<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Essex | Adatlap | 433012 | 2010. május 10. 22:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 433011 | 2010. május 10. 22:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 433010 | 2010. május 10. 15:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||
A felsorolt oldalak nagy része regisztrálós; az Avaxhome kivételével. Utána lehet ezerrel! | |||||||||||||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 433009 | 2010. május 10. 15:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia! Ezekről én is próbáltam már letölteni de sehogy nem sikerül. Hogy a francba lehet? | |||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 433008 | 2010. május 10. 13:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szép darab, nekem 144-ben van egy Trumpi dobozban és egy Airfix 72-es a polcon. Az a baj hogy a 144-es nem ad valami járművet a belsejébe, ilyen kicsi Sherman pedig nincs a piacon:( Tigris pedig furcsán mutatna benne:) | |||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 433007 | 2010. május 10. 12:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ahogy kipróbáltam, elég sok makettezéssel kapcsolatos anyagra lehet rákeresni. bár részemről továbbra is a farposst a favorit, meg a Megamagzone, meg a Natahaus, bár néha az Avaxhome-n is keresgélek. Kalóz | |||||||||||||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 433006 | 2010. május 10. 11:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Hello! Itt a kánaán fiúk:) Nemcsak Profile Morskie lehet oda beírva, hanem egy adott hajónév is, pl Scharnhorst. Erre nekem vagy tíz könyvet adott ki. | |||||||||||||||||||||||||
hobbista | Adatlap | 433005 | 2010. május 9. 23:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szakértő ugyan nem vagyok, de szerintem elképzelhető, hogy így (is)pingálták. Úristen! Hogy lehet ezt a harcjárművek kategóriába tenni! | |||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 433004 | 2010. május 9. 22:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Hello! Végre valami vízi járművet készítek ismét. Nem igazán hajó, de mégis csak hajó jellegű, bár a Trumpi a katalógusában a harcjárművekhez tette :) Én nagyon elégedett vagyok a makettel. Szerintem nagyon szép. A vékonyabb alkatrészeket maratásból készítették el, ami jó dolog. A festési útmutató több, mint érdekes, mert mellékelnek egy Brit és egy Amcsi változathoz matricát, de csak a brit szerepel a mellékletben. Festésnek a Light Sea Gray-t adják meg. Egyínű szürkés kék az egész ladik. Nekem ez nem tetszik, de láttam egy Tamiya magazinban olyat, ahol a vízvonal altti rész piros és a felső meg szürke. Lehet ilyet választani ? Szakérti valaki a témát ? ;) | |||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 433003 | 2010. május 9. 06:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Az Excessor által megadott www.filestube.com oldalon írjátok be a keresőbe hogy : Profile Morskie Elég sokat kidob... | |||||||||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 433002 | 2010. május 8. 19:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 433001 | 2010. május 8. 17:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Mert nemrég a Google kapott egy bejelentést, de nem találtak semmit, így óvatosságból egyenlőre tilalmi listán tartják. Az oldal alján negligálni lehet a tiltást, csak kicsit macerás, hogy minden egyes alkalommal meg kell tenni. Mivel elég jó a vírusirtóm, ill. a spyboot, a böngésző(tűzróka) beállításaiban kikapcsoltam a bejelentett oldalak tiltását, azóta folyamatosan megy a bejelentkezés, viszont sűrűbben fogok átfogó ellenőrzéseket végezni a gépen (ami egyébként is ajánlott módszer). A félősebb társaknak azért nem ajánlom ezt a módszert, bár sok jó dolog van az oldalon, remélem előbb utóbb felszabadítják! :) | |||||||||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 433000 | 2010. május 8. 16:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432999 | 2010. május 8. 15:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Firefox támadó webhelyként adja... | |||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 432998 | 2010. május 8. 15:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 432997 | 2010. május 8. 15:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Én pl. más oldalak böngészését értettem alatta. | |||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432996 | 2010. május 8. 15:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Így van pl fotómaratást tervezni..:))) | |||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 432995 | 2010. május 8. 15:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Közben azért lehet mást is csinálni! :))) | |||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432994 | 2010. május 8. 15:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Igen, de ha működik akkor gyorsabb is. | |||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 432993 | 2010. május 8. 14:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Viszont kicsit macerásabb, nemde? | |||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432992 | 2010. május 8. 14:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||
