<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kalóz | Adatlap | 432997 | 2010. május 8. 15:55 | ||||||||||||||||||||||
Én pl. más oldalak böngészését értettem alatta. Előzmény: (432996) lucky 2010. május 8. 15:53 | |||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432996 | 2010. május 8. 15:53 | ||||||||||||||||||||||
Így van pl fotómaratást tervezni..:))) | |||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 432995 | 2010. május 8. 15:29 | ||||||||||||||||||||||
Közben azért lehet mást is csinálni! :))) | |||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432994 | 2010. május 8. 15:19 | ||||||||||||||||||||||
Igen, de ha működik akkor gyorsabb is. | |||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 432993 | 2010. május 8. 14:37 | ||||||||||||||||||||||
Viszont kicsit macerásabb, nemde? | |||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432992 | 2010. május 8. 14:35 | ||||||||||||||||||||||
De működik a szétbont, újra csatlakozik módszer is, igaz nem mindenkinél. | |||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 432991 | 2010. május 8. 14:33 | ||||||||||||||||||||||
Ha nem a belépő oldalon lévő download gombbal akartok letölteni, hanem a szövegre kattintva behozni a második letöltő oldalt, akkor a Rapidsare oldaláról lehet tölteni az ott megszokott korlátozásokkal. (letöltés befejezése + 15 perc) | |||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432990 | 2010. május 8. 13:04 | ||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432989 | 2010. május 8. 11:34 | ||||||||||||||||||||||
Excessor! Hálás köszönet! Már le is töltöttem az Intrepidet! | |||||||||||||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 432988 | 2010. május 7. 22:45 | ||||||||||||||||||||||
Hello! Na itt a cím: http://www.filestube.com/a/anatomy+of+the+ship Annyi korlátozás van csak hogy egy nap egy könyvet tudsz letölteni csak. Kivéve ha kikapcsolod a gépet meg újra be mert akkor megint lehet egyet letölteni. Vagy fentmaradsz éjfél utánig:) | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432987 | 2010. május 7. 22:15 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Ez egy forintos kérdés volt! Hát persze, hogy add meg, hogy honnan lehet letölteni! Köszi! | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432986 | 2010. május 7. 22:13 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon szép és mutatós a fedélzet, csak a feketével még kontúrosabb lett volna az osztás. Úgy tudom, hogy a pallók találkozásánál bitumennel szigeteltek, hogy ne tudjon a víz befolyni és megdagasztani a fedélzetet, mert az beláthatatlan kövtkezményekhez vezetett volna: felpuposodás, deformáció... | |||||||||||||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 432985 | 2010. május 7. 20:40 | ||||||||||||||||||||||
Hello! Korábban megkaptam itt az Anatomy of The Ship sorozatból a Hood -ot pdf-ben letölteni. Hálás is vagyok érte. Kutakodtam és elértem, hogy most már minden ebben a sorozatban megjelent könyvet le tudtam tölteni (Bismarck, Yamato, Fuso, Warspite, Gambier Bay, Victorious, stb.) Megadjam a listát ahonnan le lehet tölteni ezeket? | |||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432984 | 2010. május 6. 22:36 | ||||||||||||||||||||||
Laci! Ez nagyon durva! Elmehetsz babaházat parkettázni! :) | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432983 | 2010. május 6. 22:30 | ||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 432982 | 2010. május 4. 21:39 | ||||||||||||||||||||||
