/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
Ndjala 433675 2010. november 23. 17:09
Válasz erre
Szia Excessor!

A németek nem adtak a lengyeleknek ki semmiféle csatahajó tervdokumentációt!
SImi 433674 2010. november 23. 16:54
Válasz erre
Szia!
Egy lehetséges megoldás az is, ha van mondjuk ez a Kagero-s anyag a Scharnhorst-ról és ehhez próbálsz beszerezni egy jó album szerű kiadvány sok fotóval. Így az elnagyolt, vagy hiányos rajzok is "javíthatóak".
A "Builders model" nem tekinthető etalonnak, hiszen - ha jól tudom - még a hajó megépítése előtt szokták ezeket elkészíteni nem túl részletgazdagon, hogy pl a döntőbizottság ne csak a tervrajzokat lássa; és persze az építés alatt és után is sok kisebb-nagyobb részlet megváltozhat a hajón. Nekem különben meg volt/van ez a Missouri-s anyag, csak tavaly egy pakoláskor eltünt, azóta nem találom...
Excessor 433673 2010. november 22. 23:39
Válasz erre
Igazad van, csak hát mit és honnan szerezzen be az ember? Nemrég töltöttem le a netről a Floating Drydock Planbook Missouri csatahajóra vonatkozó rövid 300 oldalas kiadványát. Ebben van egy érdekes utalás, miszerint a Gibbs and Cox cég (amelyik többek között az Iowa osztályt is tervezte) csinált egy 1:48, ún. Builder's Model modellt. Gondolom ez már hiteles. Vagy dobjuk össze a pénzt és keressük meg pl Bismarck ügyben a Blohm und Voss céget?
SImi 433672 2010. november 22. 22:50
Válasz erre
Szia!
Én nem mondom, hogy teljesen hibásak ezek a lengyel anyagok, de nem lehet csak erre támaszkodva autentikus hajót építeni.
Ami eddig a kezembe került, egyik se volt teljesen megbízható. Én most a Prince of Wales-t építem, és a Profile Morskie sorozatból megvan az aktuális füzet; finoman szólva egyszerűen csapni való. Nekem úgy tűnik, mintha teljesen ad hoc módon rajzolták volna az egészet. A következő hajóm a Repulse lenne; már néhol összevetettem a Kagero-s anyagot a Raven/Roberts féle rajzokkal és olyan nagy szarvashibákat nem találtam ugyan, mint a Profile Morskie-nál, de a kisebb részletek már eléggé el vannak nagyolva: pl a daruk olyan sematikusan, részletszegényen vannak megrajzolva benne.
Tehát nem annyira rossz és használhatatlan ez a Kagero-s anyag, mert néha jó egy-egy dolgot 3D-ben látni;de nagyon ajánlott hozzá azért valami jobb rajzot is beszerezni.
Excessor 433671 2010. november 22. 22:00
Válasz erre
Szia Simi!

Bocsi, hogy ilyen későn reagálok arra amit írtál, eddig emésztettem a dolgokat. Igen, a Kagero sorozat lengyel kiadvány, de ettől még lehet jó a hibás részektől eltekintve. Végülis Gotenhafen (Gdynia) elég sokszor volt a Scharnhorst javítóhelye, biztos kaptak műszaki rajzokat is a mérnökök/ technikusok Wilhelmshavenből, amelyek sorsa akármi is lehetett. Másrészt "keleten" is jól ismerhető egy német hadihajó, gondolok itt arra, hogy állítólag a németek 1940.-ben eladták a szovjeteknek a Bismarck komplett tervdokumentációját a nyersanyagszállítások egyik ellentételezéseként. Lehet jobban szétnéznénk még a trójai falovat is megtalálnánk náluk:)
EDE 433670 2010. november 22. 13:40
Válasz erre
Narn!

Megnéztem a picasa-s linket, és ott kielégültem. Nagyon OK fotóbeszámoló!
Úgyogy köszi, ne fáradj a postázással!
Egyébként ha bejelentkezel, látod mindenki emil címét.
Regal 433669 2010. november 22. 10:37
Válasz erre
Pirate!

Nem találtam az elérhetőségedet az adatlapon,
meg tudnád adni?
Üdv,
Regal
e-mail: tgea78@gmail.com
Regal 433668 2010. november 22. 10:32
Válasz erre
Sziasztok,

a Trumpeter 1/700-as Admiral Kuznetsov-ját honnan lehetne beszerezni jó árban?
Üdv,
Regal
Varjúbácsi 433667 2010. november 22. 09:46
Válasz erre
Szia!
A legtöbb gyártó típusra csinál korlátot, ez az oszlopkiosztás miatt fontos. Beszerezni általában csak külföldről lehet, pl: www.hobbyeasy.com, www.whiteensignmodels.com/, www.goldmm.com/,www.eduard.cz
badgo 433666 2010. november 22. 09:35
Válasz erre
Sziasztok!

1:350 hajókhoz fotomaratott korlátot honnan lehet beszerezni, vagy esetleg tud valaki egy biztos módszert az elkészítéséhez?

Üdv

robi
zaran 433665 2010. november 21. 23:16
Válasz erre
Ez jó ötlet. Utána nézek, mennyire tudnám megvalósítani a felépítmény kérdését.
Azt hiszem a hétvégén irány a bolhapiac :D Talán lesznek használható alkatrészek :)
Még egyszer köszi:)

(A félreértéses dolog miatt megint bocsi mindenkitől, de mostanában mindent félreértek. Menyasszonyom azon van eltilt az éjszakai műszakoktól :S )
Sebi 433664 2010. november 21. 22:42
Válasz erre
A felépítményen keresztül megoldható a dolog. Ha kivágod az alattuk lévő fedélzetrészeket és abba a két lyukba befér a motor, az elemek és minden, ami kell. Aztán pedig újraépíted a felépítményt valami tömörebb anyagból, hogy oda lehessen csavarozni a fedélzethez.
Narn 433663 2010. november 21. 19:50
Válasz erre
Ede, ha megadsz egy email cimet, akkor elkuldom neked nagyban oket.
TAMAS78 433662 2010. november 21. 11:16
Válasz erre
Tisztelt urak!

Valóban nem volt itt semmiféle veszekedés, igazából még vita sem, csupán eszmecsere.

Menet közben ki fog derülni, melyik változat tetszik jobban. Lehet, hogy egy kisebb fedélzetdarabot megcsinálok keresztosztásokkal és összehasonlítom.

Zaran!

A makettjeimet elsősorban a saját ízlésemnek építem, úgyhogy a tapasztaltabbak tanácsait szívesen meghallgatom, sőt, megköszönöm, de a magam szeme szerint döntök a megfogadásukról. Sok szerencsét a PoW-hez! Ahogy elnézegettem itthon a szintén 570-es Scharnhorstot, biztos nem lesz egyszerű.

Tamás
zaran 433661 2010. november 21. 10:55
Válasz erre
A hajó maga elég nagy hogy egy kisebb, pl egy mini távirányítós auto alkatrészeit elbírja. Akár 3 ilyen is beleférne biztonságosan, melynek hatására még mindig csak a vízvonalszintig merülne. A test megerősítésén dolgozom jelenleg. Tömítő anyagot használva a hajógerinc mentén erősítem. Maga az összeszerelt hajótest ismerősömnél működött ilyen formán, de azt a hajót felrobbantásra szánta. (Szilveszterkor a hajótestet motorral kiúsztatta nálunk az egyik tavon majd felrobbantotta.)
Ezek szerint a fedélzet le emelhetőségének lőttek. A felépítményeknél megoldható lehetne?
Sebi 433660 2010. november 21. 00:43
Válasz erre
Szia !

Szerintem is félreértetted a dolgot. Tamás leírta hogy szeretné megcsinálni. Imi és én elmondtuk az aggályainkat. Döntenie viszont Tamásnak kell. Ebben nincs semmi veszekedés.
Ami pedig a kérdésedet illeti. Igazából nem tudom, hogy lehetne rc-síteni. Ahogy elnéztem a képeket erről a makettről, szerintem ez kicsi ahhoz, hogy rc modell legyen belőle. A test túl gyenge, hogy elbírja a motor súlyát. A fedélzetet pedig nem tudod úgy leszigetelni, hogy vízzáró is legyen és tudj benne elemet cserélni vagy javítani.
zaran 433659 2010. november 20. 22:28
Válasz erre
Szervusz
Ezzel egyet értek, de kissé furán hatott. Bár lehet azért érthettem félre, mivel most próbálok éjszakázásból visszaállni nappali műszakra :S
SImi 433658 2010. november 20. 22:23
Válasz erre
Szia!
Ez veszekedés? Szerintem ez itt egy fórum, ahol megoszthatjuk a tapasztalatainkat. Hiszen " a buta a saját kárán, az okos pedig a másikén tanul". Ennyi és nem több.
zaran 433657 2010. november 20. 22:02
Válasz erre
Szervusztok.

Elnézést, hogy félbeszakítom a beszélgetést.

Menyasszonyom kérésére megvettem a Revell 1/570-es HMS Princ of Wales-ét.
Hogyan lehetne egy ilyen kit-et rc-síteni? volna valakinek valamilyen ötlete? (A hajótest tat részén nincsenek kimeneti nyílások.) A másik kérdés, hogy szerintetek hogyan lehetne megoldani a hajótesten belüli javítást és elemcserét?

Előre köszönöm.

TAMAS78
Szerintem a hajód érdekes és különleges lesz. Senki ellen nem szeretnék beszélni, de a kérdés amit szerintem magadban eldöntöttél, az szerint építsed meg a hajód. Vélemény, baráti jó tanács mindig jól jön. Kérlek titeket ennek szellemében ne veszekedjünk.
(Lehet csak én tartottam annak, úgy elnézést.)
Én azt mondom kíváncsi vagyok a végére, hisz akkor derül ki bevált-e az ötleted, jobb lett-e vagy rosszabb. Én várom mit sikerül kihoznod belőle;)
Sebi 433656 2010. november 20. 21:20
Válasz erre
Szia !

Ahogy Imi barátom mondta, te tudod. De én azt mondom, amit az előző hozzászólásomban is írtam. A koszolásnál hiányozni fognak azok az osztások és le fogják rontani az összhatást.
SImi 433655 2010. november 20. 19:31
Válasz erre
Szia!
Természetesen te tudod. De gondold meg, ha azokat az általad vésett fedélzetet 350X felnagyítanánk... mekkora árkok húzódnának a hajó fedélzetén és akkor még másról nem is beszéltem; szóval ennyit az életszerűségről.
Különben a fekete osztásokról annyit, hogy a pallókat nem illesztették közvetlenül egymáshoz, mert a fa iszonyatos romboló munkát tud végezni, ha megdagad. A réseket pedig bitumennel töltötték ki. Persze ez a rés vékony volt, de azért szerintem egy jól kihegyezett grafittal vékony vonalat húzva szépen lehet imitálni ld Michalkó Pisti 1/700 Akagijának fedélzetét.
TAMAS78 433654 2010. november 20. 14:34
Válasz erre
Kedves SImi, Sebi és valamennyi csatahajós kolléga!

Bocs, hogy csak most reagálok, de mostanában csak hétvégenként vagyok itthon. :(

Nem áll szándékomban "közelről nem kell nézni"-típusú makettet építeni, épp ellenkezőleg. Ezek szerint nem fogalmaztam elég érthetően. Akárhány fényképet nézek csatahajókról, az egész közeli, tehát a fedélzeten v. a felépítményeken állva készített fotóktól eltekintve még a hosszanti osztások is alig látszanak.

A helyzet tehát nem az, hogy kevéssé akarok gondot fordítani az apróbb részletekre, hanem az, hogy a keresztosztások megjelenítése, vagy a hosszanti osztások újbóli kihúzása grafittal nekem most olyannak tűnik, mint pl. egy 1/350-es repülőgép végigszegecselése. Az az érzésem, hogy nem életszerűbb, hanem épp makettszerűbb lesz tőle.

Mondom, ez a jelenlegi álláspontom. Menet közben ez még bőven változhat, nyitott vagyok a saját hülyeségeim felülvizsgálatára. Meg az építő jellegű tanácsokra is, amiket előre is köszönök!

Tamás
SImi 433653 2010. november 20. 12:58
Válasz erre
Tévedtem!
A grafikán a tornyot elnézve mégis 30-as évek első felének megfelelő verzió ez. A legnépszerűbb - szerintem - viszont tényleg a II.VH-s azzal a KGV-szerű toronnyal..
SImi 433652 2010. november 20. 12:55
Válasz erre
Ha lehet hinni a grafikának II.VH-s lesz. Valószínűleg az a legnépszerűbb verzió.
BBalázs 433651 2010. november 20. 09:21
Válasz erre
Nos igen...
És az sem mind1, hogy melyik időszakból. Én az első vh-ra szavaznék...
SImi 433650 2010. november 20. 09:07
Válasz erre
Szerintem ezt a hajót már sokan várták, többek közt én is, csak nem az Academytől... na mindegy, majd meglátjuk, mit tud.
Sszabi 433649 2010. november 20. 07:58
Válasz erre
mmzfi1290008591307
mmzfi1290008591307

Üdvözletem!