De működik a szétbont, újra csatlakozik módszer is, igaz nem mindenkinél. | |||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 432991 | 2010. május 8. 14:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ha nem a belépő oldalon lévő download gombbal akartok letölteni, hanem a szövegre kattintva behozni a második letöltő oldalt, akkor a Rapidsare oldaláról lehet tölteni az ott megszokott korlátozásokkal. (letöltés befejezése + 15 perc) | |||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432990 | 2010. május 8. 13:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432989 | 2010. május 8. 11:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Excessor! Hálás köszönet! Már le is töltöttem az Intrepidet! | |||||||||||||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 432988 | 2010. május 7. 22:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Hello! Na itt a cím: http://www.filestube.com/a/anatomy+of+the+ship Annyi korlátozás van csak hogy egy nap egy könyvet tudsz letölteni csak. Kivéve ha kikapcsolod a gépet meg újra be mert akkor megint lehet egyet letölteni. Vagy fentmaradsz éjfél utánig:) | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432987 | 2010. május 7. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia! Ez egy forintos kérdés volt! Hát persze, hogy add meg, hogy honnan lehet letölteni! Köszi! | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432986 | 2010. május 7. 22:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon szép és mutatós a fedélzet, csak a feketével még kontúrosabb lett volna az osztás. Úgy tudom, hogy a pallók találkozásánál bitumennel szigeteltek, hogy ne tudjon a víz befolyni és megdagasztani a fedélzetet, mert az beláthatatlan kövtkezményekhez vezetett volna: felpuposodás, deformáció... | |||||||||||||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 432985 | 2010. május 7. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Hello! Korábban megkaptam itt az Anatomy of The Ship sorozatból a Hood -ot pdf-ben letölteni. Hálás is vagyok érte. Kutakodtam és elértem, hogy most már minden ebben a sorozatban megjelent könyvet le tudtam tölteni (Bismarck, Yamato, Fuso, Warspite, Gambier Bay, Victorious, stb.) Megadjam a listát ahonnan le lehet tölteni ezeket? | |||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432984 | 2010. május 6. 22:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Laci! Ez nagyon durva! Elmehetsz babaházat parkettázni! :) | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432983 | 2010. május 6. 22:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 432982 | 2010. május 4. 21:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Üdvözlet Minden Hajósnak! Lesz egy hajós találkozó. Akit érdekel az nézzen bele a Történelmi vitorlások topikba. Fizimókus-t keresse ma (május 04. délutáni) időponttal. | |||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432981 | 2010. május 1. 18:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432980 | 2010. május 1. 13:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia! Alig várom a képeket! Én is teszek majd fel a jövő héten a PoW-ről, persze azokon is még provizorikus állapotban látható, de már legalább hajó formája van! | |||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 432979 | 2010. május 1. 10:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Elsősorban Siminek üzenem, de mindenki másnak is akit érdekel, hogy elkészültem (végre-valahára) a diorámámmal, mely a falklandi harccsoportot ábrázolja. A víz messze nem lett tökéletes, de ahhoz képest, hogy ez az első próbálkozásom, megjárja. majd teszek fel képeket. | |||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 432978 | 2010. április 30. 22:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szeva! Jól haladsz! Harjá! Pillragacsnak az Aerobondot javaslom! viszonylag nagy, és kb 700ft (3 féle van), nem kell hozzájuk aktivátor spray. üdv! | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432977 | 2010. április 30. 15:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia! Ja, az a Hood fedélzetén lett alkalmazva elsősorban. Hogy a fánál hogyan válik be a vízfesték, nem tudom. Legfeljebb az enamel-es lakkozás után lehetne kipróbálni. (Az acryl-t ugyanis lehet, hogy oldja a víz...) A pallók fekete illesztéseit nem hiszem, hogy így lehetne imitálni. | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432976 | 2010. április 30. 13:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Simi! Úgy emlékszem egy másik féle módszert is hallottam tőled még anno a Stefánián.Ott valami vízfestékes fekete módszert mondtál.Vagy keverem a fedélzet elkopottságát imitálással?Mindegy majd még lesz egy két álmatlan éjszakám,mire kiötlöm,hogy is legyen pontosan.Mindenesetre gőzerővel folyik a fedélzet építése,viszont kb. egy hétig nem leszek itthon,az kiesik. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432975 | 2010. április 30. 13:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia! Nem tudom konkrétan melyik hozzászólásra gondolsz? Talán arra, amikor a PoW fedélzetének készítését taglaltam? Az vésett szitrol lapból készült, tehát a hosszirányú osztások adottak voltak, a keresztirányúakat pedig grafitceruzával (0.5-ös Rotring megcsiszolt heggyel) rajzoltam rá. Végülis a hosszírányú véseteket is kihúztam vele - a határozottabb kontúr miatt. | |||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 432974 | 2010. április 29. 18:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Üdv! Nem tudom, hogy érdekel e egyáltalán valakit, de azért belinkelem. A GPM oldalán fedeztem fel, hogy papír SMS Tegetthoff-ot akarnak kiadni 1/250 és 1/400-ban. Már ha jól értelmezem akkor ehhez nem járnak alapból a lézer vágott cuccok. Ha tévednék akkor bocsi... www.gpm.pl/eng/index.php További szép napot! | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432973 | 2010. április 29. 09:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Simi! Segíts már nekem légyszíves!Vissza keresgéltem a hozzászólásokat,de vagy én vagyok vak,vagy a technika ördöge játszik velem,de nem találom azt a hozzászólást,mikor leírtad,hogy hogyan készítetted el a fedélzeten a csíkokat.Előre is köszi a segítséged. Üdv! U.i.:Tegnap ért egy kis enyhe szívroham,a fedélzet ragasztgatása közben véletlenül letörtem az orr lobogó helyét.Újra kellett csinálnom,de valahol nem is bánom,mert a régi horogkereszt nem igazán tetszett,és így az új sokkal szebb lett. | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432972 | 2010. április 29. 08:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Simi! Olvastam egyszer,hogy TE milyen speciális eljárással készítetted a fedélzet körvonalait.Gondoltam csiszolás után megpróbálom én is ezt a technológiát,és csak utána lakkozom a fedélzetet.Meglátjuk mi lesz,de elrontani nem szeretném. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432971 | 2010. április 28. 22:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Laci! Eső után köpönyeg... lehet, hogy érdemes lett volna a pálcikák megfelelő oldalait feketével befesteni a beragasztás előtt, hogy a csiszolás után jól kirajzolódjon a kontúr. | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432970 | 2010. április 28. 22:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Hajókovács! Írigylésre méltó az a pedigré, amit felsorolsz. Most már nem is csodálkozom semmin sem veled kapcsolatban: pecsétkészítés, Titatnic stb stb. Régen se lehetett túl sok ilyen ember "forgalomban", de mára már szinte kis is haltak a hasonló polihisztorok. Te az egyik - ha nem az utolsó - vagy közülük. Jó pár mérnök ismerősőm van, akinek a kreativitása elbújhat a tied mögött. Többnyire megfáradt emberek, akik beleuntak a szakmájukba. Te ellenben úgy mozogsz, gondolkodsz, mint egy 20-25 éves fiatal. Mert vannak céljaid, és közben nagyon jó ember is vagy... sokat teszel másokért. És ez a lényege mindennek: hogy szétosztod magad, de közben nem fogysz el, hanem több leszel. Csak így tovább... | |||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 432969 | 2010. április 28. 21:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Laci! Igen impozáns igy egy nagyobb felületen, de magad is látod amit mondtam neked előre , hogy nagy lessz a felületi egyenetlenség, nem lesz könnyű lecsiszolni. De ne add fel , kitartás, biztosan szép lesz. | |||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 432968 | 2010. április 28. 21:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia SImi! Na azért ne essünk tulzásokba a varázslást illetően, ezt megcsinálták már vagy 13O évvel ezelött is. Az sem titok , hogy mi volt a civil foglalkozásom mielött nyugdijas lettem. Egyszerű karbantartó villanyszerelő azaz TMK-ás az viszont nagy előny , hogy a Ganz Danubius Hajógyár angyalföldi gyáregységében , Majd egy pár évig az akkor még Jugoszlávia Pola- i Uljanik hajógyárában ténylegesen mint hajókovács, aztán egy idő után hidraulika vezérlés hálozat szerelő azaz majdnem mint csőszerelő. Talán összefoglalva ,igen jó iskolát járhattam végig a közel negyven év alatt. Sőt a valóságban is sok szakmai iskolát jártam végig mint már dolgozó , ha jól számolom vagy 17 évet jártam különböző esti iskolákba.A ma divatos kifejezéssel élve én már a 7O- es években gyakoroltam az élethosszig tartó tanulást. De bizonyára ismered a mondást , hogy mit irnak a modellező vagy makettező sirjára amikor meghal " Szakmai továbbképzése végére ért" | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432967 | 2010. április 28. 09:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Laci! Szépen alakul a fedélzet. Csak cérnával bírjad... Az az orrfedélzet különösen is macerás. Hátrébb majd talán gyorsabban fog menni. Amikor pedig majd lecsiszolod és lelakkozod, már nem fogsz emlékezni a gyötrelmekre. Közben egy másik lakkal átfújtam a testet, most már szép lett a végeredmény. Ha ma lesz egy kis időm, beragasztom a főfedélzetet és akkor nem sokára (talán a jövő hét elején) én is teszek fel néhány értékelhető képet. | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432966 | 2010. április 28. 07:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Különösen Simi és Hajókovács figyelmét hívnám fel! Elkezdtem a fedélzetet,mint látszik gyufaszálból.Az illesztéseket rétegelt lemezből készítettem el.Igen lassan halad,és írtó mód eszi a pillanat ragasztót.Ez még nyers állapotban van,még az egyenetlen felület miatt le kell csiszolnom. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432965 | 2010. április 27. 17:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432964 | 2010. április 26. 21:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Eez igen! Csodálatos a percizitás! Olyan szép, mint a mesében! Kiváncsian várjuk a végső képeket, na és persze a "végtermék" kipróbálását! Zs180-at egyszer kérdeztem, hogy mi volt Hajókovács barátunk mestersége, azt mondta, nem tudja pontosan. De én most már tudom: Varázsló volt és maradt is! | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432963 | 2010. április 26. 21:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szóval az ígért képek Hajókovács barátunk által készített lövegtornyokról.Megkért engem,hogy csináljak olyan képet is,ahol látszik,hogy lemezből lett összehegesztve.Elmondása alapján működőképes! állapotba akarja megépíteni,és ezért éjt nappá téve dolgozik rajta,hogy időre kész legyen,ami így is nagyon szűkös.Mellesleg 1:1-ben van építve.Lenyűgöző! Mindenkitől elnézést kér,hogy ebből kifolyólag nem nagyon tud részt venni a fórum életében!Elmondása alapján -idézem- "így lett Hajókovácsból Fegyverkovács"! Üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Amúgy meg elég türelmetlen vagy. :-) Napközben nem akartam reagálni rá, gondoltam itthon jobban utánanézek, erre már le is festetted. Szóval a kisebb hajócskákon (LCVP) a háború alatt többnyire nem volt más színű a vízvonal alatti rész, tehát egyszínű szürke vagy később Navy Blue. Az LCM-eknél többnyire nem látszik, mert nem oldalt lóg, hanem a fedélzeten van keresztben. Napközben itt is az egyszínűre vagy fekete aljúra tippeltem inkább, most itthon a könyvben találtam darus képet, ahol egyértelműen világosabb színű, tehát inkább piros. Ettől függetlenül szerintem az egyszínű a jellemzőbb. A háború után már leginkább feketének tűnik az LCM/LCVP-k alja. Nem könnyű, mert leginkább fekete-fehér fotók vannak.
Viszont ha már "nevet adtál" neki (amit rád kényszerítettek :-), akkor annyit, hogy a hozzá tartozó LCVP-k egyszínűnek tűnnek, őróla nem tudom eldönteni, szóval akármilyen is lehet a feneke, bár én hinnék az útmutatónak. Eleinte (1942 É-Afrika) biztosan világos szürke volt, valószínűleg később Sziciliánál is, és talán Normandiánál és Dél-Franciaországnál is, bár ez már nem biztos. Viszont 1945-ben Okinawánál már valószínűleg nem is LCM3-as volt, hanem LCM6-os, és ott már sötét színű, nyilván Navy Blue.
Ja, és nagyon szép lett a kis hajócska, gratula... :-)))