a képeket is megnézni...
Hajókovács 432902 2010. április 9. 23:00
Válasz erre
Sziasztok!

Én ott leszek szombaton és kb 8-1O TIT HMHE hajós is . Vasárnap egy másik brigád megy a TIT- ből.
Biztosan lesz rá mód , hogy egy kicsit beszélgessünk.

Üdv
SImi 432901 2010. április 9. 22:28
Válasz erre
Sziasztok!
Az egyik szemem sír, a másik nevet... Kár, hogy nem lesz ott mindenki (Pl Laci barátom), akinek ott kéne lennie. De azért lesznek a nagy csapatból jónéhányan. Örülök, hogy zs180 is ott lesz! Az offset-lemez 20-ad rangú dolog a találkozás élményéhez képest... de azért előre is köszönöm. Én sajnos semmi különöset nem viszek magammal, legfeljebb egy kis csemegét a PoW -ról.
Talán majd a Stefánián?
Laci 432900 2010. április 9. 21:24
Válasz erre
név 001
név 001
név 002
név 002

Üdv mindenkinek!
Mivel,mint írtam nem tudok menni a versenyre,ezért inkább más elfoglaltságot keresetem.Végre megvan a névtábla is az eredeti írással.Persze aranyba foglalva.(Festékkel.)
Üdv!
zs180 432899 2010. április 9. 21:24
Válasz erre
Simi, én is megyek (mégis) és viszek neked offset-lemezt is...
P.Gy.
EDE 432898 2010. április 9. 19:46
Válasz erre
Jó nektek, én dolgozom!
Ha nem fingok nagyon ki, lehet, hogy vasárnap elmegyek.
Laci 432897 2010. április 9. 18:32
Válasz erre
Sajnos én nem tudok elmenni!Kicsit messze van tőlünk,a kocsi meg "pihen".
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.