/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
SImi 433884 2010. december 18. 15:33
Válasz erre
lucky!
Valószínűleg a havazás miatt meg van keveredve, be van lassulva a net, nem tudtam megnézni a helyes írásmódját, de azért köszi!
lucky 433883 2010. december 18. 15:08
Válasz erre
Simi 433882 2010. december 18. 15:05
Válasz erre
Kedves Zoli!
Nem akarok PvB-ről túl sokat agyalogni, nem érdemes. Azt írod, hogy nem hiszed, hogy "ez" motiválja. Én meg nem hiszem, hanem tudom: évek óta, ha megjelent egy 350-es makettujdonság, akkor azt PvB "publikálta" legelőször a modelwarships-en az ismert összecsapott színvonalon. Akkor mi motiválja? Hidd el, sokan a fél életüket odaadnák azért, hogy "híresek" legyenek. Ld pl a guness (jól írtam?) eszement "rekordokat". Ő azt gondolja, ezzel lesz híres, ismert. Különben mivel tudod magyarázni, hogy a hivatalos kiadás után néhány héttel már el is készül a hajóval? (Sok forgalmazónak még a palettájára se kerül fel eddigre!) És - "véletlenül" - mindig elsőként? MERT EZ A FŐ CÉLJA.
lucky 433881 2010. december 18. 12:43
Válasz erre
Laci!
CNC-s emberkékel nem vetted még fel a kapcsolatot?
Ha van rajzod lehet tudnak segíteni.
Rajz alatt a hagyományos papír alapút értem.
Laci 433877 2010. december 18. 11:05
Válasz erre
Bismarck kicsit másképp 006
Bismarck kicsit má...
Bismarck kicsit másképp 007
Bismarck kicsit má...
Bismarck kicsit másképp 008
Bismarck kicsit má...
Bismarck kicsit másképp 009
Bismarck kicsit má...

Üdv emberek!
Gondoltam kicsit oldom a feszültséget!Nem is tudom minek nevezzem."Bitanic,Tismarck"?
Ha ilyen páncélozottságú testtel épült volna,talán kibírta volna a jéghegyet.Esetleg a háború idején igen érdekes luxushajó lett volna.
Üdv!
nzo 433876 2010. december 18. 06:28
Válasz erre
nem akarok fogadatlan prókátor lenni, de azért annyira nem ramatyok PvB munkái, mint ahogy itt lehúzzátok. Komoly profilalkotói tevékenységet végeztek ugyan, de érezhető némi rosszindulat. Nem hinném SImi, hogy ez a fő motivációja a hajók építésénél.
Nyilván mindenki munkájában lehet hibát találni, a tiétekben is biztos tudna valaki, ha nagyon keresné, de nem hinném, hogy a hobby arról szól, h árgus szemmel keressük más munkáin a szarvashibákat. Ha meg ennyire ordenárénak találjátok a hajóit, vegyétek fel vele a kapcsolatot, és vezessétek a helyes útra jó tanácsokkal.
Nagy Z
Laci 433875 2010. december 18. 00:56
Válasz erre
Szia Dcsabesz!
Az igazság az,hogy potom 20 ropi+posta igen költséges hajócsavarért.Az sem biztos,hogy pont az a méret,ami nekem kell (értek itt a kúp átmérőjére,valamint hosszúságára).A lényeg az,hogy rézből próbálok majd valami úton módon csinál(tat)ni.De azért kösz a segítséged!
Üdv!
Sebi 433874 2010. december 17. 23:00
Válasz erre
sziget
sziget

Szia !

A sziget belső felére kell tenni, ahogy a képen is látszik. Azt hogy érted, hogy két darab van ?
dcsabesz 433873 2010. december 17. 21:33
Válasz erre
Hali!

Ha jól emlékszem hajócsavart nagyon kerested néhány hónappal ezelőtt. Itt kaptál volna potom 20 ropiért (+ posta).
SImi 433872 2010. december 17. 21:23
Válasz erre
Ne haragudj, hogy ezt írom: fontos a cél, mert az határozza meg a cselekvést. PVB-nél - hogy megértsük őt - nem a szépségre, tökéletességre való törkevés a lényeg, hanem az ELSŐSÉG. Szinte magam előtt látom, ahogy aznap, amikor megkapja a kitet, azonnal neki veti magát, hogy ő legyen az aki először publikáltan befejezi... aztán minden reggel izgul, amikor ráklikkel a modelwarships.com-ra, nem előzte-e meg mégis valaki...
Ezért nem érdekli a csálén felragasztott hídszárny, az erősen megdőlt árboc, a tömítetlen ordenáré rések, az összegyűrt korlátok.
csatahajós 433871 2010. december 17. 20:34
Válasz erre
Aktiváltalak is, próbáld meg kérlek. 5 postig vannak limitek (nem tehetsz fel képet meg linket), de utána teljes jogú leszel. Sajnos erre szükség volt mert egy időben iszonyú sok spam támadást kaptunk.