Üdvözlet Minden Hajósnak! Lesz egy hajós találkozó. Akit érdekel az nézzen bele a Történelmi vitorlások topikba. Fizimókus-t keresse ma (május 04. délutáni) időponttal. | |||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432981 | 2010. május 1. 18:13 | ||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432980 | 2010. május 1. 13:07 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Alig várom a képeket! Én is teszek majd fel a jövő héten a PoW-ről, persze azokon is még provizorikus állapotban látható, de már legalább hajó formája van! | |||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 432979 | 2010. május 1. 10:22 | ||||||||||||||||||||||
Elsősorban Siminek üzenem, de mindenki másnak is akit érdekel, hogy elkészültem (végre-valahára) a diorámámmal, mely a falklandi harccsoportot ábrázolja. A víz messze nem lett tökéletes, de ahhoz képest, hogy ez az első próbálkozásom, megjárja. majd teszek fel képeket. | |||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 432978 | 2010. április 30. 22:21 | ||||||||||||||||||||||
Szeva! Jól haladsz! Harjá! Pillragacsnak az Aerobondot javaslom! viszonylag nagy, és kb 700ft (3 féle van), nem kell hozzájuk aktivátor spray. üdv! | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432977 | 2010. április 30. 15:41 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Ja, az a Hood fedélzetén lett alkalmazva elsősorban. Hogy a fánál hogyan válik be a vízfesték, nem tudom. Legfeljebb az enamel-es lakkozás után lehetne kipróbálni. (Az acryl-t ugyanis lehet, hogy oldja a víz...) A pallók fekete illesztéseit nem hiszem, hogy így lehetne imitálni. | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432976 | 2010. április 30. 13:36 | ||||||||||||||||||||||
Simi! Úgy emlékszem egy másik féle módszert is hallottam tőled még anno a Stefánián.Ott valami vízfestékes fekete módszert mondtál.Vagy keverem a fedélzet elkopottságát imitálással?Mindegy majd még lesz egy két álmatlan éjszakám,mire kiötlöm,hogy is legyen pontosan.Mindenesetre gőzerővel folyik a fedélzet építése,viszont kb. egy hétig nem leszek itthon,az kiesik. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432975 | 2010. április 30. 13:21 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Nem tudom konkrétan melyik hozzászólásra gondolsz? Talán arra, amikor a PoW fedélzetének készítését taglaltam? Az vésett szitrol lapból készült, tehát a hosszirányú osztások adottak voltak, a keresztirányúakat pedig grafitceruzával (0.5-ös Rotring megcsiszolt heggyel) rajzoltam rá. Végülis a hosszírányú véseteket is kihúztam vele - a határozottabb kontúr miatt. | |||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 432974 | 2010. április 29. 18:16 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Nem tudom, hogy érdekel e egyáltalán valakit, de azért belinkelem. A GPM oldalán fedeztem fel, hogy papír SMS Tegetthoff-ot akarnak kiadni 1/250 és 1/400-ban. Már ha jól értelmezem akkor ehhez nem járnak alapból a lézer vágott cuccok. Ha tévednék akkor bocsi... www.gpm.pl/eng/index.php További szép napot! | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432973 | 2010. április 29. 09:52 | ||||||||||||||||||||||
Simi! Segíts már nekem légyszíves!Vissza keresgéltem a hozzászólásokat,de vagy én vagyok vak,vagy a technika ördöge játszik velem,de nem találom azt a hozzászólást,mikor leírtad,hogy hogyan készítetted el a fedélzeten a csíkokat.Előre is köszi a segítséged. Üdv! U.i.:Tegnap ért egy kis enyhe szívroham,a fedélzet ragasztgatása közben véletlenül letörtem az orr lobogó helyét.Újra kellett csinálnom,de valahol nem is bánom,mert a régi horogkereszt nem igazán tetszett,és így az új sokkal szebb lett. | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432972 | 2010. április 29. 08:53 | ||||||||||||||||||||||
