/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
Laci 433423 2010. szeptember 18. 22:12
Válasz erre
Lucky!
Ez igen!KÖSZI!Már rá is csaptam a megrendelésre!

Sulyid!
Az igazsághoz hozzátartozik az is,hogy jelenleg Mezőtúron lakom,igaz ideiglenes címmel.Szolnokra szoktam járkálni,úgyhogy megejthetünk egy találkozót.Szerintem jobban csak hétvégén lehetne.
Dobj egy email címet és jobban ott intézzük a részleteket!A Széchenyin sokat voltam,odajártam suliba is 4 évet,na meg barátnőm is volt ott.Ráadásul osztálytársaim is rengeteg odavalósi volt.Szóval a Széchenyit kenem vágom.
Üdv!
sulyid 433422 2010. szeptember 18. 21:49
Válasz erre
Örülnék ha találkozhatnánk személyesen is én a Széchenyi Lakótelepen lakok.Te honnan szoktad szerezni a fát a munkához?A rézzel a plusz páncélzatot akarom majd megcsinálni.
Nálam a jelenlegi tervek szerint a test kb 45-50 cm hosszú lesz.
lucky 433421 2010. szeptember 18. 21:39
Válasz erre
Laci!
ködkürt, sziréna témában!
www.conrad.hu/conrad.php
Laci 433420 2010. szeptember 18. 21:24
Válasz erre
3. radar alatti felépítmény
3. radar alatti fel...
3. radar alatti felépítmény
3. radar alatti fel...
3. radar alatti felépítmény

ráccsal a lépcső tetején
3. radar alatti fel...
3. radar alatti felépítmény

szellőző rács
3. radar alatti fel...
3. radar alatti felépítmény

apró részletek csővel
3. radar alatti fel...
3. radar alatti felépítmény

Szellőző fedél.Egy apró lyukat fúrtam rá,mert az eredetin is voltak ilyen "légző" nyílások,ha a fedél fel volt csukva,kapjon így is levegőt.
3. radar alatti fel...

Sulyid!
Bocsi,hogy ilyen későn válaszolok,de a mai nap a festésről szólt.Még éppen nincs kész teljesen,mert kell rá még a fafedélzet,meg egy két simító festés.
Szóval a kész hajótesteddel az a gond,hogy kell rá esetleg egy lakk réteg,de ez önmagában nem elég.Az én hajóm hagyományos gerinc-borda palánkozással épült.Én először lecsiszoltam a nyers fát (hajótestet),majd legitteltem és megint csiszoltam.Erre következett egy réteg géz + epoxigyanta (folyékony),hogy a géz megálljon rajta.Ez a test elcsavarodása kivédése miatt kell.Erre megint jött egy "tonna" gitt,hogy a géz eltűnjön teljesen.Ezt csiszolni kellett addig,míg szép sima nem lett.Különösen figyelni kell minden egyes gödröcskére,repedésre stb,és ezeket teljesen el kell tüntetni.Egy hiba sem lehet rajta.(Én ezzel a részével többet kínlódtam,mint a test teljes legittelésével,illetve csiszolásával.)Ha ez megvan,akkor fel kell rá hordani szórógittet,ezzel is előkészítve a festésre.Ez a megoldás bevált garantált vízhatlan.
Rézzel utólag már elég bonyolult és (bocsi) értelmetlen művelet.Ha mindenképp úsztatni szeretnéd,akkor egy új hajótest elkészítésében kell gondolkodni.
Mint Lucky barátunk is írta,a hajótest lehet fából,mint nálam.A réz lehet felépítmény is -sőt arra tökéletes- ,és lehet hajótest is.Gyönyörű példa erre Hajókovács barátunk is aki a Titanic modelljét építette meg teljesen rézből.Ha segítség kell szólj,itt vagyok,vagy esetleg találkozhatunk is Szolnokon,mert én is odavalósi vagyok.(Kertváros)
Üdv!
lucky 433419 2010. szeptember 18. 20:11
Válasz erre
ha fával gondolkozol akkor a az un bordás-palánkos módszert kell használni, az, amit a vitorlás hajóknál használnak.
A többi rész már épülhet akár rézből is.
sulyid 433418 2010. szeptember 18. 20:02
Válasz erre
Az a baj hogy a víztől így nagyon megszívná magát a fa és az nem lenne jó.Pont ezért gondoltam rá hogy az egészet be kéne majd borítani rézzel.
lucky 433417 2010. szeptember 18. 19:57
Válasz erre
Sulyid!
Ha már megvan a test felesleges bevonni.Max festékkel.
sulyid 433416 2010. szeptember 18. 19:12
Válasz erre
Szia!