Mellesleg ha van valami új infód hadihajó árak ügyében kíváncsian várom :).

Nekem is kellene majd egy "proof-reader" WT Cherrytrees 2. ügyében ;)...
csatahajós 433870 2010. december 17. 20:31
Válasz erre
Minden tiszteletem a dalmát halászoké, de nem egészen ugyanaz az élőerő rendelkezésre állása és a büdzsé sem. Számomra kizárt, hogy egy, a flotta büszkeségét jelentő csatahajó olyan szinten rozsdásodna ahogy néha ábrázolják. Kopik meg pattogzik a festék az rendben, na de hogy sok négyzetméteres rozsdafoltok legyenek...ugyanmá :D

Nézem máris a regedet.
EDE 433869 2010. december 17. 19:28
Válasz erre
Csatahajós!

Csak ennyi: EDE :)

Egyébként a hajók néha rendesen rozsdásodnak, de a felépítményen már nem annyira. A hajótest az nagyon tud rohadni. Voltunk egy Dalmát halász hajóján Komizsán, és amikor fikáztuk, hogy milyen rozsdás, azt mondta, évente festik.
csatahajós 433868 2010. december 17. 18:42
Válasz erre
Ha már itt tartunk, nézzétek meg inkább Kostas Katseas úriember munkáit mindkét fórumon, igaz ő inkább az 1:700-at nyomja, de az tényleg szép és ő tényleg csak úgy ontja magából az újabbnál újabbakat. Mellesleg ő ebből él :).

Ha 1:350 akkor Richard Sliwka munkáit ajánlom, tegnap volt fenn egy USS Baltimore-ja a modelwarshipsen. Szerintem 350-ben ő szépen dolgozik és kellően sterilek a hajói az én számomra (értsd nincs agyonrozsdázva mintha k.b karbantartás nélkül működnének évek óta).
csatahajós 433867 2010. december 17. 18:39
Válasz erre
EDE!

Mi a login ID amit regisztráltál ,beaktiválom kézzel. Írj mélt ha gondolod, azt olvasom állandóan.

Üdv.
BBalázs 433866 2010. december 17. 16:57
Válasz erre
Bár én nem vagyok azon a szinten, mint PVB... de! Egy makettjét sem tenném ki a polcomra, mégpedig az általatok felsoroltak miatt. Nekem ami feltűnt elsőre, a több tonna rozsda ezen a hajón, még a fő felépítmény tetején is méteres foltok. A horgonylánc gyakorlatilag mintha évtizedek óta korrodálna.
Szerintem nem is kell megértenünk mi a célja ezzel, bizonyára úgy érzi, hogy szépet és jót alkotott. Rajtunk kívül bárki elcsodálkozna ezeken a hajókon, hogy mennyire "szépek".
Erre mondanám: hatásvadász. Ha ez a célja, a munkái tökéletesek. Gondolom versenyeken nem sok serleget gyűjtött be. Ez viszont az igazi profik malmára hajtja a vizet. Szerencsére!
EDE 433865 2010. december 17. 13:40
Válasz erre
Csatahajós!

Akárhogy is szeretnék, nem tudok belépni a fórumodra! Pedig az emilben visszakapott kódokkal próbálom.
Laci 433864 2010. december 17. 13:26
Válasz erre
Üdv hajósok!
Böngésztem a neten és ezt találtam:
www.modellbau-lassek.de/shop/index.php
Gyors fejbeli számolás után bárki vehet magának 1:100-s Bismarckot pár ezer euroért.Persze azért nem egy tökéletes modellt kapunk cserébe,ugyanis még van mit szépíteni rajta.
Üdv!
EDE 433863 2010. december 17. 12:39
Válasz erre
Zay!

Írd be google-ba, oszt nyomjad!
Zay 433862 2010. december 17. 11:48
Válasz erre
Szevasztok!

Tömör kérdésem:
Beware of Jet Blast Propellers And Rotors kis decal-okat pontosan hova is kell felrakni az anyahajón? Azt a komoly két darabot :-) (Sajna az instrukciókban nem szerepelt...)

Köszönöm!
SImi 433861 2010. december 17. 11:45
Válasz erre
EDÉ-hez tudok csatlakozni: nem rosszindulat, de nagyon bántó, hogy ilyen méregdrága kitből és feljavítókból egyszerűen össze van hányva az egész. Rengeteg a slendriánság: pl a jobboldali hídszárny is úgy áll, mintha megivott volna egy ballon bort; biztos vagyok benne, hogy nagyon kis odafigyeléssel szépen lehetett volna beállítani. De sajnos nem ez a végső cél, hanem az, hogy ő tegye fel az oldalra az első 350-es Scharnhorstot; és ez szomorú, mert a hajómakettezés nem erről kellene, hogy szóljon.
Laci 433860 2010. december 17. 10:07
Válasz erre
Emberek!
Én ha ilyen szinten tudnám összerakni a makett Bismarckot,akkor összetenném a két kezem!
Üdv!
EDE 433859 2010. december 17. 09:44
Válasz erre
Tibi!

Nem arról van szó, hogy ne lennének szépek, látványosak a munkái, hanem ha valaki olyan profi, mint ő és ennyi pénzt időt és energiát fektet bele, akkor ne kövessen el olyan szarvashibákat, amiket már egy középhaladó se tenne meg. Nézd meg a Scharhorst B tornyának a tövét! Egyszerűen nem illeszkedik az alapra. Az egyik légvédelmi lövegnél a korlátok teljesen össze vannak gyűrve.
Én egyébként nem szoktam fikázni a munkáit, de aki teszi, ezért teszi.
Gonzo 433858 2010. december 17. 09:39
Válasz erre
bocs: alaplyán = alapján
Gonzo 433857 2010. december 17. 09:39
Válasz erre
Sziasztok!

Mi mindannyian őszinte csodálattal tekintünk PVB-re! Csodáljuk a rengeteg szabadidejét, és korlátlan anyagi forrásait...

De az időzítése mellett nem tudok elsiklani. A ma divatos összeesküvés elméletek alaplyán feltételezem, hogy megfigyelés alatt állunk! :)))

Gonzo
Csokistibi 433856 2010. december 17. 08:46
Válasz erre
Mi ez ha nem rosszindulat srácok, felemlegetni és még ide is citálni ennek a holland embernek a -szerintetek- gyenge munkáit?...
Sszabi 433855 2010. december 17. 08:09
Válasz erre
Az emlegetett sorozatgyártó egy újabb munkája :P

www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/scharnhorst-350-pvb/pvb-index.html

Szép napot!
lucky 433854 2010. december 16. 21:24
Válasz erre
zaran!

Fotózáshoz segítség:

Állítsd P állásba és ne makróval fotózz.Főleg akkor ne ha hosszú a tárgy amit fotózol.
Makróval ( virág szokott leni a jele) csak akkor ha egy konkrét részt akarsz megmutatni.A fókuszt oda tedd amit meg akarsz mutatni.
Makrónál sokszor jó ha a gép fixen áll.Ilyenkor használhatod az időzítőt.
Ami még nagyon fontos az a fény, ami lehetőleg a fényképező gép felől érkezzen.
laceesan 433853 2010. december 16. 07:41
Válasz erre
Jól néz ki!

Én 1/570-ben Revell Bismarckot és Tirpitzet építettem, de hát az olyan 9 éve volt és finoman szólva nem lettek szépek (ráadásul Németországban, nyári gyakorlaton esett meg a dolog). Képeket nem tudok mutatni mert az ország másik végében vannak:)
BBalázs 433852 2010. december 16. 06:29
Válasz erre
1:350 a Bismarck, az adatlapján fent van. Mind1.
zaran 433851 2010. december 15. 23:18
Válasz erre
STA60350
STA60350
STA60351
STA60351
STA60355
STA60355
STA60353
STA60353
STA60356
STA60356
STA60358
STA60358
305mm
305mm
Ocean3272x3272sistersCMYK
Ocean3272x3272sister...
SzentIstvanamTag
SzentIstvanamTag
SzentIstvanAusfahrtAbend
SzentIstvanAusfahrtA...
Szent-Istvan-C4D-Render-3
Szent-Istvan-C4D-...
SzentIstvanFlotteSammeltSich
SzentIstvanFlotteSam...
SzentIstvanMannschaftsfoto
SzentIstvanMannschaf...
ViribusUnitisAnkerndinBucht
ViribusUnitisAnkernd...

Uraim feltennék pár képet a Princ of Wales-ről, és egy kis csemegét a Szent Istvánról;)

Mint említettem a PoW 1/570. A repülőgépet tűvel festettem olyan kicsi.
(A képek minősége miatt bocsi, igyekszem hamarosan jobbakat feltenni, de még barátkozom ezzel a kölcsön kamerával és nagyon nem értünk szót egymással :S )
SImi 433850 2010. december 15. 21:51
Válasz erre
Most már nagyon ritkán publikál PVB; a "régi szép időkben" hetente megépített egy hajót. Milyen szép is volt: tömítetlen illesztések, szétvált maratások, düledező árbocok... mindez a legdrágább feljavítókkal spékelve... de talán az összes 350-es hajót megépítette! Csak azt nem tudom, hová is tette azt a töméntelen hajót?
TAMAS78 433849 2010. december 15. 21:42
Válasz erre
Néha ellenállhatatlan vágyat érzek, hogy valami nagyon szutyokból készítsek jót. Most is ilyenem van. Lehet, hogy szólni fogok, előre is köszönöm!
Gonzo 433848 2010. december 15. 21:27
Válasz erre
Szia Simi!

PVB még most is "kísért" a modelwarships.com -on, csak már nem akkora intenzitással...
Azt viszont el kell ismernie mindenkinek hogy nagyon szépen tud bánni a fényképezővel :) Még a legkisebb hibája is szépen megfigyelhető, és elemezhető!

Üdv: Gonzo
SImi 433847 2010. december 15. 21:24
Válasz erre
"Részvétem"... ha van kérdésed, problémád, kérlek jelezd!
TAMAS78 433846 2010. december 15. 21:19
Válasz erre
Na, abból a nagy rakásból áll nekem szándékomban valami jóravalót faragni! :)
SImi 433845 2010. december 15. 20:58
Válasz erre
Mondjuk az 1/350-es Revell Bismarck szerintem a legjobb Bismarck a 350-es kategóriában, az 1/570-es persze egy nagy rakás sz... Most melyiket építette a srác? A saját feje után megy? Az nem jó. Szegény PVB (Peter van Buren) jut eszembe, aki kb 1-2 évig ontotta a 350-es hajókat, aztán egyszer csak semmi... lehet, ma már nem is sokan emlékszenek a nevére...
BBalázs 433844 2010. december 15. 18:12
Válasz erre
Sajnos nem hallgatott Simirea delikvens, épített egy mérdegdrága Revvell Bismarckot. Nem akarom bántani, de a saját feje után megy, és a festés minősége is gyenge. Én 14 éves koromban szebben elkészítettem az 1:720-as Graf Speet...
SImi 433843 2010. december 15. 16:29
Válasz erre
Köszönöm!
Különben azt se értem, hogy ha van valakinek egy csomó kérdése (pl kötélzet stb), azt miért nem az építés alatt és ezen a fórumon teszi fel?
Vrauko-nak pedig szerintem egyszerűen fogalma sincs sokmindenről: pl hogy mekkora a minőségi különbség egy mai 350-es és egy Heller készlet között, árban pedig majdnem hogy elhanyagolható a különbség. Ha valaki pedig tényleg szépet akar Hellerből, akkor súlyos tízezreket kell ráköltenie és jóformán újra kell építenie a fél hajót. Egy mai jobb kitet pedig dobozból meg lehet építeni ugyanazon a szinten.
EDE 433842 2010. december 15. 15:48
Válasz erre
SImi!

Én is pont ezt írtam volna, de mint szunnyadó makettező, nem volt pofám! Szerintem semmi sértő nem volt benne, nem értem vrauko mit fújja fel ennyire ezt a dolgot, főleg úgy, hogy még segítséget is ajánlottál a srácnak.
SImi 433841 2010. december 15. 14:55
Válasz erre
Szerintem is így van, ami a kritikát illeti. Aki ismer engem, az megerősítheti, hogy alapból nem vagyok egy kötözködő figura. De ha mindig azt mondanánk egymásnak, hogy szép és jó, holott nem ez a meggyőződés, akkor ez egy "szép hazugság" lenne és nem is lehetne fejlődni. Ld a főoldalon a DKM Scharnhorst hozzászólásait; pedig - úgy érzem - semmi rosszindulat nem volt bennem.
Laci 433840 2010. december 15. 13:46
Válasz erre
a két bűnös
a két bűnös

Szia SImi!
Az a horpadás két darab mélyedésnek köszönhető,ami lényegében két "gyári" bevágás a repülőn.A repülőn nem annyira kivehető,ez mind a fényviszonyok és a festék együttes játéka.Amúgy nem bántasz meg,mert a kritika erősíti azt,hogy kijavítsuk hibáinkat!
Üdv!
SImi 433839 2010. december 15. 12:44
Válasz erre
Szia Laci!
Szép lett a repülő! De mi az a jókora horpadás a jobb oldalon a motorburkolat mögött? Csak nem valami baleset? (Bocs, ha megbántottalak; mostanában sokan megvádoltak, hogy "hervasztok", meg "savazok" mások munkáira - Isten ments!)
Laci 433838 2010. december 15. 09:31
Válasz erre
repülő 002
repülő 002
repülő 006
repülő 006
repülő 003
repülő 003
repülő 004
repülő 004
repülő 005
repülő 005
restaurálás
restaurálás
restaurálás
restaurálás
restaurálás
restaurálás

Üdv Hajósok!
Újra itt vagyok végre.A hajózás terén kissé elmaradtam a meló miatt,na meg a hidegre való tekintettel.Viszont a Titanicot restaurálás alá vettem,mert a 12 év megviselte már a festést és egyéb részeket.
Üdv!
TAMAS78 433837 2010. december 13. 17:45
Válasz erre
Sziasztok!

Lehetőleg megkezdetlen, vagy minimálisan megkezdett Revell 1/570-es Bismarckot keresek megvételre, ha valaki megválna tőle. Ajánlatokat a panzerschiff@freemail.hu címre várok.

Köszönettel:
Tamás
Guen 433836 2010. december 13. 07:25
Válasz erre
hiho!
olyan kérdésem lenne hogy ki rakott már össze revell 1:577-es bismarckot?
nekem kb ez volt az első makettem pár éve aztán mondjuk azóta nem is nagyon csináltam semmit idő hiányában én akkor elég jónak találtam bár azért elment vele az idő.. soxor teljes elképzelés hiányában próbáltam összerakni az alkatrészeket :D
majd dobok fel képet az eredményről azért nem kell nagyon savazni mint mondtam első makett de az építő jellegű kritikákat szívesen veszem.
SImi 433835 2010. december 12. 23:11
Válasz erre
A madzag iszonyúan vastag. Sokkal jobb a rézdrót, mondjuk egy 0.2-es, vagy 0.1-es. Nem nehéz hozzájutni, hiszen annyi "hülyeség" (értsd elektromos kütyü) megy tönkre a háztartásban pl számítógépes cuccok (táp és ilyesmi) amik telis tele vannak jobbnál jobb rézdrótokkal. Ha nálatok nincs ilyen, csak érdeklődj az ismerősök közt, és egy életre elegendő, különböző vastagságú drótot tudsz begyűjteni. Fogóval megfogod a két végét, meghúzod és az kiegyenesedik (egy kis ív mindig lesz benne, de az nem baj, mert az eredeti kötélzetek se totál feszesek). Még az se nagy baj, ha véletlen ilyenkor (a nyújtáskor) eltépődik. A felesleget pedig körömvágó csipesszel lecsíped. Egy hibája van: a felrakás után vigyázni kell rá, hogy össze ne gyűrd.
zaran 433834 2010. december 12. 22:17
Válasz erre
Szervusz
A kötélzetre elsőnek madzagot gondoltam, mert ami van itthon rossz dinamó tekercseléséből származó rézdrótot egyenlőre nem találom.
Magának az árbócnak a felső részével van baj. Egész pontosan a legszélesebb kereszt rudazattal. Azon nyugszik majd a huzalozás.
ELkezdtem feltöltelni az aksikat, de még nem jók. Holnap a fényképezőgéppel készítek pár képet mielőtt vissza kellene adnom és felteszem megmutatni mi a helyzet, illetve hol tartok.
Excessor 433833 2010. december 12. 21:00
Válasz erre
Megnéztem a Bismarck filmet a Discovery-n amit Batka kolléga említett. Hát volt egy-két meglepő dolog. Pl. hogy összesen 4 (négy!) lövedék ütötte lukat láttak a hajótesten, abból kettő még a PoW-é volt a hajóorron. Bementek a torpedók ütötte lukakon és a torpedó-válaszfalaknak semmi baja nem volt, stb. Meglepő volt hogy még sok helységben megvolt a műbőrbevonatú pad, könyvespolc, ágy.
SImi 433832 2010. december 12. 20:20
Válasz erre
PoW híd+ előárboc
PoW híd+ előárboc
Pow előárboc
Pow előárboc

zaran!
Attól függ, miből lesz a kötélzet? Mert ha feszített lesz, azt szinte biztos, hogy nem fogja kibirni. A rézdrótból készültet viszont lehet, hogy kibirja, mert az nem terheli különösebben az árbocot. Különben az se mellékes, hogy milyen vastag is az az árboc? Biztos, hogy az volna a legegészségesebb, ha pl injekciós tűből lenne újraépítve. Ha gondolod, segítek, ahogy tudok.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.