Simi! Olvastam egyszer,hogy TE milyen speciális eljárással készítetted a fedélzet körvonalait.Gondoltam csiszolás után megpróbálom én is ezt a technológiát,és csak utána lakkozom a fedélzetet.Meglátjuk mi lesz,de elrontani nem szeretném. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432971 | 2010. április 28. 22:35 | ||||||||||||||||||||||
Laci! Eső után köpönyeg... lehet, hogy érdemes lett volna a pálcikák megfelelő oldalait feketével befesteni a beragasztás előtt, hogy a csiszolás után jól kirajzolódjon a kontúr. | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432970 | 2010. április 28. 22:32 | ||||||||||||||||||||||
Szia Hajókovács! Írigylésre méltó az a pedigré, amit felsorolsz. Most már nem is csodálkozom semmin sem veled kapcsolatban: pecsétkészítés, Titatnic stb stb. Régen se lehetett túl sok ilyen ember "forgalomban", de mára már szinte kis is haltak a hasonló polihisztorok. Te az egyik - ha nem az utolsó - vagy közülük. Jó pár mérnök ismerősőm van, akinek a kreativitása elbújhat a tied mögött. Többnyire megfáradt emberek, akik beleuntak a szakmájukba. Te ellenben úgy mozogsz, gondolkodsz, mint egy 20-25 éves fiatal. Mert vannak céljaid, és közben nagyon jó ember is vagy... sokat teszel másokért. És ez a lényege mindennek: hogy szétosztod magad, de közben nem fogysz el, hanem több leszel. Csak így tovább... | |||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 432969 | 2010. április 28. 21:43 | ||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Igen impozáns igy egy nagyobb felületen, de magad is látod amit mondtam neked előre , hogy nagy lessz a felületi egyenetlenség, nem lesz könnyű lecsiszolni. De ne add fel , kitartás, biztosan szép lesz. | |||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 432968 | 2010. április 28. 21:39 | ||||||||||||||||||||||
Szia SImi! Na azért ne essünk tulzásokba a varázslást illetően, ezt megcsinálták már vagy 13O évvel ezelött is. Az sem titok , hogy mi volt a civil foglalkozásom mielött nyugdijas lettem. Egyszerű karbantartó villanyszerelő azaz TMK-ás az viszont nagy előny , hogy a Ganz Danubius Hajógyár angyalföldi gyáregységében , Majd egy pár évig az akkor még Jugoszlávia Pola- i Uljanik hajógyárában ténylegesen mint hajókovács, aztán egy idő után hidraulika vezérlés hálozat szerelő azaz majdnem mint csőszerelő. Talán összefoglalva ,igen jó iskolát járhattam végig a közel negyven év alatt. Sőt a valóságban is sok szakmai iskolát jártam végig mint már dolgozó , ha jól számolom vagy 17 évet jártam különböző esti iskolákba.A ma divatos kifejezéssel élve én már a 7O- es években gyakoroltam az élethosszig tartó tanulást. De bizonyára ismered a mondást , hogy mit irnak a modellező vagy makettező sirjára amikor meghal " Szakmai továbbképzése végére ért" | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432967 | 2010. április 28. 09:15 | ||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Szépen alakul a fedélzet. Csak cérnával bírjad... Az az orrfedélzet különösen is macerás. Hátrébb majd talán gyorsabban fog menni. Amikor pedig majd lecsiszolod és lelakkozod, már nem fogsz emlékezni a gyötrelmekre. Közben egy másik lakkal átfújtam a testet, most már szép lett a végeredmény. Ha ma lesz egy kis időm, beragasztom a főfedélzetet és akkor nem sokára (talán a jövő hét elején) én is teszek fel néhány értékelhető képet. | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432966 | 2010. április 28. 07:39 | ||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Különösen Simi és Hajókovács figyelmét hívnám fel! Elkezdtem a fedélzetet,mint látszik gyufaszálból.Az illesztéseket rétegelt lemezből készítettem el.Igen lassan halad,és írtó mód eszi a pillanat ragasztót.Ez még nyers állapotban van,még az egyenetlen felület miatt le kell csiszolnom. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432965 | 2010. április 27. 17:58 | ||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432964 | 2010. április 26. 21:54 | ||||||||||||||||||||||