Meg szeretném kérdezni hogy mennyire realisztikus bevonni 1 1-2. vh-s rombolót / könnyű cirkálót réz lemezzel.A másik kérdésem: ti milyen fával dolgoztok?Hol és mennyiért szerzitek be?Milyen eszközöket használtok?
Laci 433415 2010. szeptember 18. 19:05
Válasz erre
BBalázs!
El tudod e küldeni nekem az Arado színskáláját?A pilóta fülkét is beleértve.Persze ha megvan.
Köszi!
Üdv!
sulyid 433414 2010. szeptember 17. 20:06
Válasz erre
Azon gondolkodok mostanság hogy csinálni akarok fából 1 könnyű cirkálót / rombolót és azt szeretném kérdezni hogy mennyire lenne realisztikus ha 0,1mm-es réz lemezzel vonnám majd be a testet.Igazából még nagyon erősen csak terv szintű és csak azért jutott szembe mert szeretem a régi hadihajókat és mert úgyis asztalosnak készülök így nem árt a tapasztalat szerzés.
Laci 433413 2010. szeptember 17. 19:54
Válasz erre
BBalázs!
Megkaptam őket köszi!Jobban az aljának örültem nagyon,mert arról szinte nincs is a neten kép.
Üdv!
BBalázs 433412 2010. szeptember 17. 19:12
Válasz erre
Laci:
s1.toldacuccot.hu/letoltes
Remélem menni fog!
SImi 433411 2010. szeptember 17. 13:24
Válasz erre
Írígylésre méltó, igen profi munka! Nagyon belejöttél, Laci, a lemezhajlítgatás és alakítás rejtelmeibe.
Laci 433410 2010. szeptember 17. 12:02
Válasz erre
Szia EDE!
Első lépésként a burkolat azon részét kezdtem el,ahol a hengerek kitüremkedő része van.Egy csíkot vágtam le,majd csavarhúzóval -és persze kalapáccsal- beleütöttem ezeket a kidudorodó részeket.Majd körbehajtottam sablon alapján,méretre vágtam és összeforrasztottam.Ez volt a könnyebbik része.A burkolat gömbölyített része már kicsit bonyolultabb volt.
Elsőként egy 15 mm átmérőjű lyukat fúrtam egy 10 mm-s rétegelt lemezbe.Rátettem a rézlapot és egy 12 mm-s tengelyt ütöttem rá.Magyarán,mint a lábasokat préselik présgéppel.Így kaptam egy húzott formát,amit körbe vágtam,majd ráforrasztottam a burkolatra.A fölösleget lecsiszoltam,majd kissé gömbölyítettem.
A propeller helye alatt elreszeltem síkban,míg olyan vékony nem lett,hogy ki bírtam szedni a fölösleget,azaz egy kerek lapot.Itt ugyanis nem fúrtam ki,mert egy ekkora fúró könnyen összegyűri a vékony rézlapot és akkor elcsesztem az egész munkát.Majd egy kúpos csiszolóval kerekre csiszoltam.
A motor egy 9 hengeres csillagmotor,tehát kilenc egyenlő henger alakot hajtogattam egyetlen drótból,majd körbe hajtottam,és a két végét összeforrasztottam.Majd egy hosszú 0,1 mm-s drótszálból körbetekertem a hengereket,ezzel imitálva a léghűtő bordákat.Egy tengelyt tettem a propeller tengelyének helyére és mindent egybe forrasztottam.Ezután következett a hengereken lévő benzincsövek stb.
Nagyjából ennyi volt a motor burkolat lényege.Nem volt könnyű elhiheted!
Üdv!
lucky 433409 2010. szeptember 17. 10:09
Válasz erre
Laci!
data.hu/get/2980393/Ar-196_Waffen-Arsenal_126.pdf
segítség Ar-196 ügyben
EDE 433408 2010. szeptember 17. 09:40
Válasz erre
Laci!

Ez a motrburkolat be...ás milyen jó!
Hogyan készült?
BBalázs 433407 2010. szeptember 17. 09:17
Válasz erre
Délután / este megpróbálom elszedni, vagy csinálok prá új képet. De ne számíts túl sok jóra, mert ez egy ősrégi Revell makett, amelynek a kidolgozása és alakhűsége tuti hagy maga után kívánni valót :S
Laci 433406 2010. szeptember 16. 23:50
Válasz erre
Arado motor

Legszívesebben nem festeném le,mert akkor látszódna,hogy rézből van.
Arado motor
Arado motor

szemből
Arado motor

Szia Balázs!
Tudod a repülőt is meg kell csinálni egyszer.Én most látom az idejét,a motor végett.Nem egyszerű az biztos.Már az egyik szárnyat meg is csináltam,de ne tudd meg milyen szenvedéssel.Neten vannak leírások,rajzok,de az a baj,hogy mindegyik más panel elosztással.Meg ugye nem csak a Bismarckon volt ilyen hidroplán,ezért több féle verzió is van.Tulajdonképpen sokkal jobb ha egy adott makett van többféle nézetből,mint többféle repülő,de más és más.Ezért is gondoltam Rád,mert így jobban tudsz segíteni.
Köszi a segítséged!
Üdv!
Baboon 433405 2010. szeptember 16. 22:28
Válasz erre
Sajnálatos.
Engem inkább 1/35 harckocsi érdekelne.
Majd felhívom őket.
Köszönöm
EDE 433404 2010. szeptember 16. 21:54
Válasz erre
Baboon!

Minden Trumpi, de már nagyon kevés cucc van.
Repcsik 1:32 F4F, F6F, SBD - én ezeket nézegettem. 1:48 Mig-17, amit már régóta nem tudtak elpasszolni. Ja láttam még 1:24 Zero hidroplánt. Még néhány egyéb amire nem emlékszem, de tényleg nem sok.
És a váci út.
Baboon 433403 2010. szeptember 16. 21:08
Válasz erre
Minden trumpi vagy csak a hajók?
Illetve a váci útiban jártál?
BBalázs 433402 2010. szeptember 16. 20:13
Válasz erre
Szia Laci!

Holnap megpróbálom előkeríteni a cd-t, melyen a képek vannak az Aradorol, bár sokkal okosabb nem leszel, mert a neten sokkal jobb leírások és képek találhatók, mint egy egyszerű makett fotóiról kiderülhet. Egy kép mindenesetre az adatlapomon is fent van.

Lenyűgöző, hogy belemertél fogni a repülő megépítésébe. Azt hittem ezt a legvégére hagyod.
EDE 433401 2010. szeptember 16. 19:36
Válasz erre
Szervusztok Urak!

Imént jártam a Modell & Hobby szaküzletben. Minden Trumpi modell 50%-os áron van 09.30-ig.
1:350-ben két USS Franklin vár gazdára ( :( ha egy kicsit türelmesebb lettem volna...), egy Hancock valamint egy Saratoga. 1:700-ban Sovremennij, Kirov, New Jersey, meg USS Eisenhower kapható, ha jól emlékszem.
Szõkekapitány 433400 2010. szeptember 16. 18:34
Válasz erre
Szia!
Szerintem is először csak egy sima alkáli elemmel próbálkozz, azzal biztos nem terheled túl. Viszont azt a kis excenter súlyt le kéne venni a tengelyről, mert a makett is pont úgy fog zizegni akár a telefon.
A telefonok aksija általában 3,7V-os, szóval ennél nagyobb feszültséggel szerintem nem érdemes próbálkozni.
Laci 433399 2010. szeptember 16. 18:09
Válasz erre
Arado Ar-196 motor

1:100-ban a csillagmotor 12mm átmérőjű
Arado Ar-196 motor
9 hengeres csillagmotor

sajnos hiába dolgozom ki,nem sok fog belőle látszani
9 hengeres...

Üdv!
Egy kis ízelítő az épülő repülőről.Bár nem csatahajó,de azon szolgált!:)
lucky 433398 2010. szeptember 15. 20:13
Válasz erre
Van egy sanda gyanúm, h a névleges feszültség sok lesz.
1,5V-tal( egy elem) próbálkozhatsz.Ha nagyon melegszik akkor ez sok.
Ha gyors a fordulat akkor is sok a feszültség.
ZOKSZO 433397 2010. szeptember 15. 17:48
Válasz erre
Szerintem egy mobiltelefonos oldalt kellene keresned,a vaterán is sok szerelő kereskedő nyomul.Egy kérdést ott is megér.
Egyébként bomba ötlet.
Üdv Zokszo
Laci 433396 2010. szeptember 15. 17:08
Válasz erre
Nokia 3510i rezgőmotorja
Nokia 3510i rezgő...

Üdv mindenkinek!
A fenti képpel kapcsolatban az a kérdésem,hogy ez a motor hány voltról üzemelne megbízhatóan,természetesen leégés nélkül!Ez egy Nokia 3510i telefonból lett kiszedve,és reményeim szerint az Arado 196 hidroplán légcsavarját fogja forgatni.

BBalázs!
Megtisztelnél vele,ha küldenél nekem pár képet a Te Arado-dról,hogy lássam is pontsan,hogy milyen a repülőgép külseje,borítása.
Köszi a segítséged!
Üdv!
EDE 433395 2010. szeptember 15. 10:57
Válasz erre
Essex!

Franklin lokátor ügyben tudnál segíteni?
Letöltöttem egy csomó cuccot a netről, de nem tudtam kideríteni,
hogy 45 tavaszán milyen radarja volt, meg hogy hol.
Essex 433394 2010. szeptember 15. 09:28
Válasz erre
Tudtommal sem adtak még ki 1:350-ben. Baromi régen (25-30 éve) a Heller-nek volt egy 1:400-as francia tartályhajója, de azt is még csak katalógusban láttam.

Sajnos még 1:700-ban is ritka, mint a fehér holló, nagy(?) szériában is csak a SkyWave-nek van egy modern japánja. Ilyesmi, mint amit betettél, 1:700-ban is csak műgyanta modellben fordul elő. Műgyantában talán létezhet 1:350-ben is, de mostanában nem néztem, és az biztosan aranyárban lenne.

Ezekkel gyártói szemmel az a gond, hogy baromi bonyolult hajók, és egy "normál" hadihajóhoz képest csak töredék mennyiséget lehetne eladni belőlük. Én is baromira csípnék egyet-kettőt...
Sebi 433393 2010. szeptember 13. 15:34
Válasz erre
Szia !

Amennyire tudom ilyen ellátóhajót nem adtak ki 350-ben. Az alábbi link szerint a Tico-k közül 1996 óta csak három szolgál több-kevésbé állandóan az Enterprise-al

www.globalsecurity.org/military/agency/navy/batgru-65.htm

Ha bejön az oldal, nyitogasd meg a jobboldalon a MED kezdetű linkeket. Ott láthatod, hogy milyen hajók voltak a csoportban.
EDE 433392 2010. szeptember 13. 12:52
Válasz erre
SImi, Laci!

Már majdnem az összes japán nehézcirkálót meg lehet szerezni 1:350 ben.
Egyet mindenképen össze kell tákolni valamikor, szerintem a hajótípus legszebbjei.
Valóban 8 év alatt úgy megváltozott a helyzet a mértearányban, hogy nincs az az idő, meg pénz, ami elég lene.
A Franklinnel se állok még sehol.
Még inkább csak az adatgyűjtésnél.
Laci 433391 2010. szeptember 12. 23:14
Válasz erre
Valamikor nekem 1:700-s vízvonalas verzióban volt meg,és már akkor megtetszett a hajó furcsa kinézete miatt.
SImi 433390 2010. szeptember 12. 22:55
Válasz erre
EDE!
Nekem ez jó hír, hogy a Tone is végre felkerül a 350-es palettára! (Az az igazság, hogy műgyanta készletként már vagy 6-8 éve megvásárolható olyan 4-500 dolcsiért.) Az külön öröm, hogy a Tamiya adja ki; így biztos jobb minőségű lesz, mint a Trumpi kitek. Nagyon különleges és - szerintem - szép hajó.
Most meg már lassan az a baj, hogy akkora a választék 350-ben...
EDE 433389 2010. szeptember 12. 20:22
Válasz erre
Nos Uraim!

Az 1:350-es parádé folytatódik. Többünk szíve csücskét, a Tone nehézcirkálót fogja kiadni a Tamiya decemberben. Potom 11050 yenért a hlj.com-on előrendelhető (meg 5000 a szállítás).
Néztem a Dragon 1:350-es Independence repülőgép-hordozóját. Az meg 140$, de fotomaratás is van benne. Elég bizalomgerjesztő.
lucky 433388 2010. szeptember 11. 19:42
Válasz erre
lucky 433387 2010. szeptember 11. 19:41
Válasz erre
Laci 433386 2010. szeptember 11. 14:26
Válasz erre
sebességmérő műszer
sebességmérő mű...
Mérő műszerek 006
Mérő műszerek 006

SImi!
A mai témát megerősítve!
lucky 433385 2010. szeptember 11. 12:22
Válasz erre
szia!
250-ben tudok egy ellátót papírból.
Most melóban vkok majd otthon utána nézek
Laci 433384 2010. szeptember 11. 10:19
Válasz erre
SImi!
Azért Te sem panaszkodhatsz!Mind kidolgozás terén,mind pedig a fáradságos munka szempontjából.Tudod azért megint megvillantottad a makettező tudásod,még ennyi "pihenő" után is -bár lehet,hogy pont ez hiányzott-.
Írtad,hogy sajnos a négyből még csak egy van kész.Jó munkához idő kell.Azt hiszem ezt be is bizonyítottad!Azt is írtad nekem,hogy minél jobban kidolgozok valamit,annál jobb lesz az eredmény,és nem fogok csalódni benne.Ez ugyanúgy rád,és mindenkire érvényes.
Ne aggódj,én a 3. radar alatti állást,már vagy 2 hete csinálom,és még mindig nincs kész!Pedig rajta vagyok szinte mindig.

Lucky!
Azért annyira őrültnek ne nézz,hogy még a visszajelzők is világítsanak!Éppen elég megcsinálni.Bár ötletnek nem rossz,kivitelezhető a dolog.
Üdv!
SImi 433383 2010. szeptember 10. 22:38
Válasz erre
wempompom

a Hood-hoz használt WEM pom pom
wempompom
E.J Foeth 350-es pom pom-ja
E.J Foeth 350-es pom...
archiv fotó a PoW egyik pom pom-járól
archiv fotó a PoW...
pom pom 1
pom pom 1
pom pom 2
pom pom 2
pom pom 3
pom pom 3
pom pom 4
pom pom 4
lövegcsövek
lövegcsövek

Kedves Barátaim, Laci Barátom!
Egész nyáron szégyenkeztem, hogy amíg Laci barátunk szorgalmasan dolgozik, mint a hangya, addig mi tücsök módjára csak "henyélünk". Laci keze alól pedig csak úgy sorjáztak a szebbnél szebb dolgok... Most sajnos itt igen beállt a rossz idő és én is elővettem és - szó szerint - leporoltam a félbehagyott munkámat, a Prince of Wales "pom pom"-jait. A "pom pom" 8 csövű, 40 mm-es légvédelmi gépágyú volt, a II.VH kezdeti időszakában talán a leghatásosabb légvédelme a Royal Navy hajóinak. (Létezett 2 ill. 4 csöves változatban is.) Később a minden tekintetben jobb 40 mm-es (amerikai) Bofors-ok szorították ki.
Sajnos a Tamiya 25 éves pom pom-jai felett teljesen eljárt az idő: sokszor a mai 1/700-as készletek színvonalát sem ütik meg. A platformot és a lövegek tartószerkezetét (a 8 különálló löveget amolyan vázszerkezet hordozta, ez biztostotta a funkciókat /pl vízhűtés, lőszerjavadalmazás stb/ és az irányzást) a Trumpeter készletéből vettem ki, javítottam fel és öntöttem le. A lövegcsövek a Master Models készletéből származnak és még Móváron vásároltam legutóbb. Azt gondoltam akkor, hogy ezekkel minden OK. Tévedtem. A vastagság rendben is volt, 0.5 mm (mint a Rotring betét...), de a hossz... már az furcsa volt nekem, hogy egyforma hosszúak... az archiv képeken jól látszik, hogy a belső csövek hosszabban, a külsők pedig rövidebben lógnak ki a tartószerkezetből. Lemérve a rajzokat azonban kiderült, hogy még a rövidekhez képest is rövidek ezek a csövek. Így a lövegcsöveket meg kellett hosszabbítanom. Ehhez 0.6-os injekcióstűt használtam. Ezek mértre való pozicionálása és beragasztása se volt nagyon könnyű dolog. A többi pedig már magától ment...
Mellékeltem egy képet a Hood-on beépített egyik pom pom-ról (WEM gyártmány), ill egy képet E.J. Foeth épülő Hood-jához készített pom pom-ról. Ő maga esztergálta a csöveket és készített saját maratást az egészhez. Én ezejhez a mesterségekhez nem értek, így csak ennyit tudtam kihozni belőle, de talán látszik némi fejlődés. Csak az szomorít, hogy még csak egy készült el a négyből...
Ronin 433382 2010. szeptember 10. 17:51
Válasz erre
USS_Enterprise_CVN_65_02
USS_Enterprise_CVN_6...
USS_Harry_S_Truman_CVN_75_USNS_John_Lenthall_T_AO_189_01
USS_Harry_S_Truman_C...