Nem tudom, hogy volt e már itt róla szó, vagy, hogy látta e már valaki, de azért belinkelem a biztonság kedvéért. Academy 2011-es katalógusában szerepel 1/350-es Warspite!
www.mmzone.co.kr/forum/topic_view.php
zaran 433648 2010. november 19. 09:59
Válasz erre
Szervusztok
Menyasszonyom kérésére megvettem a Revell 1/570-es HMS Princ of Wales-ét.
Hogyan lehetne egy ilyen kit-et rc-síteni? volna valakinek valamilyen ötlete? (A hajótest tat részén nincsenek kimeneti nyílások.) A másik kérdés, hogy szerintetek hogyan lehetne megoldani a hajótesten belüli javítást és elemcserét?
Előre köszönöm. (Menyasszonyom hajókázni szeretne velem :D )
EDE 433647 2010. november 18. 18:59
Válasz erre
Narn!

A 3269-re gondoltam. De a 3273 se rossz!
Narn 433646 2010. november 18. 12:34
Válasz erre
Melyik kepre gondolsz ? Mindegyikbol van nagy felbontasu csak webre kicsinyitve tettem fel oket. 
EDE 433645 2010. november 18. 10:36
Válasz erre
A rút, ronda, sárga irígység esz, hogy ilyen klassz helyen jártatok, és ennyi fantasztikus hajómaketten legeltethettétek a szemeteket! :)

Mindkettőtöknek gratulálok, hogy egy igazi tengeri nemzet hazájában sikerült hajós témában babérokat szerezni!

Narn! Véletlenül az utolsó előtti képről, ahol az 1:700-as hordozók vannak, nincs nagyobb felbontású kép?
lucky 433644 2010. november 18. 10:29
Válasz erre
Essex 433643 2010. november 18. 10:22
Válasz erre
"Jó az a kis Flower.:)"

Melyik? Merthogy kettő van... :-)
Narn 433642 2010. november 18. 00:57
Válasz erre
Itt vannak meg kepek Telfordbol, akit erdekel

picasaweb.google.com/narn08/ScaleModelworld2010Telford
valamint a jobban idevago hajos gyujtemeny

picasaweb.google.com/narn08/Hajok

Ha feljebb leptek, akkor ott vannak meg mas kiallitasokrol is kepek, amerre jartam Europaban.

picasaweb.google.com/home
Narn 433641 2010. november 17. 23:59
Válasz erre
IMG_3637
IMG_3637

De, megvan a kep. Nem voltam benne biztos, hogy ez ugyanaz, de megerdemelten kaptal erte aranyat. Gyonyoru kivitelezes. Gratulalok !
Az teljesen erthetetlen, hogy miert tettek a bejarat melle, mikor a hajok a masik vegeben voltak es meg hely is lett volna.
Az eredmenyhirdetesen ott voltal ? Lehet, hogy lattuk is egymast, de a nevek felsorolasanal nem igazan lehetett erteni. En meg Akos is ugy kellet figyeljunk :)
Baumannal nem beszeltem, de igy is latszott, hogy jo fej bar kicsit szetszortnak tunt :)
zs180 433640 2010. november 17. 23:38
Válasz erre
Köszönöm a gratulációkat!
Jól átvészelték a hajók az utat, egyetlen kötél ereszkedett csak meg. A diorámák furcsa módon a versenyterület többi hajóval ellentétes végébe kerültek, lehet, ezért nem látta Narn. Ez a Baumann tényleg nagyon jó. Eszméletlenül szépek a hajói életben. Ráadásul egy rendkívül kedves, segítőkész ember. Hatalmas élmény volt az a show. De a cosfordi RAF múzeum se kutya.
A Valiant, Victor, Vulcan bombázó trió látványa letaglózó...
P.Gy.
Simi 433639 2010. november 17. 21:38
Válasz erre
Szia Gyuri!
Hát erre a jó hírre vártam! Én már akkor tudtam, hogy aranyat fogsz kapni, amikor mondtad, hogy elmész Telfordba. Örülök, hogy minden jól alakult és jó érzésekkel jöhettél haza. Bár kicsit elbizonytalanodtam, amikor Narn barátunk képeit látva nem láttam a te diorámádat... (úgy véltem, ő biztosan megismerte volna a hazai alkotást) azt gondoltam, hogy esetleg valami közbe jött és nem sikerült elutazni...
Hajókovács 433638 2010. november 17. 21:11
Válasz erre
Szintén gratulálok a TIT H.M.H.E. minden tagja nevében.
Esetleg láthatjuk a hétvégi Gödöllői kiállitáson a 18 méteres klubasztalunkon is?
Persze nem csak ezt hanem akár az összes alkotásodat, ami csak befér az autódba.
Jozsi 433637 2010. november 17. 20:15
Válasz erre
Sebi 433636 2010. november 17. 19:38
Válasz erre
Gratulálok Gyuri ! Ezekszerint a kötelék szerencsésen vészelte át a repülőutat ?
zs180 433635 2010. november 17. 19:00
Válasz erre
Dioráma szekció, Falklands Task Force, arany.
Narn 433634 2010. november 17. 17:49
Válasz erre
Hu, de kar, hogy nem tudtuk osszehozni. Egy masik forumra irogatok foleg es ott erdeklodtem, hogy ki lesz kinn. Legkozelebb ide is irok majd :)Mivel indultal ? Mit nyertel ?
zs180 433633 2010. november 17. 16:58
Válasz erre
Hello, én is ott voltam, kár, hogy nem találkoztunk. Én is nyertem valamit...
Ja, és vettem öt hajót, rengeteg kiegészítőt és néhány füzetet. Jó érzés volt Jim Baumnannal és a többiekkel (Peter Fulgony, David Griffith, Mike McCabe, Christian Bruer, Frank Saphr, Guido Hopp, White Ensign Models emberei) együtt vacsorázni.
P.Gy.
hobbista 433632 2010. november 17. 16:12
Válasz erre
Simi 433631 2010. november 17. 09:22
Válasz erre
Szia!
Tényleg nagyon szép, színvonalas alkotások! Várjuk a többi képet!
Keri 433630 2010. november 17. 08:09
Válasz erre
Nagyon szépek a kicsik,kis ékszer mindegyik!
lucky 433629 2010. november 17. 08:05
Válasz erre
Narn 433628 2010. november 17. 01:11
Válasz erre
IMG_3464
IMG_3464
IMG_3468
IMG_3468
IMG_3474
IMG_3474
IMG_3479
IMG_3479
IMG_3489
IMG_3489
IMG_3490
IMG_3490
IMG_3495
IMG_3495
IMG_3497
IMG_3497
IMG_3269
IMG_3269
IMG_3273
IMG_3273

Hello!
Nagyon régen írtam már ide, de történt egy-két dolog, mint pl átköltöztünk Dániából Angliába stb stb.
A lényeg, hogy hétvégén Telfordban lehettem és láthattam élőben Jim Baumant és hajóit. Meg azt a rengeteg másik hajót, amit ilyenkor kihoznak a kiállításra és versenyre.
Most teszek ide fel pár képet, de amarosan készítek egy albumot a többiről is.
Végre megvettem a L'Arsenal feljavítást a The Sullivanshez és nekiis látok majd hamarosan.
Indultam a versenyen pár makettemmel és szeretem is pár érmet, többek között az LCM-3-asommal egy ezüstöt, aminek nagyon örültem.
lucky 433627 2010. november 16. 21:08
Válasz erre
hobbista!
Átnéztem az anyagaimat van vmi a linkelt anyagban is az O class-ról
Sebi 433626 2010. november 16. 20:38
Válasz erre
Nem tudom mennyire segít, ha mondok pár dolgot:
- Amennyire tudom, ezek a nyílások nem voltak egyformán elhelyezve a Scharnhorston és a Gneisenaun. A Gneisenaun volt "látványosabb".
- A német utántöltési technika az volt, hogy az élen haladó hajó töltötte fel az utána haladót. Vagyis kellett lennie nyílásoknak elől és hátul is, mert azt nem hiszem, hogy a csöveket végighúzták volna a fedélzeten valamiféle belső nyíláshoz.
- A Scharnhorst kétszer volt hajógyárban nagyobb javításon/átalakításon. Először mikor megkapta az "atlanti orr-t", majd a Cerberus hadművelet után. Azt nem tudni, hogy a látványos dolgok mellett milyen egyéb "kisebb" módosítások voltak.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.