Eez igen! Csodálatos a percizitás! Olyan szép, mint a mesében! Kiváncsian várjuk a végső képeket, na és persze a "végtermék" kipróbálását! Zs180-at egyszer kérdeztem, hogy mi volt Hajókovács barátunk mestersége, azt mondta, nem tudja pontosan. De én most már tudom: Varázsló volt és maradt is! | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432963 | 2010. április 26. 21:45 | ||||||||||||||||||||||
Szóval az ígért képek Hajókovács barátunk által készített lövegtornyokról.Megkért engem,hogy csináljak olyan képet is,ahol látszik,hogy lemezből lett összehegesztve.Elmondása alapján működőképes! állapotba akarja megépíteni,és ezért éjt nappá téve dolgozik rajta,hogy időre kész legyen,ami így is nagyon szűkös.Mellesleg 1:1-ben van építve.Lenyűgöző! Mindenkitől elnézést kér,hogy ebből kifolyólag nem nagyon tud részt venni a fórum életében!Elmondása alapján -idézem- "így lett Hajókovácsból Fegyverkovács"! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432962 | 2010. április 24. 20:31 | ||||||||||||||||||||||
Szia Simi! Hát ez a fránya lakk megdolgoztat bennünket.Jelenleg nem vagyok itthon,csak hétfőn tudok vele foglalkozni.Viszont voltam Jani barátunknál látogatóban,és megnéztem,hogy milyen nagy "fába" vágta a fejszét.Éppen a löveg állásokat csinálta és meg kell hagyjam nagyon tetszett.Panaszkodott,hogy sajnos a fórumon nem nagyon tud jelen lenni,ugyanis kora reggeltől késő estig munkálkodik,hogy időben be tudja fejezni.Sőt nem is egyet,hanem 2 darabot.Képeket csináltam a készülő művéről,viszont azokat csak hétfőn tudom feltenni a fórumra. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432961 | 2010. április 24. 13:50 | ||||||||||||||||||||||
Szia Lacikám! Én a mai napon sikeresen kijavítottam a lakkozás hibáit átfújással. Csak most meg egy kicsit túl matt lett az alsó, vörös rész. Még valami félfényes lakkot lehet, hogy ráfújok, hogy vegyek el abból az erős mattságából. Sok sikert neked is. Ne feledkezz meg a megfelelő higítás beállításáról, a nagyobb előnyomásról, na és persze a próbafújásról. Sajnos a lakkok nem úgy viselkednek, mint a festékek... | |||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 432960 | 2010. április 24. 07:23 | ||||||||||||||||||||||
Kedves Csatahajós! Segitő szándékodat előre is köszönjük! Közvetlen a Lajta projekthez nem tartozik adó 1% os lehetöség, de az egyesületünk szivesen elfogadja a felajálásodat. adószámunk : 18253O14-1-43 Üdvözlettel Bicskei János | |||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 432959 | 2010. április 23. 20:34 | ||||||||||||||||||||||
Kész van a Lexes cikk, lehet hogy végül is elektronikus formában fog publikálásra kerülni :) hamarosan. Hajókovács! Kérdezném, hogy adó 1% felajánlással van-e valami lehetőség a Lajta restaurációs projektet támogatni? Amennyiben nincs akkor esetleg a Hajózástörténeti Klubnak is szívesen adnám. Segítséged előre is köszi, Ákos | |||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432958 | 2010. április 23. 18:25 | ||||||||||||||||||||||
Szia ! Nem az összeállítási rajzra gondolsz véletlenül ? Vagy saját építés lenne és ahhoz kellene tervrajz ? Valószínű, hogy olyant nem fogsz találni. Ajánlom viszont ezt a cd-t (illetve cd-ket) a figyelmedbe: modelshipwrights.kitmaker.net/modules.php Ha jól tudom, ez egy hatrészes sorozat és televannak képekkel. Vagy próbáld meg felvenni a kapcsolatot ezzel az úriemberrel: www.carrierbuilders.net/articles/20050304_1_144_Nimitz_Part_I/20050304_1_144_Nimitz_Part_I.htm Jó kis cikket írt, de az nem derül ki, hogy milyen háttéranyagból dolgozott. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432957 | 2010. április 23. 14:34 | ||||||||||||||||||||||