Sziasztok!
Két kérdéshez remélek tőletek választ.
Elsőként azt szeretném tudni, hogy gyárt-e bármelyik cég 1:350 méretben a képen láthatókhoz hasonló kiszolgáló hajókat? A másik pedig az lenne, hogy a Ticonderoga osztályból, melyik cirkálók szolgálhattak az Enterprise CVN65 repülőhordozó Flottakötelékében?
Köszi!
Üdv:Ronin
lucky 433381 2010. szeptember 10. 12:55
Válasz erre
Laci 433380 2010. szeptember 10. 11:20
Válasz erre
Mérő műszerek

sebesség visszajelző
Mérő műszerek
Mérő műszerek

viszonyítva a méretet
Mérő műszerek

Üdv!
Most egy ilyen mérő műszert csináltam a hajóhoz.Ezek sebesség visszajelző órák.Mi minden volt ezen a hajón.Olyat is kell majd csinálnom rá,ami hajócsavarok fordulatszámát méri,visszajelző táblát,valamint telefont is!
Üdv!
Laci 433379 2010. szeptember 8. 00:03
Válasz erre
mérő műszerek 001
mérő műszerek 001
mérő műszerek 002
mérő műszerek 002

Simi!
Örülök,hogy megérkezett a levél,és benne az embléma.Köszönöm a segítségedet (és a fáradozásod) a lyukasztóval kapcsolatban!
Amennyire tőlem telik,és amit lehet,kidolgozom rajta.Minél élethűbb annál szebb.A fenti képeken a 3. radar alatti állás mérőműszereit dolgoztam ki.Még teljesen nincs kész,nem beszélve a festés utáni állapotáról,mikor is többet fog sejtetni,hogy mik is ezek valójában.Tulajdonképpen valamilyen gáznyomás mérők ezek kihozva a fedélzetre.

Lucky!
Nem győzök hálálkodni!

BBalázs!
Én a hátsó ágyútorony forgatását nem találom kivitelezhetőnek.Ugyanis ha a jobb oldali első kettő például jobbra fordul a menetiránnyal,akkor a hátsó is,mert egy lánc vezérli a hármat egyszerre egy irányba.Tehát a 3. mellék ágyú beleütközne a felépítménybe.Bár lehet,hogy én vagyok a hülye és nem értek hozzá.
BBalázs 433378 2010. szeptember 7. 21:04
Válasz erre
Simi, Laci!

Een a hajón is vannak megszívlelendő részletek, bár pár dolgot nem értettem (nem mennék bele) A fedélzet nagyon szép kidolgozású.
lucky 433377 2010. szeptember 7. 20:51
Válasz erre
Laci!
Megnézem mit tehetek öntőkeret ügyben...
Simi 433376 2010. szeptember 7. 19:36
Válasz erre
Laci!
Én azért látok különbségeket. Szerintem a te Bismarck-od azért részletgazdagabb (pl heggesztési varratok, szegecsek...). Csak így tovább! Törekedj a tökéletességre, amennyire csak lehet, és nem fogod megbánni!
Ma megkaptam a leveledet; köszönöm az emblémát, a lyukasztót pedig majd küldöm.
BBalázs 433375 2010. szeptember 7. 18:08
Válasz erre
Hát Lacikám, felvan adva a lecke!
(mindkettőtöknek)
Laci 433374 2010. szeptember 7. 17:07
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.