No! Majd megnézük! A Hoodost nem nagyon akakrta letöltögetni! Egyébként mi van a Lexingtonos cikkeddel? | |||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 432956 | 2010. április 23. 12:34 | ||||||||||||||||||||||
A későbbi részekben (azokat is érdemes megnézni) vannak ennél nagyobb pontatlanságok is, de egyébként összességében szerintem tűrhető. A Bismarckos Dogfightsban viszont a Hood szétrobbanását zseniálisan megcsinálták, meg az a jelenet ahogy a hídról az orr felé nézve dől hátra és jobbra a törzs kettészakadt első része és közben az a zene...hátborzongató. | |||||||||||||||||||||||||
Gabipapa | Adatlap | 432955 | 2010. április 23. 12:22 | ||||||||||||||||||||||
Szeretnék hozzájutni a Nimitz maket tervrajzához. Kérlek segítsetek.! Köszönettel Gabipapa | |||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432954 | 2010. április 23. 12:00 | ||||||||||||||||||||||
Csatahajós! Jók ezek a 3d grafikás dolgok. Azért az Enterprise-nak a fedélzetét lefesthették volna szürkére, 41 júniusától sosem volt natúr. | |||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432953 | 2010. április 23. 11:59 | ||||||||||||||||||||||
Laci! Nem akakrok bele kontárkodni, de úgy tűnik ekkora felületet több rétegben kell lakkkozni. Lehet, hogy kéne írnod a festéses topikba, ott vannak sokat próbált emberek, lehet, hogy tudnak segíteni. | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432952 | 2010. április 22. 19:54 | ||||||||||||||||||||||
Simi! Köszi a biztatást!Pedig már úgy felidegesített...Akkor ez nem a mi napunk volt úgy látom. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432951 | 2010. április 22. 17:29 | ||||||||||||||||||||||
Laci! Én is pórul jártam ma a lakkozással: megfolyt, nem lett egyenletes, a szórópisztoly is igen furcsán viselkedett. Szóval kicsit elrontottam. Elhagytam a próbafújást és ez volt a legnagyobb baj... Jártam már így, nem kell azért annyira megijedni. Ha sikerül egy lakkot jól belőni és újra átfújod, most már hibátlanúl, akkor ezek a "jelenségek" el fognak tűnni. Én is ezt fogom tenni. | |||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432950 | 2010. április 22. 16:06 | ||||||||||||||||||||||
Simi! Képzeld meggyűlik a bajom ezzel a matt lakkal.Átfújtam az egész testet.Kezdődött azzal,hogy tiszta szürke porszerű képződmény keletkezett rajta.Szerencsére azt száradás után nyomtalanul letöröltem száraz ronggyal.Viszont a színe tiszta foltos lett a lakktól.Hol matt hol fényes.Na átmentem rajta még egy sorral.Szebb lett.De olyan a tapintása,hogy érdes.Viszont ami nem teszik benne,hogy az egyik oldala szép matt lett,a másik oldala meg bársony szerű.Az alja meg olyan izé.Szóval nem vagyok vele megelégedve.Fújjam újra a színeket?Vagy mi a ... csináljak?Marhára idegesít! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 432948 | 2010. április 21. 21:08 | ||||||||||||||||||||||
Linkek mentek. Berakom ide is, hátha másokat is érdekel (a Bismarckos egész biztosan népszerű lesz itt :): www.youtube.com/watch Ebből a szériából a kamikazésat mindenképpen érdemes megnézni még, de a repülősök sem érdektelenek. Ez pedig az Enterprise-ról szóló sorozat első része (ha jól emlékszem 10 rész van): www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432947 | 2010. április 21. 15:31 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem is szép hajó! És a kiállítás összes képét érdemes megnézni, mert elég erősnek tűnik a felhozatal! Színvonalas építések sora látható - még egy kicsit el is szégyelltem magam... Ákos! Ígértél valamilyen linket megtekintésre, elküldenéd? (phely64 kukac t-online.hu)Köszi: Imi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |